Followers

Thursday 19 January 2012

13.1.2012

13 SaLuSa-ינואר-2012



אתם נוהגים לומר "אין שוטה כשוטה זקן" וניתן להחיל את החכמה הזו על האילומינטי משום שהם מהדור הקודם. הם חרגו בהרבה מהזמן שהוענק להם כדי להתפטר, וכעת יש לתת לאנושות את ההזדמנות שנמנעה לאורך אלפי שנים, לתבוע את מה שמגיע לכם. ההירארכיה הרוחנית איפשרה להם לצאת ממצבם באופן שיבטיח את בטחונם, כך שהם ישמרו בבטחון עד שיקראו לתת את הדין על הפשעים שביצעו כנגדכם. אנחנו פשוט רוצים שהם לא יעמדו בדרככם כך שהדרך להתעלות תוכל להיות פתוחה, ובעשותכם זאת תדעו שהיא תתקדם ללא הפרעות. טקטיקות של עיכוב לא יביאו אותם לשום מקום, שכן זמן האור האלוהי לקפיצה קדימה נראה קרוב, מה שיאפשר לנו להשתמש בכל אמצעי שרק נרצה, לשלוט בכוחות האופל. הם נתמכים בכח קטן אולם הוא מפוזר רחוק ועיקר יכולתו היא ליצור טרדות וכאב. גם הם מאוכזבים מאחריותם, שכן ביצת הזהב לא תמצא בקינם והם עתידים לגלות שיש תגמול קטן מאד למה שהם גרמו.


לנו יש את המענה לבעיות העולם, אך איננו יכולים לכפות זאת עליכם, אך בעדיונות נניח את התפיסות הללו כך שתוכלו למצוא אותן. זה נכון, חלק כבר ידוע ודובר בכך בפתיחות, אך נדרש הרבה בכדי לשכנע ללכת קדימה. לבני אנוש יש נטיה טבעית להאחז במה שיש להם, וזה לוקח זמן לשכנע אותם בנחיצות של משהו חדש. למשל היתרון של NESARA (National Economic Stabilization and Recovery Act) ידוע כבר שנים רבות, אך דרש תעמולה רבה על מנת שיגיע לאלו שיש להם השפעה מספקת בכדי שיהפוך למציאות. בוודאות מחיקת חובות זהו המענה היחיד בכדי לצאת מהבוץ בו שקעו מדינות רבות, שאין להן כסף ממשי לשלם את ההלואות שלקחו. מי הוא שיהיה אמיץ מספיק בכדי לקדם את ההצעה הזו קדימה? ובכן, אם תתבוננו סביב תראו שיש מועמד אחד לנשיאות שכבר הציע זאת. בוודאות תהיה התנגדות רבה לכך, בעיקר מטעם מי שיש לו אינטרס לשמר את הסטטוס קוו ואת הונם בכיסם. תראו שברגע שיהיו ממשלות חדשות והישנות לא יוכלו יותר להמשיך לשלוט, יתרונות רבים יגיעו. יש סדרי עדיפויות טבעיים, אך גם כך לא יהיו עיכובים רבים מרגע שתוכלו לומר ש"המחיר ידוע".



עלינו לשמור את תכניותנו סודיות, אפילו אם כוונותינו ידועות, וכך אנו מצפים להתקדם מהר יותר. אנו נעים עם הזמן, ומשום שאנו מאד גמישים עדיף שלא נתחייב על מועד מסויים. אך יהיה זמן בו האפלים יהיו מחוץ לתמונה, כאשר נוכל לפעול באופן גלוי יותר, ונוכל לאפשר לכם להיות יותר בעניינים ולערב אתכם יותר בפעילותנו. אחרי הכל זו הארץ שלכם, מחזור הדואליות שלכם וההתעלות שלכם, ואנו רוצים שתהיו מעורבים יותר במהלך הסיום. חלק מהדברים כוללים טכנולוגיות מתקדמות, שכרגע גבוהות מדי עהורכם מכדי שתוכלו לקחת חלק, אם כי יהיו כמובן כמה יוצאי דופן. בעתיד, רבים מכם יצטרפו לפדרציה הגלקטית בעבודתם, ולכן זה רק נכון שתתחילו לערב את עצמכם איתנו. נרחיק ונאמר שלכן אתם כאן היום ולכן התכוננתם לעבודה מסוג זה. כוחות האופל אולי היו מאד חכמים או אולי נאמר ערמומיים לשטות בכם זמן כה רב, אך כישויות של אור לא תהיו יותר מושפעים ממעשיהם יותר. כמו כל נשמה, הנחתם לעצמכם להיות פתוחים לתדרים נמוכים והתמקדתם זמן רב מדי בפעילויותיהם המצמיתות מפחד, אז כן, היו ערניים לגבי מה שקורה אך נועו מהר והניחו זאת מאחוריכם.



הזמנים בהם אתם מצויים הנם כה לא יציבים ויחד עם זאת, כאשר אתם מתבוננים לאחור הם יכולים להיות כל כך מעניינים. הם מראים לכם מה קורה כשאתם מאבדים את דרככם, ושוכחים שאתם מהאור. אולם בעוד זה היה ידוע שתזרקו למטה אל האנרגיות הנמוכות, האופן בו תנתקו את עצמכם מהאמת שלכם לא היה ידוע. זה נכון לכל אחד ובאופן טבעי כמה מכם נפלו עמוק יותר מאחרים. מה שמדהים הוא ההתקדמות שלכם שכן הוויות אור נשלחו לארץ כדי לעזור להעלות אתכם שוב. בתוך שתי מאות שנים בלבד הצלחתם לבנות רשת מדהימה של אור סביב כדור הארץ, וזה מתקיים כמה שעוזר להתמיר את רב האופל שקיים. זה שוב מה שסייע להנמיך את עצמת אנרגיות האופל, ולשחרר אנשים ממה שבו נאחזו. זה היה מאמץ אדיר שהצליח בזכות התכוונותכם הנחרצת לכונן את האור על פני כדור הארץ.



מהמקום הגבוה שממנו אנו משקיפים עליכם מטה אל הארץ היפה שלכם, אנו נעצבים לראות את מידת הנזק שנגרם. אמא אדמה היתה פעם גן עדן ואחת הפלנטות היפות ביקום. בעזרתכם, נוכל לתקן את הנזק ולעשות שוב את הכל טוב, כך שזה יוחזר למצב הראשוני. משם עוד נוסיף את מה שנדרש לכם לעשות זאת לפלנטה מדהימה, שתהיה היהלום בכתרו של אלוהים. ביטחו בנו יקירים, לא יהיו לכם מגבלות, וכמה שמחים ומאושרים נהיה כולנו.



אני סלוסה מסיריוס, נהנית מהתקופה הזו, שמתמירה אתכם אל גבהים חדשים, משום שאתם יכולים לחוש כמה אתם קרובים להתעלות. העבודה הקשה שעמלתם עליה תשולם לכם עכשיו, כאשר הדרך להצלחה תפתח לכם, וההכנות יגיעו להשלמה בברכת האל.



תודה לך סלוסה,

Mike Quinsey


Translator - Zohar
 

Dear Readers,
 We are looking for new translators  English-Korean + English-Latvian for SaLuSa's messages and English-Indonesian + English-Latvian for  Wanderer’s messages. 
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 25 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to
 

and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.

 

Translations

http://gfswedish.blogspot.com/ - Português - Novo
http://gfingreeck.blogspot.com/ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ/Greeck - UPDATED
http://gfinbulgaria.blogspot.com/ - БЪЛГАРСКИ/Bulgarian
http://gfinrussia.blogspot.com/ - РОССИЯ/Russian
http://gfincroatia.blogspot.com/ – HRVATSKI/Croatian
http://gfinslovak.blogspot.com/ - SLOVENSKY/Slovakian


Originals and translations of Galactic Messages available at




Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on 
First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.

Tuesday 3 January 2012

30.12.2011

30 SaLuSa-דצמבר-2011

בזמן זה שבו אתם מגלים שבאפשרותכם להביא אהבת חינם לחייכם, אנו שולחים אנרגיה זו לכל הנשמות על פני האדמה. אנו מחוייבים לספק לכם כל עזרה להשיג את המצב של ההוויה שיכין אתכם להתעלות. החלק שלכם הוא להיות ערים ובמצב קבלה לאנרגיות אלו, ולשים אותן בשימוש בחייכם. זה מחייב התכוונות חדשה, שכן רב האנשים כרגע נשלטים על ידי האגו. זה עובד עבור האינטרס שלכם. זהו האתגר האחרון שיש לעבור והוא הקשה מכולם אך אתם יכולים להצליח לעבור אותו ולהרגיש התרגשות על שהנכם בשליטה מלאה.
בהדרגה כוחות האופל מאבדים את כוחם ומובסים, עם כל יום שעובר. הם רואים את המגמה העולמית לשלום כאשר יותר ויותר אנשים מבינים את ערך האחדות, וכי במספרם הרב ישיגו את מטרותיהם. כוחות האופל תמיד חוששים שאנשי האור יתעוררו להיותם עצמם, ולכוחם האמיתי. פחד איננו נשק עצמתי כפי שהיה, והאור נושא אנשים דרך תקופות של אי וודאות ומעניק להם כח לחצות אותן. ארועים שיתחוללו ומהותיים להתפתחותכם, נעים לעבר מוכנות לשלב הבא. כלומר שבשנת 2012 לא נזדקק לזמן רב עד שנוכל לצאת למעין תהלוכה של שינויים, שיבואו בזה אחר זה.
אתם הם אלו המסייעים להביא את השינויים לחייכם וכפי שאנחנו רואים זאת, אינכם עומדים להתאכזב. המתנתם זמן ארוך לתחילת החזרה לממד הגבוה, ואתם בקושי מבחינים שזה כבר החל. איך שלא יהיה, בשנה הקרובה השינויים יואצו באופן דרמטי בעיקר היכן שהמודעות שלכם תמוקד. קבלה אחד של השני תגיע מעבר להבדלי גזע או תרבות, וזה יעזור להביא אתכם לאחדות. בני אנוש הינם הוויות מהותיות, ובאופן טבעי הנם אנשי שלום.
אנו, מהפדרציה הגלקטית פעילים מאד כעת משום שאנו מעורבים באופן ישיר יותר בדברים שקורים על פני פלנטת ארץ. זה מאשר לנו שבני בריתנו מגבירים את הקצב ההכרחי בכדי להביא את השינוי העיקרי הראשון להיותכם הוויות. אנחנו עם זאת ממשיכים את פעילות הטיהור של האטמוספירה, וממשיכים לפקח על כל פעילות שעשויה לחולל עוד מלחמה. על ידי כך שאנו לא מאפשרים מלחמות גרעיניות אנו מכוננים תקופה של שלום קיומי, שלבסוף יביא את סילוקם והשמדתם של כל כלי הנשק למלחמות. אין מקום לשכאלו בממד העליון, ואף לא למחשבות על כל סוג של אגרסיביות.
השאיפה לשלום הינה עליונה בתודעתם של כל כך הרבה אנשים, והאנרגיה הזו היא המסייעת להבאת והתקיימות השלום. כפי שאנו רואים את הפלנטה שלכם, אפשר לראות שרשתות האור הנן חזקות באופן מיוחד, ומרימות את פלנטת ארץ לעבר תדר גבוה יותר, על פי חוק דומה מושך דומה. תהליך ההתעלות צועד קדימה וכוחות האופל לא יכולים יותר לעוצרו. ימיהם תמו והם ספורים, והם חגים סביב עצמם ללא שיוכלו להתערבב בכם. חלומם לשליטה בעולם עכשיו מוחלף בזה של אחדות עולמית כתוצאה מהחזון שלכם.
יהיו תקופות בהן תחושו קשיים וחוסר נוחות כאשר רשת השליטה שהונחה על ידי כוחות האופל תפורק. זה יהיה רלוונטי באופן מיוחד לשינויים כלכליים ופיננסיים, אך היו בטוחים כי בני בריתנו מיודעים ומוכנים לפעול בהתראה קצרה. השינויים השלטוניים לא יגרמו לבעיה רבה במיוחד, שכן תהיה המשכיות ופיקוח בעת שיתרחשו. חשיפה שתתרחש כהודעה באופן טבעי תביא לדיון רחב, ותביא לכך שחשיפות רבות יגלו את מה שהוסתר מכם במאה האחרונה. חשיפות אלו, בתורן יביאו לכדי שינויים מרחיקי לכת על ידי הצגת יתרונות וטכנולוגיות חדשות שהייתם צריכים להשתמש בהן מכבר. מרגע שנוכל לעבוד איתכם באופן פתוח, ניתן לכם את יתרון היכולת לפיקוח ולמעקב המתקדמת שלנו לפלנטת ארץ, היכן ששינויים פיסיים נלקחים בחשבון.
זכרו כי השינוי העיקרי לא יתרחש לפני ההתעלות, כאשר אלו בעלי המודעות הגבוהה יקחו את מקומם כהוויות גלקטיות. בסופו של עניין תהפכו להיות כמונו ותהנו מאותן הזדמנויות, ותחוו אושר שלם ואמיתי. כל התנסות שלא תהיה דרכה תאלצו לעבור, השארו נא ממוקדים על העתיד וכך זה לא יראה כל כך קשה. אלו מביניכם שיודעו מראש יהיו קו החזית של עובדי האור ויעזרו לאחרים להבין מה מתרחש. כאשר המדיה תהיה חופשית מצנזורה או כל פיקוח אחר, היו בטוחים שהיא תהפוך להיות מקור האינפורמציה העיקרי שלכם.
אז הכל מוכן לתנועה מהירה בהתנסויות ובשינויים שיביאו אתכם למקום שאותו הייתם אמורים כבר להשיג. לכן תוכלו להגיע לרמות הבאות בשלבים, ותהיו מוכנים לקראת הצעד הגדול שהוא ההתעלות. מרגע שהוא יתחיל זה יהיה כמו סופה, אך זה יהיה מרגש אם אתם צופים בזה מנקודת מבט של המיודע מראש. נשמות רבות שרק התעוררו יחושו לחלוטין מבוכה ובאופן מובן יתמלאו פחד. זה צפוי כאשר אתם נלקחים מתוך המוכר לכם אל הלא ידוע. בכל מקרה, אנשים בקרוב יבינו שאנו, בפדרציה הגלקטית, רואים לנו ליעוד לוודא שתעברו בשלום את דרך השינוים האלו. באופן טבעי, נשמות מסויימות נבחרו לעזוב את פלנטת ארץ לפני ההתעלות אך לא יסורבו להזדמנות להתעלות ויוכלו לעשות זאת ישירות מהמרחב האסטרלי.

אני סלוסה מסיוריוס, ואף על פי שאיננו עובדים אל הזמן הליניארי שבו אתם מצויים, בכל זאת אנו מבינים את האופן שאתם נסמכים על השיטה הזו לחישוב. אנו חשים באנחת רווחה בינכם כאשר אתם צועדים לתוך שנת 2012, עם כל הציפיות להתממשות כל ההבטחות שניתנו לכם. אם היתה אי פעם וודאות להתממשותם של ארועים שהובטחו, אז הצדק איתכם עד כמה שזה נוגע לשנת 2012. אנו שמחים בשביל כולכם כיוון שאנו רוצים שתעלו ברוחכם ותתקדמו לגמרי בתקווה ובשמחה. הלוואי שחלומותיכם יתגשמו ודרככם תהיה מלאה באהבה ואור.

תודה לך סלוסה 
Mike Quinsey


Translator - Zohar
 

Translations

http://gfswedish.blogspot.com/ - Português - Novo
http://gfingreeck.blogspot.com/ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ/Greeck - UPDATED
http://gfinbulgaria.blogspot.com/ - БЪЛГАРСКИ/Bulgarian
http://gfinrussia.blogspot.com/ - РОССИЯ/Russian
http://gfincroatia.blogspot.com/ – HRVATSKI/Croatian
http://gfinslovak.blogspot.com/ - SLOVENSKY/Slovakian
http://turkishgfmq.blogspot.com/ - TURKISH


Originals and translations of Galactic Messages available at
http://peacelovelove.blogspot.com/

Dear Readers,

 We are looking for new translators English-Romanian, English-Indonesian for Wanderer’s messages. 
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to
and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible



First Contact Radio

Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.