Followers

Monday 20 February 2012

20.02.2012


מיום ליום משתנות נסיבות עולמכם בקצב מהיר. העובדות אולי לא יהיו נגישות לכם כפי הייתם מקווים, אך עם המשך טיהורם/סילוקם של אנשי האופל תוכלו ללמוד על כך יותר. בני בריתנו יחד עם תומכינו מתקדמים יפה, ומאום לא ימנע את ההצלחה המוחלטת. למשל, אף על פי שניסיונות רבים נעשו בכדי לחולל מלחמת עולם שלישית, הם טופלו וכפי שהובטח לכם לכל אורך הדרך, לא תהיה עוד מלחמה. מסר זה הוגש לידי אלו שהנם מחרחרי מלחמה, ונוכחו שהננו עומדים במילתנו. היו כמה מקרים של פעולות חשאיות שטופלו על ידינו, בכדי למנוע את ההתעמתות הגדולה. כמה מהם היו גדולים מכדי לא להחשף וכמה פרטים אכן דלפו החוצה. השארו צופים וללא ספק תוכלו לאסוף כמה ממצאים יוצאי דופן.


בבירור איננו רוצים להכנס למלחמה עם האופל, אך יש לנו את הסמכות לפעול למענכם בכדי להגן עליכם. הבעתם את שאיפתכם להכנס לעידן החדש היכן שמלחמות לא מתחוללות ואתם קוראים לשלום גלובלי. זה יהיה מובטח ואף יאכף אם נדרש לכך, עד שאלו שאחראים למעשים איומים כל כך כגון מלחמה לא יוכלו להמשיך להחזיק כל כך הרבה כח. זה היה בגזירת אלוהים שמחזור הדואליות שלכם יסתיים, רעיון המלחמה ירד מהפרק לגמרי, ושלום יושתת באופן קבוע. זמן רב מדי נשללו מכם זכויותיכם, והגיע הזמן להחזירן לכם באופן מלא. הפרדיגמה הישנה איננה רלוונטית יותר, ולא תתן יותר אנרגיה להציבה עוד. יום חדש החל והוא יזרח במלוא הדרו בעת ההתעלות.


יקירים, בעקבות מה שאמרנו לכם לגבי שלום שיכונן, בבקשה אל תתפסו לבהלה בשל הבעיות במזרח התיכון. יהיה סיום פתאומי לכל הסכסוכים, והמעורבים יחזו בארוע שיאפשר שלום לכל הסביבה. אין מקום יותר לנשק אטומי, אשר יושם בצד לצורך השמדתו (של הנשק). המסר שיתקבל לבסוף שנשק זה אינו מותר לשמוש בכל הנסיבות. ממשלותיכם ידעו עלינו ועל הווטו שמוטל על אסטרטגיה כזו לשנים רבות, ולבסוף הן מאמינות לנו שאנו מתכוונים לדברינו.


אנו כאן כדי להבטיח שהאור מוגן בכל דרך אפשרית, ללא התערבות בבחירה החופשית של האנושות. הפדרציה הגלקטית הנם שומרי השלום של היקום, והיכן שתמצאו אותנו תמצאו את האור בפעולה. מאום לא נעלם מעינינו, ואין מקום מחבוא בוא האילומנטי ותרעלתם יוכלו להסתתר בו מגורלם. הוצעה להם דרך החוצה לו היו מגיעים לשלום, אך אין זה אומר כי הם יכולים לצאת נקיים מפשעיהם כנגד האנושות. יש כח גדול משלנו המעורב בהבטחת הצדק שיעשה כראוי.


הפדרציה הגלקטית מעולם לא היתה אקטיבית יותר מעכשיו, שכן הכאוס וההתמוטטות של הדרך הישנה שנראית כניקוי של אנרגיות שהיו רדומות עידני עידנים. ולא יהיה להם מקום יותר בתדרים הגבוהים שילוו את ההתעלות, ובאמת מסיבה זו הם לא יוכלו לכפות עצמם יותר. חוקי היקום מקודשים הם וחלים על כולם, ואנו נהיה אלה שנבטיח שהם נשמרים. לכן בהתעלות אף נשמה לא תוכל להתקדם אלא אם כן התנודות שלה מתואמות ועולות בקנה אחד עם תדר זה. זו עדיין הבחירה שלכם, אך עליכם להגיע לרמת התדר המסויים של ההתעלות. כל הנשמות ידעו על כך לפני הגיען להתגלמות, ולכמה מהן לא היה הרצון להתעלות, אך רצו להוסיף את התקופה הזו של הדואליות לניסיונן.


אתם על סף חוויתה של תקופה מרגשת בה תראו את סיום מחזור הדואליות, תקופה שלא תוכל להתחיל אם לא תניחו לעצמכם לחיות בשלום וללא פחד. תהפכו להיות חופשיים, תחוו שפע ועוד יתרונות הנחוצים לכם, תחושו גל עצום של אושר ושמחה המטאטא את כדור הארץ. נהיה גלויים לכם ונשתתף בחגיגותיכם, משום שזה יהיה עבורכם ארוע היסטורי. אנו יכולים לשמוע נשימת רווחה החולפת בכל העולם, שכן אתם נהנים מרמת חירות שאיננה דומה לשום דבר שחוויתם במשך עידנים. לכו והמשיכו את היומיום שלכם עם המחשבות הללו, בידיעה שאין לכם עוד הרבה זמן לשאת את הכאוס הנוכחי.


אתם עומדים ללמוד באופן ברור הרבה יותר על האשמים בפשעים כנגדיכם, ואלו יהיו נאלצים להתפטר. שחיתות ושוחד הנם אנדמיים בפוליטיקה ובעסקים הגדולים, אך כל זאת ישתנה עם הזמן, ורק מי שאמין וישר ישרוד את הטיהור. העמדה כעת היא לעקור את אלה שעבדו רק לטובתם הם. בעתיד יהיו רק נשמות אור שייצגו אתכם וידאגו לאינטרסים שלכם. אחריות כזו צריכה להיות נחשבת לפריויליגיה וכבוד, ויש אנשים מסביבכם שבשמחה משרתים אתכם בדרך הזו.


כולכם כבר חוויתם כל כך הרבה חיים על הפלנטה הזו, בכדי להשיג את השלב הזה של האבולוציה. עושר או עוני, חוויתם את כל סוגי האתגרים, והיום הנכם חכמים יותר מאשר הייתם כאשר נכנסתם לממדים הנמוכים. זו הסיבה שכה רבים מכם מוכנים להתעלות, שכן דואליות איננה אלא עוד שיעור עבורכם, אם כי החוויה תשרת אתכם בעתיד. לכן, גם אם אתם חיים בזמנים טרופים כעת, זה יהיה השיעור האחרון של דואליות שינתן לכם. אפילו אם הנכם צעירים יחסית, תהיה לכם בכל אופן הסיבה לחוות את סוף הזמנים.


מהו הטעם בחיים ללא מטרה נראית לעין? הרי אלמלא זאת ישררו רק כאוס וחוסר סדר ולא תהיה מטרה אמיתית להשיג. לעומת זאת זרימת החיים בשביל המקודש, היא שבאמת תרים את המין האנושי ותתן לכל נשמה את הזכות להתעלות. לכן, בתוך הכאוס תוכנית האבולוציה שלכם כמעט הושלמה, עם סיום שלב זה. או אז תוכלו להכנס לשלב הבא במחזור של תדר גבוה יותר, במטרה להתעלות גבוה אף יותר.


אני סלוסה מסיריוס, ואני שמחה שיחד עם אחרים ניתנה לנו ההזדמנות ללות אתכם במסעכם הביתה.


Translator - Zohar
 


Dear Readers,

 We are looking for new translators  English-Korean  for SaLuSa's messages and English-Indonesian +  for  Wanderer’s messages. 
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 25 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to
 

and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.

 

Translations

http://gfswedish.blogspot.com/ - Português - Novo
http://gfingreeck.blogspot.com/ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ/Greeck - UPDATED
http://gfinbulgaria.blogspot.com/ - БЪЛГАРСКИ/Bulgarian
http://gfinrussia.blogspot.com/ - РОССИЯ/Russian
http://gfincroatia.blogspot.com/ – HRVATSKI/Croatian
http://gfinslovak.blogspot.com/ - SLOVENSKY/Slovakian


Originals and translations of Galactic Messages available at