Followers

Sunday 15 July 2012

13:07:2012


SaLuSa13-July-2012


כפי שאתם רואים, עדיין יש כמה עכבות, אך הרבה יותר כבר מתרחש בכל רחבי העולם. ראייתנו הפנורמית והידע שיש בידינו מצביעים על כך שאחרית הימים כבר מגיעה ומתרחשת. המשאבים העצומים שיושקעו בכך יבטיחו את ההצלחה המתוכננת, ומהדיווח של מספר מקורות אמינים, הרי שבקרוב תווכחו שהמעצרים יהפכו לדבר נפוץ. זה יהיה הצעד המשמעותי הראשון בכדי לטהר את הדרך לכל דבר אחר שיקרה. הנקודה העיקרית היא שזה החל ולפתע יבוא פרץ גדול של פעולות בקנה מידה גדול. תהיה לכך השפעה כזו שלא ניתן יהיה להשתיק את זה על ידי אלו שמנסים להשתיק את החדשות האמיתיות. 

החדשות הטובות, שבאות בזמנן הן שכל יום יותר ויותר אנשים מתחילים לתהות לגבי פעולתם של בעלי הסמכות. אנשים מתחילים לראות מבעד לשקרים ולכיסוי ומתחילים לשאול לגבי מה שבאמת קרה בעבר. זה משמח אותנו מאד מאחר שזה מחליש את כח השליטה שהיתה לקנוניות הקושרים עליכם, ואת הכח שהם בנו על גבכם. העצמה שניתנת לאנשים זה מה שמפחיד אותם, אימה שצוברת תאוצה ככל שמתהוות עוד קבוצות של אנשים ומקבלות השפעה. שיטה יעילה במיוחד להביא את רצונותיך לידי הכרה על ידי עצומות, מתפשטת כעת. תנו לקולכם להשמע וזה יהיה יותר ויותר קשה להתעלם מכם. בתוך כמה שנים מקומכם ישתנה ומאזני הצדק יטו לכיוונכם.

כל אמצעי השלום שבהם אתם מנסים למשוך את תשומת ליבם של מנהיגיכם מקובלים הם, אך אנא המנעו מהתלהמות שתסחוף אתכם, והזהרו בבקשה מחדירה של כוחות חיצוניים לשורותיכם שיכנסו בכדי לחולל צרות. מסיבות שונות ישנם אנשים שהנם נגד שינויים, ובכמה מהמקרים זה הפחד מהגעתנו. בעת הנכונה אנו מקווים להראות לכולם שכוונותינו טהורות, ושהאינטרסים שלכם בם שעומדים בראש מעיננו. כך או כך, האמור יעשה עבור כל הנשמות, והן, בסופו של עניין ימצאו עצמן מתעלות לרמה הנכונה. זכרו כי פלנטת ארץ שלכם, כפי שהיא עכשיו, גם כן מתעלה, ורק הנשמות שמוכנות יעלו וימשיכו איתה. לכל האחרים העתיד מובטח, ואף נשמה לא תשכח, משום שלכולם מקום ביקום.

הנכם כעת בחודשים האחרונים לפני היום הגדול, ובאופן מובן כמה מכם שואלים האם יש לתכנן לעתיד רחוק יותר? אתם שואלים לגבי סוגיות כמו השקעות, בעלות על רכוש, ובאופן כללי לגבי חוסר או במקרים רבים עוני. אנו מבקשים מכם לקחת כעת את הדברים על פי יום ביומו, שכן במהרה בעיות רבות שמטרידות אתכם כעת יפתרו על ידי השינויים המתוכננים. שפע ורווחה יענו במהרה על מכלול הצרכים שלכם, ולבסוף, לא תזדקקו למאום. יש חשיבות רבה במעקב אחרי תהליך ההתעלות, אך באותה מידה חשוב לחוש ולספק את הצרכים הנואשים שלכם במהירות האפשרית. אנו ערים לחלוטין למה שעלינו לעשות בכדי לשמח אתכם, ולאפשר לכם לנוח בשלוה ביודעינו שיש לנו הסמכות לעשות זאת. תעשו את חלקכם איתנו שכן אנו רוצים שתקחו חלק לצדנו במאמץ המשותף.

כל התכניות יתממשו בקרוב מאד באופן בו תראו מה מתרחש, ותעודכנו כראוי. אנו יודעים שכה רבים מכם משתוקקים להיות מעורבים כעת, ובהתחשב בכישוריכם תמשכו אל אחרים שמעורבים, או שאף תקבלו מסרים ישירים. באופן כללי נזדקק למעט מאד עזרה שכן המחשבים המשוכללים שלנו יכולים להתמודד עם המשימות הקשות ביותר. יחד עם זאת, יהיה נחמד לעבוד יחדיו, כפי שאנו עושים זאת כבר זמן מה, גם לאחר ההתעלות. ככל שיחסינו מתקדמים גם אתם כמובן תתפתחו, עד שלבסוף תהיו מסוגלים להתמודד עם המשימות שלפניכם. כפי שרובעם יודעים כבר, במציאות הנכם הוויות עצומות בזכות עצמכם, וזה לא יקח זמן רב עד שתגיעו שוב לרמה שנהגתם להנות בה.

בדרכים שונות ניהלתם חיים פשוטים על פני האדמה, אך האתגרים שאותם עברתם קידמו את התפתחותכם במהירות. זה היה אולי קשה בזמנו, אך כשהתנדבתם ידעתם שתוכלו לעבור דרך זה. בכל הזמנים עזרה היתה נגישה ותמיד הוגשה לכם בשעת הצורך. המלאכים המדריכים שלכם אחזו בידיכם כשהייתם בסכנה, ופעמים רבות התערבו להצילכם אתכם מהמוות. גיליתם יפה שהם עשו רבות עבורכם משאתם יודעים, יועם זאת לא ביקשו מאום בתמורה, אולם שמחו מאד לקבל את הכרת תודתכם. מטרת ההדרכה שלכם היתה להגן עליכם, בשעת איום, אלא אם כן זו היתה חלק מההתנסות הקארמית שלכם. הם גם עשו כמיטב יכולתם לשמור אתכם על הדרך שלכם, כדי שתוכלו למלא את יעוד חייכם. כך שכעת הם יודעים עליכם הרבה יותר מאשר אתם יודעים על עצמכם.

לפניכם עומדות להתרחש התאחדויות רבות עם חברים, שלא היו בחייכם הנוכחיים, אך היו בחיים אחרים, אם תחשבו על מספר הנשמות שפגשתם ושעמן רקמתם חברויות טובות במשך מאות גלגולי חיים. חלק מאותן חברויות שרדו יותר והיו קרובות ועמוקות יותר מאחרות, כמה אפילו התגלמו איתכם באותן משפחות. חברויות אלו הפכו לחוויות אהבה ולקשרים שלעולם לא ישברו. לאחר ההתעלות תוכלו להמשיך לממדים גבוהים יותר של הרמוניה, היכן שכל ההוויות קשורות זו לזו באנרגיה אוהבת, וזה נשאר כך. אין סיבה או עילה לכך שיהיה זה אחרת, והחיים הנם אושר מושלם.

פלנטת ארץ הינה העולם היפה ביותר, אולם לא ראיתם אותה עדיין במלוא הדרה, תפארתה וזוהרה. זה יגיע כאשר אמא אדמה תשלים את הטהרותה ותשוב למצבה הראשוני הזך. הפעם האחרונה בה חוויתם זאת היתה לפני עידנים רבים, בזמנן של תרבויות שנעלמו לפני זמן רב. אם כך, כפי שאתם נוהגים לומר, הטוב ביותר עוד לפנינו והרבה מהשבחים על כך יהיו לכם. אנו חשים שאתם מתחילים להעריך בדיוק עד כמה גדול ונכבד הזמן הבא על כדור הארץ. ואכן, זהו זמן להנות מהשחרור שלכם מכל האופל שפגשתם.

אני סלוסה מסיריוס, ובאפשרותי לומר לכם שהפדרציה הגלקטית של האור מברכת את הגיעכם אל אחרית הימים ומקבלת אתכם במחיאות כפיים, ויודעת שיש בכם כעת את העצמה והנחישות לראות לעומק ולטעון לנצחון שהוא שלכם. אהבתנו והערצתנו הולכות אתכם לנצח.
תודה לך סלוסה,
Mike Quinsey.



Translator - Zohar
 
 

Translations

http://gfswedish.blogspot.com/ - Português - Novo
http://gfingreeck.blogspot.com/ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ/Greeck - UPDATED
http://gfinlatvian.blogspot.com/ - Latviešú/Latvian
http://gfinbulgaria.blogspot.com/ - БЪЛГАРСКИ/Bulgarian
http://gfinrussia.blogspot.com/ - РОССИЯ/Russian
http://gfincroatia.blogspot.com/ – HRVATSKI/Croatian
 http://gfinnorway.blogspot.com/ - NORSK/Norwegian
http://gfinslovak.blogspot.com/ - SLOVENSKY/Slovakian
Originals and translations of Galactic Messages available at

Monday 2 July 2012

02.07.2012


מסר של Mike Quinsey – SaLuSa מיום 2 ביולי 2012



הגיעו הזמנים באמת מרגשים כאשר אתם מקבלים אישור על המעצרים שהחלו להתרחש. הזכויות שלכם הן כאלה שיש לכם את הסמכות להסיר את אלה שביצעו מעשי בגידה נגדכם. אלה בברור צעדים מאוד נדרשים המאפשרים שינויים חשובים שיתרחשו אשר יזיזו אתכם לשלב הבא בתוכנית. אין אפשרות כי יתעלמו מפעולות אלה, ובני בריתנו מחפשים מקורות אשר נלהבים להסתיר את מה שקורה. ללא ספק באמצעות הודעה אשר מתכוונת להשקיט מחשבות אנשים, אנו מצפים שהתקשורת תפרסם זאת. בקרוב תגיעו לנקודה בה לא ניתן להחביא או להתעלם יותר מהחדשות, ואנו יודעים שתהיה קבלת פנים מעורבת לכך. עם זאת, אנו מצפים כי הנשיא אובמה יפנה לעולם, ויבטיח שנית לאנשים כי הפעולות הינן חיוביות והאינטרסים של כולם לשקם את שלום העולם. זה יתפרסם ברחבי העולם מעבר לניסיונות כלשהן של האופל להשתיק זאת.