Followers

Wednesday 24 October 2012

SaLuSa Messages




 Mike Quinseyשוהה בסדונה בכנס "תרחיש (סצנריו) 2012" החל מיום שלישי 23 באוקטובר 2012 . מסיבה זו, המסר הבא מ- SaLuSaיפורסם ב-5 

Tuesday 23 October 2012

22.10.12












 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 באוקטובר 2012   



אנו מרוצים לראות שאתם מפגינים עבור זכויותיהם, דבר אשר מהווה תזכורת בזמן לרשויות שלכם  שהם מכהנים בעמדותיהם כדי לשרת אתכם, האנשים. מספר הנשמות בעלות הלב הטוב ביניהם הינו מעט ונדיר, וזו הסיבה מדוע צריכים להתרחש שינויים מרחיקי לכת. אם נציגכם אינם עומדים בשבועתם, אזי אין להם מה להתלונן אם מדיחים אותם. הבעיה היא שהשחיתות ותאוות הבצע מתפשטים כמו סרטן ועד מהרה זה מתקבל כאופי נורמלי של עבודה. בעתיד, אתם תהיו יותר מעורבים בקבלת החלטות, ויתייעצו איתכם לפני שתינקט פעולה. ברור שאתם צריכים את הסוג הנכון של האנשים המובילים את הדרך קדימה, אשר יש להם את ראיית הנולד והבנה לקחת אתכם לתוך העידן החדש. הקנוניה האחרונה תהיה לחלוטין לא מתאימה, ולא תהיה מסוגלת להפריע או להשפיע על מה שיתרחש.

עומד להתחיל העידן הרוחני שלכם והתקדמותכם תהיה מהממת ומאד מהירה. דמיינו כיצד נהדר זה יהיה להיות מסוגלים להאמין לכול אלה מסביבכם, כיוון שאתם יודעים שהם ישויות שהתעלו כמוכם. האהבה והאור יחלחלו בכל מקום, ולא יהיה ספק שאתם הגעתם למימדים גבוהים יותר. החיים יהיו ניגוד גדול למה שיש לכם עכשיו, ולא יהיו ברי השוואה. זו תהיה הרגשה נהדרת של חופש ושמחה לחיות בשלום ללא כל איום. הבעיות של בריאות ואתגר של עצם הקיום שהטרידו אתכם במימד השלישי, לא יהוו יותר גורם בחייכם. קשה להעביר את ההרגשה המוחלטת של אושר ושביעות רצון, שצריך לחוותם כדי שיהיו מוערכים.

הלך הרוח של אלה שהתנגדו לאבולוציה שלכם ואיימו למנוע את ההתעלות, מתמקד בכוח העצמי כיוון שאין להם את ההבנה של אחדות, ולכן את אהבת הזולת. אולם,  יש להם עדיין את ניצוץ האלוהות שלכם גם אם הפך להיות מאוד עמום, אבל יום אחד הוא יואר שנית. יש להם את אותן ההזדמנויות להיות אור כמו כל נשמה אחרת, ואלוהים יקדם בברכה אותם בחזרתם הביתה כמו כל אחד אחר. אתם כולכם התחלתם ביחד, אולם כפי  שהחלטתם על הנתיב העצמי אותו תחוו, חלק הוטבעו על ידי הרטטים הנמוכים ונפלו בצד הדרך. תמיד תהיה דרך חזרה לתוך האור, אולם ככל שאתם נופלים נמוך יותר, כך קשה יותר המסע. עם זאת, כמו עם נשמה כלשהיא, תמיד יש מתנדבים רבים שמוכנים להדריך אותם לכיוון הבית. לכל אחד מכם, ללא יוצא מן הכלל, יש ישות גבוהה יותר בנוכחות קרובה אשר מנחה את חייכם עבורכם.

בעתיד, אנו מהפדרציה הגלקטית של אור נעבוד עם הנשמות שהתעלו, עד שאתם תהפכו שווים לנו. אז אתם תהפכו להיות מאד עצמאים ותחליטו על עתידכם העצמי, אבל אין זה אומר שאנו נאבד את הקשר איתכם. אנו נהיה, פשוטו כמשמעו, בכל זמן מרחק של מחשבה, וזה חל על נשמה כלשהיא שהתקשרתם איתה. אכן, כפי שציינו קודם לכן, אתם עומדים להצטרף לאלו בעלי רמה דומה של תודעה. חוויותיכם הן בלתי מוגבלות, אפילו מעבר מיקום אחד לשני כדי להרחיב אותם לתוך שטחים חדשים. על כדור הארץ, אתם בברור הרבה יותר מוגבלים, ובשל הרמה הנמוכה יותר של תודעה איבדתם את הקשר עם העצמי הגבוה יותר שלכם. כתוצאה מכך, האמת של העצמי האמיתי שלכם נהפכה מטושטשת על ידי האשליה של החיים המימדיים במימד השלישי.

אתם עומדים להיות עדים להתחלה האמיתית של הסוף כאשר המערכת הישנה נופלת לתוך תוהו ובוהו.  לא יהיו ניסיונות לשקם את עבודתה כיוון שהיא נועדה לסיים את זמנה במימד הנוכחי שלה.  היא שרתה היטב את מטרתה בהקשר אליכם ולאמא כדור הארץ, ופרדיגמה חדשה נכנסת למקומה. אתם לא תחמיצו את התוצאה הסופית  כיוון שהשינויים יהיו כה מרחיקי לכת שכל אחד יושפע. כל הנשמות ישיגו מה שהן משתוקקות  ורובן כבר מימשו את בחירת הרצון החופשי שלהן. זו הסיבה שאנו מבקשים שאתם לא תנסו לבטל החלטה של נשמות אחרות, אלא אפשרו להם להיות מרוצות שההחלטות נעשו עם המיינד על עתידם. העובדה היא שאתם לא יכולים לנוע גבוה יותר ממה שמאפשרים הרטטים שלכם, וברור  שזו תהיה הרמה בה תרגישו הכי בנוח.

אנו מוכנים מכפי שהיינו אי פעם לשחק את חלקנו בהבטחת חוויית ההתעלות שלכם. מעורבותנו תהיה בקרוב נוכחת, ואתם כבר תדעו שאנו שמרנו על השלום על כדור הארץ. זה נאמר בהתייחס לפעולותינו למנוע הסלמת צרות בהווה לתוך מלחמת עולם אחרת. אנו משתוקקים להפוך להיות יותר מעורבים ולסייע להבטיח שבני בריתנו מסוגלים להביא את העניינים לידי החלטה. הבחירות לנשיאות בארצות הברית הינן נקודת מוקד מרכזית, אשר תיקבע כאשר אנו נממש את הסמכות האלוהית שלנו לגרום לשינויים ממשלתיים מועילים. הרבה תלוי בתוצאה וזה יהווה ניצחון של האור.

מכאן, כל שבוע שעובר יכול לגלות לאן העניינים מועדים, ותהיה  הגשמה ששל אירועים ההכרחיים להביא שלום לעולמכם. כפי שאתם יכולים לדמיין, שום דבר לא קורה שאין אנו מודעים לו, אפילו שהוא מחוץ לטווח ראייתנו.  אנו יודעים את הכוונה האמיתית של האומות השונות מבלי להתחשב במה שהן אומרות לעולם החיצוני. הן למעשה מחולקות לאלה אשר מעודדות מלחמה, ואלה אשר מחפשות שלום אפילו אם ההיסטוריה שלהן מלמדת אחרת. מה שקורה הוא שהאור על פני כדור הארץ משנה את הרטטים הנמוכים, ואומות שלמות מתעוררות לאמת .ישנה תנועה עוצמתית להתאחד באותן מדינות אשר משתוקקות לשלום, ומבקשות לנתק את עצמן מאלה שאינן רוצות. באופן הדרגתי, מחרחרי המלחמה נעשים מבודדים, וללא תמיכה ותוכניותיהם נידונו לכישלון.

אני SaLuSa מסיריוס, ורואה את תנועות השלום השונות שמגיעות ליותר אנשים יותר מאי פעם.  זוהי הפריחה של כוח האנשים אשר תגרום לתוצאות הרצויות.  ההזנה הנמשכת של אנרגיות גבוהות יותר מחוץ לכדור הארץ, המריצה זאת. כפי שאנו אומרים לעיתים קרובות, אתם כבר זכיתם בקרב עם אנשי האופל, ומה שנשאר הוא לנקות את השאריות מפעולותיהם כדי להאיץ את ההתעלות. זה, יקיריי, מאוד בשליטה כפי שאתם תראו לפני זמן רב מאוד.

תודה לך SaLuSa.

Mike Quinsey.

Translator - Gili Weizman

Saturday 20 October 2012

19.10.12











 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 באוקטובר 2012   


הנה אנו על סף של פרק (אפיזודה) גדול במסעכם דרך דואליות, אשר יסתיים עם אלה אשר מוכנים להתעלות ולעזוב את המימד הנוכחי שלכם. אין זה אומר שהכול ישתנה בבת אחת, אבל התוצאה תהיה שירימו אתכם למימד גבוה יותר היכן שאתם תהיו עם נשמות אחרות בעלות רטט דומה.  זה יבטיח חיים בהם תחוו יחסים קרובים הרמוניים ושמחים עם כול הנשמות. האכזריות והעימות שאתם חווים עכשיו ייעלמו לצמיתות, כיוון שישויות אלה אשר גרמו בעיות מעין אלה אינן מוכנות להתעלות. ההתעלות מיועדת לאלה מכם שהתעוררו לעצמי האמיתי שלהם, ושואפים להעלות את עצמם. כאשר אתם יכולים לקבל את כל האחרים כאחד איתכם, וחיים את חייכם באופן של נתינה מתוך אהבה ללא תנאי, אתם מהווים דוגמה מושלמת למישהו אשר מוכן.

אם אתם לא מחשיבים את עצמכם כמוכנים, אולם בכל זאת מבקשים להתעלות, התמקדו בלהעלות את עצמכם בכך שתעשו את המיטב כדי להצליח. כמעט  בטוח שתעשו זאת כיוון שבזמן זה, זורמים משאבי אנרגיה מסיבים לעולמכם ואתם תמשכו אותם לעצמכם. אתם תדעו שזה מתרחש כיוון שנשמות מעטות יכולות לקבל את האנרגיה מבלי להרגיש את השפעותיה. ניתן להרגיש זאת כסחרחורת קלה והרגשה כללית של קלילות בגופכם. קיימים מצבים אחרים שעשויים להוביל אתכם להאמין שאתם עומדים להיות חולים, אבל זה יעבור בקרוב ללא השפעה כלשהיא. אתם תמצאו את עצמכם בברור מסוגלים להישאר בשליטה בהתמודדותכם כנגד כוחות ההרס, אבל זה יהיה ביות של הרגשות אשר מאפשרות לכם להשיג רמה מעין זו. באותו זמן, אתם תהיו דוגמה למודל לאחרים אשר ייהנו מנוכחותכם.

האור כתמיד ממשיך לגדול באופן אקספוננציאלי, וזה נושא אתכם קדימה מהר יותר מאשר אי פעם.  זה יגיע לרמה האופטימלית ב-21 בדצמבר 2012 ויפעיל את ההתעלות של אמא כדור הארץ וכל אותן הנשמות המוכנות ללכת איתה.  עד אז, אתם תהיו בטוחים מחדש לגבי הביטחון והעתיד של אלה שבוחרים בנתיב שונה, והכול מתרחש כפי שצריך להיות בהתאם לחוק האוניברסאלי. במילים פשוטות, החוק קובע ששום נשמה לא יכולה להתקדם עד שהיא משיגה רטט דומה. כולם יטופלו, ובמועד הגעת ההתעלות, כל אחד יהיה מודע על מה שמתרחש. כשהמחזור מסתיים, ישנם שינויים טבעיים אשר פותחים את השלב הבא של מסעכם אשר מתאמץ לקחת אתכם גבוה יותר. ההזדמנויות קיימות תמיד לכול נשמה.

במידה מסוימת החיים ימשיכו כמקודם, אבל כבר אתם רואים את הסימנים הבלתי נמנעים של שינוי. תלוי בממשלות שלכם כמה סבל מתרחש, וכמה מהר הם יאמצו את הדרכים החדשות המוצעות להן. הצבא עשוי לא לעכב את השינויים, אף על פי שהאילומינאטי הציעו להשתמש בו כנגדנו אם ננסה את הגילוי ונופיע על כדור הארץ שלכם. אנו יכולים להתמודד בקלות באיומים מעין אלה אבל איננו רוצים ליצור תנאים שעשויים להוות כדור חוזר עבורכם. אנו כולנו בעד גילוי בהקדם האפשרי אבל זה חייב להיות על רקע שקט. אולם, זה יכול להגיע כאשר אתם הכי פחות מצפים לכך, כיוון שיש יותר ממדינה אחת אשר תגבה הודעה מעין זו.

זה מוערך שהייתם סבלנים זמן כה ארוך, אבל דעו שהאירועים חייבים להגיע מאוד מאוד בקרוב. אנו מוכנים וסומכים על בני בריתנו להכין את הקרקע כדי שנוכל לפעול. עד אז נמשיך כרגיל וניקח דברים כפי שהם באים ביום בזמנם. בבוא היום, יטופלו כל צרכיכם, למרות שכמה מכם יסבלו יותר מחוסר הנוחות יותר מאחרים. אנו מודעים היטב למה שעומד להתרחש, ולא ניתן לעניינים לצאת משליטה. אנחנו השגחנו עליכם והדרכנו את נתיבכם במשך זמן ארוך,  ויש לנו נוכחות גדולה יותר עכשיו מאשר לפני כן. אנו עדיין לא מסוגלים לחשוף יותר מספינותינו עד שנסיר את האיום כלפינו. ברגע שזה יקרה, אנו נציג תצוגה מפוארת לברך את כולכם.

בימים הראשונים של התצפיות על עב"מים, אנו התקשרנו באופן קבוע עם מי שאתם מכנים "אנשים רגילים", אך למרות זאת, חוויותיהם הוסתרו בכוונה מכם. אנו אפילו לקחנו אותם לטיולים ברחבי מערכת השמש שלכם, והוכחנו שיש חיים אינטליגנטיים על פלנטות אחרות, ועדיין נעשו מאמצים להדחיק את הפרטים. עם הגילוי, הראיה תהיה לחלוטין בלתי ניתנת להכחשה  כיוון שתכירו דמויי אדם לא רק מהמערכת שלכם, אלא גם ממערכות כוכבים אחרות. אנו הופרדנו מכם זמן רב מדי וחולקים בהתרגשותכם במחשבה על פגישה איתכם.

הפדרציה הגלקטית של אור לא הוקמה בשום דרך כצבאית, אבל בתוך היקום ישנם כוחות שאנו משתמשים בהם כדי להגן על עצמנו. הם בעיקר אנשי האופל מקבוצת הרפטיליאן (Reptilian)[1], אבל אנו נחפזים להוסיף שישנם אחרים בעלי כוונת שלום. בהיסטוריה הגלקטית שלכם קיימים סיפורים רבים על מלחמות רבות עוצמה בין תרבויות. אולם, עידן זה חלף והוכרז שלום בין הפלגים הנלחמים, וחלק מתפקידנו הוא להבטיח שזה נשמר. על כדור הארץ שלכם יש עדיין עדויות לביקוריהם, אבל לא תמיד מכירים במה שהם ומתעלמים מהם כיוון שאין זה מתאים לגרסה המקובלת שלכם של ההיסטוריה. למעשה, הרבה מההיסטוריה שלכם הינה סיפורת ונושאת מעט דמיון  לאמת. אלה הם שטחים שאנו מטפלים, וחשוב שהעובדות תהיינה ידועות.

המשיכו להסתכל קדימה כשהאירועים עומדים להמריא, ואתם לא תתאכזבו. אנשי האופל נחשבים לגמורים כאשר מדובר במימוש רצונם עליכם. הם כמו טיגריס ללא שיניים, אולם עדיין יש להתעלם ולהמשיך עד שניתן לסלקם. רבים מכם יודעים מיהם המנהיגים כפי שאנו יודעים ואנו לא נאפשר להם להתרומם בשנית. כסף עדיין קונה להם זמן, אבל אף פעם לא יקנה להם את החופש שלהם לברוח מצדק בגין פשעיהם כלפיכם. אף פעם זה לא מדי מאוחר עבורם להשתנות ולשנות את מסד הנתונים שלהם שיהיה בו הרבה טוב, אם הם יוותרו על בקשתם להמשיך כמקודם.

אני SaLuSa מסיריוס, תראו שמצלצל פעמון של חצות, אז הספירה לאחור החלה. בבקשה הישארו בשלוות-נפש לעוד קצת זמן, כיוון שהכול מגיע לזה שמחכה. אלוהים מברך אתכם כולכם.


תודה לך SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator - Gili Weizman

17.10.12










 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 באוקטובר 2012   

האם אתם מבינים כי בייחוד בשנה זו, אתם עליתם ברמות התודעה עד לשלב שבו אתם יותר מאשר איזנתם את אנרגיות האופל. אתם השגתם זאת באמצעות משיכת האור לעצמכם והקרקוע שלו על פני כדור הארץ.  זה סייע לסיים את שליטתם של אנשי האופל אשר רק יכולים לקוות ליצור פחד ולעכב את תבוסתם הבלתי נמנעת. הם לא סיימו, אולם עכשיו אנו יכולים להכילם באופן מלא ולהגן על בני בריתנו. הסרתם המוחלטת עומדת להיות רק ענין פורמלי. הם יותר לא יכולים לחפש את עצתם של הרפטיליאנים[1] (Reptilians), והינם השתקפות חיוורת של מה שהם היו פעם. המשמעות היא שהשבועות האחרונים לפני ההתעלות לא יהיו קטסטרופה כפי שציינו כמה מהנבואות הקודמות. אכן, עם הנוכחות של הפדרציה הגלקטית של אור אשר יש לה את הסמכות למנוע מכשול ענק כלשהו, תהיה לכם נסיעה נוחה למדי בשארית המסע שלכם.

בינתיים, אנו קוראים לכול עובדי האור לא להרפות במאמציהם לפרוץ קדימה עם השינויים בתוך קהילותיהם. אתם יכולים לעשות רבות ברמה המקומית כדי לסייע לשקם את ריבונותכם, ונציין שקיימים מהלכים שיגרמו לכך שתהפכו להיות יותר עצמאים. אנו מעודדים גישה זו כיוון שהיא תניח את הבסיס  למה שיבוא בעקבותיה, כאשר ייבדקו חוקים ותקנות כלשהם שלוקחים מכם את זכויותיכם. הפיקחות של אנשי האופל סילקה אותן באופן הדרגתי מבלי שהבנתם מה שהתרחש. כפי שאתם יודעים כעת,הייתם כולכם על סף של עבדות מוחלטת, אולם אין זה יותר אפשרי.  לא ייקח זמן רב לפני שאתם משתחררים מהשליטה שלקחה מכם את החופש שלכם.

ההתקדמות הינה תמיד איטית על כדור הארץ, אולם אף על פי כן עדיין מובילה בכיוון הנכון. לא תצטרכו לחכות עוד הרבה זמן לפני שמתרחשים אירועים שיאותתו שאחרית הימים באמת בדרך. אנו יודעים שהייתם רוצים שנוכחותנו תהיה על כדור הארץ הרבה יותר מוקדם, אולם בטווח הארוך לא הפסדתם שום דבר. כל מה שהובטח לכם מחכה לכם, ועניינים עברו מזמן מעבר לשלב אותו יכולים למנוע אנשי האופל.  מה שהשגתם עד עתה בלעדינו הוא לא רגיל, והתעוררותכם עדיין גדלה במהירות. כתוצאה מכך, יהיה הרבה יותר קל לאנשים לקבל את הופעתנו, ואנו עדיין מדברים עם מנהיגיכם על כך.  ברור שהיינו מעדיפים לעשות זאת איתם, אולם אנו קבענו את המועד הסופי שלנו עבור כך. אם יהיה צורך, אנו נעשה משהו משלנו כדי להבטיח שהגילוי מתרחש בלי יותר מדי עיכובים.

יש לנו הערכה רבה לעובדי האור האלה אשר עבדו קשה במשימותיהם, לעיתים קרובות מבלי לדעת כמה זמן יהיה עליהם לעשות זאת. סופה של הדואליות מתקרב יותר מאי פעם עבור כל אחד, והם ילמדו  שעבודתם הקשה השתלמה. מסירותם תתוגמל כאשר הם ילמדו על השוני הרב שהם השיגו, ויבינו לכמה נשמות רבות הם סייעו להתפתח. לאחר ההתעלות, החיים יהפכו הרבה יותר קלים, ולא יהיה סכסוך או שליליות להתמודד איתם. אם אתם יכולים לדמיין איך זה להיות עם נשמות מסוג דומה, יהיה לכם קנה מידה של כמה נהדר זה יהיה.  עד אז,  אתם גם תיפגשו עם אחיכם ואחיותיכם מכדור הארץ הפנימי אשר עברו מזמן לתוך האור.  אז זה יהיה באמת זמן של חגיגה גדולה ובאופן טבעי אנו גם נהייה חלק ממנה.

אתם עשויים להיות עייפים ולהוטים לצאת מחוץ לדואליות, אבל אתם צריכים לדעת אינטואיטיבית אם מסעכם הושלם. הימים האחרונים עומדים להיות די עמוסים עבור חלק מכם, אשר עדיין יש להם להשלים נושאים קרמתיים. עשו מה שאתם יודעים שהוא נכון  כיוון שאינכם יכולים לקחת איתכם שום דבר מהרטטים הישנים. קרוב לוודאי שזה חל עליכם באופן אישי ביותר, ואם אינכם בטוחים לגבי כך,  נסו למצוא זמנים שקטים אלה בהם אתם יכולים להיכנס פנימה עבור התשובות.  יש לכם למעשה את כל הידע בתוככם, אבל אתם, בדרך כלל, אינכם זוכרים להשתמש בו. פשוט וודאו שהאגו שלכם לא מפריע לכם בדרך ועקפו את העצמי הגבוה שלכם, כיוון שהוא פועל לטובת העצמי הישן שלכם. בבוא היום, לא תהיינה לכם, כמובן, בעיות עם נושאים מעין אלה, כיוון שאתם תרכשו רמה גבוהה יותר של תודעה.

הכוח בעולמכם עדיין נמצא אצלכם האנשים, וזו הסיבה מדוע האילומינאטי מנסים לקחת את זכויותיכם באמצעים כוזבים ורעים. זה רק לוקח מספיק מכם לבוא ביחד עם מטרה משותפת ובכוונה חזקה, ואתם תופתעו ללמוד כמה הרבה אנרגיה כרוכה בכך. מחשבה היא עוצמתית, אבל היא חייבת להיות מגובה באמונה אם יש לכם איזה שהוא סיכוי להשיג את מטרותיכם. במשך תקופה של זמן, אתם תרמתם לתנועות שלום שונות, וזה קרב אתכם הרבה יותר להשגתו. חייב להגיע שלום בעולם ועל כך הוכרז לפני זמן רב. מלחמות דומות למגיפה ולא השיגו כלום אלא מצוקה וחובות בין המדינות המעורבות. חשבו על מספר המשפחות שנקרעו לגזרים על ידי פעולת מלחמה חסרת טעם ואובדן יקיריהם.

אנו יכולים לספר לכם שאלה ששרתו את מדינותיהם הופכים להיות מאוכזבים ממה שהם חווים. כמו כן, ככל שרמות התודעה עולות, כך עולה מספרם של אלה המבקשים לעזוב את השירותים. מלחמה הינה משחק ברוטלי והפכה להיות יותר הרסנית ככל שכלי הנשק  התקדמו טכנולוגית.  כמו כל דבר אחר, אין לה מקום בעתיד, היא לא יכולה לשמור על קיומה וחייבים לא להשתמש בה. אתם יודעים, ואנו יודעים שאם היו משקיעים את אותה אנרגיה להשיג שלום בעולם, היה לכם אותו לפני הרבה מאוד שנים. אתם יכולתם לחיות באחדות מושלמת וליהנות מרמת חיים טובה, ללא עוני או מצוקה.

כמובן שהשלום שאנו מדברים עליו יהיה שלכם בכל מקרה, ויבוא הרבה יותר מהר ממה שאתם עשויים לחזות. במשך זמן רב עבדנו עם הרשויות שלכם כדי להביא אותו בהתהוותו, ואם אפשר אנו שואפים להביאו לפני שהשנה יוצאת.  מאפשרים לנו לאכוף זאת, ויש לנו את היכולות לעשות זאת. לא ניתן להסתיר שום דבר מאיתנו, ואנו גם נדע אם משקרים לנו בעת עריכת ההסכמים. אנו לוקחים בחשבון שאין זה סביר כי עד אז האנשים "הנכונים" יובילו כל אומה. אין זמן לשחק באופן חובבני בעתיד שלכם כולכם, לכן אנו נטפל רק באלה שהם חושבים חיובי ופועלים בליבם לטובת האינטרסים שלכם.

אני SaLuSa מסיריוס, מודה לאלה אשר עובדים בחריצות וביושר להחזיר את החופש שלכם.

תודה לך SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator - Gili Weizman

Friday 19 October 2012

15.10.12












 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 15 באוקטובר 2012   


בשעה שאנו סוקרים את עולמכם, אנו מוצאים שההתעוררות האישית שלכם מתחזקת, ואנשים יותר מוכנים לדבר בינם לבין עצמם על התעלות.  ברור שקיימים קשיים בהסבר מה תהיה המשמעות לכל פרט, אבל לפחות זרע של ידע נזרע והוא יגדל. באופן טבעי, קיימות תוכניות לפרסם מידע בקנה מידה נרחב, על מנת להבטיח שאנשים מבינים איזו הזדמנות נהדרת ניתנת לכל נשמה יחידה. יהיה עדיין חוסר אמון או פחד בין אלה הלומדים על התעלות בפעם הראשונה, אולם כאשר הם יראו את האחרים מקבלים את פני החדשות בזרועות פתוחות, הם ירגישו יותר בטוחים לגבי עתידם. במציאות, אנשים נוטים להתקבץ ביחד, והאינסטינקטים שלכם מספרים לכם שיש בטחון להיות חלק מההמון.

נראה כי הבעיות הקשות ביותר קורות בקרב משפחות, כיוון שהם מלוכדים ורוצים להישאר ביחד.  הסיכויים כי הם כבר תכננו ללכת לתוך העתיד ביחד. עם זאת, יהיו מקרים בהם אולי אחד מחברי המשפחה יהיה נחוש ללכת בעקבות רגשותיו העצמיים אשר עשויים להיות ההיפך ממה שהאחרים הסכימו. בנסיבות אלה, אתם חייבים לאפשר לאדם זה לממש את בחירת רצונו העצמי. באופן תת-הכרתי, כל נשמה יודעת באופן אינסטינקטיבי מה נכון עבורה, וברור שהם חייבים להרגיש בנוח עם החלטתם. באופן כללי, משפחות עם ילדים צעירים יגלו שהם מתקדמים ביחד כיחידה אחת.

כפי שאנו, לעיתים קרובות, מזכירים לכם, קשר האהבה, כאשר מדובר במשפחות או בחברים, יבטיח שתמיד יהיה קשר ביניהם. אז אל תדאגו שאתם עומדים בפני הפרדה קבועה כאשר אחד מכם  בוחר בנתיב שונה. ברטטים הגבוהים יותר, אתם יכולים לאתר אחד את השני בעזרת מחשבה, ובשלב מסוים, אתם תהיו מסוגלים לנסוע לכול מקום באופן מיידי. למעשה, כשאתם מתרוממים, ישנה הנטייה להיעשות מעורב בפעילות קבוצתית וכתודעה קבוצתית. כיוון שאין אנרגיות אופל ברמות אלה, אתם תבינו שכול נשמה שאתם פוגשים יש לה כזו אהבה גדולה לכל נשמה אחרת. ישנה קבלה מיידית, אמון והרמוניה בינכם כולכם שבאים מלהיות כאחד עם כול מה שיש.

אתם מרגישים, לעיתים קרובות, על כדור הארץ שיש לכם "מלחמה" לבסס את עצמכם, ואתם לא יכולים מאוד בקלות לקבוע מיהם חבריכם האמיתיים. עם תאוות בצע ושחיתות הנפוצים מסביבכם, קשה לדעת במי אתם יכולים להאמין. זה בקרוב יהיה דבר השייך לעבר, וכבר אלה של האור מתרחקים מאלה שאינם. זהו חוק המשיכה בעבודה וזו די תגובה טבעית, וזו הסיבה אפילו עכשיו שאתם נמשכים לאנשים בעלי השקפה מאוד דומה. אכן, כאשר התגלמתם והסכמתם לעבוד עבור האור, אתם מאוד בנוחיות תמצאו את בני אותה ארץ אשר גם עשו אותו דבר. אתם "תרגישו" יותר בבית עם אנשים מסוימים יותר מאשר עם אחרים, וזאת כיוון שיש לכם יותר במשותף. ברור שכאשר מדובר בתוכנית חייכם, אתם נועדים לפגוש נשמות מסוימות אשר הן גם חלק ממנה.  זה גם מתרחב לאלו אשר מצטרפים בנישואין, וזה לא קורה במקרה.

בעולמות הגבוהים יותר, תהיה לכם היכולת לזהות ביתר קלות את אלה אשר הינם אחיכם ואחיותיכם האמיתיים. לעיתים קרובות, זה מכיוון שבאתם מאותה אוכלוסיית כוכב, והם משרתים באחת מהפדרציות הגלקטיות או באחווה של אור. ישנן כמובן נשמות אשר מעדיפות לשרת עם אלה  אשר עדיין מפתחים את הידע המדעי שלהם, והם יימצאו באופן נורמלי במועצות שונות שמעורבות עם ההיבט של אבולוציה. אז, אם זה שטח התעניינותכם, זה יכול להימשך. כל הידע משותף והוא זמין לכל נשמה, בשונה מכדור הארץ היכן שמשתמשים בכך כדי לבסס את כוחם על אחרים. זה ההבדל העיקרי שאתם תמצאו כאשר תתעלו, והכול זמין לכול האחרים ללא יוצא מן הכלל.

יקיריי, כפי שאנו רואים אתכם, אנו מוצאים שאתם דואגים שלא לצורך, עם זאת, יש לכם הרבה עוזרים מסביבכם אשר יבטיחו שחייכם יושלמו כפי שהתכוונתם. אף על פי כן,  אתם עשויים לחפש משהו יותר, אולם תוכנית חייכם  זה באמת כול מה שחשוב כאשר מדובר בהתפתחותכם. הנוכחית הינה הכי חשובה, כיוון שהחלטתכם מה נדרש עבורכם כדי לסיים את זמנכם בדואליות. זה עשוי להיות לא מה שבקשתם אולם קחו זאת כשזה מגיע, כיוון ששום דבר חשוב לא מתרחש בלי שיועיל לכם. כמו כן, באחרית הימים אתם מתחילים לשחרר כל דבר הקשור ברטטים נמוכים. כאשר אתם לבסוף מתעלים, תהיה לכם רק כמות מינימאלית של קארמה, שתימחק.

בימים סופיים אלה, אנו מציעים שתתרכזו יותר במסעכם האישי, ודעו שכול דבר אחר מטופל.  היו בטוחים שכאשר המצב דורש זאת, אתם תראו אירועים שונים חושפים את השינויים הסופיים שבהישג יד, אפילו אם אינכם מודעים על העובדות. כמובן שיש ציפיות לשינויים גדולים וגילויים המפלסים את דרכם קדימה.  השינויים במגזר הפיננסים הם כה גבוהים ברשימה שלנו, אבל זה אתגר ענקי לקבל זאת מתואם על מנת למנוע יותר מדי תוהו ובוהו בשוקי הכספים. בבנקאות, מחלתם מחמירה ובשעה שהם מנסים להתגבר על כך, עליהם להתמודד בקריסה  בלתי נמנעת. זה יהיה האות להציג את המערכות החדשות שהן מוכנות ומחכות.

זו התעלותכם שהיא החשובה ביותר, ואתם צריכים לוודא שאתם מוכנים ועושים את הטוב ביותר לסייע בבריאת העידן החדש מסביבכם. לחיות כפי שאתם חוזים דברים, יקרה לאחר שהתעליתם, ומסתכלים על כל הנשמות האחרות כאחד איתכם. אין מצפים שתהיו השומרים שלהם, אולם טוב הלב והאהבה לנשמות חבריכם, יביאו יותר אור לכדור הארץ.  כפי שאנו רואים אתכם כולכם, המראה הינו נהדר מאוד, כיוון שבזמן קצר אתם בראתם להבה גדולה של אור שכולם יראו ביקום. אתם באמת עליתם על ההזדמנות ובמובנים מסוימים הרבה יותר ממה שהיה צפוי, ואתם ראויים לשבח במין האנושי. היו זמנים שנראה שאתם לא תצליחו, עם זאת אתם כאן על סף ההתעלות.

אני SaLuSa מסיריוס, ומברך אתכם כולכם עבור חלקכם בהשגת ההצלחה. אנו אוהבים אתכם כולכם ועומדים בגאווה לצדכם. אנו אחד.

תודה לך SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman

Saturday 13 October 2012

12.10.12











 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 12 באוקטובר 2012   



אנו אוהבים אתכם כשאתם חווים עיכובים, אולם כל עוד אנו יכולים עדיין להשלים את משימותינו כמתוכנן, אין זה מדאיג מאד אותנו.  אנו יכולים להסתגל בקלות למצבים השונים  שאנו מתעמתים איתם, אולם עבורכם המשמעות היא יותר תסכול, כיוון שאין אנו יכולים בהכרח לתת לכם משהו מלבד הפרטים המצומצמים על מה שמתרחש.  בשעה שאנו צופים בפעילותיכם, אנו רואים כה הרבה קבוצות המתעטפות בכסות של חופש, ועושות עבודה טובה שמאיצה את הסוף הבלתי נמנע של קבוצת הקושרים האחרונה.  אנו נהיה שם לדחוף אותם דחיפה אחרונה לתוך האבדון, כך שהם לא יהוו יותר איום לכם או לנו. זה יהיה האות עבורינו להאיץ קדימה את משימתנו. עם כל הרצון הטוב בעולם, קריסתה של הכלכלה עומדת להתרחש ולא ניתן למנעה.  מה שאתם רואים אלו הנסיונות הנואשים האחרונים של אנשי האופל להיתלות במה שעדיין יש להם, אבל כוחם מדלדל במהירות רבה.

יצרנו קשר עם כמה ממשלות אשר חיות עם השינויים ומוכנות לשתף פעולה, בשעה שאחרות מהססות ומנסות לשמר את המערכת הישנה. האמת היא, שאין חשיבות למה שהן עושות כדי למנוע זאת, השינויים מגיעים והן לא תהיינה מסוגלות להימנע מלקחת חלק בהן. אין זה משנה מהו השכנוע הפוליטי שמעורב, בדומה לכל מדינה אחרת לא תהיינה להן אלטרנטיבה אחרת מלבד להשתנות. הפתרונות שאנו מציעים להתגבר על בעיותיכם הינם התשובות היחידות שיאפשרו תוצאה מהירה למדי. הם ימשיכו את אי הנוחות שלכם עד למינימום, והבנת הצורך בהם יבטיח שהתוכניות נתמכות כראוי.

השינויים ימשכו אנשים להיות ביחד הרבה יותר, והפסקת המלחמות תביא שלום נהדר לכדור הארץ. זה גם יעזור לסייע ליצור אמון בין המדינות השונות, ויפלו המחסומים שקיימים בין כמה מהן. ברגע שתשיגו את מידת שיתוף הפעולה,  יתרת השינויים יתרחשו במהירות רבה.  תעשיית הנשק וכל שאר ההיבטים של הכוחות הצבאיים יפורקו, ובבוא היום כוח שלום יחליפם ויפעל אך ורק מסיבות הגנה. כרגע, הצבא ובסיסיהם ברחבי העולם מציגים איומים שיכולים להסית למלחמה, וזה גם ישתנה. בעתיד, לא יהיו כוחות זרים בשום מדינה, ולא יהיה ספק לאנשים ששלום עומד להיות קבוע ונתמך על ידינו.

ובכן, כפי שאתם יכולים לראות, התוכניות עבור החופש שלכם וחזרתכם לריבונותכם, בשליטה. המשמעות היא שאין אתם צריכים לדאוג באשר לאיומי מלחמה. זה לא יתאפשר, והבהרנו די ברור שאין להשתמש בנשק גרעיני, ואנו נאכוף הוראה זו. הדרך להתעלות גדלה ומושכת אפילו יותר נשמות, אשר  מצאו את האמת והאמונה במה שאנו ובני בריתנו עובדים עבורו. יקיריי,  אין פשוט מוצא אחר והאמינו לנו שדנו ביסודיות בכל הסוגיות באשר להתעלותכם.  ועד שנשיג את המסקנה האופטימלית, אנו עושים  את הטוב ביותר עבור כול אחד מבלי להפר את רצונם החופשי של האנשים לעבור לנתיב שונה אם זוהי בחירתם.

הוראותינו, מעולם, לא היו לכפות את דעתנו עליכם, אלא להבטיח שאלה המבקשים להתעלות, תהיה להם כל הזדמנות לעשות זאת. השינויים הם אלה שחיפשתם אבל הם הוכחשו על ידי האילומינאטי כדי למנוע את התרוממותכם. לכן קבלתם נראית די טבעית כפי שהם כבר תוכננו להוות חלק מחוויית חייכם. כמה נשמות יכולות להיזכר בתוכנית חייהן, ואכן זה טוב ביותר שאתם מתמודדים עם האתגרים כאשר הם צצים, אחרת אתם מנסים לסכלם מראש ולשנות את תוצאתם. לעיתים, קוראים דברים מעבר לחושים אשר מסבירים לכם מצבים, וסיוע זה מותר אולם ההחלטה הסופית והפעולה שננקטת היא לגמרי שלכם. באותו אופן, אף אחד אחר לא יכול לקחת על עצמו את הקארמה שלכם, אולם, כמה נשמות יעבדו איתכם בתיאום כדי לסייע לכם.

כמה נשמות תתקשינה להאמין שהן התנדבו לחוות דואליות. עם זאת, כל אחת וכול אחד מכם עשה זאת, ביודעכם שאתם תאיצו את ההתפתחות שלכם ותוסיפו למאגר הידע. כול זאת ידוע לכם באופן תת- הכרתי, יחד עם ההבטחה לעזור לכם מאלו הגבוהים אשר עקבו מקרוב אחר התקדמותכם במשך אלף שנים. הם משרתים את האלוהים וגם משרתים אתכם ומוציאים לפועל את התוכנית של התעלותכם. המילה ניתנה שבשום פנים ואופן לא יותר לאנשי האופל להצליח במניעת התעלותכם, וזו הסיבה מדוע אתם צריכים לנצל הזדמנות נהדרת זו להתעלות ביחד עם אימא כדור הארץ.

עומדים לפניכם כמה זמנים קשים אבל אתם תשרדו אותם, והתוצאה תראה אתכם עולים אפילו גבוה יותר לתוך האור. הזמן טס והשינויים מתקרבים יותר מאי פעם, ומבלי שאף אחד ינבא נבואות, די ברור שאחרית הימים עומדת להמריא.  האם יכולים אתם להאמין שהמילניום התרחש לפני 13 שנים, וכשאתם מסתכלים אחורה להתקדמותכם, זוהי עדות בולטת במיוחד כאשר מדובר היכן רמות התודעה שלכם. אנרגית האור והאהבה התפשטו בדומה לאש ביער, והפניקס באשר לביטוייו הגבוהים עומד להתרומם בשנית מהאפר. יש לו את הכוח לשנות את כול מי שהוא בעל אנרגיות נמוכות, אשר לא יהיו יותר קיימים ברמה החדשה אליה אתם עוברים.
חוסר הפעילות, לכאורה, אין משמעותו שמתרחש מעט מאוד, כאשר למעשה אנו נעשים עסוקים יותר מאשר אי פעם לדכא ניסיונות לדחות התקדמות. אנשי האופל הינם מאסטרים בהאצת צרות, אולם אנו יודעים את כוונותיהם ומרסנים אותם מאוד. אין הם נוקטים ביוזמה כל פעם, אבל אנו יכולים לנבא את צעדיהם ולעצור אותם מלהשיג את התוצאות אותן הם מחפשים, וזה מתיש את המורל שלהם אשר הוא כבר בנקודת שפל. המשחק שלהם הסתיים, הזמן שלהם הסתיים, וטוב יהיה להם לסגת ולאפשר למשחק להמשיך כמתוכנן. עם זאת, הם ממשיכים להתעקש לנסות ולדחות את הגורל הבלתי נמנע שלהם ואת מעצרם אשר מהווה תשובה לפשעיהם כנגד האנושות.

אני SaLuSa מסיריוס, ויכול לספר לכם שהפדרציה הגלקטית של אור לא היה מעולם כה דרוכה מאשר עכשיו, ומוכנה לקפוץ לפעולה. כמה שבועות בזמנכם הם רק כמה שניות כפי שאנו חווים זמן, כך שאחרית הימים כבר נראית עבורנו, והיא 
גם מואצת עבורכם.

תודה רבה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman

10.10.12










 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 10 באוקטובר 2012   

      
עכשיו זוהי משימה קלה יחסית, למרות שתתמודדו עם תקופות קשות שתהיינה לכם. עם זאת, הן תהיינה קצרות מועד ולאחר שנחזה אותן מראש אנו נבטיח שהן תגרומנה לכם מינימום אי נוחות. בני בריתנו מודעים כמה קרובים הם להשגת מטרותיהם, וכרגיל אנו מאחוריהם. אתם עשויים להרהר בעובדה שהשינויים הפיזיים בשום מקום על כדור הארץ לא היו קרובים לקטסטרופה כפי שנובא. חלק עשויים להצביע על אירוע פוקושימה, אבל זה היה לא טבעי אלא פעולת דגל לצרכי הסחה. למעשה, למרות שהיו מספר רעידות אדמה שזה די נורמלי, אף אחת מהן לא הניבה מה שאתם קוראים השלכות חמורות באמת.  אנו, לאורך כל הדרך, פיקחנו באופן צמוד  אחר התפתחויות אלה, ומזערנו את ההשפעות לאחר מכן.

אנו עדיין מאוד מעורבים עם מתן הגילוי, וכבר בשנה זו אתם הבחנתם בהרבה יותר הוכחות על נוכחותנו מאשר קודם לכן.  זה פותח את הדרך לגילוי מלא, וזה ייצא לפועל לפני סוף השנה. זה יתווה שינוי מסיבי בתודעה הקולקטיבית שלכם, ויעביר אתכם לתוך העידן החדש. כפי שאתם יודעים, יש לנו הרבה מה לשתף אתכם וזה יקדם אתכם בצעדי ענק. זה יהיה זמן מרגש עבור כולנו, והאשליות שחייתם לפיהן ייסחפו.  מקשרים שונים עם אנשיכם במשך 60 שנה האחרונות או כך, אנו באופן הדרגתי גרמנו לכם להיות יותר מודעים לנו. עתה, נוכחותנו ידועה בהיקף נרחב, ויכולים להיות רק מספר אנשים שלא שמעו לגבי ביקור הספינות שלנו בכדור הארץ.
כאשר נראה כי אנו מגיעים בשלום לסייע לכם, המכשול האחרון בקבלתנו הוסר. לא יהיה יותר כוח כלשהו לדימוי המפחיד שלנו המועבר לכם בכווונה ומשאיר אתכם בפחד. אנו כבר יודעים באילו מנהיגי עולם ניתן לתת אמון, וברק אובמה יוביל את הדרך.נראה שאיננו יכולים לומר זאת מספיק פעמים כדי לשכנע אנשים מסוימים, אולם הוא נשמה רוחנית גבוהה אשר פשוט מחכה להזדמנות שלה להתחיל את משימתה האמיתית. הוא יאחד מחדש את העולם לשלום, ויכין את זירת האירוע להגעתנו.  לא יקח זמן רב לספקנים לראות כי מה שאנו אומרים זו אמת. ברגע שאנו יכולים לפנות אליכם ולהסביר לכם את משימותינו לעלות על המסלול לטובת ההתעלות, חלומותיכם יתאמתו. דואליות תהפוך להיסטוריה, וחיים חדשים נהדרים בהם שולטים שלום והרמוניה, יהיו לכם.

ובכן, עכשיו אתם בתקופה של ציפיות גדולות, והן יתגשמו כפי שהובטח לכם. הממשלות הנוכחיות שלכם  עדיין דבקות במדיניות הרגילה שמכחישה מה שאתם יודעים שזו אמת,  והתקשורת עדיין מתאימה את עצמה לכך. אולם, הכול ישתנה בזמן קצר, והאמת תתגלה. רבים מכרו את נשמותיהם כדי להחזיק במשרתם ופשוט עושים מה שנאמר להם.  אתם צריכים באמת להיות מסוגלים ליהנות מחופש הביטוי, ולא להיות כפופים לחוקים בלתי צודקים אשר משתמשים בהם כדי להשתיק אתכם. בעתיד הקרוב, תהיה הערכה מחודשת של החוקים שלכם ויוסרו אלה שהינם בלתי צודקים ופוגעים בזכויותיכם.

כפי שאתם מתארים לעצמכם, יש כה הרבה לעשות, אבל אנו מאד מוכנים עבור כל זה. אנו כבר יודעים היכן יש צורך בנקיטת פעולה, ולא יהיה עיכוב בהתחלת התנועה של הדברים.  אתם כמובן תהיו מאוד מעורבים בפעילויותינו המשותפות והיו בטוחים שאנו יודעים למי אנו יכולים לקרוא לעזרה. עד לזמן זה, אנשי האופל יוסרו, והעבודה יכולה להתקדם ללא הפרעה. שפות שונות אינן מהוות לנו קושי כיוון שאנו קוראים אתכם באופן טלפתי, וזו צורת הקשר הרגילה שלנו עם אנשינו. בבוא היום, גם אתם תיעשו יעילים בטלפתיה, והשפה המדוברת תיעלם. עדויות מהעבר תראינה שאנו ידענו את שאלותיכם כאשר הן נוצרו במוחכם, וענינו להם לפני שנאמרו.

עתידכם הוא להיות כמונו, ואתם תהפכו לישויות גלקטיות עם כל התכונות שאנו עכשיו מציגים. לדוגמה, אנו לא עייפים כפי שאתם, כיוון שאנו ברטטים גבוהים יותר. אולם, אנו יכולים לנקוט באמצעים להפוך אותנו לצעירים יותר בהתאם לרצוננו. יש לנו גם משקאות שמהווים מקור אנרגיה, אף על פי שאנו איננו לוקחים אותו ממקור האנרגיה שסביבנו. למעשה, בגוף קל יותר, לא יהיה לכם צורך באכילת אוכל כבד, ותאכלו אוכל די קל לצורך הרגעות כמו כל דבר אחר.  יש לנו מה שאתם עשויים לחשוב כמשקאות פרי שהם מאוד מזינים אך אינם מכילים אלכוהול. אנו רואים בו רעל ואתם לא תמצאו אותו ברמת הקיום שלנו. למעשה, לא תהיה לכם כל דרישה למאכלים כבדים, ואנו בוודאי לא אוכלים בעלי חיים.

בדומה למימדים הגבוהים יותר, אתם תיהנו מבריאות כוללת, ואתם תבינו שאין אתם צריכים סמים או תרופות, או אפילו ניתוחים כיוון ששיטותינו הו הרבה יותר מתקדמות משלכם. אנו משתמשים בצבע ובצליל כדי לרפא, שיטות שהן הרבה יותר יעילות וללא תופעות לוואי שנובעות לעיתים קרובות מטיפוליכם. חכו עד שהערים של אור יופיעו על כדור הארץ, ואתם תחוו בעצמכם בדיוק מה שתיארנו, אפילו יותר מכך. אנו כה נרגשים עבורכם וממה שאתם תיהנו כאשר נהפוך את הטכנולוגיות שלנו זמינות עבורכם. החיים יהיו שונים במידה רבה ממה שיש לכם עכשיו, וזה מחכה לכם עכשיו.

באופן טבעי היינו רוצים להתקדם הרבה יותר ממה שהתקדמנו עכשיו, ונשתמש באחד מהביטויים שלכם ש"שווה להמתין לדברים הטובים ביותר בחיים". אתם חווים על כדור הארץ מתח כה רב עקב המחויבויות החלות עליכם, והקצב לפיו מתקדמים החיים. כול זה ייעלם ופשוט לא קיים ברטטים אשר מביאים שלום והרמוניה קבועים.  אין "משרות" כפי שאתם מתארים את עיסוקיכם, אלא יותר עשייה של מה שאתם נהנים לתרום לטובת כל אחד אחר. אתם תמצאו שיש לכם אפילו יותר חופש להחליט מה לעשות עם חייכם, ותבחרו באופן אחראי בשל הרמות הגבוהות יותר של תודעתכם.

אני SaLuSa מסיריוס, ומדבר בשם כול חברי הפדרציה הגלקטית של אור שלנו, כאשר אני מאחל לכם כולכם מעבר מאושר וחוויה נהדרת באמצעות תהליך ההתעלות. כל היקום יצפה וישלח לכם אהבה עצומה על מנת לסייע לכם במסעכם. בבוא היום, אתם תפגשו את חברכם ומשפחותיכם הרחוקים באיחוד מחדש מדהים.
תודה לך SaLuSa.
Mike Quinsey.
Translator - Gili Weizman