Followers

Saturday 26 January 2013

25.01.2013












מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 25 בינואר 2013




אנו מצדיעים לאלה מכם אשר המשיכו ללבוש את הגלימה של אהבה ואור, והם מפלסים את דרכם לתוך העידן החדש. המטרות להן אתם שואפים, קרובות יותר מאשר אי פעם, והתמדתכם בלסייע לתת לכך ביטוי, תניב תוצאות בקרוב. בעלי בריתנו מתקדמים מהר יותר בשעה שאנשי האופל הינם בנסיגה ואינם מסוגלים לגייס מספיק תמיכה כדי להמשיך כמקודם. פעולות רבות מגיעות לשלבן הקריטי, ואנו מקווים לארגן באמת כמה סימנים חיוביים כדי לשכנע אתכם. אנו נמנעים מלפרט פרטים מדוייקים באשר לגורמים מדוייקים שכרוכים בכך, אבל אנו מנסים לתת לכם כמה אינדיקציות על מה שמתרחש. נכון לעכשיו, כל העניינים מתקדמים באופן משביע רצון ועכשיו פחות סביר שישתנו עקב התערבות חיצונית כלשהיא. הבסיס לשינויים הותווה לפני זמן רב, ועומד להניב תוצאות.

הגילוי פורץ קדימה ממקורות רבים, וידע והבנה על נוכחותנו מתפשט רחוק ורחב. יותר אנשים עם נסיון ממקור ראשון מתקדמים, דבר המעניק ביטחון לאחרים לצאת החוצה עם מה שהם יודעים. הכול נבנה לזמן בו הודעה רשמית יכולה להינתן, אשר תאפשר לנו לציג את עצמנו. היו בטוחים שאנו נעשה זאת באופן עדין אשר לא יהמם את אלה אשר עדיין לא קבלו אותנו. מטרתנו העיקרית הינה להאיר אנשים באשר לתפקידנו באבולוציה שלכם, והאופן בו עקבנו אחר התקדמותכם במשך אלפי שנים. אנו יודעים כמה זה חשוב להרגיע את אלה אשר מפחדים מנוכחותנו, ואנו חוזרים שוב ושוב על מה שציינו לעיתים קרובות, שבשום שלב פעולותינו מהוות סיכון עבורכם. אל תבלבלו אותנו עם הגריי (המתרגמת - גריי (Greys) הינן לכאורה ישויות חוצניות אשר קיומן מתבטא כעב"ם, תופעה על טבעית וקהילות העידן החדש, ואשר נקראים על שם צבע עורם) אשר עובדים עם פעולותיכם השחורות, או עם כלי הרכב הסודיים של צבאכם.

במשך תקופה של שנים רבות, נעשו נסיונות להכפיש את שמנו, אבל אנו מנענו מאירועים מעין אלה מלהתרחש. אנו סכלנו התקפת "דגל כוזבת" מהחלל החיצוני אשר נועדה לתאר אותנו כפולשים לכדור הארץ שלכם. אנו לא נאפשר אלימות כנגד החלל, ועצרנו נסיונות רבים לפוצץ בו פצצות אטום.  למרות שלא הורשינו לעצור את כל המלחמות, עצרנו שימוש בפצצות אטום שנועדו להתחיל במלחמת עולם שלישית. במשך מספר אירועים מאז סוף מלחמת העולם האחרונה עצרנו את ההרס הטוטלי של כדור הארץ, והצלחנו להבטיח שכולכם כאן היום עדים לסופה של הקנוניה האחרונה. אנו גם ווידאנו שלמרות שהיו נסיונות למנוע מכם להשיג התעלות, הגעתם לעידן החדש. אנו נמשיך להגן עליכם, אבל השאיפה שלנו הינה לעבוד איתכם בהקדם האפשרי ולקבל את השינויים בדרך באופן מלא.

זה מהנה לראות כמה מהר הנחתם בצד את אכזבתכם ממהותה של ההתעלות כפי שנחוותה ביום 21 בדצמבר.  אחרי תקופה כה ארוכה של עבודה לקראת זה, זה טבעי שאתם ציפיתם מזה להרים אתכם מעלה באופן משמעותי יותר מאשר מה שהתרחש.  עם זאת, עליתם לתוך רמת רטט גבוהה יותר כפי שחלקכם עכשיו מבינים. השינוי הבולט ביותר היה במידה רבה יותר של שליטה ושלווה, ויכולת לבטא רמה של אהבה ללא תנאי שאתם שעשויים הייתם לא להרגיש קודם לכן. ההשפעה הכוללת הינה הרגשה כאחד עם כל מה שיש וההבנה שאתם כולכם מחוברים. האם לא סיפרו לכם לעיתים קרובות שמה שאתם עושים לאחד, אתם עושים לכולם כשאתם מצטרפים בקשר בל יינתק אחד אל השני באמצעות האנרגיה של האלוהים. הרשו לנו לומר שאתם כולכם מצטרפים באהבה בלתי ניתנת לשינוי, ועכשיו אתם פתחתם את עצמכם לכוחות הגבוהים יותר כך שאתם מכירים בתוככם את האלוהים.

אין אנו רוצים להקל באכזבתכם ממה שחוויתם, אבל שאלו את עצמכם מה מהווה הדבר החשוב ביותר ממש עכשיו. אנו תקווה שאתם תענו לסייע לתת ביטוי לעידן החדש ולהביא את תור הזהב לעולם. הכול קיים בממלכות הגבוהות יותר, וככל שאתם נהפכים יותר חלק מהאור, כך תביאו זאת במהירות רבה יותר למטה באמצעות חוק המשיכה. זה מאוד דומה לעיר של אור שלכם אשר מחכה לעידון הסופי לפני שהיא מופיעה, ואין זה רחוק מכפי שאתם מונים זמן. מה שעכשיו הינו עבר אינו יכול להשתנות, אבל זכרו שהכול מתרחש בדרך מסוימת כיוון שאתם רוצים שזה כך יהיה.

כמובן שעובדי האור השקיעו כמות עצומה של מאמץ כדי לגרום לביטוי הגבוה ביותר של התעלות. במקום לקבל ביקורת, יש להודות להם עבור מאמציהם הבלתי נלאים במשך שנים רבות להביא את האור ואת האהבה לכדור הארץ.  הם מחוייבים במלואם לחוזה החיים שלהם, וזה לא בא ללא הקרבה רבה מצידם. אין הם מחפשים הכרה במסירותם, אבל לפעמים זה נחמד להכיר בעבודה שהם השקיעו. עד עתה, לכולכם יש דיעה מסויימת באשר למקומכם בעידן החדש, ומה צפוי מכם. לכל הפחות, הקרינו את אהבתכם ואת האור שלכם בכל הזדמנות ואתם תעשו ככל שניתן לצפות מכל אחד. אין אתם כולכם צריכים להיות בתפקיד גדול, כשאתם חלק מצוות ומאמינים בנו כך שכל תרומה נחשבת כשמדובר בתוצאה.

שנה זו עומדת להיות מרגשת, לכן הגשימו את מה שאתם אומרים שאתם עושים, והפיצו את אמונכם בעתיד בכל מקום שאתם הולכים. אנשים רבים עדיין כורעים תחת פעולותיהם של אנשי האופל, וזקוקים נואשות להתרומם.  הדרך המהירה ביותר לצאת מזה היא להפנות את גבכם לכך, ולהעסיק את עצמכם ואת האנרגיות שלכם בכל מה שמתחבר לחזון שאתם אוחזים לגבי העתיד. כל כך זכיתם להיות בזמן זה על כדור הארץ, וידעתם לכל אורך הדרך מה תהיה התוצאה. ידעתם  שהציוויליזציה שלכם תגיע לבגרות, ומתנתכם המוחלטת תהיה העלאתכם כישות גלקטית. אולם, אל תצפו שהכול יתרחש בבת אחת כיוון שזה תלוי בהתקדמות שאתם עושים בהתאם לקצב שלכם. אין מועד סופי ואין לחץ על מישהו ללכת מהר יותר ממה שהם מרגישים שנעים להם, לכן אל תרגישו שאתם משתרכים מאחור.

אני SaLuSa מסיריוס, ואומר לכם בשם הפדרציה הגלקטית של אור, שאנו קרובים אליכם כפי שאנו יכולים להגיע לעת עתה.  בעלי בריתנו גדלים באמונם ואנו באמת מצפים להתקדמות מאוד נכבדת בקרוב מאוד. אהבתנו יוצאת אליכם כתמיד, ולכל אחד ללא יוצא מן הכלל.

תודה לך, SaLuSa.


Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Tuesday 22 January 2013

18.01.2013













מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 18 בינואר 2013

שום דבר לא עיכב את התקדמותכם, כאשר מדובר בהתעלות. והכל ממשיך באופן מניח את הדעת. הציוויליזציה תתעלה במלואה כפי שתוכנן, באיזשהוא מקום לאורך נתיבכם ולא מאוחר מדי בעתיד.  באותה שעה, אתם תשיגו את נקודת המסה הקריטית, וההצלחה בכך לא תהיה תלויה בשום דבר אחר.  לכן זה עכשיו תלוי בכם כך שתיצרו את הנסיבות בהן ניתן להשיג זאת, בכך שתשמרו מיקוד עוצמתי בכל מה שאתם משתוקקים לו. תשימו לב לעובדה שכול הזמן אתם יוצרים את עתידכם, ועולמות מקבילים רבים. היו בטוחים במה שאתם רוצים וכוונו את הכוונה על כל מה שהוא טהור מועיל ומשפר את הכול.

בעקבות עלייתכם, אתם עכשיו עוצמתיים יותר מאשר אי פעם, ובאמצעות דיכוי אנשי האופל, מעט מאוד עומד בדרככם להגשמת כל מה שגרמו לכם לצפות. העולם, כפי שאתם יודעים, עדיין נמצא בפרדיגמה הישנה, ויש לו מעט להציע עכשיו שאתם הפניתם לו את גביכם. עם זאת, אלה אתם אשר גורמים לשינויים, ורבות כבר הוקצה כדי לגרום לרצף של הודעות, אשר יבטיחו שאתם תדעו כי העידן החדש החל. העולם הינו כמרקחה, אבל האירועים המתוכננים יגרמו לפתרונות שלווים, ויהיה גיבוי על ידינו בכל מקום שנחוץ. אנו לבטח לא מתכוונים להעלם מן העין, כיוון שעתידנו מאוד קשור לשלכם.

אנו מהפדרציה הגלקטית של אור עסוקים כתמיד, כשהוגדרו נושאים רבים המיוחסים לשינויים. המשמעות היא יצירת קשר עם בעלי בריתנו על מנת לוודא שתוכניותינו עומדות לספק את מה שאנו צריכים. כלי הרכב שלנו מנעו בהצלחה מלחמה גרעינית במפרץ, אשר היוותה איום על יותר מאירוע אחרון אחד. אין מקום יותר לרעיונות מעין אלה בעולמכם, ונחלש כוחו של הנשק של קנונית האופל האחרונה שלכם.  בבוא העת, יופסקו כל סוגי הלוחמה, ויוכרז על שלום עולמי מוחלט. תעשיות רבות הקשורות עם פעילויות מעין אלה יצטרכו להחיל על עצמכם  צרכים  שימושיים ושלווים יותר. אין צורך לדאוג לגבי מצב העסקים בעתיד, כיוון שאנשים לא יסבלו כתוצאה מהשינויים, כיוון שצרכיהם יטופלו בהצלחה.

אתם תוצאו ממעגל העוני והמחסור שלכם, ותהוו חלק מחברה אשר חולקת שפע לצרכיו של כל אחד. פשוט לכו עם הזרם, ודעו שהתסכולים והאכזבות יימוגו בקרוב לתוך הרקע. עד כה אתם לאורך הנתיב להתעלות שלמה, ומובטח בהחלט שזו תהיה החוויה הגדולה ביותר עד כה. לאחר מכן, אתם עשויים לשקול את משימתכם לאמא כדור הארץ והדואליות תסתיים ותחזרו לפלנטה שהינה הבית שלכם. זו תהיה בחירכתם אשר תקבע את עתידכם, ורבים ימשיכו את מסעם עם אמא כדור הארץ. הטיהור של כדור הארץ מתחיל ברצינות, ואנו עכשיו פעילים בהתייחס לכך.

אתם בהחלט תתחילו לראות יותר מאיתנו בשמיים שלכם, כיוון שהאיומים נגדנו הופסקו וזה יהיה בטוח יותר עבורנו להראות את עצמנו. אנו רוצים שלא תהיו בספק לגבי נוכחותנו, ואז סביר יותר שהקשר הראשון יתרחש.  כמובן שזה ייעשה באמצעות הפרוטוקול הנכון אשר יידע את המנהיגים של המדינות השונות.  אין זה נושא שאנו מבקשים לאכוף, אבל זו תשוקתנו החזקה שזה לא יידחה לזמן רב מדי. יש לנו כה הרבה לעשות ביחד  וכבר אנו יודעים מי אלה מכם אשר הינם בעלי ברית מתאימים אשר ישתתפו בשינויים. מסיבה זו, חלק מכם כבר בקרו מספר פעמים בספינותינו, אבל אנו מחקנו את זיכרונותיהם על מנת למנוע תגובה מוגזמת מצדכם. כאשר יש לכם אחריות ארצית, אין אנו רוצים שדעתכם תוסח ותתעלמו ממנה. יהיה מספיק זמן עבור דברים מעין אלה בעתיד המאוד קרוב.

אנו חולקים את חזונכם לעתיד בו הציוויליזציה שלכם תתחיל להתקיים ביחד איתנו כאחד.  כאשר הבנתכם על החיים ומטרתם האמיתית, תוביל להסרתם של כל המנעולים ששמרו אתכם מופרדים איש מרעהו. אנו כבר רואים איך אתם מתחילים לראות את עצמכם באחרים, מבינים כי במהות לכולכם יש אותה תשוקה לשלום ולאושר. אתם יכולים ליהנות מההבדלים בסגנונות החיים של כל אחד, ובאמנות אתם רואים ביטוי אמיתי של האדם הפנימי. שכחו צבע או גזע, פוליטיקה או דת כי בבוא היום אף אחד מהם לא יפריע לפגישה הנהדרת ביחד. קלות הנסיעות המודרניות והתקשורת כבר קרבו אתכם. עבור אלה מכם אשר מאמינים באמיתות של גלגול נשמות, קל יותר לקבל למה אנו מתייחסים. אתם יודעים שכל אחד מכם חי בתרבויות שונות רבות, במדינות שונות רבות כחלק מהתפתחותכם האבולוציונית.

הבינו שדואליות הינה הכל אלא שהיא הגיעה לידי סיום ושאתם התנדבתם לחוות אותה, וניתן לראותה בצדק כניסוי. זו לא היתה אף פעם המציאות האמיתית שלכם, עם זאת כמה אנשים התרגלו כל כך לה, שהם ממאנים לוותר עליה. המוכר תמיד מרגיש נוח, אבל הדואליות והמימד השלישי שרתו את מטרתם ועכשיו הם מתפרקים. אבל זה נכון, שאלה מכם אשר מבקשים להישאר בקיום דומה, תוענק להם בקשתם. אלוהים נתן לכם רצון חופשי ולא ייקח אותו מכם. רק אתם תוותרו על כך בשעה שאתם מתקדמים דרך המימדים הגבוהים יותר ונהפכים לישות אור טהורה. אז אתם תהפכו לאחד עם הכול מה שיש ותשרתו את רצונו של האלוהים.

כרגע אתם רק היבט אחד של העצמי האמיתי שלכם, ובצורה מובנת לא תופסים אילו נשמות עוצמתיות נהדרות אתם. הפוטנציאל שלכם הינו בלתי מוגבל, והצעד הראשון חזרה להכיר בכך מגיע עם ההתעלות, וחזרתכם לתודעה מלאה. חשבו בגדול בשעה שאתם עוברים שנה זו ודעו שהיא תהיה די מרשימה ומרגשת.  אתם כפי שאתם עשויים לומר "תתבגרו" והעבר יימוג במהירות לתוך המרחק, ולא תהיה לו השפעה כלשהיא עליכם. ובכן הבה נלך ונשקיע את כל האנרגיה שלכם בסיוע להביא לידי ביטוי את השינויים. היו אהבה בהתגלמותה וסלחו לכל אלה אשר נכנסו לחייכם עם חושך, ותנו בחופשיות את אהבתכם. זוהי רק דרך לשחרר את עצמכם מעברכם, ולצעוד בשלמותכם לתוך האור.

אני SaLuSa מסיריוס, ושמח מאוד באשר לכוונתכם לדחוף קדימה, ולא לבזבז את האנרגיות שלכם  על מה שעכשיו נע לתוך ההיסטוריה.  העתיד שייך לכם, לכן הבטיחו שזה מה שאתם באמת משתוקקים לו.

תודה לך, SaLuSa. 

Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Saturday 12 January 2013

11.01.2013











מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 11 בינואר 2013


באופן טבעי, כמה אנשים עדיין אינם בטוחים לסיבה לכך ש-21 בדצמבר היווה פרשה די שקטה יחסית, אבל אנו נדגיש שכציוויליזציה אתם עשיתם צעד גדול קדימה. מה שעכשיו חשוב הוא שאתם ממשיכים להתמקד בכל מה שאתם מבקשים שיבוא לידי ביטוי, ואתם תראו שזה מתרחש באופן הדרגתי. כעת, לאחר שהשארתם מאחור את האנרגיות הנמוכות יהיה קל יותר להשיג תוצאות, כשאתם יותר לא מוכשלים או מעוכבים. אנו מודדים את ההתקדמות בהתאם לרמה אליה אתם יכולים להעלות את תודעתכם, והיא לא השיגה את הרמה הצפויה או הרצויה לפני מועד ההתעלות. אם כוונתם היתה יותר עוצמתית, התוצאה עשויה היתה להיות יותר מוצלחת, אבל אבל הבאתם את ההצלחה הרבה יותר קרוב מאשר לפני כן. יקרים, ה-21 בדצמבר היתה הצלחה עבור אנשים רבים, והיו בטוחים שכל נשמה קבלה את האנרגיות הגבוהות יותר. אלו יכולות להיות רק חדשות טובות כיוון שהמשמעות היא שהרטטים על כדור הארץ הועלו, ואתם עברתם כה הרבה קדימה לתוך העידן החדש.

מבחינת השינויים הרבים שהיו דרושים כדי לסיים סופית את הדואליות, אנו ביחד עם בעלי בריתנו, מעולם לא חדלנו ממאמצינו להביאם לידי הוויה. כתוצאה מכך, הם נעשים קרובים יותר מאי פעם למתן ביטוי. כפי שאתם תדעו, אנו חייבים לבצע את השינויים עם הסכמתכם ולא לכפות את רצוננו עליכם. לכן אנו זהירים כדי לוודא שבעלי בריתנו שומרים על הכול גלוי לעין בלי טריקים הסתרה או הסוואה ובמסגרת המערכת החוקית שלכם. אולם, יש לכם חוקים שלא חוקקו לשיפור מצבם של אנשים או באהבה ובאור. לא יאפשרו לאלה לעצור התקדמות ובכל מקרה בסופו של דבר הם יוסרו, וכך גם חוקים אלה אשר משמשים לכלוא אנשים בטעות. בעתיד, ייסקרו כל החוקים וישתמשו רק באלה שהינם הוגנים וצודקים ושומרים על החופש והריבונות שלכם. המשמעות היא גם שישוחרר כל אדם שנכלא בטעות, ואנו יודעים שישנם רבים במצב זה.

בבוא היום, רמות תודעתכם תהיינה כאלה שפעולות פשע תהיינה רחוקות ממחשבותיכם, ובסופו של דבר לא יהיו פשעים ולכן לא יהיה צורך בכלל בבתי כלא. קלות דעת קלה תישקל על ידי ישויות גבוהות יותר אשר יחליטו אם יש צורך לנקוט בפעולה כלשהיא. לעיתים קרובות אין צורך בכך כי הם יכירו בטעויותיהם, כיוון שהתשובה כבר ברורה לנשמה המעורבת. כעת יש לכם את עשרת הדיברות ששרתו אתכם היטב, אלא שהן הונחו בצד והתעלמו מהן על ידי אלה אשר דאגו ושרתו רק את עצמם. נשמות מעין אלה לא יכולות להמשיך בדרך זו, ותמצאנה את עצמן לא מסוגלות להתקדם עם אלה אשר מקבלים את האחדות של כול מה שיש. הם יחרצו את גורלם, ויישארו בתוך הרטטים הנמוכים בהתאם לבחירתם. לא יהיה להם את אף אחד להאשים באשר למצבם, כיוון שלעתים קרובות כל כך הזהירו אותם בצורך לשנות את דרכיהם.

ככל שעובר הזמן, אתם תתחילו להבחין יותר ויותר, בחקירות שמנוהלות לגבי כל סוגי השחיתויות וחשיפת הנאשמים. זוהי התוצאה של התרוממות רמות תודעתכם, המשתוקקות לחזור  להגינות וליושר בכל משאי המתן והעסקאות. לא יהיו מקומות מחבוא כשהעובדות יתגלו כחלק מהטיהור המתרחש. כל דבר אשר עדיין נותר מהאנרגיות הנמוכות מטוהר, כשאתם מתכוננים להציג את השינויים שלוקחים אתכם לעידן החדש. התקשורת עדיין ברובה בידיהם של אלה אשר מסתירים את האמת, אבל הם לא יכולים למנוע את חשיפת העובדות באמצעות אמצעי ביטוי אחרים כאינטרנט.

כל תהליך הבאת השינויים אינו קל, כיוון שישנם אנשים רבים בעלי עניין אישי במניעתם. אולם, לא ניתן לעצור את ההתקדמות, ורבות עדיין קורה כדי להזיז עניינים עד שיגיעו לנקודה בה ניתן לנקוט בפעולה. בשלב זה יש לכם מה שניתן לכנות "צוואר בקבוק" כיוון שהיבטים כה רבים של השינויים  מתקרבים ביחד לסיומם. ברגע שמה שמתרחש הופך להיות ברור, תתרחשנה ברצף מהיר סדרות שלמות של אירועים. בפסיעה לתוך נתיב חדש, יהיו שינויים בזמנים שונים בעתיד, במשך כמה שנים עד שאתם בסופו של דבר תיהפכו ישויות גלקטיות מפותחות. אלה יהיו חוויות מאד מהנות, בעיקר כשאתם תהיו מעבר לכל הפרעה אשר מקורה כעת מהמימדים הנמוכים יותר. 

מתן גילוי הוא כזה גורם חשוב בהתפתחותכם כך כשמדובר כי שום דבר לא יוותר למקריות. מנקודת המבט שלנו, ישנם עדיין יותר מדי אנשים אשר מחזיקים מידה מסוימת של פחד בשל הסיכוי שאנו נגיע בגלוי לכדור הארץ. לכן, אנו מחפשים סיקור טוב יותר בתקשורת על נוכחותנו, אבל זה חייב להיעשות בצורה נכונה ולא למען רדיפת סנסציות.  אין ספק שאנו חייבים להתקדם בקרוב, ואיננו יכולים לחכות לנצח. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שאנו עושים את כול שביכולתנו כדי ליצור את הרקע המתאים כדי שהגילוי ימשיך קדימה.  יהיה זה אירוע מאוד חשוב ותהיינה חגיגות לצורך אירוע היסטורי מעין זה. 

הזמן ממשיך לחלוף מהר יותר וסביר שאתם תאבדו עקבות שלו כיוון שאין הוא שולט על חייכם כבעבר. זה ימשיך עם שכחה ונטייה לחיות בהווה. זה מיועד להביאכם לנקודה בה אתם תגלו שהחיים נהפכים לקלים יותר על ידי כך שאתם פשוט הולכים עם הזרם. אנו יודעים שכמה אנשים אינם יכולים להתקיים מבלי שהכל מתוכנן, אבל אתם כולכם תאמצו את השינויים ותגלו שהחיים הם הרבה יותר מהנים כשאתם לוקחים זאת כשזה מגיע.  זה יעזור לאור העובדה שכשאתם מתקדמים לתוך העידן החדש, יהיה לכם הרבה יותר זמן לעצמכם, ופחות אם בכלל דאגות. אתם עדיין לא חוויתם באמת מהי ההרגשה להיות חופשי, כיוון הוחזקתם במעצר על הפלנטה שלכם. זה התקבל כנורמלי, וזו הסיבה מדוע אנו מהפדרציה הגלקטית של אור ואחרים השקיעו כל כך הרבה זמן בלנסות לגרום לכם להתעורר לאמת.

יקרים, בין אם הכרתם בכך או לא, אתם עברתם הרבה יותר לאורך נתיבכם מאז המילניום. זה הגשים את אמונתנו שבמתן יותר זמן, יותר נשמות ייענו לרמות הגדלות של אור המגיעות לכדור הארץ שלכם. עכשיו למעשה, כל נשמה התקדמה באמצעות ההתעלות וקלטה יותר מהאנרגיות הגבוהות יותר. הם יתרוממו עוד יותר באמצעות הזרימה המתמשכת, ואירועים המציגים שינויים גדולים לטובה יהיו לעזר רב. אנו עוזבים אתכם עם אהבתנו האינסופית ובברכות לעתידכם.

תודה לך, SaLuSa.



Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Thursday 10 January 2013

04.01.2013












מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 4 בינואר 2013


בחייכם הרבים במהלך מחזור הדואליות, עמדתם בפני אתגרים עצומים וכתוצאה מהם גדלתם עוד יותר ברמה הרוחנית. עכשיו דואליות כפי שהכרתם אותה מאבדת את כוחה עליכם, כאשר היא נסוגה לתוך הרקע. עם זאת, כשאתם נאבקים עם השפעתה עליכם, ומנקים את עצמכם מהקשרים לאנרגיות הנמוכות, אתם מתמודדים באתגר חזק. אנו יודעים שזה קשה לזרוק עמדות, דיעות ואמונות המבוססות על מה שחונכתם להאמין בו. אולם, בתוככם, יש לכם את כל הידע ואתם צריכים לחפש שם את האמת, ואם אתם בספק, אל תהססו לעבור להבנה חדשה. היה קל בעבר להיות שיפוטיים כיוון שכך אנשים פעלו, אבל עכשיו אתם רוצים לעבור למיקום חדש אשר בו אתם רואים, במקום זאת, את כל הנשמות כחלק מהאחד.


כדי לשמור אתכם בגרונות של האחד את השני, שיחקו אנשי האופל משחק של הפרדה, אבל עכשיו אתם יכולים לסרב להמשיך לחיות בשקריהם שכולכם שונים. שכחו את ההבדלים הפיזיים, מנהגים ואמונות דתיות, כיוון שמאחורי כל זאת ישנן נשמות אור נהדרות בדיוק כפי שאתם. בהכירכם את האחדות של כל דבר, אתם תופסים את מקומכם לצידם של אלה המוכנים לנוע קדימה לאורך נתיב ההתעלות. אתם יודעים עכשיו שחיפושיכם לשלמות לא מסתיים לעולם, עד שאתם חוזרים לבסוף למקור של כל מה שיש. עם זאת, בדרככם, אתם הצלחתם להתגבר על כל הניסיונות למנוע מכם את האמת. אתם הכרתם שאתם תמיד תהיו חלק מהאמת האחת שתרומתכם לה היא חשובה כמו כל דבר אחר, כיוון שבלעדיכם, היא היתה לא שלמה.

אתם עשויים להשאיר מאחור כמה עסקים בלתי גמורים, אבל אין זה יותר משנה כיוון ש-2012 היוותה את הסיום של מחזור הדואליות. אם לדבר מבחינה קארמתית, אתם כבר טיפלתם בבעיות החשובות, וכיוון שחוק החסד פועל בזמנים מעין אלה, הכל כפי שאתם עשויים לומר "נסלח". אתם למדתם את שיעוריכם כך שרוממו אתכם, וגרמו לכך שחוויות נוספות בדואליות אינן נדרשות. לכן, שנת 2013 נהפכה לשנה של הגשמה, כשאתם יוצרים חיבור חדש ומשמעותי יותר עם העצמי הגבוה שלכם. כלומר, בניגוד לעבר, אתם יכולים לטפוח על מקור הידע שמחזיק העצמי הגבוה שלכם, ולא תצטרכו יותר להסתמך על אחרים בשביל הידע או ההבנה שלכם.

האם לא ספרנו לכם שאתם מחזיקים את כל הידע בתוככם. האמינו בעצמכם להדרכה ואתם תדעו באופן אינטואיטיבי באם אתם מחליטים את ההחלטות הנכונות. שנה זו תהייה שנה של רווחים עצומים עבורכם, כשאתם מקבלים את הזרימה של האנרגיות הגבוהות אשר ממשיכות להגיע לכדור הארץ.  הכל מואץ אפילו מהר יותר, ובאופן הדרגתי הזמן יפסיק להיות רלבנטי כבעבר. החלק הבא של התעלותכם הוא עם אמא כדור הארץ, ובסיוע שלנו ליצור כדור ארץ חדש אשר מתאים לישויות אשר גדלות באופן אקספוננטיאלי ונהפכות לישויות מודעות במלואן. אז אתם תהיו מסוגלים לקרוא לעצמכם "ישויות גלקטיות" והדלתות תיפתחנה להזדמנויות אפילו יותר גדולות מאשר חוויתם אי פעם. קצב ההתקדמות תלוי לגמרי בכם, ויהיה לכם הרבה סיוע מאיתנו ברגע שאתם מחליטים.

האדם החשוב ביותר על כדור הארץ, אלה אתם, כיוון שאתם קובעים לאן ייקח אתכם מסעכם. אתם בוחרים מתוך האופציות השונות הזמינות לכם, וזו הסיבה מדוע ניתנת תשומת לב על מנת לוודא שאתם יודעים מהן.  לתת תשומת לב לעצמכם ולצרכיכם, אין פרושו שאתם מתעלמים מאחרים, כחלק מעבודת כל עובדי האור היא גם לטפל בצרכיהם של אחרים גם כן.  לכל נשמה עכשיו ישנה האחריות להתכונן לקבל כמות גדולה יותר של אור, כך שרמת התודעה שלהם תמשיך להתרחב. זה ישמור אתכם בחוזקה על הנתיב להבנה גבוהה יותר, ויעזור לכם להמשיך לנוע לתוך מימד גבוה יותר. הנתיב הוא שם לפניכם ואתם ממשיכים בדיוק במהירות שמתאימה לכם. כפי שאמרנו בעבר, אתם  בני אלמוות ויש לכם כולכם אינסוף כדי להתפתח. אין לחץ עליכם להתקדם אלא בקצב שאתם מרגישים נוח איתו.

אתם עשיתם את העבודה הקשה בכך ששחררתם את מרבית האנרגיות הנמוכות אשר קשרו אתכם לדואליות. עכשיו, אתם יכולים להיות יותר שאפתנים ומחליטים להשיג משהו הרבה יותר גבוה מאשר בעבר. המאמץ שהשקעתם במשך אלף שנים, ובעיקר במהלך השנים האחרונות, הניב הצלחה רבה. אין צורך להרגיש שאיכשהו אתם נכשלתם כיוון שההתעלות לא עמדה בציפיותיכם. זה למעשה די ההיפך, כשאתם רוממתם את התדרים כך שהאנרגיות המגיעות יכולות להתקרקע דרככם. זה הקים את הרשת במקום בו עכשיו היא מסוגלת להעלות אתכם אפילו רחוק יותר ו"אהבה" נוטלת פיקוד, וזו הבטחתכם שאתם עכשיו תתקדמו מהר יותר ותקבלו את היתרונות של העידן החדש. העיכובים והמכשולים הרבים אשר אנשי האופל השתמשו בהם כדי לעצור את ההתקדמות, לא יכולים יותר להמשיך. אין להם את הכוח או את הארגון לעשות זאת, ומכירים בפעולותיהם כפי שהן באמת.

אנו מבקשים מכם להמשיך את חייכם עם אותו מיקוד שהיה לכם בעבר, וחישבו בצורה חיובית כיוון שהכול מה שקיים ב"עכשיו" מחכה לכם להיחשף בדיוק כפי שאתם משתוקקים. בזמנים שונים, ניתנו לכם מספיק פרטים כדי לדעת מה לצפות, כשהפרדיגמה החדשה נוטלת פיקוד, תהיה לכם כל הזדמנות ליהנות מהכניסה לעידן החדש. התקופה הנוכחית של אי וודאות תהיה קצרת ימים, ובקרוב אתם גם תבחינו וגם תרגישו את השינויים מתרחשים.  מה שאתם צריכים לזכור הוא התוצאה של עליה כללית ברמות התודעה, כיוון שזה יגרום ליחס חדש ורצון להעביר בכל המהירות את הציוויליזציה שלכם לתוך העידן החדש. קבלו שאי נוחות מסויימת הינה בלתי נמנעת, כשהיקף השינויים עומד להיות די מרחיק לכת. אולם, אנו מהפדרציה הגלקטית מוכנים כתמיד, תמיד מתאימים את תכניותינו בהתאם לצרכיכם הקרובים.  ברגע שאנו מתחילים תיעשה התקדמות מהירה, הרבה מעבר למשהו שאתם כרגע מסוגלים לעשות.

אני SaLuSa מסיריוס, ושבע רצון שתגובתכם הכוללת להתעלות היתה מסוג של קבלה, ואתם מבינים שלא נכשלתם בתהליך ההתעלות. הכול המשיך כפי שנקבע ועתידכם הנהדר מובטח, כשאתם תחוו בבוא העת. אהבתנו הולכת איתכם לכל מקום שאתם עשויים ללכת וכפי שאי פעם תהיה.

תודה לך, SaLuSa.


Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman