Followers

Monday 25 February 2013

22.02.2013











מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 בפברואר 2013



הלחצים שאתם מפעילים על הרשויות שלכם, משאירים אותם ללא ספק על כך שאתם אינכם מתכוונים לשבת נינוחים ולאפשר לדרכים הישנות להמשיך. אתם קוראים לשינוי שיכניס אתכם למסלול בו יוצגו היתרונות של העידן החדש אשר נמנעו מכם. זה ברור, לדוגמה יהיה מעבר לשימוש לראשונה באנרגיה חופשית, כשמתירים למחירי החשמל והגז לעלות ברחבי העולם לנקודה בה אנשים לא יכולים להרשות לעצמכם אותם. אנו תוהים כמה הפגנות רבות יתרחשו לפני שתינתן לנושא התייחסות רצינית. אנשים היו מאוד סבלנים אבל מגיע שלב בו הם לא יכולים לסבול יותר. זהו זמן מסוכן לרשויות אשר חייבים לא להתעלם מהמתרחש. מהומות אינן נעימות ואנו איננו תומכים בצורה כלשהיא של אלימות, אבל אנו אכן מבינים כאשר אנו רואים בפעולה מעין זו כדרך היחידה למשוך את תשומת הלב לדרישותיכם. המשמעות היא שאנו עשויים להתערב לטובתכם אם העניינים יצאו מכלל שליטה.

למרבה המזל, בעקבות הזרימות האחרונות של אנרגיה פנימה אשר רוממו את האנשים,  ישנו אפקט מרגיע הנוצר על ידי אלה אשר אימצו אותן להווייתם, ומסוגלים להקרין אהבה ואור למצבים. כלומר, לשמור על איזון בתוך החברה, ולסייע להעיר אפילו יותר אנשים נוספים לצורך בפעילויות שלום.  הרבה יותר תועלת תיווצר בכך שיוצג הטוב ביותר באנשים, במקום לגרום עימות עם אלה שבשלטון. אהבה הינה כוח עוצמתי ביותר ביקום ואנו מעודדים אתכם להשתמש בו, ובכך שאתם משמשים דוגמה, תביאו אנשים לקבל את דרך מחשבתכם. אתם תשימו לב שככל שיותר אנשים מתעוררים, הם גם חווים שינוי ברמת תודעתם, וזה הופך להיות קל יותר להפגיש אותם ביחד כדי לעבוד עבור מטרה משותפת. זה המקום בו נמצא הכוח שלכם וזה יביא לתוצאות חיוביות.

כפי שאתם מוצאים, זה עדיין קשה להתקדם כאשר אנשי האופל עדיין שומרים על כוחם. אבל, עם זאת, קיים גבול לכמה רחוק הם יכולים ללכת, כשאין להם יותר את הגיבוי המקיף שהם תלויים בו כדי להצליח. הם מושמדים בזה אחר זה וזה מחליש את יכולתיהם להמשיך עם תוכניותיהם. החוסר  בתיאום, בשיתוף פעולה ובמנהיגות שהיה פעם תמיד שם כדי לתמוך בהם. תקוותנו היא שהם יפסיקו את פעילותיהם ויראו את האור, ויבחרו בנתיב אחר אשר יוביל אותם מחוץ לחשיכה. מנקודת מבט שלנו זה אף פעם לא מאוחר מדי לנשמה לשנות את נתיביה, והם יקודמו בברכה בחזרה כיוון שאין זה תפקידנו לשפוט את חייהם בעבר. זו הסיבה שבקשנו מכם קודם לכם להימנע משיפוט על נשמה אחרת כלשהיא אשר נשארת באופל, אלא להיות אחד אשר משתדל להעלות אותם באמצעות מתן אהבתכם. חשיכה הינה חוסר של אור, ואתם כעובדי האור יכולים לשנות מצב זה מבלי לאכוף את עצמכם על נשמה אחרת.

עדיין יש לכם שפע של עבודה לעשות כדי להביא את העידן החדש להתהוותו, אבל זה הופך להיות קל יותר כשיש לכם גיבוי ענק מאיתנו וממקורות אחרים. אין אף פעם זמן שאנו לא איתכם, ואנו עושים את המיטב כדי לעורר את ההשראה שלכם ולעודד אתכם תמיד לחפש את התוצאה המושלמת ביותר בכל המצבים. את מחזיקים את הדגל עבור כל אלה אשר ניעורים, והם ימצאו אתכם בעת הצורך.  אנו יודעים שליבכם נמצא במקום הנכון והוא המקום ממנו אתם עובדים, כך שהחלטותיכם נעשות לטובת האינטרסים של כולם. אנו מעריצים את כולכם, ומרוצים שלפני לא כל כך הרבה זמן אתם תראו את התוצאות של מאמציכם. אל תתיאשו, כיוון שאתם באמת עשיתם את חלקכם הקשה והתקדמתם קדימה הרבה יותר ממה שאתם מבינים. זה יותר חשוב מאשר אי פעם היה להתמקד על התוצאה של השינויים, יותר מאשר להתמקד על חוסר האיזון בעצמם. ראה את הכול נופל למקומו כפי שהיה צפוי והובטח, כיוון שאתם כה קרובים לימים האחרונים של הפרדיגמה הישנה.יש מעט או אין בכלל כוח להשאר ברמות הגבוהות הנוכחיות של אנרגיה, וצריכים להיפרד ולחזור לרמות הנמוכות יותר של רטט.

ברגע שרמות התודעה מגיעות לנקודה מסוימת, אתם, פשוטו כמשמעו, תכפו את השינויים הממתינים להתהוות. השליליות שמעכבת אותם תגלה שכוחה התפוגג, והם יותר לא יכולים להכתיב את ציר הזמן שהיו רוצים להגביל אתכם אליו. כבר נעשות יותר התקדמויות מאשר בתקופה קודמת כלשהיא, והגשמת ההבטחות שנעשו לכם הינה מאוד קרובה. עם זאת, המילה האלוהית הסופית נתונה בידי האלוהים ומבטיחה הצלחה מוחלטת ברגע שהיא ניתנת. אפילו כך, אנו מאמינים כי בתוך מספר חודשים, הכיוון אליו אתם הולכים ייעשה ברור, ואנו מצפים  שתהיה תמיכה מסיבית מכם. חלקכם יהיה להפיץ את החדשות הטובות כפי שאתם מבינים אותן, ולהביא עוד נשמות לתוך האור.

אנו מפקחים על מה שמתרחש על כדור הארץ, אבל אף על פי כן אנו יושבים במושב האחורי (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו נותנים למישהו אחר לנהל, לתת את החשיבות למישהו אחר) כשבעלי בריתנו ממשיכים לקחת יותר שליטה על מה שמתרחש. באופן טבעי, אנו נותנים להם את ההדרכה שלנו, כיוון שיש לנו הבנה כוללת טובה יותר על האופן בו העניינים כנראה יסתיימו. אנו המסייעים הבלתי נראים אשר סוללים את הדרך לניצחונכם המוחלט על אנשי האופל. אין לנו רשעות או כעס כאשר מדובר בהם, וחשים חמלה לנשמה כלשהיא שהתרחקה מהאור שלהם. אנו אף פעם לא שוכחים שכל דבר מהווה חלק חשוב מהשלם, ואנו נותנים את האור שלנו בצורה שווה לכול מי שנמצאים על נתיב האבולוציה שלהם. לכל אחד יש את אותו פוטנציאל למצוא את דרכם חזרה אל האור, ואנו מסייעים כשמבקשים מאיתנו הדרכה.

יקרים, עזרו לשמור על השלום, ועזרו לשמור על איזון בין כתות וגזעים שונים. לעיתים, הם מוצאים זאת קשה לקבל את האחדות של הגזע האנושי, ולעיתים קרובות הבדלים דתיים מושרשים בזיכרונם החל מילדותם. קבלו את ההבדלים מתוך אהבה ואפשרו לאחרים ללכת בדרכם, בתנאי שאין היא מפריעה לחופש הבחירה של נשמות אחרות. פחד נמצא בשורשם של מרבית הצרות, וכמובן משחק בידי האילומינאטי ותומכיהם.  החליפו פחד באהבה ואפשרו לאחרים ללכת בעקבות התכתיבים שלהם עד שיבינו שחוויותיהם הוגשמו ואין להם צורך בהם.

אני SaLuSa מסיריוס, ומאושר לראות איזו התקדמות הושגה לקראת הבאת שלום לכדור הארץ, אף על פי שאנו מעריכים שהרבה מלחמות קטנות עדיין גובות מחיר של חיי אדם. זה לא ייקח יותר מדי זמן לפני שהשלום יוסכם על פני הפלנטה, ואנו נוודא שהוא קבוע.

תודה לך, SaLuSa.



Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Wednesday 20 February 2013

15.02.2013











מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 15 בפברואר 2013



בעלי בריתנו יותר בטוחים מאשר אי פעם, וממשיכים להציב את אנשי האופל במקום בו הם יכולים לגרום לפחות בעיות. הם מתקוטטים בינם לבין עצמם ומיואשים בשל העדר לכאורה כוח להכתיב מה יקרה. השליטה בעולם אינה יותר בהישג ידם, והם אינם יכולים לעשות יותר מאשר לחלום על מה היה קורה אם הם לא היו מאבדים זאת. עכשיו, עובדי האור נעים קדימה עם ביטחון מחודש ומתכוננים לבצע את הצעד הסופי אשר ישים קץ באופן אפקטיבי לסיכויים אחרונים כלשהם שעשויים שיהיו לאנשי האופל להשיג את שליטתם שאבדה. זה עכשיו יותר משחק השרדות עבורם, אבל אין מקום שהם יכולים להתחבא בו שאין אנו מודעים עליו. ככל שאנו יכולים לעזוב אותם מאחור, כך מהר יותר אנו יכולים להתרכז בסדר היום שלנו.

בבקשה אל תתייאשו כאשר אתם רואים מעט מהסימנים החיצוניים, אשר יעידו על מה שעושים עובדי האור. מרבית עבודתם מתואמת איתנו כשביחד יש לנו עבודה מאוד חשובה לעשות מאוד בקרוב. יש לברך את עובדי האור בשל התבססותם בתוך משימותיהם החדשות, וכל שמץ של פעולותיהם חשוב מכפי שהיה אי פעם. הזמן ממשיך להאיץ וישנם יותר עירויי אור שיופעלו בקרוב.  לאט אבל בבטחה החושך והאור נפרדים, אבל אנו עדיין נותנים יותר הזדמנויות לאלה שנמצאים בקיפאון, כך  שהם יכולים להמשיך לנוע קדימה. הפרדיגמה הישנה קורסת ולא נושאת כוח להחזיק את אלה מאחור שעכשיו מתעוררים לעצמי האמיתי שלהם. פחד מהלא נודע אינו יותר כזו בעיה כפי שהיה, ואנשים מוצאים את אמונם באלוהים.

אנו יודעים בדיוק אלה נשמות מיושרות עם האור, ויש לנו פרופיל מלא של כל אחד מכם. נוסף על כך, אנו יכולים לאתר את מיקומכם בכל זמן נתון, כך שאלה מהאופל ומהאור הם כולם תחת פיקוחנו. מה שיהיה נחמד הוא הזמן בו אנו יכולים לספק לכם אמצעי קשר טובים יותר, לא רק בין עצמכם אלא גם איתנו. חלק מכם נועדו לנסוע די הרבה, ועבור חברכם ומשפחתכם זה חשוב שהם לא יאבדו את הנתיב שלכם.  יבוא כמובן זמן בו כל כלי הרכב הקונבנציונאליים יקורקעו, ונסיעה תיהפך לחוויה מהנה ומענגת. בסופו של דבר, כל צורות התחבורה יהיו חופשיות מזיהום אוויר, ולא תלויות יותר במקור הנובע מחשמל. לצרכים מקומיים תהיה זמינה כרכרה "הדומה לאוטובוס תיירים שעולים ויורדים ממנו בתחנות שונות". לא יהיה צורך להשתמש בנתיבי הים, ותעבורה אווירית תטפל בכל המטענים, ובכך תאפשר לים ולחיים בים לשחזר את מצבם הקדמוני. כמו כן יהיה פיתוח של תחנות מהן ניתן לשלוח ולקבל באופן מיידי. 

ישנה דחיפה קדימה של הגילוי, אשר עכשיו מטופל ממספר זוויות שונות והתוצאה הסופית שהינה בלתי נמנעת מגלה את ההיסטוריה החוצנית שלכם. זה יכריח ממשלות להודות במעורבותן עם היצורים מהחלל החיצון לפחות במאה האחרונה. אין זה רק עניין של קשר, אלא גם קשרים הדוקים של עבודה ביחד בבסיסים תת-קרקעיים. הגילוי חייב להתרחב לגילוי על כמות ראיות לקיומם של יצורים מהחלל החיצון אשר נמצאים בפלנטות אחרות כמו במאדים. אולם, אם ממשלתכם עדיין תעכב זאת, התוצאה תהיה שאנו ניטול פיקוד ואחריות כדי לגלות את האמת על פני השטח. בדרך זו או אחרת, זהו הזמן עבורכם להבין את הקשר ההיסטורי איתנו. אין אנו פולשים או זרים, וחברים רבים של הפדרציה הגלקטית של אור הינם אבותיכם הקדמוניים, הקשורים אליכם באופן גנטי כמו המינים שלכם אשר התפתחו.

עברתם כברת דרך ארוכה מאז שלמדתם שכדור הארץ היה מרכז של היקום. צורות חיים כשלכם שופעות בכל מקום ובמימדים רבים ובכדורי ארץ מקבילים. היקום של אלוהים מכיל אלפי גלקסיות, בהן אתם יכולים לטייל ברגע שאתם נהפכים לישויות גלקטיות במעמד מלא. האמת היא כה מדהימה שדתות רבות ייעלמו, כאשר הן ימצאו שאין הן יכולות יותר לתמוך באמונותיהן אשר ברובן הן מעשי אדם. לא יהיה צורך באמונה נרחבת לצורך הבנתן של נשמות בודדות את האמת. כל הידע נמצא בתוככם ואתם צריכים להגיע לנקודה זו בה אתם יכולים להיות המורים של עצמכם, ולפתח באופן אינטואיטיבי את הידיעה מהם צרכיכם האישיים כדי להמשיך את האבולוציה שלכם. האמת יכולה להיות מאוד עמוקה, עם זאת אתם יכולים למצוא את הנתיב שלכם דרכה. אם אתם עוקבים אחר הבנתכם, היא תוביל אתכם למקום הבא בו אתם צריכים להיות, כה פשוט היו ברגע ואפשרו לדברים להתפתח בקצב שלהם. שתפו ידע בכל האמצעים, אבל דעו שנתיבן של נשמות אחרות אינו בהכרח עומד להגשים את צרכיכם.

אין לנו בעיות בינינו כשאנו יודעים שאנו נמצאים בין ישויות שהתעלו, ואנו מכירים את רמות האור של האחרים.  האנרגיות הן כאלה שרק האמת יכולה להתקיים, ואין שאלה של תקשורת של איש עם רעהו למעט על בסיס אמיתי לחלוטין. לעיתים קרובות, אתם, על כדור הארץ, אומרים משהו אחד, עם זאת מתכוונים לאחר עד לנקודה שאתם משקרים, וזה יהיה חכם לתרגל את האמת בכל עת. אנו מבינים שזה יכול לעיתים לגרום לכם צרות, אבל בסופו של דבר אתם אף פעם לא תחשבו פעמיים על שמירה על האמת. כשאתם חושבים ופועלים באופן כנה כל הזמן, לא יהיה לכם שום דבר להחביא. לפעמים, פגשנו את מנהיגכם ואת נציגיהם, וכיוון שאנו טלפתיים ידענו בדיוק כאשר היו פחות כנים.

יקרים, כפי שאתם יכולים להבין, יש לכם הרבה מה ללמוד ולהתגבר עליו לפני שאתם תיחשבו מוכנים להיהפך לישות גלקטית, אבל בכל זאת זהו הגורל שלכם. אתם צריכים לחזור לרמות אלה של אור שפעם פיארו אתכם, ועזבתם כדי לצבור ניסיון כך שאתם תוכלו לחנוך אחרים. לכן, היו נחמדים ורחומים לחברכם הנוסעים כאשר הם טועים ונופלים לתוך החשיכה. אתם כולכם עשיתם זאת וזה היה מחויב המציאות כאשר אתם מוקפים ברטטים נמוכים מעין אלה. הסוד הוא היכולת לאסוף את עצמכם למעלה בשנית, ולהשתמש בניסיונכם להתגבר על אתגר הבא כלשהו בעל מהות דומה.

אני SaLuSa מסיריוס ואתם תדעו ששנה זו הינה השנה השייכת לאנשים. זמן בו יכירו בכם בשל מה שאתם באמת כישויות ריבוניות, ואתם שחזרתם את זכויותיכם. יש הרבה המחכה להתגלות, ואנו שמחים להיות חלק מכך. אהבתנו ממשיכה להישלח אליכם ואל אמא כדור הארץ, ותמיד תישלח.

תודה לך, SaLuSa.


Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Friday 8 February 2013

08.02.2013










מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 8 בפברואר 2013


להיכן שמסעכם מוביל אתכם עכשיו, לאחר ההתרגשות של ההתעלות גם אם לא הביאה עימה את השינויים הצפויים במידה רבה.  כפי שיידענו אתכם, לא אבדתם לחלוטין דבר כתוצאה מההתעלות שעברה באופן אשר לא הצליח להביאכם לשינויים המיוחלים. הם נשארו מוכנים להבאה על זירת האירוע, כאשר ניתן לתאמם באופן כזה כך שהם יכולים להוות מכסימום תועלת לכל אחד. אתם מבינים כי המערכות הישנות לא יכולות להשאר כמשרתות את האינטרסים הטובים ביותר של כל אחד, וזהו כל העניין בהבאתן. באופן בלתי נמנע אנשים מנסים לשמור על מה שיש להם, אבל אם אתם אלה שהפסדתם, אל תדאגו. כל הרעיון הוא להעלות את כל אלה אשר מוכנים, ובסופו של דבר שום דבר לא יישאר במערכת התומכת במחסור.

עבדנו קשה עם בעלי בריתנו כדי להביא שוויון, ולא רק זאת אלא גם שפע. השינויים ייראו כמו באגדות,  אבל יותר מזה, הם יטפלו בבעיות ששמרו אתכם מאחור. סנט ג'רמן (St.Germain) הוא לוחם גדול המפעיל כוח עצום, והוא ידאג שאף אחד לא יכול למנוע מכם להיות מסוגלים לדרוש את מה שבצדק שייך לכם. הוא ניחן בכוח אלוהי ואינו מתיר לאף אחד לנסות תכסיסים שיעכבו את חלוקת קרנות השפע. לאנשי האופל אין באמת משחק בקלפים כלשהם כך שהם יכולים למנוע את ההתקדמות לתוך תור הזהב, אוה כן הם יכולים להוות מטרד אבל יחבטו בהם באופן בלתי רגיל וישימו אותם במקום בו לא יהיה להם יותר כוח. היה לנו מספיק מהטקטיקות המעכבות והמפריעות שלהם. הם חרגו בהרבה מסמכותם, וזה לא יהיה נסבל יותר. 

בינתיים, מליוני עובדי אור היו מסוגלים להכיר בשינויים בתוך עצמם, וממשיכים להביא אפילו יותר אור לכדור הארץ. הם בחזית הקדמית של תנועה מסיבית להקים באופן מלא אפילו יותר של אור על פני כדור הארץ. צמיחה זו אינה יכולה להיעצר ותמשיך לייסד את עתידכם. זה כמו כדור שלג ענקי האוסף יותר כשהוא נע מסביב. האמינו לנו, יקרים, שנה זו תראה אתכם מתבססים לקראת התקדמותכם הגדולה. לאחר החיתוך של קשריכם עם דואליות כפי שאתם הייתם רגילים לחוות זאת, אתם תנועו לתוך שלב נוסף אשר יביא לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל את החברה הגלקטית שלכם. זכרו שאפילו עכשיו אתם הופכים לישות גלקטית. שינויים גופניים מתרחשים כול הזמן, בשעה שאתם פולטים את אותן אנרגיות אשר היוו חלק ממטענכם ומגבירים את האור שלכם.

בבוא היום, המאסטרים יחזרו ותהיה להם יד באבולוציה שלכם. הם טפחו אתכם ועקבו אחר התקדמותכם במשך זמן רב מאוד. אולם, אלה אשר אינם יכולים לגלות את התשובות בתוכם, יחזרו כנראה לפרדיגמה הישנה וכיוון שניתן להם רצון חופשי, הם יחפשו את ההתקדמות דרך אמונותיהם הדתיות. צריך לאפשר לכל נשמה לעקוב אחר הנתיב המיועד לה, ובסופו של דבר תבין את האמת. אנו שמחים כאשר זה מתרחש כפי שאנו משתוקקים לראותכם "הכול הוא אחד". דואליות היתה נוגש קשה, אבל שיעורים שנלמדו לא ייכפו בשנית.  אנו מעריצים את עקשנותכם ואת נחישותכם לשים את כול העצמי שלכם בתוך מה שאתם עושים, ועם זאת הרבה הסיח את דעתכם.  יש לכם כזו גישה חיובית, ומוכנים ללכת למאמצים רבים כדי להצליח. המשיכו בנתיב זה והכול יגיע בעתו.  לכל נשמה ישנה תוכנית חיים, ולעיתים היא הולכת שלא בדרך הנכונה אבל המדריכים שלה הם על ידה כדי לסייע לה. אבל בשל העובדה שאחרית הימים עליכם, זה לא משנה אם אתם אינכם הולכים בדרך הנכונה ואתם חייבים לעלות חזרה על המסלול בהקדם האפשרי. אתם חיבים להיות מודעים להזדמנויות אשר יובילו אתכם חזרה אליו, ומדריככם יעבדו קשה כדי להצביע לכם את הכיוון הנכון. אף אחד חוץ מכם שמים מטרה לפניכם, וכיוון שאתם צריכים להסכים לכך, זה חייב להיות הגיוני לדבוק בכך אם אתם יכולים. אם תכשלו, זה לא יהיה לפי הרצון של מדריככם המנסים לדרבן אתכם לתוך הנתיב הנכון. עם זאת, אל תדאגו שלא לצורך על כך, כיוון שקיימים נתיבים רבים אשר יכולים להוביל להגשמה.

כול אנשי האופל הסובבים אתכם מתפוצצים פנימה ושרשרת הפיקוד שלהם התנפצה לרסיסים. רבים מאנשי הצמרת כבר נעצרו, ובאופן הדרגתי יכולתם לבצע התקפות על האור קטנה. מעצרים ממשיכים להתרחש ומספרם קטן באופן דרסטי. השחיתות מסביבכם נחשפה, והנאשמים יובלו משם, כך שלא תהיה להם יותר השפעה. זה הכרחי עבורכם לדעת כמה הושפעו חייכם על ידי אלה אשר בחרו לשלוט באמצעות כוח. "ארץ החופש" הינה בדיה שהוצגה לפניכם כדי להסתיר את האמת, עם זאת מלכתחילה היו אנשים אשר היה להם את החזון הנכון ואת ההבנה, אבל הם הוכנעו על ידי אנשי האופל. אתם הוטעיתם לאורך כול ההיסטוריה שלכם,  ונשיאים מעטים היו מסוגלים לשבור את אחיזת החנק שהיתה עליכם על ידי האילומינאטי. הכול, יקרים, משתנה, ואין לכם זמן רב לחכות לראות תוצאות כלשהן,כשיותר מפעילותינו יבוצעו באופן גלוי. זו תהיה דרכנו להראות שאנו לצידכם ואיתכם.

הפדרציה שלנו עדיין פעילה כתמיד, מתמודדת עם פצצות גרעיניות אשר אותן החביאו אנשי האופל, ואכן אנו גם מפקחים לאן הן הובלו ומוכנים לבטל את פעילותן. אתם חיים בעולם מטורף, בו קצת מחשבה ניתנת להשלכות של הפיצוץ שלהן.  אולם, אנו דרוכים לכל האפשרויות  ומוכנים להתערב אם העניינים ייראו כאילו יצאו מכלל שליטה.  באופן כללי, יש לנו מפקחים רבים אשר מבצעים בדיקות קבועות על מחסני נשק גרעיני, כך שאנו יודעים אילו מדינות אחראיות לבצע פיגועים גרעיניים. אנו מבקשים שאתם תשבו ותמצאו את הדרך למנוע לוחמה גרעינית. התעוזה שכמה מדינות בוחרות כאשר הן מאיימות אחת על השניה, עלולה לגרום לשואה גרעינית. אנו לא נאפשר לכך להתרחש, אבל זה בהתאם להוראות האלוהי.

אני SaLuSa מסיריוס, ורואה כמה קרובים אתם לקבל פתרון של שלום, אשר יאפשר לשלום להתעלות על כדור הארץ. אתם כה קרובים לסיום כל פעולות האיבה, אבל זה דורש גישה אמיתית על ידי אלה אשר עשויים עדיין לפחד מהכוחות הגדולים יותר. זה בידיים שלכם, אבל המנהיגים חייבים להתמודד עם בעיה זו כעניין של דחיפות. אמון הוא למעשה מצרך נדיר כאשר מדובר בנשק. זה נכון לומר שלאנשים היו מספיק מלחמות , ובזבוז של משאבים. שלום אינו כה קשה להביאו, ואנו מבקשים מכם שתשימו את ליבכם ואת נשמתכם בכך, ואז העניינים באמת ימריאו.


תודה לך, SaLuSa.


Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

01.02.2013










מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 1 בפברואר 2013


במשך זמן רב מנות האנרגיה על פני כדור הארץ גדלו לאט, אבל כיוון שאתם חוויתם התרוממות גדולה בהן, הן גדלו מאוד. פירושו של דבר שרמות האור שלכם גדלות בשיעור הרבה יותר גדול, והתוצאות ייראו בהדרגה ככל שיותר אנשים רואים עצמם כמשוחררים מאחיזתם של אנשי האופל. כבר זמן רב האור חשף את האמת על פעילותיהם, והם יותר לא מסוגלים לשטות אתכם עם תוכניותיהם להמשיך בשליטה. למעשה זה במהירות הופך ברור להם שזמנם הסתיים, והם דבקים בכל מה שנותן להם תקווה על ידי מניעתו של הסוף הבלתי נמנע של שלטונם. באמצעות ההבנה של מה שהתרחש בעבר אשר תמך באנשי האופל, זה אפשרי לחיות את חייכם ללא פחד מפעולותיהם. זה מונע מהם את התנאים שהם הצליחו בהם, ולנגד עיניהם הם רואים את כוחם הולך ומדרדר. כתוצאה מכך, בעלי בריתנו יכולים לעבוד יותר בקלות להפיץ את השינויים שחיכו להם זמן כה רב, ולא יקח לכם זמן רב לחכות כדי לראותם.

עכשיו כשהאנרגיות הנמוכות פוחתות בהדרגה, קיימת יותר הזדמנות עבור אלה שעדיין לא ניעורו להיענות לאור, והלחץ הינו עליהם כדי שירימו את עצמם. אחרת, הם יגלו שאין הם יכולים להמשיך לשהות ברטטים הגבוהים אשר גדלים כול הזמן. באמצעות בחירתם שאינה נאמרת, הם יישארו ברטטים הנמוכים כדי להמשיך את חוויותיהם. אין ספק שכל נשמה תהיה מודעת להזדמנויות המלוות את החיים על כדור הארץ במהלך תקופה זו של התעלות, ואף על פי כן ייתכן שתכננו פשוט לחיות במהלכה כחלק מחוויותיהם. זו הסיבה מדוע יקרים אתם חייבים לאפשר לכל נשמה את החופש לבחור את נתיבה. אם מדובר במישהו הקרוב אליכם, הרגישו בעלי זכות שנבחרתם להיות חלק מתוכנית חייהם. כמו כן, זכרו כי כישות שהתעלתה, תהיה לכם את היכולת לחזור למימד הנמוך יותר ולשמור על קשריכם איתם.

כפי שאתם קרוב לוודאי מודעים, תוכנית חיי הנשמה אינה הסדר אקראי ללא מטרה ראלית במיינד. היא מתוכננת בקפידה כדי לתת לנשמה את החוויות המדויקות אשר יקדמו את האבולוציה שלה. עם זאת, זוהי בחירתכם הסופית באם אתם מגשימים אותה, אבל היו בטוחים שאתם לא תשנו בקלות את מה שהוא בבירור האינטרסים הטובים ביותר שלכם. אולם, תוכניות חיים משתנות כאשר הנסיבות המתעוררות לא היו צפויות שיהוו חלק מחוויותיכם. לעיתים, אין הן מועילות, אבל באירועים אחרים הן עשויות לקחת אתכם קדימה מהר יותר ממה שצפוי. כיוון שלכל נשמה אשר מחליטה לעקוב אחר נתיב ההתעלות, ישנם עוזרים רבים אשר עובדים ללא הרף כדי לוודא שכוונתכם מתגשמת. נדגיש, כי אתם אף פעם אינכם לבד במסעכם, ונוכחותנו אף פעם אינה נכפית עד כדי הפרעה לרגעיכם הפרטיים.  זה יותר ענין שלנו פשוט "לדעת" מתי סיוענו או נוכחותנו נדרשים. לא רק הפדרציה הגלקטית של אור משרתת את האחרים, כפי שכל הנשמות שהתעלו משרתות בתפקיד זה או אחר ובסופו של דבר כך גם אתם תהיו.

ההשלכות של התוצאה של ה-21 בדצמבר הן עדיין על אש סמויה ולא ממוקדות, אבל זה במידה רבה עקב הקושי להעריך שכאשר מדובר באור, אין דבר כזה כמו "כישלון". הקבוע היחיד הוא "שינוי" וזה נוגע לחייהם של כה הרבה אנשים ואלה הם אשר קובעים את התוצאה. אתם עכשיו יודעים מה אפשרי, וזה תלוי בכם שתיצרו את המציאות שלכם. אנו באופן טבעי מודעים לביקוש ההולך וגדל  לכספי השפע שיונפקו, ההודעה על גילוי והבאת שלום. היו בטוחים שהם יבוא לידי סיפוקם לפני זמן רב, וההסדרים מתקדמים היטב. שמחתכם ואושרכם תהיינה בשפע בבוא הזמן כשעמוק בתוככם אתם יודעים שאתם כבר מנצחים. מפני שהזמן שלכם הואץ ועם זאת במובנים מסוימים זה גם נראה שהוא נוקט בסחבת, ואתם מתחילים לדאוג או להיות חסרי סבלנות. בבקשה שמרו את עיניכם בעיקשות על העתיד, וזכרו שרובכם נמצאים בעמדת יתרון בה אתם יודעים בהחלט יותר על מה שמתרחש. כעובדי אור, אנו מצפים שאנשים יתרוממו באמצעותכם, כי עבר זמן רב מאז שהרגשתם כי אתם מהססים לבטא את דעתכם. היו פתוחים מבלי שתהיו יותר מדי כבדים ובכך שאמרתם את האמת שלכם, השאירו זאת כך ואתם תעשו את המיטב עבור אלה מסביבכם.

אמא כדור הארץ המשיכה בהתמדה לבצע שינויים, ובשל הכמות העוצמה של אור שעכשיו מקורקע עליה לא נזקקה לנקיטת אמצעים קטסטרופליים יותר. שינויי האקלים מתרחשים עקב סיבות שונות כולל הפרעות מעשה ידי אדם, אבל כאשר הכל נרגע, יהיו לכם את התנאים הנעימים ביותר ללא הקיצוניות שאתם רגילים לה עכשיו. אמא כדור הארץ מאוד מביעה הערכה על האהבה והברכות ששלחתם לה, כשבעבר הלא רחוק נטו לשכוח את תפקיד ה"אמא" שהיא משחקת. ההשפעה הנשית חוזרת ומביאה יותר הרמוניה ואיזון לתוך ההוויה, ושליטה גברית מוחלפת על ידי ייצוג מאוזן יותר בכל מקום שאתם מסתכלים.

מרמתנו, אנו מאוד מרוצים שקבוצות כה רבות נוצרות כדי להביא את השינויים, כשהרבה מהן החלו ברמה הנמוכה. ברגע שאתם עושים זאת, בהתאם לחוק המשיכה אתם אפילו מקבלים יותר סיוע עד שכל הדבר נהפך כה מבוסס היטב שהצלחתכם מובטחת. אנו פועלים ברמות בהן אתם עשויים למצוא בהן קושי לעבוד, כך שביחד אנו מהווים לצורך השינוי כוח מדהים. שום דבר לא יענג אותנו יותר מאשר לספר לכם על פעולותינו הנעשות לטובתכם, אבל עדיין אין זה הזמן הנכון לגלות את מה שאנו עושים. בבוא היום אתם תדעו, ויש כה הרבה שצריך לשפר כאשר מדובר בהיסטוריה שלכם. אין זה משנה היכן אתם מסתכלים, אתם תגלו את האמת שעוותה קשות, או אפילו נכתבה מחדש כדי שתתאים לשאיפותיהם של אנשי האופל. הם נמצאים בכל המוסדות העיקריים, ולא תמיד מודעים שהם עובדים כנגד האור. אתם חייבים לדעת את האמת אשר תראה לכם שהעצמי האמיתי שלכם דוכא ושועבד, כדי לתת את הרושם שאין לכם את הכוח לקבוע את עתידכם.

אני SaLuSa מסיריוס, ורוצה שתדעו שאנו עדיין מאוד איתכם, ואנו מגינים על אלה מהאור ככל האפשר. זה עשוי להיות קשה להבנה, אבל לפעמים נשמה תקריב את חייה כדי להדגיש את מטרת קיומה.  זוהי מתנה אולטימטיבית לאחרים אשר בדרך כלל מביאה אור עצום לכדור הארץ. אנו אוהבים אתכם כולכם כתמיד.


תודה לך, SaLuSa.


Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman