Followers

Sunday 24 March 2013

22.03.2013














 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 במרס 2013




מתרחש כל כך הרבה על הפלנטה שלכם כך שזה הופך להיות מאוד ברור לאנשים רבים יותר שהשינויים המובטחים הינם בעיצומם. בהחלט אין זה זמן קל עבורכם כיוון שאתם במיקודה של התרחשות רבה. עם זאת, אתם בחרתם להיות על פני כדור הארץ בזמן זה, כחלק חשוב מחוויותיכם אשר יכינו אתכם למשימותיכם העתידיות. בבוא היום, רבים מכם תציעו את עצמכם כחונכים לציוויליזציות אחרות המופיעות. זה יהיה אופן שירותכם לאחר שהשגתם רמה גבוהה יותר של הבנה, אשר תביאכם למצב של מאסטרים. זוהי התקדמותכם הטבעית כשאתם נהפכים יותר מהאור, ומחפשים לרומם אחרים איתכם.

הסדר שאתם רואים ביקום מגיע מכול הנשמות המגיעות לנקודה בה הם מגיעים להמחשה, שהדבר המשמעותי ביותר הוא לא אחר מאשר אהבה ושכול החיים מסתובבים ויש להם את הווייתם בתוך זה.  אפילו עכשיו, אתם מתרוממים ומודעותכם היא כזו שאתם מבינים את כוחה המדהים של אהבה. אלו החיים עצמם והכוח העוצמתי ביותר ביקום, אשר יאפשר לכם להמשיך להתרומם דרך המימדים. כפי שהייתם מיודעים לעיתים קרובות, רמות החוויה שלכם במימדים נמוכים, הינן בדרך של ניסוי כדי לראות איך כישויות של אור אתם יכולים לגלות בשנית את העצמי האמיתי שלכם. הן אינן ואף פעם לא תהיינה המציאות האמיתית שלכם כיוון שביתכם המקורי בכוכבים הינו המקום בו חייתם באחדות ובאהבה מוחלטים כאחד. דואליות היתה האמצעי המאפשר הפרדה ואפשרות לחוות גם את האופל וגם את האור באותו מימד.

אנו מהפדרציה הגלקטית של אור מגלים כי בזמנים האחרונים, היתה כזו התקדמות מהירה ברמות תודעתכם שאתם כבר יכולים להבחין ולדמיין את תור הזהב. זהו הישג נהדר כיוון כשאתם שומרים על מיקודכם בכך, אתם מחישים את הזמן שבו זה יתגשם עבורכם. האור נוטל פיקוד על כדור הארץ שלכם ואין אתם צריכים יותר להיות מודאגים באשר לאופל שנותר, כיוון שהוא השתנה באמצעות זרימה החוצה מסיבית של אור. התשובות לבעיותיכם כבר נמצאו, והן מאומצות בהדרגה על ידי בעלי בריתינו. אתם מכירים את היתרונות בהן ואנרגיה חופשית נמצאת בחזית הקדמית, אף על פי שאתם חייבים לא לצפות ליותר מדי בזמן, אלא הכרות רשמית יציבה ומתוכננת היטב. איננו יכולים לאכוף את הנושאים אלא לתת תמיכה, מחיה והגנה לאלה המעורבים בכך.

אתם חיכיתם זמן רב לשינויים ברורים כלשהם, בעוד שהרבה מתרחש מאחורי הקלעים ויש לו יותר קשר עם השפעה והשראה. כאשר אתם פתוחים להדרכתנו, היו בטוחים שאנו ניתן אותה, ואתם יכולים לקרוא לנו בכל זמן. כאשר בקשותיכם הינן לתועלתם של אחרים, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי להבטיח שאתם תקבלו את הסיוע שאתם צריכים.  לעיתים קרובות אנו עובדי האור הבלתי נראים העומדים לצידכם, ואנו נותנים לכם את אהבתנו והדרכתנו. אנו כמובן מעורבים באופן מתמשך בסיוע לאמא גאיה, ואתם תבחינו שהאירועים הקשורים איתה ועם השינויים הפיזיים התרחשו בשקט. אכן, ככל שאתם מרוממים יותר את רמות מודעותכם על כדור הארץ, כך קל יותר עומד להיות הכול מסביב.

אתם מקבלים יותר אנרגיה שמקורה מחוץ לכדור הארץ, והיא מגיעה ממקורות רבים. נקודת השוויון באביב הינה דוגמה עוצמתית אחת ואנשים רבים מאוד הרגישו את ההשפעה. זוהי אנרגיה מרוממת אשר נותנת לכם מה שאתם לעיתים קוראים "ההרגשה של שביעות רצון עצמית" והרגשה נהדרת של שלווה ואושר. שמרו על כך ואתם תגלו שכמה אנשים יכולים לחוש את השינוי בכם, ומאוד בקרוב זה יהפוך לדרך הנורמלית של הוויתכם. דמיינו עולם מלא נשמות אשר כולן הפכו לאחת וחיים באופן קבוע באור ובאהבה, כיוון שזה יגיע כשאתם מתקדמים לתוך המימד החמישי. חלק מכם כבר שם או כבר כה קרובים, ואתם אלה המובילים את הדרך. בכך שאתם משמשים דוגמה, רבים ילכו אחרי המקום בו יצרתם את הנתיב. אתם בכאלה זמנים נפלאים כאשר למעשה כל דבר הוא אפשרי, לכן אל תגבילו בכל דרך את שאיפותיכם או את אמונתכם בעצמכם. 

כשהאופל וכל אלה שעומדים מאחוריו נחשפים, אנו מבקשים בשנית שאתם תאפשרו שצדק טבעי יעשה את שלו. דעו שכל נשמה יחידה תענה בזמן כלשהו בגין פשעיהם כנגד האנושות, אבל טעויות פשוטות מתקבלות כחלק מתהליך הלמידה שלכם. אנו מדגישים שלא מעורבת ענישה ואתם בוחרים איך לתקן או להתגבר עליהם. אלוהים אינו נותן לכם רצון חופשי ואז אוחז כנגדכם על טעויות אמיתיות. זה קורה רק כאשר ישנו ניסיון מכוון להזיק או להרוג נשמה אחרת, אשר כתוצאה מכך ישנן חוויות נוספות אשר מלמדות את השגיאה של דרכיכם. זוהי קארמה והיא תהיה חלק מתוכנית חייכם כאשר נטלתם על עצמכם לעבור דרכה. הכל מנוהל עם האהבה ותשומת הלב הגדולים ביותר לסייע לכם באמצעות חוויותיכם. מדריככם והמלאכים שלכם  עושים הרבה יותר עבורכם יותר מאשר אתם בדרך כלל מודעים ותמיד איתכם במסעכם בחיים.

אנו מהפדרציה הגלקטית הרשמנו אנשים בעלי פרופיל גבוה להמשיך את מאמציהם לפרסם צורה כלשהיא של גילוי. במובנים מסוימים זה הכרחי בקושי כמו עם נוכחותנו בשמיכם ובשל דוחות ומאמרים רבים מסביב עלינו. זה לא יפתיע את הרוב המכריע מכם אבל אז זה תלוי כמה רחוק הגילויים עומדים לגלות את הקשר שלנו איתכם. במאה זו בלבד אתם גיליתם הרבה יותר ראיות היסטוריות עלינו ועל הקשר שלנו איתכם במשך מאות אלפי שנים. לא ניתן יותר להתעלם או להכחיש זאת מלבד אלה עם האמונות הנוקשות ביותר. היינו רוצים לראות מצב בו ממשלותיכם מודות בקשר שהיה להן איתנו במשך כ-100 שנים, ומאשרות שתמיד התייחסנו אליהם באהבה ובשלום. זה יקל על ספקות כלשהן שכמה אנשים עדיין מחזיקים בהן, אשר ניתן להם להאמין שאנו דומים למפלצות המתוארות במדע בדיוני ובסרטים שלכם.

אני SaLuSa מסיריוס, וחייב לברך את עובדי האור בכך שהתבססו ברטט החדש, אשר יישא אותם קדימה לעידן החדש. יש לכם עבודה חשובה רבה לעשות כמקודם אם לא יותר, כשאתם מכינים את האנשים להקפה האחרונה ולחציית סרט הסיום. הניצחון הינו שלכם, והפרס שלכם הוא לעולם בשנית לא לחוות הפרדה מאלוהים ומביתיכם האמיתי בין הכוכבים. אנו אוהבים אתכם ואת כוונתכם לגלות את עתידכם ואת מקומכם איתנו כישויות גלקטיות אמיתיות.


תודה לך, SaLuSa.

Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Monday 18 March 2013

15.03.2013














 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 15 במרס 2013



בגלל שהמיקוד בשינויים הינו על הנשיא אובמה וארצות הברית, לעיתים נשכח שכול העולם מעורב. אם עשיתם זאת, אתם יודעים כי התנועות לכיוון השינויים צצו בכול רחבי העולם, וכאנושות קולקטיבית הם מאיצים את היום בו אתם תהיו מודעים להם.  אנשים מממשים את זכויותיהם לדרוש את מה שהם חושבים כחשוב לחייהם, להוציא אותם משליטתם של אלה אשר יש להם רק את האינטרסים שלהם בראשם. זה מצליח, אבל לעיתים קרובות רק במחיר של עימות, וההכחשה העוקבת של הצבא ושל הרשויות על זכויותיהם. עם זאת, שום כמות של התנגדות תרתיע אנשים אשר רכשו מחדש לפני זמן רב את החופש והריבונות שלהם. אתם כתבתם את אחרית הימים בעצמכם,  ואנו מהפדרציה הגלקטית של אור ועובדי האור בכל מקום תורמים למימוש של מה שנדרש מכם.
אנו יודעים שמתח החיים בזמנים הפכפכים אלה, והצורך לשמור על אמונתכם במהלכם הוא תובעני, אבל כפי שתראו, הכול ישתלם. אתם אחד, ולכל נשמה יש חלק במשחק מבלי להתחשב באיזה צד הן נמצאות, ואתם תגלו שיהיה לכך פחות השפעה שכשהאור חודר את חשכת השליליות. דואליות כפי שחוויתם אותה השלימה לפי כל הכוונות והמטרות את מחזורה, ונשארתם לנקות את אי הסדר שהשאירה מאחוריה. גם האור כשהוא נהפך ליותר עוצמתי, מעיר יותר נשמות, אף על פי שכמה מהן כה מבוצרות באמונותיהן כך שהן נלחמות להחזיק בהן. בסופו של דבר, הן יהיו צריכות לבחור באיזו דרך ללכת, והן יכולות להישאר בתדר של המימד השלישי אם זהו רצונן הסופי. אלוהים אינו מציב שום דרישות לכל נשמה כך שהיא תתפתח בפרק זמן מסוים, אלא מציע להן כל הזדמנות להתקדם ולהיכנס לאהבה ולאור של המקור. כפי שהודענו לכם מספר פעמים, בכל נשמה יש בתוכה ניצוץ של אלוהים ואותו לא ניתן אף פעם לכבות.
כשאתם ממשיכים את מסעכם דרך, השמיים יודעים שאתם עומדים לעלות לרטטים גבוהים יותר. הם יאפשרו לתת ביטוי לשינויים הנכספים אשר באמת ימקמו אתכם בעידן החדש, אף על פי שיש בתחילה טיהור רב שצריך להתרחש שם. בכך אנו מחויבים לסייע לכם יחד עם הטכנולוגיות המתקדמות שלנו אשר יאיצו שינויים אלה במידה עצומה. עם עזרתנו וההשראה שלנו, הטכנולוגיות שלכם גדלות באופן מאוד מהיר והושלמו תוכניות רבות מאוד של אנרגיה חופשית. באופן טבעי, תעשיות הנפט ואלו המשקיעים בהן נלחמות לשמור על מיקומן בשוק, אבל דינן נחרץ כשאתם חייבים להתחיל לעבור לטכנולוגיות של העידן החדש. אתם עוכבתם במשך זמן רב מדי, ואף פעם זה לא היה צפוי שאתם עדיין משתמשים בדלקים מאובנים בשלב זה בהתפתחותכם. ישנם שיפורים רבים בדרך אשר מחכים להיות מוצגים, וברגע שאנו נתחיל זה יהיה באמת זמן עמוס מאוד.
אתם יכולים להסיק בצדק כי יותר ערוצים מאיתנו או מישויות בממלכות הגבוהות עשויים להיראות כפתיחה, אבל זה מכיוון שברמה כללית אתם ממשיכים להעלות את תודעתכם, וכך מסוגלים להשיג מקורות מעין אלה. יגיע זמן בו יהיה לכם קו קשר ברור עם האני הגבוה שלכם, אבל כרגע, פתיחות אלה יגיעו לאלה אשר צריכים לעשות קשרים מעין אלה בהתאם לחוזה החיים שלהם. אנו יודעים שרבים מכם שואפים לתרום לעבודה להמשיך כך שתדחוף קדימה את הציוויליזציה שלכם, אבל לא כל אחד מספיק מוכן לעשות זאת. עם זאת, כל אחד מכם נמצא כאן בזמן זה כדי שתהיה לכם קצת השפעה איך העתיד יתפתח. אפשרו לדברים להתפתח בקצב שלהם, ופשוט היו מודעים כאשר הזדמנות מציגה את עצמה. עדיין התמקדו בכל הדברים החיוביים ודעו שאתם מסייעים ליצור לא רק את עתידכם, אלא גם עבור אחרים.
עבודתכם מוערכת ואתם לא צריכים להמשיך להיות מאוכזבים עקב אירועים אחרונים הקשורים בהתעלות. התוצאה עשויה לשנות במקצת את התוכנית המקורית, אבל אנו תמיד מתאימים לצרכים של הרגע הנוכחי. כתמיד, תזמון הינו כה חשוב, ובבסיסן של החלטות רבות ישנו מאמץ לראות בסופו של דבר נשמות רבות ככל האפשר מתעלות. ככל שעובר הזמן, רמות התודעה עולות, לאנשי האופל תהיה פחות השפעה על מה שמתרחש ואתם יכולים להשאיר אותם למוות שיצרו בעצמם.  הם נדחפים לרקע ומאבדים את כוחם לעצור את התקדמותכם לתור הזהב.  אין מילים לתאר את מה שאתם תחוו כשזה יגיע, אבל זה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין כרגע ויעלה על מרבית ציפיותיכם.
כאשר אתם תזכו לראות את עיר האור הראשונה בסידונה (Sedona), זה יהיה קרוב ככל האפשר לתת לכם מושג על מה שייהפך די נורמלי בחייכם. טכנולוגיות הריפוי המעורבות הן מאוד מתקדמות כפי שאתם הייתם מבינים אותן, ותטפלו בכל אחד בתשומת לב ללא תופעות לוואי.  הריפוי משתמש בקול, צבע ובטכנולוגית הקריסטל, ריפוי עתידני בהשוואה לרמה הנוכחית של רפואה וטיפול, אבל אתם מתחילים לחקור באופן מלא אפשרויות מעין אלה. באופן מכוון אתם מקבלים השראה מרעיונות אשר יעזרו לכם להפעיל גישה חדשה לבריאות ובבוא העת אתם לא תסבלו ולא תוכלו לסבול מבריאות לקויה. אתם עומדים להשיג נקודה בה רמות הרטט שלכם יהיו הרבה יותר גבוהות כך שאנרגיות נמוכות לא תוכלנה להשפיע עליכם. בשלב זה, אתם גם תחוו שינוי מוחלט בגופכם, אשר ישוקם למצבו הראשוני נקי מפגמים כלשהם או מהשפעות של תהליך ההזדקנות.  אלה הם כל הצעדים לאורך הנתיב להיהפך לישות גלקטית, עם תודעה מלאה.
בבקשה המשיכו עם גישתכם המסורה להביא יותר ויותר אור לאמא כדור הארץ, כיוון שהיא גם עומדת ליהנות משינויים דומים אשר ישחזרו אותה למצבה הראשוני.  כרגע, היא מעבירה בזהירות שטחים של כדור הארץ למיקומיהם החדשים, עם כמה קרקעות שעולות ואחרות ששוקעות אבל טרם הגיעו למקומן הסופי. רוב אטלנטיס תעלה סביב קווי החוף הקיימים אשר היו מחוברים למסה הגדולה של האדמה. הרבה מההיסטוריה שלכם מעוגן בספרים על אטלנטיס, ותסופר האמת על ציוויליזציה גדולה בעבר. היא התקיימה במשך תקופה מאוד ארוכה ומרביתכם חייתם שם. חלק מכם עדיין זוכר את השקיעה שלה והייתם שם בימיה האחרונים, לפני כ-10,000 שנים.
אני SaLuSa מסיריוס, ומשאיר אתכם עם האהבה והאור שלנו.


תודה לך, SaLuSa.

Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Saturday 9 March 2013

08.03.2013














מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 8 במרס 2013

העולם עדיין במצב של מהומה, אבל אנו רואים כי הכול מתקדם כמתוכנן וזאת כדי לחולל את התוצאות הנדרשות להעברתכם בצורה יציבה לתוך הנתיב של העידן החדש. המערכות הישנות ודרכי הדואליות נחשפות ברבים למה שהן, אמצעי להחזיקכם תחת שליטה. חייבים להסירן, או לשנותן אם חלק כלשהו מהן יהיה מסוגל להישאר ברטטים הגבוהים יותר. כמה מהשינויים מתרחשים די באופן טבעי, אבל כמה מהמצבים הינם מעשי ידי אדם ונדרשת תשומת לב עודפת אם יש צורך לשברן. לשקם את ריבונותכם, הינו תחום אחד כזה, ויש צורך באמצעים חוקיים לשנות את החוקים אשר הוכנסו לראשונה כדי לקחת מכם את זכויותיכם. זה ייקח זמן וטיפול הטוב ביותר במועד בו יתרחשו השינויים בממשלה. הרבה סובב סביב שינוי זה והיו בטוחים כי האמצעים להשיגו כבר מוקמו במקום.

רבים מכם כבר מבינים שבעקבות ההתרוממות של 21 בדצמבר, ישנו שינוי בולט ביחסם של אנשים אחד לשני. כמו כן, ההתעוררות הובילה רבים מהם להתאחד ביחד לטובת האינטרסים של כולם. על הרשויות עכשיו הוטלה משימה לגבי נושאים אשר משפיעים עליכם כולכם ורמת חייכם. אתם מתחילים להבין שהייתם נתונים למניפולציות ולהתעללות של אלה בשלטון. זו היתה מדיניות מכוונת, ואולם ההארה שלכם היתה מסתיימת במאסרכם. זה עשוי להישמע לא הגיוני, אבל האילומינאטי עבדו לקראת מטרה זו במשך אלף שנים של זמן.

העתיד היה צפוי מראש וגם לכוחות האור ניתנה מטרה להשיג כדי להבטיח שהאילומינאטי לא ישיגו אותם. אתם עשויים לומר שזו לא הולכת להיות תחרות אמיתית כיוון שהאור תמיד יהיה המנצח בנסיבות מעין אלה. אולם, זה לא היה מתרחש ללא גבית מחיר לאנושות ואפילו חיים הוקרבו, וזכרו שכולכם הצעתם באופן חופשי את שירותיכם. במונחים ריאליים, החוויות האיצו את האבולוציה שלכם, כך שמה שנתתם מעצמכם לא היה לשווא או ללא ערך. אכן, הייתם בעומק החשיכה ועכשיו אתם בדרך חזרה לרמות בהן רק אור יכול להתקיים.

בתוך השנים הקרובות, אתם עומדים לראות שינויים נהדרים אשר בסופו של דבר יביאו לכם את "הארץ המובטחת" ואתם תחיו בערי בדולח של אור, טוהר וניקיון אשר יהוו מאפיין קבוע. המשמעות היא שאתם תעבדו דרך מספר שלבים מרגשים של שינוי כדי להשיג את אותה רמה, ולהיות מסוגלים לעבור מהסתמכות על דלקים מאובנים לאנרגיה חופשית. זה כבר הגיע לכלל קיום, אבל בתחילה יש להסיר מהדרך את אלה המתנגדים לשינויים מעין אלה כדי לעצור את התערבותם.

כאשר העניינים מגיעים לשלב המאפשר לנו להופיע בגלוי כדי להיות איתכם, חברכם מכדור הארץ הפנימי יכולים גם להיפגש איתכם ותתחיל תקופה חשובה אחרת באבולוציה שלכם. אתם תפוצו באופן מהיר בגין הזמן האבוד, ותהפכו לישות גלקטית כפי שאתם באמת והייתם לפני שהסכמתם לחוות את הרטטים הנמוכים. עם כל השינויים האלה, יגיע אושר גדול רק מלחיות, והחיים יהיו מספקים ומתגמלים. למעשה, אתם תהיו בקרוב כה ממוקדים על החוויות החדשות שלכם כך שזמנכם בדואליות יתפוגג במהירות לתוך הרקע.

מוות לכשעצמו לא יהווה יותר בעיה כיוון שאתם תחליטו מתי אתם רוצים לעבור לתוך חוויה אחרת. החלפת הגוף תהיה פשוטה כמו ללבוש סט אחר של בגדים. מה שמעלה את העניין שכשכוחותיכם היצירתיים גדלים, אתם "תחשבו" בעצמכם באיזו דרך אתם רוצים להופיע. כל ההתפתחויות האלה תיתנה לכם כה הרבה יותר זמן לעצמכם, ו"יעבדו" כשאתם תבינו שזה לא יהיה משהו שאתם צריכים לעשות כדי לשרוד. וגם זה לא ייקח כה הרבה מזמנכם כבהווה.  זה יהיה יותר עניין של לעשות מה שמוצא חן בעיניכם ומביא לכם סיפוק. בסופו של דבר, כסף לא יהיה מעורב כיוון שמזמן וויתרו עליו וזה המקום בו חברה עובדת ביחד לטובתם של כולם. כל צרכיכם מסופקים, ורבים מהם יכולים להיות "מחשבה" המתהווה כשאתם צריכים אותם.

יקרים, אנו מודעים שחלק מכם עדיין מרגישים מאוכזבים כי למראית עין שום דבר לא התרחש ביום 21 בדצמבר, אבל התרחש יותר ממה שהיה גלוי לעין ולא היתה הפסקה בסיוענו להביא את הדברים לכלל סיום נפלא. במציאות הכל מתרחש בדיוק בזמן הנכון, וכיוון שאנו חיים ב"עכשיו" אנו לא חולקים את אותן חוויות כפי שאתם עושים. שחררו את הזמן כיוון שאינו אמין יותר ומעולם לא היה יציב.  לכו עם הזרם ואפשרו לדברים לבוא אליכם במידת האפשר, ואתם תגלו שאתם יכולים לסמוך הרבה יותר על האינטואיציה שלכם. הבינו שתגיע נקודה בה אתם תהיו מסוגלים לנסוע באמצעות מחשבה טהורה ובאופן מיידי. ההווה, העבר והעתיד יהיו כולם אחד, וברגע שאתם ישויות גלקטיות אתם תהיו מסוגלים לנסוע מעבר ליקום שלכם אם זהו רצונכם.

חלק מכם נעשים כה טרודים בעניינים ארציים כך שאתם שוכחים להיכן העתיד ייקח אתכם. איננו ממעיטים בערך בעיותיכם, אבל אנא האמינו שהכול יסתדר כדי לתת לכם את החוויה שאתם צריכים כדי להתפתח. אם אתם רואים זאת כעיכוב בלתי נעים, עצרו לחשוב איזה שיעור יש בכך עבורכם. דואליות עשויה להסתיים, אבל אתם טרם ניתקתם לחלוטין את הקשר איתה. קיימת גם קארמה שעדיין יש לסיימה, וזה הכל חלק מהטיהור האישי שלכם. ראו זאת על מה שזה ואז שימו זאת מאחוריכם.  אם זה מערב אנשים אחרים אשר אתם עשויים להרגיש שאתם נושאים באשמה עבור כך, בבקשה שימו בצד את השיפוט וסלחו לכל אלה המעורבים. שום דבר לא מתרחש בחייכם ללא סיבה טובה, לכן קבלו את מה שמופיע עם חסד ועם לב טוב.

אני SaLuSa מסיריוס, ושבע רצון שאתם ממשיכים לעבוד עבור התרוממותכם העצמית, ומיישמים את מה שלמדתם. המהירות של צמיחתכם לתוך האור היא יוצאת דופן, ובעשותכם זאת כך שכל אדם מסייע להעלות כל שאר הנשמות. אתם תודעה קולקטיבית וכאשר זה יגיע למסה קריטית, תהיה לכם החוויה הכי נהדרת של התעלות. זה ממשיך ואתם לא אבדתם דבר בשעה שהתכוננתם לכך, ולמעשה הרווחתם הרבה. שמרו חזק על כוונתכם להגיע להגשמה ואתם תגיעו לשם בקלות.

תודה לך, SaLuSa.


Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

Sunday 3 March 2013

01.03.2013












מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 1 במרס 2013




האנרגיות הישנות קורסות בחלקים רבים של העולם, ועם קריסתן תגיע ההזדמנות להחליפן בפרדגימה חדשה. זה, כפי שאתם אומרים, מחכה בפתח כשעבודה רבה בוצעה כדי להבטיח את נטילת הפיקוד. זה יגיע עם מידה מסויימת של אי ודאות כיוון שבמשך זמן כולכם תראו סימני התפוררות. האירו מאוד לא יציב וכמה מטבעות אחרים אינם מחזיקים מעמד בצורה יפה מאוד. הכול מצביע על שינוי גדול שגם יאכוף את הבנקים לשנות את שיטות המסחר שלהם. הם ראו את זה מגיע אבל ניסו למנוע את הבלתי נמנע, אבל זה יהיה ללא הועיל. ישנו כבר הסכם בין מדינות רבות בנושא השינויים המוצעים,וזה פשוט ענין של המתנה לרגע הנכון ללכת קדימה.

בעתיד הנראה לעין, יתרחש גילוי, אבל אל תצפו שזה יהיה בעל השפעה בשלבים הראשוניים. יקח זמן לקלף את הסודיות ששופעת בכל דבר אשר מתייחס לחוצנים ולעבמי"ם. אולם, ברגע שהאמת מתחילה להתגלות, הסכרים יפתחו בהתייחס אלינו ולחוזי העבר שחתמנו איתכם. זה יקח זמן לשחרר את האמת לגבי מעורבות הממשלות שלכם עם האפורים (Greys) והשימוש שלהן בטכנולוגיה מתקדמת שניתנה להם. תשוקתנו העיקרית היא שיודו באופן פורמלי בנוכחותנו, עם הבטחה שבכל עת החוזה שלנו היה שוחר שלום עם מבט של סיוע לאנושות. אנחנו חיים באור ושמרנו על הפרוטוקול ועל חוקי האלוהים במגענו איתכם.

בבוא העת, אתם תלמדו הרבה לגבי מעורבותנו איתכם במשך אלפי שנים, ותגלו שפעלנו כשומריכם.  פיקחנו על צמיחתכם, וסייענו לכם להתגבר על מכשולים שהיו עשויים לעכב את האבולוציה שלכם באופן רציני. יש כמובן גבול עד כמה רחוק אנו יכולים ללכת, כיוון שאנו חייבים לא להתערב במצבים בהם אתם קוצרים את הקארמה שלכם. עלינו לעמוד בצד, אבל אין זה מונע מאיתנו לנסות להקל על חוויותיכם באמצעות שליחה מתמשכת של אהבה ואור אליכם. עכשיו אנו מלווים אתכם מקרוב דרך מה שיוכח כזמן פעיל, בשעה שמותר לנו להתקרב אליכם.  לעיתים קרובות אתם רואים או מעצבים, ולעיתים קרובות במספרים רבים כשאנו ממשיכים את טיהור האטמוספירה שלכם וגורמים לכם להתמקד באלה אשר עדיין נחושים לגרום לצרות.

בעבר היו התייחסויות רבות למעצר של אלה מנהיגי הכנופיה של אנשי האופל, ונערך מצוד אחריהם בהתמדה. אתם גם שמעתם על "הבלימה" ("Containment") ובדרך זו היינו מסוגלים להגביל באופן חמור את פעולותיהם. היה סביר כי מעצרים המוניים יעוררו פניקה ביניכם, כיוון שלמעט היה מידע כלשהו על הסיבה להתרחשות זו. לכן העדפנו את השינויים ההדרגתיים ומיקמנו את נציגנו אשר הינם בעלי בריתנו, בעמדות אשר מעניקות יותר שליטה לאלה השייכים לאור. אולם, ברגע שאנו יכולים לצאת החוצה באופן גלוי, אז אתם תראו שמתרחשים שינויים מהירים, שינויים שהתכוננו להם כבר מזמן. אנו מבטיחים לכם שאתם בסופו של דבר תהנו כולכם מכל ההטבות שהובטחו לכם ואנו נעשה את הכול שביכולתנו כדי לסייע לכם.

חשוב שתתנו את האנרגיות שלכם לכול מה שהוא טהור וחיובי, מבלי לבזבזן על עניינים הקשורים לאילומינאטי ולפעולותיהם. זמנם הוא עכשיו מאוד מוגבל כיוון שפעולותיהם מקוצצות עד שאפשר יהיה להפסיקן לחלוטין. אין הם מייצגים יותר את האיום שהיו מורגלים לו, וישויות של אור מגבילות את כוחותיהם כך שניתן לשמרם תחת שליטה. איננו יכולים עדיין לגרום כי התקשורת תתחיל לדווח באופן הוגן ומדויק, אבל זה מגיע ויותר לא יהיו לכם ספקות כלשהם בהתייחס לחדשות הניתנות לכם.  במרבית מעניינים אלה אנו דואגים לכם כדי שהעניינים יתחילו לזוז, וכך יאפשרו לנו בהתאם לחוק המשיכה להצטרף אליכם. אתם באתם לכדור הארץ לחוות דואליות ואתם עדיין חווים חלק מ"ההתרחשות" למרות שהיא סיימה את מחזורה. ישנן פעולות שלא הסתיימו אשר מביאות את אנרגיות האופל אל האור על מנת לטהרן, וזה המקום בו אתם נכנסים לתמונה.

עם 21 בדצמבר היה לכם מיקוד מדויק מאוד, אבל עכשיו כשתאריך זה עבר, זה יותר פתוח כיוון שיש לכם אירועים רבים לחוות ואין ביטחון במועד בו הם יתרחשו. היינו אומרים, התמקדו בהבנה הקולקטיבית שלכם על כול מה שעומד להגיע עם רטטים גבוהים יותר. לאחר מכן אתם תעשו כה הרבה ככל שאפשר לבקש מכם, ותאיצו את השינויים. עם כה הרבה חובות בעולם, זה ברור שישנה רק תשובה אחת לבעיותיכם, וזוהי מחילת חובות מלאה. זוהי חלק מהתוכנית שאתם מכירים כ NESARA, ויחד עם השפע תוקם במהירות קהילה משגשגת. התשובות האמיתיות לבעיותיכם הינן יחסית פשוטות, אבל אין זה קל למצוא את האנשים הנכונים כדי להציגם. אתם תצטרכו לראות את השינויים המסיביים שילוו את השינויים בממשלה, ולאחר מכן כל הדברים יהיו אפשריים.

אתם כבר תבחינו שהזמן ממשיך להאיץ, ולפני שתדעו היכן אתם, האירועים יעידו פתאום שהחל העידן של השינויים הגדולים. עד אז אנו צופים שנזכה להכרה ונהייה פעילים איתכם, כך שנוכל לאחד כוחות ולהתקדם במהירות. החגיגות יגיעו בעת הצורך, אבל שלום בעולם הינו חיוני כמו כל הסכנות של פעולות מלחמתיות שחייבות להפסיק. יש לנו את האמצעים ואת הסמכות לאכוף זאת אם יש צורך בכך. בשום אופן הפרעה כלשהיא תהיה נסבלת, וכאשר הטיהור יושלם אנו למעשה לא צופים בעיה כלשהיא בכלל. אתם רואים, יקרים, לא הייתה החלשות במעורבותנו בהתעלות שלכם, אשר המשיכה קדימה לקחת אתכם לתוך תור הזהב.

הזמן שלכם שלט בחייכם, אבל ככל שתשקיעו את עצמכם יותר לתוך רטטים גבוהים יותר, כך יהיה לכך פחות חשיבות. אתם תתחילו להבין את הרעיון של שהכול נמצא בעכשיו, ואתם פשוט תלכו עם הזרם. אנו יודעים שאתם רגילים בעבודה לתכנן איך להשתמש בזמן שלכם, אבל כאשר אתם יכולים לאפשר לדברים להתרחש באופן טבעי מבלי שתהיינה מחשבות נוקשות כלשהן על העניין, החיים יזרמו הרבה יותר בקלות עבורכם. זה קשה עבורכם לחשוב על החיים ללא זמן כפי שאתם מבינים אותו עכשיו, אבל אתם תרגישו לגמרי חופשים ותהנו מחיים שהינם שלווים ומספקים. כשתפיסתכם על זמן משתנה, כך ישתנו חוויותיכם.

אני SaLuSa מסיריוס, ומרגיש מבורך בכך שיש לי את התקשורת הזו איתכם. אני שולח אותה באהבה ובאור בשם הפדרציה הגלקטית של אור.

תודה לך, SaLuSa.

Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman