Followers

Saturday 6 April 2013

Mike Quinsey, personal message














מסר אישי של Mike Quinsey


4 באפריל 2013 :
הי חברים, 
לאור מצבי, אני החלטתי להפסיק לשלוח את המסרים של SaLuSa עד שאני בטוח שהבראתי ממחלתי. היה לי אירוע מוחי אשר השפיע על זכרוני, וכתוצאה מכך ההקלדה שלי היא איטית וקשה. כשאבריא באופן מלא, אני מקווה להתחיל בשנית לשלוח את מסרי, אבל עד אז אני אמשיך עם תוכניות הרדיו שלי אלא אם אני אמצא שאני נתקל בקשיים. 
אני מקוה שעם הזמן אני אחזור להיות חזרה כפי שהייתי (העצמי הנורמלי). רק הזמן יספר איזו רמה של התקדמות יכולה להיעשות. 
תודה לכם על התמיכה והסיוע שהן מאוד מוערכות. 
אני מקווה להיות מסוגל לתרום לחזרתו הסופית של האור ולנצחונו הסופי.
באהבה ובאור, Mike Quinsey

מעודכן מיום 5 באפריל 2013 :

הי חברים,
הייתי המום מתגובתכם הנעימה והאיחולים הטובים ביותר מאז אירוע המוחי שלי. למרבה המזל, אני רק חוויתי התקף לב מתון ביותר, למעשה הייתי לא מודע שהיה לי כזה, אבל זה השאיר אותי עם אובדן ווירטואלי של ראיה בעין אחת. אחרת, אני ללא פגע ומבין שראייתי עשויה לחזור. אבדתי זכרון חלקי בהתייחס לשימוש במחשב אבל זה יחזור בעזרת שימוש ותרגול. בשאר המובנים הזיכרון שלי עדיין מאוד טוב, ואני מצפה להחזירו בבוא העת. אני ממשיך עם תוכניות הרדיו שלי ואראה איך זה הולך, אבל אני לא צופה קושי רב בכך.
מובן מאליו  שאני צריך להתאים את עצמי לאופן חיים קל יותר, ולמעשה כיוון שאני לא יכול יותר לנהוג ברכב אני צריך לשנות את סגנון חיי. אבל אני עדיין מסוגל לתרום לאור, ומקווה להיות מסוגל להמשיך כרגיל. אני אצטרך לראות איך זה מסתדר.
תודה לכם על כל איחוליכם לחזרה בריאה לחיים נורמליים.
באהבה ובאור, Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

29.03.2013














מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 29 במרס 2013


 נכון לעכשיו, אנו רואים שעובדי האור התבססו במשימותיהם להוביל אנשים לתוך העידן החדש. הבנתכם באשר למה שנדרש מסייעת לתהליך ההתעוררות, אשר ממשיך מבלי להתחשב במצב בעולם. זה חשוב שאנשים לא יאפשרו לכאוס ולשיבוש למשוך את האנרגיות שלהם רחוק מהעבודה הכרוכה באור ובאהבה. בסופו של דבר, האופל יגיע לסופו והוא כבר מאבד את כוחו ליצור יותר פחד. מבחינה זו, למרות האיום הנראה לעין של מלחמה, דעו שזו יותר לא תתאפשר. הפדרציה הגלקטית של אור מודעת לכוונות של כל מעצמות העל ואנו נמנע נסיונות כלשהם להתחיל במלחמה גלובלית. האור  גרם לכזה הבדל, שנשמות רבות המחוברות למכונת המלחמה חוו שינוי תודעתי. אתם יכולים לצפות לשמוע ספקות המבוטאות לגבי הסיבה לפעילויות צבאיות, וההתקפות המיותרות על אזרחים חפים מפשע. מגיע יום בו לא יהיה יותר מקום בחייכם למלחמה ולכל דבר שתומך בה. 

אנו מבקשים מאלה מכם שהינם האור להמשיך להתמקד בכל מה שהינו חיובי, כשיש לכם את הנשק בעל ההשפעה והעוצמתי ביותר באהבה שאתם מבטאים. כולכם מעלים את הרטטים אשר הינם הביטחון שלכם להבאת העידן החדש להתהוותו, ושום דבר לא יכול לעצור אותו מהתגלותו. למעשה,  יש לו כבר השפעה מעבר למה שנראה במיידי, ואין דרך שאופן חייכם יכול לחזור לפרדיגמה הישנה. אהבה מחלחלת בכל המוסדות והחברות בממשלה ובמגזרים הפרטיים, ועכשיו כל מה שהיה מקובל בעבר נחקר באם הוא פועל לטובתם העליונה של כולם. אנשים אשר מנסים להנציח את הדרכים הישנות, יגלו שזה לא אפשרי לשמור עליהן, כפי שמתרחש בעולם הפיננסי. היקף השחיתות חורג מעבר למה שכבר התגלה, והאמת בסופו של דבר תתגלה ותגרום להלם לרבים אשר האמינו בהם. תוצג מערכת חדשה אשר תפעל באופן גלוי ובשקיפות.

בעלי בריתנו ממשיכים להיות הרבה יותר נועזים בפעילותיהם, וצברו כוח באמצעות מציאת יותר תמיכה בשינויים שהם פועלים להציגם. בפועל, אתם חיים עם רגל בכל עולם,  וככל שתקדימו לסגת  מכל קשר לעולם המימד השלישי הישן, כך מהר יותר אתם תתקדמו למימדים הגבוהים יותר. הקארמה הישנה תחזור לצורך טיהור והיא יכולה להיות פשוטה כמו שינוי בעמדותיכם, וזה כולל כיצד אתם חושבים עליהם. הקריטריון לשינוי הוא להפסיק להיות שיפוטיים ולוודא שפעולותיכם ומילותיכם אינן נושאות איום או נזק כלשהם בחייו של מישהו אחר.  כדאי לזכור את ההזמנה "להפנות את הלחי השנייה", כשאנו מבינים שכישויות רגשיות ומרגישות אתם מוצאים זאת קשה לא להגיב להתגרות.  כעס ותגובות מעין אלה נחשבות חלק מהמבנה האנושי, אבל אם אין הן מרוסנות, הן יכולות להזיק לגוף הפיזי שלכם ולגרום לו למחלה. אין אנו אומרים לכם אפילו לרגע אחד שאתם לא צריכים לעמוד על שלכם, אבל יכול להגיע רגע בו טוב יותר להתרחק מצרה.

למעשה, ככל שאתם נושאים יותר אור, אתם תגלו שחייכם הופכים להיות פחות מלחיצים. הרטטים הגבוהים יותר יגרמו לרוגע סביבכם, וסביר שאתם פחות תיתקלו בהתקפות פיזיות או קוליות.  שום דבר לא יכול לפגוע בכם אלא אם אתם מושכים זאת לעצמכם.  זה באמת גורם לנו לחוויות קארמתיות אשר יכולות להתרחש בכל זמן שהוא מתאים ובמועד בו התנאים הטובים ביותר מציגים את עצמם. זכרו שכשזה מתרחש בין חברים ומשפחות, הם כולם נעשים מעורבים ברמה מסוימת, וכל אחד בתורו יכול ללמוד משהו מכך. אנו לא עייפים מלהדגיש שקארמה אינה אף פעם עונש, אלא אמצעי להצגת שיעור בחיים אשר יסייע להתקדמותכם הרוחנית.  אין אתם בהכרח חייבים לחוות כל דבר בעצמכם כדי להרוויח ערך כלשהו מכך. הגדירו עצמכם כדוגמה טובה של אור בפעולה, ואחרים יראו כמה מועיל זה יכול להיות. עבור אלה מכם אשר חוגגים את הפסחא, זה מהווה זיכרון של המורה הגדול אשר הגיע לכדור הארץ, להראות לכם מה ניתן להשיג כאשר אתם מגיעים לרמה בה אתם מסוגלים לבטא את עצמכם באמצעות אהבה ללא תנאי. 

אהבה היא כל מה שיש וכאשר אתם מודעים למסעות הרבים שלכם באמצעות מחזורי חיים בדואליות, אתם תבינו  שזה הנתיב היחיד לעקוב אחריו אם אתם משתוקקים להתפתח. אתם צעדתם הרבה צעדים אחורה רק כדי לגלות בשנית את דרככם קדימה,אבל בעשותכם זאת, אתם למדתם איך להתאים את עצמכם לכל מצב מבלי לאבד את נתיבכם.  נכון להיום, נתיבכם נעשה קל יותר באמצעות האנרגיות המרוממות אשר ממשיכות להגיע לכדור הארץ, וכך הן יעשו עד שאתם תחוו התעלות לתוך הרטטים הגבוהים יותר. כאשר אתם מתמקמים במימד החמישי, אתם באמת נהפכים להיות כה מוארים כך שתהיו ישות של אור.  אפילו אז, אין זה הסוף של התרוממותכם  כשזה אי פעם ממשיך עד שאתם תגיעו אל המקור.  זוהי, בכל אופן, דרך ארוכה בהתחשב בעובדה שאתם רק חזרתם במלואכם אל האור. משימתכם המיידית היא להמשיך להתמקד על האור ולהגשים את כוונתכם לעזוב את הדואליות מאחור.

לעבוד לכיוון האור יכול לעיתים להיראות כנטל אשר דורש שינוי של סגנון חיים, ואפילו את הצורך להיהפך לבררנים יותר כאשר מדובר בחברים. אנו יודעים שזה קשה לשמור על ידע לעצמכם, אלא אם אתם מוזמנים לשתף בו, אבל דעו שלעיתים מצבים נוצרים כך שמישהו אחר נהנה ממה שאתם יודעים. ברגע שאתם מגלים את האמת, אתם מרגישים כאילו צועקים אותו מעל גגות הבתים, אבל יש להתאפק מפעולות מעין אלה כיוון שהן יכולות לגרום שאנשים יתנגדו לכם כיוון שאין הם מוכנים לכך. אין מה למהר להביא את האמת לאנשים כיוון שהחיים הם אינסופיים והכל מתרחש בזמן טוב, אכן בזמן נכון. אולם, אל תאפשרו לכך להרתיע אתכם מלחפש לשתף את הבנתכם עם אלה שאתם מבחינים שהם מוכנים. יכול שיהיו פעמים בהם תקבלו תגובה כועסת, אבל אפשרו לה לחלוף אתכם ואחלו לאנשים אלה אהבה והארה. כל הנשמות, בסופו של דבר, יגלו את נתיבם האמיתי, והחוויות שהם חווים עכשיו יכולות רק לסייע להם בעתיד.

אני SaLuSa מסיריוס ורואה כה הרבה באופק אשר ירומם אתכם. זה מגיע די מהר ויפתיע רבים. יש פשוט צורך בהודעה על שינוי משמעותי אחד והשאר יגיע בעקבותיו ברצף מהיר. אנו מעריצים את תחושת החובה והישום הטובות לנתיבכם הנבחר לעבוד עבור האור. אנו אחד, ואתם בהחלט אחד מאיתנו. כשאתם שולחים את אהבתכם אלינו, היא מוחזרת עשרת מונים, ואנו מודים לכם על כך.

תודה לך, SaLuSa.

Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman