Followers

Friday 27 December 2013

27.12.2013



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 27 בדצמבר 2013


הנה אתם בסופה של עוד שנה אשר היתה חשובה בדרכים רבות. הזמן המשיך להאיץ, וניתן לראות חלוקה ברורה שעומדת להתרחש בין הישן לבין החדש. אנשי האופל אינם מתקדמים כפי שרצו, לאחר שהרגישו שהם על סף השתלטות על העולם. הם לקחו בחשבון את הכמות הגדלה של אור אשר עוגנה על כדור הארץ. עד כי, שכמעט בלי להבחין הוא נהפך לכוח העוצמתי ביותר עבור הטוב. התקדמותו לא יכולה יותר להתעכב, והוא מיועד להיות האמצעי להסרת אנשי האופל.

מחזור זה סיים את מסלולו והאור עכשיו מהווה את הכוח הדומיננטי על כדור הארץ. המהומה לכאורה היא רק סימן שהוא מגביל את יכולתם של אנשי האופל, להמשיך את מצעדם קדימה לשליטה על העולם. זה תמיד תוכנן בדרך זו כך שזה לא משנה כמה הם הרחיבו הרבה את כוחם על האנשים, הם לא ישיגו אף פעם שליטה מלאה. המחזור מיצה את עצמו ומחזור חדש מתחיל אשר יביא שלום ואושר מוחלטים לכל הנשמות. אין יותר מקום עבור אנשי האופל להפעיל את כוחם על הגזע האנושי.

כפי שאתם עומדים הכן ולא מושפעים מאירועים חיצוניים, כך אתם מעצימים את האור אשר הולך ומתעצם יותר מאשר אי פעם. תחיו באור, ואתם יכולים לחיות את חייכם בדרך אשר תסייע לרומם אחרים אתכם. השנה החדשה המגיעה תבשר שינויים אשר ישלחו איתות חזק שהאור מביא את העידן החדש לתוך ההוויה. 2014 תהיה צומת אשר מאפשרת שתיעשה התקדמות מהירה, והיא מסמלת את ההתחלה האמיתית של עידן האור. כל אחד מכם בחר להיות כאן לאירוע מעין זה ועבור רבים מכם החיים פתאום יציעו לכם את השינויים שחיפשתם. כעובדי אור, לכל אחד יש משהו להציע אשר ישתמשו בו בזמן הנכון. לכן, אל תדאגו או תרגישו שתרומתכם היא קצת מושווית לאחרים, כשכולם חשובים לשלם.

אתם כולכם הגעתם כברת דרך ארוכה עם חוויותיכם והן גדולות יותר עבורם מאשר הייתם כאשר התחלתם לראשונה את מסעכם. אין חוויה בלי ערך ואין צורך לעשות השוואות עם האחרים, כשלכולכם יש תוכנית חיים ייחודית אינדיבידואלית. אף אחד אינו חשוב או נחות מאשר נשמה אחרת. אתם חלק ממשפחה גדולה אשר נושאת את עיניה לאבא/אמא אלוהים מהיכן שהגעתם. כשהגעתם ביחד כאחד, נשמה אחת לא נחשבה טובה יותר מהאחרת, כשכולם דרכו על אותו נתיב והם פשוט בשלבים שונים עליו.

כשאתם יכולים לראות את עצמכם באחרים, אתם תדעו שאתם באופן שלא ניתן להסבירו קשורים ובמציאות אתם אחד. עם זאת, אפילו כשאתם מתקדמים להבנה זו, אתם עדיין נשארים אור אינדיבידואלי בין כל האחרים. כאשר מתייחסים אליכם כ"אלים", זהו מצב של אחדות שאתם חווים כאשר אתם חוזרים אל האלוהות. ברצון לביטוי טוב יותר, זהו ביתכם ממנו הגעתם, וכאשר אלוהים משתוקק לחוות קצת יותר, כל הנשמות יישלחו שוב בגין סיבה זו.

בזמן זה, יש לכם קושי לדמיין או לזכור את שלביכם הגבוהים יותר של הוויה, אבל במהרה אתם תהיו על הנתיב להכרה מלאה. זה יקרה בשלבים ובתחילה אתם תזכו בתודעה מלאה. בהכרח, אתם חייתם חיים רבים ברטטים הנמוכים יותר ביחד עם תודעה מוגבלת. האתגר שלכם היה לגלות את דרככם חזרה אל אלוהים באמצעות החוויה שלכם, וזו הסיבה מדוע כל נשמה נסעה במהירות שלה ונמצאות בנתיבים שונים. זכרו גם שבגלגולים ספציפיים אתם מחוברים לאנרגיות מסוימות אשר יגבירו את ההזדמנויות להצליח.

כשאתם הופכים יותר אחד עם האור, כך אתם נהפכים ליותר ערים לאמת של העצמי האמיתי שלכם. אתם אינכם הגוף שלכם והוא רק משרת את צרכיכם בשעה שאתם על כדור הארץ. כן, יש לכם גם גוף אתרי שהוא מעודן כדי לאפשר קיום ברטטים הגבוהים יותר, עם זאת אתם צריכים ללכת עוד הרבה קדימה. בסופו של דבר, אתם תהפכו להוויה אמיתית של אור, אבל אתם יכולים עדיין ליצור "גוף" עבור עצמכם כאשר הצורך מתעורר. ראוי לציין, כי כאשר אתם עושים זאת כדי לאפשר תנועה באמצעות המימדים הנמוכים יותר, זה יהיה מגביל בדרכים אחרות.

יקרים, זרקו רגשות כלשהם של עייפות או של ספק, כשהרטטים מתגברים ואתם הופכים שוב לצעירים. התרוממו מחוץ לספק או לחוסר אמון והביטו ישר קדימה ולכו באור. עזבו את דאגותיכם מאחוריכם והיו סמוכים ובטוחים שהכול הוא בסדר מושלם. זה עשוי להיות קשה לעשות, אבל אתם חייבים להתחיל לפרוק את "המטען" שאתם לא יכולים לקחת אותו אתכם לתוך הממלכות הגבוהות יותר. חשבו בגדול וחיובי כשאתם עשיתם את העבודה הקשה להגיע לנקודה זו באבולוציה שלכם. זכרו גם שיש לכם נשמות רבות אתכם במסעכם, עושים את כל שביכולתם כדי להדריך אתכם לתוך נתיב בטוח ומתגמל.

אני SaLuSa ומגיע שוב להרגיע אתכם שהכל בסדר ואנו אתכם כל הדרך. אהבתנו וברכותינו הולכות אתכם.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

Saturday 21 December 2013

20.12.2013



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 20 בדצמבר 2013

מניחים בצד את המהומה של השנה כשאנשים רבים מתכוננים לחגוג בהתאם לאמונותיהם. זה נהפך למסורת  שגם מתקבלת על ידי אלה שאין להם שייכות מיוחדת לאמונות דתיות. התוצאה היא שכל מיני אנשים מגלים שהם יכולים לבוא ביחד, ומניחים בצד את אמונותיהם השונות ומבינים לחגוג  את האחדות של כל המין האנושי. האנרגיות עולות והרגשה של אהבה לכל האנשים מציגה את הטוב ביותר בהם. פתאום, ישנה דאגה מיוחדת לכל אלה אשר הינם עניים או חסרי כול, לעיתים קרובות בחברה שאחרת היתה יכולה לתמוך בכולם באופן מלא.

מצבים אלה צצים שוב ושוב, ולאט אבל באופן בטוח אנשים מבינים שהם שומרים על האחים שלהם. אלה אשר נסעו רחוק קדימה עם הבנתם יכולים גם לראות שכל החיים הם אחד, ושהם קשורים בקשר שלא ניתן לנתקו ופעולותיהם של כל פרט משפיעות על הכול.  זה כאשר אנשים נוטלים אחריות על פעולותיהם ופועלים להעלאת הרטטים על פני כדור הארץ.  אם רק אתם שומרים על המשך הרצון הטוב אשר התעורר מהזמן כמו שאתם חווים עכשיו, כך אתם מוקדם יותר נעים הרחק מהרטטים הנמוכים יותר אשר לא יכולים להישאר במצב הגבוה יותר שלכם. כשהשינויים ממשיכים כך שהם מסייעים להעלות את אותן נשמות אשר זה עתה מגיחות מהחשיכה.  הם צריכים יד מסייעת לעלות על הדרך להצלחה, ומוצאים זאת קל יותר ברגע שהאחרים יצרו את הנתיב.

באמצעות חיים רבים חוויתם מספר עצום של מצבים אשר סייעו להתקדמותכם. הם אורגנו כפי שכל החיים הינם, לסייע לכם להתגבר על הבעיות שאתם עשויים לעמוד בהן. אין בהחלט שום דבר אשר מתרחש ללא סיבה טובה, אף על פי  שלמיינד האנושי קשה לראות מעבר למה שמתרחש בממלכה הפיסית שלכם. לכל אחד מכם ישנם מספר רב של מסייעים אשר עניינם היחיד הוא להבטיח שאתם מתקדמים באמצעות חוויותיכם. זו הסיבה לכך שאירועי המפתח בחייכם מתוזמרים על מנת לקדם אתכם בהדרגה לאורך נתיב האבולוציה. עם זאת,  ברגעים רבים אתם נדחפים לתוך מצבים כאוטיים שנראה שאין להם מטרה אמיתית כלשהיא. האמינו לנו, יקרים, שום דבר לא מתרחש באקראי ובכל מה שאתם נעשים מעורבים, יש מידה מסוימת של רווח, לא רק עבורכם אלא לכל נשמה המעורבת בכך.

אל תדאגו אם אתם נלכדים במה שברור שמגיע ממקור שלילי, כשנוכחותכם עשויה להידרש לאחוז את הרטטים תחת שליטה. לעיתים קרובות אתם יכולים לספק מספיק אור לרכך או להסיר חלק מהאנרגיות השליליות. היו בטוחים שמשתמשים בכם עבור חווייתכם ומסירותכם להפצת האור, ואף פעם לא תיקראו להתמודד ביותר ממה שאתם יכולים להסתדר בו. מובן מאליו שאתם גם תמצאו את עצמכם מרגישים אי נוחות, אבל לעיתים קרובות זה מבחן כדי להבטיח שאתם יודעים איך להתמודד עם עצמכם. אנו חוזרים, ש"שום דבר לא מתרחש באקראי", לכן תמיד הסתכלו בשיעור שעשוי להתלוות לחווייתכם.

היו בטוחים שאתם מקבלים הפסקות במשך מחזור חייכם, ולא מצפים מכם לשרת את האור בלעדיהן. זה בטוח שאתם תדעו היכן אתם עומדים כאשר אתם הולכים עם הזרם, ומגשימים את תוכנית חייכם. אולם, זכרו שבזמנים שאתם, איך לומר, נלכדים בקארמה יוצאת דופן והיא תציג את עצמה כאשר ידוע שאתם יכולים להתמודד איתה. לכן, אל תפחדו בנסיבות כאלה וקבלו את חווייתכם בלב טוב, והכי חשוב וודאו שאתם לומדים ממנה.

בזמן זה באבולוציה שלכם, אתם מתקדמים בקצב מהיר יותר מאשר אי פעם, וכל נשמה היא בהקפה האחרונה של תוכנית חייה בגלגול זה. זה עשוי להיראות לא סביר כשכולכם נמצאים בנקודות שונות באבולוציה שלכם, וזכרו שלא כל נשמה מוכנה להתעלות, או משתוקקת לעשות זאת. הסוף של המחזור הסולרי מתקרב וזה מיוחד כיוון שהוחלט כבר על אחרית הימים, ומבלי להתחשב בניסיונות כלשהם של אנשי האופל לסכל את התוכנית, הם לא יצליחו. ההתעלות מובטחת וצפויה בסופו של המחזור הסולרי.

בינתיים, עזרו במידת הצורך לחבריכם הנוסעים, אבל באותו זמן אל תלחצו עליהם בכך שתכפו עליהם את עצתכם. לפעמים, שיעורים יכולים להילמד באמצעות חוויה ישירה, אף על פי שקבוצת חוויות אינה לא נדירה. נסו לא להיות יותר מדי נוקשים בחשיבתכם והיו גמישים, אף על פי שרבים מכם עכשיו מספיק אינטואיטיביים לדעת מתי לנוע בכיוון שונה. תתמודדו בשלווה ובקלות עם הדברים ואל תתנו להם להשפיע על מה שאתם עושים ונסו לא לכפות מצב, אלא אם אתם יכולים להיות בטוחים בתוצאתו. אתם צריכים לדעת שכאשר העניינים זורמים בהרמוניה, יש מעט עבורכם לעשות.

אתם התכוננתם לתקופה זו במשך אלף שנה, כשאתם תמיד ידעתם שזה יגיע לרומם אתכם מחוץ לרטטים הנמוכים יותר. רבים מכם התעוררו לעובדה, ועכשיו עושים את דרככם בשמחה קדימה עם ציפיות גדולות. אפילו אם אתם לא מבינים באופן מלא איזה זמן נהדר נפתח עבור כולכם, ישנה תחושה של התרגשות בידיעה שעידן חדש עומד להיפתח. זה מאפשר לכם לשקול איזה חיים יהיו ברגע שיוסרו אנשי האופל. כזה חופש מהתערבות הוא משהו חדש, ומאוד קשה להבין אותו בשעה שאתם מתרוממים מחוץ לרטטים הנמוכים יותר.

במשך אלף שנה אתם חוויתם דואליות ברמות כאלה גבוהות, שזה קשה להבין את השינויים הדרמטיים מרחיקי-לכת שכמעט מגיעים אליכם. אולם, הם קרובים להיחשף, ויביאו את ההפתעות הנהדרות ביותר ושינויים מרחיקי-לכת לתדהמתכם ולתענוגכם הגדולים.

אני עוזב אתכם עכשיו במה שאני מקווה שהוא הרגשה של שמחה, בידיעה שמסעותיכם במימדים הנמוכים עומדים להסתיים. שמרו על שלוותכם והמשיכו להפיץ אהבה ושלום בכל מקום בו אתם נמצאים.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

Saturday 7 December 2013

05:12:2013



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 4 בדצמבר 2013


העניינים מתקדמים לידי סיום בכזו מהירות מהירה, שאתם צריכים לשמור על מיינד פתוח ולהיות מוכנים לוודא שאתם הולכים עם הזרם. אמונות ישנות מזועזעות עד היסוד וזה בכוונת תחילה ומיועד להביא אתכם לתוך העידן החדש. רבים מהן נושאות מידה של אמת אשר מספיקה לאפשר לרגלכם להתמקם על הנתיב למימוש, אבל הן אינן יותר מספיקות לשינויים המסיביים המתרחשים. הזמן מתקרב במהירות בו תינתן לכם ההזדמנות להעלות את הרטטים לרמה כזו, שבסופו של דבר רק האמת תהיה קיימת. אתם כבר על הנתיב להארה מוחלטת, וסיוע רב ניתן על מנת להבטיח שתהיה לכם כל הזדמנות להשלים את התעלותכם.

כה הרבה ממשיך מסביבכם כך שאתם עשויים למצוא את זה מבלבל בצורה ניכרת, אבל בתנאי שאתם עוקבים אחרי האינטואיציה וההסתכלות בתוככם תיתן את התשובות. כתמיד, תבחינו ודעו שלמסרים של אור ואהבה יש הרגשה מיוחדת לגביהן, והן אף פעם לא נושאים את הרטטים הנמוכים הקשורים עם שליליות. אתם נכנסים לתקופה שהיא כבר בעלת רטט גבוה יותר מאשר חוויתם יחסית לפני זמן קצר. הזמן ממשיך להאיץ והוא ההוכחה שלכם על הרמה הגבוהה יותר של רטטים שאתם עכשיו שוכנים בהם. ככל שאתם מרכזים את עצמכם ומתמקדם על האור שלכם, כך אתם יותר מוכנים לגידול הממשיך ברטטים המיועדים לרומם אתכם מחוץ לדואליות.

אל תהיו מוטרדים מהמהומה אשר באופן בלתי נמנע נובעת מהשינויים המסיביים המתרחשים. אנרגיות בעלות רטט נמוך שאין להן מקום בעידן החדש, לא יכולות יותר להתקיים. הן יאבדו את יכולתן להישאר ביחד עם הרטטים הגבוהים יותר שמוקמים, ולהישאר במימד השלישי. ההתעלות תהיה השיא של כל השינויים שקורים, וזו תהיה התוצאה הסופית עבור אלה אשר העלו את הרטטים שלהם לתוך המימדים הגבוהים יותר. ניתנת לכם ההזדמנות לעזוב באופן קבוע את מעגל הלידה מחדש, וזהו זמן ייחודי שמגיע עם סיומו של המחזור הנוכחי.

היכן שבעבר שחקתם את תפקידכם שיצרו ותמכו בהפרדה, עידן זה הסתיים והוא מתנהל לקראת סיומו. אתם הייתם תמיד אחד איש את רעהו, אף על פי שלעיתים קרובות שיחקתם תפקידים ששמו אתכם באופוזיציה. זה היה כדי להאיץ את האבולוציה דרך הניסיון שנצבר, וכתוצאה מכך היא עכשיו ממשיכה מהר יותר מאי פעם כשהאור גדל בעוצמתו. אלה שהתקדמו, הם גם מסייעים לאחרים אשר הולכים בעקבותיהם, באותו אופן שמסייעים לכם עכשיו. אתם האחרונים במערכת השמש שלכם אשר מחכים להשיג התעלות, ואתם תמשיכו לקבל סיוע עצום עד שכל נשמה עשתה זאת.

אנשי האופל נמצאים במצב של פניקה ומנסים את כל האמצעים למנוע את הסוף הבלתי נמנע של שלטונם. לא תהיה תועלת בכך, כך שאין צורך בדאגה, ואנו היינו מבקשים שאתם תתרכזו בהבאת האור. ככל שאתם יכולים ליישם את עצמכם להשיג את מטרותיכם, כך האירועים ימשיכו הלאה מהר יותר. זה יאפשר להודעה הרשמית הראשונה שתיעשה על ידי הנשיא אובמה המכיר בקיום ובקשר עם חברינו בחלל. זה יגרום לדיון פתוח ולמודעות עליהם, והסכמה למשא ומתן על הפרוטוקול אשר יאפשר קשר פתוח שייעשה. מכאן, כל הנושא ייכנס לרשות הציבור ולא יהיה יותר סמוי מהעין.

לכן, אנו מבקשים מכם להישאר תמיד בתוך האור, ואל תהיו מוטרדים על ידי משהו שאינו בבירור האור. כיוון שבמשך זמן רב, האמת על הווייתכם נמנעה מכם, ומאוד בקרוב היא תהיה ידועה. זה יאיץ את התקדמותכם וללא ההפרעה של אנשי האופל, היא תשיג בקרוב רמות גבוהות יותר מאשר בכל זמן כלשהוא מאז שמחזור זה החל. בסופו של המחזור יהיה מיון גדול ותינתן כל הזדמנות לכל נשמה לנוע לתוך רמת הווייה גבוהה יותר. כיוון שבמציאות אין כזה דבר כזמן, כל דבר הוא בעכשיו ואין צורך לדאוג לגבי התקדמותן של נשמות אחרות. לכל נשמה ישנה כמות אינסופית של "זמן"  שבו תשלים את מסעה הביתה. הכל קורה במערכת יחסים מושלמת לכל דבר אחר בהתאם לתוכניתו של האלוהים עבור בני האדם.

היו בטוחים שנשמות רבות נוסעות איתכם במסעיכם ואתם אף פעם לא לבד. הם המסייעים והמדריכים שלכם הנותנים לכם כל סיוע ומאפשרים לכם להשיא את מטרותיכם בהצלחה. אתם תגלו שאלה הם תמיד הישויות המפותחות יותר אשר מגיעות למטה לסייע לאלה ההולכים בעקבותיהם. אולם, אין הם כופים את עצמם עליכם, אלא תמיד מגיבים לקריאתכם לסיוע. זה הכרחי לזכור שאתם לא תמיד מקבלים את מה שבקשתם, כיוון שתוכנית החיים שלכם ידועה להם ובהתאם לה, ננקטת הפעולה המתאימה ביותר. הם בעדינות ובחוכמה יפנו אתכם בכיוון הנכון ויחגגו איתכם כאשר אתם השגתם את תוכנית החיים שלכם.

שמרו על העיניים שלכם ישר קדימה ודעו כי במונחים ראליים נותר זמן מועט להשלים את תוכנית החיים שלכם, אבל נשמות רבות עושות את המיטב כדי להבטיח שאתם מצליחים. הם תמיד איתכם וחולקים את תקוותיכם ואת שאיפותיכם, ומסייעים לכם במסעכם חזרה אל האור. רצונכם החופשי מאוד מוערך וחשוב, וחייבים לטפל בו בזהירות אם אתם אלה אשר מיועדים להתעלות בסופו של מחזור זה.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili