Followers

Friday 24 January 2014

24.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 בינואר 2014  


כתמיד, הזמן עובר תוך כדי טיסה ומאיץ לקראת הזמנים של שינויים חשובים, שהינם האצנים הקדמיים של תקופה חדשה בהיסטוריה שלכם שעוזבת את העבר מאחור. הכול מתקדם כמתוכנן, ובתוך זמן קצר מאוד אתם תתחילו לקבל את ההוכחה שחפשתם אותה. אתם תהיו בלי ספק כי מלכתבחילה הכוחות עבור הטוב עבדו לקראת השינויים שהובטחו לכם, ושהעידן החדש הוא עליכם. למראית עין רבים יראו רק בלבול וחלקים רבים מעולמכם במהומה. אלה הם הפרפורים האחרונים של אנשי האופל אשר הם עכשיו נמצאים בנסיגה. תוך זמן קצר, אלה אשר עבדו בשקט עבור האור יחשפו את עצמם, ואתם תדעו שהעידן החדש באמת החל.

בינתיים, עובדי האור נקראים להישאר גמישים וממוקדים על עבודתם, אשר תבטיח שהאור ממשיך להתעצם. במשך זמן ארוך מאוד, אתם חפשתם הוכחה על השינויים שאתם יודעים שחייבים להגיע אם העידן החדש יוצא לדרך. זו תהיה לזמן מה מוגבלת עד זמנים כאלה בהם זה בטוח עבור האור להיחשף בגין ההתקדמות שכבר נעשתה. אולם, ישנם סימנים רבים בכל מקום כי השינויים מאיצים, וניתן למצאם באמצעות אלה אשר מחפשים ברצינות. כבר כמה נשמות חושפות את עבודתן לאור, ואתם עשויים להיות סמוכים ובטוחים שאנו נגן עליהן.

כשהאור גדל בכוח, כך יותר נשמות יתחילו להתעורר, רמות התודעה שלהן יאפשרו להן להעלות את הרטטים שלהן. כבר אנו מוצאים שיותר אנשים מדברים בגלוי על ההבנה החדשה שמצאו, וישנה להיטות חדשה לדון על מה שמתרחש על פני כדור הארץ.  ההתעוררות תמשיך לגדול במהירות גדולה יותר אשר תמשוך נשמות דומות ביחד. אכן, זה גם ייצור פער רחב יותר שיש לצפות לו בין אלה של האור ובין אלה שאינם מאמינים. אולם,  איננו תומכים בניסיונות מכוונים להרחיב זאת. יהיה צורך בעובדי האור יותר מאשר קודם לכן, לסייע לאלה אשר מחפשים הבנה גדולה יותר על מה שמתרחש.

כמה מכם חיכו זמן רב לפעול בשירות לחברכם הנוסעים על נתיב האור. עכשיו, זמן זה הגיע ורבים ייקראו להגשים את חוזה חייהם. היו סמוכים ובטוחים שאתם לא הולכים לבד בכל עת, אתם תמיד מלווים על ידי מספר נשמות שנמצאות שם כדי לשרת אתכם. לכן, אל תהססו לקרוא להן כשאתם צריכים עזרה. אם אתם מחפשים סימן כלשהו באשר למה תפקידכם יהיה, אל תדאגו כי כאשר הזמן נכון אתם תישארו ללא ספק באשר למה שנדרש מכם. תפקידכם יהיה תפקידו שלו הוכנתם במשך הרבה מחזורי חיים ולא תצטרכו לפקפק ביכולתיכם.

כפי שאתם מודעים, באחרית הימים האלה, הרבה קארמה עולה כדי להתנקות, וזו אחת הסיבה מדוע כה הרבה פעילות מתרחשת. אולם, בהתחשב בזמן זה יפחת, ותהיה עזרה באמצעות הבאת נשמות רבות ביחד אשר עד כה הופרדו בכוונה. אנשי האופל יצרו דרכים רבות כדי לעצור אתכם לבוא ביחד כאחד, אבל יהיה שינוי כאשר תבינו כמה הרבה יש לכם במשותף אחד עם השני. הדת חלקה אנשים ומלחמות רבות היו בשל אידיאולוגיות שונות. גם על בעיות אלה יתגברו כאשר האמת תיוודע, ותהיה הבנה שהכול הם אחד.

לכן, אל תדאגו יותר מדי באשר לאיך ניתן להתגבר על ההבדלים לכאורה הבלתי אפשריים ביניכם.  כאשר האמת תינתן באמצעות אלה אשר יש להם האמון והביטחון שלכם, קשיים רבים פשוט יתפוגגו. לבם של רבים מכם מחפש חיים שלווים, ושמחים לחיות ולתת לחיות. לאפשר לאחרים לבחור את נתיב האור שלהם יהפוך מקובל באופן כללי, והם יוכלו להתקדם לאט או מהר כפי שמתאים להם. כולם, בסופו של דבר, ימצאו את האור וישנם נתיבים אינסופיים אליו.

שמרו על גישה חיובית בכול מה שאתם עושים, ואל תאפשרו לספק לזחול פנימה, כשאנשי האופל ינסו לשים אתכם מחוץ למסלול ממש עד הרגע האחרון. הם יהפכו באופן הדרגתי חלשים ולא תהיה להם יותר את היכולת להתערב בהתקדמותכם. לאט יילקח כוחם מהם, והם כבר לא יכולים לפקד עם הסמכות שהיתה להם פעם. אנו עוקבים אחריהם באופן הדוק, אפילו לנקודה בה אין להם מקום מחבוא מאתנו. אין מפלט והם יתחננו ללא הועיל כדי למנוע את תוצאות פעולותיהם.

אני SaLuSa מסיריוס  וכה שמח לסייע לכם דרך תקופות אלה של שינויים חזקים. היו סמוכים ובטוחים שאיך שהמצבים הארציים נראים בלתי אפשריים, באמצעות סיוענו יתגברו עליהם בזמן קצר. כל עוד אתם חייבים לדרוך בנתיבים שאתם יצרתם עבור עצמכם בשל הסיבות הקרמתיות, אנו יכולים להגיע בזמן המתאים ולסייע לכם לשקם את מדינותיכם. לכן, בבקשה אל תיעשו עצובים או מיואשים בגין "אי-הסדר" ששנים רבות של מלחמות השאירו כמה מדינות בו. אנו כאן לסייע לכם, ולנקות את הנתיב לעתיד זהוב נפלא.


תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

Saturday 18 January 2014

17.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 בינואר 2014  


מנקודת התצפית שלנו, כדור הארץ זורח כמו יהלום ברקיע, ומיידע את כל המשקיפים שהאור שוב חוזר. עם הקלט שלכם וסיוענו, הוא ימשיך לעשות זאת, ושום השפעה חיצונית לא תוכל לעצור או לעכב זאת. זה נגזר שמחזור זה יסתיים בניצחון האור, וזה תוכנן לפני עידנים של זמן.

לכן, אתם יכולים לעזוב מאחור את הישן ששירת את מטרתו, ואכן, בסופו של דבר, רק הרטטים הגבוהים יותר יהיו קיימים. עד כה, המחזורים הסתיימו עם שינויים מסיביים בכדור הארץ, עד כי שמעט ראיה נשארה על ציוויליזציות קודמות. אולם, עכשיו השיעורים הנדרשים נלמדו, החוויות הקנו את הההתרוממות הרצויה ברמות התודעה. זה היה נדרש להביא את הנשמות האלה אשר היו מוכנות להתעלות, לרמה בה הן יכולות לעשות כך ולהשלים את חוויותיהן ברטטים הנמוכים יותר. זה נורמלי כאשר מחזור מגיע לשלב של השלמה.

עכשיו, יקרים, אתם יכולים להתמקד על העתיד, ולדעת שעומדים להגיע שינויים רבים אשר יכינו אתכם לרמות אפילו גבוהות יותר של קיום. זה רק טבעי שאתם תשתאו על עתידם של המשפחה וחברים, ורבים מהקבוצות שלכם יישארו ביחד במשך זמן מה העומד להגיע. אם חבר צריך ללכת בכיוון שונה, זה יהיה נכון בשבילם, והם צריכים להשתחרר עם אהבתכם וברכותיכם. אולם, כפי שציינו במסר קודם - קשר האהבה הוא קשר עוצמתי בין נשמות, אשר יישאר ללא קשר למרחק אשר עשוי להפריד ביניכם.

למעשה, האנרגיה של האהבה הינה הדבק של היקום ובלתי ניתנת להריסה. אכן, בחשבון הסופי, אהבה היא כל מה שיש. כמה מכם המכירים בכוחה של אהבה, ומתחילים להבין שהיא האנרגיה מאחורי מה שאתם מכנים "ניסים". דוגמה לכך היא מה שאתם מכנים "אהבת אם" לילידיה ומדוע היא נושאת כוח כה רב לרפא כאשר הצורך מתעורר. לכולכם, במידה מסוימת, יש יכולות כאלה אבל הן נחות רדומות עד שאתם מתעוררים להן.

ככל שהזמן מתקדם, אתם תגלו שלאנרגיות שלכם יש הרבה יותר השפעה על אנשים מסביבכם, ממה שדמיינתם. זה יכול, כמובן, להיות לטוב או לרע, ובקרוב אתם תלמדו לקחת אחריות מלאה עליהן. אם קולקטיב של אנשים לוקחים חלק במדיטצית ריפוי ויש להם פוקוס אחד במיינד, כוחם מוגדל פעמים רבות. זה, אולי, כבר ידוע לכם, אבל צריך להיאמר שבמקום בו הריפוי לא מצליח, זה לא בדרך כלל בשל כישלונם של המרפאים. אלו הם גורמים אחרים כמו הקארמה של הנשמה המקבלת ריפוי, לכן אל תתיאשו אם אינכם מצליחים.

כשאתם לומדים על הדרך בה נשלטתם, אתם תבינו את הסיבה לחיים הרבים שחייתם באשליה. בעוד שזה נכון שאתם יצרתם את מה שמתרחש על בסיס יומי, יחד עם זה לא עשיתם זאת בשעה  שהייתם מודעים לאמת. במשך עידנים של זמן, אתם הובלתם על ידי נשמות עם סדר יום משלהם, אשר פשוטו שמשמעו החזיקו אתכם בחשיכה. הואכלתם בשקרים ובמידע מוטעה כך שזה גרם לכם קושי רב לדעת מה נכון. אולם, אל תתתיאשו, כשבקרוב כוחות האופל יאבדו את השפעתם ועוצמתם עליכם.

שמרו על מיינד פתוח כשכל הגילויים מתגלים, ובאופן אינטואיטיבי אתם צריכים להיות יכולים להיפטר ממידע אשר לא "מרגיש נכון". בטחו במקורות המידע שלכם שניסיתם ובחנתם והיו זהירים באלה אשר יוצרים פחד,כשזו לא הדרך של הגבוהים יותר העובדים עבור האור. כפי שאתם חייבים להיות מודעים, לאנשי האופל יש מידה רבה של חופש לבצע את סדר היום שלהם, כיוון שגם להם יש רצון חופשי. אולם, הם לא יכולים למנוע בהצלחה את האור מלחדור בכל הרמות, וזו הסיבה מדוע הצלחתם תהיה תמיד מוגבלת.

נשמות רבות מנהלות את חייהן בלי שמץ של מושג שהן מנוצלות. אנשי האופל הם מאוד פיקחים בהסתרת השפעתם מאחורי מכובדות או פועלים באמצעות ישויות פחותות. אולם, זה יותר מדי מאוחר בשבילם לעצור את המצעד קדימה של האור, והם נלחמים קרב אבוד. הם כבר יכולים לראות את כוחם הולך ומתמעט ואין דרך בה הם יכולים להתאושש. לכן, אל תפחד מאנשי האופל כשהם עומדים לאבד שליטה על מבנה הכוח שלהם.

המשיכו להסתכל קדימה ביודעכם שעתידכם מובטח באור. כשהזמן עובר, החזקת מקומכם בו תיעשה קלה יותר, כשאתם תחתכו לאט את קשריכם לקשרים כלשהם שאינם מחוברים לאור. רבים נושאים מטען לא רצוי מגלגולים רבים, אבל בתוך תוככם אתם תדעו מהו והוא יעלה על פני השטח לצורך ניקוי. זוהי עובדה שכל דבר מהרטטים הנמוכים יחזיק פחות משיכה עבורכם, ואתם בקרוב תתמודדו עם זה.

אני SaLuSa מסיריוס, שמח לתת מעצמי להתרוממותכם, ומשאיר אתכם עם אהבה מהפדרציה הגלקטית.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

Saturday 11 January 2014

10.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 10 בינואר 2014  


העניינים על כדור הארץ ממשיכים ליצור אי וודאות ולמראית עין ישנם סימנים קטנים שהושג שלום עולמי. עם זאת, מאחורי הקלעים קבוצות רבות של עובדי אור משחקות את חלקן להביא יציבות ושלום. זה יגיע יחסית תוך זמן קצר ושנה זו היא זו אשר תהיה פעילה ביותר במובן זה. עובדי האור בכל רחבי העולם זוכים לאמון בתוצאה, ורואים את פירות עבודתם מתגלים. היו סמוכים ובטוחים שהאור גדל כל הזמן ומרים נשמות לאט לתוך מימד גבוה יותר. כתוצאה מכך, קיימת חלוקה ברורה בין אלה של הרטטים הישנים שאינם יכולים להתרומם, ובין אלה אשר יכולים. אולם, אין המשמעות היא שאתם מפסיקים להיות מסוגלים לסייע להם, כשנשמות רבות עדיין צריכות סיוע והדרכה כדי להתרומם.
                        
כדור הארץ הוא במהומה ונראה כי האור נחלש, אבל זה לא המקרה והוא גדל במהירות ושום דבר יכול עכשיו לעצור את התקדמותו. עובדי האור צריכים להיות מרוכזים ולהתמקד על העצמי ולא לסטות על ידי פעילויות שליליות רבות שמתרחשות. אתם יכולים להיות משקיפים בלי להיות מוסחים ממשימותיכם, וככל שאתם מתמקדים יותר עליהן, אתם יותר תצליחו. באופן טבעי אתם תימשכו למצבים בהם נדרש נסיונכם, והם יהיו ללא ספק כפי שמצופה מכם. אתם התנדבתם להיות כאן כיוון שנסיונכם מוערך ונדרש בזמנים כאלה. היו סמוכים ובטוחים שמדריככם הם תמיד בהישג יד לסייע, ויבטיחו שאתם תסייעו בהתאם ליכולתכם.

תקופה זו היא מאוד בודקת כיוון שכה הרבה קורה באותו זמן, אבל אלה מכם אשר נקראו לסייע נמצאים כאן עבור מטרה זו בדיוק. אכן, זה מה "שאומנתם" במשך מספר חיים, ועכשיו זו הזדמנותכם לשרת באופן מלא את האור. בינתיים, המשיכו להיות מרוכזים בכל הזמנים, ודעו שאתם יכולים להיות מוקפים באנרגיות שליליות עם זאת לא להיות מושפעים מהן. אתם כאן לסייע לאחרים להתעלות ולנסות לסייע לאלה אשר נאבקים למצוא את דרכם. זה לא תמיד קל והכי טוב לסייע כאשר אתם נקראים, אבל לא לכפות את עצמכם על נשמה אחרת אלא אם היא בקשה עזרה.

זה מאוד חשוב לאפשר לנשמה אחרת לעקוב אחר הנתיב שהם מיפו עבור עצמם. חדירה מיותרת עשויה לא להיות מסייעת כפי שאתם מרגישים, והיא יכולה לפעמים לזרוק נשמה מנתיבה הנבחר. אתם תגלו שאנשים אשר נמשכים לנשמות אחרות הם ממוקמים טוב ביותר כדי לסייע להם, וזו עובדה שיש משיכה לאלה עם רטט דומה. בנוסף, באופן טבעי יש לכם את מדריככם אשר תמיד לצידכם, אשר יסייעו לכם בשמחה כאשר הם מתבקשים לעשות זאת. אפילו עם הכוונות הטובות ביותר, זה עדיף לאפשר לנשמה אחרת חופש לעשות את בחירתה, באשר למתי הסיוע יתבקש.

שנה זו תהיה הכי חשובה כשכה הרבה מתרחש עכשיו אשר יגרום לשנויים גדולים בחייכם. כבר כמה מכם מצאו אנשי קשר אשר עסוקים בעבודה חיונית אשר תביא אותם לעיני הציבור. ציינו שהנשיא אובמה עכשיו יותר פעיל בגלוי, ויכול עכשיו לבצע יותר עבודת אור אשר מגבילה הזדמנויות עבור אנשי האופל להפריע כפי שהיה בעבר. כוחם פחת באמצעות הסרת הגישה שלהם למספיק כספים כדי להמשיך את צעדם לכיוון שליטה פלנטרית. ללא האמצעים לבצע באופן מלא את תוכניתם, הם נמצאים באי-סדר, ולא יכולים להשיג את מטרותיהם.

באופן טבעי, משרתיהם של אנשי האופל עדיין מנסים להגשים את מטרותיהם, אבל עם ההפסקה בהמשכיות שלהם, הם לא יכולים להשיגן. עם הגישה העקשנית הרגילה שלהם, הקנוניה לא מודה שהם למעשה מובסים. אולם, המצב הוא כזה שהם בקרוב לא יוכלו ליצור איום אמיתי כלשהו לאור, ושינויים רבים לטובה יכולים עכשיו ללכת קדימה. זו היתה דרך ארוכה עם הרבה מכשולים ועצירות, אבל זה היה תמיד ידוע שהאור יצא החוצה מנצח בסוף המחזור. אתם תדעו באופן אינטואיטיבי אם התגלגלתם בזמן זה להיות אחד מהחלוצים אשר נמצאים כאן לגרום לשינויים. אתם קרוב לוודאי כבר מעורבים בכבדות בעבודת האור, ומשתוקקים לתת את עצמכם כדי לסייע לנשמות אחרות להתעלות.

עם עליית הרטטים, אתם תגלו בהדרגה ששלום ישרור על כדור הארץ. בינתיים, אנשים רבים יגלו שהשקפתם משתנה, והם יחפשו חיים שלווים יותר. זה יתפשט במהירות כשזה מתחזק, אבל אל תצפו ליותר מדי מוקדם מדי. ברגע שאנשים מבינים שהם יכולים לשנות את גישתם לחיים ולסייע לגרום לדו-קיום בשלום, לא יהיה להם שום היסוס בתנועתם לתוך רטטים גבוהים יותר.

אנו יודעים כמה הרבה הקשיים והעיכובים משפיעים עליכם, אבל זהו הזמן לעמוד איתן. כפי שהייתם עשויים לומר, הודעת הזכייה בטווח ראיה ואין לכם מה לדאוג, כי לא ניתן להביס את האור. טפלו בעבודתכם עם אמון מלא ביודעכם שעתידכם מובטח ואנו תמיד איתכם.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

Saturday 4 January 2014

03.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 3 בינואר 2014  

אנו מצטרפים אליכם בזמן מרגש כשאתם נכנסים לרטטים של השנה החדשה. ברחבי העולם ישנה ציפיה של זמן שמגיע המביא שינויים נהדרים. הם יהיו אלה אשר יתנו איתות ברור שעידן חדש יצא לדרך. למראית עין, הכאוס עדיין נראה שנוכח, עם זאת הוא מנקה כדי לגלות שינויים שחיכו זמן רב. זהו עכשיו זמן של לקיחת הזדמנויות כשהן מציגות את עצמן, לגלות דרך חדשה להביא אנשים ביחד כך שניתן לשקם את ההרמוניה. אהבה תהפוך לנראית כשהאנרגיה תסיר את כל העקבות של הישנים אשר עכבו אתכם במשך אלף שנים של זמן.

בכל עולמכם מתרחש טיהור, והאנרגיות הישנות מתפזרות לאיטן כשהן לא משרתות יותר מטרה כלשהיא. בקרוב הן לא יוכלו להפריע עם השינויים שמתרחשים, אשר יראו לכם, מעבר לכל ספק, שעידן חדש הוא כאן כדי להישאר. במשך די הרבה זמן הבטיחו לכם שינויים גדולים, והעבודה שנעשתה להביאם עומדת עכשיו להניב פרי. שנה זו תסמן את נקודת המפנה בחייהם של רבים, ולא יהיה ספק במיינד שלכם שהימים של הקנוניה ספורים. הם ידעו זאת והם מוכנים להודות על מפלה, אבל ישנם שם תמיד יחידים מסוימים אשר אינם יודעים דרך אחרת מלבד לחימה עד הסוף המר.

יהיו גילויים רבים אשר יסיעו להבהיר כמה מהשאלות שיש לכם, ולהראות את הנתיב החדש אל האור שעכשיו הוא נפתח. היו סמוכים ובטוחים שכל השינויים הדרושים הינם בהישג יד אשר יבטיחו את עתידכם. ההיפרדות של הדרכים לא היתה אף פעם יותר ברורה, ועבור נשמות רבות זהו זמן של החלטה המשפיעה על עתידן. אנו שולחים את אהבתנו לכל אלה אשר לא מוכנים לנוע לתוך האור. כל אחד דורך על נתיב אשר הם קבעו עבור עצמם, והולכים עם ברכותינו כשהם חווים במדיוק מה שהכרחי עבור התקדמותם.

אין זה פלא שההיסטוריה שלכם מלאה במפגשים בין אנשים בעלי אמונות שונות, כשלפעמים הם מתנגשים כיוון שהם לא מצאו קרקע משותפת ביניהם. אולם, הזמן הוא בצד שלהם והם יכולים לקחת כל זמן שהם רוצים בדרכם לסיום. מחוץ למימד שלכם, זמן אינו קיים כפי שאתם יודעים זאת, הכול נמצא בעכשיו. פרושו של דבר שאתם יכולים לחזור "בזמן" ואפילו לתוך העתיד אף על פי שהוא השלכה של כל האפשרויות. אתם תבינו שברגע שאתם עוזבים את מימד "הזמן", זו לא תהיה יותר הדרך שאתם אחראים על פעולותיכם או חוויותיכם. אתם תהיו חופשיים ללא מעצורים בתנאי שאתם מבינים שאתם חייבים לא להפריע למסען של נשמות אחרות, אבל יכולים לסייע אם כך אתם מתבקשים.

יקרים, מסעכם דרך הדואליות כפי שאתם יודעים אותה כמעט בסוף, וזה יהפוך קל יותר לשים מרחק בין עצמכם לבין הרטטים הישנים. אתם תהיו מופתעים כמה מהר אתם יכולים לשים בצד את זיכרונותיכם הישנים של חייכם בדואליות. השמחה והאושר שאתם תרגישו ברטטים הגבוהים יותר יהיו הרבה יותר מעוררי שמחה ומשביעי רצון מאשר חוויה קודמת כלשהיא. רבים מכם עדיין כבדים על ידי הרטטים הישנים, ותצטרכו להרים את עצמכם מחוץ להם כדי להבטיח התקדמות חלקה ומתמשכת.

אתם נמצאים בזמנים מרגשים וביליתם חיים רבים בהכנה לאירוע מעין זה כמו עכשיו. אתם ידעתם שאתם תהיו מוכנים לקחת קפיצה גדולה קדימה, ועכשיו יש לכם עתיד גדול לפניכם. רבים יחזרו בסופו של דבר לפלנטה הבית שלהם כשסיימו את זמנם במימדים הנמוכים יותר. החוויה שהם זכו  ניתן יהיה לאחר מכן לחלוק עם האחרים כדי להינות מכולה. כמה נהפכו לכה צרי אופק לאחר שבילו כה הרבה זמן על כדור הארץ, שהם כמעט שכחו שהחיים שופעים בכל מקום ביקום. יש כה הרבה לראות וכה הרבה לעשות, שאתם לא תתעייפו אף פעם מחוויות חדשות. 

עיניכם נפתחות להבין שאתם ישויות גדולות, ונועדות לרכוש מחדש את הצ'קרות שלכם ואת יכולתיכם המודחקות. רק אז אתם תבינו את הפוטנציאל של ישות מפותחת במלואה הנעה במימדים הגבוהים יותר. עתה, מכינים אתכם לקפיצה גדולה קדימה. זה יחזיר אתכם למצב שהייתם בו לפני מסעכם דרך המימדים הנמוכים יותר.

אלה הם זמנים של בחינות עבורכם, אבל עם נסיונכם אתם צריכים להיות יכולים לנוע דרכם בקלות. עקבו אחר האינטואיציה שלכם אם אתם מרגישים ספק כלשהו ואתם בוודאי לא תטעו. זכרו שנשמות רבות חוות את מסעכם דרככם, ובאותו זמן מסייעות לכם היכן שהן יכולות. זכרו גם שמדריככם לא מתערבים בחייכם אלא אם מתבקשים לעשות זאת. הם בכל אופן ישתמשו בהשפעתם כדי להפנות אתכם בכיוון הנכון בכל הזמנים.

אני SaLuSa, ומבקש מכם להיות מוכנים לקבל את השינויים לסייע לאלה אשר עשויים לא להיות כה מעודכנים היטב. אנו איתכם ונותנים את אהבתנו ואת ברכתנו למסע מוצלח.


תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili