Followers

Friday 28 February 2014

28:02:2014

 


מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 28 בפברואר 2014  

יקרים, אנו מגיעים עם חדשות טובות ליידע אתכם שהעבודה המסורה שאתם נכנסתם אליה, עומדת להביא את הפרסים שאתם הרווחתם בצדק. מאמצינו המשולבים חוללו האצה של כל העבודה ההכרחית הנדרשת כדי לחולל שלב בולט בהתקדמות הדרושה כדי להביא שינויים. מאמציכם גרמו לבחינת ההתקדמות שנעשתה, והתקבלה החלטה לנוע קדימה במהירות. המשמעות היא שאירועים מסוימים יקרו שאתם תהפכו מודעים על מה שיחשוף בברור את תחילתו של שלב נוסף המוביל ל"אירוע".בתוך יחסית תקופה קצרה תינתן לכם הוכחה שאין להפריכה על ההתקדמות שנעשתה, אבל אל תצפו שהיא תשודר באמצעי התקשורת העיקריים. אנשי האופל ידכאו את האמת ויעשו כל דבר כדי לעצור התקדמות, והמשמעות היא שאתם תצטרכו לחפש מסביב כדי למצוא ראיות על מה שמתרחש.

Sunday 23 February 2014

21.02.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 21 בפברואר 2014  


אתם נמצאים על כדור הארץ בזמן החשוב ביותר, וכעובדי אור, רבים מכם צריכים לשחק תפקידים ספציפיים כדי לסייע להגשמת השינויים. כל אחד מכם התנדב לשרת את האור בזמן כה חשוב, והיו סמוכים ובטוחים שכל תרומה היא חיונית לשלם. בתנאי שאתם יכולים להישאר ממוקדים במשימתכם, אתם תעשו את המעט שלכם כדי לסייע לגרום לשינויים שהם חיוניים כדי להגשים את האור. זוהי עובדה שבגלל שאנשים כה רבים מסייעים בדרך זו, שאנשי האופל מאבדים את הקרב כדי לשמור על שלטונם. למרות שהם מתרכזים על התמונה הגדולה יותר, הם תחת השגחתנו המוחלטת ומודעים באופן מלא על תוכניותיהם. מאמצינו המשולבים בסופו של דבר יגרמו להפיכה ללא שפיכות דמים אשר תאלץ את אנשי האופל לקבל את תבוסתם. הם יהיו המומים לחלוטין מההתקדמות שנעשתה על ידינו, ואנו יודעים בדיוק מתי להשתמש ביתרונות שלכם.

המצב על כדור הארץ דורש הרבה מכם, אבל זכרו שישנם שינויים עצומים המתרחשים. אתם יכולים להישאר סמוכים ובטוחים שהתוצאה ידועה על ידינו ואכן לעיתים קרובות מורכבת באמצעות סיוענו.  לכן, אל תהיו מוטרדים ממה שמתרחש מסביבכם, בידיעה שתוצאה מוצלחת כבר תוכננה. ללא ספק אנו מודעים שאנשי האופל יילחמו עד הסוף המר, אבל העניינים הם תחת שליטה ואנו לא נאפשר להם לצאת מכלל שליטה.  בשל  סיבות קרמתיות, אנו לא יכולים להתערב בכמה עניינים שצריכים להסתיים בעצמם כדי לנקות אחריות יוצאת מן הכלל.

כשהרטטים מתחילים להתרומם על פני כדור הארץ, כמה מכם יגלו שכוחותיכם הרוחניים גדלים, ובאופן כללי אתם נהפכים ליותר אינטואיטיבים.  זה יסייע לכם להחליט מה לעשות כאשר אתם מתמודדים עם מספר בחירות, ואתם תוכלו להתקדם עם בטחון. זכרו שאנו גם בהישג יד ואף פעם לא רחוקים אם אתם צריכים קצת סיוע. אולם, אל תנסו לצפות מראש בדיוק איך זה יינתן או מתי, פשוט קבלו שאנו נעשה את הטוב ביותר עבורכם. יש לנו את היתרון שאנו יכולים לראות את התמונה הגדולה יותר ולפעול בהתאם. לפעמים, לדוגמה, אנו צריכים להציג שינויים בחייכם, ולהכניסם למקום יכול להיות קשה. נראה כי לבני אדם ישנו דפוס חשיבה חזק ולא תמיד מקדמים בברכה שינוי.

הזמן עדיין מאיץ אבל אתם עכשיו מתרגלים להתמודד איתו. המשמעות היא שאתם מאורגנים טוב יותר ומשתמשים בו באופן מלא. בעתיד, אתם תחיו בזמן לגמרי שונה, בו מטלות יומיומיות שאתם חווים בהן עכשיו, לא יהיה יותר צורך בהן. מרבית צרכיכם פשוט יסופקו באמצעות מחשבה טהורה וזה יהיה מיידי. אפילו עכשיו, לעיתים קרובות מבלי לדעת אתם מקרינים עוצמות אלה שאכן מביאות לכם את התוצאות אותן אתם רוצים.  זו הסיבה מדוע אנו כבר מייעצים לכם לבחון בזהירות את מחשבותיכם, כיוון שיש לכם יותר כוח מאשר אתם מבינים כרגע. בבוא היום, אתם תוכלו לשלוט עליהן, וברמה מסוימת גבוהה של רטט, שום דבר פחות ממחשבות חיוביות ייכנס למיינד שלכם. נשמות אלה על נתיב האור, כבר במודעות או באופן תת מודע, עובדות לכיוון מצב אשר שולל כל דבר בעל אופי שלילי.

אם מה שמצופה מכם נשמע קשה או תובעני, היו סמוכים ובטוחים שכל השינויים יבואו לידי ביטוי כאשר אתם מוכנים. אף אחד לא ימהר אתכם לתוך שלבים של התרוממות עד שאתם מוכנים, וסיוע רב תמיד זמין לכם. העובדה שאתם כאן בזמן החשוב ביותר הזה, הוא לכשעצמו עדות מספיקה על יכולתכם לעשות התקדמות מתאימה. מובן מאליו שכל תרומה מסייעת לאור להיחשף ולהפיץ את הידע אשר יבסס את האמת של ההיסטוריה שלכם ואת העתיד שמחכה לכם. אנו סיפרנו לכם פעמים רבות ששום דבר המשפיע על חייכם מתרחש באקראי. הכול מתרחש בשל סיבה ומיועד לקדם את התקדמותכם לכיוון האור.

אנו נאשר בשנית כי הנשיא אובמה משחק תפקיד מרכזי בהבאת האור אל כדור הארץ, ובשמירת המצב אשר יבטיח שהאמת תצא לאור. חשוב יותר, הוא גם משחק משחק איזון בין האופל לבין האור, עד הזמן בו נכון יהיה לקחת את הצעד הגדול הבא. כפי שאתם חייבים להבין מנסיון העבר, יש לנו סבלנות בלתי נדלית ולא נעשה שום צעד עד שניתן להבטיח את התוצאה. אחרי כזה זמן ארוך שאנו עובדים לגרום להיפוך באירועים, אנו לא עומדים לעשות טעויות כלשהן עכשיו שקו הסיום באופק. סבלנותכם נשחקה לפעמים, אבל אנו שמחנו עד מאוד בשל הרמות העולות של הבנה שהשגתם.


אני, SaLuSa מסיריוס, ושמח לספר לכם שיש לנו פיקוח הדוק על כל הפעילויות של אנשי האופל. אם אתם מקבלים את הרושם שאין לנו את זה, היו מודעים שבאמצעות כך שאנו למראית עין מאפשרים להם להתקדם עם תוכניותיהם, אנו מציבים להם מלכודת. עד שהם מבינים איך שיטו בהם, זה יהיה יותר מדי מאוחר עבורם להתאושש. לאחר מכן, סוף סוף תהיה לנו את הבמה לעצמנו ונתקדם במהירות עם השינויים שחיכו במשך הרבה זמן. זה יהיה זמן מלהיב ביותר עם אושר ושמחה גדולים.

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

Wednesday 19 February 2014

14.02.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 14 בפברואר 2014  


אנו מבינים את דאגתכם באשר להתקדמות האיטית כביכול שנעשית בצמצום פעילותיהם של אנשי האופל. אנו, למעשה, מנענו מהם לגרום לתקריות גדולות כולל מלחמה נוספת, ואנו נמשיך להגביל את הזדמנויותיהם לגרום לצרה רצינית. היו סמוכים ובטוחים שהעניינים הם תחת שליטתנו, אבל אנו בכל זאת צריכים לממש אי-התערבות כאשר זה הכרחי. אנו מתייחסים כמובן למצבים קרמתיים בהם נשארים השיעורים שיש ללמדם. אולם, התקופה לה נכנסתם לאחרונה הינה תקופה אשר תביא שינויים גדולים, המובילים לשלום בסופו של דבר. לכן, אנו מבקשים לחשוב באופן חיובי ולדמות את האהבה ואת השלום אשר יורדים על פני כדור הארץ.

זכרו שאנו מאוד מתקדמים במאמצינו להכיל את אנשי האופל, ובאופן הדרגתי עליהם לקבל שהם לא יכולים לעשות בדיוק כפי שהם רוצים. אכן, הם מוצאים זאת קשה לחסום את השינוי במזלם, ולא יכולים לפעול עם החופש שפעם היה להם. זה בחלקו בשל מספר האנשים אשר ערים לאור, ומשאירים מאחור כל זיקה לפעילויות אנשי האופל. אף על פי שאתם עשויים להיות לא מודעים לכך, האור עכשיו הכוח השולט על פני כדור הארץ. הוא ימשיך להיות כזה וימשיך להתרחב עד שהאור יהיה בשליטה מוחלטת. עד אז, עידן חדש יהיה באמת עליכם, ואתם הוכנתם להשתתף באופן מלא בו.

אנו מדריכים ונותנים כל עידוד לעובדי האור לדחוף קדימה עם מחוייבותיהם, בידיעה ששום דבר יכול עכשיו לעצור את התקדמותם קדימה. אתם הייתם מודעים כמובן על הפוטנציאל להצלחה לפני שהתגלמתם על פני כדור הארץ. כל עובד אור אשר נבחר לעבוד עבור האור בזמן זה, ידע שזו עומדת להיות הזדמנות מיוחדת וזכאי להרגיש בעל זכות.  היו סמוכים ובטוחים שאתם נבחרתם בשל נסיונכם ויכולתכם לתת עצמכם כפי שנדרש. באותו זמן, האבולוציה שלכם התקדמה באמצעות חוויותיכם החדשות, והזדמנויות לנקות קארמה. לעיתים, האתגרים הקשים ביותר מתקבלים על ידכם בכאלה זמנים, כי עם אמונה ביכולתכם והסיוע הניתן, אתם יודעים שאין סיבה מדוע אתם צריכים לחוות שום דבר אחר מאשר הצלחה.

כדור הארץ, בשלב זה, הוא משהו של מוצג-ראווה, וציוויליזציות רבות אחרות מתקרבות כדי לבחון את התקופה שבה אתם נמצאים. הסיבה היא כיוון שאתם עומדים שתהיה לכם חוויה אשר לא התרחשה עליו במהלך מחזור קודם כלשהו. אתם נטלתם על עצמכם להתעלות עם הגוף הפיזי שלכם, אשר יסתגל לאנרגיות הגבוהות יותר. חוויתכם תהיה ייחודית, כשאתם מתעלים, אתם תגלו שרמות התודעה שלכם גדלו מהר מאוד. כשאתם נכנסים לאנרגיות הגבוהות יותר, יצטרפו אליכם ישויות אשר כבר התעלו, והם יסייעו לכם. אתם עומדים להצטרף לאחווה שהתעלתה והזדמנויות תינתנה לכם לבחור את הנתיב המועדף שלכם.

בשעה זו, ישנם נציגים רבים על כדור הארץ שלכם מפלנטות אחרות במערכת השמש, ומעבר לה. זה כפי שאתם עשויים לומר "כל הידיים על הסיפון" כשההזדמנות קוראת לישויות המנוסות ביותר להבטיח הצלחה מוחלטת. אתם תגלו שכמו שאתם מסוגלים לחוות רמות אחרות של הוויה וציוויליזציות אחרות, שזה נורמלי לישויות גבוהות יותר לסייע לאלה מתחתם. אתם אחד ועזרה תמיד ניתנת לאלה אשר הם גם נוסעים בנתיבכם. למעשה, כל הנתיבים מובילים חזרה לאלוהות, ואתם חופשיים לחוות כפי שאתם בוחרים, אף על פי שברמה מסוימת אתם בשמחה וברצון תעשו את רצונו של אלוהים.

עולמכם ממשיך לחוות כאבי לידה כשהישן צריך להיסחף ולפנות דרך לחדש, וכמו שאתם מוצאים שזה יכול להסתיים בזמנים קשים מאוד. אולם, זה יימשך רק לתקופה מוגבלת, שבעקבותיה אתם תגלו שהכול נהפך ליותר מסודר. אנו וישויות מפלנטות אחרות נגיע בגלוי לכדור הארץ ונתערבב אתכם. יש לנו הרבה להקנות והרבה לתת לכם כך שזה יאיץ את ההתעלות שלכם לרמות גבוהות יותר. היו סמוכים ובטוחים שאתם לא נמצאים בלי עזרה אף פעם, ואנו פעילים כל הזמן אפילו אם אתם לא מודעים באופן מלא לנוכחותנו.

אנו מתכוננים לטפל בכם בנושא של עניינים רבים אשר יהיו בעלי חשיבות לכם בעתיד הקרוב.  יש הרבה שאתם צריכים כדי לשמור על מיינד פתוח, כשבמשך תקופה ארוכה אתם הולכתם שולל בכוונה וקבלתם מידע מוטעה כדי לעכב אתכם. אנו עכשיו, למעשה, עושים את הטוב ביותר להעיר אתכם בעדינות אל האמת, אבל עבור רבים זה יהיה לא מובן ויותר מדי הרבה להבין. כל מה שאנו יכולים לומר בזמן זה הוא שזה חכם לכל נשמה להיות פתוחה לרעיונות חדשים ולא להפוך ליותר מדי יציבה בחשיבתה.

אני, SaLuSa מסיריוס, ומבטיח לכם את הסיוע שלנו תמיד. זה ייראה לרבים מכם שהעולם מתהפך, אבל זה אינו המקרה אלא פשוט התוצאה של שינויים הכרחיים אשר באופן הדרגתי ייצבו את כדור הארץ לתוך תקופה של שלווה ושלום. לא רק היבטים פיזיים מעורבים, אלא אנרגיות אשר נעות ללא הרף סביבו.


תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

Friday 7 February 2014

07.02.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 7 בפברואר 2014  

התקדמות עדיין נעשית להביא אתכם להשתחרר מהתנאים ומהמגבלות הרבות שהוצבו עליכם על ידי הקנוניה. לעת עתה, זה מתאים למטרתנו לאפשר למגבלות מסוימות להישאר, באפשרן לנו לעבוד לכיוון שחרורכם לגמרי משליטתם. באמצעות יכולתינו לראות את מה שמתרחש, אנו יכולים לשמור על צעד אחד קדימה מהקנוניה ולהגביל את המידה בה הם יכולים לכפות את עצמם עליכם. לדוגמה, לאחרונה, נסיונות רבים נעשו להתחיל מלחמת עולם נוספת. בכל פעם אנו חסמנו נסיונות אלה ונמשיך לעשות כך. למעשה, אנו פעלנו לאחרונה לעצור את התחלתן של פעולות איבה מתוכננות שהיו מובילות למלחמת עולם נוספת. היו סמוכים ובטוחים שלא קיימת דרך שזה יתאפשר, ומחויבות כזו על ידינו הינה ערבות לשלום עולמי סופי.

במשך תקופה ארוכה של זמן המכסה שנים רבות, יכולנו לגרום לכם להרגיש בטוחים בשל הנוכחות של ספינותינו. עכשיו, ישנם כמה אנשים שאינם מודעים לנו ורואים אותנו כאיום למין האנושי. זו היתה כוונתנו לזכות באופן הדרגתי בבטחונכם ובאמונכם במשך שנים רבות רבות ולהתגבר על הדימוי שתוכנן להראות אותנו כאיום לכם. כתוצאה מכך ישנם כה רבים מכם אשר מקדמים בברכה את הרעיון של קשר איתנו, ומקבלים את הבטחתנו שאנו מגיעים בשלום. אכן, אנו מגיעים כאחיכם וכאחיותיכם אשר היו קשורים איתכם במשך הדורות, באמצעות ענין משותף של הבאת האמת למין האנושי. עד כה, המקורות שאתם האמנתם בהם תמרנו זאת בהתאם לאינטרסים שלהם, כדי לשמור אתכם תחת שליטתם. ההיבט העצוב ביותר הוא שאתם עוכבתם באבולוציה ובהבנה שלכם על מי אתם.

עכשיו, הנסיבות שונות כשאתם מרוממים באמצעות האנרגיות הנכנסות, אשר הרטט שלהן גדל  באופן רציף. אתם סופגים יותר אור ויש לכם יכולת גדלה להבחין באמת. אולם, זה גם אומר שהפער בינכם לבין אלה המסרבים לשקול זאת, הולך ומתרחב. אין צורך לדאוג עליהם, כשכל הנשמות בסופו של דבר יגיעו לאמת במסע המתמשך תמיד שכל הנשמות עושות. אכן, מדרבנים אתכם עכשיו לעקוב אחר הנתיב שלכם, כך שתהיו מוכנים באופן מלא להארה שמגיעה.  כמו תמיד הבחינו אבל גם היפתחו למידע חדש, כשהגילויים שעומדים להגיע יפתחו את עיניכם להרבה אשר מנעו במכוון מכם.

מזג האויר בחלקים רבים של העולם גורם לחוויות קיצוניות, וזו הקדמה לזמנים רגועים יותר. בעתיד, כל האנשים יחוו שינויים נוספים אשר יאכלסו דפוסי מזג אוויר מתונים ללא הקיצוניות שאתם חווים עכשיו. זה הכול מתרחש בשל הרטטים הגבוהים יותר ובסופו של דבר שום דבר יישאר מהרטטים הנמוכים. יש הרבה לצפות ואולי ההיבט הכי רצוי יהיה הפסקת המלחמה והכנות מלחמתיות. אתם ללא ספק תבינו שסכום כסף עצום מושקע במלחמה, והחיפוש אחר נשק חדש ויותר מפחיד. יקרים, אל תדאגו, יגיע זמן בו יהיה סוף לכל דבר הקשור למלחמות. צרכים הגנתיים הם  שיקול נוסף ויש לנו את הכוחות הגלקטיים אשר ישמרו על חוק וסדר.

הזמנים שאתם חווים עכשיו יתחילו להרגע, ואתם אולי הבחנתם שקיים דחף חדש למדינות לחפש שלום. זהו מאבק כשאנשי האופל מנסים להיאחז בכוחם, אך לא יהיה בכך תועלת כשהרטטים ימשיכו לעלות. אתם תגלו שיהיה מצב רוח חדש בין אלה אשר נמצאים בכוחות המזוינים, כאשר חוסר התועלת של מלחמה תובן. המין האנושי משנה את השקפתו ומחפש שלום אחרי אלף שנה של הרס ואובדן חיים. ניתן לבנות מחדש מבנים אבל לאובדן חיים של נשמות יש כאלה השלכות על כל אלה שקשורים לכך. לקח לבני אדם זמן רב מאוד להגיע להבנה זו, והעתיד נראה בהיר כשהשלום על פני כדור הארץ נהפך למטרה החדשה.

כמה שואלים מה הסיבה שהם התגלמו בכזה זמן, מרגישים שאין להם מטרה מיוחדת. אולם, אף נשמה נמצאת כאן בלי סיבה ומה שזה עשוי להגיד לאינדיבידואל, לכולם יש משהו ללמוד או לתרום. אתן ישויות המסוגלות לאהבה עצומה ויש לכן יכולת לאהבה ללא תנאי של כל הנשמות. ברגע שאתן השגתן שלב מעין זה, אתן באמת נשמה גבוהה יותר המבינה את האחדות של כל החיים, ושאתם כולם אחד.


אני, SaLuSa מסיריוס, ומרוצה שוב להיות מסוגל לפנות אליכם. אתם עכשיו נפתחים לאמת ומסוגלים להבין אותה, ויותר חשוב ליישם אותה בחוויות היומיומיות שלכם. עבור כמה, אחרית הימים הזו קדחתנית ומאוד קשה, אבל זהו ניקוי הקארמה הסופי שנצבר במשך חיים רבים. היו סמוכים ובטוחים שאתם לא הייתם בכזו עמדה אלא אם הייתם מסוגלים להתמודד עם זה. לכן, קבלו את חוויותיכם עם לב טוב, כשהן התלאות הסופיות שלכם במימד זה. 

תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

31.01.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 31 בינואר 2014  


בשל כל מה שמתרחש מסביבכם, הרמוניה ושלום נראים רחוקים, עם זאת בהדרגה המהומה תפחת ובזמן קצר יחסית שלום יאכלס את כדור הארץ. זה מפני הגעתו של העידן החדש, וזה מרים את הרטטים מהר יותר. שינויים אלה היו תמיד עומדים ללוות תקופה זו, עם הפרדה מוחלטת של אלה אשר מוכנים להתעלות מאלה אשר לא. זה בלתי נמנע כשהרטטים גוברים לנקודה בה רק נשמות אלה אשר השיגו את אותה רמה יכולים להישאר בתוכה. זה השיא של אלפי שנים רבות של נסיונות באמצעות מחזורי חיים רבים בתקופות שונות. הסוף של המחזור הינו זמן חשוב, כאשר כל הנשמות מחליטות כמה טוב תוכנית חייהם קידמה את האבולוציה שלהם, ואם הם צריכים לחזור על חוויה מסוימת כלשהיא.

רובכם מתקדמים במידה רבה ויהיו מוכנים לנוע לשלב הבא של האבולוציה שלכם, באמצעות הסיוע והעצה של נשמות מפותחות יותר. רבים יישארו עם האבולוציה האנושית, אבל כמה יבחרו להצטרף לזנים אחרים אשר עשויים לקחת אותם לפלנטה אחרת. אתם, כמובן, תתגלמו לתוך צורה מתאימה עבור חוויה זו. אלה הממשיכים את חוויותיהם על כדור הארץ במימד הרביעי, יגלו שהחיים קבלו מראה חדש לחלוטין, וכי זה בזמן הרמוני ומאושר. אנשי האופל יהיו אבודים ויעקבו אחר העתיד שלכם שנגזר מראש, ותינתן להם הזדמנות נוספת לחזור אל האור.

יש לכם מעט מושג על האושר והסיפוק המחכים לכם, וזה יעלה בהרבה על ציפיותיכם. זה יהיה הגמול שלכם ששרדתם את התקופה האפלה של חייכם, ומצאתם בהצלחה את האור בשנית. מעטים מכם יגלו שכמה מחברכם או מקרוביכם נכשלו ולא עשו זאת לתוך המימד הגבוה יותר. שלא יהיה לכם פחד לעתידם כשהם יהיו בדיוק במקום בו הם יכולים להמשיך ולהתקדם לכיוון האור. במיקום שלכם, אתם תהיו מסוגלים ללמוד על התקדמותם, ולבקר אותם כאשר הם מחוץ לגופם במהלך תקופת שינתם. בשעה שאתם תוכלו לשמור על הזכרונות של פגישות אלה, הם יחזור למימד שלהם מבלי לזכור אותן כשיתעוררו.

נכון לעכשיו, אתם מתעוררים לפוטנציאל האמיתי שלכם כשרמת התודעה שלכם מתרחבת, עד שאתם תרכשו תודעה מלאה בעתיד הקרוב. היו סמוכים ובטוחים שמסייעים רבים כבר מוכנים בנכונות לסייע לכם לקחת את מקומכם במימדים הגבוהים יותר. החיים הם הזדמנות נמשכת להתפתח ובכל שלב יש לכם מסייעים רבים. זו תמיד האחריות של אלה שהתפתחו כדי לסייע לאלה העוקבים אחריהם. כשנשמות דומות נפגשות ביחד כך שתודעתם נהפכת להיות כאחד, אבל היו סמוכים ובטוחים שאתם תשמרו על האינדיבידואליות שלכם באותו זמן.

אנו יודעים שכה רבים מכם עייפים מנסיונותיכם, וזה לא מפתיע בהתחשב ברטטים הצפופים שאתם קיימים בתוכם. זו הסיבה מדוע אתם קבלתם כה מעט ביקורים מישויות ממימדים גבוהים יותר, אשר מוצאים זאת מאוד רטט כבד לא נעים להיות בו. באופן דומה, אתם תהיו כה מרוממים כאשר אתם נכנסים למימדים הגבוהים יותר, ותהנו מכל היתרונות הקשורים בהם. אל תטעו, כאשר אתם בחרתם לסייע לנשמות אלה הלכודות ברטטים הנמוכים יותר, אתם ידעתם איזו משימה קשה זו תהיה. אולם, אתם הייתם בטוחים שלא משנה כמה רחוק אתם תפלו, אנו תמיד נהיה שם לסייע לכם לחזור למקומכם הלגיטימי.

יקרים, השהייה הזמנית במימד הנמוך כמעט ונגמרה, ואתם תצאו הרבה יותר רחוק מאשר כשנכנסתם לראשונה. חוויותיכם תסייענה לנשמות אשר יכולות להינות מנסיונכם, וישבחו אתכם בגין ההקרבה הגדולה שנעשתה כדי להועיל לנשמות אחרות על הנתיב של האור. 

אני, SaLuSa מסיריוס, ומלא הערצה והכרת תודה עבור פעולותיכם הלא אנוכיות לסייע לחברכם הנוסעים. אתם כולם אחד וקשורים בדרכים נצחיות, ואתם תמשיכו לסייע אחד לשני במסעכם הגדול לאורך היקום. להקרבתכם יש פרסים משלהם כשאתם רואים נשמות נעות לתוך האור ומתעוררות לעצמי האמיתי שלהן.


תודה לך, SaLuSa
.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili