Followers

Sunday 27 April 2014

25.04.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 25 באפריל 2014  


אף על פי שהעניינים בכדור הארץ עדיין במצב של שינוי, התוצאה לא תוביל למצבים גרועים יותר. אנו חושבים בעיקר על העימות המתרחש באוקראינה. לפני לא כה הרבה שנים, זה היה מאד סביר מוביל למצב של מלחמה. בשל השינוי ברמות התודעה ובשל רטטים גבוהים יותר המגיעים אליכם, מחפשים פתרונות אשר יתמקדו במסקנה שלווה. שלום יגיע בקרוב לכדור הארץ ואתם תוכלו להתמקד בבניה מחדש של יחסים שלווים בין המדינות. במשך תקופה של זמן, מרבית המדינות נהפכו לתערובת של גזעים ותרבויות שונות, וזה כבר מאוד מסייע לציוויליזציה שלכם לחיות בשלום ובהרמוניה.

ברחבי העולם, הפעולות האחרונות של פירוד מסתיימות וברגע שאנשי האופל מסולקים, החיים יהפכו יותר שלווים ומתגמלים. ישנם דורות צעירים יותר אשר הם מפותחים יותר ומחכים להזדמנות שלהם להביא רעיונות חדשים לצורך חיים שמחים יותר. מגיע הזמן בו המנהיגים יציעו את עצמם כדי להחליף את אנשי האופל אשר ימיהם ספורים. נשמות מעין אלה חוו שהן יכולות לקרוא למה שיבטיח כי האנושות תיקח צעד גדול קדימה לתוך העידן החדש. היו זמנים בהיסטוריה בהם השלום אפשר השגת התקדמות רבה. אולם, תקופות מעין אלה היו השתקפות חיוורת למה שהעידן הזהוב יביא לכם. הן תחזורנה ויהיה לכם מה שמכונה כ"1000 השנים של שלום".

מרבית הנשמות התגלגלו מחדש פעמים רבות על כדור הארץ כדי לחוות דואליות. חלק עדיין חווים מה שעבורם היא רמה גבוהה יותר של תודעה, בשעה שאחרים פשוט מעלים את  שלהם לרמה שהושגה קודם לכן.  נשמות על כדור הארץ הינם תערובת של אלה בשלבים שונים כה רבים של אבולוציה. אולם, כשאתם מתקדמים מכדור הארץ, הרמות השונות של תודעה מוגדרות בבירור, והנשמות של הרמה הנמוכה יותר של רטט לא יכולות להיכנס בדרך כלל לאלה שהן גבוהות יותר.  החריג הוא כאשר הן מלוות על ידי נשמה גבוהה יותר אשר חולקת את רמת הרטט שלו/שלה איתן. יהיה לכם כה הרבה לגלות וללמוד מחדש, ואלו יהיו זמנים מרגשים. עד שאתם מגיעים לרמה הגבוהה יותר של תודעה, אתם מאוד מוגבלים באשר לכמה רחוק אתם יכולים ללכת. זוהי הרמה הנוכחית אשר שומרת אתכם במצב של תודעה מוגבלת. 

ככל שאתם פותחים יותר את תודעתכם כדי להביא בחשבון אפשרויות אחרות, כך אתם מהר יותר מגדילים את רמת הרטט שלכם. כיום, אתם חיים במה שיכול להיקרא עולם חלומות, עולם אותו כל הנשמות סייעו ליצור. זה לא יהיה עד שאתם מעלים את רמות התודעה הנוכחית שלכם אשר תהפוכנה בשנית לרוח החופשית שאתם באמת. אולם, כמו עם כל החוויות, זה ירחיב את רמות התודעה שלכם וזה בסופו של דבר יישא אתכם קדימה. אנו מסתכלים אליכם בהערצה ובאהבה מוחלטים כשאנו רואים נשמות אשר נטלו מרצונן את הדואליות בידיעה שזה יכול למשוך אותם למטה. עם זאת, לקחתם באומץ את האתגר, בידיעה שאתם אף פעם לא נשארים לגמרי לבד כדי למצוא את דרככם חזרה אל האור.

כשהנשמות עוברות מחוץ למימדים הנמוכים יותר, אתם מוסיפים חוויה רבת ערך לידע המוחלט שלכם. אי שם בעתיד הקרוב, זה יאפשר לכם לסייע לנשמות אחרות, אשר יכולות ללמוד באמצעות חוויותיכם. אין זה משנה אם חייתם או שירתם את האור או את האופל., כיוון שתהיינה לכם שפע של חוויות להציע לאחרים גם על נתיב האבולוציה.  אנו הבהרנו לעיתים קרובות שאתם כולם אחד, וזה אמת שכל אחד מכם משפיע על השלם. כקולקטיב של נשמות, אתם סייעתם אחד את השני להתקדם, כיוון כשאתם עושים זאת, כל האנושות נעה קדימה.

הביאו בחשבון שכתוצאה מהחיים הרבים שלכם על פני כדור הארץ, אתם רכשתם ידע וחוויות של תרבויות שונות רבות. ברמת התת מודע, זה משפיע על החיים היומיים הנוכחיים שלכם, ויגרום לכם להיות יותר סובלניים לאמונותיהם של אנשים אחרים. רבים חיים עם הבנה מוגבלת אם לא מוטעה על האמת. היא תתגלה מאוד בקרוב, ואולי הידיעה שאתם יותר מאשר רק הגוף שלכם, תתגלה כאמירה עמוקה וחושפנית. אתם ישויות של אור נהדרות אשר נמצאות במצב מתקדם של הווייה, ובעתיד תהיינה יכולות "לחשוב את עצמכם" באיזו צורה שאתם רוצים כדי לקדם את האבולוציה שלכם.  החופש לנסוע היכן ומתי שאתם רוצים, מגיע עם זה.

אני, SaLuSa מסיריוס,  ותמיד מרוצה ליצור קשר זה איתכם. זו היתה דרך ארוכה וקשה עבור כולכם, אבל זה עכשיו משתנה לטובה. אני עוזב אתכם עם אהבתי וברכותי.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey



  Translator: Gili 


Sunday 13 April 2014

11:04:2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 11 באפריל 2014  

אנו מגיעים שוב כדי לספר לכם שהעניינים יגיעו בקרוב לשלב קריטי, כשהאהבה והאור ממשיכים לבסס את עצמם בחוזקה על פני כדור הארץ. כל אחד מכם יכול לקחת חלק מהקרדיט בגין שינויים אלה, ואנו מקדמים בברכה את נחישותכם להשיג הצלחה שלמה.  אנו עוקבים כל הזמן אחר האירועים על פני כדור הארץ ומבטיחים לכם שהכול ממשיך טוב מאד. אנו עושים, כך אומרים, שומרים הכול בסוד ואף על פי כן, אנו מתקדמים מאוד טוב. לאלה השומרים על קשר עם דיווחינו המגיעים דרך מקורות שונים, התמונה שמתחילה להיראות צריכה להעיד כמה התקדמנו.

במשך שנים רבות עד עכשיו, ספינותינו התקרבו לכדור הארץ, וזו דרכנו להבטיח לכם שאנו משגיחים עליכם. לפעמים, עלינו לאפשר מצבים קארמתיים לפלס דרכם עד השלמתם, ובכך מאפשרים את התנקותה של קארמה רבה. חלק מסתכלים על ההרס שנגרם בסוריה ואובדן החיים העצום ותוהים אם כל זה היה הכרחי. היינו אומרים ש"כן" כיוון שהסיטואציה שחררה קארמה כה רבה, ואפשרה לנשמות רבות להתקדם. נראה כי ההרס מסיבי, אבל זכרו שהאנרגיות השליליות מתנקות. עם הגעתנו לכדור הארץ, שהינו אירוע אשר יוכרז עליו בעתיד הקרוב, נעבוד איתכם לנקות את כל האזורים שנהרסו במלחמות. אנו יכולים להבטיח לכם שכל העקבות יוסרו וכל דבר יוחזר ליופיו המקורי.

אנו יכולים, במידת הצורך, להתמיר בזמן קצר אזורים חזרה למצבם הקדמוני. אלה יהיו זמנים מרגשים ומספקים ביותר לאחר מאות שנים של מוות והרס. אנו בהחלט יכולים לקבוע ששום דבר יכול להפריע לתוכניותינו לשקם את אמא כדור הארץ.  לכן, אל תדאגו שלא לצורך לאופן בו השיקום יתרחש כי באמצעות הטכנולוגיות והניסיון שלנו זה ייראה שזה בכלל נעשה בזמן קצר. לפני זמן רב בעברכם, כדור הארץ היה באמת גן עדן ולכך הוא יחזור. אלוהים גזר שיהיה סוף למלחמות ולהרס חסר התכלית שהן גורמות לו. לכן, אין זה משנה מהם האתגרים אותם עדיין אתם עומדים לחוות, זכרו שאתם עומדים לראות ולחוות סיום נהדר למחזור האחרון.

כיוון שאנשים בכדור הארץ חופשיים יותר לנסוע, המיסתורין של גזעים אחרים הפך ידוע ובסופו של דבר אתם מבינים כמה אתם דומים. אנשים מחפשים אושר ושקט, ואלה רק אנשי האופל אשר שמרו בכוונה על סיטואציה אשר הובילה שוב ושוב למלחמה ולאי שקט. זה כבר משתנה ועם הערבוב של הגזעים השונים, אנשים מבינים  שישנו באמת רק גזע אחד על פני כדור הארץ - המין האנושי. למרות שהתגלמתם במדינות רבות שונות לצורך התפתחותכם, אתם רכשתם הבנה על ההבדלים - שכולם הם אחד. בתמונה הגדולה יותר, כולכם אלים, אבל זו הינה אפשרות בזמן זה, עם זאת, אתם תלמדו לקבל אמת זאת.

הגוף שלכם אינו אתם, עם זאת הוא כלי בו אתם משתמשים כדי לזכות בחוויה. אולם, במותכם, אתם תנועו לגרסה גבוהה יותר שלו אשר לא תזדקן או לא תהיה כפופה להרס של הזמן. למעשה, היא תהיה גרסה מושלמת של הגוף הקודם שלכם אבל ברטט גבוה יותר. העתיד יהיה מלא בהפתעות מאוד מקובלות לא פחות מכל יכולתכם לחוות בחופש להגדיר את עתידכם, ולבחור בהן. היו עליות וירידות בשהייתכם בכדור הארץ במימדים הנמוכים, אבל אם להשתמש  במינוח שלכם - זהו מסלול מהיר להתעלות. בשום מקום אחר לא הייתם מתפתחים בכזה קצב מהיר, והיו סמוכים ובטוחים שנשמות רבות היו מחליפות את מקומם איתכם. זה עשוי להיראות לא סביר אבל אתם באמת זכיתם שתהיה לכם ההזדמנות להתפתח במימדים הנמוכים.

כמו כן, היו מודעים שאתם רק נושאים כמות קטנה של ידע באשר למצבכם האמיתי. אתם הרבה יותר גדולים מאשר אתם מדמיינים, אבל בבוא היום אתם "תצמחו" לרמה הרבה יותר גבוהה של תודעה. אתם מאוד מוגבלים על כדור הארץ וחלק מהאתגר שלכם היה לגלות את העצמי האמיתי שלכם. ברגע שאתם מתחילים להבין שתודעתכם מוגבלת עם זאת ללא גבולות, אתם תתפתחו בקצב מדהים במהירות. אנו מספרים לכם כל זאת מכיוון שזהו הזמן שהאמת תהיה ידועה. לכן אתם יכולים להגדיר את מה שאתם רוצים לקבל/להשיג גבוה כפי שאתם רוצים כשפשוטו ומשמעו כל דבר הוא אפשרי כאשר מדובר בהתפתחותכם.

להיות אדם, זו לכשעצמה חוויה לא רגילה, אבל היכולים אתם לדמיין מה זה להיות מלאך. אכן, מה זה להיות יד ימינו של אלוהים, במצב של שלמות טהורה. אתם מדי רחוקים במימדים הנמוכים יותר "להרגיש" מה זה להיות כמו אלה הגבוהים יותר, אבל זה יגיע אליכם בבוא העת. אתם חייבים להבין, אין צורך להגביל את שאיפותיכם כשכל הנשמות מפלסות את דרכן חזרה לאלוהות.  זה עשוי להיות יותר מדי מעט לצפות מכם לקבל כאלה אפשרויות, אבל אנו רוצים שתבינו שיש לכם פוטנציאל בלתי מוגבל.

כשאתם חוזרים לכדור הארץ בשנית, עשו מה שאתם יכולים כדי לסייע לנשמות אחרות במסען. אחרי הכול, אתם "אחד" וכולם בשלבים שונים של מסעכם חזרה הביתה. שתפו את הידע שלכם במקום בו אתם יודעים שהוא יכול להיות מקובל ומובן, אבל אל תציפו נשמה אחרת כשלפעמים כל מה שנחוץ לסייע להעיר אותן הוא הצעה או רעיון מתוחכם. כל נשמה יודעת עמוק בתוכה את האמת, אבל היא טושטשה או הוסתרה בכוונה כדי לאפשר מיקוד בחוויות ההכרחיות. לכן, אל תניחו אף פעם שחוסר ידע או אינטליגנציה הם סמנים לשלב התפתחותה של נשמה.

אני, SaLuSa מסיריוס,  ומחכה לפגוש אתכם על כדור הארץ ולהיות מסוגל לסייע להאיץ את התקדמותכם. אתם תבינו באופן מלא יותר באשר למה צופן העתיד עבורכם, ואנו יכולים אפילו לתת לכם הבזקים שלו. טכנולוגיות אשר משמשות אותנו הן באמת נראות מופלאות, ולכן אנו יכולים להתמודד בבעיותיכם בכדור הארץ בכל המהירות. לשקם את הפלנטה למצבה הקדמוני היא אחת מהעדיפויות הראשונות שלנו. אולם, משאבינו הם למעשה בלתי מוגבלים, ואנו יכולים לקרוא למיליוני ספינות במידה ואנו צריכים אותן. זמנים נהדרים עומדים לפנינו והיו סמוכים ובטוחים שאנו נזמין אתכם לשתף אותם איתנו. לכן, התקדמו בביטחון שלם כשכל דבר יעבוד לא רק בהתאם לציפיותיכם, אלא מעבר להן. אני עוזב אתכם עם אהבתי וברכותי.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey



  Translator: Gili 







Friday 4 April 2014

04.04.2014




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 4 באפריל 2014  

יחד עם מיכאל אני מרוצה שאנו שוב יכולים לשלוח את המסרים אליכם. אפילו בעת צרה ישנם שיעורים שניתן ללמדם, והם מבחן אמיתי של יכולתכם להישאר ממוקדים מבלי להתחשב בכל מה שמתעמת איתכם. הבעיות שנראה למיכאל כי יימשכו נצח נצחים, סוף סוף התגברו עליהם ואתם יכולים לחכות לתקופה של התפתחויות מרגשות. במציאות, העיכוב של אין תוצאות אמיתיות. כפי שתמיד כה הרבה מתרחש בלי ידיעתכם המלאה, וזה כדי להגן על אלה המעורבים בשינויים. האור מתפשט תמיד וההתעוררות של כה הרבה נשמות מסייעת רבות להקים אותו ביציבות על פני כדור הארץ. התהליך של הארה ממשיך בקצב מהיר, ואנשי האופל לא יכולים יותר לדחות את הגעתו. המסע של רבים מכם היה ארוך  ומפרך, אבל כל האנרגיה והמאמץ שהושקעו יימצאו שווים זאת היטב. הבאתם את עצמכם כה רחוק באמצעות מאמציכם  ונחישותכם המוחלטים, ואתם היטב בתוך ההקפה האחרונה להשיג את התעלותכם.

השינויים נכנסים במהירות והם סוף סוף הודו שהם אחראים לשינויים באקלים שאתם חווים. שינויים גדולים עדיין מתרחשים והם ימשיכו עד שיושג אקלים יותר מתון. באותו זמן, הפלנטה תמשיך להתנקות מהרעלים שנמצאים בים ועל האדמה. באמצעות הטכנולוגיות שלנו, כאלה משימות לא מהוות קושי כלשהו, וביחסית זמן קצר כדור הארץ יוחזר למצבו הקדמוני. זה יהיה רעש ותזוזה של קרקע כשזה מגיב לשינויים, וברגע שהם הושלמו, זה יירגע לדו קיום שקט איתכם.  חזו את כל אותם שינויים במשך יובלות של זמן, ואתם תמיד הולכים להיות עדים לתוכנית הנהדרת של אמא כדור הארץ לטהר אותה מכל מה שאין בו מקום על כדור הארץ החדש.

מבלי לדעת את הרקע לאירועים רבים שמשפיעים על חייכם היומיומיים, עניינים יכולים להיראות שהם יצאו מכלל שליטה. אולם, בהסתכלות על התמונה הגדולה יותר, זה ייראה שהאנרגיות המיטיבות גדלות על פני כדור הארץ, ומניחות את היסודות לאחד חדש. אתם באמת חווים את הגעתם של שינויים שנחזו לפני זמן רב מאוד. זו תהיה, אם כן, תקופה של קצת בלבול עד שזה גם ייראה וגם יובן שהשינויים הם חיוביים ומיטיבים לעתידכם. אתם יכולים לקחת הרבה קרדיט להתקדמות שנעשתה, ואנו מצדיעים ומכבדים את כולכם אשר עשיתם זאת לאפשרי. הצלחתכם הושגה על אף התנגדותם הרבה של אנשי האופל. אנו ידענו שזה היה אפשרי אבל בכל זאת זה תלוי במסירותכם למשימותיכם. עמדתכם תיעשה באופן הדרגתי קלה יותר והדרך קדימה תהיה ברורה. אנו כמובן עושים כל שביכולתנו לעודד ולסייע לכם במסעכם.

אנו כיום קרובים יותר לכדור הארץ מאשר אי פעם בעבר, ואנו מפקחים על אירועים כדי להבטיח שאין הפרעות נוספת לאלה העובדים עבור האור. כפי שיותר מכם התרגלו לאור, אתם מצאתם דרכים להשתמש בו שהן מיטיבות ליותר אנשים מאשר קודם לכן. אין לכם צורך להגביל את עצמכם ואם אתם כה רוצים ניתן להשתמש באור להיטיב את כדור הארץ כולו. אכן, אמא כדור הארץ צריכה את תמיכתכם כשהיא מטפלת בשינויים אשר גם יאפשרו לה לעלות לתוך המימדים הגבוהים יותר.  במרוצת הזמן, הרטטים יהפכו אפילו גבוהים יותר, והחיים יהיו חוויה מענגת כשאתם נהנים משלום ומהרמוניה נצחיים. בסופו של דבר, אתם תהפכו לישויות קוסמיות ותיסעו ביקום אם זה רצונכם. אין סוף לחוויות השונות שיכולות להיות לכם, וכישות של אור אתם תהיו חופשיים מהדרישות שיש עליכם כיום בגוף הכבד יותר שלכם. אנו יודעים שחלק מכם דואגים שאתם תאבדו קשר עם חברכם ועם משפחתכם, אבל היו סמוכים ובטוחים שכל נשמה שאתם מבקשים להתקשר אליה היא במרחק של רק מחשבה מכם.

כרגע, אנו עובדים קשה כדי להקל על המתחים על פני כדור הארץ, שנגרמו בשל האירועים באוקראינה. אנו נוודא שהעניינים לא יצאו מכלל שליטה, ואתם סמוכים ובטוחים שהשלום יישמר. הזמן של מלחמות עולם גדולות הפסיק, ואנו מנסים לכוון אנרגיות שליליות הפכפכות בכזו דרך שלא ייגרם נזק. אתם, ללא ספק הבחנתם שמכונת המלחמה היא גם במצב של שינוי, ובסופו של דבר כוח האדם והחומרים יהיו בשימוש לצרכי שלום. חלק ינסו לשמור על עוצמה צבאית, ולא יהיה לכך יתרון כי כבר נגזר שמלחמות יפסיקו. יחד עם מערכת מוניטארית חדשה, השפע יחזור ויסמן את התחלתו של עידן חדש של שלום.

כיחידים, אתם יכולים להבטיח לסובבים אתכם ששלום מוחלט יחזור בקרוב יותר מאשר אתם עשויים לצפות. זה ייתן לנו את ההזדמנות לעשות ביקור רשמי בכדור הארץ ולשאת אתכם קדימה לתוך העידן החדש.  היו לנו פגישות סודיות רבות עם פקידים, ואלו ימשיכו עד שזה בטוח עבורנו לגלות את נוכחותנו.  המשמעות היא שנוכל ללכת ביניכם מבלי שנותקף על ידי אלה שלא יכולים לקבל את השינויים המגיעים. נשמות מעין אלה תוצבנה על נתיב חדש במימד המתאים למצב התודעה ולנקודת ההתפתחות שלהם. היו סמוכים ובטוחים שהכול ימצא מקום מתאים בקוסמוס, אשר מאפשר להם להמשיך עם חוויות אשר תאפשרנה להם להתפתח הלאה. אין לחץ מופעל על אלה שדועכים ברטטים הנמוכים יותר כשזה בלתי נמנע שהם בסופו של דבר יעלו את הרטטים שלהם, ויבואו אחרי אלה אשר הלכו לפניהם.

אני, SaLuSa מסיריוס,  ומייעץ לכם שכאוס יקרה במידה מסוימת, אבל אם אתם מסתכלים עמוק יותר, אתם תראו שמגיח דפוס מבורך. האור עכשיו הינו האנרגיה השולטת ומתרחבת לכל האזורים, לכן שלא יהיו לכם ספיקות כלשהם שמובטח עתיד נהדר. זה כבר נגזר על ידי הכוחות השמימיים הגבוהים ביותר אשר קובעים את עתידכם, ומבטיחים להביא לכם שמחה ואושר מושלמים.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Website: Tree of the Golden Light


עדכון מ- Mike Quinsey

חברים יקרים,
תוכנית המיילים שלי פועלת בשנית באופן מלא ואני חוזר למצב נורמלי. חוץ מיומיים ב-13 וב-14 במרץ, יכולתי רק לקבל מיילים אבל לא לענות להם. אולם, אני יכולתי לשלוח מסרים ביום שישי ה-14 במרץ, וזה פורסם בדף האינטרנט.  אבל לא יכולתי להגיע לכל אחד אבל יכולתם, ללא ספק, להדפיס עותק ישירות מהאתר. למרות שדברתי עם השרת שלי בלפחות 5 פעמים כדי לפתור את הבעיה, לא יכולתי שהמיילים שלי יעבדו שוב בצורה נכונה, רק כדי לגלות שלא היה לי שרת למייל היוצא שלי. אני לא מבין איך הם יכלו לטפל בבעייתי מבלי לדעת את הסיבה לכך. בנסיבות שאני החלטתי שהדבר הטוב ביותר לעשות היה לשנות את השרת שלי, ואני עכשיו עם Virgin. אז בבקשה רשמו שכתובת המייל שלי לא השתנתה: michael.quinsey@mypostoffice.co.uk  .

אני עכשיו יכול להתחיל מחדש לשלוח באופן רגיל מסרים והראשון מוצג לעיל. לא יהיה שינוי בכתובת של Et First Contact ואתם תוכלו להירשם/לבטל את המנוי כבעבר בכך שתיכנסו ל:
זה ייקח אתכם ישירות לדף המנויים ובבקשה זכרו להכניס את פרטיכם בחלון התחתון שהינו עבור המסרים של Et First Contact. אני מאמין שכמה מפרטי המנויים אבדו, כך שאם אתם לא מקבלים את המסר ביום שישי זה, אתם צריכים להירשם מחדש, אבל תוכלו לפתוח ולהדפיס את המסר, דרך דף האתר.

אני אנצל את ההזדמנות להודות לכולכם שהזמינו אותי להצטרף אליהם ברשת כמו טוויטר. אולם, בכנות אין לי זמן להתעסק בקשר עם יותר אנשים כאשר יש לי כה הרבה עבודה לעשות. אפילו עכשיו אני מקבל כה הרבה מיילים במרבית הימים, ולפעמים אני מגלה שזה יותר מדי מהמם. אולם, אני מעריך את  מחשבותיכם הטובות. הייתי גם רוצה להודות בשנית לכל אותם אנשים אשר תרמו כסף בנדיבות כאשר סטיב הרגיש שהייתי צריך תמיכה פיננסית. כשזה הסתדר לי, אני התגברתי על קשיים אפשריים, כך שלא תבעתי את תרומותיכם אשר יוחזרו לכם על ידי Paypal.

אני מצטער שלא יכולתי להגיע אליכם כדי להסביר את הסיבות לקלקול, ולא יכולתי לענות למיילים שלכם, אבל עכשיו כשזה מסודר, אני מקווה להמשיך כמקודם באופן רגיל עם מסרים שבועיים מ SaLuSa.. אני מחכה להמשיך לעדכן אתכם על מה שמתרחש בזמן כזה מדהים, כאשר העניינים משתנים כה מהר. זה בוודאי נראה כאילו שנה זו תהיה שנה של פריצת דרך משמעותית, כשהאור גורם לשינויים הצפויים שחיכינו להם.

באהבה ובאור

Mike Quinsey.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili