Followers

Sunday 29 June 2014

27.06.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 27 ביוני 2014  

השינויים ממשיכים להתקדם כפי שתוכנן, ויחוללו את השינויים החזויים אשר יביאו לכם חופש מפעילותם של אנשי האופל. כוחם ושליטתם נושאת פחות משקל ואלה אשר עובדים עבור האור מרוויחים יותר אמון כשכל יום עובר. כה עבודה טובה רבה מתרחשת וכשזו ממשיכה להתפשט, אנשי האופל מגלים שיש להם פחות ופחות השפעה. אלה אתם האנשים אשר נושאים את האחריות להפיץ את האור, אבל אנו יכולים לסייע היכן שאתם כבר החלטתם להתחיל את תהליך השינוי. אל תדאגו אם בתחילה ההתקדמות נראית איטית כשלא ניתן להשיג שינויים חשובים בין לילה, וסביר יותר שהם יהיו מוצלחים כאשר ניתנים טיפול ותשומת לב. אנו מפקחים על עבודתכם ובכל הזמנים נעשה את המיטב להדריך אתכם ולהבטיח את הצלחתכם. יותר ויותר נשמות מתעוררות לעצמי האמיתי שלהם ומחפשות יותר כוח להשיג את חזונם על שלום קבוע על פני כדור הארץ. זה יגיע וזה כבר משפיע על החלטות שנעשות כדי למנוע מלחמות עתידיות כלשהן מלהתרחש.

תפקידו של עובד אור הוא להיות מלא השראה ולהביא יותר אנשים להבנה שהעתיד קורם עור וגידים, והקולות שיש להם השפעה לא מוכנים יותר ללכת ביחד עם אלה אשר תומכים במלחמה כדי לפתור בעיות. הובן סוף סוף שמלחמה היא חסרת תועלת, ואין מנצחים במובן שכול מי שמעורב סובל אובדן מסוג זה או אחר. כשאתם מסתכלים אחורה, אתם תבינו שהשימוש במלחמה כדי להשיג את מטרותיכם הוא לעיתים קרובות קצר-ימים, ולבסוף ישנה הבנה שמשא ומתן בדרכי שלום הוא הדרך היחידה לפתור את ההבדלים. כשאתם תגלו בבוא היום, שלעיתים קרובות מלחמות מתוכננות לשים אחד נגד השני ואין רווח כתוצאה מכך. כשהזמן עובר, יותר ויותר אנשים התעייפו מהשימוש בהן כדי ליישב את ההבדלים, ועכשיו רואים שישנן דרכים אחרות שהן הרבה יותר מקובלות. אתם כרגע רואים את התוצאה של דעה קדומה דתית המתדלקת את ההבדלים בין כמה אומות, ואנו מקווים שנוכל לתת להן את המסר שאתם כולכם אחד. ישנו רק אלוהים אחד של אהבה מוחלטת לכל הנשמות מבלי להתייחס לצבעם או לאמונותיהם. אולם, יגיע זמן בו יהיה מקובל שאתם גזע אחד, עם אותו גורל ואהבה נצחית של האלוהים האחד של כולם.

השלום החמקמק אותו אתם מחפשים יגיע תחילה לאנשים אשר קבלו את האחדות של כל הנשמות, ודרכם אחרים ילכו בעקבותיו. כל הידע מתבצע מבפנים, ואלה מכם אשר מרגישים אינטואיטיביים במיוחד יכולים למדוד את הערך ואת האמת שבכל מסר. אבל, יהיו עדיין אלה אשר סומכים לחלוטין על אחרים כדי שילכו איתם בנתיב.  עבורם, זה חלק מחווייתם הנחוצה וכשהם הופכים בעלי יותר הבנה על האמת בתוך העצמי האמיתי שלהם, הם ירוויחו את האמון לנסוע לאורך נתיבם.  לעיתים קרובות, השינויים הם כתוצאה מחיים רבים שבאמצעותם הם נבחנו על אמונתם והמשיכו למקום בו הם היו נחוצים. כשאתם עומדים בזמן זה, אתם מייצגים את השלמות של חווייתכם, ולא יכולים שלא להיות מושפעים באופן חזק ממנה. אולם, ישנם זמנים בהם אתם מתגלגלים עם משיכה חזקה יותר לאמונות מסוימות אשר נותנים לכם חוויה ספציפית אותה אתם צריכים. אתם למעשה, הרבה יותר גדולים ממה שאתם יודעים כעת, ובעוד שאתם משחקים על פני כדור הארץ כל תפקיד שלקחתם על עצמכם אשר יכול להשתנות במידה עצומה מגלגול אחד למשנהו.


אתם אולי תהיתם על מה מבוססות אמונותינו, ואם יש לנו מה שאתם יודעים כדת מאורגנת. התשובה הפשוטה היא שאנו מספיק מבינים את האמת ואת האלוהים האחד, שאנו חיים בהתאם למה שאנו מדברים ומבינים שכל נשמה אחרת היא או אחינו או אחותנו. לכן, אהבתנו מורחבת לכל הנשמות, ואפילו לאלה מהחשיכה אשר נראים כישויות בדיוק אותו הדבר כמו האחרים. זה חייב להיות כך כי אתם כולכם הגעתם מהמקור של כל מה שיש, ונטלתם על עצמכם את חוויותיכם כדי להביא את האמת לאחרים. במקום בו אתם עכשיו ברמות הרטט הנמוכות יותר, אתם לא יכולים להיהפך למתעלה מלא ולהישאר איתן, לכן זה הכרחי שאתם  רק תתגלגלו עם רטט אשר מאפשר לכם לחוות כפי שבחרתם. אנו גם מציינים שזו הסיבה מדוע אתם חייבים לכבד את מה שבחרו לחוות נשמות אחרות, כיוון שהכול הוא בעל ערך ויעזור לאחרים להתפתח. חלק מהנשמות בחרו לשרת על כדור הארץ כדי לעזור לאחרים, בעוד שהרוב נוסעים לאורך נתיבם כשהם מנתבים את דרכם חזרה למימדים הגבוהים יותר. אין כמו שאתם אומרים "זבנג וגמרנו" והדרך החיובית היחידה להתפתח היא דרך חוויה אישית, למרות שאתם יכולים גם ללמוד מאחרים אשר הלכו לפניכם.

גם אמא כדור הארץ לוקחת חלק בשינויים, ואלה בקנה מידה גדול מכינים את אלה אשר ישנו את המאוד שטח של כדור הארץ. בהכרח, יהיו בכמה מקומות התפרצויות שלא ניתן למנען, אבל היו סמוכים ובטוחים שכל זהירות תינקט כדי למנוע אובדן חיים. חלקן בלתי נמנעות אבל ישנן גם נשמות שהביעו רצון לעזוב את כדור הארץ. זה עשוי להישמע מוזר או בלתי סביר שנשמות יבחרו לעזוב בדרך כזו, אבל שחרור מהגוף הפיסי הוא מיידי. מתגברים במהירה ושוכחים כל טראומה הקשורה עם כזו חוויה. מוות בתור שכזה הוא ללא כאבים אבל לעיתים קרובות חושבים על כך בצורה שונה והמוות בדרך כלל עקב מחלה נלווית. הבנת האמת בגין חוויה מעין זו כמוות מונעת את מה שאחרת רבים מסתכלים עליה כזמן טראומתי בחייכם. היו סמוכים ובטוחים שברגע שאתם מתים, האהובים שלכם יהיו שם לברך אתכם ולקדם את פניכם בברכה. אולי ההפתעה המבורכת ביותר היא שאתם שוב "שלמים" ובאמצעות כוח המחשבה אתם יכולים גם להפוך שוב לאדם צעיר, בריא וללא הבעיות שעשויות להיות לכם בשעה שהייתם על כדור הארץ.

אני, SaLuSa מסיריוס, ונגעתי היום בחיים במימדים גבוהים יותר, אשר הם רחוקים ממה שחוויתם על כדור הארץ.  האם יכולים אתם לדמיין קיום אשר במגבלות מסוימות, אתם יכולים "לחשוב" על דברים שיתקיימו, לכן כסף אינו נחוץ. זהו אולי השינוי המשמעותי ביותר למרות שכפי שאוזכר לעיל, הסיכוי לבריאות טובה קבועה חייב להיות מוסיקה לאזני אלה אשר היו להם חיים עם בריאות לקויה. יש לכם לצפות לכה הרבה כך שעשו את המיטב כל עוד אתם עדיין על כדור הארץ. אני עוזב אתכם עם אהבתי ועם ברכותי.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey



Translator: Gili 

Friday 27 June 2014

20.06.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 20 ביוני 2014  


אנו מברכים אתכם שוב ומציינים שכה הרבה יותר מכם מתעוררים לעלייה ברטטים. הם מציגים אתכם בהדרגתיות לרמות החדשות המתבססות כשאתם נכנסים עמוק יותר לתוך חגורת הפוטון. התוצאה היא שאתם חווים חושים גבוהים יותר של מה שמתרחש מסביבכם, ומתחילים להבין את האחדות בה אתם קיימים. עברו הזמנים בהם הרגשתם לבד ומבודדים, ועכשיו אתם יכולים להעריך ולהרגיש את האנרגיות הגבוהות יותר שהן מרוממות מאד. נוסף על כך, רמות התודעה שלכם מתרחבות, ואיתן מגיעה הבנה גדולה יותר על רמות הקיום הגבוהות יותר. אתם מתרוממים ונישאים איתם ביחד באמצעות הרטטים הגבוהים יותר, ונשמות אלה אשר התקדמו בקצב איטי יותר מגלות שהן מתקשות לעמוד בקצב. אולם, כפי שרמזנו קודם לכן, תהיה הפרדה של הדרכים, וזה ימקם את הנשמות ברמה אשר מתאימה להן כדי לאפשר את ההתקדמות המתמשכת של האבולוציה שלהן.

העובדה היא, יקרים, שכאשר מדובר באבולוציה שלכם, אתם לא יכולים לעמוד מלכת. ישנו גם בתוככם כוח מניע אשר באופן תת הכרתי מחפש ביטוי, ואתם תמיד תחפשו רמות תודעה יותר ויותר גבוהות. כשאתם מתקדמים חזרה אל האור, המסע הופך להרבה יותר קל ומטרותיכם מוגדרות בצורה ברורה יותר.  איתכם נמצאות הנשמות האחרות אשר גם עוקבות אחר אותו נתיב ואתם הופכים ליחידת תודעה בה אתם כולכם הופכים לאחד, עם זאת אתם שומרים על רמתכם וייחודיכם. אתם תמיד תימשכו לנשמות אשר יש להן רטט דומה לזה שלכם, בעשותן את האבולוציה להישג משביע רצון מאוד. אולם, בשלב הנוכחי שלכם, אתם עדיין, איך לומר, מכירים ובוטחים במצב החדש ומחפשים את הנתיב אשר מגשים את צרכיכם. גורלכם והצלחתכם מובטחים, אבל יש לכם עדיין דרך ארוכה להמשיך את מסעכם הרוחני חזרה לאלוהות.

כפי שאנו רואים זאת, הזמן הנוכחי הוא מאד מרגש עבורכם כשסוף סןף אתם מורמים מחוץ לרטטים הנמוכים יותר, מתגברים על האתגרים הרבים שעמדו בפניכם. זה היה מסע אשר לפעמים בחן אתכם באופן חמור, אבל יש לכם כוח מניע אשר תמיד דוחף אתכם קדימה. אתם עכשיו הגעתם לשלב כאשר בהשוואה הוא יהפוך הרבה יותר קל להתקדם, ואתם לא תאותגרו בכל צעד ושעל על ידי הרטטים הנמוכים יותר. אתם למעשה תבחינו כמה קל יותר החיים עובדים בהרמוניה עם רצונותיכם והם יותר מספקים. לכן, אתם יכולים לשחרר כל קשר לרטטים שלא משרתים יותר את מטרתכם. מכאן ואילך, אתם תעלו יותר מהר והחיים יהפכו לתענוג, בתנאי שאתם לא שומרים על קשרי העבר שלכם עם מצבים  שהוכח שהם בעלי אופי שלילי. אתם מתקדמים לנקודה בו אתם תשברו את התחברותכם עם כל דבר פחות מאשר האור, כיוון שהם יותר לא משרתים את מטרתכם האמיתית.

לחלק מכם, המשימות קדימה עשויות להישמע מפחידות, אבל זכרו שישנה תמיד עזרה שאינה רחוקה אם אתם צריכים סיוע. אכן, ישנם מקורות בלתי מוגבלים של עזרה ואין מצב שלא ניתן להתגבר עליו. התקדמותכם מלווה, בכל עת, על ידי אותן נשמות המתגוררות במימדים גבוהים יותר, וביחוד בזמן זה כיוון שהצלחתכם היא גם חשובה להתפתחותם. לכל נשמה יש מסייעים רבים אשר מכסים כל שלב של האבולוציה שלכם  כיוון שאם אתם נכשלים, הדחיה תדחה את האבולוציה שלהם, אבל אל תפחדו כיוון שהצלחתכם העתידית מובטחת. כמו כן אל תדאגו לגבי נשמות אחרות אשר אתם עשויים להכיר, כיוון שכולכם תמצאו את הרמה המדויקת שלכם די אוטומטית ולא יכולות להיות טעויות כלשהן בהקשר זה.

כל דבר שחי בין שהוא דומם או לא דומם מתקדם ומתפתח עם זאת באיטיות, ואתם כפי שאתם עשויים לומר, החלק המרכזי שמתפתח מהר מאוד. זה קרוב לוודאי זמן טוב להזכיר לכם שהגעתם לכדור הארץ באמצעות ירידה דרך הרמות השונות. לכן כשאתם עולים בשנית, אתם למעשה חוזרים לרמות שהייתם פעם נוכחים בהן לפני זמן מיוחד זה. החיים הם על כל החוויות, וברגע שאתם עולים מחוץ למימדים הנמוכים יותר, יהיה לכם יותר מה לומר במקום שהגלגולים העתידיים ייקחו אתכם.

החיים שופעים בכל מקום ביקום, בעוד שהייתם "מבודדים" בכדור הארץ לשם הגנתכם כדי  למנוע הפרעה באבולוציה שלכם. זה נכון שאפשרו לזני חוצנים מסוימים להתקשר איתכם במשך מאות רבות של שנים, אבל השגיחו על נוכחותם וליוו אותה בזהירות. אפשרו להם לשנות את עתידכם באמצעות פעולותיהם, אבל רק כדי לתת לכם חוויות אשר יסייעו לאבולוציה שלכם. כפי שאתם תלמדו בעתיד הלא מאוד רחוק, אתם למעשה עוכבתם מאבולוציה אמיתית על ידי אנשי האופל. מנעו מכם להתקדם לתוך עידן החלל האמיתי, בכך שלא אפשרו לכם ליהנות מההתקדמות שנמנעה מכם על ידי אלה אשר שמרו אותה עבור עצמם. אולם, ברגע שהם לא מפריעים, אנו יכולים לפגוש אתכם בגלוי והאבולוציה שלכם תיקח צעד ענק קדימה.
  
אנו מקווים שאתם מבינים את מלוא השלכותיה של התקופה בה אתם נמצאים, ואם אתם יכולים לעמוד בצד ולתת לאירועים להתקדם במידת הצורך, אתם תהיו הרבה יותר טובים עבורה. באופן טבעי, חלק מכם  נמשכים באופן בלתי נמנע לתוך בעיות היום, ואם כך  פשוט התייחסו בהבנה למה שצריך להתרחש כדי להביא אתכם באופן מלא לתוך העידן החדש. האחריות שלכם באחרית הימים עשויה להיות כבר ידועה לכם, אבל אם לא באמצעות מציאת תקופה שקטה ו"כניסה" לתוך עצמכם כפי שאתם עושים במדיטציה, אתם תוכלו להבין מהי. אם לא, פשוט המשיכו במיינד פתוח והיו מוכנים למשהו חדש שיגיע בדרככם. ללא ספק מרבית עובדי האור ייקראו לעשות את שלהם כדי להביא את השינויים לעולם. כל דבר קטן עוזר ליצור את התמונה הגדולה יותר אשר תיעשה גלויה בזמן קצר יחסית.

אני, SaLuSa מסיריוס, ונהנה מימים אלה בהם אנו יכולים להשתמש בהשפעתנו להכינכם לעידן החדש שנכנסתם אליו לאחרונה. אתם תיהנו לחוות את השינויים ולמעשה אתם בעלי זכות להיות נוכחים על כדור הארץ בזמן כזה. הטוב ביותר עדיין מגיע בעוד שהתקופה הנוכחית היא קצת תנודתית בשל השינויים.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey



Translator: Gili 

Saturday 14 June 2014

13.06.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 13 ביוני 2014  

אנו מגיעים כדי להבטיח לכם שהכול מתקדם היטב, אבל לא תמיד, מטעמי ביטחון, אנו יכולים לגלות מה מתרחש. כפי שעשינו במשך זמן ניכר, אנו עובדים בעיקר ברקע, להגשים את האחראויות שלנו כדי להבטיח שהאור מתפשט כפי שתוכנן.  המשמעות היא שאנו מפקחים מקרוב על הפעילויות של אנשי האופל, כדי להבטיח שפעילותיהם לא מאפשרות להפריע לשינויים החיוביים המתרחשים. לעת עתה, עולמכם עובר דרך תקופת בחינה של שינויים אשר עומדים לראות את הסוף לשליטתם של אנשי האופל. חלקם מתרחש ברמה שהיא ברורה לכם, אבל הם גם קורים מחוץ לטווח ראייתכם וללא ידיעתכם. מאז הזמן הקדום, אנו ליווינו אתכם דרך נסיעותיכם, למרות שאף פעם לא הפרענו בהחלטותיכם שנעשו מרצון חופשי. אולם, אנו משתמשים בהשפעתנו כדי לשמור אתכם על נתיב האור, כשאחרית הימים עומדים לשחרר אתכם מהתכתיבים של אנשי האופל.

אלה באמת זמנים מיוחדים בהם יש לכם את הזכות להיות חלק מרבים אשר נבחרו בשל ניסיונם במצבים דומים. נשמות מרמות שונות רבות התנדבו לראות אתכם בבטחה דרך אחרית הימים. אתם תזהו חלק מהם באמצעות שירותיהם לאור, אבל אחרים יישארו אנונימיים לעת עתה. אנשי האופל ייעשו את הגרוע ביותר שלהם כדי לעצור כל נשמה מלשאת את האור קדימה, אף על פי שעלינו לומר שמותר לנו להגן עליהם. הבינו שבמקום בו הנסיבות דורשות תוצאה מסוימת בשל סיבות קארמתיות, אנו מחויבים באופן טבעי לכבד אותן.

כל אחד מכם נכנס לחיים עם תוכנית ספציפית אשר מספקת את צרכיכם, ואין זה משנה אם אתם עובדים עבור האור או אחרת.  מובן מאליו שעובדי האור נוטים ליטול הרבה יותר אחריות והם נבחרים בשל ניסיונם. המשמעות היא שיש להם, לעיתים קרובות, קצת חיי בדידות, אבל באותו זמן זה נותן להם שביעות רצון גדולה. נשמות אשר התגלמו לצורך התפתחות, ניתן להם רק כמה שהם יכולים להתמודד, ואלה במפורש אזורי מטרות בהם הם צריכים לצבור ניסיון. נשמות אחרות אשר נוטלות תפקיד חשוב בחייכם נבחרות עבורכם, ואתם פוגשים אותם כפי "שסודר" למרות שזה עשוי להיראות כאירוע אקראי. שום דבר קורה במקרה למרות שאתם משוכנעים לעיתים קרובות שזה המקרה, בלי לתכנן זה יהיה בלתי אפשרי להבטיח שאתם תחוו בדיוק את מה שאתם צריכים כדי להתפתח.

לעיתים קרובות, משפחות נדבקות ביחד דרך גלגולים רבים בשחקם תפקידים שונים בכל פעם. זה יכול להסביר את הסיבה מדוע כמה משפחות הן קרובות ביחד ויש להם קשר חזק מאד. היו בטוחים כי מי שנכנס לחייכם בהם יש לו השפעה חזקה ומתמשכת כלשהיא, הוא חלק מתוכנית חייכם. אם, לדוגמה, אתם בחרתם שתהיה לכם מערכת יחסים קרובה עם נשמה שהיא לא חלק מתוכנית חייכם, זה לא יתפתח למשהו רציני יותר. בנסיבות מעין אלה, ישנן 2 נשמות מעורבות, ומעבר למערכת יחסים ידידותית, אף אחת לא יכולה  ללכת מעבר לאותה רמה של מערכת יחסים. באופן טבעי, במסלול של תקופת חייכם, יש לכם ידידים רבים אשר מגיעים והולכים, אבל הם עשויים שלא תהיה להם השפעה מסוימת כלשהיא.

יקרים, החיים הם מסתורין אשר דורש הסבר רב אם אתם תופסים את המשמעות של זה. אכן, מבחינות מסוימות זה מעבר להבנתכם הנוכחית, אבל אלה אשר מתקדמים בהתפתחותם מבינים מספיק כדי להיות מסוגלים לעשות התקדמות מתאימה. כמו כן, זכרו שמדריככם נוכחים כדי להשפיע עליכם בדרכים ששומרות אתכם על המסלול. אף פעם אתם לא מתמודדים לבד בסבל של החיים אבל מדריככם צריכים לקבל את בקשתכם לעזרה, אחרת זה יכול ללכת בניגוד לרצונותיכם. ברגע שאתם מבינים מהם החיים ואת הצורך לחוות הוא כל מה שהם, אתם תגלו שהם מתקדמים בצורה חלקה יותר ובצורה משביעת רצון מאוד. מאחורי כל המתרחש בחייכם,  נמצאת תוכנית חייכם ואנו חוזרים בשנית ששום דבר לא קורה באקראי. אנשים רבים ייכנסו לחייכם לשחק את תפקידם בהם, לעיתים קרובות כדי לתת לכם את החוויה שאתם צריכים רק כדי להתקדם לאחר מכן.

זו משימה מהממת לנסות למצוא היגיון בכל דבר, אבל אתם תגלו שהבנתכם גדלה באמצעות חוויה אישית. בשל סיבות שונות, לנשמות יש את נקודת המבט שלהן על החיים ובמה שהן מאמינות שהם.  כתוצאה מכך, עשוי שלא תהיה הסכמה לגבי הסיבות מאחוריהם, אבל זה מה שצפוי בנסיבות העניין. אתם כולכם על נתיב זהה אבל נמצאים בנקודות שונות לאורכו, למרות שזה עשוי לא להיות גלוי לכם. כל הנתיבים בסופו של דבר מובילים חזרה לאלוהות, וזו הסיבה שאין צורך לנסות ולכפות את נקודת מבטכם או אמונותיכם על אחרים. אפשרו לכולם לחוות כפי שהם רואים בכך הכרחי, אבל בעשותם זאת, נסו לא לשכנע אחרים לעקוב אחרי נתיב אחר. נשמות מתקדמות דרך חוויה אישית שלהן וכולן תגענה לסופו של מסעם בזמן המתאים.

אני, SaLuSa מסיריוס, ומקווה שמסרים אלה עוזרים לכם להבין כי החיים שאתם חווים, מטרתם להדריך אתכם חזרה לרמות של קיום שהן הבית האמיתי שלכם.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey



Translator: Gili 

Saturday 7 June 2014

06.06.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 6 ביוני 2014  

זמן כפי שאתם חווים אותו הוא אשליה, אבל זה הכרחי לכם כדי להתקדם בתוך המגבלות של המימד השלישי. אף על פי כן, אתם מתחילים לחוש שהזדמנויות גדולות יותר קיימות מעבר למסגרתו. אכן, אתם צועדים לתוך הרטטים הגבוהים יותר, ובתנאי שאתם מעדנים את שלכם, אתם תישארו על הנתיב אליהם. התקדמות מעין זו היא בלתי נמנעת כיוון שזה הזמן לעזוב מאחור את הרטטים הישנים עם אותן נשמות אשר נשארות בתוכם בהתאם לבחירתן. אנו סיפרנו לכן לפני כן וחוזרים על כך בשנית שזהו סופו של מחזור והתחלתו של עידן חדש. בזמנים מעין אלה, שינויים גדולים קורים אשר באופן בלתי נמנע לפני ההירגעות ינבע כתוצאה מהם כאוס, אבל מתוכם יגיע אותו שלום בר-קיימא אותו מחפשת כל נשמה. 

ביחד עם הידע והניסיון שלכם זהו תפקידכם להחזיק את ראשכם גבוה ולצעוד בנתיבכם בביטחון. בכך שתשמשו כדוגמה, אתם תסייעו לאחרים אשר יבחינו בשקט שלכם מבלי להתחשב במה שמתרחש מסביבכם. אתם תמשכו אליכם אחרים בעלי רטט דומה, ובכל מקום בו אתם נמצאים אתם תהיו כוח עבור הטוב. העיתונות שלכם תישאר לזמן מה בשליטה ותתמקד בקיצוניות שמתרחשת. בכל אופן, בסופו של דבר, היא תכסה את האירועים שהינם כתוצאה מהשינויים ההכרחיים, אשר מבשרים את חזרתו של עולם מסודר היוצר שלום מכל הכיוונים. זהו גורלכם והוא יוגשם ולא יותר לשום דבר להפריע לכך.

עמוק פנימה, כל אחד מכם יודע את האמת על מסעכם דרך חיים רבים במימדים הנמוכים יותר. אולם, יש לכם רמות שונות של הבנה או אינטואיציה, וככל שאתם יותר ערים, אתם יותר מודעים למה שנהפכתם. אל תדאיגו את עצמכם על אלה אשר אוחזים באופן עיוור בהבנתם המוגבלת, כיוון שהם פשוט חווים בהתאם לצרכיהם. כל נשמה תעקוב, בזמן זה, אחר נתיבה הספציפי, וכמו כל אחד אחר יש לה את מדריכיה וזאת כדי להבטיח שהיא מגשימה את חוזה חייה. בדומה, כל אחד ימצא את עצמו בדיוק היכן שהוא תכנן להיות בסופו של מחזור זה. כיוון שנשמות בעלות רטט דומה, נוטות להימשך אחת אל השניה, אתם תגלו יצירת קבוצות בעלות תחומי עניין דומים. זה גם מאוד המקרה כאשר מדובר במשפחות, אשר הינן קבוצה של נשמות אשר מתגלגלות לעיתים קרובות ביחד כדי להמשיך את התפתחותן.

בהסתכלכם מסביבכם, נראה שממשיך כה הרבה שאינו מחובר עם האור, אבל אנו יכולים להבטיח לכם שזה עובד ללא הרף כדי להרים את הרטטים. זה מנוהל ובשימושן של ישויות אשר עובדות ממימדים גבוהים יותר בקנה מידה ענק ומעבר להבנתכם הנוכחית. אכן, זה יהיה נכון לומר שאתם מוקפים בנשמות אשר עובדות עם האור, והן הגיעו מרמות שונות רבות. הן הגיבו לקריאה לעזרה כדי לסייע לכם להגשים את חוזי חייכם. זכרו גם שישנן מיליוני נשמות מחוץ לפלנטה אשר נמצאות שם כדי לשרת את האור, כולל הציים שלנו והצוות אשר נמשך קרוב יותר אליכם כל הזמן. אתם ואמא כדור הארץ, הינם כולם, כה חשובים לעתידה של מערכת השמש שלכם ולגורלכם.

הימים בהם הייתם מופרדים אחד מהשני מתקרבים לסיומם, וכבר ישנה יותר הרמוניה והסכמה ביניכם. באופן טבעי, כמה מצבים עדיין תנודתיים וגורמים לסיבה לדאגה, אבל כאשר הם יגיעו להבנה גבוהה יותר שהחיים הם יותר פשוטים ומאושרים דרך שיתוף פעולה, העניינים ישתנו די מהר. ובכן, איננו יכולים להפריע כאשר הקארמה מסתיימת, אבל כאשר הנשמות פונות אל האור אנו כה שמחים ביכולתנו לעזור להן להתקדם. ככל שאנו רוצים להראות את עצמנו באופן גלוי יותר ומגיעים אפילו קרוב יותר אליכם, אנו יודעים שהמתנו לזמן הנכון בו השלום יהיה בשפע.

זכרו את העתיד הגדול הממתין לכם, ואל תתנו לתקופות של מהומה לעכב אתכם. הכל יתברר כי הוא לשביעות רצונכם קרוב יותר ממה שאתם יכולים לדמיין ושלום יתבסס על פני כדור הארץ. כבר הרטטים מרוממים ועל הנתיב לשלום, אבל זה יהיה הכרחי שהם יחבקו הרבה יותר מדינות מאשר זה כרגע. אנשים מחפשים בדרך כלל קיום שקט ולמעט אלה אשר מעודדים בכוונה יחסים גרועים לצורך רווח עצמי, הם יחיו באושר אחד עם השני. זה אפשרי לחיות חיים כפי שאתם בוחרים, אבל זה חוצה את הקווים כאשר זה מפריע לאחרים אשר עשויים היו לבחור בדרך אחרת.

אתם תבחינו שהפעילויות של אנשי האופל הופחתו, כתוצאה מהתערבותנו ואנו הבטחנו שהם לא יתחילו מלחמת עולם נוספת או עימות גדול. הראינו להם במספר הזדמנויות שאנו לא נאפשר להם להשתמש בראשי נפץ גרעיניים ומנענו מהם לירות כלי נשק מסוג זה. הם יודעים שאנו אחראים ושהם יכולים לעשות שם דבר לשנת את המצב.  הם גם מבינים שאנו אפשרנו להם מידה של רצון חופשי, וזו הסיבה שהם סרבו להיכנע ולעצור את פעילותיהם אשר יוצאות החוצה לחלל. אתם עשויים להיות בטוחים שלמרות שכדור הארץ שלכם פגיע להפרעות, אנו לא נאפשר לאנשי האופל לעצור את ההתקדמות ליצירת כדור הארץ חדש.

העניינים עדיין מואצים יותר מאי פעם קדימה לסיומם וכשהשינויים ממשיכים קדימה, כך העידן החדש מגיע על מנת להחליף את הדרכים הישנות שאינן מגשימות יותר את צרכיכם. רמות התודעה שלכם עולות ללא הרף ותמשכנה לעשות זאת עד שאתם הופכים בשנית לישויות גלקטיות.  אין לכם מושג כמה מפותחים אתם באמת, והרבה ממה שאתם חווים הוא פשוט עניין של התעוררותם של זיכרונות אשר הפכו לרדומים.  כמה מכם די הרחיבו את רמות התודעה, ויהיו מעמודי התווך של אלה שנקראו לעזור לאחרים למצוא את הנתיב האמיתי להבנה מלאה.

אלה מכם אשר עוקבים אחר חדשות העולם, יבחינו שיש שינוי ברור בין כמה מדינות אשר מבחינה היסטורית היו תמיד מסוכסכות אחת עם השנייה. פתאום, היה שינוי ומחפשים יישובים של שלום, וזהו סימן של שלום שמתבסס על כדור הארץ. זה משפיע עליכם כולכם ואנו תקווה שאתם תקדמו שלום בכל מקום אליו אתם הולכים, ואם אתם יכולים לעשות זאת, אתם תהיו שירות גדול למין האנושי.

אני, SaLuSa מסיריוס, ומודה לכם עבור שירותכם לאור. אין דרך טובה יותר לעזור לחברכם הנוסעים ואהבתנו מלווה אתכם.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey





Translator: Gili