Followers

Sunday 13 July 2014

11:07:2014


מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 11 ביולי 2014  

אנו מבחינים במצב רוח חדש בקרב רבים מכם, אכן,  זה מבורך ומעיד שאתם עברתם מעבר לשלב של אכזבה אותו הרגשתם לאחר סוף שנת 2012. מצבים כפי שאתם חוויתם תוצאתם במידה רבה מאוד משתנה, ועם הרצון הטוב ביותר איננו יכולים תמיד לנבא איך דברים יסתדרו. עם זאת, אתם עשויים להיות סמוכים ובטוחים כי מה שאנו עושים הוא לטובת האינטרסים של כולם. זו התמונה הגדולה יותר שהיא חשובה ומנקודת מבטכם, אתם לא יכולים באמת לראות את הכול. אלוהים ציווה שכולם ילכו קדימה כפי שתוכנן, ולכן זו "חגיגה שנגמרת". לכן, אנו מבקשים מכם לקבל שאנו מחויבים לחלוטין להביא את האמת לתוך ההוויה, ולסייע לכם להתקדם במהירות האפשרית לתוך העידן החדש. מה שצווה על ידי האלוהים חייב להיוולד, ואין זה משנה מה מתרחש כדי למנוע זאת, זה לא יכול להצליח.

Saturday 5 July 2014

04.07.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 4 ביולי 2014    


גם אלה מכם אשר מודעים לזמן העובר מהר יותר מופתעים שזה נראה שהוא הולך מהר יותר מאשר אי פעם. זהו לכשעצמו סימן ברור  שהשינויים ממשיכים להתרחש במהירות כך שיובילו אתכם קדימה לתוך העידן החדש.  לכן, לרגע אחד אל תטילו ספק בכך שהם יוצרים תרחיש אשר יראה את סופו של העידן הישן. ישנם סימנים אותם כולם צריכים לראות אבל למרבה הצער מעטים מאוד מודעים להם או למשמעותם. באופן כללי,  מה שניתן להבחין הוא שסגנון המנהיגות הישן משתנה. אלה מתוך כוח ועושר אישי פשוט כבר לא יכולים לשטות באנשים כה בקלות. במקום זאת, אלה עם גישה מתונה יותר ועם מדיניות ישרה מתקבלים,  והם מגיעים לתקופת זמן זו במיוחד כדי להוביל אתכם קדימה לגורלכם המיועד. המימד השלישי, כפי שאתם מבינים אותו, עולה ברטט ויישא את אלה אשר מוכנים לו. ניתנה לכם הזדמנות זאת כיאות לעזוב את הרטטים הנמוכים יותר בשביל הגבוהים יותר.

כאשר הרטטים משיגים נקודה מסוימת, ההתעלות קורית כהרף עין וכול הנשמות שמוכנות לשינוי ימשיכו קדימה. בנקודה זו, אתם תגלו למעשה שהייתם כפופים לשינויים אשר יאפשרו לכם לקחת את מקומכם ברטטים החדשים. לכן, אתם צריכים להכין את העצמי שלכם להתרוממות מעין זו באמצעות הניקוי של "מיינד, גוף ורוח" שלכם. כרגע, מרביתכם עדיין נושאים חלק מהאנרגיות הנמוכות יותר שמשכתם לעצמכם במשך מחזורי חיים רבים. לכן, יקרים, זהו עכשיו הזמן לנקות את הגוף שלכם מכל האנרגיות האלה שלא ניתן להעלותן, ואתם "תרגישו" את אלה שאתם צריכים להסיר. אם הטיפול באחרים הוא מכובד ואמיתי, אתם תוכלו לטפל בכולם כאחיכם וכאחיותיכם הרוחניים. האנרגיה של אהבה לכל הנשמות צריכה להיות בעלת חשיבות עליונה בחייכם, ואתם יכולים לעזור להם בכך שתשמשו דוגמה של אהבה ללא תנאי. אחת הבעיות שיש לבני האדם שהם דורשים כה הרבה מאחרים, לפעמים גורמים להם להפוך לעבדים לדרישותיהם ולבקשותיהם.

אחרית הימים פעילה בצורה יוצאת מן הכלל עם כל מיני השינויים המתרחשים. כמו כן, יש לזכור שכול השנויים בסופו של דבר יובילו אתכם לימים מיושבים יותר, כשהאנרגיות שהן מרטט נמוך יותר  יותמרו.  עבודתכם אינה לעשות מאמץ כדי לשנות אנשים, אבל הגיבו בחיוביות כאשר ניתנת ההזדמנות. זכרו שאתם כולכם מוכרים לאלה הגרים ברמות הרוחניות ואתם מודרכים לאורך הנתיב שנטלתם על עצמכם לנסוע. אחרית הימים הם אתגר גדול לכמה נשמות עם זאת לאורך הנתיב שהם בחרו, עזרה היא אף פעם לא רחוקה. אנו אומרים שוב שאתם חייבים לבקש עזרה כאשר היא נחוצה אבל אל תניחו שהיא תגיע כפי שאתם חזיתם אותה. הנסיבות עשויות להכתיב שהעזרה תהיה די שונה ממחשבתכם עליה, והיו סמוכים ובטוחים שהיא תהיה הדרך הטובה ביותר המגשימה את צרכיכם.

אנו יודעים שהשאלה שנכנסת לעיתים קרובות למיינד שלכם היא "איך אני מצליח" והעובדה שהמודעות שלכם עלתה לאותה רמה מרמזת שאתם מצליחים היטב. שאלה מעין זו לא תעלה אלא אם העליתם את רמת תודעתכם ומבינים את הצורך להמשיך להתפתח. זה קשה עבור כמה לקבל אבל ברגע שאתם נמצאים בנחישות על הנתיב להתעלות, אתם הופכים כה בטוחים בעצמכם שאתם לא מושפעים ממה שהולך סביבכם.  זהו, יקרים, הסימן של נשמה אשר יודעת היכן הן הולכות ואיך להגיע לשם וזהו כבר חלק מהדרך להתעלות. נשמה מעין זו היא מגדלור של אור על כדור הארץ ובאופן בלתי נמנע מושכת נשמות רבות אחרות אליהן. האמינו לנו כאשר אנו מספרים לכם שהאור שלכם נהדר ולעיתים קרובות מתפשט רחוק קדימה יותר ממה שאתם מדמיינים. כאשר קבוצת עובדי האור גדלה, כך גם השפעתם ויכולתם להביא יותר אור על כדור הארץ. אתם בדרך כלל מה שאתם מכונים "גיבורים אלמונים" המטפלים בעבודתכם במסירות ובאהבה, ולא מחפשים הכרה עבור מה שאתם עושים. אולם, אתם עשויים להיות בטוחים שבאמצעות העלאת הרטטים שלכם, אתם  קובעים את נתיבכם למימדים הגבוהים יותר.  זה לכשעצמו הוא גמול בעל ערך עבור הישגיכם.

אתם לא תופתעו לדעת שרבים מכם הינם מכלי הרכב שלנו וכבר חברים בפדרציה הגלקטית.  כאשר מושגת נקודה גבוהה במהלך האבולוציה של הנשמה כמו מצבכם הנוכחי, הם לעיתים קרובות מתנדבים לחזור לכדור הארץ כדי לסייע לאחרים בשלהם. לפעמים זה כדי להגשים הבטחות שנעשו במחזור חיים אחר, או בשל אופי קרמתי. אנו מודעים איך זה להיות בגלגול של כדור הארץ, וזו הסיבה מדוע אנו מכירים את אמונתכם ורצונכם לעזור לאחרים. אנו נזכיר לכם כפי שהוצהר קודם לכם, זה די נורמלי עבור נשמות אשר התפתחו לעזור לאחרים אשר עדיין צריכים להגיע לרמתם. אחרי הכול, אתם "כולם אחד" וזה רצוי ואכן חשוב שנשמות שעטופות בחשיכה, עוזרים להן לגלות את האור בשנית. בתמונה הגדולה יותר, עזרה ניתנת גם לגזעים או אפילו לאומות שלמות אם הן צריכות לגלות כיוון חדש. זה לעיתים קרובות מערב נשמות מיוחדות עם הניסיון הנדרש, ואנו לא צריכים ללכת רחוק יותר מאשר לציין את תפקידו של ברק אובמה. הוא פשוט הופך להיות בעל יכולת לבצע את תוכניתו להביא שלום לעולם, בהיאבקו נגד ההתנגדות בעלת הכוח שהתמודדה מולו במשך זמן כה רב.

נוכחותנו מסביב לכדור הארץ שלכם היא הביטחון שלכם שהכול יעבוד לשביעות רצונכם, ואנו לא נאפשר לאנשי האופל הזדמנויות לדחות נושאים למאוחר יותר. פעילותיהם מפוקחות מקרוב כל הזמן, ויש לנו את הסמכות להתערב אם נדרש. כיוון שאנו יכולים לראות את התמונה הרחבה יותר, אנו יכולים לסכל כל ניסיון ליצור קשיים אשר ידחו את האבולוציה שלכם, או את ההתקדמות לאורך נתיבכם הנבחר. אתם כולם בקו הגמר והסוף נראה באופק. רמות תודעתכם נפתחות, ואתם תגלו שהבנתכם של הרמות הגבוהות גדלה יותר. אתם תהפכו לעצמאים יותר כשתמצאו בפנים את התשובות, ויהיה לכם פחות צורך להתייעץ עם אחרים.

 אני, SaLuSa מסיריוס,  ויכול להצהיר די בתקיפות שאתם על סף של שינויים מרגשים, אבל אל תצפו ליותר מדי במיידית. המשיכו להתמקד על מטרתכם מבלי לשים לב מה מתרחש מסביבכם והכול יהיה טוב ויגשים את ציפיותיכם.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey



Translator: Gili