Followers

Friday 29 August 2014

29:08:2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 29 באוגוסט 2014  

ככל שאתם לומדים יותר על האילומינאטי, כך הם ייראו יותר מפחידים כשהם מתקדמים בקפיצות, בעוד שהם שומרים על הציוויליזציה שלכם בימי הביניים. ההתקדמות שהייתם צריכים לעשות נמנעה מכם, אבל אתם תלכו קדימה די מהר כאשר האילומינאטי ירדו מכוחם. אולם, אתם צריכים להימנע מכל תגובת יתר לחדשות מעין אלה, כשהם עוקבים בנתיב אשר יוביל למותם.  לפני שזה מתרחש, אתם שהקדשתם את עצמכם אל האור תנועו קדימה מהם. אתם נועדים להתעלות ולעזוב אותם למעשה הרבה מאחור כשאתם עוברים לתוך הרטטים הגבוהים יותר כדי להמשיך את האבולוציה שלכם. אתם תמשיכו במהירות עצומה עד לזמן בו אנו נפגוש אתכם. איתנו, אתם תהפכו לישויות גלקטיות ותקבלו עזרה וסיוע עצומים. יש לנו עתיד ביחד למרות שאתם לא קשורים לנתיב מסוים כלשהוא, ואתם תבחרו היכן ומתי כשזה ישרת את מיטב האינטרסים שלכם.

Saturday 23 August 2014

22:08:2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 באוגוסט 2014  

רבים מכם קבלו את העובדה שהזמן עובר מהר יותר מאי פעם, והוא ימשיך לעשות זאת כשהוא לוקח אתכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר.  זה הכול חלק מהשינויים הבלתי נמנעים שמתרחשים, הנחוצים להביא את העידן החדש לתוך ההוויה.  עם זה מגיע שינוי המקודם בברכה לאוכלוסייה של כדור הארץ, אשר הושפעה באופן כזה כשהיא עוברת לרמה חדשה בה יש פחות שליליות.  זה יימשך עד שהרטטים הנמוכים יותר כבר לא יכולים להתקיים, ושלום יתבסס על פני כדור הארץ. אין דרך שההתקדמות קדימה יכולה להיעצר על ידי אנשי האופל, כיוון שהיא צוותה על ידי הכוחות הגבוהים יותר השולטים בגורלכם.  בעוד שיש לכם רצון חופשי ישנם גם תכתיבים אשר מעצבים את עתידכם בהתאם לתוכנית עבור בני האנוש

Friday 1 August 2014

01:08:2014




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 1 באוגוסט 2014  


נראה לכם כי החיים עוברים לאט וכל רגע מוטבע במיינד שלכם, עם זאת, במציאות השינויים מתרחשים במהירות. מעולם לא היתה תקופה בה מתרחש כה הרבה וכה מהר. אתם מאיצים לכיוון שינויים מדהימים ושום דבר לא יכול לעכבם. התבנית נקבעה לשינוי מהיר לכל מה שנחוץ כדי להביא לתוך ההוויה את העידן החדש שחיכו לו הרבה זמן. אתם חלק מתוכנית מורכבת המאפשרת לאנשי האופל את האחריות להיות הסיבה למותם. הם מאמינים ביהירותם כי הם המאסטרים של עתידם,  אבל מתעלמים מצווי השמיים. יש לכם ביטוי האומר לתת למישהו "מספיק חבל כדי לתלות את עצמם" וזהו מצבם של אנשי האופל. גורלם נחרץ והם לא יכולים לקנות את דרכם מחוץ לו.