Followers

Friday 26 September 2014

Hebrew -- 26:09:2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 26 בספטמבר 2014  

ישנן עכשיו שתי קבוצות ברורות של נשמות על פני כדור הארץ, והן מייצגות את אלה שפתחו את תודעתם לאמת של הווייתם, ואלה אשר נתקעו ברטטים הנמוכים יותר ועושות מאמץ קטן או בכלל לא להבין את עמדתן. עד שנשמות אלה מתחילות להתעורר לעצמי האמיתי שלהן, הם תמשכנה רק להאמין למה שהן רואות לנגד עיניהן. אולם, אנו לא מגנים נשמות אלה בשום דרך ואנו מאפשרים נסיבות מקלות עבור אלה אשר נשלטות על ידי האגו שלהן.  זוהי רק חוויה אשר תגרום לשינוי בתודעה, כאשר אחד מתחיל לחקור את מטרת החיים. האמת תגיע לכול בזמן נתון, ותקופה זו על פני כדור הארץ הינה זמן אידיאלי להעלות שאלות לגבי מטרת החיים. זהו זמן מאוד קשה עבור אלה בלי צורה כלשהיא של אמונה, כשהם חוקרים מדוע אלוהים של אהבה מאפשר לכאלה זוועות שמתרחשות.

רבים מבינים שכיוון שאלוהים הוא כולו אהבה הוא מאפשר לילדיו שיהיה להם החופש לחוות כפי שהם רוצים, אבל לעיתים קרובות הם נכשלים להבין שהם אחראים לתוצאות. יש לכם ביטוי לגבי  "כפי שמסדרים את המיטה כך שוכבים עליה" וזה מסכם איך אתם יוצרים את עתידכם האישי. רצון חופשי הוא נהדר אבל אתם צריכים ללמוד איך להתמודד איתו, מבלי להפריע לרצון החופשי של נשמה אחרת. לאנשים יש קושי רב בהבנת המושג שכולכם הינכם האחד, ולכן מה שאתם עושים לאחר אתם עושים לעצמכם. אנשים נוטים לשכוח שהם מספר אחד (במקום לטפל בעצמם הם קודם מטפלים באחרים) מבלי להבין שבמשך תקופה של חיים אתם תחוו מצבים שונים רבים, וכל אחד מהם מיועד לתת לכם את החוויה שאתם צריכים כדי לקדם את האבולוציה שלכם.  אף נשמה אחרת היא יותר או פחות מכם, אבל אף על פי כן עשויה לפתח רמה גדולה יותר של תודעה.

Saturday 20 September 2014

19:09:2014


מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 בספטמבר 2014  

הרטטים וההשפעות של המחזור האחרון מיועדים להיעלם, כשהם מוחלפים על ידי מעודנים יותר של העידן החדש. יש משהו של מלחמה המתרחשת על עליונות בין האור לבין האופל, אבל אין תחרות כיוון שהאור מיועד לשלוט בעליונות. האופל מאבד כוח בקביעות ואין זה משנה כמה הרבה הם מנסים, הם לא יכולים להתגבר על מותם. אולם, עומדים להתחשב בהם עד שכוחם יוסר. הם לא יכולים להמשיך עוד זמן רב וכבר מאבדים את השפעתם כאשר מדובר בנושאים עולמיים. זוהי הקארמה שלהם לחוות תבוסה ואת כישלון תכניותיהם לצורך שליטה גלובלית.  האם באמת דמיינו ביהירותם הגלומה שאלוהים יאפשר להם להשמיד חלק ניכר מהאוכלוסייה. הם תכננו להקטין אותה באופן דרמטי למספר "שניתן לשלוט עליו" בקלות. לכן, אל תפחדו, כיוון שאף פעם לא יאפשרו לתוכנית זו להפריע באבולוציה של אלה מהאור.

Friday 12 September 2014

12:09:2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 12 בספטמבר 2014  

יקרים, יש לכם עדיין פוטנציאל כה גדול לגלות, ועם תכנון זהיר תגלו בהדרגתיות את תודעתכם מתרחבת. זה הכול חלק מהתוכנית האבולוציונית שלכם ומכינה אתכם לתודעה מלאה. אולם,  בעתיד ובזמן המתאים יעזרו לכם להשיג התרוממות כזו. כבר ישנה מודעות על צמיחת תודעתכם, ואתם יכולים לקחת נקודת זכות בגין התקדמות זו כיוון שאלו אתם אשר יישמתם את עצמכם למשימותיכם. ברגע שישנן נשמות על כדור הארץ אשר בכלל נמצאות ברמות שונות של תודעה, וזה גורם לחיכוך רב בין הקבוצות השונות. אתם צריכים לא לאפשר לעצמכם להסיח את הדעת בגין מה שמתרחש מסביבכם, ולהתמקד בהתקדמותכם האישית.  הימים של הקרבת התפתחותכם כדי לעוזר  לאחרים אינם יותר נחוצים, כיוון שכל הנשמות עכשיו יודעות לאן הן הולכות ומה מצופה מהן. הזמן הגיע בו כל נשמה צריכה ליישם את  עצמה בתוכנית חייה, בעשותה את הטוב ביותר כדי להשיג את מטרתה. היו סמוכים ובטוחים אלה אשר חסרים מודעות על מה שזה, יסייעו להם  להתקדם ככל האפשר כמה שיותר.

המין האנושי התפתח כה מהר שזה קשה להאמין בהתקדמות שנעשתה. נראה,  שככל שהמשימה קשה יותר קדימה, כך גדול יותר המאמץ ששמים בהשגת הצלחה. כפי שאנו ציינו לעיתים קרובות,  אף נשמה לא מתבקשת לעשות יותר ממה שלוקחים בחשבון שהיא מסוגלת וזו הסיבה מדוע כמה אשר כבר יודעים את מגבלותיהם קבלו שהתעלות היא מעבר להם במחזור זה. בכל אופן, כל החוויות, עושות פלטפורמה טובה לאלה השואפים להשלים מחזור זה, בעשותם צעדים גדולים באבולוציה שלהם. האופן בו נשמות אחרות מתקדמות הוא בהתאם לבחירתם האישית למרות שאנו מעודדים אותן לנצל כל הזדמנות כדי להעלות את רטטיהם.

הבחנתם שאנו נעים הרבה יותר קרוב אליכם, והסיבה היא שהזמן לפגוש אותנו מתקרב. כלי הרכב שלנו נראים עכשיו לעיתים קרובות יותר בשמיים שלכם, ואנו הראינו במשך זמן רב עד עתה שאנו יכולים להיות נוכחים בלי שאנשיכם חווים  פחד קטן. אנחנו אף פעם לא סיכנו אתכם, למרות שחלק מטייסכם חוו חשש כאשר היו מול כלי רכבנו. היו סמוכים ובטוחים שאנו לחלוטין בשליטה על כלי רכבנו, ובעזרת הטכנולוגיה שלנו יכולים לטפל בכל מצב שעשוי להתעורר אשר יכול להציג איום לביטחונכם או באמת לשלנו. לעיתים קרובות, אנו עזרנו לכם כאשר הסכנות איימו עליכם, בדרך כזו שאתם הייתם מודעים רק לעיתים נדירות על התערבותנו. לעיתים, מה שאתם מכנים נסים מיוחדים מיוחסים לנוכחותנו אבל ראשית עלינו להיות בטוחים שאנו לא מפריעים לקארמה שלכם.

ישנם כה הרבה זנים שונים החיים על או בכדור הארץ שלכם. תושבי כדור הארץ הפנימי היו אתכם במשך עדנים של זמן, אבל יפגשו אתכם בעתיד הקרוב. הם יותר מפותחים מכם ויש להם הרבה מה להציע לכם. לאחרים יש גם בסיסים בתוך כדור הארץ וכמה ממוקמים בקרקעית הים מחוץ להשגתכם. אולי הגילויים המפתיעים ביותר יהיו כאשר האנשים יכירו את משפחות החלל שלהם, כיוון שנשמות רבות שהתגלמו על כדור הארץ הגיעו מפלנטות אחרות. זה הכול באינטרסים של עתידו של המין האנושי. אנשים יכולים להתעלות בכל זמן נתון, אבל כל המין האנושי רק מקבל כזו הזדמנות בסוף מחזור השמש אותו אתם עכשיו חווים.

ובכן, אתם תבינו שנכנסתם לתקופה חשובה מאוד, אשר עתידכם תלוי בה. נשמות רבות עובדות אתכם כדי לוודא שאתם תשיגו את מטרתכם, ואנו בטוחים שאתם תצליחו. כאשר אתם מסתכלים אחורה, אתם מתפלאים על גמישותכם וכוונתכם לעבור לתוך הרמות הגבוהות יותר. היו בטוחים ודעו שגורלכם אינו נמצא בכדור הארץ אותו אתם עכשיו מכירים. אלה מכם אשר הוכיחו שהם מוכנים, יצאו מחוץ למימד הנמוך, ויעזבו את כדור הארץ הישן מאחור. זהו הזמן להתחלה חדשה ולמחוק את הלוח שיהיה נקי, כשאתם לא נידונים להישאר במימד הנוכחי. אתם תמצאו זאת קשה להתנגד לרטטים החדשים הנכנסים, ואכן מדוע צריכים אתם כשגורלכם הוא לחזור באופן מלא לאור. אם ידעתם זאת, אתם חוויתם כה הרבה מצבים אשר בחנו אתכם ביסודיות, ולבסוף דרך זה הגעתם כישות אור. האזורים הפיסיים אינם ביתכם אבל שרתו אתכם היטב בשביל חוויותיכם.

פחד הוא המכשול הגדול ביותר לאבולוציה, כיוון שבמצב כזה, התקדמותכם נעצרת ואתם פגיעים לרטטים הנמוכים ביותר. כאשר אתם מתמודדים עם התנאים שיכולים לגרום לכך, טפלו באחריות זו עם אהבה והבנה. ישויות של הרטטים הנמוכים יותר מאכילים אותם וזה מה שאתם לא רוצים שהם יעשו. אל תאצילו להם כוח אלא בודדו אותם וקחו מהם את כוחם. אין זה מעניין לחשוב שלמעשה בנקיטת שום פעולה, אתם עוקבים אחר הנתיב הטוב ביותר הזמין לכם. עימות ונקמה הן פעולות של אלה אשר אינם מבינים קארמה, ואינם מודעים שכל נשמה אחראית עבורם. אינכם יכולים לשקר לדרככם הנובעת מאחריות למעשיכם או למילים שלכם. כאשר אתם עוברים וסוקרים את חייכם, אתם תגלו כי רק האמת יכולה להישאר ואין זה טוב לנסות להטעות אף אחד.  אין זה כה מפחיד כפי שאתם עשויים לדמיין כשאותן ישויות גבוהות יותר המטפלות בנושאים מעין אלה, כולן אהבה ואינן נמצאות שם כדי לנזוף או להעניש אתכם.

החיים על כדור הארץ הם בדרך כלל כולם עליות וירידות, אז בבקשה נסו להבין  אלו שיעורים מוצגים לכם. אם אתם לא לומדים מהם, הם ימשיכו לחזור עד שתבינו. זה מה שהחיים כולם לכן קבלו  את מנת חלקכם כיוון שהסכמתם לתוכנית החיים. משימתכם היא ללמוד את השיעורים המוצגים לכך כך  שלא תצטרכו לעשות אותם בשנית. בדרך זו אתם תתפתחו הרבה יותר מהר ותעלו את עצמכם מחורץ לרטטים הנמוכים יותר.

אני, SaLuSa מסיריוס, כדי לעזור לכם ולוודא שאתם שמים את האנרגיות שלכם לתוך דברים אלה שהם מועילים ביותר לכם. אתם אף פעם לא תצטערו על כך כי כה הרבה מונח על כף המאזניים, ואתם תתקדמו כה מהר יותר. נסו להסיר את אותם דברים שאתם מזהים שהם עומדים בדרך התקדמותכם. אני עוזב אתכם עם הרבה אהבה ואור, ומודה לכם עבור רצונכם לעבור קדימה לתוך האור.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Website:
Tree of the Golden Light

Translator: Gili 

Friday 5 September 2014

05:09:2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 5 בספטמבר 2014  

השלב התייצב לאור העובדה שאתם הורמתם לתוך רמות הרטטים הגבוהים יותר. אנו לא נאפשר שההתקדמות תעוכב בשל נוכחותם של אנשי האופל, אשר עדיין מאמינים שהם יכולים לרשת את כדור הארץ באמצעות התקדמות ענקית בטכנולוגיה שלהם.  ישנם אפילו כוחות גדולים יותר בעבודה אשר יוודאו שהאור תמיד שולט בכיפה. התוכנית הותוותה לפני זמן רב מאוד,  וזהו הזמן לקדם אותה כך שאנשים יכולים לצעוד באופן מלא על הנתיב המוביל להגשמה. כך שאתם יכולים להתעלם מסימנים כלשהם המראים את ההיפך, ולדעת שכדור הארץ החדש מגיח. איתו יגיעו כל סוגי השינויים הגלקטיים אשר יישאו אתכם קדימה לתוך העידן הזהב שהובטח לכם. אתם חיכיתם זמן רב לזמן זה ונבחרתם להיות החלוצים של העידן החדש. בתוככם עמוק אתם יודעים שזה עומד להיות אמיתי וכשהרטטים ממשיכים לעלות, כך רמות תודעתכם יתרחבו. חלקיק של אלוהים קיים בכל הרקמות, וכמוכם תמיד יהיו, באופן שלא ניתן להסבירו, חלק מאלוהים. שם דבר אשר קיים יכול למנוע את החזרה בסופו של דבר לאלוהות, כיוון שאתם כולכם אחד.