Followers

Friday 31 October 2014

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 31 באוקטובר 2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 31 באוקטובר 2014

אנו חוזרים ואמרים ששום דבר יכול לשנות את גורלכם לעזוב את המימד הנמוך יותר מאחור,  למעט  אם אתם מאבדים את דרככם ולא יכולים להתרומם מעליה. ההזדמנויות להתרומם אינן מוגבלות ואם אתם נמצאים על הנתיב, אתם צריכים כבר לעשות התקדמות מעין זו,  כך שאתם בססתם את עצמכם ברמת הרטטים אשר יעבירו אתכם דרכם בבטחה. אתם תקבלו את כל העידוד שאתם צריכים, וכפי שרמת תודעתכם עולה כך תשיגו הבנה גדולה יותר על מה שאתם צריכים לעשות. הישארו באור שאתם מקיפים אתכם איתו, ודעו שאתם בטוחים בתוכו ומוגנים מכל ניסיון להפריע בתוכניתכם להתעלות. אפשרו לרטטים הנמוכים יותר לעבור אתכם מבלי שתהפכו להיות מעורבים בהם.

Friday 24 October 2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 באוקטובר 2014






מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 באוקטובר 2014

יקרים, אנו שומעים את הבכי של אלה אשר מרגישים שננטשו, ומתאמצים יותר מדי למצוא מטרה בחיים. בעיצומה של המהומה שממשיכה, הם מבולבלים ולא יכולים לראות עתיד עבורם.  אם רק היו יכולים לתפוס את הגודל של מה שמתרחש, הם עשויים היו לראות ששינויים גדולים בדרך. העידן החדש מתחיל בתחילת שנה זו כשהאנרגיות הישנות התחילו לסגת כדי שיוחלפו על ידי החדשות הנכנסות, המשמעות היא שנכון לזמן הנוכחי שתיהן משפיעות על חשיבתכם. אולם, האנרגיות החדשות יחליפו את הישנות ויגרמו להתקדמויות ולשינויים, אשר מעידים בברור על הנתיב אותו האנושות לוקחת. מובן שאתם מבולבלים מהאירועים המתרחשים, אבל אם אתם עומדים מנגד ומסתכלים טוב עליהם, אתם תראו שהדברים משתנים יותר לטובה. כן, העימותים עדיין מתרחשים ושלום על כדור הארץ נראה רחוק קילומטרים, עם זאת כבר מובנת חוסר התועלת במלחמה.ישויות מתעוררות עם הבנה על איך לגרום לפתרונות לשלום, וקולותיהם יישמעו ויבחינו בהן.

Saturday 18 October 2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 באוקטובר 2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 באוקטובר 2014

אם אי פעם הייתם צריכים הוכחה על שינויי מזג האוויר המתרחשים, פשוט הסתכלו אחורה בהבדל עכשיו לעומת מה שהיה רק לפני כ-50 שנה. השינויים הם דרמטיים ולא נראה שהם מופיעים על פי דפוס כלשהו מיוחד ולפעמים נראים תוהו ובוהו. עם זאת, השינויים לא קורים באקראי, אבל מובילים לדפוס מקובל יותר המבטיח כי הקיצוניות שאתם בדרך כלל חווים לא קורית יותר.  מסביבכם, התוהו ובוהו הוא סימן נוסף למה שמתרחש, למרות שמרביתו קרמתי כמו שמסווגות הבעיות הישנות בין  אנשים ואפילו בין אומות. אכן זהו זמן מטריד אך הוא הכרחי כפי שאתם עשויים לומר, לנקות את הזבל שאין לו מקום ברטטים הגבוהים יותר. תפקידכם כפרט הוא לנקות את "הזבל" האישי שלכם על מנת לאפשר לכם את מקומכם בעידן החדש, וליהנות מכל השינויים שירוממו את האנושות לרמה גבוהה יותר.  אם זהו רצונכם להיות חלק מהשינויים, כוונתכם תישא אתכם ותמשוך מדריכים אשר יסייעו לכם.


אנו ספרנו לכם, לעיתים קרובות, ששום דבר לא מתרחש במקרה, ושווה לזכור זאת כיוון שאתם אחרת עשויים להרגיש שאתם נתונים לרחמיהם של אירועים אקראיים. כאשר מדובר בחיים שלכם, תמיד ישנה תוכנית אשר תאפשר לכם להתפתח, כך ששום הזדמנות לא תבוזבז.  אתם מתקדמים בקצב אשר מוסכם עם מדריככם אשר יעזרו לכם להשיג הצלחה, אולם תמיד יש לכם רצון חופשי וההחלטה הסופית היא שלכם.  ברור כי אם אתם רוצים להתפתח, אתם תעשו את מה שצריך כדי להצליח, והמשמעות היא לעיתים קרובות לעקוב אחר האינטואיציה שלכם מבלי לדעת בהכרח את המטרה.  כמובן שכמה חוויות מתרחשות כדי לנקות חובות קארמתיים שעשויים להיות לכם, כך שבמידה שאתם זוכרים זאת במיינד, זה יישרת אתכם היטב לקבל מצבים מעין אלה עם לב טוב.  שום דבר מתרחש בלי סיבה טובה כך עשו את הטוב ביותר מהזדמנויות מעין אלה.  זהו הזמן לסליחה לכל מה שהורגש כעוול כנגדכם, וזכרו שכל החוויות הן בעלי ערך.

Tuesday 14 October 2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 10 באוקטובר 2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 10 באוקטובר 2014

אנו עוקבים כתמיד מקרוב אחר התקדמותכם ומרוצים לציין שכה רבים מכם עסוקים באופן מלא בהכנתם לעלייה המתמשכת ברטטים שנושאים אתכם לרמות גבוהות יותר. כפי שעדכנו אתכם בעבר, מכיוון שאתם מעלים את הרטטים שלכם בקצב שיישא אתכם לקראת נקודת ההתעלות ברמה הבאה, אין צורך שזה ייראה כהתרחשות נפרדת. אתם זורמים עם העליות ברטט, ולאט אך בטוח אתם יוצרים גוף מבוסס גבישים עם כל היתרונות אשר מגיעים עם זה.  אתם תתעלו באמצעות מאמציכם ומסירותכם להביא הרמוניה ואיזון לעצמכם. ברור כי לא כל נשמה מסוגלת להשיג רמה מעין זו, אבל כולם בסופו של דבר ימצאו את הרמה האידיאלית והמושלמת שלהם. רבים מכם כבר נמצאים בשליטה מוחלטת על מה שמתרחש היכן שמדובר עליכם. אנו מעודדים אתכם להשאר לגמרי ממוקדים על מטרתכם בזמן כזה חשוב, ואל תחברו את האנרגיה שלכם עם משהו שהוא מרטט נמוך יותר.

תמיד קיים סיכון שאתם תימשכו לענייניהם של אנשים אחרים, שזה בסדר כל עוד אתם שומרים על עצמכם ממוקדים בכל הזמנים. אתם יכולים לעשות שלום מבלי להיות מעורבים אישית בבעיותיהם של אנשים אחרים. אתם יכולים עדיין להיות מרפאים אם אתם רוצים בכך, אבל זכרו לסגור את ההילה שלכם בסוף כל פגישה. אנו בטוחים שאתם צריכים קצת תזכורת על אמצעי הזהירות, אבל יש צורך להיות מודעים באופן מלא על כל סיכון לעצמכם. ריפוי עצמי ימשיך אבל כשהזמן עובר זה נהפך לפחות נחוץ.  אתם תגלו שהגוף שלכם "מצעיר" את עצמו במרוצת הזמן, ואכן אנו יודעים שחלק מכם כבר מרגישים שהגוף שלהם נהפך למאוזן יותר ללא קשר לגילכם.  ובכן, אתם רואים שאתם נכנסים לתקופה של שינויים בולטים אשר גם ישפיעו על נשמות אשר אחרת לא היו מודעות עליהם. בסופו של דבר, כל הנשמות יגלו את הרמה הנכונה שנחוצה להם כדי להמשיך להתקדם ולהתפתח.

Friday 3 October 2014

Hebrew -- 03:10:2014

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 3 באוקטובר 2014

אל תמעיטו אף פעם בכוחות ובטכנולוגיות שיש לנו כדי להתמיר את כדור הארץ שלכם בתקופה קצרה מאוד, לאחד המתאים יותר לצפיותיכם בעתיד. לדוגמה, אתם כמעט מותנים לצפות שחלק מסוים של כדור הארץ יהיה מעורב במלחמות.  מסביבכם קיימת ראיה של אלה אשר הרסו את הפלנטה שלכם במשך מאות שנים, ללא סוף ברור למחזורי המוות וההרס. שלום נראה פשוט רחוק  כמו שהיה תמיד ואנשים ממשיכים לבזבז את משאביו של כדור הארץ, בשעה שמליונים מהציוויליזציות שלכם חיים במסכנות ובכמעט רעב. עם זאת, למרות שאנו יכולים להביא עצירה מהירה למלחמה, אבל חייבת להיות קבלה של שלום משמעותי  וכוונה להיהפך כאחד כאשר מדובר בעתידכם.  לפעמים הדרך היחידה להתקדם ולהשיג שלום ביחד, לא יכולה להתרחש עד אשר כציוויליזציה אתם מכירים את האחדות של המין האנושי. בהסתכלכם על ההיסטוריה שלכם, אתם איטיים בלימוד אבל כפי שאתם אומרים "אתם מגיעים לשם".

בנקודה מסויימת בעתיד הקרוב, יתברר שבגלל שעשיתם מספיק התקדמות רוחנית, זהו הזמן לאפשר לנשמות אלה לפרוץ קדימה בלי העיכוב של אלה אשר עדיין משתרכים מאחור.  זה בשום אופן לא מפלה אותם, אלא מאפשר לאלה אשר מוכנים להתקדם לרטטים הגבוהים יותר, מבלי שיתעכבו בשל אותם אשר אינם מוכנים.  בסופו של דבר, זה בלתי נמנע שאלה אשר אינם מוכנים לעבור לתוך הרטטים הגבוהים יותר, יצטרכו לעקוב אחר הנתיב שלכם כדי להמשיך את האבולוציה שלהם. המחזור החדש התחיל ולאט אבל בטוח כל השרידים של הקודם ייעלמו, ויוחלפו בגרסה מעודכנת יותר שנולדה מהאור. לא יהיה מקום לרטטים נמוכים יותר שלא יכולים בשום אירוע להתקיים בתוכם, וכל רמות המחשבה יהיו מבוססות על אור ואהבה.