Followers

Saturday 22 November 2014

HEBREW -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 21 בנובמבר 2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 21 בנובמבר 2014

הזמן צועד קדימה ואתם יכולים עכשיו להסתגל לקצב המהיר יותר שהוא פועל, ועדיין לבצע את המשימות שקבעתם לעצמכם. בעתיד, אתם תגלו שהוא פועל אפילו מהר יותר ואתם תלכו יחד עם השינויים. כל מה שמתרחש הוא חלק מהתהליך שהולך לדחוף אתכם לעידן החדש. אולם, לעיתים קרובות תגובתכם היא של בלבול כיוון שכה הרבה מתרחש בכל זמן נתון. בתנאי שאתם ממשיכים להתמקד במה שאתם יודעים שזו מטרתכם, אתם תראו אותם במסגרת דפוס אשר יופיע לאיטו. זה יעיד על הכיוון לפיו אתם הולכים ואשר לוקח אתכם לאורך הנתיב לעידן החדש. שום דבר יכול עכשיו לעצור את ההתקדמות שנעשית, וזה יביא הצלחה בכך שיעלה אתכם מחוץ לרטטים הנמוכים יותר.

כשהשינויים בעונות נהפכים לבולטים יותר, כך זה הופך לגלוי לכם שהקיצוניות שאתם חווים מצטמצמת. במקום זאת, ישנם עכשיו תנאים מקובלים יותר כשאתם מתחילים לנוע יותר בקלות מעונה אחת לאחרת. התוצאה תהיה שינויים בממלכות הצמחיה והחיות כאשר הם גם מסתגלים. אכן, התרחשויות כאלה הן כבר מדווחות, וימשיכו עד שבסופו של דבר ההבדל בעונות ייהפך להרבה פחות בולט. גם האוקיאנוסים של העולם מושפעים, כשהם מתחממים כך זנים מסויימים של החיים ינועו לאזורים שונים אשר מתאימים להם. אתם, לדוגמה, לעיתים חווים שינויים דרמטיים באזורים הרבה יותר קרים. שקיות קרח נמסות בקצב הרבה יותר מהר וזה ידוע כי במשך תקופה של זמן מפלס הים יעלה בשינויים הנובעים מכך.  אבל יש לכם אזהרה מוקדמת  במה שינויים אלה עשויים להיות כרוכים, ויש לכם כל הזדמנות לפעול בפעולה מתאימה.

התכוננו לעתיד היטב מראש וכל תחומי החיים יוכלו להתמודד עם השינויים. אולם, היו מוכנים לקבל שהחיים לא יכולים להמשיך כפי שהם, אבל אם ההכנות מבוצעות היטב מראש, אתם תאמרו "יצאנו בשלום מהסערה"(הערת המתרגמת - כוונת הביטוי - המשכנו להתקיים מבלי שהקשיים הזיקו לנו). יש לכם את היתרון שהינכם מעודכנים היטב על מהות השינויים, ויכולים להתכונן בזמן טוב. ישנם גם המצאות וטכנולוגיות מתקדמות רבות אשר עם זאת משתחררות באופן כללי, ואלה גם ייעשו את החיים הרבה יותר קלים להתמודד איתם. האמינו לנו, יקרים שאנו לא עומדים מנגד מבלי לסייע לכם במידת האפשר, ואנו מעוררים השראה ומנחים אנשים כך שהידע שלהם ומומחיותם יכולים לעזור לכם דרך השינויים. ישנם גם אתגרי הטבע אשר מזמינים ראשים נוספים בהתקרבם, ואנו יכולים לסייע לכם להתמודד איתם. כפי שאתם עשויים כבר להיות מודעים, מרבית עבודתנו מבוצעת ללא ידיעתכם, אבל יגיע יום בו אנו יכולים לעבוד בגלוי אתכם. ימים אלה אינם כה רחוקים כפי שאתם עשויים לדמיין ואנו מצפים להם.

Friday 14 November 2014

14.11.2014




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 14 בנובמבר 2014


 שום דבר לא יאפשר לעצור את המצעד של האור קדימה עד שהוא יחבק את כל היבטי חייכם. עד אז, אנשי האופל נותרו מאחור, כשעתידם נקבע באמצעות פעולותיהם הקודמות. כל הנשמות ימצאו את עצמן בדיוק במקום שהם אמורים להיות בו, גם באמצעות פעולותיהם וגם באמצעות כוונותיהם. אף אחד יכול למנוע את התוצאות שלהם, אבל טעויות לא ימנעו בהכרח מכם להתעלות. זו כוונתכם אשר חשובה, ולפעמים עם הכוונות הטובות ביותר אתם עשויים עדיין לעשות טעויות. אם החלטתם לעקוב  אחר נתיב האור, יעזרו לכם לאורך הדרך אלא אם אתם מוסחים והולכים שלא בדרך הנכונה, אתם תשיגו את מטרתכם. ההתקדמות נקבעת על ידי רמת הרטטים שלכם שתוצאתה בנקודה מסוימת תהיה ההתעלות שלכם.

אנו ממשיכים לעקוב אחר התקדמותכם לתוך העידן החדש, ומפקחים מקרוב על הפעילויות של האנשים שהינם אנשי האופל. במובנים מסוימים, הם מסוכנים מאוד כאשר הם נלחמים בקרב אבוד, אבל אנו מספיק בשליטה כדי להבטיח שהם לא יכולים לסכל או לעצור את ההתקדמות. גורלכם כבר עוצב, ותוך זמן מאוד קצר אתם תדעו ללא ספק היכן נמצא עתידכם.  לאט אבל בטוח נציגנו על פני כדור הארץ תופסים עמדות אשר יבטיחו הצלחה. בעשותם זאת, היינו יכולים להבטיח שהאירועים הולכים לאהוד את אלה העובדים עבור האור, בשעה שעוקרים או מונעים את אלה המתנגדים מלהתערב. פעולות אלה עכשיו מותרות כך שמספיק התקדמתם כדי להעיד בבירור על כוונותיכם לעקוב אחר נתיב ההתעלות.

היינו מבקשים את האנשים שהם מהאור שתמשיכו על נתיבכם, ואל תתנדנדו או תטילו ספק בתוצאה. אתם כבר על הנתיב אשר מוביל להצלחה וכשהזמן חולף היא גדלה במהירות, ונשמות נוספות מתעוררות למשימותיהן. מרבית עובדי האור הם חלק ממה שאנו יכולים לכנות הרוב השקט, אשר ממשיכים ללא הרף עם עבודתם מבלי להתייחס למה שקורה מסביבכם. כוחם מגיע מכך שהם כוח אור עוצמתי אשר מעיר נשמות אחרות רבות מסביבכם. סבלתם נסיונות וקשיים במשך מאות רבות, אבל עכשיו אתם עומדים לקצור את הפרסים בשל מאמציכם. האור גובר באופן אקספוננציאלי ויש לו השפעה ברחבי העולם. השינויים עשויים לא להיות עדיין גלויים, אבל בבוא העת יהיה ברור שאנרגיה חדשה אוחזת את כדור הארץ.

אמצעי התקשורת עדיין נשלטים מאוד, אבל האינטרנט שלכם הפך לכזה גודל עצום  שזה מכרה של מידע ואתם יכולים ללמוד כה הרבה ממנו.  אנשי האופל כמובן מודעים על כך ושמים מידע כוזב עליו, אבל אתם צריכים להיות מסוגלים לזהות אתרים אלה שהם מסוג זה. יש לכם כבר מקורות ואתרים מזוהים שאתם יודעים שאתם יכולים להאמין בהם, ושהם ידועים מאוד. אנשי האופל ינסו לבלבל אתכם עם מידע כוזב, אבל אתם תוכלו בעזרת תשומת לב לזהות אותם. למעשה, ישנה כמות מהממת של מידע זמין, ואתם יכולים לציין את אלה ששיכים לאור.


מקרים רבים קורים על כדור הארץ אשר אלה המנסים להטעות אנשים מעודדים אותם. שמועות כזב מופצות וגורמות לבלבול. אבל עד עכשיו אתם יכולים לזהות אירועים כאלה מהם. כל דבר של האור יעמוד חזק וישרוד את מבחן הזמן, לכן האמינו באינטואיציה שלכם כאשר מדובר על כל דבר אחר. אתם עושים לפעמים טעויות אבל לומדים מהן וממשיכים. המבחן הוא באשר לאיך אתם עושים הוא באיזו מידה אתם יכולים לעמוד ולהתעלם למה שמתרחש מסביבכם. עמדו מרוכזים באופן מלא ובתקיפות על נתיבכם, ואתם לא תושפע מהנסיונות של אנשי האופל להרתיעכם. כשהזמן מתקדם, אתם תמצאו שהעניינים יהפכו הרבה יותר קלים להתמודד איתם, ופחות סביר שיגרמו לכם בעיות כלשהן. 


כשאתם מתקרבים לסוף השנה, מחשבותיכם יפנו למה שאתם עשויים לצפות מהשנה החדשה, ואנו יכולים לספר לכם שהיא תהיה מרשימה בשל ההתקדמות שתיעשה כדי להביא לתוך ההווייה את ההתעלות. יהיו גילויים אשר מסבירים את הדרך שאתם תנועו לתוך השינויים אשר יהפכו לברורים. כשהשפעת האנרגיות הנמוכות יותר הופכות לפחות אפקטיבית, אתם תתקדמו די במהירות וללא השפעתן. זה יהיה זמן של שמחה ואושר כשההיסטוריה האמיתית שלכם מתגלית ועתידכם מובטח.


בשל מאמצינו ובשל עובדי האור, אנשים רבים יותר פתוחים לרעיונות חדשים כאשר מדובר עלינו, עם זאת רבים אינם בטוחים או אפילו מפחדים מהסיכוי לפגוש אורחים מפלנטות אחרות, ומפחדים שיש לנו מניעים נסתרים. אולם, עם הגעתו של עידן החלל, המוחות מתעוררים לקיומם של חיים אחרים. כמה מקורות כמדע בדיוני מתארים אותנו כדי ישויות מפחידות אשר רק מתעניינות בלהשתלט על כדור הארץ. הישארו בטוחים שאיום מעין זה לא קיים ואתם מוגנים מקרוב על ידינו. לפעמים, ציוויליזציות אחרות הסתכנו להגיע עד כדור הארץ שלכם, אבל אנו עצרנו אותם מלהתערב בעתידכם. אחרית הימים כבר נקבעה וקיימת "בעכשיו" מוכנה להיחשף. אתם לא צריכים לדאוג כיוון שלמחזור זה יש "סוף שמח" כפי שצווה על ידי אלוהים.


כשהשינויים על כדור הארץ ממשיכים להתרחש, נראה כאילו הסוף הגיע, אבל אנו מבטיחים לכם שאתם נמצאים בתקיפות בשלבים המוקדמים של העידן החדש. יש לבצע עבודה רבה כדי להסיר את שרידי הדרכים הישנות, ולהציג את תועלות העידן החדש. רבים מאלו כבר קיימות אבל עוכבו עד שיגיע הזמן הנכון בו ניתן יהיה להכריז עליהן. יש לכם כבר חזון על מהן והן יספקו לכם  התקדמויות בחזיתות רבות כתחבורה. אתם תידחפו לתוך עתיד אשר יתגבר על הצורך לכלות את משאבי כדור הארץ.


אני SaLuSa מסיריוס ונהנה לתת לכם מבט חטוף על העתיד אשר יהפוך בקרוב למציאותכם. כה הרבה ממתין לכם אשר ירים אתכם לתוך עידן חדש לגמרי.


תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

Friday 7 November 2014

07.11.2014




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 7 בנובמבר 2014

ישנם דברים רבים המתרחשים בתוך רמות הסמכות השולטות על חייכם היומיומיים, ואלה הינם שינויים הנגרמים באופן נרחב על ידי רטטים המשתנים תמיד.  אתם בסופו של דבר עומדים להעלות את עצמכם מחוץ לרטטים הנמוכים יותר אשר אינם יותר מתאימים לעידן החדש שעכשיו החל. הם צריכים להשתנות או להיעלם מרמת קיומכם אשר חווה ניקוי  של כל מה שהינו מהאנרגיות הישנות. זה גורם לשינויים רבים וגם לבלבול עבור אלה שאינם מודעים למה שצופן העתיד.  מצד אחד, זה יכול להיראות שהכול מתמוטט, אבל מצד שני זה מגלה את הניקוי שמתרחש.  אתם נכנסתם לתקופה חדשה באבולוציה שלכם והדרכים הישנות צריכות לתת דרך לחדשות. בקרוב זה ייהפך לברור שישנה תוכנית המקבלת צורה, אשר תוביל אתכם לעידן החדש בכזו דרך שאי אפשר יהיה לטעות באשר למה שמתרחש.

אנו מהפיקוד הגלקטי נתבלט יותר עד שנוכל להכיר את עצמנו לכולכם.  לפני שזה יכול להתרחש, סייענו לכם להביא לתוך ההווייה שינויים שונים, כולל NESARA אשר יהיה, כפי שאתם עשויים לומר, הדובדבן שבקצפת. אנו מוכנים באופן מלא לשחק את חלקנו, ומצפים לעזור לכם עם השינויים הנחוצים אשר יגרמו באמת לתועלות החזויות של העידן החדש. לאחר מכן, אתם תלמדו את הרקע האמיתי שלכם ואיך הופעלה עליכם מניפולציה על ידי אנשי האופל במשך אלף שנה. אתם הוחזקתם במנהרת זמן ומנעו מכם את ההתקדמויות אשר שמשו להם לצורך כוחם ושליטתם. אולם, אין להם יותר את מידת השליטה שהשיגו, וזה מתמוגג לאיטו מאחיזתם. לא תהיה עבורם דרך חזרה והם הביאו לקריסתם.

בזמן הנוכחי, החיים הם קשים ביותר עבור מיליוני אנשים אשר הסתבכו בנסיונותיהם האחרונים של אנשי האופל להישאר בשליטה. אולם, חלק מכך הינו קארמה, וכל נשמה נמצאת במקום הנכון כדי לחוות את כל מה שנחוץ כדי לסיים את חוויותיהם. כתוצאה מכך, ישנן הזדמנויות רבות להראות טוב לב ואת צידכם האוהב, לנשמות אשר אחרת היו מנודות והיו מתעלמים מהן. אהבה והבנה דרושים להן ביותר כך שהן תהיינה מודעות שלא נטשו אותן. זכרו שאתם כולם אחד בעיניו של אלוהים, ואהובים באופן שווה עם כל האחרים. רעיונות אלה קשים להבנה עבור כמה, אבל בבוא העת כל הנשמות יגיעו לדעת את האמת. 

סנט ג'רמן עבד לקראת זמן זה של שינוי במשך יובלות של זמן, והתכונן לצרכיהם של אלה אשר נועדו להתקדם בעידן החדש.  אין לומר שהנשמות אשר עדיין אינן יכולות להתרומם הן בכל אופן מוזנחות, למעשה הן אהובות מאוד באופן שווה וידוע שהן בסופו של דבר יעלו מעלה ויצטרפו לאלה שהלכו לפני כן. אם אתם יכולים להסתכל על האחרים עם כזו אהבה והבנה, אתם תעזרו להם להתגבר על האתגרים שהם מתמודדים איתם. כולכם התמודדתם במצבים דומים במסעכם חזרה אל האור, ולכולכם היתה עזרה מאלה אשר כבר התעלו.

אתם הופכים באופן הדרגתי מודעים יותר על האמת באשר למה שמתרחש מסביבכם. תודעתכם מתרחבת ותמשיך לעשות זאת עד שתשיגו את הרמה שהוכנה לכם בשביל התעלות, וזו היתה מטרתכם במשך זמן רב. עכשיו ההזדמנות עולה כיוון שכך נגזר על ידי אותן ישויות גבוהות יותר אשר מדריכות ושולטות בגורלכם. אתם יכולים להשוות את עצמכם לאנשים צעירים המתכוננים לסיום לימודיהם אשר יש להם את היכולת להצליח, אבל צריכים עזרה לאורך הדרך. בכל שלבי האבולוציה שלכם יש לכם הדרכה אבל מעולם לא היתה חשובה כמו בזמן מיוחד זה. אתם יכולים להתעלות בכל זמן אם הרטטים שלכם משיגים את הרמה הנחוצה, שזה קשה בהשוואה לתקופה הנוכחית בה אתם מקבלים כל עזרה. נוסף על כך, אתם הוכנתם ל"דחיפה" הסופית הזו והיינו רוצים לראות כמה שיותר רבים מכם מצליחים.  לכן זה נחוץ עבורכם להתמקד על מטרתכם, ולא לאפשר לשום דבר להרתיע אתכם מהצלחה.

אתם נמצאים בזמן תובעני ביותר הבוחן את נחישותכם באופן חמור,  כי כל כך הרבה מתרחש מסביבכם. אולם, בתנאי שאתם לא מאבדים את המיקוד במטרתכם, אתם בוודאי תצליחו, וככל שאתם נוסעים רחוק יותר לאורך נתיבכם, כך זה יהפוך לקל יותר. אין לכם צורך להדאיג את עצמכם באשר למה שקורה מסביבכם, כיוון שזה לא יפריע להתקדמותכם אלא אם אתם מאפשרים לכך לעשות זאת. בהחלט עזרו לאחרים אשר חוצים את נתיבכם, עם מילה טובה או עם עצה.  לפעמים מאורגנים אירועים כאלה כאשר ידוע שאתם יכולים לסייע לנשמה אחרת אשר מחפשת מידע. אנו יודעים שרבים מכם מתפללים בקביעות לחברכם הנוסעים, שחלקם עשויים להיות חברכם או משפחתכם. דעו שבסופו של המחזור, כל נשמה תמצא את המקום שהוא בדיוק נכון להן.

מאז שעוכבתם, הצלחתם לקדם את האבולוציה שלכם, וזו זכות שלכם כיוון שעברתם תקופה קשה מאוד. אולם, צרכיכם אינם מכוסים יותר באמצעות ההתקדמות שעשיתם, כיוון שאתם צריכים לקפוץ קפיצה קונטית קדימה. רבים מכם מוכנים להתעלות ולקחת את מקומכם במימדים הגבוהים יותר, ותרוויחו מעט בכך שתישארו ברטטים הנמוכים יותר. לכן, יש לכם עכשיו יחסית זמן קצר לבלות במימד הנוכחי שלכם, אבל אתם יכולים עדיין לזכות בחוויה מאלה שמסביבכם. אכן, סופו של המחזור הינו תקופה חשובה ויוצאת דופן.

אני SaLuSa מסיריוס,  פועל כקולם של מספר אנשי קשר שאיתם הייתם בקשר לאחרונה. אני יכול לספר לכם שהכול ממשיך היטב ומה שמתרחש מסביבכם, לא ישנה את התוצאה המוצלחת. אני עוזב אתכם עם ברכות ואהבה מכל אלה אשר הינם חלק מתוכנית ההתעלות.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili