Followers

Saturday 20 December 2014

HEBREW -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 בדצמבר 2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 בדצמבר 2014


אנו מגיעים אליכם בפעם האחרונה בשנה זו, שנה שכמו האחרות לפניה הואצה כשהזמן המשיך לזרום מהר יותר מאשר אי פעם. חלק ממי שחווה את העליות והמורדות בחיים במשך זמן רב, הם ללא ספק מרוצים במיוחד עכשיו שסופו של המחזור הוא כאן. באופן טבעי, אחרית הימים הינה קאוטית כשהשינויים מתרחשים, אבל אין זו משימה קלה להביא אותה פנימה כאשר שליליות כה רבה מתנקה. אולם, האנרגיות הגבוהות יותר מכניסות שינויים חיוביים, וכבר הם מורגשים. כפי שייעצנו לכם לעיתים קרובות, השנה המגיעה תהיה מצוינת למימושם של רבים מהם למרות שאנו נהיה מוגבלים במה שאנו עושים, עד שהאילומינאטי ממוקמים במקום בו הם לא יכולים להפריע יותר בהתקדמותכם. מתרחשים דברים רבים אשר יובילו לניצחון מוחלט על אנשי האופל, אשר לא יוכלו לעקוב אחר תוכניתם למעצרם של אנשים.

הגעתה של עיר האור, סידונה תפתח את הדרך להתפתחויות נוספות אשר תראנה מעל לכל ספק שהעידן החדש הגיע. בזמן שעדיין יש להגדירו, שלום עולמי יוכרז ויתוחזק באמצעות נוכחותה של הפדרציה הגלקטית. באמצעות שינויים ממשלתיים שנכפים, נשמות נוספות של האור יתפסו עמדות בעלות חשיבות אשר יבטיחו שהם נראים כפי שתוכנן ובשום אופן לא מעוכבים או נמנעים.  אחרית הימים של מחזור זה היא בעלת חשיבות עליונה לעתידכם, ואנו נבטיח שהיא תמשיך בהתאם לרצונו של אלוהים. בניגוד למחזורים קודמים, מחזור זה יתממש כיוון שאתם מוכנים לקפיצה גדולה קדימה לתוך האור.

Saturday 13 December 2014

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 12 בדצמבר 2014





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 12 בדצמבר 2014

אלו סיכויים מרגשים עומדים בהמשך כיוון שאתם יכולים לצפות בצדק לזמנים חושפנים, וסימנים חיוביים שהשינויים שהמתינו להם זמן רב מגיעים לידי הגשמה. אנו מעריכים את הסיבות לזהירותכם, ומרגישים בטוחים שבזמן נתון אתם ללא ספק עוזבים את מחזור העידן הישן מאחור. הוא מיצה את עצמו ואין דרך חזרה עבור אלה מכוחות האופל אשר תמכו בו.  באופן טבעי, יהיו עדיין מכשולים להתגבר עליהם, אבל יכולתם לתחזק זאת צומצמה מאוד. אתם יכולים לצפות מהם לנסות ולמנוע את הפצת החדשות, אבל יש לכך חשיבות כזו שאנו לא נאפשר לכך להיעצר או להתערב בו. עשויות להיות בעיות קטנות, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שעתיד נהדר מובטח.

הזמן שנבחר לצורך ההודעה נבחר ללא ספק עם תקופת החגים במיינד, כך שניתן להגיע במידת האפשר לכמה שיותר אנשים.  משפחות יכולות להתאסף ביחד ולדון במשמעות של הגעת ערי האור.  זה יגרום להתרוממות גדולה בתקוותיהם של אנשים ואמונה בעתיד. חוויותיכם לוו בקפדנות מאז תחילת המחזור לפני כ-26,500 שנה. אתם הונחיתם לעקוב אחר נתיב אשר ייתן לכם את החוויות הדרושות כדי להחיש את האבולוציה שלכם, וגם הזדמנויות להתרומם מעל האנרגיות הנמוכות יותר. אחרית הימים היתה תמיד נושא לבחירת הכיוון ללכת בו ואנו מרוצים שמספיק נשמות של האור הצליחו בכך. הן עשויות לא להוות את הרוב, אבל יכולתן להביא את האור היתה מספיקה כדי להתגבר על אנרגיות האופל אשר היו הורסות אותן ולוקחות שליטה מלאה.

Friday 5 December 2014

Hebrew -- SaLuSa 05.12.2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 5 בדצמבר 2014

היינו מאוד מרוצים לסור הצידה ולאפשר למיכאל לשלוח החוצה מסר אחר במקום המסר הרגיל שלנו. המידע שנשלח החוצה צריך לרומם את רוחכם במידה ניכרת, כיוון שאתם המתנתם זמן רב מאוד למסר מרומם אשר מעיד בבירור על התחלתם של שינויים מבורכים על כדור הארץ. ישנם שינויים רבים העומדים להגיע עבורם נעשו כבר ההכנות. המשמעות היא שזמן מעט מאוד ילך לאיבוד בשינוי במצבכם הנוכחי של מלחמה וחוסר הרמוניה, למצב שונה המבשר את הגעתם של אהבה ושלום על פני כדור הארץ. סיפרנו לכם לעיתים קרובות כי השינויים מגיעים, וסוף סוף יש לכם סימן ברור של אישור. רבים עדיין יסרבו להאמין למה שהם רואים מתרחש לנגד עיניהם, אבל הכחשה לא תסתיר את העובדה שעידן חדש התחיל.

אם אתם מסתכלים לאחור, אתם תגלו שאנו שמרנו על המילה, כך שהמשמעות היא שהפדרציה הגלקטית היתה עסוקה בלהבטיח שהשלום בעולם נשמר. מלחמות קטנות והתקוממויות אחרות יפסיקו בסופו של דבר, ויגיע זמן בו פעולות שליליות תהיינה בלתי אפשריות לביצוע. הרטטים עולים ביציבות ובעתיד יהיו גבוהים מדי עבור פעולות שליליות מעין אלה שיינתן להן ביטוי.  יקרים, המאבק בין האופל והאור כמעט נגמר, ובזמנכם אתם תראו את הסרת אלה האחראים למותכם, כך שהם לא יכולים יותר לעכב את השינויים. פעולות מעין אלה יגשימו את ההבטחות שניתנו לכם לפני זמן רב, ואנו מודים לאלה אשר עמדו בעקשנות לצידנו וסרבו שיזיזו אותם מנתיבם.

כפי שכבר הזכרנו, זו היא אחריותכם לעזור לאחרים לעבור את השינויים ולכוון אותם לנתיב האור. אנו וקבוצות אחרות שעובדים עבור האור לא נפסיק את מאמצינו להבטיח שנעשית התקדמות, ואנו  שומרים מהפרעה כלשהיא ממקור כלשהו. העניינים מתקדמים עכשיו יפה וכתמיד אנו סומכים על עובדי האור לבצע במלוא המרץ את משימותיהם. באופן טבעי, בהשיגכם כזו נקודה מכרעת בהתקדמותו של המין האנושי, משתמשים בכל מאמץ כדי לתת לאבולוציה שלכם צעד גדול קדימה. אכן, זה די ברור שנשמות רבות מודעות שמשהו חיובי מאוד מתרחש, אפילו אם הם לא מודעים על האופן בו זה יבוא לידי ביטוי. למרבה הצער, אתרי החדשות שלכם עדיין תחת השפעתם של עובדי האופל, ואתם לא לומדים את האמת באשר למה שמתרחש בעולמכם. אולם, לא ניתן להסתיר חדשות טובות באופן בלתי מוגבל וזה יתחיל לדלוף ללא קשר לשיטות שמשתמשים כדי לדכא זאת.

כתמיד, חלק ממשימתנו היא לפטרל  בשמיים שלכם כדי להבטיח שאין אורחים לא מוזמנים, או ניסיונות שנעשים למקם נשק בחלל אשר ניתן להשתמש בו כנגדכם. כדור הארץ שלכם היה בבידוד במשך שנים רבות כדי להבטיח שציוויליזציות אחרות לא יכולות להשפיע עליכם או להפריע בהתקדמותכם. לפעמים, זה היה הכרחי לאפשר לגישה להיעשות, אבל רק כדי לבחון את תגובותיכם. זה עזר לכם להבין את היקום ואת שאר צורות החיים אשר קיימות בו. ציוויליזציות רבות אחרות  הן הרבה מעבר לכם באינטיליגנציה, אבל כשאתם מתפתחים כך גם לכם תהיה ההזדמנות להגדיל מאוד את רמותיכם.  אנו שומריכם, ולכן אנו רחוקים מלעכב אתכם, אנו משתוקקים לעזור להתקדמותכם במהירות האפשרית, בהחזירנו אתכם לרמות שפעם הייתם בהן.

כאשר מדובר על תצפיות על כלי הרכב שלנו, אלא אם אתם יכולים לזהות את המקורות השונים שהם הגיעו מהם, זה יכול להיות מבלבל. אנשי האופל שלכם עכשיו כה מתקדמים ביכולת לתכנן ולייצר כלי רכב דומים לשלנו, אשר למעט הסימנים המופיעים על חלק מהם, הם יכולים להיראות דומים מאוד. זה יכול גם להוביל לתקריות שתחשבנה כנגרמו על ידי חוצנים, כאשר אלה הן פעולותיכם השחורות בעבודה. אנו יודעים שאין זה בפעם הראשונה שמחשבותיהם סבו על יצירת תקרית אשר ניתן להאשים אותנו בה. אין אנו יכולים להפריע בבחירת הפעולה שלכם, אלא אם היא בכזו פרופורציה שהיא מסוגלת לשנות את התוכנית עבור מערכת השמש שלכם. אבל אינכם צריכים לדאוג לגבי העתיד כיוון שהוא מובטח, ואתם כבר נכנסים לאנרגיות של העידן החדש.

גם אמא כדור הארץ מתחילה להביא שינויים לתוך ההווייה, כשהיא גם נעה לתוך העידן החדש. עבודתה היא לנקות את כדור הארץ ולשקם אותו למצבו הבתולי הקודם וזה קורה במשך תקופה של זמן, כשהיא עולה דרך הרטטים החדשים. ובכן, כפי שאתם יכולים לראות, יש פעילות רבה המתרחשת, הכול לטובתכם ובסופו של דבר עבור קיומכם השקט והמתגמל. אתם עוזבים את הרטטים הנמוכים יותר לטוב וכל עזרה ניתנת כדי לרומם אתכם. כאשר יצאתם למסעכם לפני עידנים של זמן, הייתן נשמות מאושרות הנחושות להפיק את מירב ההזדמנויות כדי לחוות את הרטטים הנמוכים יותר. ידעתם שאתם אף פעם לא תינטשו ושהתקדמותכם תפוקח בזהירות, וכאשר הזמן הגיע  אתם תיעזרו כדי לחזור אל האור. זמן זה עכשיו הגיע וכבר ההתקדמות נעשית, היינו תמיד איתכם ובקרוב זו תהיה מציאות כשאנו נפגוש אתכם באופן אישי בשנית.

אנו חולקים את שמחתכם במחשבה על פגישה בשנית, ולמרות שאנו גם שמחים אין אנו חווים את הקיצוניות של הרגשות כמוכם. רגשותינו מתרכזים מסביב לאהבה יקומית אשר מאפשרת לנו להרגיש את עומק האושר שמגיע עם זה. אין זה פשוט לנסח זאת במילותיכם, כשהן לא תמיד מדוייקות עבור הביטוי הנדרש. אולם, כאשר הגעתם לתוך נוכחותינו, אתם תדעו מעבר לכל ספק שאנו ישויות של אהבה, ואכן אתם תרגישו זאת. זה מצב של הוויה שהינו שקט ושמחה המתגלגלים לאחד, וזה יהיה שלכם כאשר אתם תתפתחו לתוך ישות מפותחת במלואה.

אני SaLuSa מסיריוס, ומרוצה שיש לי את היכולת להרחיב את הבנתכם על הזמנים לתוכם אתם עכשיו נכנסתם. תיהנו מהם כשאתם עוזבים את הרטטים הנמוכים יותר מאחור.



תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili


Petitioning President Barack Obama
This petition will be delivered to:
President
Barack Obama

Disclose UFO/Alien related documents to the public. Also hold a hearing on the Disclosure of this Information.

This Petition can be signed by any citizen of the world.