Followers

Saturday 31 January 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 30 בינואר 2015


מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 30 בינואר 2015

שום דבר לא ישנה את הנבואות להשלמת מחזור זה, למעט הסמכות הגבוהה ביותר.  ברגע שנעשו, ניתנות משימות לעובדי אור רבים להבטיח שהכול ממשיך כפי שנדרש על מנת להגשימן. לכן אתם עשויים להמשיך עם חייכם, בידיעה שיש סיום גדול שעומד להגיע עם סופה של השפעת אנשי האופל. הם ימצאו את עצמם בלי יכולת להפעיל השפעה כלשהיא על מה שמתרחש, כיוון שכוחם יילקח מהם. כמו כן, גם יסירו אותם מכדור הארץ כדי להבטיח שעובדי אור יכולים להמשיך עם משימותיהם. עד עתה, אנשי האופל הפריעו בעקביות באבולוציה שלכם, והיו יכולים לחסום או להאיט את ההתקדמות. מצב זה משתנה במהירות ויגיע בקרוב תחת שליטתנו. לאחר מכן אתם תוכלו להתקדם במשימותיכם ללא פחד, ולהתקדם מהר יותר מאשר בכל אירוע קודם. יקרים, אנו שומעים את בקשותיכם ודרישותיכם לעזרה, ובקרוב אנו נוכל לסייע לכם באופן ישיר יותר. אל תפחדו בכל זמן כשהאנרגיות הנמוכות מושכות אנרגיה דומה, היות שאתם עובדים עם האנרגיות הגבוהות יותר.

Friday 23 January 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 23 בינואר 2015


מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 23 בינואר 2015

כשהאירועים על כדור הארץ הופכים למדאיגים יותר עבורכם, כך האור מתקדם מהר יותר לעבר מטרתו להביא סוף להתערבותם של אנשי האופל. הם החזיקו את הכוח במשך מאות רבות של שנים, והתחילו את תוכניתם להקטין את האוכולוסיה של כדור הארץ לגודל שניתן לנהלו.  הם השיגו  את זה בחלקו באמצעות שמירה של האנשים במצב כמעט מתמשך של מלחמה. למרות שהם מאמינים שהם משיגים את מטרותיהם, זה מתחיל להתברר להם שאין הם יכולים לשלוט יותר על אירועים על כדור הארץ. עד עתה הם משכו את מרבית המדינות  לתוך מלחמה גלובלית נוספת, אבל באמצעות פעולותינו אין הם יכולים לעשות זאת.  שאיפתם לגרום למלחמת עולם שלישית נמנעה, ואנו מגבילים את יכולתיהם לדחות את השינויים המגיעים אשר יסמנו את התחלתו האמיתית של העידן החדש. ממקומנו, אנו רואים את הדברים כמתקדמים יפה מאוד והגעתן של התקדמויות שחיכו להם זמן רב אשר באמת מעידות שהעידן החדש הגיע.

Saturday 17 January 2015

HEBREW -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 16 בינואר 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 16 בינואר 2015

לקח זמן רב להגיע לנקודה זה באבולוציה שלכם, אבל אנו מבחינים באנרגיה חדשה שעולה ומתבססת על כדור הארץ ומביאה שיתוף פעולה ושלום. לאחר שנים של מלחמות ועימותים, האנרגיות החדשות מעוררות אנשים למרדף שלוו של דרכים לגרום לדו קיום הרמוני בין כל האנשים. עכשיו כאשר מלחמה מאיימת, ישנם עדיין אלה אשר מגיבים בדרך דומה, עם זאת באותו זמן, רבים, רבים  שואפים יותר לפתרונות של שלום. אנו בהחלט נעשה את  כל שביכולתנו כדי להשפיע ולעזור לאלה המחפשים שלום וסוף מוחלט למלחמה ולגלות פתרון של שלום. קולותיהם של אלה אשר עייפים ממוות ובזבוז של משאבי כדור הארץ שלכם באמצעות התנהגות תוקפנית, צוברים כוח והשפעה אשר תוביל את הדרך לשיתוף פעולה ולמדינאות של שלום. ייקח זמן לשכנע כמה אנשים שמלחמה רק מיטיבה את המעטים אשר השקיעו הרבה בכך. אולם, הזמן יביא קדימה אמיתות רבות ויגלה את אלה אשר נהנים מהן.

מצד אחד, מתנפלים עליכם באמצעות פעולותיהם של מיעוט קטן אשר ממשיכים בהבאת טרור לכם, בשעה שאלה אשר מגנים על המטרה של שלום עובדים קשה מאוד לגרום לכך. ישנה כמובן קארמה המעורבת בכל הנושאים האלה וזה עושה את זה קשה עבורכם להבין בדיוק מה מתרחש. נוכחותנו תבטיח שהעניינים לא יאבדו שליטה אבל אתם הייתם חייבים להבין כבר זמן מה, שיש "להסיר" את האנרגיות הישנות בדרך אחת או אחרת. כפי שאתם חייבים גם לדעת עד עתה, פחד הוא האויב הגדול ביותר ועוזר לאלה אשר ידועים כאופל. הם משגשגים באמצעות יצירת פחד ובלעדיו הם היו מאבדים את כוחם לחסום את האור.  זמנם כמעט והסתיים וזו הסיבה מדוע אנו מזכירים לכם לעיתים קרובות על הצורך לשמור על הרטטים שלכם גבוהים במידת האפשר, ולמנוע מהם כל הזדמנות לתדלק את צרכיהם.

השינויים הם כולם מסביבכם ולא פחות מכול אלה אשר מתייחסים לאמא כדור הארץ.   היא מתכוננת להתרוממות גדולה ברטטיה, ושינויים רחבי היקף אשר כבר הופכים גלויים לעין לאלה אשר לומדים נושאים מעין אלה. אל תפחדו מהתוצאה כיוון שבניגוד לעידנים קודמים כאשר שטפונות גדולים, אש או אסונות קרו באחרית הימים, כיוון שאתם עומדים לחוות תזוזה שלווה לתוך העידן החדש. זו היתה כוונתה של ההיררכיה הרוחנית להבטיח שאתם תסיימו את העידן הישן בהצלחה, וזה היה במידה רבה תלוי בגמישותכם ובכוונתכם האיתנה לעבור דרך תקופה זו כשראשיכם  מוחזקים גבוה.  כמובן שקבלתם כל עזרה ונשמות רבות  ממימדים גבוהים יותר לקחו חלק בכך. כאשר אתם מביאים בחשבון כמה תמיכה רבה  ניתנה לכם, אתם מקבלים מושג  לחשיבותה של האבולוציה שלכם. עם זאת, אתם תמצאו זאת קשה להבין באופן מלא את הצלחתכם, כיוון שהיא  הגיעה הרבה יותר רחוק מכפי שאתם יכולים לדמיין.

Friday 9 January 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 9 בינואר 2015




 
מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 9 בינואר 2015

ישנם סימנים מסביבכם המעידים שאתם עוברים דרך תקופה של שינוי עצום, והבעיות הישנות אשר הטרידו אתכם במשך אלף שנה מגיעות לשיאן. האנושות מתעמתת עם תנאים אשר הופכים לבלתי נסבלים, והם ימשיכו עד שאתם תאלצו להתמודד איתם. ניתן למצוא פתרונות של שלום, אבל זה דורש את רצונם של אלה אשר מובילים אתכם לחפש פתרונות מקובלים ויציבים יותר. אתם לא יכולים יותר להמשיך בדרכים הישנות, ובכמה מדינות תידרש מנהיגות  חדשה שתגיע ותדריך את האנשים לכיוון תשובות מקובלות ושל שלום. חלק משינוי זה של כיוון מגיע מאנשים אשר מפעילים הרבה יותר כוח ממה שאתם מדמיינים. כאשר צורת המחשבה לשינוי גדלה, זה הופך למכשיר עוצמתי אשר משפיע על האוכלוסיה האנושית. התפאורה הוקמה בהדרגתיות במשך שנים רבות כשאתם נעתם בכיוון שונה לעבר הדרכים הישנות של עימות. מחשבתם של אנשים רבים לגבי שלום התעייפה מחוסר מנהיגות אשר תשנה כיוון לזו של משא ומתן לשלום. זה מגיע, אבל כפי שאתם אומרים לעיתים קרובות "הרגלים ישנים מתים קשה".

אלה זמנים בהם אתם צריכים לשמור על מיקודכם במטרתכם האישית, ואתם אמורים לדעת עד עתה בדיוק מהי. כאשר אתם נמצאים בתקיפות על נתיבכם, אתם תרגישו סיפוק ולא תושפעו מהאירועים אשר מתרחשים מסביבכם. החיים יזרמו בעדינות  ואתם תבינו שלמרות שאתם חלק מהשלם, אתם עדיין מאוד נשמה אינדיבידואלית העוקבת אחר נתיבה. עם זאת, ישנם אחרים העוקבים אחר נתיב דומה ולפעמים אתם תיגררו אחד אל השני. למעשה, יש ריחוק של אלה המוכנים להתעלות מאלה אשר אינם יכולים להעלות את הרטטים שלהם. הם ילמדו הרבה מחוויותיהם אשר תעזורנה להם לגדול ולהתקדם מהר יותר מאשר קודם לכן. נשמות בעלות רטט דומה נוטות להתאחד ביחד, דבר הגורם להם להרגיש בנוח עם סוג כמוהם.

Saturday 3 January 2015

Hebrew -- SaLuSa 02.01.2015





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 2 בינואר 2015

אנו שומעים כי רבים מכם שואלים מדוע נראה כי הזמן עובר מהר כל כך. פשוט, מהירותם של הרטטים גדלה, בשעה שבאותו זמן הרטטים מרוממים אתכם מחוץ לרטטים הנמוכים יותר.  זה ימשיך עד שאתם תתרוממו לגמרי לתוך המימד הרביעי, מבלי שתהיה יכולת לרטטים הנמוכים יותר להסתער עליכם. הגעתה של העיר של אור שהיא גם חלק מהמימד החדש היא רק אחת מהביטויים הרבים אשר נערכים כדי להופיע בשנה זו. אינכם צריכים לדאוג שזה נראה  כמתעכב כיוון שזה עומד להופיע  בקרוב מאוד. אנו יודעים שאתם בני האדם חסרי סבלנות אבל אתם כה קרובים לראות את  העיר של האור. אנו מבקשים מכם להיות סבלניים.

מתרחש כה הרבה וברגע שהשינויים מתחילים להגיע, אתם תופתעו מהמהירות בה הם ישפיעו. אנו יידענו אתכם באשר למה שמתרחש וכל שלב ייקח אתכם קרוב יותר ליום בו אתם תיפטרו מאלה המתנגדים לאור ומפריעים לתהליך. כל הנסיונות לעכב זאת, לא יהיה להם השפעה ואנשי האופל כבר מתחילים להעריך את הקשיים שהם מתעמתים איתם. יהיו אנשים אשר הופכים את עצמם למטרד, אבל הם ייסחפו הצידה. עובדי אור יקרים, שנה זו תהיה שנה  אותה תזכרו, ותפקידכם הוא לעזור לאחרים המעודכנים פחות להבין את האמת  של מה שמתרחש.

מכאן ואילך קיומכם ייהפך בהדרגה לקל יותר, ותהיינה לכם שפע הזדמנויות לעבוד בגלוי עבור האור.  יהיה הרבה מה לעשות כשמספר רב מהמין האנושי יהיו בבלבול גדול ואפילו בפחד.  נוכחותכם וביטחונכם בשל מה שמתרחש יקלו את דאגותיהם. באופן טבעי, בבוא היום יהיה לנו מקום בטלוויזיה לדבר ישירות עם האנשים, אשר אמור להשקיט את דאגותיהם. יהיו תמיד אלה אשר לא יבינו את בואו של האור, ולא יראו עניין בו. תפקידכם הוא לא לבזבז זמן על אלה  אשר עומדים כנגד האור, אבל עזרו לאלה אשר הם פשוט מבולבלים. זה יהיה צעד גדול קדימה עבורם במיוחד אם הם תומכים נלהבים של גוף דתי.

עובדי אור רבים יכולים לקבל כתף קרה בתוך משפחתם (המתרגמת - לא יתמכו בהם, לא יגלו עניין בהם), לכן אפשרו להם לגלות את נתיבם. מה שמתוכנן עבור האבולוציה שלהם יהיה בברור נכון עבורם. אולם  יהיו רבים אשר התעוררו משנתם ומקדמים בברכה הדרכה כלשהיא  כדי  לראות את עצמם עוברים את התחלתו של העידן החדש. זיכרו שכל אחד נמצא בדיוק במקום בו הם התכוונו להיות בו, וזה המקום בו הם יחוו  בהתאם לצרכיהם. זה חל גם על עובדי אור כך שאל תדאגו אם לא מתרחש הרבה בזמן זה, זמנכם יגיע.

היינו אומרים כי ברגע שיוכר העידן החדש עבור מה שהינו, זה יהיה הזמן לעובדי האור להיהפך לפעילים. אם שום דבר לא מתרחש אשר מעיד שזו היא קריאתכם לעבוד, חכו לשעת הכושר שלכם כיוון שלא כל דבר יגיע בבת אחת. השתמשו באינטואיציה שלכם כדי להעריך מתי אתם צריכים להתחיל לעבוד עבור האור ואתם לא תטעו בהרבה.  הכנסייה הרוחנית תגיע לכך בעצמה כיוון שהיא עוקבת מקרוב אחר הנתיב הרוחני האמיתי. אולם, הבה נומר שאתם יכולים לעקוב אחר האמת מבלי להצטרף לדת כלשהי. אמרנו זאת עבור אנשים אשר רק יצאו לדרך  במסעם הרוחני, שיפיקו תועלת מביקור בכנסייה רוחנית. 

כדור הארץ עצמו עובר דרך שינויים, ובסופו של דבר ימצא את עצמו מורם לתוך המימד הגבוה יותר.  זוהי די דרך ארוכה, ובזמן זה אתם הוכנתם לחיים ברטטים הגבוהים יותר. זו פשוט טעימה של מה שעומד להגיע כך שאתם תדעו שיש לכם כל דבר כדי לחכות לו. לכן, התמקדו במטרתכם בידיעה  ששום דבר לא יעצור אתכם מליהנות מהעתיד. חשכת ימי הביניים הסתיימה כולה ותומכיהם של אנשי האופל נמצאים בבלבול.

עד עכשיו, אנשים רבים מקבלים במידה רבה את החוצנים כיוון שלא היו מקרים כלשהם אשר ניתן ליחסם ישירות לפעולותיהם.  במקום בו היה עימות, אתם יכולים להיות בטוחים  לגלות שהוא נגרם על ידי האפורים או על ידי כוחות האופל שלכם. התקפות דגל כוזבות הם גם תחום בו  הם היו מעורבים בו, אבל מבט מקרוב לעובדות יגלה את האמת. משימתנו היא להביא שלום לפלנטה מוטרדת אשר הגיעה קרוב להיותה נהרסת על  ידי פעולותיהם של אנשי האופל. הצהרנו במקרים רבים שאנו לא נעמוד מנגד ונאפשר לכך להתרחש. עלינו לפקח על סיומה של חוויתכם במימד השלישי, כך שאתם יכולים להתרומם למימד הבא.

הישארו נחושים באמונותיכם ודעו ששום דבר יכול לקחת אותם מכם. מה שיקרה כאשר תודעתם תעלה, הוא שיהיה לכם פחות ופחות לעשות דברים השייכים לרטטים הנמוכים יותר. אתם מגיעים לשלב בו אתם הולכים לנוע מעבר להשג ידם של אנשי האופל. אולם, אל תדאגו מנוכחותם. הם מוגבלים למעשי הקונדס שהם יכולים לבצע, אבל לחלק מכם יש עדיין קארמה אותה אתם צריכים לטהר אבל עדיין אתם צריכים להתרכז באור. מרביתכם  טהרתם את חובותיכם לכן נסו והיזהרו לא ליצור חדשים.

אל תאמינו בהפחדות ובשמועות באשר לכוונותיו של אובמה, כשאנשי האופל רצים מפוחדים ומחפשים כל הזדמנות לגרום לכאוס. הפחד הוא נשקם והם יינסו קשה להכניס אתכם למצב מפחיד. שוב,  זה המקום בו מגיעה האינטואיציה שלכם לידי שימוש, ואם אתם מבחינים תוכלו "להרגיש" את האנרגיה ותדעו מאיזה סוג היא.


אני SaLuSa מסיריוס, ומאחל לכל קורא שנה חדשה נהדרת. מובטח הרבה וכתוצאה מכך אתם  לא תישארו בספק שהעידן החדש הגיע. העולם מסובב עצמו במהופך כשהכאוס ממשיך, אבל זו  היא עבודה חיצונית של הנושאים הגדולים האחרונים של הקארמה. חגגו את השנה החדשה בשמחה והקרינו את אורכם  לפינות האפלות. הפדרציה הגלקטית תהיה איתכם לאורך כל הדרך.


תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili