Followers

Friday 15 May 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 15 במאי 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 15 במאי 2015

הדרך קדימה הופכת ברורה לאנשים רבים אבל ישנם כה הרבה מצבים מטעים שאתם אף פעם לא בטוחים באם אתם לוקחים את הנתיב הנכון. האמצעי הטוב ביותר הוא לשאול את עצמכם אילו ציפיות אתם מכוונים להם באופן אישי, ולתת אמון באינטואיציה שלכם  כדי לקבוע באם אתם מובילים בכיוון הנכון. זה רצוי שתהיה מטרה בחיים במקום קיום חסר תכלית, עם זאת כל המצבים ייתנו מענה לצורך שלכם ללמוד שיעורים מסויימים כדי לעזור לכם להתפתח. זכרו ששום דבר שפוגע בחייכם נעשה כך במקרה, למרות שלא נראית לעין תוצאה מיידית. אתם יקרים, אחראים לנתיב כלשהו שחייכם לוקחים כיוון שניחנתם ברצון חופשי. אולם, תמיד היתה לכם תוכנית חיים שהסכמתם עליה לפני שהתגלגלתם, וחייבים לקחת את זה בחשבון.

Saturday 9 May 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 8 במאי 2015





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 8 במאי 2015

אנו מרוצים שאנשים מתחילים לקבל שהשינויים באמת מתחילים להתרחש. כמובן שנדרשת סבלנות כיוון שהאירוע הראשון לא יתרחש עד לזמן הנכון, ורק לאחר שהוא התבסס בחוזקה ואלה המעורבים מוכנים לחלוטין. לקח זמן כדי להגיע לנקודה זו כשהסדרים דורשים את שיתוף הפעולה של מדינות רבות. הכול מתקדם יפה וכאשר אנו מספרים לכם שהשינוי יגיע בקרוב, זו עדות עד כמה  רחוק התפתחה התוכנית.  באופן טבעי הניקוי עדיין יתרחש אבל ברגע שהנושאים העיקריים הובהרו, הוא יעבור במהירות לתוך הרקע. שינויים אחרים אשר יבואו בעקבותיו גם מתפתחים וברגע שהכול מתחיל, יהיו סדרות של שינויים שאותם אתם תקדמו בברכה. ברגע שאתם לומדים באופן מלא מה מאוחסן עבורכם, אנו מרגישים שאתם תסכימו שההמתנה היתה משתלמת היטב. היו סמוכים ובטוחים ששום דבר יכול למנוע את העתיד מלהתגשם כפי שספרו לכם.

Friday 1 May 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 1 במאי 2015 -- Hebrew



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 1 במאי 2015

אנו עוקבים אחר התקדמותכם בהתלהבות כשאתם מתקרבים יותר ויותר לסימנים החיוביים הראשונים המעידים על כך שהעידן החדש החל. כעת, צריך להיות לכם מושג טוב למה לצפות ואתם לא תהיו מאוכזבים. לרובכם היו חיים רבים במחזור זה גם כגברים או כנשים, ואנו בתקווה שאתם תמצאו איזון בין השניים. יגיע זמן בו אתם לא תתיחסו למינו של אדם כפי שאתם עושים כעת. במימד שלכם בין אם אתם זכר או נקבה נוטה להכתיב את מקומכם בחברה שלכם, ותפקידכם מוגדרים בברור. עם זאת, כאשר אתם מתרוממים, ההבדלים ביניכם ייעלמו במידה רבה, אבל האנרגיות הנקביות והזכריות יישארו.

בינתיים, אתם צריכים לשמור על ראש פתוח מכיוון שכאשר הזמן חולף, אתם תיעשו מודעים להמצאות חדשות רבות, ותהיו מסוגלים להיפטר ממה שיותר לא משרת אתכם. אתם עומדים להיהפך לישויות בעלי רטט הרבה יותר גבוה עם רמה גדולה יותר של תודעה אשר תישא אתכם לתוך העולמות החדשים של יופי, ואושר מוחלט. הימים האפלים אותם אתם עדיין חווים ייעלמו בהדרגה וזמן שמח של חגיגות מחכה לכם. אנו יכולים להסתכל קדימה ולספר לכם בוודאות שהשינויים המבורכים הם הרבה יותר קרובים ממה שאתם עשויים לדמיין. רבים מאנשיכם הצעירים נמצאים כאן כדי לשחק תפקידי מפתח כאשר השינויים מתרחשים. לעיתים קרובות הם בעלי רטט גבוה יותר והתנדבו להיות חלק מהצגתכם לעידן החדש. חלק מכם אשר הינם מהדורות המבוגרים יותר עזרו להכין את הדרך, ואנו חייבים לכם הכרת תודה רבה בכך שדבקתם במטלתכם כאשר לפעמים היה חסר לכם עידוד. כשהזמן מתקדם, נשמות רבות ייקראו כדי לתרום את הידע שלהם, והתרחבות גדולה תתרחש.