Followers

Saturday 27 June 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 26 ביוני 2015




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 26 ביוני 2015

עבור אלה מכם אשר מעודכנים עם המסרים החדשים, הזמנים לאחרונה הראו כי מתרחשות פעילויות רבות. גם אתם ללא ספק תהיו מודעים שאנשי האופל נמצאים תחת פיקוח הדוק כדי להבטיח שהם לא יכולים להמשיך עם תוכניתם לשליטה בעולם. למעשה, פעילותיהם מוגבלות בדרכים אשר יבטיחו שהם לא יוכלו יותר להפריע לתוכנית עבור החופש שלכם. מבחינת חלקנו, אנו יכולים לאשר שהשינויים מואצים והתקדמויות גדולות נעשות. אין ספק שמאוד בקרוב אתם תהפכו מודעים לאירועים גדולים שעומדים לקחת אתכם לעידן החדש באמצעות הגשמתן של חלק מההבטחות שכבר נעשו.

היינו מדרבנים אתכם לשמור ביציבות על נתיב האור שלכם ולא לאפשר לפעילויות מבחוץ לקחת את המיקוד שלכם ממנו. ישנם זמנים קשים לפנינו אבל אלה יחיו זמן קצר, ובסופו של דבר זה יהפוך די ברור באשר לכיוון שאתם נוסעים בו. היו סמוכים ובטוחים שאנו צפינו באופן מלא את הבעיות אשר תעלנה, ואנו נוקטים צעדים להתגבר עליהן או לכל הפחות להפחית את השפעתן. אין אנו רוצים שאתם תעצרו מלהביט על האירועים אשר מתרחשים אבל אנו נספר לכם שהכול מתרחש בהתאם לתכניתנו לגאולתכם. לכן, שינויים מבורכים רבים מתיישרים ומוכנים להיות מוצגים, אבל כפי שיידענו אתכם בהזדמנויות רבות, הזמן חייב להיות נכון כך שעניינים אלה יכולים להמשיך קדימה ללא הפרעה.

במבט לאחור לסוף שנת 2012, אנו יודעים שחלק מכם עדיין לא יכולים להיפטר מאכזבתכם שלא קרתה ההשפעה שציפיתם. עם זאת, אנו מקווים שתסכימו כי היסודות שהונחו עבור השינויים שיתרחשו, קרו לאחר מכן. ללא ספק, הרטטים עולים ונשמות רבות מתעוררות לעצמי האמיתי שלהן, ויכולות לראות איך הופעלה עליהם מניפולציה ועוכבו בצורה שקרית. האור נשפך על פני כדור הארץ והוא מעלה את הרטטים, ואין דרך חזרה ל"ימים הישנים" אשר נעלמו לנצח, כיוון שאין להם מקום ברטטים הגבוהים יותר.

העתיד הוא מוזהב ואוחז הפתעות רבות מאוד שאלוהים הכין עבורכם. אלוהים הואאהבה ובני אדם אשר הם חסרי הבנה מאשימים את אלוהים בשל מזלם הרע. אתם לבד מתכננים את גורלכם וקובעים באמצעות פעולותיכם איזה סוג של חוויות אתם צריכים כדי להתרומם בשנית. עם זאת, אלוהים תמיד אתכם ואף פעם לא נסוג מהאהבה שנוכחת תמיד. משרתיו כגון ממלכת המלאכים מבצעים את התוכנית אשר תשחרר אתכם מאחיזתם של הרטטים השליליים. הם גם ידריכו אתכם כדי להבטיח שאתם תעקבו אחר חוזה חייכם  שלו הסכמתם כחוזה המאפשר את התקדמותכם היציבה.

יקרים, יש לכם דברים רבים ללמוד לגבי החיים מעבר לכדור הארץ. היקום שלכם של מימדים רבים רוחש חיים, ובמקרים רבים מאוד דומים לשלכם. אולם, אתם נשמרתם באופל באשר לעצמי האמיתי שלכם והמטרה לחוות את המימד השלישי. אין זה המימד הטבעי לכם וזו הסיבה מדוע אתם עכשיו יוצאים ממנו לתוך הרטטים הגבוהים יותר אליהם אנשי האופל לא יכולים להיכנס. אתם ללא ספק מבינים שבעשייה זו אתם תחיו כפי שיועד לכם, באושר, בחופש ובשלום מוחלט. ברגע שאתם הופכים לישות גלקטית, חופשיים ויכולים לנסוע ברצון, חייכם יקבלו משמעות חדשה. רק אתם לבד יכולים לשנות את עתידכם  ולעקוב אחר רצונותיכם בזהירות ולדעת שכל הזדמנות פתוחה לכם.

כפי שאתם עשויים לומר "סופה של הדרך נמצא באופק" עם זאת, אפילו שאתם מתכוננים לכך, הנתיב החדש נפתח כדי לחשןף את ההבטחות של העידן החדש. בהתייחס לכך, אתם תודרכו וייקבע לכם נתיב חדש אשר יגלה את ההבטחות של העידן החדש שיגשים את כל אותן הבטחות שנעשו לכם. אנו נוכל לבקר באופן גלוי את כדור הארץ ואפילו לקחת אתכם לטיולים בתוך מערכת השמש שלכם. בדיוק היכן זה יהיה, תלוי בתוכנית שלכם להארה נוספת, ובהתייחס לכך מדריככם יהיו בהישג יד כדי לייעץ לכם. אתם תשכחו בקרוב את הטראומות ואת האכזבות בכמה חוויות ארציות, בידיעה שהם נתנו לכם השקפה רחבה המאפשרת לכם להתמודד עם כל החוויות.

אנחנו קרובים אליכם יותר מאשר אי פעם ולאחר שנים ארוכות של קשר אתכם, דעו שאתם תקבלו ותקדמו פנינו כאחיכם ואחיותיכם. הרקע שלכם מגיע ממערכות כוכבים שונות והמשמעות היא שאתם פגשתם אותנו לפני עידנים של זמן. זכרו שברטטים הגבוהים יותר, תוחלת חייכם הרבה יותר גדולה מאשר היא עכשיו. גם, שכאשר השלמתם את חוויותיכם בגוף אחד, אתם יכולים פשוטו כמשמעו פשוט לצעוד לגוף חדש. בלשון המעטה "מוות" כפי שאתם יודעים לא מתרחש, והוא רק כולל שינויים פשוטים שאינם כרוכים בצורה כלשהי של הזדמנות כפי שאתם רגילים לחוות. לידה כפי שזה מכונה גם שונה, ואתם לא צריכים לעבור דרך השלבים אותם אתם מכירים כ"תינוק".

אני SaLuSa מסיריוס, ואאמת שהכול קיים ב"עכשיו" ואתם תוכלו לנוע אחורה ואפילו קדימה כדי לספק את חיפושיכם לחוויה. אתם למעשה מתרגלים די בקלות לשינויים, כיוון שבמציאות אין הם חדשים לכם. אולם, זה יהיה מרגש להפוך למודעים לדברים מוכרים, ולא פחות לפגוש בשנית נשמות אשר ידועות היטב לכם, ועשויות היו להיות בעלי צורה במספר מחייכם הארציים. אפילו אם אתם רק שוקלים את מספר מערכות היחסים החזקות שהיו לכם באמצעות חייכם הרבים, אתם תבינו שדי  מספר של נשמות ממתינות בלהיטות להזדמנות לפגוש אתכם בשנית.

אולם, יש לכם עדין עבודה לעשות על כדור הארץ והריכוז שלכם חייב להישמר ממוקד על מטלותיכם. כל נשמה שאתם יכולים לעזור לה עכשיו כדי "להעירה" תעריך את עזרתכם, אבל רבים לא יכולים לשחרר את הקשר שלהם לרטטים הנמוכים. עם זאת, במקום בו הם באים במגע עם מידע אשר יעזור לרומם אותם, התוצאה יכולה להיות בהתעוררות.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator. Gili

Friday 19 June 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 ביוני 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 ביוני 2015

יקרים,מתרחש עכשיו כה הרבה שלמרות שהיינו רחוקים מכם לזמן קצר, האירועים מאיצים כל הזמן ובזמן קצר יחסית הם יגלו את כוונותינו לכם. מעולם לא היה זמן בו לא היינו פעילים אלא בשל סיבות של סודיות כדי למנוע את התערבותם של אנשי האופל, היינו תמיד עובדים די ללא הפסקה. הבמה הוקמה כדי להודיע על כוונתנו, וברגע שהצעד נעשה, הם יוסלמו לסדרות שלמות שלהם. אתם המתנתם בסבלנות לזמן מעין זה וכאשר הוא מגיע אתם לא תתאכזבו. אנו בטוחים יותר עכשיו שאנו קצצנו את כוחם והשפעתם של אנשי האופל, ואנו מתכוונים להשגיח על פעולותיהם תחת עיננו הפקוחות.

יש לנו חברים רבים על פני כדור הארץ ובמשך עידנים עזרנו להם להתקדם עם מטלותיהם, כדי להציג דרכים חדשות שתיקחנה אתכם במהירות לתוך העידן החדש. ברגע שהגילויים מתחילים, אתם תוכלו להרגיש המומים מהמהירות בה הם יתרחשו.  אתם גם תיהנו לציין כמה מהר הם  מציגים אתכם  לשינויים הדרושים מאוד אשר ירוממו מיידית את איכות חייכם.  יש עוני כה רב על כדור הארץ, עם זאת זה לא היה צריך להיות בדרך זו, כיוון שיש יותר ממספיק מהעושר שלו כדי להבטיח לכולכם את צרכי החיים. לא רק זה אלא ברגע שצרכיכם הבסיסיים יסופקו, יקרו שינויים אשר מאפשרים לכם יותר זמן כדי לרדוף אחרי האינטרסים שלכם, במקום להיות עבדים כדי להרוויח כסף עבור צרכי החיים. זו כוונתנו להכניס את השינויים מוקדם ככל האפשר כך שלא יהיה עיכוב בביסוס יתרונותיו של העידן החדש.

במשך זמן עכשיו ניתנה לכם בהדרגתיות תובנה על מה לצפות ברגע שאתם משתחררים מהשפעתם ומפעילותיהם של אנשי האופל. הם היו מעדיפים לראות אתכם ממשיכים את מאבקיכם ובכוונה גורמים למלחמות ולאי שקט כך שאתם לא תוכלו אף פעם ליהנות באופן מלא מהשלום ומהאושר שאלו זכות אבות שלכם. אולם, גורלכם מובטח ואתם תחוו בקרוב שחרור מכול מה שמנע מכם בעבר לחיות חיים מספקים. יהיה זמן המתקרב במהירות בו אתם תיהנו מהחופש של חיים בחופש מאיום נוכחי מתמיד של מלחמה, כיוון שאין לו מקום ברטטים הגבוהים יותר. במשך זמן עכשיו, הם הועלו ולאט אבל בטוח אתם מתקרבים לזמן של שינוי גדול. בעיצומו של אי השקט וכה הרבה  אשר צריך לשנות כדי להעלות את רמת חייכם, אתם תמצאו שזה קשה לחזות את האופן בו שלום קבוע יכול להיות מובטח. אולם, זה יגיע ובדרך שאתם עשויים לא לקחת בחשבון כאפשרי, ויאותת את סופם של כל פעולות האיבה ויביא את השלום אותו אתם רוצים.

אמא כדור הארץ מעורבת מאוד בשינויים אשר עשויים להיראות לפעמים קיצוניים במידת מה, אבל זכרו שכדור הארץ גסס לאט ויש צורך בתשומת לב רבה ולשינויים אשר יביאו את העידן החדש לתוך ההוייה. הזיהום של הימים מהווה דאגה גדולה כיוון שהוא ממית אזורים המקיימים את החיים שצריכים להיות משופעים בהם. באזורים רבים, האדמה רוויה בכימיקלים והם צריכים להתנקות כך שניתן לשחזרה באופן מלא. ישנה עבודה רבה מסוג זה אשר תציג אתכם עם משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל כשאתם מגלים  שישנן תגליות חדשות אשר יאיצו מאוד פעולות מעין אלה. אכן, עם עזרתנו, המטלה של ניקוי כדור הארץ הופכת לקלה הרבה יותר. יהיו שינויים מסוג זה כך שהתעשיות שלכם לא יצטרכו יותר להשתמש בכימיקלים מזהמים ורעילים. מתוכננים שינויים רבים אשר יאיצו את התהליך כולו לשיקום כדור הארץ שלכם.

בזמן בו אנשים רבים מפחדים מהרע ביותר, זה תלוי בנשמות אשר הן של האור ומבינות מה מתרחש, לעזור לאלה המרגישים נטושים ובמצוקה. תהיו מודעים ששינויים מיטיבים מסיביים נמצאים בדרך אשר יעלו את איכות החיים הרבה מעבר לציפיותיכם. אנו מהפדרציה הגלקטית של אור נסייע לכם בכל השלבים, אף על פי שאנו נותנים לכם כל עידוד כדי לקחת חלק בתהליך השלם של שינוי. היו סמוכים ובטוחים שאנו מודעים באופן מלא לצרכיכם, אבל בשל האחראויות הקרמתיות שלכם, אין אנו יכולים תמיד להתערב כדי לעזור לכם. אולם אנו נעשה את מיטב יכולתנו כדי להשפיע עליכם בפעולותיכם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. למעשה, מלכתחילה, נסענו לצדכם מעודדים אתכם ועוזרים לכם לעבור דרך תקופות של לחץ עצום. אתם עשויים לפעמים לתהות מהיכן מגיעים רעיונות חדשים ולפעמים זו השפעתנו בעבודה. בקרוב יגיע זמן בו אנו יכולים לעבוד באופן גלוי אתכם, מבלי לפחד מהפרעה ולאחר מכן אתם יכולים לראות שהעניינים נעים קדימה בדילוגים גדולים.

לצערנו, העיתונות נמצאת עדיין בשליטתם של האילומינאטי, והחדשות שלכם מפוקחות בזהירות כדי לעצור את האמת לגבי דברים רבים המתרחשים לכם. אולם, ברגע שאתם מודעים למצב האמיתי אתם תקבלו את החדשות בזהירות ותפתחו את היכולת "לקרוא מבין השורות", כיוון שכה הרבה נסתר מכם ומוצג בצורה מסולפת לפניכם. במשך עידנים של זמן, אתם הוחזקתם בחשיכה בכה הרבה נושאים, והרבה ממה שיכולתם ליהנות ישירות נשמר מכם. אולי הדוגמה הטובה ביותר בהתייחס לייסורים של סרטן אשר ניתן לרפאו אלא אין זה משוחרר לציבור הרחב. מדובר באלה אשר יטפלו בכם במקום לרפא אתכם בתעשייה  אשר שווה סכום עצום של רווח. זה כמובן ישתנה בקרוב מאוד, כשהאמת תצא לאור ושום דבר לא ימנע את זה מלהתרחש.


אני SaLuSa מסיריוס, ושמח שאנו יכולים לתת לכם חדשות טובות לגבי העתיד. אתם המתנתם בסבלנות לאחרית הימים שעכשיו מתגלה לעין באופן נרחב ותתחיל בקרוב ברצינות. אנו מרוצים להיות חלק מהארתכם ובקרוב  נהיה חלק מחייכם. אנו העתיד שלכם ומצפים להאיר אתכם  באשר להיסטוריה האמיתית שלכם, כיוון שאתם הרבה יותר גדולים ממה שאתם מדמיינים ואנו מעריצים ומצדיעים לנחישותכם לראות את התבוסה הסופית של אנשי האופל. אנו נהיה אתכם בכל הזמנים כדי לתמוך בכם ואנו שולחים את אהבתנו.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Website: 
Tree of the Golden Light
Translator: Gili

Thursday 4 June 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 29 במאי 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 29 במאי 2015

המערכת הישנה ממשיכה להתפרק כיוון שאין היא משרתת יותר את צרכיכם להרחיב את רמות תודעתכם. כמו כן, אלה המשרתים את האינטרסים שלכם עובדים באופן נרחב עם האנרגיות הישנות, וכול עוד הם נשארים,  ההתקדמות לתוך האור היא עניין איטי מאוד. אולם, לעובדי האור יש קול ואלה המחפשים הארה יימשכו לאותם אנשים היכולים להדריכם לאורך הנתיב המתאים. לאינטואיציה שלכם יש תפקיד מרכזי במשחק שנועד להדריך אתכם בכיוון המתאים בצורה הטובה ביותר לצרכיכם, ולפעמים ישנה קארמה המעורבת אשר עשויה לדרוש מכם לחוות התקדמות בדרך מסוימת. היו בטוחים שוב ששום דבר בעל חשיבות לאבולוציה שלכם מתרחש במקרה,  ולכול החוויות יש  את הערך שלהן. לפעמים הסיבות עשויות לא להיראות גלויות במיידי, אבל לעיתים קרובות במבט לאחור, אתם יכולים להתחיל לראות את השיעור שיש ללמדו. באחרית ימים אלה, כמה שיעורים היו קשים, אבל הומלץ לכם לשים לב למסר שהם נתנו. אולם, אל תדאגו לגבי רמת התקדמותכם, בתנאי שאתם מטפלים בחוויותיכם עם הכוונה ללמוד מהן, ואזי אתם תתפתחו. למעשה,  לא הייתם מגיעים כה רחוק  אם לא הייתם הולכים בנתיב ההארה שלכם.

עידן זה יוכיח שהצליח בהדרכתכם חזרה לרמות הגבוהות יותר של תודעה, ואכן,  זו היתה תמיד התוכנית עבור אלה אשר התחילו להתעורר לעצמי האמיתי שלהם. זכרו שאתם התנדבתם בלהיטות לחוות "חוסר" כדי לבחון את יכולתכם להתגבר על מצב מעין זה. ידוע שתמיד היתה לכם היכולת לעשות זאת, ועכשיו אנו יודעים בוודאות כמה יפה התגברתם על מכשולים בנתיבכם להארה. עם זאת, אפילו כך, יש לכם עדיין במידה מסוימת דרך ללכת כדי להשיג רמה של תודעה מלאה. אלה מכם אשר התעוררו הופכים במהירות למודעים לחסרונות של ההדרכה המטעה אשר שמרה אתכם במצב של בלבול, אבלמדריככם עובדים במשרה מלאה אתכם כדי להבטיח שאתם מוארים. ההיבטים החשובים ביותר של חוויותיכם הן אלה אשר מדגישות את האמת של האבולוציה שלכם, ונותנים לכם תמונה ברורה יותר של מורשתכם האמיתית. אתם אלים בעשייה ועתידכם נח לא בכדורארץ כלשהו כפי שאתם מכירים אותו עכשיו, אלא בעולמות גבוהים יותר של אור.

אתם לומדים ממספר מקורות שאתם עומדים להיכנס לתקופה של שינויים נרחבים, וזה כבר מתחיל להתרחש. אם אתם חיים כעת במקום בו שינויים גדולים עומדים לקרות, היו בטוחים שננקטים אמצעים כדי להבטיח את בטחונכם. כמובן שיהיה אובדן חיים מסוים אבל עבור הנשמות המעורבות זה יהיה שחרור רצוי מחוויותיהם הנוכחיות. זכרו ששם דבר מתרחש במקרה, וכל האירועים הגדולים מתוכננים במיוחד עם תשומת לב לתוכניות החיים של הנשמות המעורבות. כמו כן הבינו שמודעותכם בשעה שאתם על כדור הארץ מוגבלת  על ידי הרטטים הנמוכים שאתם חיים בהם, אבל  עם הגדלתו של האור המשיג אותם, אתם הופכים לערים. נסו ללכת דרך החיים עם מודעות מלאה שאתם באמת שלא ניתן להשמידה, ולא משנה מה מתרחש לכם עכשיו, אתם תבריאו באופן מלא ברגע שאתם עוזבים את כדור הארץ. הסתכלו על חוויותיכם כמשחק תפקידים ונסו להבין את השיעורים שהם מלמדים אתכם.

שנה זו היא שנה של שינוי ובעתיד הקרוב מאוד אתם תהפכו למוארים באשר לאמת של הוויתכם. אתם אינכם הגוף שלכם אלא ישות אור נהדרת, וכאשר אתם משילים את גופכם הפיסי, אתם תהיו חופשיים מהמגבלות שחוויתכם. בעולמות הגבוהים יותר אתם רוכשים מחדש שלמות בגוף הרטט הגבוה יותר שלכם שמגלה אתכם כפי שהייתם  נשמה צעירה יותר. אין מקום בהם לשום דבר פחות, לכן כל המבחנים והמצוקות שאתם חווים עכשיו לא יתקפו יותר אתכם. אתם עוברים וקיימים ברטטים מוארים יותר אשר מגיבים לכוח המחשבה. אתם תתאימו במהירות אליהם ותיהנו מהחופש שהם נותנים לכם. כאשר אתם "מגיעים" לאחר  מותו של הגוף הפיסי, כוח המחשבה מאפשר לכם "לשקם" אותו בצורתו המושלמת ובשנית כישות צעירה. אכן,  עבור המטרות להצגת עצמכם כפי שאנשים זוכרים אתכם, אתם יכולים "לחשוב" על איך הייתם רוצים להיראות. לכן, אם מישהו רק מכיר אתכם כאדם מבוגר, אתם יכולים להציג את עצמכם בהתאם.  

כעת, תוכניות לעתיד הקרוב מתקדמות היטב, למרות שהתוכניות עוכבו על ידי התערבותם של אנשי האופל. בכל הזדמנות הם מנסים לדחות את הבלתי נמנע, אבל ללא הצלחה של ממש כיוון שאנו מודעים לניסיונותיהם המתוכננים לעשות זאת. ברגע שאתם הייתם אומרים "הכדור התחיל להתגלגל" לא תהיה עצירה בהתקדמותו, ושינויים רבים יתרחשו די במהירות. כאשר הכול במקום, אתם וכדור הארץ תהיו מוכנים לקבל את הביקורים הרשמיים הראשונים מאתנו, וזה יהיה זמן של חגיגה. היו בטוחים שמנקודת מבטנו הכול מוכן להגעתנו, ושום דבר יעצור זאת מלהתרחש. לכן, אנו מספרים לכם אל העתיד הנהדר עבור האנושות כדי לעודד את ציפיותיכם. כמובן שאנו מבקשים מכם להתעזר בסבלנות, כיוון שלא יגיעו לידי ביטוי אירועים עד הזמן שהוא נכון בצורה מושלמת, אבל  הבטחותינו תישמרנה.

ישנן נשמות רבות מאוד המפחדות מהעתיד כשהן רואות את הסביבה המוכרת להן מתפרקת. כאשר יש לכם את ההזדמנות לנסות להעביר את הרעיון שהכול הוא עבור הטוב ביותר, ושיש לנקות את הישן כדי לאפשר לתת ביטוי לחדש. אחרית הימים בעידנים קודמים סבלו שינויים גדולים כדי לאפשר התחלה לגמרי חדשה, ואפילו בהיסטוריה האחרונה שלכם, העדות עדיין קיימת. זכרו בכל הזמנים שאתם מנצחים ואתם, איך לומר, עברתם את המבחן ולא יהיה עליכם לעשותו בשנית. אתם גדולים במיוחד למרות שאתם עשויים לא להיות מודעים על כך בזמן זה. כאשר אתם יודעים שאתם כולם אחים ואחיות מבלי להתחשב בצבע או באמונות ומבינים את האחדות של כל הנשמות, אתם נמצאים היטב על הדרך להשלים את ההבנה. התייחסו לכול כפי שהייתם מתייחסים לעצמכם ואתם תעזרו להם להבין את הקשר הבלתי ניתן לשינוי הקיים בין כולכם.

אני SaLuSa מסיריוס, ומרוצה להיות מסוגל לשחרר מידע נוסף בזמן בו כה רבים מכם מוכנים לאמת. יש הרבה יותר לגלות אבל הכול יגיע בזמן טוב, ואנו בוודאי  לא רוצים להמם אתכם עם יותר מדי בו זמנית. אנו יודעים כשניתן לכם מעט על האמת, זה גורם לכם לחשוב על אפשרויות אחרות וכשאתם עושים כך, מדריככם ירשימו אתכם אפילו יותר. ברור שנשמות רבות לא מוכנות לאמת,  וזה לא ייכפה עליהן. כמה עדיין אוחזים בגרסה של אמת שניתנת באופן רחב דרך לימודי דת, אבל הם טעות והמורים שלהם יהפכו בעצמם ערים וישנו את גישתם. החזיקו אמונה טובה ואף פעם אל תפחדו למה שהעתיד צופן עבורכם. דעו שאהבה רבה צועדת אתכם במסעכם.

תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Website: Tree of the Golden Lightve and light


חברים יקרים, אני לוקח את החופשה הרגילה שלי כדי לבקר את שני בניי אלן וקולין.  לכן, המסר הבא שלי יהיה ביום שישי 19 ביוני. תודה לכם עבור סיועכם ותמיכתכם במהלך השינוי משרת הדואר האלקטרוני שלי הישן.  באהבה ובאור. Mike Quinsey..



 Translator: Gili

Wednesday 3 June 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 במאי 2015




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 במאי 2015

הזמן ממשיך לעבור מהר מאוד וימשיך לעשות זאת, מה שמהווה עבור רבים מכם הקלה כשאתם חווים אתגרים רבים. זה צפוי כשאתם עומדים בפני ניקוי שארית הקארמה שנצברה במשך תקופה ארוכה של זמן. תגיע נקודה בה אתם למעשה סיימתם זאת, וזה ייחשב כאילו ניקיתם  והדף יהיה נקי.  מיקודכם על כל מה שהוא חיובי יבטיח שאתם תישארו בנתיב האור, ואחרית הימים תהיה הזדמנות בה אתם נעשים מודעים לשלמות בתוככם. זה יגיע עם הרגשה של שלום וידיעה שהכול טוב. אתם תמצאו שקל יותר לחיות ב"עכשיו" והחיים יהיו הרבה יותר מהנים כשאתם מתמקדים באור. הרטטים הישנים יחזיקו מעט או לא יהוו יותר אטרקציה, ואתם תדעו מעבר לכל ספק שאתם מתעלים.

אלה כאילו שני עולמות משולבים, אבל הם במציאות נפרדים כאשר הרטטים הגבוהים יותר מרוממים אתכם למעלה. בהתאם לבחירתכם אתם עוזבים את הרטטים הישנים מאחור, כיוון שלמדתם את השיעורים שהם היו צריכים לתת לכם. עבור אלה אשר בוחרים להישאר, חייהם ימשיכו הרבה מאוד כפי שהיו קודם לכן, אפילו אם הם צריכים לשנות את מיקומם לכדור ארץ חדש. היו בטוחים שהתוכנית עבור האנשים היא מושלמת וכל נשמה תגלה בעצמם בדיוק  את המקום שהם מתכוונים להיות. אם המשמעות היא פרידה מחברים, אל תתיאשו כיוון שזה נוצר מקשר של אהבה, אתם תמיד תוכלו לחדש אותו.  זכרו שבשלב מסוים בעתיד, הכול יהיה ב"עכשיו", ולאחר מכן אתם תוכלו לנוע כהרף עין באמצעות כוחה של המחשבה.

לעת עתה, אתם יכולים להתחיל לדמיין מה אוחז העתיד, והשמחה והאושר שהוא מביא. כמה נשמות ידאגו לגבי המשך מערכות יחסים ישנות, אבל זכרו שהקשר יכול להיעשות תמיד באמצעות שליחת המחשבה, ואם נשמה זו היא חופשית אתם תחוברו. בהשוואה לחופש שיהיה לכם, החוויה בכדור הארץ תיראה כאילו הייתם ב"כלא" פשוט בשל המגבלות שהיו דרושות כדי להבטיח שחייכם לא יופרעו. אתם יצרתם את מציאותכם וזה היה נחוץ לכם כדי לחוות את מה שיצרתם. זו הדרך היחידה ללמוד איך להתמודד בעוצמה מעין זו, וזה ישרת אתכם היטב כאשר יהיה לכם חופש מוחלט לנוע בתוך המימדים הגבוהים יותר של הגלקסיה.

אנו מאמינים שרבים מכם התעוררו לפוטנציאל האמיתי שלכם, ויודעים שאתם התעוררתם והרחבתם את תודעתכם. זה ימשיך עד שאתם מוכנים לקחת את הצעדים הסופיים כדי להיהפך לישות גלקטית. זה לא יהיה חדש לכם כשאתם חוזרים לרמה  שהישגתם קודם לכן. אתם הפלתם את הרטטים שלכם כדי לחוות ברטטים הנמוכים יותר, ועכשיו רבים מכם מוכנים לתבוע חזרה את התדרים הגבוהים יותר. אתם הרבה יותר גדולים ממה שאתם יכולים אולי לדמיין, אבל כשהזמן חולף, אתם תזכרו את חוויותיכם הקודמות. אחרי שביליתם חיים רבים על כדור הארץ עם תודעה מוגבלת, אתם בסופו של דבר תיהפכו בשנית לאחד עם העצמי הגבוה יותר שלכם ותהפכו לשלם. הזמנים לפנינו מרגשים ואתם תבחרו את החוויה הבאה שלכם, כשהאבולוציה מתרחשת כול הזמן. החשוב הוא לחזור לאלוהות אבל  יש דרך ארוכה לפניכם כעת.

כמו תמיד, אנו מפקחים על כל הפעילות על כדור הארץ ומסביבו, עם מבט לעצור חילוקי דיעות מלחמתיים כדי למנוע מלחמת עולם נוספת. אנו גם נזהרים מפולשים לא רצויים שאנו מונעים מהם להתקרב, כשכדור הארץ הוא מה שאתם מכנים "מחוץ לתחום". אנו  לפעמים מאפשרים קשר, אבל רק כדי להגדיל את מודעותכם  לצורות אחרות של חיים אשר קיימים ביקום שלכם. יש לכם פשוט כה הרבה ללמוד וזה יהיה מאוד מקובל ויעזור להבנתכם על החיים האוניברסליים אשר משפיעים  על כול מה שמסביבכם.  עד לאחרונה הוחזקתם כה מבודדים כך שאתם באמת האמנתם שאתם הייתם במרכז היקום. עכשיו אתם מבינים שציוויליזציות רבות שהן מתקדמות מאוד קיימות אתכם, וכשאתם מוכנים, הם יוצגו לכם.

בינתיים, העסיקו את עצמכם עם מה שאתם מכנים "עסק לא גמור" וכשזה מיושם למערכות יחסים, נסו לגרום להבנה משותפת כדי להתגבר על כל הבעיות שנותרו.  לשמור טינה או עוינות מוחלטת אינו מקובל לאחד אשר רוצה להתקדם עם האבולוציה שלהם. כפי שנאמר לכם כה לעיתים קרובות, "אהבה" היא האנרגיה העוצמתית ביותר והיא בסופו של דבר תתגבר על הבעיות הקשות ביותר שאתם עשויים לפגוש. אם קראתם את מסרי המאסטרים, שימו לב שהם מ"אהבה ומשלום" ולדוגמה השיעורים שלישו מדגישים את הצורך "להפנות את הלחי השניה", וזה לא קל עבורכם כאשר אתם עומדים בפני עוינות ואיומים. אולם, התכוונו תמיד לתגובה הגבוהה ביותר שאתם יכולים ובהיותכם דוגמה אתם תעזרו לאחרים.

השינויים בכדור הארץ שהוזהרתם עליהם, מתרחשים, ובסופו של דבר יהיה אובדן חיים. אולם, היו בטוחים שהכול הוא בהתאם לתוכנית החיים של כל נשמה, ובאופן כללי אתם נמצאים במקום שאתם אמורים להיות כדי לזכות בחוויה. אם אתם יכולים לקחת זאת בפסיעתכם, אתם תעברו דרך תקופות מעין אלה יחסית בקלות. לכן, הרבה מושפע מהשינויים אבל לא פחות מכול ממלכות הטבע. החיות במיוחד יעברו לשטחים אשר מתאימים לצרכיהם, וחשוב שישמרו על ההמשכיות שלהן. כמה זנים ימותו בסופו של דבר ואם אתם מסתכלים על ההיסטוריה שלהם, שינויים מעין אלה אינם יוצאי דופן. לא ניתן למנוע את השינויים וברגע שהדברים יירגעו, אתם תראו שהעולם הופך למתון יותר. הכול הוא חלק מכם ומאבולוציה של אמא כדור הארץ.


אני SaLuSa מסיריוס, ומרוצה תמיד להסביר לכם על אופי השינויים להם אתם יכולים לצפות. הסתכלו  בתוצאה החיובית של מה שמתרחש, ודעו שהניקוי הוא מרחיק לכת כשהוא ממשיך לשקם את כדור הארץ למצבו הקדמוני. המשיכו עם מטלותיכם באהבה ובשמחה ותנו אותה ללא הגבלה כדי לעזור לאחרים החולקים את מסעכם.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Webpage: Tree of the Golden Light
Translator: Gili