Followers

Saturday 25 July 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 ביולי 2015




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 24 ביולי 2015

כתמיד, כה הרבה מתרחש על כדור הארץ שאין אתם מודעים לו ישירות. הסימנים החיצוניים נמצאים סביבכם ובאופן כללי אנשים חשים את השינויים שמתרחשים. ייתכן שאין הם יודעים בשלב זה מהם אבל הם מרגישים את השוני העדין באנרגיות מסביבכם. ישנה איתם ההרגשה של השינויים שמתקרבים למתן ביטוי, ומורגש  שהן חיוביות מאוד. העניינים ימשיכו באופן דומה וימשיכו לגדול עד שבסופו של דבר  תהיה התרוממות שניתן יהיה להרגישה.  בכל זאת, כמה לא יהיו מודעים, אבל אלה מכם אשר עבדו להעלות את הרטטים שלכם ללא ספק יעשו זאת. זו עשוייה להיות גם הרגשתכם החיובית הראשונה לשינויים, ואנו יודעים שרבים ירגישו מרוממים ממה שמתרחש. הם ימשיכו ומשם אין דרך חזרה לרטטים הישנים הנמוכים יותר.

אתם בקושי יכולים שלא להבחין שמשטרים רבים מתקשים בשמירה על אחזקתם באנשים. זה ימשיך עד שהדרכים הישנות יתפרקו ולאחר מכן ניתן להציג דרכים חדשות. נשמות רבות התגלגלו בזמן זה מהמאוד סיבה זו, ופשוט ממתינות להזדמנותם להוביל את האנשים לתוך העידן החדש.  כבר תוכנן הרבה וממתין לזמן הנכון להיות מוצג. היו סמוכים ובטוחים שברגע שהשינויים מתחילים ברצינות, הם יגיעו מהר מאוד. ישנם סימנים גוברים מסביבכם שמראים בבירור את אי התאמתן של השיטות הישנות והתמוטטותן של הכלכלות שלא יכולות להמשיך בצורתן הנוכחית. הפתרונות נמצאו וכאשר ההזדמנות הנכונה עולה עבורם כדי להציגם, אתם תמצאו שההתקדמות תקח פתאום קפיצה קוונטית קדימה.

אלה שיש להם אינטרס לשמור על הדרכים הישנות, יילחמו בשינוי, אבל ללא הועיל כיוון שהתוכנית היא שהשינויים יובילו אתכם קדימה יותר מאי פעם. כמה יבחינו שהחדש יכול רק להגיע לתוך ההוויה כאשר היישן הוסר וינסו לעכב את ההתקדמות. הם יכולים שתהיה להם רק השפעה מוגבלת על הבעיות בהישג יד, כשהמסגרת נקבעה.  כה הרבה בהמתנה, פשוט ממתין לרגע שניתן להציגו. כיוון שחסרה להם הבנה, רבים נמצאים במצוקה ממה שמתרחש כשהיישן מתפרק. אולם, כאשר הם יכולים לראות הרבה קדימה, הם יתפסו את המשמעות של מה שמתרחש. השינויים יהיו  הרבה יותר מרחיקי לכת ממה שאתם יכולים לדמיין, אבל נחוצים כדי להאיץ את התרוממותכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר.

כמה שואלים מה הם אמורים לעשות במהלך תקופת השינויים ואנו מציעים לחיות חיים נורמליים ככל האפשר ולאפשר כמה קשיים. אלה יהיו קצרים כשהסיבה הסופית להם היא איך לומר "לפנות את הרציפים" ולאפשר לתת ביטוי לחדש. זה יהיה די אירוע כאשר אנו יכולים סוף סוף לנחות בביטחון ובגלוי על כדור הארץ, אבל זמן זה הוא רחוק בהתחשב בכך שאנו צריכים להיות ברורים לחלוטין  על כל התערבות אפשרית מהיררכייה הישנה. בשעה שהזמן עובר, אנו נגבה את נציגינו אשר נמצאים על כדור הארץ  ממתינים ומוכנים לשחק את חלקם בהבאת השינויים. כל אחד יכול בסופו של דבר להפוך מעורב במידה מסוימת  כיוון שיהיה הרבה לעשות. אולם,  לא הרבה כפי שאתם עשויים לדמיין, כיוון שיהיה לכם את היתרון של ידע וציוד אשר ישימו אתכם שנים רבות קדימה  מהמקום שאתם נמצאים בו כעת. אנו יכולים לעזור לכם להאיר את המטלות הרבות שאחרת היו נראות בלתי אפשריות.

אנו מקווים שאתם מתחילים לקבל תחושה של האנרגיות החדשות ויכולים להגדיר את ציפיותיכם הרבה יותר גבוה מאשר קודם לכן.  יש הרבה אשר במכוון נשמר מכם אשר היה מרים מאוד את איכות חייכם הרבה מעבר לזו שבהווה. אתם תתאימו בקלות לדרכי  החיים החדשות אשר יתגלו לכולכם. אתם כבר יודעים דרך הרעיונות  שהוצגו לכם את הפוטנציאל לשינוי.  למעשה, ללא ספק זה יעלה על ציפיותיכם, ואתם עשויים להרגיש כי השינויים הגדולים ביותר הם אלה אשר משחררים אתכם מלהיות פשוטו כמשמעו עבדים עם מעט זמן חופשי ללכת אחר עיסוקיכם. בהתחשב בזמן  שהכול ישתנה אבל ראשית אתם תחוו חיים ללא הצורך לכסף כפי שאתם מבינים זאת. זה אולי לבקש יותר מדי מכם לתפוס את האופן בו אתם יכולים לשרוד בלעדיו, אבל אין זה דורש הבנה וגישה שונה בהשוואה לאופן בו אתם חיים עכשיו. השוני העיקרי הוא שלכול אחד יהיה את צרכיהם המסופקים להם ואף אחד לא יהיו בלעדיהם.

עכשיו אתם הופכים מודעים למטרת החיים על כדור הארץ, ומה צופן העתיד, אתם צריכים להיות נינוחים יותר ומסוגלים להתמודד עם כל החוויות שישנן לכם. עבור רבים, ההווה עדיין הינו אתגר וקארמה שיש לנקותה, אבל לפעמים אלה הן מטלות שלא הסתיימו אשר עשויות ללכת חזרה הרבה יותר מאשר חייכם האחרונים. אלה הם זמנים לסיים את כל הבעיות הישנות,  אבל כפי שזה עם כל החיים הקודמים, אתם הסכמתם לתוכנית אשר מכסה את צרכיכם ועוזרת לאבולוציה שלכם. במציאות, שום דבר חשוב קורה במקרה למרות שזה עשוי להיראות כך. לכולכם יש תוכניות חיים אשר בכוונה נועדו לקדם את האבולוציה שלכם ולעשות זאת כרגיל, כשיש לכם מדריכים אשר מבטיחים שאתם תלכו אחריהם. רצון חופשי הוא משהו שבדרך כלל ממומש לפני שהגעתם לחיים, למרות שזה נכון לומר שהמילה האחרונה היא שלכם.

אתם יכולים להסתכל אחורה להיסטוריה של כדור הארץ בידיעה שתרמתם לה במהלך חייכם הרבים. אכן, ניתנה לאנושות במידה רבה יד חופשית ליצור עבור עתידם ומה שאתם חוווים היום זו התוצאה. בהתחלה זו היתה המטרה שלכם כשירדתם דרך המימדים השונים, ואבדתם מגע עם העצמי האמיתי שלכם ויצרתם את החוקים והכללים משלכם עבור החיים. האתגר היה לראות אם אתם עדיין יכולים לגלות את האור ואת דרככם חזרה לאלוהים. אנו מרגישים שרבים מכם הגיבו למשימה והצליחו והיום אתם עוזרים לאחרים גם למצוא את דרכם חזרה הביתה. אתם התחשלתם באש של החוויה האנושית, ואתם עכשיו מצוידים היטב כדי לעזור לאחרים אשר נוסעים בנתיב הדומה.

יקרים, ישנם כה הרבה הסברים להציע בתמורה כדי להסביר מהם החיים ומה מטרתם. זה יכול להיות מבלבל אבל בכל זמן נתון לכו אחרי האינטואיציה שלכם ואתם לא תטעו הרבה. כמו כן, זכרו שמדריככם תמיד מנסים לעזור, אבל זה כמובן קשה אם הנשמות לא הכירו עדיין את קיומן.  בסופו של דבר, אתם תמצאו את האמת, כיוון שבסוף  זה כול מה שיהיה קיים.

אני SaLuSa  מסיריוס,  נהנה מזמנים אלה אתכם בידיעה שרבים מכם התעוררו לאמת ובטוחים לעזוב את המימד הנמוך יותר שלכם מאחור. אתם למדתם את השיעורים שהיה לו להציע ועכשיו מוכנים אם זו בקשתכם, לעזור לאחרים הנאבקים למצוא את האמת. הפדרציה הגלקטית מסתכלת קדימה ליום אשר מתקרב כאשר אנו יכולים להיפגש כאחד, ולעבוד ביחד באור.

תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

Saturday 18 July 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 ביולי 2015




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 17 ביולי 2015

הזמן רץ והאירועים על כדור הארץ מואצים, ובכך שניתן לכם רצון חופשי להחליט איך לחיות ביחד, אתם עכשיו חווים את התוצאה של בחירותיכם. זה ברור שאין אתם יכולים לתמוך במערכת שאתם יצרתם, כיוון שהיא מתפוררת ומוכיחה שאין היא מתאימה לצרכיכם. אכן, איך לומר, אתם חייתם בזמן שאול וזה כבר הופך לברור שאין אתם יכולים למנוע את התמוטטותו של הגזע האנושי. עידן אחר עידן ניסיתם להקים אוכלוסייה משגשגת, עם זאת באותו זמן נכשלתם להביא אתכם את האומות העניות ביותר. הבעיות עכשיו הן כה גדולות שזה מאוחר מדי למנוע את התוצאה שהינה התפוררותן של המערכות הישנות. במילים אחרות, אתם תאולצו לשנות את דרככם אם אתם רוצים להתגבר על הבעיות שיצרתם. זה יהיה תהליך מכאיב אבל תוצאתו תהיה בדרך חדשה של חיים ביחד, בהם הרטטים עולים לנקודה בה שליליות למעשה לא קיימת. לאחר מכן, אתם תראו את הדרך האמיתית. ניתן יהיה לקיים הרמוניה ושלום, ואנשים יוכלו לחיות בלי פחד. אנו יכולים להבטיח לכם שזה אפשרי, וכשהרטטים ממשיכים להאיץ,  לא יהיה עליכם להמתין זמן רב מדי כדי לחוות כמה שינויים חיוביים. אנשי האופל לא יכולים יותר להכתיב את האופן בו עתידכם יתפתח, ותוכניותיהם לשליטה מוחלטת אינה ברת ביצוע.

אנו מבקשים מכם להמשיך לתת אמון באלה מבינכם העובדים לקראת שינויים מיטיבים, בידיעה שזה קשה להציגם בשעה שמצבים כאוטיים נשארים לא מרוסנים. במשך זמן ארוך מאוד, חידושים רבים שהיו עושים את חייכם קלים יותר, נמנעו מלהתקדם, אבל הם אינם יכולים להיות מעוכבים לזמן ארוך יותר.  ברגע שזה הזמן לשחרר רעיונות חדשים, התקדמות תיעשה מהר מאוד, וכאשר זה בטוח עבורנו להגיע באופן גלוי ביניכם, אנו נוכל לעשות יותר עבורכם או אתכם. הרבה המחכה להשתחרר ירומם אתכם מהר מאוד ואתם תבינו שהעידן החדש הוא היטב בעיצומו. אתם תקפצו קפיצה קוואנטית קדימה בטכנולוגיה אשר תסיר בעיות רבות שכה מעכבות אתכם. מלבד פעולותיהם של אנשי האופל, אתם כבר נהניתם מרמת חיים גבוהה יותר, אבל כל זה ישתנה בעתיד הקרוב.

כפי שהבחנתם, השינויים ממשיכים להתקדם ומביאים לתוך ההוויה את כל מה שדרוש כדי להזיז אתכם לתוך העידן החדש. אמא כדור הארץ משחקת חלק נכבד בתוכם וכבר הסימנים שנמצאים שם מעידים מה מתרחש. התוצאות יהיו די דרמטיות ומאוד לטעמכם כאשר אתם מבינים שהם מיטיבים לכם. אולי השינויים המקובלים ביותר יהיו ניקוי האדמות והימים, אשר זוהמו מאוד בשל חוסר אכפתיות של האנשים לפלנטה ולשאר צורות החיים. למרבה הצער, יהיו אבידות בנפש בממלכת החיות, אבל אתם תבינו שגם הם כפופים לרטטים הגבוהים יותר. סיפורי התנ"ך שלכם מספרים לכם על "גר אריה עם כבש" ואולי אתם יכולים עכשיו להבין  איך זה יכול להתרחש.

גורלכם תמיד היה חלק מהתוכנית הגדולה יותר ולא יכול להשתנות, אבל היה לכם רצון חופשי  להתקרב אליו בדרככם. הרבה נלמד מחוויותיכם והגזע האנושי יהיה גדול יותר עבור זה. זכרו שאתם כולכם מתקדמים במוכנות ללכת דרך העידנים השונים כדי לגדול באמצעות חוויותיכם, וכאשר אתם מסתכלים אחורה אתם תהיו שבעי רצון שעשיתם זאת. אתם ידעתם שלמרות מה שהתרחש, לא יינטשו אתכם אף פעם או לא תישארו למצוא את דרככם הביתה. עכשיו רגליכם נמצאות על נתיב זה, ומכאן ואילך ישנה רק דרך אחת והיא קדימה. זה היה מבחן קשוח שזרק אתגרים רבים שהתגברתם עליהם. המשמעות היא שאתם לא תצטרכו לבלות את אותו הזמן שוב ברטטים הנמוכים יותר.

בשל החשיבות של זמנים אלה למין האנושי, אתם במיקוד של תשומת לב רבה ו"חברים ותיקים" רבים ממתינים לחזרתכם לרטטים הגבוהים יותר. רמות אלה הן הרבה יותר ביתכם הטבעי וחלק מהאבולוציה שלכם תמשיך עד שאתם חוזרים לבורא, ונעשים אחד עם כל מה שיש. לכן, תיהנו מחוויותיכם כיוון שהן נבחרות להתאים לצרכיכם, כשאתם מתפתחים ללא הרף לקראת מצב של שלמות. עבור אלה אשר עשויים להיות חדשים לרעיונות אלה, היינו מספרים לכם שאתם בני אלמוות, לכן במובן מסוים אין זה משנה מה אתם בוחרים לחוות. כשאתם נעים דרך כל מימד, האנרגיות שלכם הופכות להיות טהורות וגדלות עד שאתם מקיפים שטח גדול של חלל, ובסופו של דבר לגמרי הופכים לישות של אור. ייתכן שקראתם כי אתם אלוהים בהתהוות וזו הסיבה מדוע נתיבכם לוקח אתכם חזרה לבורא של כל מה שיש.

אתם כעת רק חלק מייצג של הווייתכם האמיתית, אבל עכשיו אתם גדלים כל הזמן כשאתם מביאים את עצמכם יותר לתוך הרטטים של האור. מסעותיכם כעת מציבים אתכם בין נשמות ברמות אבולוציה שונות,  וזו הסיבה מדוע אתם מתמודדים באתגרים כה רבים. אתם נוטים להיסחף לקראת אלה בעלי רטט דומה, אבל לצרכי האבולוציה שלכם אתם אולי ממוקמים במקום בו צרכיכם עשויים לקבל את השירות הטוב ביותר. לעיתים קרובות אתם מבלים מספר חיים באותה קבוצת נשמות, כאשר אתם יכולים לעזור לכל אחת לחוות ולהתפתח. אתם  כמעט בטוח נוטלים על עצמכם תפקידים שונים בכל פעם, והיתרון הכללי הוא שאתם גם מתקדמים עם הנשמות שאתם מחוברים אליהן. זה מסביר  מדוע כמה קבוצות מסתדרות כה טוב אחד עם השני, בשעה שאחרים מתמודדים בקשיים. זה מסתכם  באיזו סוג של חוויות תשרתנה את צרכיכם בצורה הטובה ביותר.

אם אתם מוצאים את עצמכם במערכת יחסים קשה עם משפחתכם, זכרו שאתם מוקמתם שם כדי ללמוד שיעורים מסוימים אחד מהשני. נסיבותיכם התרחשו תמיד כך שאתם יכולים להתקדם באופן רוחני  ואלה הן מערכות היחסים הקשות ביותר שאתם לומדים מהן הרבה ועושים זאת מהר יותר. לכן, אם אתם מרגישים שיש לכם זמן קשה על כדור הארץ, שלא תיעלם מעיניכם אף פעם העובדה ששום דבר בחייכם מתרחש בלי סיבה טובה. אכן, אם אתם גדלים במודעות, אתם עשויים כבר לחוש שחוויותיכם הינן תקופת לימוד. היו סמוכים ובטוחים שברגע שהשיעורים נלמדו, אתם עשויים לא להצטרך אי פעם לעבור דרכם בשנית. לכן, התמודדו במכשולים בחיים עם נחישות להתגבר עליהם בדרך הנכונה המכבדת את צרכי הנשמות האחרות כמו  את צרכיכם.

כאשר חייכם מסתיימים ואתם סוקרים אותם, מה שעושות כל הנשמות מיד לאחר מעברן, אתם תדעו כמה עשיתם היטב. אין האשמות אם נכשלתם במבחנים כלשהם, כיוון שתמיד תהיינה הזדמנויות נוספות שיושמו לפניכם. כיוון שבמציאות, הזמן לא קיים כפי שאתם יודעים אותו, יש לכם את כל הזמן שאתם צריכים כדי להתקדם במסעכם הרוחני. כשאתם עוברים את החיים אתם כמעט בבירור מקבלים תחושה אינטואיטיבית על מה מדובר ויודעים מה נדרש מכם. בסופו של דבר יש לכם חברים רבים  על ומחוץ לכדור הארץ העוזרים אחד לשני ונוסעים את המסע אתכם.

אני SaLuSa  מסיריוס, וכתמיד מוכן להציע עזרה והדרכה אוהבת.

תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

Saturday 11 July 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 10 ביולי 2015 Hebreww





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 10 ביולי 2015

העניינים ממשיכים לתסוס והכאוס קיים במדינות רבות, כשהדרכים הישנות מוכיחות שאין הן מספקות יותר את צרכיכם. הבעיה גדלה כל כך שיש צורך בשינויים מסיביים כדי לשים את הציוויליזציה על מסלול חדש אשר ייקח אתכם לעידן החדש. השינויים עכשיו הינם בתהליכים והם בלתי הפיכים כשהחדש חייב להחליף את הישן ולקחת אתכם מחוץ למערכת שלא מכסה יותר את צרכיכם. עבור רבים זהו תהליך מטריד  שיש לו הבנה מעטה או בכלל לא על מה שמתרחש, עם זאת כשנראה שהתשובות מגיעות עם גישה חדשה לצרכיכם, אנשים ייענו להזדמנות. כתמיד אנו נדריך את אלה אשר יש להם תפקיד גדול לשחק בגרימת השינויים. הם לא יוכלו להיות מושגים בלי מידה של קושי, אבל אנו נבטיח שזה יישמר למינימום. המשיכו לאחוז בהשקפה חיביות כשהתוכנית לעתידכם  התבססה היטב. אתם תהיו יותר ממרוצים מהתוצאה.

כיוון שזמן רב הייתם כפי שהייתם אומרים "מובלים במעלה שביל הגן" ושמרו עליכם בכוונה בחושך באשר לאמת של הפוטנציאל שלכם ולסיבה בחווית הדואליות. זו היתה עקומת למידה גדולה אשר אפשרה לכם לרומם את עצמכם מהחייים בתודעה מוגבלת, לחיים אשר יעירו אתכם לפוטנציאל האמיתי שלכם. כפי שהזכרנו פעמים רבות, אתם הרבה יותר גדולים ממה שאתם מדמיינים אבל הוטעיתם בכוונה על ידי תורות שקריות, והמגבלה של תודעתכם. הכול משתנה במהירות גדולה  ויותר נשמות מתעוררות לעצמי האמיתי שלהם. אתם יוצאים מתקופה ארוכה של חשיכה לתוך האור ושום דבר יכול עכשיו למנוע מכם ללכת לאורך כול הדרך לתודעה מלאה. זה כבר בא לידי ביטוי באמצעות מספר הנשמות שהתעוררו, ומובילים אתכם לאורך הנתיב להארה מלאה.

ישנן כמה נשמות אשר אינן יכולות להעלות את הרטטים שלהן, אבל היו סמוכים ובטוחים שיינתן להם כל סיוע כדי לכוון אותם לכיוון האור. אין טעם לנסות "לרוץ לפני שאתם יכולים ללכת" ומדריכהם יעזרו לנשמות אלה להתעורר אל האמת. ברגע שאתם מתחילים להבין עד כמה נשמרתם בחושך, זה הופך הרבה יותר קל לתפוס את האמת על הווייתכם. אתם  כולם במהות נשמות גדולות אשר נטלתן על עצמכם לחוות דואליות, כדי להתמודד באתגרים שזו מביאה. במשך חיים רבים נגעתם במעמקי החשיכה, עם זאת אף פעם לא אבדתם מגע עם העצמי הגבוה יותר שלכם. כתוצאה מכך, רבים מכם מצאו בסופו של דבר את נתיבכם האמיתי שמוביל אתכם חזרה לתודעה מלאה. ברגע שאתם מתחילים להתעורר, אין חזרה לדרכים הישנות, ונשמות אלה של האור יגרמו לשינוי מוחלט בדרך בה אתם מנהלים את חייכם.

עקבנו אחר התקדמותכם במשך עידנים של זמן, ולקחנו בחשבון את הישגכם לרכוש מחדש את רמות התודעה שלכם כדי שתהיינה יוצאות דופן במשך תקופה כזו קצרה. ההיסטוריה שלכם מראה את מה שהתרחש כאשר נשמות אבדו מגע עם האור, ובכתוצאה מכך כמה קשה זה היה להתרומם בשנית. אולם, אתם הוכחתם שזה אפשרי והיום רבים מכם מובילים את הדרך קדימה. בעשותכם זאת אתם גם מביאים אחרים אתכם וכך ההתעוררות מחדש אוספת קצב. אתם צריכים לברך שעליתם על ההזדמנות וצרכיה, ושום דבר יהיה מסוגל לעצור את התקדמותכם קדימה. במשך זמן רב, נשמות ניעורות אלה הוחרמו על ידי אחרים שלא היו מסוגלים להבין את האמת, אבל זה משתנה כשהרטטים ממשיכים לעלות. בקרוב מאוד תהיה התרוממות גדולה נוספת בתודעתכם והאמת תגיע לנשמות רבות נוספות.

אנחנו נמצאים עכשיו כה קרוב אליכם ומבקרים בגלוי את כדור הארץ שלכם, כה הרבה שמרבית האנשים מקבלים את נוכחותנו בשמיים שלכם. בשל הטכנולוגיה המתקדמת מאוד שלנו הנשק שלכם מציב סכנה מעטה לנו, ורבים מכם יודעים שהוצאנו רבים מהם מכלל פעולה כאשר עלה איום. יש לכם מקרים מוקלטים רבים של כלי הרכב שלנו שנראים מעל אתרי גרעין שלכם, ונוקטים בפעולה כדי למנוע מכם להתחיל מלחמה נוספת. הצלחנו לשמור על שלום העולם בכדור הארץ אבל היינו צריכים לאפשר  את מה שאנו מכנים עימותים זעירים בשל סיבות קרמתיות. אולם, אנו נפקח על התרחשויות מעין אלה כדי להבטיח שהן לא יצאו מכלל שליטה. בסופו של דבר יהיה סוף לכל המלחמות ושלום בר-קיימא יושג על פני כדור הארץ. עתידכם מובטח והשינויים שאתם חווים עכשיו הם חלק מהניקוי שמתרחש.

במשך זמן ארוך עד עכשיו השתמשנו בהשפעתנו כדי להדריך את מדעניכם לאורך נתיב אשר תוצאתו תהיה עולם של שלום. אולם, אין אנו יכולים להתערב אם אחרים עדיין תומכים בכלי נשק של מלחמה, אבל נבטיח שלא יהיה שימוש בהם המסכן מלחמה כלל עולמית. כדור הארץ היה כפוף למתקנים גרעניים בהזדמנויות רבות, אבל  לא תהיה אפשרות להשתמש בהם בשנית ואנו נמצאים כאן כדי להבטיח שאתם מוגנים. יש לכם רצון חופשי אבל כשאתם נכנסים לעידן החדש שם ממתין לכם עתיד חדש, אשר אינו מאפשר יותר מלחמות המביאות מוות והרס נרחבים שקרו לפני כן. שלום עבור כל האנשים יהיה אפשרי ברגע שמוסרת נוכחותם של אנשי האופל. לא יהיה לכם יותר מדי זמן להמתין כדי ששלום עולמי יוכרז, אבל יהיה צורך בהרבה שינויים הכרחיים בדרך.

בינתיים, אנו נמשיך עם פיקוחנו על פעילויות כדור הארץ, כולל אלה של אמא כדור הארץ אשר גם מעורבת בשינויים שקורים. המהפכים הכרחיים כדי לאפשר את השינויים הגדולים יותר אשר תוצאתם תהיה בכדור הארץ חדש, הנקי מכל השאריות של מאות שנים של הזנחה והרעלה של האדמה והימים. זה עשוי להיראות כמעט מטלה בלתי אפשרית, אבל עם הידע המתקדם שלנו והמשאבים הבלתי מוגבלים, לא יקח זמן מאוד ארוך להשיגה. אנו למעשה כבר מוכנים להתקדם עם אמא כדור הארץ ולשקם אותה מחדש למצבה הקדמוני שהיתה בו לפני עידנים רבים. מטלות אלה  לא יכולות להיות מטופלות על ידכם  בשל הידע המוגבל שיש לכם, אבל אנו נהיה בהישג יד כדי לסייע לכם ברגע שהנקיון יכול להתחיל.

אנו יודעים שרבים מכם הרחיבו את רמות התודעה ומבינים איך האמת תוארה בצורה מסולפת כדי לשמור אתכם בחושך. היו סמוכים ובטוחים שכאשר הזמן הוא נכון, לא יהיה עיכוב  בלהכיר לכם את ההיסטוריה האמיתית שלכם והעתיד הנהדר הממתין לכם. ייתכן והיו לכם חזיונות על כדור הארץ החדש אבל למעשה זה יעלה על רעיונותיכם באשר למה ששוכב במלאי עבורכם. כל הדמעות והאכזבות שחוויתם נראה שיהיו חסרי ערך והשפעה כאשר אתם תראו את השינויים הנהדרים מתרחשים. היופי והפלאות אשר יהיו שלכם ליהנות מהם, הם הרבה יותר מעבר לדמיונכם הנוכחי.

אני SaLuSa  מסיריוס, מגיע בשנית להאיר אתכם באשר למה שקיים לפניכם.  האיום של מלחמה והרס ייעלם ושלום קבוע ישלוט. אנו נהיה לצדכם עוזרים להביא את כדור הארץ החדש לידי קיום, וזה יהיה זמן שמח לכולכם.

תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Website: 
Tree of the Golden Light
Trranslator: Gili

Friday 3 July 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 3 ביולי 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 3 ביולי 2015

אירועים המתרחשים בכל מקום על כדור הארץ יגרמו לשינויים ההכרחיים שידחפו אתכם לתוך יציבות ולסופן של הסכסוכים. זה יקח זמן אבל אנו נוכחים כדי לכוון אתכם בכיוון הנכון. "הניקוי" של כל מה שאין לו מקום בעתידכם עשוי להיראות מטלה מפחידה, אבל עם עזרתנו וסיועם של עובדי האור בכל רחבי העולם, זה יתרחש די מהר. כדי לתת ביטוי לעידן החדש ובאותו הזמן לנקות את כל מה שלא נדרש יותר, זה נותן רושם של צורה כלשהיא של סדר אבל זה נשלט ומתוכנן היטב. כל אחד מכם יכול להפחית את ההשפעה על אלה אשר רק מבינים מה שהם רואים לנגד עיניהם, בהישארכם רגועים ובאפשרכם לאחרים לדעת שכל מה שמתרחש הוא לטוב המוחלט של הכול. כשהישן מת, היו בטוחים וסמוכים שכל מה שיש להציג כבר הוכן. אולם, אל תצפו ליותר מדי מוקדם מדי אלא היו מודעים לשינויים המהווים סימן ברור שהעידן החדש החל.

אתם תהיו עדים להסרה הדרגתית של אלה אשר נמצאים בעמדות של אחריות אבל השתמשו לרעה בכוחותיהם. הם פשוט לא יכולים להישאר כיוון שהם אינם יכולים להגיב לאנרגיות החדשות הנכנסות. הדרכים הישנות חיבות להשתנות, ואנו יודעים כי הרוב המכריע של האנשים מבינים שהן נוסו ונבדקו בהצלחה. עכשיו אתם עומדים להצטרף לרטטים הגבוהים יותר ותיהיה לכם תועלת מההתקדמויות הרבות שעוכבו על ידי האילומינאטי במשך שנים רבות מאוד. רבים מהם ממשיכים טבעיים למה שאתם כבר מכירים, והבנתם שהינו מיושן. למרות שהם נשמרו מכם, עבדו עליהם במשך שנים רבות והם מוכנים להיכנס לשימוש מיידי. המשמעות היא שתהיה רציפות של שינויים אשר ירוממו במהירות את דרך חייכם.

במהלך השנים, טפלו בעניינים דרך גלגולם של אלה אשר יש להם את הידע והיכולת להניע את האנושות קדימה.  זה מיושם להמצאות רבות ולשינויים אשר יעזרו לקדם אתכם ביחסית זמן קצר. אולם, בין השינויים המאוד ראשוניים יהיו אלה אשר יחלקו את העושר של כדור הארץ בצורה הוגנת ועבור כל האנשים. שינויים מעין אלה קשורים להערכה מחדש של מטבעות, כך שבסופו של דבר יהיה מה שאתם מכנים "רמת שדה המשחק" ( המתרגמת - הכוונה למצב שהוא הוגן לכול). לא יהיו יותר אלה "שיש להם" ואלה "שאין להם" כיוון שנדיבות הלב של אנשי כדור הארץ תחולק באופן שווה בין כולם. אכן, זה יהיה אחד מהשינויים הראשוניים הגדולים שיתרחשו. אולם, אנו מזהירים שלא תקחו את הערותינו במשמעות שהם ממשמשים ובאים, ואתם צריכים להבין ששינויים מעין אלה יקחו זמן להפיצם ביניכם. כפי שרמזנו קודם לכן, האומות העניות ביותר תהיינה הראשונות ליהנות מהשינויים.

שינוי מקודם בברכה אשר ללא ספק ישביע רצון אנשים רבים יהיה הצגתה ההדרגתית של מערכת תחבורה חופשית, הפועלת תוך שימוש באנרגיה אשר כולה מסביבכם. בסופו של דבר הדלקים המזהמים בהם אתם משתמשים עכשיו יוחלפו על ידי אנרגיה שאינה מזהמת. שינויים מעין אלה יוצגו בזמן אבל אל תצפו להם יותר מדי בקרוב. כפי שאתם יכולים לדמיין, כמה שינויים ישפיעו על אנשים ברחבי העולם ויש צורך בהכנה רבה כדי להימנע מגרימת הרס. אולם, אתם צריכים לדעת שכל תחומי החיים על כדור הארץ יטופלו כדי להבטיח שאתם תנועו קדימה מהשיטות המיושנות של היום הנוכחי.

לכן, יקרים, הרבה ממתין לרגע הנכון כדי להציגו, והמפתח להרבה מכך הוא הסרתה של השפעת אנשי האופל. או אולי היינו צריכים לומר הסרתם המוחלטת כך שהם לא יכולים להפריע לתוכניות עבור עתידכם. אתם צריכים להבין עכשיו כי במשך עידנים של זמן חייכם כוונו על ידי האילומינאטי כדי לתת להם בסופו של דבר כוח מוחלט עליכם ועל עולמכם. הם לא השיגו אף פעם את מטרתם, ועכשיו כשאין הם יכולים להשתמש בכוחם, הם אף פעם לא יוכלו.  אתם עשויים לשאול מדוע  אפשרו להם הזדמנות כזו לשליטה מוחלטת עליכם, והתשובה היא שזה נועד עבור חוויותיכם והתפתחותכם. אתם פשוטו כמשמעו אולצתם להתעמת במצב שלא אפשרו לו לצאת משליטה, אבל אפשר לכם לבחון את החלטתכם הנחושה לעמוד בפני אנשי האופל. היו סמוכים ובטוחים שכולכם התנדבתם לחוות את האתגרים המעורבים, ועכשיו אתם מתקרבים לסוף של מבחניכם ואתם הרבה יותר גדולים עבורם.

אתם בוודאי מוצאים את חוויותיכם בעלות ערך, בעיקר אם אתם בוחרים להשתמש בהן לצורך התקדמותן של כול הנשמות. זכרו שכאשר אתם הופכים בשנית לישות גלקטית, אתם כמעט בוודאי תרצו לאפשר לאחרים ליהנות מחוויותיכם. לא כל נשמה צריכה לעבור דרך כל החוויות באופן אישי, אבל יכולה לקחת את התעלות מאחד שעבר. זכרו שאתם "כולם אחד" וכאשר אתם מחפשים לעזור אחד לשני במקום להרוויח רווחים אישיים כפי שאתם עושים על פני כדור הארץ, אין צורך בתחרות אבל במקום זה שיתוף פעולה. באופן טבעי, רגשותיכם הם מסוג של רצון לעזור לכל הנשמות להתפתח, וזו הסיבה מדוע אנו כאן כדי לראות אתכם  מבעד לשלבים הסופיים של המחזור הישן.

כשאתם מתחילים להבין את האמת של הווייתכם, אתם תגלו הרבה יותר שביעות רצון בעזרה למין האנושי באופן חיובי. העלאת הרטטים שלכם היא גם מטרה אישית כמו גם תנועה קולקטיבית לרומם אתכם כולם. אבל הזמן עכשיו קצר עבור נשמות בודדות להצטרף לעידן החדש, כיוון שאם לא העליתם את עצמכם לרמה ההכרחית, אינכם יכולים להמשיך עד שאתם עושים זאת. מצד שני, לא מעורבת דחיפות כיוון שאתם יכולים במידה שנדרש פשוט להתחיל מחזור נוסף של הזדמנות. אם אתם מרגישים שאתם קרובים להשגת התעלות, כדאי בבירור למקד את מאמציכם על הצלחה. כתמיד עזרה רבה ניתנת לכם אבל אלו אתם אשר צריכים לעשות את המאמצים ההכרחיים כדי להשיג זאת.

אתם חייבים לציין שהזמן ממשיך להאיץ, וזה סימן בטוח שאתם מתעלים. כשאתם מעלים את הרטטים שלכם, כך אתם עוזבים את הרטטים הישנים מאחור כיוון שאין להם מקום במימדים הגבוהים יותר. זה נעשה על ידי בחירה כיוון שהם לא ישרתו את מטרתם לעזור לכם להתפתח. כמה נשמות אינן עדיין מוכנות לקחת צעדים מעין אלה והם ימשיכו לחוות כמקודם. אולם אתם יכולים להיות בטוחים שהם בסופו של דבר ילמדו את השיעורים שלהם ויהיו מוכנים לעלות. היופי של ההתפתחות הוא שאף אחד לא כופה אתכם להתקדם מאשר במהירות האישית שלכם, וזהו תהליך של התקדמות טבעית.

אני SaLuSa  מסיריוס, וכתמיד בקשר עם אמא כדור הארץ ועם הציוויליזציה האנושית. זכרו תמיד שאתם מתעלים ביחד. לכן, אתם תמשיכו להיות מעורבים עם אמא כדור הארץ כשההתעלות מתרחשת.  יש לכם עדיין די דרך ללכת כדי להשיג זאת ושום דבר לא יהיה רשאי לעצור את התקדמותכם. אנו שולחים לכם כתמיד את אהבתנו ואת ברכותינו.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili