Followers

Friday 18 September 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 18 בספטמבר 2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 18 בספטמבר 2015

אתם מקבלים הוכחה על השינויים שנמצאים בהתקדמות ולמרות שהיו לכם את אכזבותיכם בעבר, רבים מכם מרגישים עכשיו את יתרונותיהם. לשם השוואה, אתם יכולים עכשיו להרגיש את האנרגיות השונות הנמצאות מסביבכם  אשר עלו במידה ניכרת. זו היתה  בניה איטית אבל חיובית במשך מספר השנים האחרונות אשר עומדת להגיע לשיא, בהביאה איתה התרוממות רוח ניכרת. ההשפעה הכוללת תהיה כזו אשר מעירה יותר אנשים אל האמת, כך שהם יכולים להתנתק מהשפעתם של אנשי האופל. יקרים, האור השיג ניצחון עליהם והם לא יכולים יותר לשעבד את המין האנושי. שינויים יגיעו די במהירות אשר יובילו לקראת ביסוסה של תקופה חדשה, בה חופש ישוקם מחדש וקפיצה קוונטית תיעשה כדי להציג את אותם יתרונות שנשללו מכם. הכול מוכן ויינתן לכם ברגע שהנסיבות יאפשרו זאת. היו סבלניים כשכמה שינויים הם ענקיים,  והזמן  צריך לאפשר להם להיות מוצגים. העניין החשוב ביותר כעת הוא להסיר את אנשי האופל וכך לעצור את פעילותם אשר מפריעה בכוונה לעתידכם.

יום אחד, כאשר מביטים לאחור, אתם תבינו שהחיים שהיו לכם בדואליות העלו את רמת תודעתכם בצורה עמוקה. אתם עשויים להיבחן ברצינות באש החיים, אבל אתם עליתם שוב כמו הפניקס (עוף החול). אתם על הדרך להפוך לישות הגדולה שהייתם כשהתחלתם את מסעיכם לפני תקופות של זמן. זה היה אלים ואפילו עכשיו כמה נשמות עדיין מנקות קארמה ישנה כשהן משלימות את מסען הביתה. דעו שכל אחד מכם התנדב לחוויה, כך שלא צריך להאשים את ההיררכיה. הם למעשה עמדו לצדכם בכל הזמנים והבטיחו שתינתן לכם כל הזדמנות להצלחה. אתם נאהבים לאין ערוך והרבה יותר גדולים ממה שאתם יכולים לדמיין כעת. לכן, החזיקו את ראשיכם למעלה ולוו החוצה את האחרונה מהאנרגיות הישנות בתודה עבור מקומן באבולוציה שלכם.

כפי שהזכרנו לאחרונה, כנשמות אשר השיגו נקודת הבנה מתקדמת, אתם יכולים לעשות עבודה רבה בעזרה לאלה  שרק מתעוררים לאמת. הם ישמעו על השינויים המתרחשים, וחלק יפחדו  מהסיכוי שדברים  מוכרים להם יילקחו מהם. אתם יכולים להרגיע אותם ולהבטיח להם שלא רק  שהשינויים נמצאים באינטרסים הטובים ביותר של כל אחד, אבל הם יקדמו אותם מהר מאוד לחיים מהנים וקלים יותר. הבורא  מכיר את העבודה הקשה  שנעשתה כדי להשיג הצלחה, והבטיח  כי מכאן ואילך, אתם תיהנו מפירות עבודתכם.

לאט אבל בטוח אתם תלמדו את ההיסטוריה האמיתית שלכם ועל מקומכם המרומם ביקום. אחרית הימים נבחנת בהערצה על ידי תרבויות רבות מאוד המחכות לפגשכם ולהראות את אהבתם, ולתת את תודתם עבור הישגיכם. אתם בצעתם שירות אשר יפיקו ממנו תועלת נשמות רבות ויאיץ את האבולוציה שלהן. בבוא היום אתם תבינו באופן מלא, אבל כעת זה יהיה יותר מדי להבין את הכל בבת אחת. בכל הזמנים "אהבה" היתה מילת המפתח להצלחתכם, אבל אהבה אוניברסאלית היא מטרתכם הסופית. היכן שאפשר נוחו בקלות עכשיו וקחו כל דבר בפסיעתכם, ואנו יודעים שזה קל יותר לדבר מאשר לעשות. דאגותיכם יהיו בקרוב נחלת העבר כאשר אתם תוכלו ליהנות באופן מלא מחייכם.

אתם עשויים להיות בטוחים שלא תאופשר כל חדירה ללא רשות או נסיונות על ידי אחרים להפריע בהתקדמותכם. כפי שהזכרנו לפני כן, כדור הארץ מוחזק בבידוד אבל גם מוגן באמצעות חלליות רבות, באופן כזה שאתם מובטחים לסיום מסעכם די בביטחה. כבר נגזר שאחרית הימים תהיה הצלחה, נבואות כה חיוביות עבור תקופה זו תגענה  לידי שגשוג.  מימין שזה הרבה אחורה בזמן זה, אנו נוכל לנחות בביטחון על כדור הארץ ולהתחיל את החגיגות שכבר תוכננו. עד אז, אתם תהיו חופשיים לגמרי מכוונותיהם של אנשי האופל או אכן כל  אורחים אחרים שאינם מוזמנים. אלה הם זמנים גדולים לפנינו אשר ילכו בדרך כמו "תודה" עבור עבודתכם הקשה והישגיכם הגדולים.

אנו יודעים שחלק מכם שיש להם ילדים דואגים לגבי עתידם, אבל אנו מבקשים להבטיח לכם שידאגו להם היטב. חלקם התגלגלו מהמימדים הגבוהים יותר במיוחד עבור תקופה זו שמגיעה. הן נשמות מתקדמות שיש להן הרבה להעניק ותהיינה עזרה ענקית כאשר הידע שלהם נדרש.  אכן,  חלק נולדו מנהיגים ויכולתם הרוחנית ואיכויות אחרות יקודמו בברכה. כשאתם נעים קדימה לתוך העידן החדש, אתם גם תתחילו לפתח ולדרוש את יכולתיכם המיוחדות, כשאתם מתפתחים, אתם גם תרחיבו את מערכת הצ'קרה שלכם. אבולוציה לא מפסיקה אף פעם וכך החיים מתקדמים לדברים טובים יותר ויותר. לדוגמה, חלק מכם כבר טלפתים, אבל בבוא  היום זה יהפוך למאפיין נורמלי עבור כל אחד.

חשבו בגדול כשהדבר היחיד שאתם עכשיו יכולים לאחוז אתכם חזרה הוא אתם. אתם עוזרים ליצור את עתידכם באמצעות מחשבותיכם ורצונותיכם, ובאמצעות משיכתן לעצמכם. לכן, זה הכרחי שאתם לא תשקעו במחשבות שליליות, כי בדרך זו אתם יכולים למשוך את המאוד דברים שאתם לא רוצים. זה יהפוך כמובן להיות קל יותר כשהרטטים עולים, עד שאתם משיגים את השלב בו  אתם לא תפגשו שליליות. עבור נשמות רבות, דואליות השחיזה את אופייכם ואת מזגכם עד לנקודה בה אתם נמצאים בשליטה מוחלטת. על כדור הארץ היו אתגרים רבים לגבור עליהם כך שזה לא מפתיע שאתם מצאתם זאת קשה להתקדם. אולם, אתם אף פעם לא לבד ומדריככם  נמצאים באופן מתמשך לצדכם כדי לתת עזרה. קראו להם כאשר אתם צריכים עזרה ואתם בביטחון תקבלו תגובה. אולם, ישנם זמנים בהם אתם צריכים לעבור דרך חוויות לצורך סיבות קרמתיות כאשר הם צריכים לעמוד מאחור.

אני  SaLuSa מסיריוס, ומרגיש די קרוב לכם מכיוון "שחלקתי" את חייכם במשך  כמה זמן עד עכשיו. אני כמובן לא היחיד מסביבכם ולפעמים כאשר אתם צריכים עזרה מיוחדת, ישנם אחרים לקרוא להם. היו סמוכים ובטוחים שאנו תמיד במרחק של רק קריאה מכם ומקבלים את מסריכם, והיכן שאפשר מאפשרים שתהיה תגובה להם. כאשר אנו יכולים להוריד את המסווה מכלי רכבנו, אתם תראו אותם לזמן קצר ואנו יודעים שרבים מכם מוצאים שזה מחזיר את הביטחון. אנו נהנים משירותינו לאנושות וכה שמחים כאשר אנו יכולים לראות כמה יפה אתם מתקדמים, ובמיוחד בזמן זה כאשר אתם כה קרובים להשלמת מסעכם. עכשיו זה לא ייקח זמן רב לפני שנסיעותיכם על כדור הארץ יסתיימו והחגיגות יכולות להתחיל, וזו אמת מידה על כמה מכבדים ומעריצים אתכם עבור הישגיכם המרשימים במשך תקופות של זמן.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Website: 
Tree of the Golden Light
 Translator: Gili

Monday 14 September 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 11 בספטמבר 2015 -- Hebrew



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 11 בספטמבר 2015

פתאום לאחר המתנה במשך זמן ניכר לחדשות חיוביות לגבי ההתעלות, אתם מגלים שמספר מקורות מקבלים מידע חיובי. מיידעים אתכם עכשיו שוב ושוב כי ה-28 בספטמבר הוא נקודת השיא של החודש, כיום בו שיא אנרגיות הפוטון. לא זו בלבד אלא ברמה שלא נחוותה קודם לכן.  אם היו לכם אי פעם ספקות כלשהן לגבי ההתקדמות שנעשתה לקראת ההתעלות, הם בוודאי עכשיו הוסרו. אתם עכשיו מתחילים להבין שכה הרבה התרחש "מאחורי הקלעים" שלא הייתם מודעים עליו קודם לכן. כפי שנאמר לכם לעיתים קרובות, כי אלו היו אינטרסים לשמור את תוכניותינו בסוד לזמן רב ככל האפשר. תרבויות שונות היו מעורבות בפעולה, לא פחות מכל אלה היו ה- Shelves(*) מהמימד השישי אשר פתאום נעשו מוכרים לכם. הם מגיעים מהאור ויבטיחו שאתם תצליחו לפלס דרככם להתעלות והם לא יאפשרו  לאנשי האופל להמשיך להפריע בהתקדמותכם. כשאתם מסתכלים אחורה אתם תבינו שמאז 2012 נעשתה התקדמות יציבה, עד שפתאום אתם מצאתם את מקומכם בעידן החדש ושום דבר יכול לעצור את השלמתכם.

כפי שרבים מכם עשויים כבר לגלות, ה- Shelvesהגיעו במערכת השמש שלכם עם  "פלנטת הבית" שלהם שעכשיו עוזרת להטות חלק מהאנרגיות העוצמתיות מלהשיגכם. אחרת, חלק מכם עשויים להפוך למאוימים מהכוח המלא של אנרגיות עוצמתיות מעין אלה. אלה הם כל הסימנים של ההתקדמות שנעשתה בחזיתות רבות אשר תוביל בקרוב להתעלות.  אילו נשמות מתעלות זה לגמרי  בהתאם לרמת רטטיהם, כך זה חיוני שאתם תמשיכו את מיקודכם על מטרתכם. זה טבעי שאתם תדאגו לגבי אהוביכם, אבל היו סמוכים ובטוחים שכול הנשמות ימצאו את עצמן בדיוק במקום בו הן התכוונו להיות בו. המחזור שרק הסתיים בניגוד למוקדמים יותר, לא יסתיים באסון אלא בהצלחה שכול מי מכם שמוכנים יעברו ולא יעוכבו יותר אחורה.

חלק מהנשמות ישאלו איך הן יודעות אם הן מוכנות להתעלות והעובדה שהן עשו מאמצים להיות מוכנות לאירוע מעין זה, מצביעה על כך שהן הכינו את עצמן בהצלחה לכך. המשיכו כפי שעשיתם קודם לכן ואל תדאגו לעתידכם, כשמדריכים רבים אשר נוסעים אתכם יבטיחו שאתם תמצאו את עצמכם בדיוק במקום בו יועדתם להיות. חלק מהנשמות ימשיכו ברמתם הנוכחית במימד דומה לנוכחי, בו הן תמשכנה לחוות את האתגר של מימד שלוש. גם אמא כדור הארץ מתעלה ולא תהיה קשורה יותר לרטטים הנמוכים יותר. כדור ארץ יפה יעלה מתוך האפר של הישן בו שלום ואהבה ישכנו. לא תהיו יותר כפופים לאלה אשר נושאים את האנרגיות השליליות, או לפעולותיהם אשר מורידות את הרטטים הגבוהים יותר של האור. במילים פשוטות, הן לא  ישרדו ברטטים הגבוהים ביותר המיועדים  לנשמות אשר העבירו את הצורך לחוויה נוספת ברמה זו.

בכל מקום בו אתם נמצאים בעולם, האנרגיות החדשות ישנו את הישנות, וההתעלות  תיתן את אותן ההזדמנויות לכל הנשמות מבלי להתחשב ברקע שלהן.  זה היה אותו דבר מאז שמסעכם התחיל לפני עידנים של זמן. כל הנשמות נעזרו במהלך חייהם השונים, אפילו  אם לא היו מודעות  לנוכחותם שלמדריכיהם. כשהרטטים עולים, חלק מהנשמות יתחילו שתהיה להם מודעות עליהם ובסופו של דבר יהיו מסוגלים לשוחח איתם. זכרו שרבים מכם  עוזבים את גופיכם הישנים כל לילה ופוגשים אותם, כאשר דנים על צרכיכם ועזרה ניתנת לכם אם כך רצונכם. אתם אף פעם לא נשארים לבד כדי ללחום את מאבקיכם במהלך החיים, למרות שזה עשוי להיראות כך כאשר הסיכויים נראים כי נערמו כנגדכם. אנו היינו מזכירים לכם שאתם הסכמתם לבחינות בחיים לפני שהתגלגלתם, הסכמתם לצורך ללמוד שיעורים מסוימים כדי לקדם את האבולוציה שלכם.
אם זכרונכם התעורר לגבי החיים הקודמים שלכם, הייתם מופתעים להתקדמות המהירה שעשיתם. אכן, אין דרך מהירה יותר הזמינה לכם אפילו במימד הבא. היו סמוכים ובטוחים שכולכם  כעת על כדור הארץ נבחרתם בשל צרכיכם המסוימים, וחוויותיכם הקודמות. אולם, זה גם הכרחי  שתהיינה נשמות מכל הרמות כדי ליצור חברה מושלמת הנותנת לכולם את החוויות הנדרשות כדי להתפתח. החיים עשויים להיראות תערובת של חוויות אשר נראה שאין להן מטרה, אבל אנו יכולים להבטיחכם שהן תוכננו בזהירות ומבוצעות באמצעות מדריככם. כפי שאתם עשויים להבין, בזמן מסוים זה, הענין הוא לקשור את הקצוות הרופפים כדי להבטיח לכם שאתם מוכנים לגמרי להתעלות. אין ספק שהיתה לכם את החוויה לגלות כי לחלק מהנשמות אין ענין כלשהו בהתעלות, כיוון שהם לא העלו את תודעתכם לרמה מספיקה כדי להבין מה המשמעות של כך. אולם, כפי שציינו לעיתים קרובות, אין זה משנה בתוכנית הגדולה של הדברים כיוון שכולם ישלימו בסופו של דבר את שיעוריהם במימד השלישי.

אתם עכשיו עומדים בהתחלתה של הרפתקאה גדולה נוספת, אבל בזמן זה אתם תבחרו את הנתיב  אחריו אתם מבקשים לעקוב. אחרי כל החוויות שעברתם אתם יכולים לשבת וליהנות מהשינויים כשהם מגיעים. בבירור ישנה עדיין עבודה להיעשות ודרושה סבלנות בשעה שהאנרגיות הישנות מסתיימות. אתם נמצאים בסוד העניינים ויכולים להיות שירות גדול לאלה אשר מתעוררים וצריכים עזרה כדי להבין מה מתרחש. כפי שאתם יכולים לדמיין, האמת תגיע כהלם למרבית האנשים, אבל יש לקדם בברכה את השינויים כשהם לוקחים אתכם לרמה בה שולטים אהבה ושלום. שרידים כלשהם של הרטטים הישנים ייעלמו בהדרגה או יוסרו, כשהיתרונות של המימד הגבוה יותר ירוממו אתכם.

אנו מאמינים שרבים מכם יתחילו להרגיש את היתרונות של העליה ברטטים, וזה צריך להביא שקט מחשבתי והרגשה מאושרת שסוף סוף אתם יכולים ליהנות באופן שלם מהאור  שכל הזמן גובר. החיים עומדים להיות מלאים במטרות ומרוממים והימים הישנים של כאוס וחוסר וודאות יימוגו לתוך הרגע מאחר ששירתו את מטרתם לסייע לכם להתפתח. המסע חזרה לרטטים הגבוהים יותר  היה ארוך ומפרך, אבל כל  מאמץ שנכנס היה שווה היטב זאת. בשלב מסוים, אתם תהיו מסוגלים לסקור את חייכם הרבים ואת ההיסטוריה, ולאחר מכן תהיה לכם הבנה מלאה של חוויותיכם.  הן תעזורנה לכם בבחירתכם הזדמנויות נוספות  לקחת את האבולוציה שלכם לשלב הבא.

אני  SaLuSa מסיריוס, וכתמיד מרוצה להתייחס אליכם במיוחד בכזה זמן חשוב. הבנתכם על החיים התקדמה קדימה בקפיצות וזה ימשיך להאיץ כשאמיתות גדולות יותר נעשות ידועות לכם. עד שאתם מבינים באמת את השיגיכם המצויינים אתם לא תהיו יכולים לתפוס בדיוק כמה אתם גדולים, ואת הסיבה מדוע אתם נראים על ידי תרבויות אחרות אשר עקבו אחר התקדמותכם. אני עוזב אתכם כתמיד עם אהבתי וברכותיי, ומאמין שאתם תמצאו את הכוח לראות את המטרה לפניכם שהיא עכשיו כה קרובה.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Website: 
Tree of the Golden Light

(*) למיטב ידיעתנו, "Shelves" אינו מושג ש- SaLuSaהשתמש לפני כן. עשינו בדיקה מהירה  באתר האינטרנט שלנו ונמצא שאף אחת מהישויות המתקשרות כאן השתמשו במונח זה. כנראה, שזהו שם שהגלקטים משתמשים לישויות הידועות על כדור  הארץ כ"Blue Avians". לאחרונה, Corey Goode, אחד מחושפי השחיתות מקהילת המבצעים החשאיים אשר הגיע והתראיין בהרחבה על ידי David Wilcock, אמר שה-Blue Avians הגיעו מול קהל גדול של עובדי black ops בתוך אחת מתחנות החלל הסודיות שלהם. הם אמרו שמעל מאה ספינות חלל גדולות בגודל פלנטה שנראו בתוך מערכת השמש שלנו במשך מעל לכמה שנים, היו שלהם והגיעו לכאן כדי "לזרז" את האנרגיות הקוסמיות הנכנסות אשר אחרת היו הופכות אנשים רבים על כדור הארץ למטורפים. הם אמרו שעבודתם הסתיימה עכשיו והם עוזבים בקרוב.
Kees, GalacticChannelings.com
Translator: Gili

Friday 4 September 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 4 בספטמבר 2015 -- Hebrew





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 4 בספטמבר 2015

יקרים, איזו תקופה יש לכם כשנראה כי ישנה הסכמה כללית במסרים שעכשיו אתם מקבלים באשר למה שמגיע בקרוב. חודש זה הוא נקודת מפנה מבלי להתחשב במה שמתרחש, כשהאנרגיות הנכנסות  במידה גדולה יותר או פחותה יותר ישפיעו על כל הנשמות. למעשה,  נוכחותן כבר השפיעה בכך  שחדרה בתודעתכם, כשהתוצאה היא שרבים חשים את השינויים בתוכם. האנרגיות הגבוהות יותר מביאות אהבה ובסופו של דבר שלום  שידעתם אותו רק לזמן קצר במימד הנוכחי שלכם. הישויות על כדור הארץ שלכם  שאינן יכולות להעלות את רטטיהן יובלו לרמה נאותה המתאימה לצורכיהם. כל נשמה תמצא את עצמה ברמה הנכונה לצרכיהם העתידיים, וכל הדברים יהיו בדיוק כפי שהם צריכים להיות.

זהו הזמן בו האמת תופיע באופן הדרגתי עד שהיא הופכת למידע ההולך ומתגבר אשר יגרום לראשכם להסתחרר.  יש כה הרבה  שהוצג לכם כ"אמת" עם זאת  הוא רחוק מכך, ומיועד להחזיק אתכם בלפיתתם של אנשי האופל. אכן,  זה היה מאוד מוצלח אבל עם רמות התודעה המתרחבות, אין זה יכול למנוע יותר את האמת מלהפוך לידועה. המשמעות היא שאתם לא מקבלים יותר באופן אוטמטי את מה שמונח לפניכם ואתם מבחינים ושואלים יותר שאלות. באותו זמן, עובדי אור רבים פוסעים עכשיו לקראת שיתוף הידע שלהם אתכם. לא ניתן יותר לשמור מכם את האמת, וכשאתם מתכוננים לקחת חלק באופן פעיל בעידן החדש, נשמות רבות בעלות ידע מתגלות.

בשעה שהעתיד עדיין עומד להתגלות, נראה יהיה לכם כי מסביבכם קיים בלבול מוחלט. זה יישאר לזמן מסוים אבל ברגע שהפעילויות של אנשי האופל מקוצצות, הם לא יהיו יותר מסוגלים להכתיב לכם או להפריע. שינויי העידן החדש יתחילו באמת ובזמן קצר אתם תראו את התועלות המגיעות ברצף מהיר. אתם חייבים לזכור שאנו לא סומכים על הידע שלכם, אבל התקדמנו הרבה מעבר לרמותיכם הנוכחיות. אולם, אתם בחלק מהדרך במשך כמה שנים עד עכשיו נהניתם מהתקדמות שנעשתה כתוצאה מהטכנולוגיות החדשות שהגיעו דרכנו, או  נלקחו ממקורות השונים מאלה שלכם.

אתם נמצאים בזמנים מרגשים אשר ירוממו אתכם מחוץ לרטטים הנמוכים יותר, כדי ליהנות מההמצאות החדשות ומהטכנולוגיות הקיימות שנמנעו מכם. ידאגו באופן מלא לכל צרכיכם ובסופו של דבר יהיה לכם כה זמן רב לעצמכם, מבלי הצורך לתת כה הרבה מעצמכם פשוט כדי שיהיו לכם חיים מתגמלים. אנשי האופל לא רצו אף פעם שאתם תהפכו לעצמאים, ותוכניותיהם הערמומיות שמרו אתכם בכוונה כעבדים לעבודתכם ולמערכת הכסף. הכול ישתנה בבוא העת, אבל ראשית אלה שהם בצורך מאוד חייבים להתרומם מחוץ לעוני ולרצון.  זה  עשויה להיראות מטלה מפחידה אבל עם עזרתנו אתם  תהיו מופתעים לחלוטין ולגמרי לאופן המהיר שזה יכול להתבצע.

אנשים חייבים להיות מוכנים להשתנות עבור הטוב יותר, וכל אי נוחות תהיה שווה את זה. אתם בסופו של דבר הופכים לעצמאים ומשרתים את עצמכם, כשהימים  של נתינה של כה הרבה מזמנכם  פשוט כדי לספק את צרכי החיים, ישתנו. יהיה לכם יותר מאשר מספיק זמן לעקוב אחר עיסוקיכם ולצאת לחלקים שונים של כדור הארץ לכל הבילויים שהייתם רוצים ליהנות מהם. היו סמוכים ובטוחים שהעתיד הוא בטוח  כאשר מדובר בנושאים אלה, ואלוהים ציווה שזה יהיה כך. מלחמות וכל צורה של תוקפנות ייעלמו ואנשים יחיו ביחד בהרמוניה ובאושר. כששלום קבוע  יתבסס, חבריכם מהחלל יצרו יותר קשר ואתם תיהנו לשתף את הפעילויות אתם. בקרוב יהיה זמן לפגוש תרבויות אחרות אשר גם רוצות לחלוק את הידע שלהן אתכם, וחלק כבר נמצאים בתוך מערכת השמש שלכם וממתינים לזמן הנכון להציג את עצמם בגלוי.

כיחידים, האתגר החשוב ביותר שלכם הוא להמשיך להתמקד באור, ולא להיות מוסחים מכל דבר המתרחש מסביבכם. יהיו הסכות דעת ומידע כוזב אשר יהיה בשפע כשאלה אשר מפחדים מהשינויים דבקים נואשות במה שהם יודעים ומרגישים נוח אתו. אולם, באותו זמן, יותר עובדות יגיעו אל האור באשר לאופן בו  הופעלה עליכם מניפולציה על ידי אנשי האופל. אולם, חלק מכם יכולים עכשיו לראות בבירור  דרך השקרים שסופרו, ואפילו אתם מוכנים להתעורר אל האמת. זה יתפשט כאש משתוללת, במידה רבה באמצעות מידע העובר מפה לאוזן, עד שהעיתונות ומקורות אחרים ייאלצו לדווח על השינויים שקורים. האמת תישמע נכון כיוון שאתם תדעו באופן אינטואיטיבי מה לקבל, והרבה יהיה להפתעתכם וגם יקודם בברכה כיוון שזה יהיה לטובת הכלל. אולם, היו מוכנים למצוא את דרככם דרך המידע הרב שיוצג לכם.

כאשר אתם מסתכלים אחורה, אתם תבינו שהיתה תוכנית מכוונת להאיר אתכם, אשר לקח לה  שנים רבות לשגשג. זה היה איטי כדי לאפשר זמן לאלה אשר היו צריכים הרבה יותר עזרה, לפרוץ את האזיקים שעכבו אותם מאחור. באופן מקורי, כל הנשמות הגיעו לכדור הארץ מרמות גבוהות וכשהם שקעו בעצמם ברטטים הנמוכים יותר, הם אבדו את הקשר שלהם עם האור. לכן ניתנת לכם כל עזרה כדי לזכור מי אתם באמת ולעשות את חזרתכם אל האור קלה ככל האפשר.  מדריככם יעזרו לכם בדרככם לכן קראו להם אם אתם צריכים את סיועם. אנו גם יכולים לעזור כשאנו מפקחים על ההתפתחויות ומוודאים את הצלחתכם ורואים כי הנכם עוברים באופן בטוח דרך תקופה זו. יש כה הרבה לחכות לו  שזה ירטיט אתכם וייעשה כל מאמץ שאתם תרגישו כדאיים.


אתם עכשיו מתמודדים בכמה התפתחויות מעניינות אשר תהיינה ההתחלה של שינויים מרגשים רבים, ותשארנה אתכם בלי ספק שעידן חדש זה הוא באמת בעיצומו. אתם מתרוממים עם אמא כדור הארץ אשר יש לו להתמודד עם ההתעלות האישית שלו ומחכה לשאת אתכם למעלה איתו. פעולותיכם שהן חיוביות יעזרו להאיץ אירועים ובסופו של דבר  הרטטים הקולקטיביים על כדור הארץ הם אלה שיקבעו מתי אתם מתעלים. עברתם כברת דרך ארוכה כדי להשיג זמן חשוב מאוד זה באבולוציה שלכם וההרגשה של סיום גדלה כשקיימת ההזדמנות לכל הנשמות להתרומם. אתם יכולים לעזור אחד לשני דרך הזמנים המאתגרים יותר בכך שתשלטו על הפחד, כשהתוצאה מובטחת ותקח אתכם בחזרה אל האור.

אני  SaLuSa מסיריוס, ורק אחד מהחברים הרבים של החלל אשר עוקבים אחר התקדמותכם והיכן שאפשרי מנחים אתכם להצלחתכם המיועדת.  בבוא היום, אתם תצטרפו אלינו כשווים, ואנו נהנה להכנס לתוך היקום ולשתף בהרפתקאות רבות. אולם, כאשר אתם פעם נוספת שלמים עם האור, אתם תקבעו להיכן נסיעותיכם תקחנה אתכם כיוון שזו תהיה בחירתכם. חישבו בגדול, יקרים  כשאתם מיועדים לחזור באופן מלא אל האור.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.


Translator: Gili