Followers

Friday 23 October 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 23 באוקטובר 2015 -- Hebrew





מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 23 באוקטובר 2015

הזמן עובר מהר יותר מאשר אי פעם ועבורכם נראה שאף פעם אין מספיק זמן כדי לעשות את המשימות שקבעתם לעצמכם. עם זאת, אתם מסתדרים ומשיגים כה הרבה בעבודתכם עבור האור. ישנם כה רבים מכם המפוזרים ברחבי העולם העושים את שלהם כדי להביא את האור לכדור הארץ. הצלחתכם היא כזו שהאור הוא עכשיו כה עוצמתי שלא ניתן לעצרו מלהביא אפילו יותר נשמות לתוכו. לפעמים, הייתם מאוכזבים בגין הזמן שזה לוקח לנקות את הפלנטה מהשליליות שנבנתה במשך מעל לעידנים של זמן. עם זאת, זה נתן ליותר נשמות את ההזדמנות לגלות את האור עבור עצמם. אולם, הזמן הגיע בו חייב להינתן ביטוי לעידן החדש, ועם זה במחשבה, ננקטה פעולה כדי להאיץ דברים. צומצם כוחם של האילומינאטי, וכפי שאתם אולי מודעים, הם אינם יכולים יותר להשתמש בכלי הנשק הגרעיני שלהם.  לעיתים קרובות הדגשנו את הנקודה באמצעות כלי רכבנו שריחפו מעל הממגורות שלהם ופירקו את נשקם. בשום נסיבות יאופשר להם להשתמש בהם ואנו הבטחנו שהם מבינים זאת באופן מלא.

אתם מיועדים להתעלות ושום דבר יאופשר כדי לעצור מכך להתרחש. העניינים על כדור הארץ נראים שהם נמצאים במערבולת, אבל עם כה הרבה שמתרחש אין אנו מופתעים. תקופת הניקוי נמצאת במלוא תנופתה והכרחי לפנות דרך כדי שיינתן ביטוי באופן מלא לעידן החדש. הדרכים הישנות צריכות להשתנות ורבים מהן הכרחיות לפני שאתם יכולים לנצל את ההמצאות החדשות שאנו ממתינים כדי לתיתן לכם.  ההמצאה המועילה ביותר היא בוודאי יחידה אשר תאפשר לכם להיות בלתי תלויים בכול צרכי האנרגיה שלכם.  כבר יש לכם את הידע שניתן לכם, אבל זה ייקח זמן לכך להועיל לכל אחד. היו סמוכים ובטוחים שאנו יודעים את צרכיכם ואנו נספקם מהר ככל האפשר, ברגע שהנסיבות הן נכונות לכך.

יש לנו דרכים רבות לעזור לכם לקחת את מקומכם במהירות בעידן החדש, לכן היו סמוכים ובטוחים שאנו מוכנים. אנו מבקשים מכם להיות בטוחים על עתידכם, כיוון שאנו הכנו את עצמנו להיות לצדכם במהלך תקופת השינוי. אנו יודעים באופן מלא והיטב מה שאתם צריכים, ובאמצעות הטכנולוגיות המפותחות שלנו יכולים לעמוד בדרישותיכם בלי שום בעיות. אפילו ניתן לטפל בהפצה כיוון שאין לנו קשיים בהקשר לכך. כשאתם חושבים על גודלם של חלק מכלי רכבנו שאורכם כמה מיילים, אתם תבינו את הסיבה מדוע אנו בטוחים ביכולתינו. בזמן קצר אנו רוצים שכולכם תוכלו לספק את כל צרכיכם החיוניים, ויש לנו את האמצעים לעשות זאת.

יקרים, אנו יודעים שזמנים אלה הם מתסכלים מאוד עבורכם, ואנו עושים את כול מה שביכולתנו כדי להקל על נסיבותיכם. ישנם אירועים בהם אין אנו יכולים לגלות את כוונתנו כיוון שאנו חייבים לשמור בסוד את השיטות בהן אנו משתמשים. אולם, אנו נאמר ששום דבר יכול להימלט מתשומת לבנו אפילו אם זה חבוי מחוץ לטווח הראיה. אתם צריכים לזכור שהטכנולוגיות שלנו הן הרבה מעבר ליכולתכם הנוכחיות.  זה כמובן נותן לנו יתרון בעת עימות עם כוחות האופל שלכם. אולם, אנו מוגבלים במה שאנו יכולים לעשות עבורכם כיוון שישנם זמנים בהם אתם חייבים למצוא את דרככם, באמצעות יכולתכם.  אם היינו עושים דברים מסוימים עבורכם,  זה יימנע מכם הזדמנות לימוד אותה אתם צריכים ואנו צריכים לעמוד בצד.


יש לכם את מנהיגכם ואנו מגינים עליהם בעבודתם כך שאנשי האופל לא יוכלו לעשות זאת בדרכם. זה לוקח אומץ ונחישות כדי לעמוד איתן בדרך של ניסיונותיהם לשבש את הדברים. ישנן נשמות אמיצות רבות אשר מבצעות את עבודתן עבור האור מבלי להתחשב בניסיונות כלשהם שנעשים כדי לעצרן. התוצאה היתה זרימה קבועה של מידע אשר עזר לאנשים להבין מה מתרחש בזמן מסוים זה. זה חשוב ביותר שאנשים יודעים מה מתרחש אבל הם גם מודעים להשלכות. אנו אומרים די בביטחון שהכול הולך היטב, אבל אתם צריכים לראות את התמונה הרחבה יותר כדי להבין זאת באופן מלא.

עניינים המתייחסים למערכת השמש שלכם נמצאים היטב בהישג יד, וישויות אחרות הצטרפו לאחרונה אלינו כדי להוסיף תמיכה להגנתכם. ישנה כזו מערכת חזקה במקום שאנו יודעים מעבר לכל ספק שאתם עכשיו בטוחים מהפרעה.  אתם לכן סמוכים ובטוחים על המסע הבטוח להשלמת זמנכם במימדכם הנוכחי.  ברמה האישית, יש לכם נשמות רבות אתכם אשר מטפלות ברווחתכם ועוזרות עם תוכנית חייכם. מעולם לא היה זמן חשוב כמו זה עכשיו, ואנו נראה אתכם משלימים את מסעכם דרך המימד הנמוך יותר למימד הבא, בגופכם הפיסי.

מקור המידע האמין שלכם הוא האינטרנט, עם זאת אתם צריכים להיות זהירים כיוון שאנשי האופל מפרסמים מידע כוזב כדי לבלבל אתכם. רבים מכם אשר העלו את הרטטים שלכם הם בעלי אינטואיציה, וזו דרך אמינה לבדוק את האמת של מה שמונח לפניכם. אם קיים ספק, הניחו זאת בצד עד שתדעו אם זה אמיתי, ואתם לא תטעו בהרבה. יש לכם מקורות מידע מהימנים רבים וזה חכם לדבוק באלה אשר הוכחו כאמיתייים. דיוויד וילקוק (David Wilcock)  הוא מקור כזה אשר רבים מכם משתמשים בביטחון, והוא מכרה מוחלט של מידע. אפילו הוא "מותקף" בשל עבודתו, אבל הוא מוגן באופן מלא על ידי כוחות האור.  ישנם כמובן מקורות אחרים בגינם אתם צריכים להשתמש בשיקול דעתכם בכל הזמנים. אם זה לא נשמע או נקרא נכון, שימו זאת בצד עד שאתם יכולים להיות בטוחים.

עובדי אור רבים מעורבים בכך שתצא החוצה האמת, אבל עד שהאילומינאטי מוסרים, זה קשה לתת את הסיפור בשלמותו. העניינים הם די שונים ממה שרובכם חושבים, ואלה המציגים את עצמם כמומחים אינם עוזרים לכך, אבל גם הם הולכו שולל. זו הסיבה מדוע המלצנו לעיתים קרובות שתדבקו במקור מהימן בו אתם מאמינים.  לכן היו פתוחים לרעיונות ולדעות חדשים אפילו אם הם בניגוד להבנתכם הנוכחית. כאשר האמת תתגלה, אתם תהיו מופתעים לחשוב שהולכתם שולל במשך זמן כה רב, והחזקתם בעיוות זרימת הזמן. עד עתה, נהניתם מהפירות של גילוייכם ונעתם רחוק. עם זאת, למרות שרעיונות והמצאות חדשים התגלו, לאנשי האופל היה כוח כזה שהם שמו אותם בצד ורק היו בשימושם. בטווח הארוך, אתם לא תחמיצו אותם, אלא היה עליכם להסתפק בחיים קשים יותר מאשר היה צורך.

אני SaLuSa מסיריוס, ויכול להתבטא עכשיו יותר בחופשיות כשאנשי האופל מאבדים את כוחם עליכם. בנסיבות הנוכחיות, ידע יכול להיות מסוכן כאשר הם רוצים לשמרו לעצמם. כל זה ישתנה בעתיד הנראה לעין ותקופה של חופש דיבור תתחיל, כאשר אתם תוכלו לבטא את עצמכם ללא פחד. מוחותיכם כבר פתוחים לאופן בו הוחזקתם בחשיכה, ואתם הופכים לחוקרים יותר על מה שספרו לכם בעבר. המשיכו בעבודתכם הטובה ואל תפחדו מהתוצאות כיוון שאתם תהיו מוגנים. אני עוזב אתכם עם אהבתי וברכותיי, ומחכה יותר מאי פעם לזמן בו אנו יכולים להתכנס ביחד.   



תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Website: 
Tree of the Golden Light
Translator: Gili

Friday 16 October 2015

מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 16 באוקטובר 2015 -- Hebrew


מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 16 באוקטובר 2015

העניינים פתאום שינו את כיוונם כך שזה מסמל את סופה של השפעת הקנוניות, באשר לעד כמה יכולתן להכתיב את האופן בו אירועים עתידיים יבואו לידי ביטוי. תוכניתן הוחזרה בחלקה באמצעות התגובה היוצאת דופן של האנשים, אשר דרבנו את עצמם בתוך קבוצות המקדישות את זמנן לאור האמת. ההיקף המלא של כוח האילומינאטי עשוי לא להיות ידוע להם, אבל במקום עימות הם הבינו  שמתן יותר כוח לאור, יותר מאשר מאזן את המאזניים.  אכן, עם עזרתם של כוחות האור האחרים, הם יכולים להאיץ קדימה עם השינויים המיועדים להבטיח את ניצחונם. עם זאת ישנה דרך ללכת, אבל מה שתראו הינם הסימנים אשר מאשרים בברור את הכיוון שאתם הולכים בו. האנרגיות לשינוי גדלות כול הזמן וכשהאנרגיות הישנות נופלות, החדשות תהיינה רצויות. זה יסמל בבירור שאתם לוקחים צעדים אמיצים כדי להבטיח שההתעלות לא נדחית וממשיכה להתקדם.

עם הצגתה של יחידת המחולל פלזמה (Plasma Reactor Unit), זה, איך לומר, ביסס את השלב הראשון של שינוי אמיתי לפעולה. נותר לראות איך המידע יתקבל ואם ניתן להתגבר על ניסיונות כלשהם לעכב אותו. כמובן שהאופן בו הוא פורסם לציבור באמצעות ה-the Keshe Foundation מבטיח שהוא יוצג באמצעות מקורות שונים רבים מאוד. רק זה גורם לכך שיהיה קשה למישהו להתנגד לכך, לעצור לחלוטין את התקדמותו. אולם, עכשיו שהמידע פורסם, זה יהיה מעניין מאוד לראות את התגובה הכללית לכך. אנו צופים שהמצאה משנת חיים מעין זו תתקבל בהתלהבות,  ותהיה הראשונה מרבים כדי לרומם את איכות חייכם. לכן  סעו את  יתרת הדרך לחופש, בידיעה  שלא יותר לשום דבר להפריע בנתיב שבחרתם. ישנם שינויים אחרים שיהיו מוכנים, אבל תחילה אפשרו לנו לראות איך אתם מתמודדים עם המצב הנוכחי. לא יכול להיות כי בעיות כלשהן שאתם פוגשים, תהיה להן השפעה אמיתית כלשהיא על ההתקדמות המצויינת שאתם עושים.

זה לא ייקח הרבה לגרום לכם להבין שהתוכניות עבור התעלותכם נמצאות היטב בלוח הזמנים, וישויות רבות מחוץ לכדור הארץ נתנו את תמיכתם כדי להבטיח את הצלחתכם.  לכן, אנו ביחד עם ברית הספירה (Sphere Alliance) וה- Blue Aviansמהווים את ביטחונכם שלחלוטין שום הפרעה תוכל לעצור את ההתקדמות שנעשתה. כפי שאתם חייבים להבין, ישויות עוצמתיות מעבר לכדור הארץ שלכם תכננו את הצלחתכם, ואין זה משנה מה אנשי האופל ינסו לעשות ולעצור אתכם, הם לא יצליחו.  התוכנית היתה במקום הנכון במשך עידנים של זמן ומחזור זה עכשיו מיועד להסתיים בהצלחה. היו לכם את אכזבותיכם בעבר,  אבל בזמן זה אתם תחגגו יחד אתנו ועם נשמות אחרות אשר ליוו אתכם.

פחד הוא בעייתכם הגדולה ביותר, וזו הסיבה מדוע אנו יוזמים סוף מאושר למחזור. אנו הזכרנו לכם לעיתים קרובות שאנשי האופל חיים מאנרגיה של פחד, שזו הסיבה מדוע זה הכרחי שאתם תימנעו מליצור אותה. הם עדיין מנסים לגרום לכם להיות ספקנים ופחדנים כשהם מתכננים לזייף התקפה של חייזרים על פני כדור הארץ. אל תתפתו מהטכניקות שלהם ודעו שאנו נטפל בכל ניסיון לבצעו. זה עומד להיות זמנכם, הצלחתכם ואף אחד לא יכול לקחת אותה מכם. אתם הרווחתם אותה ורוממתם את עצמכם לאחר מצבי הניסיון שנכפו עליכם.  השינוי המקובל ביותר הוא ביחסכם ובגישתכם לאנשי האופל, אשר לא יכולים יותר להפחיד אתכם כפי שעשו זאת בעבר.

אלה עומדים להיות הזמנים בהם אתם יכולים לאחל לעצמכם שהגעתם לסיומו של מסעכם. התוצאה לא היתה אף פעם בספק, עם זאת באותו זמן ההצלחה לא הובטחה אלא אתם התגברתם על האתגרים הרבים. אתם אף פעם לא אבדתם אמון בעצמכם או בחברכם הרבים או בשותפיכם לעבודה ממימדים אחרים. עד שתוכלו לראות את כול התמונה, אתם לא תבינו את המאמץ הגדול שהשקעתם, ולפעמים איך רבים מכם עבדו לבד במשך תקופות ארוכות. זה דרש אמון עצום מצדכם ואתם נשארתם בחיים בהצטיינות. למרות שלא עשיתם זאת תמורת תגמול אישי, העובדה היא שאתם הרווחתם הרבה מחוויותיכם. אתם תישאו את חוויותיכם אתכם והן תשרתנה אתכם היטב בעתיד.  שום מאמץ שהשקעתם עבור האור מבוזבז מבלי להתחשב כמה קטן הוא,  כיוון שאתם חלק מקבוצה שהתגלגלה כדי לפעול כקולקטיב.  בבוא העת, תהיה לכם הערכה והבנה מלאה על הישגי תקופת חייכם.

המתנתם זמן רב לסימנים המעודדים שעכשיו עומדים להיראות מסביבכם. אולם אתם עדיין צריכים להיות סבלניים כשהסימנים של הצלחה מוקדמת הם רק תחילת תקופת השינויים אשר עדיין צריכים זמן כדי להתבטא באופן מלא. אולם, אין אנו רוצים לקחת את שמחתכם ואת התלהבותכם, אלא לאפשר מספיק זמן לדברים להתקדם באופן מלא. הזרעים  נזרעו ולא ניתן עכשיו שום דבר למנוע את התוצאה שעובדי האור בקשו. ברור שעד שהעיתונות והטלוויזיה ישתחררו מהמגבלות שנכפו עליהם, אתם לא עומדים לקבל פרטים מלאים על השינויים המתרחשים.

אנשי האופל זוממים לנסות ניסיון אחד אחרון לעצור את התקדמותכם, אבל זה לא יועיל כיוון שישנה עכשיו דרך שהם יכולים לעשות את תוכניותיהם בלי היידע שלנו. לכן, יקרים, אל תאפשרו להם לערער את בטחונכם או להעלות ספקות  במוחכם  כי אם הייתם יכולים לראות את העתיד כפי שאנו יכולים, הייתם יודעים שזה מובטח. העתיד הוא בהיר ואמא כדור הארץ מתכוננת להתעלותה  שהיא מאוד אסירת תודה לה, בעיקר לאחר מחזורים רבים שהסתיימו בקטסטרופה. כפי שיידענו אתכם מספר פעמים, היקום ממתין להתרוממותכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר. אתם עשויים להיות כתם קטן באוקיאנוס הפלנטות אבל למרות הכול אתם חשובים מאוד באבולוציה שלו.

בכל שבוע, אנו עשויים להביא חדשות מרגשות כשאתם צופים את השינויים שהינם בהישג יד. כאשר אתם מסתכלים לאחור, אתם תבינו שכל דבר היה בתהליך של שינוי במשך זמן רב, אבל זה רק עכשיו הופך להיות ברור לכם. זכרו שכדי להכניס את החדש, יש לשנות או להסיר את הישן וזה עשוי לגרום לכם אי נוחות זמנית אבל זה לא יימשך במשך זמן רב. כל העניינים עכשיו נעים במהירות לכיוון כשהזמן ממשיך להאיץ, כפי שרבים מכם הבחינו בכך.  שלא יהיה לכם ספק שהדרכים הישנות כבר לא מתאימות לאנשים החדשים שמופיעים מחוץ לאפר של הישן. כבר אתם מאמצים רעיונות חדשים ורק נשאר להם  לבוא לידי ביטוי באופן מלא.

אני  SaLuSa מסיריוס,  ומספר לכם כי השינויים יאיצו את הגעתכם לעידן החדש ביחד עם כל היתרונות שמגיעים איתו. כלי רכבנו מופיעים לעיתים קרובות בשמיים שלכם וצריכים לתת לכם הרגשת ביטחון. היו סמוכים ובטוחים שאנו אף פעם לא משתמשים בכוח, אבל אם נהיה צריכים, אנו נגן על כלי רכבנו אם הם מאוימים על ידי אחרים. כוונתנו היא להיות כוח של שלום עבור הטוב של הכול.
ובכן, אני עוזב אתכם עם ברכותינו ואהבתנו למסע בטוח למימדים הגבוהים יותר שהינם ביתכם האמיתי.


תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey

Translator : Gili

Attachments area

Thursday 1 October 2015

Hebrew -- SaLuSa 25:09:2015



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 25 בספטמבר 2015

יקרים, איזה זמן חשוב ומרגש הגיע, כאשר רבים מכם יוכלו להרגיש את התרוממות הרוח הנובעת מרמת האנרגיות הנכנסת. אלה מכם המרגישים זאת ידעו מעבר לכל ספק שהשינויים מתחילים לחולל לשינויים שיתקבלו בברכה. אתם רק צריכים להסתכל מסביבכם כדי לראות כי בעיצומם של אלה ישנה עדות על השינויים לטוב יותר. בקרוב מאוד תהיה לכם יותר עדות עליהם, וזה יהפוך די ברור באשר לכיוון בו הולכת האנושות. יהיה הכרח של ניקוי של הישן אשר לא משרת אתכם יותר, אבל באותו זמן האנרגיות החדשות יתבססו. האילומינאטי ינסו את ניסיונם האחרון להמשיך בנתיבם הנבחר אבל זה יהיה ללא הועיל, כשכוחם צומצם ברצינות באמצעות הכוחות הגלקטים המקיפים את כדור הארץ. ובכן, אל תפחדו כשהכול מתקדם היטב אבל היו סבלניים כאשר כל היתרונות יגיעו בזמן טוב - אתם בתקופה של התעוררות גדולה.

אתם עשויים להיות בטוחים שכל נשמה שנמצאת כאן בזמן חשוב מעין זה, תיהנה בדרך זו או אחרת מחוויותיהן. אין לכם צורך להיות מודאגים לגבי עתידן, כיוון שכולן תתקדמנה כפי שתוכנן וכל הצרכים של כל אחד יכוסו. אתם נעים קדימה כקבוצה של נשמות, כאשר כל אחד משחק את חלקם בקביעת סיכוייכם בעתיד. שינויים גדולים נמצאים על סף ההתרחשות והכול יביא במהירות את העידן החדש לידי היותו הרבה בהתאם להנאתכם. כבר ניתן לכם רעיון על מה שמונח לפניכם ואנו יכולים להבטיח לכם שאתם לכל הפחות לא תהיו מאוכזבים. אנו משבחים את כולכם עבור החלק ששחקתם דרך גלגולים רבים, ואין זה משנה שלפעמים לקחתם תפקיד שלילי כחלק מחוויותיכם. כאשר אתם קוראים את הרשומות האקשיות, אתם תגלו שהיו לכם את כל סוגי התפקידים אשר באופן קולקטיבי אפשרו לכם להתפתח. היתה תמיד תוכנית לעזור ככל האפשר לנשמות רבות להשיג את נקודת ההתעלות, ועכשיו היתרונות עומדים להתממש.

במשך זמן רב, הודרכתם בזהירות באמצעות אתגרים רבים שהיה לכם להתמודד אתם, והיתה לכם החוכמה והידע של המלאך מיכאל שעזר לכם. היו גם נשמות רבות אחרות שהדריכו אתכם, כך שצרכיכם האישיים סופקו. עד עתה, כל אלה אשר היה להם את הפוטנציאל לעלות,  עשו עכשיו כך והם נמצאים היטב על הדרך להתעלות. אנו מספרים לכם שוב שאל עליכם לדאוג לגבי התקדמותכם האישית,  כיוון שעשיתם ניסיון אמיתי להתרומם, ואזי אתם ללא ספק הצלחתם. כפי שאנו רואים זאת, אין זה קשה למקם את רגלכם בתקיפות על הנתיב אשר נושא אתכם קדימה להגשמה. אם אתם מרגישים מוכנים, אז אתם קרוב לודאי מוכנים, ולא צריך להיות לכם שום קושי במציאות הנתיב קדימה לתוך האור.

באמצעות ההדרכה שנתנו לכם, אנו מרגישים שאתם עכשיו תוכלו ללכת קדימה בביטחון, ודעו בוודאות שהעתיד הוא זהב. למרות שעדיין זה לא נראה, אתם נצחתם את המאבק עם אנשי האופל אשר לא יכולים יותר לצפות להשלים את תוכניתם לשליטה בעולם. הם נמצאים במערך ומחפשים את הדרך החוצה בשעה שעדיין הם דובקים בתקווה שהם יכולים עדיין למצוא נתיב להצלחה. היו סמוכים ובטוחים שהם לא יתאוששו מהכשלונות שהם חווים. אולם, כפי שהציגו בעבר, הם מוצאים זאת קשה לקבל כשלון. בינתיים, כוחות האור מתחזקים ומתקדמים בכוח עם תוכניתם להחזרתו המלאה של האור. חלק מכם כבר חשים מודעות גוברת והבנה על מה שמתרחש, וזה יגדל אפילו יותר כשהמכשולים המוצבים בדרככם מוסרים.

השינויים ממשיכים לגדול ובקצב מהיר יותר מאשר קודם לכן, וכך זה ימשיך כל הדרך להתעלות. בינתיים, אתם צריכים להיות עירניים לחדשות המעידות על השינויים העומדים להיות מוכרזים, אבל יהיו ניסיונות למנעם כך שזה עשוי לדחות את העניינים. אולם, כל עיכוב יהיה קצר כיוון שלאנשי האופל אין את הכוח או את הקשרים להכתיב את העניינים. הם הקורבנות של תוכניתם לעצור אחרים שהתפוצצו בטרם עת עליהם. עם תאוות הבצע שלהם ויהירותם, הם אף פעם לא לקחו בחשבון כישלון, אבל עכשיו הם נבוכים ולא מסוגלים לשלוט על אירועים כפי שעשו בעבר. לכן, כולנו יכולים להתרכז בשינויים המגיעים ולעזור בדרכים רבות לגרום להם להצליח לגמרי.


חלק מכם אשר יותר רגישים מאחרים, ירגישו אולי קצת מסוחררים כשהאנרגיות הגבוהות יותר גודשות אתכם. המצב יעבור בקרוב כשתתרגלו להן, אבל באופן כללי, אנשים ירגישו מרוממים במספר דרכים שונות, וכך זה ימשיך. אם אין לכם הרגשה של שינוי בתוככם, אל תדאגו כיוון שהן משפיעות על אנשים בדרכים שונות. פשוט המשיכו להיות רגועים וזכרו  שאתם מושכים את האנרגיה לעצמכם דרך חוק המשיכה. לכן, אתם נכנסים לתקופה רבת אירועים כאשר דברים רבים יתרחשו, לעיתים קרובות ברצף מהיר.  אולם, אל תפחדו אם חלק מוסתרים מכם, כיוון שיש עדיין אלה הרוצים לשמור אתכם בחושך אם היו יכולים. לגבי חלקנו, אנו נמשיך להאירכם  כאשר זה מתאים לעשות זאת. ככל האפשר, היינו רוצים לראות יציאה חלקה מהדרכים הישנות, אבל זה עשוי לא להיות אפשרי עד שאנשי האופל יהיו מחוץ לדרך.


ברצוננו להוסיף כמה הערות לגבי קבוצת נשמות, והשימוש בציפורים כדוגמה יזכיר שהם מתפתחים. כאשר אתם מתרוממים, אתם תגלו אותם מוכשרים עם יותר יופי, וכמו פרחים הם יגיבו יותר בגלוי לאנרגיות של בני אדם שהתעלו. הצבעים יהיו חיים יותר ומודגשים, ולציפורי השיר יהיו שירים מהנים לשיר. מה שיהיה בולט ביותר הוא הניקיון והחידוש של כל דבר. חיות שאתם מתייחסים אליהם עכשיו כפיראיות תהפוכנה למאולפות ולא תהיינה יותר תוקפניות או טורפות.  חיות מבויתות כמו סוסים יגיבו באופן אינטליגנטי יותר ויהיו מסוגלים לשוחח עם בני אדם באמצעות כוח המחשבה. בבוא העת, זה גם ייושם לכלבי מחמד ולחתולים אשר יישארו אתכם, כיוון שאלה יהיו הזנים הפראיים היחידים שיתמזגו לתוך קבוצת נשמה.


אני  SaLuSa מסיריוס,  ומחכה כשאתם עומדים לראות וליהנות מהשינויים הממתינים בפתח. הכול מגיע בזמן טוב וכמובן אנו נקרא לזמן הנכון. לכן, אל תתייאשו אם משהו יקר ללבכם לא קורה, כיוון שהעיכוב עשוי להיות רק עקב נסיבות באותו זמן. דעו גם שכל נשמה תהיה במקום הנכון עבורן בזמן בו ההתעלות מתרחשת. הישארו רגועים למרות כל מה שאתם נתקלים במהלך  תקופה אחרונה זו של אנרגיות ישנות.  זה יהיה מבחינות מסוימות זמן בדיקות אבל בטווח הארוך הכול יתבסס ושמחה גדולה תחווה. אתם הרווחתם את מקומכם בהיסטוריה מאחר והלכתם בהצלחה דרך תקופות גדולות של חשיכה. עם זאת, אתם התגברתם על הניסיונות ללכוד אתכם ולמנוע את התעלותכם, ועשיתם זאת בנועם ובנחישות. אנו אומרים שעשיתם זאת היטב ותיהנו מהפירות של עבודתכם אשר עומדים להגיע.



תודה, SaLuSa.
Mike Quinsey.
Website: 
Tree of the Golden Light

הערה: אני מתנצל כיוון שבמסר שלי מיום 11 בספטמבר 2015 בהתייחס ל""Shelves, היה צורך לקרוא זאת כ" "Sphere Alliance(ברית הסְפִירָה).
Translator: Gili
Attachments area
Preview attachment HEBREW Translation Mike Quinsey SaLuSa 25 September 2015.docx