Followers

Saturday 21 November 2015

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 20 בנובמבר 2015




מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 20 בנובמבר 2015

אירועים על פני כדור הארץ ממשיכים ליצור אתגרים לאלה מהאור אשר עוזרים להקל על המצב בכול דרך שהם יכולים. נראה שאין הקלה מהבעיות הנוצרות על ידי אלה אשר האור חסר להן ותמיד ממשיכות כדי להבין את האופי האמיתי של מה שמתרחש. אנשי האופל ממשיכים עם תוכניתם ליצור  ממשלה עולמית שבה יהיה להם כוח ושליטה גדולים. אולם, כוחם הולך ופוחת ורמת השליטה אותה הם מחפשים לא תותר להם אף פעם.  למעשה, הם חושפים את עצמם לבדיקה קפדנית אשר תגלה את סדר היום האמיתי שלהם. כך שלמרות שיש להם עדיין מספיק כוח כדי לעשות ניסיון אחרון כדי להשיג את מטרותיהם, אין הם יכולים להצליח ובסופו של דבר לא תהיה להם אופציה אלא להיכנע. לכן אתם יכולים להמשיך להתמקד על מטלותיכם, בידיעה שכל מאמץ שאתם שמים ישתלם ובסופו של דבר יקצור פרסים.

אתם יכולים להבין כי הכול אשר קיים מסביבכם מהווה ראייה על השינויים המתרחשים, ואנרגיות האופל משתנות בהקדם האפשרי.  אתם כה קרובים לגילוי וההכנות מתקדמות היטב.  זו תהיה התחילה של גילויים רבים אשר יכינו אתכם לעתיד הנהדר שקיים קדימה, כאשר אתם תהיו נשמות חופשיות שלא מעוכבות יותר או כפופות למידע מטעה שמשמעותו לבלבל אתכם. אתם יחד עם אמא כדור הארץ נמצאים בעיצומם של שינויים מבורכים כשהישן מנוקה על מנת לאפשר לאנרגיות החדשות להתקרקע. כבר רבים מכם מודעים להן ולוקחים אנרגיות מעין אלה לתוך עצמכם, וככל שאתם יכולים לעשות זאת יותר, אתם יוצרים אור חזק זהוב מסביבכם. אתם בטוחים מכל ניסיון של אנשי האופל להפריע לו, בתנאי שאתם שומרים עליו שלם.

ההיסטוריה שלכם הינה היסטוריה של מאבק ומלחמות שעקביות עם התוצאות הנובעות מהם. עם זאת, למרות אלה, אתם אף פעם לא סטיתם רחוק מהאור ונהניתם מחוויותיכם. אתם הודרכתם באופן שטוף כדי להבטיח שאתם שומרים על נתיב האור, וחוויותיכם היו רצף של אתגרים שאפשרו לכם להתפתח די מהר. ישנן מעט התרחשויות אקראיות כיוון שחייכם תוכננו בזהירות עם ההסכם שלכם, כך כדי להבטיח את האבולוציה המתמשכת שלכם.  הכוונה היא כי מה שהולך מסביבכם הוא כולו חלק מהתוכנית אפילו שאתם לא יכולים להבין זאת. גם לאנשי האופל יש תוכניות חיים  כשהקארמה שלהם מסתיימת,  ומשתמשים בפעולותיהם כדי לעזור לאחרים עם חוויות שהם גם צריכים. שום דבר בעל חשיבות מתרחש באקראי וכאשר אתם יכולים לקבל זאת שזה כך, וזה עוזר להבנתכם ולקבלה  של מה שמתרחש מסביבכם.

החיים שאתם תחוו בעתיד יהיו כה שונים ממה שאתם חיים עכשיו. לא תהיה השוואה מלבד אולי רגעים אלה בהם אתם מתחברים באמצעות מדיטציה עם המימדים הגבוהים.  זה אימון שעומד להיות מומלץ  אשר שומר אתכם מעוגנים בתקיפות באור. זו גם הקלה מהאנרגיות השליליות הפוגעות בהילה שלכם.  הבטיחו שאתם שומרים את הילתכם סגורה באמצעות דמיון מנטאלי  שהיא במקומה,  כיוון שכאשר היא פתוחה לרווחה זה מאפשר לישויות שליליות להתחבר אליכם. אנו יודעים שמרבית עובדי האור מודעים לצורך בהגנה, אבל זה עוזר להזכיר מפעם לפעם.

אתם מתחילים להבין שמחשבה היא כזו אנרגיה עוצמתית, כשהרטטים שלכם עולים, אתם צריכים לשים לב לאופן בו אתם שולחים את מחשבותיכם החוצה. הרצון לעזור לאחרים בדרך חיובית הוא רצוי ומקובל, אבל יש לנקוט באמצעי זהירות במקום בו אתם מגיבים לחוויה שלילית כלשהיא. זה עשוי להיראות רעיון מוזר כי התוצאה של חיבור רק עם מחשבות שליליות עשויה להיות בהתחברותן אליכם. לכן אל תתנו להם את האנרגיה שלכם בכך שתשכנו בהן.  פשוט זכרו כי מה שאתם "חושבים" זה מה שאתם מושכים לעצמכם.

כשאתם מתעלים, אתם תגלו שדברים רבים הם די שונים באופן שבו אתם מבינים אותם עכשיו. ברגע שאתם עוברים מחוץ לרטטים הדחוסים ולתוך גוף עדין ישתנה כה הרבה מהאופן בו אתם מבינים זאת עכשיו.  אתם כבר חייבים להיות מודעים, כי מחשבה הופכת לכוח העוצמתי שתשתמשו בו כדי לנסוע ולספק את צרכיכם.  זו הסיבה מדוע אתם חייבים להתחיל לשלוט במחשבותיכם ולהישאר חיוביים בכל הזמנים. זה עשוי להישמע קשה עכשיו אבל ברגע שאתם הופכים בקיאים בתנועה במימדים הגבוהים, אתם תתרגלו להם במהירות. זה יהיה בקושי נחוץ לבלות זמן כלשהו באספקת צרכיכם כמו בכדור הארץ כיוון שהחופש שיהיה לכם יהיה מרגש  ויפתח לכם כה הרבה הזדמנויות חדשות. אתם תהיו ללא ספק נועזים ותרצו לבקר בפלנטות אחרות וכל היקום נפתח עבורכם. לא כולכם תכסו בדיוק את אותו נתיב חוויתי, כיוון שכה הרבה יותר הזדמנויות יציגו את עצמן לכם.

יש מעט בחוויותיכם הנוכחיות שבאמת משתווה עם מה שאתם תחוו בקרוב. יש לכם מגבלות על כדור הארץ בשל הרטטים הנמוכים, אבל כשהם כבר מתחילים לעלות חלקכם מוצאים שאתם מפתחים כוחות גדולים יותר. השינויים עשויים להיות קטנים בתחילה אבל יגדלו בתחומים כטלפתיה, שחלקכם יכולים כבר להתחבר אליה. מתנות מעין אלה יהפכו בסופו של דבר די רגילות ובבוא העת לא יהיה לכם הצורך במילה המדוברת. חלקכם יכול להשוות זאת עם הרגשות אינטואיטיביות בהן אתם יודעים מה עומד להיאמר לפני שמדברים. אפילו עכשיו אתם תגלו שלאנשים רבים היו חוויות מעין אלה,  מבלי לתת להן מחשבה כלשהיא נוספת.

כשאתם עוברים קדימה ולמעלה, אתם תגלו שרמת תודעתכם גדלה. זה יתקדם עד שאתם תשיגו את הנקודה בה תהיה לכם תודעה מלאה ביחד עם מספר מוגדל של צ'קרות. עד שהגעתם לרמה של ישותגלקטית, ותהיו רחוקים מהאחד שאתם בהווה. באופן טבעי, שינויים מעין אלה לוקחים זמן, אבל  באופן חלקי זה כמובן תלוי באופן בו אתם מתפתחים במהירות. אבולוציה אף פעם לא עומדת בשקט אפילו אם אתם לוקחים כמה צעדים אחורה,  ואפילו אז  חוויה מעין זו אף פעם אינה מבוזבזת.  היו סמוכים ובטוחים שכל חוויה הינה בעלת ערך ותמיד נמצאת כדי לבקשה.

הרבה מתרחש על כדור הארץ ממש עכשיו ולא תמיד עבור הטוב של הכול, ועבור אלה העובדים עם האור זה יכול להיות תקופה מלחיצה. אפשרו לאנרגיות מעין אלה לחלוף אתכם ואם במקרה יש לכם קשר ישיר איתן, ברכו אותן ושלחו אותן לדרכן באור ובאהבה. אתם אפילו מסוגלים לדברים גדולים יותר וכשהזמן חולף אולי אפילו לעשות הרבה יותר מאשר כעת.

אני Mike Quinsey, ועוזב אתכם באהבה ובברכות. מי ייתן והאור יאיר את ימיכם ואת נתיבכם להשלמה.


Translator:Gili

Saturday 14 November 2015

מסר של Mike Quinsey - המתקשר מהעצמי הגבוה שלו - מיום 13 בנובמבר 2015



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר מהעצמי הגבוה שלו -  מיום 13 בנובמבר 2015

חברים יקרים,
חלק מכם לא קראו זאת מאז שהפסקתי לתקשר את SaLuSa. האירועים התקדמו די במהירות, ומאז שקבלתי מסר מסט. ג'רמן (St. Germain) באמצעות ננסי טייט (Nancy Tate) המבקש ממני לתקשר ישירות מהעצמי הגבוה שלי. לא ניסיתי זאת קודם לכן, אבל החלטתי לנסות, והמסר שקבלתי הוא כדלקמן:



שום דבר יקרה עכשיו אשר ימנע את התוצאה שהינה ניצחונו של האור. אנשי האופל המוחזקים בשליטה על כוחם, צומצמו במידה רבה. זה לא ייקח זמן רב לפני שהם ירוסנו ולא יוכלו להמשיך עם תוכניתם לכליאתן של הנשמות על כדור הארץ.  כפי שהבחנתם, רק לאחרונה ננקטו על ידי כוחותיו של האור פעולות חיוביות רבות המתרחשות בכול העולם. כך שהאור עכשיו הוא הכוח השולט על פני כדור הארץ, וחושף רבים מהסודות שאנשי האופל היו מעדיפים שלא תדעו.  האמת עכשיו מגיעה החוצה כה מהר כך שאין יכולת להפסיקה, וכשהאנושות לומדת איך הולכה שולל, הם ידרשו שינויים. עובדי אור רבים התכוננו לזמן זה ועכשיו הם יכולים לעבוד יותר בגלוי ללא הפרעה. אולם, זהירות מומלצת כיוון שנדרש שכל ישר כדי להבטיח  שאתם לא תחשפו את עצמכם יתר על המידה.  ישנו בלי ספק ביטחון בלהגיע ביחד עם עובדי אור אחרים, אפילו שגם אנשי האופל יהיו להוטים ליידע על נוכחותם כדי להכות פחד בכם. האמינו באור, כיוון שפחד הוא המאוד אנרגיה שהם מוזנים ממנה, וינסו לעצור את ההתקדמויות שנעשות.

עובדי האור קשורים אחד לשני באמצעות האור שלהם, ויש כוח בקבוצה גדולה של אנשים.  כל אחד משחק תפקיד ספציפי, וכל תרומה לשלם היא כה חשובה. זהו זמן בו כוחותיכם האינטואיטיביים יעזרו לכם במידה רבה, כך היו מונחים באמצעותם בזמנים של ספק. אם זה מרגיש נכון, זה בהחלט נכון ואתם יכולים ללכת קדימה עם ביטחון מלא. עבור חלקכם, אתם יכולים לעשות בדיקה מנטאלית שההילה שלכם נשמרת בשלמותה בכול הזמנים,  והיו זהירים לא לעזוב אותה פתוחה ולאפשר את השפעתן של נשמות שליליות. מרביתכם אנשי אור מנוסים וצריכים עצה מעטה, אבל זה גם כן כדי להזכיר לכם להיזהר.  פחד וספק יכולים להשפיע על יכולתכם להישאר באור, לכן מומלץ לכם להישאר חיוביים בכל הזמנים.  במידה ואתם צריכים עזרה, קראו לישויות גבוהות כמו סט. ג'רמן (St. Germain), והוא ייגן עליכם באמצעות הלהבה הסגולה.  זכרו בכל הזמנים שאתם ישות עוצמתית ורק מתחילים להבין את הפוטנציאל האמיתי שלכם. אתם האלים בהתהוות וזהו הנתיב שאתם עוקבים אחריו.

אירועים חיוביים רבים מקבלים צורה ובקרוב הם יתרחשו בעקביות מדהימה. אתם אף פעם לא הייתם לבד, ובזמן יוקרתי זה, חברכם בחלל מתקרבים אליכם יותר מאי פעם.  הם עושים הרבה ממה שאתם אפילו לא מודעים עליו ושמרו על נתיבכם המואר פתוח, ואת כדור הארץ חופשי מהפרעה. כלי רכבם נמצאים בשמיים שלכם וקרובים אליכם אפילו אם אתם  לא מודעים לכך באופן אישי. רבים נמצאים במסווה של אי-ניראות לצורך הגנה אבל מדי פעם הם יראו את עצמם בקצרה.  זכרו שאתם יכולים להקרין אליהם את מחשבותיכם, ובמקום בו אתם מבקשים עזרה, היא יכולה לעיתים קרובות להגיע בדרכים בלתי צפויות. אתם מוגנים בכל אירוע בעבודת האור שלכם  ועוזרים לכם להגשים את חוזה החיים שלכם. רבים מכם עושים כה הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין, באמצעות ביקור בעולמות האור במהלך תקופת שינתכם.  חלק מביאים חזרה אתם את הזיכרונות האלה, אבל לרבים אלו לא יותר מאשר זיכרון חולף.

רגלכם עכשיו מוצבות בתקיפות על נתיב האור, ואתם הופכים עוצמתיים יותר כשהרטטים  עולים וימשיכו לעשות כך. יש לפניכם עתיד נהדר ושמחה בלתי מוגבלת כשאתם יכולים לבטא את עצמכם באופן מלא.  נכון להיום, האנרגיות הישנות נמצאות עדיין מסביב, אבל הן מאבדות במהירות את כוחן להחזירכם אחורה. האור הוא הכוח העליון עבור הטוב וזה מרומם אנשים מעלה מהר מאוד. נשמות אלה אשר אינן יכולות להעלות את הרטטים שלהן, בסופו של דבר יעברו לעולם אחר,  בו הן יכולות להמשיך את התפתחותן. היו סמוכים ובטוחים שכל הנשמות מטופלות באופן שווה ובהגינות מוחלטת, כך שהן יכולות לקחת את מקומן הנכון בעולמות המוארים.  אין טעויות היכן שמדובר על כך, וזה לא יכול להיות אחרת כיוון שהכול פועלים בשלמות. באופן טבעי, עקב חיבורכם לנשמות אחרות, אתם תרצו להרגיש שהכול בסדר אתם. דעו שהכול מתרחש כפי שתוכנן עבור האבולוציה שלכם ואין טעויות ברוח, כך שאתם עשויים להירגע ולהיות בטוחים שלכול הנשמות ניתנת עזרה והן נאהבות לאין שיעור.

ברטטים הנמוכים של כדור הארץ, היו לכם חוויות רבות, והן גרמו לכם להיות נשמות הרבה יותר חזקות מאשר כאשר התחלתם  לראשונה את מסעכם לפני עידנים של זמן. אלה מכם אשר מוכנים להתעלות, עמדו חזקים במרבית תקופות המבחן שהיו לכם אולי אי פעם.  אתם עומדים להיות מבורכים בכך ששמרתם את האור שלכם שלם, ותמיד הפצתם אותו כאשר עלתה ההזדמנות. בעתיד, אתם תוכלו להסתכל אחורה על הישיגכם, כיוון שניתן "לקרוא" את כל החיים ברשומות האקשיות. הן יכולות להציג מחדש כל אירוע שחוויתם כך שאתם יכולים לסקור את פעולותיכם, ובמידה שנדרש ללמוד מהן. זו משמעותן של החיים והכרחי כשאתם פונים יותר אל האור ומרוממים את הרטטים שלכם.  הכול מתרחש באווירה אוהבת, כך שאתם מבינים כי מה שמשפיע על פעולותיכם עשוי שישפיע על נשמות אחרות. גמול אינו חלק מחוויותיכם אלא הזדמנויות הניתנות בחיים עוקבים כדי   לתקן בהצלחה את טעויותיכם.

אתם נמצאים בזמנים בלתי יציבים כאשר אתם יכולים להיות מוסחים בקלות מתוכנית חייכם. אם זה קורה לכם, היו סמוכים ובטוחים שמדריככם המלוווים אתכם יעזרו לכם לחזור למסלול. החיים על כדור הארץ יכולים להיות קשים והימצאות בבדיקה במרבית הזמן,  אבל יהיה לכם את חלקכם בזמנים טובים ותפגשו נשמות אחרות אשר יש להן את אותן שאיפות. מרבית הזמן, חברים, הן נשמות אשר ביליתם אתם ביחד חיים רבים. כאשר פגשתם אותם בפעם הראשונה היתה לכם הרגשה של "חבר וותיק" וזה בוודאי כך ברוב המקרים.  משפחות מתגלמות לעיתים קרובות ביחד כדי להמשיך את חוויותיהן, למרות שעמדתם במשפחה עשויה להשתנות בהתאם לצרכיהן הרוחניים.

עם הגעתם של שינויים מיטיבים, אתם תנועו במהירות לתוך הרטטים החדשים, ותושפעו פחות  מניסיונם של אנשי האופל לעכבכם. בכל אירוע, יכולתם להכתיב את המסלול של ההתקדמות האנושית לא כלול יותר במסגרת יכולתיהם. אולם, הם יוכלו ליידע על נוכחותם באירועים. אל תפחדו והישארו ממוקדים באור, ועשו את עבדותכם באמונה שלמה בתוצאה. נשמות האור נמצאות אתכם בכל הדרך ולצדכם, אכן הן אף פעם באמת לא עזבו אתכם בכל עת.


אני Mike Quinsey, ועוזב אתכם באהבה ובברכות. מי ייתן והאור יאיר את ימיכם ואת נתיבכם להשלמה.



Translator: Gili