Followers

Friday 18 December 2015

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 18 בדצמבר 2015






מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 18 בדצמבר 2015

עונת החגיגות גורמת לשחרור מדברים לא מזמינים יותר המתרחשים על כדור הארץ. מבלי להתחשב במה שמתרחש בעולם החיצוני, אנשים נחושים לנוח וליהנות מעצמם. זה יוצר אנרגיה שמביאה החוצה את הטוב ביותר באנשים, ונותן להם את ההזדמנות  לתת ולסלוח היכן שמערכות היחסים התקלקלו או אפילו נהרסו. עבור חלק, זהו זמן לחדש היכרויות עם אלה אשר אבדו מגע, ובכל רחבי העולם שמחה נוצרת מחדש. אנשים לא נועדו אף פעם להיות לבד, אבל מרבית האנשים הם כמובן קשורים אחד עם השני באמצעות קארמה, שניתן כמובן לראותה כאו טובה או רעה כפי שאתם מבינים אותה. באיזו דרך שאתם מסתכלים על זה, החיים על כדור הארץ הם אתגר מתמשך שאתם לא תמיד מבינים אותו. אולם, הם כולם חלק מתכנית חייכם כדי לעזור לכם להמשיך להתפתח.

חייהם של אנשים רבים שזורים עם האחרים, וכל אחד בתורו מודרך כדי להבטיח שהם עוקבים אחר תוכנית חייהם. לפעמים, אתם נפגעים מבחינה רגשית על ידי חוויותיכם, אבל היו מודעים שהכול מתרחש עם הסכמתכם. לפני שהתגלגלתם, אתם דברתם עם הישויות הגבוהות אשר דנו על הפרטים אתכם, והכרחי שאתם הסכמתם עם תוכנית חייכם. אתם יודעים שככל שאתם מנקים מוקדם יותר קארמה יוצאת דופן כלשהי, כך טוב יותר, אחרת היא תעכב את התקדמותכם. קארמה נשמעת כמו עונש, אבל זה רחוק מהאמת כיוון שהיא פשוט מאפשרת לכם הזדמנות להתפתח היכן שאולי נכשלתם בעבר. בנוסף לכך, כיוון שאתם נמצאים בסופו של מחזור זה, זה חייב להתנקות אם אתם עומדים להתקדם. לכן, זה חשוב מאוד שתקחו את העניינים ברצינות אם ברצונכם לצאת מחוץ למימד הנמוך.

כדור הארץ נמצא במהפך ואמא כדור הארץ שועט עכשיו קדימה עם השינויים שהיו צריכים לקרות מזמן.  הוא המתין בסבלנות עבור האנשים שיפסיקו להרוס את הסביבה, אבל זה הועיל מעט מדי. התוצאה היא שהשינויים שעכשיו נחווים מסביב עשויים להיראות הרסניים, אבל הם כולם חלק מהניקוי הנחוץ כך שהעידן החדש יכול לצאת לדרך. אל תדאגו לגבי התוצאה כיוון שמובטח לכם שינויים מועילים אשר ישקמו שלום על פני כדור הארץ. זה יהיה קשור לעידן הזהוב אבל הבינו שזה רק מגיע כאשר הרטטים השיגו את הרמה הנחוצה. יש לכם לצפות בהתרגשות לכל דבר אפילו אם  אתם מסתכלים מסביבכם עכשיו ורואים מהומה כה רבה.  אתם תשיגו את מטרותיכם עם העזרה של אחרים אשר יידעו את עצמם לכם בזמן המתאים.

בזמן הנוכחי, אתם עומדים להיות לחוצים כדי להבין מדוע כה הרבה משתנה מסביבכם. זה יהיה קשה לקבוע מה בדיוק עובד עבור הטוב של הכול, כך שהאינטואציה שלכם נכנסת למשחק. אתם יודעים את הרקע למה שמתרחש אבל רק עכשיו אין וודאות באשר לאופן בו הדברים יסתיימו. עדיין ישנה חשיבות לרצון חופשי לכל הנשמות וכקולקטיב אלה אתם בחלקכם הגדול שקובעים את הדרך  בו יתגלה העתיד.  בכל מקרה התוכנית הגדולה יותר תעבור אבל זה תלוי בכם באם זה יהיה מעבר חלק. כל מה שיתרחש,התעלות תתרחש ובעתיד הקרוב.  

אתם תוכלו לזהות את אלה מהאור אשר עסוקים בעבודה  לצורך הארתם של האחרים. אולם, לא כולם כיוון שאחדים לוקחים נתיב אשר מונע פרסום, ובשקט אבל ביעילות מבצעים את עבודתם. אתם יכולים לחוש לעיתים קרובות את האנרגיה הגבוהה מסביב אדם כזה וזו דרך אמינה ביותר לדעת שהם מהאור. כוחותיכם האינטואיטיבים יעזרו לכם לדעת כאשר תפגשו אותם, ותחושו את התנהגותם השלמה. זה יהיה קל עבור אלה אשר מפותחים לזהות נשמות אלה אשר מעמידות פנים שהן מוארות, עם זאת הן עוקבות אחר נתיב שאינו מחובר במלואו אל האור.

עד עתה אתם צריכים להיות מודעים שרבים מחבריכם אשר מהאור, הם מהעולמות הגבוהים ועובדים עם הכוחות הגלקטים, הם עשו זאת במשך עידנים של זמן והדריכו את האנושות להיות ביציבות  על נתיבם. למרבית הנשמות יש הבנה מעטה אם בכלל על הדרך שבה הרוח עובדת איתם. אבל זה יעבוד טוב יותר אם הם יבינו איך להתייחס למדריכיהם. הם נמצאים שם כדי לעזור לכם להתפתח, והיכן שאפשר להבטיח שאתם תעמדו במחוייבותיכם. אתם  לא צריכים להרגיש אף פעם שאתם לבד ויכולים לקרוא למדריכיכם בכל עת לעזרה.

אהבה היא אנרגיה הגדולה והעוצמתית ביותר שישנה, אבל ברטט היחסית נמוך זה לא קל להשתמש בה כדי לגרום לניסים. אולם אתם יכולים לתת ריפוי מוצלח כפי שרבים ממרפאיך כבר עושים. אפילו מעט מילים טובות הנאמרות באהבה וברגש יכולים לרומם נשמה שצריכה זאת. אתם עשויים כבר לדעת כי הכוח הוא הרבה יותר חזק כאשר אתם נמצאים בקבוצה, וניתן להשיג הרבה יותר בדרך זו. בסופו של דבר, אתם תהיו מסוגלים לרפא מיידית אבל יש לציין שהריפוי  מיותר במימדים הגבוהים יותר.

חלק מהנשמות לא יכולות להבין מדוע הם קבלו כאלה חיים מאתגרים על כדור הארץ. זה אפשרי כיוון שהם שכחו מדוע הם התנדבו ליפול במימדים. קרוב לוודאי שהרגשתם חמלה עבור נשמות אלה שנלכדו ברטטים הנמוכים, והיו בין קבוצה של מתנדבים אשר בחרו לעזור להם לחזור אל האור.  אתם עשיתם זאת כיוון שקבלתם הבטחה  שתמיד ילוו אתכם ישויות אור. במילים אחרות, ידריכו אתכם ויעזרו לכם במשימתכם כדי להבטיח שתחזרו בבטחה אל האור. כל דבר שמתרחש מסביבכם הוא חלק מחוויתכם, וככל שיותר מכם חוזרים אל האור, כך הצורך לשיעורים נרחבים יותר הופך למיותר.

אתם עשויים להמשיך להישאר באופל ככל שמה מתרחש על כדור הארץ, וזו תישאר דרך זו עד שיימנעו מאנשי האופל מלהפריע.  זה ישתנה במשך תקופה של זמן, כשחלק מהנשמות האמיצות יתעלמו מאיומיהם וילכו קדימה עם תוכניתם כדי להאיר את האנשים. אנשים כה רבים אבדו את חייכם  בניסיונם להביא החוצה את האמת, לכן חייבים לנקוט בזהירות עד שזה בטוח לעשות זאת. חלק מהנשמות אשר הן החשובות מבין "האורות" המובילים מוגנות מכיוון שעבודתן היא כה חיונית וחשובה. אתם ללא ספק תזדהו איתם, ומסריהם מביאים מידע עדכני. הרבה מתרחש מאחורי הקלעים והעמדה הכללית היא עכשיו מעודדת מאוד.

אני Mike Quinsey, ומביא מסרים אלה דרך העצמי הגבוה שלי. זה יהיה המסר האחרון עד יום שישי ה-1 בינואר 2016.  זה מבטיח שזו תהיה שנה מרגשת ואני מאמין שתיעשה התקדמות רבה.  סביר מאוד שגילוי יתרחש וברגע שזה קורה זה יסמן את השחרור של מידע רב שהיה צורך בעיכובו.

אני מאחל לכם זמנים שמחים  בכל החגיגות שאתם רגילים ליהנות בזמן זה. זו הזדמנות גדולה להתאחד ולהביא אושר ואהבה לעולם.
באהבה ובאור. Mike Quinsey.
Translator: Gili

Friday 11 December 2015

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 11 בדצמבר 2015



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 11 בדצמבר 2015

הרבה מתרחש על כדור הארץ שלכם בזמן זה, אשר הרוב הינו מחוץ לטווח הראיה כך שיש לכם מעט ידע אם בכלל באשר למה שמתרחש.  עימות אכזרי קורה בין האור לבין אנשי האופל אשר מאבדים במהירות את השפעתם. באופן הדרגתי, המצאות או התקדמויות שהודחקו במשך זמן רב באים לעולם, עם ישויות האור המעורבות אשר לפעמים מסכנות את חייהן כדי להצליח. אולם, אין הם יכולים לחסום את הזרימה והאור עולה ברחבי העולם.  עם העלייה ברמת תודעתכם, נשמות נוספות מאשר אי פעם הופכות פתאום מודעות לאופן בו הולכו שולל במשך מאות שנים. הזמן עצר בשקט באופן וירטואלי כשאנשי האופל הבטיחו שההמצאות החדשות שהיו מרוממות אתכם, עוכבו לאחור. היו סמוכים ובטוחים שזה יכול רק להיות עיכוב זמני, כיוון שאתם מיועדים לזנק קדימה לפני שמחזור נוכחי זה מסתיים.


ברגע שאתם מתחילים ליהנות מהטכנולוגיות החדשות, הצורך לבלות את מרבית זמנכם כדי להרוויח את החיים ישתנה באיטיות. המצאות אשר מוציאות מחוץ לחיים את עבודת הפרך, ממתינות שתיעשנה ידועות, וברגע שהן תהיינה בשימוש אתם גם תהפכו עצמאים יותר.  שפע יבטיח שכולם ייהנו מהשינויים, והעוני יהפוך לנחלת העבר. עד עתה, העושר  של העולם  היה בידיהם של מיעוט קטן אשר שמר אתכם בכוונה במצב של צורך, כך שאתם תלויים בהם. מצב זה כבר משתנה אבל זה ייקח זמן לפני שאתם מרגישים את התועלות. העושר של העולם יתפשט באופן הוגן בין האנשים בהתאם לצרכיהם. הזמן של "יש להם" ו"אין להם" יעבור ולא ניתן יהיה לסבול תאוות בצע.  אבל זו לא תהיה בעיה כיוון שבבוא העת הרטטים העולים רק יאפשרו לנשמות אלה להתרומם, אלה המוכנות להיות חלק מהחברה החדשה המבוססת על הגינות ושוויון.


אם יש לכם דאגות כלשהן בהתייחס למקומכם בעתיד, אל תפחדו כיוון שכל נשמה תמצא את עצמה בדיוק ברמה הנכונה. אפילו לא אחד יכול לרומם את עצמם לרמה גבוהה יותר מאשר מאפשרים הרטטים שלהם. המשמעות היא שכל אלה אשר כלאו אתכם על פני כדור הארץ במשך אלף שנה, גם ילכו לרמה שעונה בקנה אחד עם רטטיהם הנמוכים. הם לא יוכלו יותר להפריע בהתקדמות נשמתכם, ויתמודדו בשיעורים שהם צריכים כדי לחזור אל האור. הכול יעבוד באופן הוגן לחלוטין, כיוון שאלוהים עדיין מחזיק  את כל הנשמות בחיבוקו האוהב.


עברתם דרך מבחנים ומצוקות רבים, ונבחנתם עד קצה גבול היכולת אבל אף פעם לא יותר מאשר יכולתם להתמודד. אתם כה חזקים עבור חוויותיכם, ותהיו מסוגלים להתמודד בכל סוגי הבעיות שאתם תפגשו כאשר התנדבתם לעזור לנשמות הלכודות ברטטים הנמוכים. השמחה של היכולת לעזור לאחרים הנאבקים כדי למצוא את דרכם הביתה,  תגרום לכל מאמציכם להיות בעלי ערך ומתגמלים.


אתם כבר מתכוננים לחגיגותיכם, והציפיות המאושרות לתת ולקבל מתנות ממשפחה ומחברים.  כל פעם ההרגשה של אהבה מפיצה תקווה וציפיות גבוהות עבור העתיד, אפילו כאשר מסביבכם  ישנו איום של פעילות שלילית שמשמעותה היא לגרום לפניקה ולפחד. הישארו שלווים ונוכחותכם בקרב אנשים אחרים, תגרום להשפעה מרגיעה.  אין דוגמה טובה יותר מאשר השתתפות במדיטציה מרגיעה, ובקבוצה בה הכוח מורגש באופן חזק וברור יותר.

אתם כבר מוצאים שהרטטים העולים מביאים שינויים בממלכת בעלי החיים, וחברויות בלתי רגילות ביותר נעשות. בעלי חיים מתיידדים עם אלה שבאופן רגיל ניצודים על ידם, וזה יתפשט כשדוגמאות נוספות תירשמנה. בסופו של דבר, הם לא ייצודו אחת את השניה בשביל מזון,  והאם לא היתה נבואה שבה נאמר "וגר האריה עם כבש". זו התחלת השינויים אשר יתפשטו באופן הדרגתי למרחקים. אפילו המין האנושי ישתנה בסופו של דבר וכשהרטטים עולים לא ירגישו יותר את הצורך לאכול בשר בעלי חיים. אולם, נכון לעכשיו, מרבית הנשמות עדיין אוכלות מזון מעין זה כדי לספק את צרכי גופם.


בבוא העת, אתם תאכלו פחות כיוון שמקור האנרגיה שלכם יהיה מסביבכם, ואתם תמשכו ממנו באופן טבעי. למרות שלרבים אין זכרון על היותם ברטטים הגבוהים, אלה שזוכרים, יודעים כי אתם מושכים אנרגיה מכול מה שמסביבכם. בגופכם הרוטט ברטט גבוה אתם תצטרכו מאוד מעט באשר למזון כפי שהייתם רגילים לו על כדור הארץ. חלק מכם למדו כי המימד שאתם מכנים אותו ארץ הקיץ Summerland (העולם הבא) הוא המקום בו מרבית הנשמות מוצאות את עצמן מיד לאחר שהן עוזבות את גופן הפיזי.  היכן שהיתה לנשמות חוויה שונה, יש לצייין שזה עקב לכוח המחשבה. מה שאתם מצפים לחוות מיד לאחר המוות תלוי במידה רבה בציפיותיכם או ברצונותיכם. אם אתם מאמינים שאין שום דבר, זה איך שזה יהיה עד שאתם הופכים מודעים שזה שונה מציפיותיכם, ומתעוררים לפעילות מסביבכם.


אתם חייבים להיות בעלי ראש פתוח ומוכנים לקבל שהחיים לאחר המוות, עשויים להיות די שוניים ממה שהובלתם לצפות. אלה עם אמונות דתיות חזקות ימצאו בתחילה את הדברים כפי שהם האמינו, אבל די בקרוב יתברר להם שאין הם בדיוק מה שהם ציפו. הפגישה עם אהובים, קרובים או חברים תפיג בקרוב ספקות כלשהם באשר לאמת, אבל זכרו  שזה כוח המחשבה העושה דברים מה שהם  ומדוע יש כה הבדל רב. מסיבה זו בדיוק, אתם לא תרצו שום דבר, אבל תמצאו כי מה שנמצא מסביבכם מוכר מאוד ודומה לחוויותיכם בכדור הארץ.


מובן מאליו שחוויותיכם בכדור הארץ הן אמיתיות ואלו אתם אשר יצרתם את מה שאתם מוצאים מסביבכם. זה כה שונה לקיומכם ברטטים הגבוהים, ובכל המובנים, הרבה יותר מקובל.  בדיוק מה שאתם חווים תלוי ברמה שאתם מוצאים את עצמכם כיוון שיש הבדלים ניכרים ביניכם.  אין זה מאוד סביר שכל הנשמות מהרטט הנמוך יחפשו את המידע שניתן, וחוויותיכם יובילו אותם לרמות האפלות יותר היכן שיש שם פחות אור. היו סמוכים ובטוחים שאלה מכם אשר נמצאים באור, אל תפחדו בכלל באשר להיכן שאתם עשויים למצוא את עצמכם. זה חוסר האור אשר לוקח אתכם לרמות הנמוכות אשר יכולות להופיע ככמעט חשיכה מוחלטת.


כשסוף המחזור הזה מתקרב, ועניינים על כדור הארץ מסתיימים, זה יהיה קשה לקבוע מה באמת ממשיך. אולם, מאמץ רב נעשה כדי לעצור את פעילותיהם של אנשי האופל מלהפריע בשחרורכם מהם. הישגים גדולים נמצאים קרוב מאוד וניתן לצפות להתקדמות נכבדת בקרוב מאוד. אתם המתנתם בסבלנות להתקדמות משמעותית וכתוצאה מהמאמץ שנעשה, ישנן אפילו אפשרויות של הודעות חשובות שייעשו בקרוב.


אני Mike Quinsey, ומביא מסרים אלה דרך העצמי הגבוה שלי כפי שהתבקשתי על ידי סנט. ג'רמן (St. Germain). הם נשלחים באהבה ובברכות לכל הנשמות.



Translator: Gili

Monday 7 December 2015

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 4 בדצמבר 2015




מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 4 בדצמבר 2015

יש לכם מעט ידע על כה הרבה שמתרחש בעולם. אנשי האופל נלחמים קרב אבוד עם האור אשר בקרוב ימלוך. קבוצות רבות על פני כדור הארץ מצליחות בהגבלת פעילותיהם, ומונעים מהם להתקדם עם תוכניתם. עד כדי שהם נכנסים לפניקה כיוון שעד עתה הם פעלו עם פטור מעונש, בהאמינם שהם לא ניתנים לנגיעה. עכשיו, הרשת התרחבה ורבים מעוזריהם סולקו, דבר שהחליש בצורה רצינית את יכולתם לגרום לצרה רצינית. הם הבינו עכשיו איך ידיהם קשורות ומשאביהם מוגבלים, במנעם הסלמה של פעילותיהם. זה מדי מאוחר עבורם להשתקם כך שהם מנסים ליצור פגיעה גופנית בזדון היכן שאפשר באמצעות כוחותיהם על פני כדור הארץ. לכן, אתם תראו את התוצאה של ניסיונות מעין אלה, אבל בהשוואה ליכולתם בעבר אלה יהיו בעלי אופי מזערי.  האילומינאטי התכוננו להרוס את כדור הארץ אם הם לא יוכלו  לקבל בדרך שלהם, אבל עכשיו יכולתם לעשות זאת נעצרה לחלוטין. זה בעיקר עקב התמיכה שאתם מקבלים מהכוחות הגלקטיים אשר יבטיחו את מעברכם הבטוח להתעלות.


כל מה שיכולים לבקש מכם הוא להמשיך להעלות את הרטטים שלכם, ולנסות לא להיות מעורבים בדרך כלשהיא אשר מדגישה את פעילותם של אנשי האופל. הבעיה היא שלמרות שלעובדי האור יש מספיק הבנה על מה שמתרחש ויכולים לטפל בכך ברוגע, לאנשים רבים אין כזה ידע והם דואגים וחרדים בקלות לגבי השאיפות העתידיות. מעמדתם, העניינים נראה מאיימים מאוד ורבים מאמינים שהם מתמודדים בעתיד בלתי בטוח. זה המקום בו אתם מהאור יכולים לעשות הבדל אמיתי ולהרגיעם באמצעות הסבר על המצב האמיתי. נקו את הדרך עבור האור כדי שייקח לגמרי אחיזה, וגלו את המטרה  של השינויים שמתרחשים. מבחינה זו האינטרנט מאוד שימושי, אבל אפילו אז אתם צריכים להיות בררנים כדי למנוע השגת מידע כוזב.  אתם ללא ספק יודעים עד עתה שאנשי האופל מסתמכים בצורה חזקה על פחד כדי לשים אנשים תחת שליטתם. אלה מכם עם מספיק הבנה יכולים לעזור להפיג רגשות מעין אלה ולהחליפן עם תקווה והבטחה להצלחתו של האור.


רבים עובדים בדרכים חדשות כדי לשלב המצאות אשר ניתן להציגן כאשר ההזדמנות הנכונה מציגה את עצמה. שוב הפדרציה הגלקטית עוזרת להבטיח שהן תיושמנה על בסיס חובק-עולם. היו סמוכים ובטוחים שהמהפך לטכנולוגיות חדשות יבוצע באופן הגיוני כדי להקטין אי נוחות כלשהיא לאלה שמושפעים מכך. זה יהיה ענין של הדברים החשובים יהיו ראשונים כדי לרומם אנשים רבים ככל האפשר  במינימום עיכוב. החלטות בעלות אופי זה תילקחנה על ידי אלה אשר יש להם הבנה מלאה של המצב. אתם עשויים להיות בטוחים שכאשר מעורבת הפדרציה הגלקטית, כל השינויים ימשיכו במהירות חסרת תקדים. בשעה הם מתרחשים, כל הנשמות יחוו התרוממות כיוון שהרטטים הגבוהים יותר ימשיכו להיכנס לתוך ההוויה. בזמן יחסית קצר אתם תגיעו לנקודה בה אתם מוכנים להפוך לישות גלקטית בשלה במלואה.


כשאתם מפלסים דרככם דרך השינויים, אתם באופן חלקי קובעים את השלבים הבאים לאבולוציה שלכם כיוון שלא לכל אחד יש את אותן שאיפות. זה לא משהו שצריך לדאוג בגינו בנקודה זו בהתרוממותכם, אבל הבינו שהיקום נפתח אליכם ונותן לכם כה הרבה בחירה באשר לאופן בו אתם מתקדמים. אתם תמצאו את עצמכם מצטרפים לנשמות אחרות עם אותם רצונות, ואלו זמנים שאתם יכולים לעזור אחד לשני. כתמיד, יהיו יותר נשמות מפותחות כדי לסייע לכם לעשות את בחירותיכם. אתם יכולים, לדוגמה, אם אתם כך רוצים, לחוות  לגמרי צורת חיים שונה כחלק מהאבולוציה שלכם. אולם, כפי שאתם כבר יודעים, בנקודה מסוימת אתם הופכים לישות של אור ולא צריכים צורה פיזית. אולם אתם יכולים "לחשוב" אחד יהפוך לתוך ישות אם כך הוא רוצה, אשר מאפשרת לכם להתערבב עם אלה מסוג דומה.


במצבכם הנוכחי על כדור הארץ, ישנן נשמות רבות המתגלגלות מפלנטות אחרות, אשר נטלו על עצמן גוף של כדור הארץ.  לעיתים קרובות הן מגיעות בלידה רגילה ותהיינה מסוגלות להציע את מה שהינו לעיתים קרובות ידע מתקדם יותר שדרוש כדי לאפשר לכם להתפתח יותר במהירות. בכזה זמן חשוב כפי שזה עתה, אתם צריכים את כל העזרה שאתם יכולים לקבל ונשמות של אור מכל היקום סביר שתיהפכנה למעורבות. אתם כמובן גם מקבלים נשמות שליליות המתגלגלות אשר הינם אנשי האופל. זה מאופשר ביקום בעל רצון חופשי אשר מציע חוויה מעין זו אשר ללא ספק תאיץ את האבולוציה שלכם. ישנה תוכנית גבוהה יותר עבור האבולוציה שלכם, אבל אם אתם מסתבכים  באנרגיות הנמוכות יותר, היא תיעצר. הסתכלותכם אחורה להיסטוריה שלכם מראה שביותר מאירוע אחד  נכנעתם לכוחות השליליים. אולם, בזמן זה  אתם עליתם על עצמכם, וכפי שתוכנן תתעלו מבלי להתחשב מה עושים אנשי האופל כדי למנוע זאת.


ובכן, יקרים, אתם תדעו שבכל מאמץ כלשהו שאתם עושים כדי להבטיח את התעלותכם, אתם תצליחו. לכן, אל תאפשרו לאירועים חיצוניים למשוך אתכם למטה, וזכרו שעד  שניתן יהיה לשחרר את השליטה של אנשי האופל על העיתונות שלכם, מתעים ומשקרים לכם באופן מתמשך במרבית הזמן. השתמשו באינטואיציה ובהגיון הבריא בעת ההחלטה על מה  אתם יכולים לקבל ומה לא רחוק מלהשתבש. כאשר זה בטוח עבורם לפגשכם על פני כדור הארץ, אחת מהמטלות הראשונות של הפדרציה הגלקטית תהיה להסביר לכם כדי שתבינו את ההיסטוריה שלכם.  חשוב שאתם גם תהיו מודעים על המעמד והפוטנציאל האמיתיים כישויותגלקטיות.


אל תדאיגו את עצמכם עם חששות  לגבי חוסר העושר, כיוון שיגיע זמן בו שפע יובטח כך שכל אחד יהיה לו כל דבר שהם צריכים, ואפילו יותר. בבוא העת, אתם תוכלו פשוט "לחשוב" על דברים  כיוון  שיתקיימו, כך  שאתם אף פעם לא תרצו משהו בכלל. למעשה, כפי שאתם עשויים כבר לדעת, ברטטים הגבוהים אליהם מרביתכם נכנסים לאחר מעברכם מכדור הארץ,  חשיבה  על דברים  שמתהווים היא די רגילה כך שאתם לא צריכים לאחסן שם דבר בכלל. הרבה מחוץ לכדור הארץ כה שונה למה שאתם רגילים לו ובאופן כללי הרבה יותר ממה שאתם חווים עכשיו. כשהזמן עובר, אתם תלמדו יותר לגבי השינויים אשר יתרחשו,  כולם יטיבו לכולכם מאוד.


כשכל שבוע עובר, אתם תמצאו ששינויים רבים נמצאים בעיצומם, ולחלק תהיה השפעה ברחבי העולם. עולמכם משתנה באופן הדרגתי לטוב יותר, וזה ניכר אם אתם מסתכלים על ההתקרבות ביחד  של אומות שונות כדי לטפל בבעיות העולם. בלי התאספות מעין זו, לא הייתם יכולים למיינם. זהו סימן שאנשים מתעוררים לצורך לשיתוף פעולה גלובלי. זה יגדל ויכין את הבמה עבור האנושות שתנועו קדימה במהירות ותביא התעלות שהיא קרובה הרבה יותר למתן ביטוי.
אני Mike Quinsey, ומבקש מכם להמשיך להפיץ את אהבתכם, ולעורר השראה לאנשים להסתכל קדימה כדי להביא שינויים מרגשים לתוך חייהם.



Translator: Gili 

Tuesday 1 December 2015

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 27 בנובמבר 2015



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 27 בנובמבר 2015

למרות שאין האטה באירועים על פני כדור הארץ אשר מובילים לאובדן חיים, מה שאתם רואים זו עבודה קשה של קארמה שצריכה להתנקות. בקרוב, ההזדמנות לעשות זאת תעבור, וכשהרטטים ממשיכים לעלות, האנרגיות השליליות יתפוגגו. השינויים כבר מואצים, ונראה שישנה תקווה לחיים שלווים יותר. אלה מכם אשר נשאו את האור בגאווה ולא התעסקו עם אנשי האופל, מובילים את המצעד לכיוון חופש. אלה הזמנים של שינויים גדולים אשר לא ייעצרו, אשר יכריזו על הגעתו של העידן החדש. ההתחלה של עידן זה נקבעה בנקודות רבות על פני כדור הארץ, כך שברגע שהוא מתחיל, הוא יתקדם במהירות בכול רחבי כדור הארץ.


היו מודעים שישנם כוחות עוצמתיים מסביבכם, וכאשר הם מגיעים ביחד, תהיה התפרצות פתאומית בפעילות חיובית. אזי אתם תדעו מעבר לכל ספק שהעידן החדש באמת בעיצומו ואין חזרה לפרדיגמה הישנה. במשך כמה זמן עכשיו ניתנו לכם סימנים באשר לאיזה סוג של שינויים עומדים להתרחש. תהיה התקדמות מהירה אשר תביא שינויים מבורכים אשר יעידו בבירור את הכיוון אליו אתם הולכים. הישן ייעלם מהר מאוד, כשהשינויים מקדמים אתכם לרמה חדשה של חיים. בבוא היום, אי השוויון אשר רבים חווים עכשיו יוכחד, ולכולם תהיה  סוף סוף רמה רצויה של חיים.


עכשיו זה הזמן לגשת למה שהשגתם בחייכם, ובאם אתם צריכים לעשות כמה שינויים סופיים. חלק עשויים לגלות שזה קשה לעשות, אבל אם אתם מרגישים לפחות קצת בלתי מרוצים, אזי בבירור יש לכם כמה שינויים לעשות. מרביתכם מתקדמים מאוד בניקוי הקארמה שלכם ומה שנשאר לאחר שהשינויים יגיעו, יקבל היתר. עד עתה, מרביתכם צריכים היו לנקות את כל הקארמה שלכם למעט אולי עניינים מינימליים אשר בוודאות לא יעכבו אתכם. כאשר נכנסתם לתקופת חיים זו ידעתם בדיוק מה תהיה תוכניתכם, ובמהלך כל חייכם היתה לכם עזרה עצומה להגשים זאת. היו סמוכים ובטוחים שלאף אחד יינתן יותר מאשר הם יכולים להתמודד בו.


כיוון שהנשמות מודעות יותר מכולם, אתם יכולים להציע להן את עצתכם היכן שאתם מאמינים שהיא יכולה לעזור לנשמה אחרת. כמה רחוק תלכו תלוי במה שאתם מרגישים שאחד יוכל להבין ולפעול. ברור שאלה אשר התקדמו בהבנתם מתאימים ביותר כדי לעזור לאחרים. כשהרטטים עולים, נשמות רבות יותר תתעוררנה אל האמת, והפצתה תהפוך לקלה יותר. עידוד צריך להינתן כך שהאחרים יחפשו את האמת עבור עצמם, כיוון שהאנרגיות החדשות פותחות את המיינד של אנשים לכך.


כשאתם רואים אנשים עסוקים בפעילויות שליליות, שלחו להם את אהבתכם, ובקשו הבנה עבורם כך  שהם יוכלו להתגבר עליהן. חלק מהנשמות עדיין אינן יכולות להעלות את עצמן מחוץ לרטטים הנמוכים, אבל תמיד יהיה משהו ללמוד מכל מצב שהם מוצאים את עצמם בו. זכרו שכל נשמה שאתם פוגשים היא או אחיכם או אחיותיכם, ובמהות אינה שונה ממי שאתם. כולם נוסעים בדרך חזרה אל האור אבל פשוט בנקודה שונה לאורכו, כך שאף אחד אינו באמת טוב יותר מהאחר. בקרוב נשמות מתקדמות נוספות יגיעו לידי ביטוי אשר התגלגלו במיוחד כדי לשרת את האחרים בזמן חשוב מאוד זה.

הכוחות הגלקטיים מבטיחים שאנשי האופל מוחזקים בשליטה, זאת כדי להבטיח שהם אינם יכולים להפריע לתוכנית אשר תבטיח את התעלותכם. רק מעטים מהם יכולים לגרום למהומה, אבל עכשיו  הכוחות החמושים לוקחים תפקיד חיובי יותר כדי להבטיח שלום, ופעילותיהם יקוצצו. אנשי האופל חדרו לכל דרגות האנושות, אבל מכירים אותם עכשיו בשל מי שהם. ברגע  שהם מתגלים, הם אינם יכולים להמשיך כמקודם, כאשר הסתתרו מאחורי אחרים אשר בצעו את פקודותיהם. הם בסופו של דבר ייאסרו וזו תהיה התשובה לפשעיהם כנגד האנושות. זה עשוי להישמע מוזר אבל אנו בקשנו מכם לשלוח להם אור כדי לעזור להם להתרומם בשנית, אבל אף אחד לא צריך לבקש לראות נשמה אחרת מפרכסת כיוון שאתם כולם אחד.


זה יהיה מתישהו לפני שהכוחות הגלקטיים יכולים לנחות בביטחון על כדור הארץ, אבל כוונתם זו היתה לפני זמן רב מאוד. לאחר מכן יהיו חגיגות גדולות כדי לקדם בברכה את סופו של שלטון אנשי האופל. אירועים אלה יתרחשו ברוב מחזורי חייכם ואינם רחוקים בהרבה שנים. כשזה מתקרב קרוב  כך שאתם תלמדו הרבה יותר עליהם, למרות שיש לכם כבר מושג כלשהו ממה שלמדתם בתקופה האחרונה. כיוון שכל השינויים שלכם קורים, כך אמא כדור הארץ תעשה את שינוייה והמטרה הסופית היא להחזיר אותה למצבה הבתולי. בזמן מעין זה, הרטטים הנמוכים לא יהיו קיימים יותר, והדואליות הארוכה תיעלם.


כשהזמן עובר, אתם תעשו יותר עבודה עם הכוחות הגלקטיים, אבל עדיין קיימת האפשרות ללכת אחר רצונותיכם. בזמנים מעין אלה אתם תעבדו לגמרי עבור האור ותוכלו לעשות זאת בחופש מוחלט מכל הפרעה. אתם תבחרו את אופי עבודתכם ועם מי אתם רוצים לעשות זאת, למרות שתהיינה לכם זמינות עצות טובות רבות.  יהיה לכם חופש בלתי מוגבל עם מעט מגבלות. נכון להיום, אנשים עדיין מדברים שיש להם חופש, אבל הוא רק בתוך הגבולות שנקבעו על ידי האילומינאטי אשר הציגו באיטיות יותר ויותר מגבלות. זה יהיה כמובן שינוי מאוד בקרוב ובאופן הדרגתי החופש שלכם ישוקם מחדש.


באיזו דרגה שאתם מוצאים את עצמכם, אף פעם אל תשכחו שאתם ישות של אהבה ושל אור וזהו מצבכם הטבעי. זו הסיבה מדוע מעודדים אתכם להתייחס לאחרים בכבוד ובאהבה אותם אתם גם רוצים מכול אלה שמסביבכם. מתן אהבה באופן חופשי בלי ציפייה כלשהיא לאהבה בתמורה היא האופן בו אתם תחיו את חייכם. אולם, כיוון שאתם תהיו עם נשמות אחרות הדומות לדרגתכם, אתם כמעט בוודאות תקבלו טוב כפי שנתתם. חייכם על כדור הארץ ייתנו לכם אופי חזק להתמודד במבחנים כלשהם בביטחה.


היו בטוחים בכל מה שאתם עושים ודעו שמחזור זה אשר אינו דומה למחזורים קודמים, יסתיים בהצלחה ובהתעלות עבור אלה אשר כבר מוכנים.  חלק מכם אינם בטוחים באם השגתם את דרגת הרטט הדרושה כדי לעשות זאת. אם הייתם חיוביים ובכול הזמנים ניסיתם לעבוד בתוך האור, בטוח שתתעלו. התעלות  אינה בכוונת תחילה קשה להשגה, אבל כמה היטב אתם עושים זאת תלוי לגמרי בכם. אולם, עם כוונות טובות וחיים בהתאם להבנתכם הטובה ביותר על מה שנדרש לחיות באור, אתם תעשו את מה שנחוץ.


מנת האור על כדור הארץ גוברת כל הזמן, וכשיותר נשמות מושכות אותו לעצמן, הוא ימשיך לעשות זאת. שמרו את הגעתו ואתם תעזרו לאנושות להתרומם. אני מברך את כל הנשמות בכל מקום שהן נמצאות על סולם האור.


אני Mike Quinsey, ושולח לכולכם אהבה וברכות.

Translator: Gili