Followers

Saturday 30 January 2016

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 29 בינואר 2016







מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 29 בינואר 2016

יש כל סיבה להאמין שבקרוב תהפכו למודעים על תחילתן של כל סדרות השינויים אשר בסופו של דבר יחוו אותם ברחבי כל העולם. שינויים אלה אשר עוכבו  די הרבה זמן, מוכנים להתגלות ויופיעו באופן מסודר כך שלא תהיו המומים. אתם צריכים לזכור כי למרבית האנשים יש מעט מושג או בכלל לא על מה שלפניהם. בתחילה, אנשים ירגישו לא יציבים אבל ברגע שהם יראו כי השינויים משרתים את האינטרסים הטובים ביותר שלהם, הם יתמכו בכך.  רצונם באופן טבעי יהיה בניגוד לאלה אשר מרגישים שהם יהיו המפסידים, אבל יבצעו זאת במהירות ותוך התחשבות מלאה בכל אחד מהמעורבים, פחדיהם  ישתחררו.  היו סמוכים ובטוחים שלוח הזמנים עבור התעלותכם מוכן וכי כל האירועים המובילים לכך יכולים להיות מותאמים כדי להבטיח שזה נשמר.  אתם תתמודדו עם יחידים אשר התגלגלו מעולמות גבוהים יותר, בעיקר כדי לסייע לאור להביא במהירות את העידן החדש לידי הוויה.

היכן שאתם מוצאים שיבוש וחוסר סדר, זה סימן שהעולם הישן "מפורק לגורמים" כיוון שאין לו יותר מקום כלשהו בעידן החדש. יש לנקות את הישן בהקדם האפשרי, כיוון  שהחדש כבר מתכונן לתפוס את מקומו. במבט לאחור, זה עשוי להיראות שאנשי האופל מנעו התקדמות, אבל מבלי להתחשב בפעולותיהם, זה תמיד הושג. אחד מהמאפיינים העיקריים היה להפיץ מידע לאנשים רבים ככל האפשר, מה שעשה זאת בלתי אפשרי למנוע את פרסומו.  למרות המאמצים שנעשו כדי לשמור על החדשות בגין ההתקדמויות מחוץ לחדשות,  זה דלף בהדרגתיות על ידי אלה שהיו אמיצים מספיק כדי לצעוד קדימה.  למרבה הצער, לפעמים זה עלה בחיים, אבל היו סמוכים ובטוחים שהנשמות המעורבות הוכנו לסיכונים הכרוכים בכך. כל הנשמות יודעות מראש כאשר הן בסכנת מוות, והיו סמוכים ובטוחים שהן הסכימו לצורך מטרת ניקוי הקארמה הישנה.  מסיבות מובנות,  נשמות מעין אלה לא נושאות בדרך כלל את הזיכרון איתן, כשברגע שהן התגלגלו,  זה נשאר בנבכי מוחן.

כשהחיים מתקדמים בזמן זה נשמות רבות עדיין יוצרות קארמה עבור עצמן, אבל מרביתן יגרמו לעצמן תוצאות מיידיות כיוון שאין מספיק זמן לבצע זאת קדימה.  בעבר, יכולתם לעשות זאת  על ידי כך שאפשרתם לכך להתנקות בזמן המתאים ביותר,  במועד בו זה יהיה מועיל ביותר לכם. הבינו שלא כל הקארמה, כך אומרים, היא לתקן את העוולות שאתם עשויים  הייתם לבצע,  כיוון שאפשר להסתכל על כך כ"גמול" תמורת פעולות של טוב לב או בדומה.  בסופו של דבר אתם תלמדו את כל האמת על חייכם כאשר תסקרו אותם, וזה יכול להיות  הזמן החושפני ביותר.  בטוח שדבר אחד עשוי להפתיע אתכם  והוא שכישות של אור היו לכם נשמות רבות שעזרו לכם במהלך חייכם. הם נבחרו כיוון שהיתה להם את החוויה שסביר שתועיל לכם.  עשוי שהיו לכם מה שמכונה לפעמים, "שומרי סף", אשר שהו קרוב אליכם כל הזמן כדי לעצור הפרעה לא רצוייה או התקפות נפשיות בחייכם.

לכל נשמה יש לפחות מדריך כדי להבטיח שהם עומדים בתוכנית חייהם, כך שאתם יכולים לראות שהחיים אינם רק סדרת אירועים אקראית כפי שכמה מאמינים. כל אירוע חשוב מתוכנן בזהירות כדי להבטיח שהוא מהווה את הערך המקסימלי עבורכם.  למרביתכם ישנן ישויות מלאכיות אתכם אשר מבצעות את רצונו של אלוהים, והן עוצמתיות מאוד ומסורות לחלוטין למטרתן.  אם אתם מוצאים את עצמכם בעמדה קשה ואולי חייכם נמצאים בסכנה,  קראו למלאך מיכאל (Archangel Michael). ניתנת כה הרבה עזרה אבל היא לא ניתנת אם זה יכול להפריע לרצונכם החופשי.  למרות שיש לכם תוכנית חיים שהסכמתם לפני שהתגלגלתם, אתם עשויים בכל זמן לשנות את מסלול חייכם. אולם, מדריככם יעשו כמיטב יכולתם כדי להבטיח שאתם תעקבו אחריו, כיוון שמשמעותה של תוכנית חייכם היא בבירור לכסות את צרכיכם בגין חוויות מסוימות אשר יעזרו לאבולוציה שלכם.

הפדרציה הגלקטית נשארת קרובה אליכם אפילו אם היא בלתי נראית. מאז שאתם נכנסתם לתקופה חשובה מאוד, אתם צריכים את הגנתם, כיוון שאנשי האופל יחשבו על שום דבר מלבד הריסת חלקים גדולים בפלנטה שלכם כדי לנסות ולשמור על כוחם. אולם, אל תפחדו כיוון שאין פעילויות שלהם שניתן להסתיר ממנה, כיוון שהם נמצאים במעקב בכל מקום שהם מנסים להסתתר. הרצון החופשי היחיד שיש להם מוגבל ולא מאפשר להרס גדול מכל סוג שהוא. אלה הם רק אנשי האופל  אשר ישקלו את הרעיון וככל הנראה כהתקפה "מזוייפת". שוב, אל תדאגו כיוון שיש לנו את הסמכות להיכנס אם הם מנסים אירוע גדול. היקף יכולותיהם לגרום לבעיה הוגבל באופן חמור.  תוכניתם  לברוח ולעזוב את כדור הארץ סוכלה באופן חמור, ועכשיו אין הם יכולים לעשות זאת  והאוויאנס (Avians) מוצבים כולם מסביבם.

אחד מהאירועים האחרונים שעומד להתרחש יהיה כאשר הפדרציה הגלקטית תוכל לבקר באופן גלוי בכדור הארץ. לאחר מכן, תהיינה חגיגות גדולות כששלום קבוע יושג וכל צורות החיים תוכלנה ליהנות מהחיים ללא הפרעה.  ההתקדמות קדימה תואץ ותקופות האופל בהיסטוריה שלכם תישכחנה בקרוב.  עידן הזהב שהמתינו לו במשך זמן רב התחיל באמת והחיים יהפכו למקור גדול של הנאה ושל שביעות רצון. תוחלת חייכם תגדל יחד עם העליה ברטטים ותושג נקודה בה אתם תחזירו לאחור את תהליך ההזדקנות.  אתם תחיו את חייכם כאדם בוגר צעיר ותישארו כמוהו עד שתחליטו  שאתם צריכים אתגר אחר כדי לקדם את האבולוציה שלכם.  אתם תסכימו  שכל בעיותיכם וכל כאבי הלב שחוויתם ייראו כה רחוקים כך שלא יהיה להם יותר מקום בחייכם.

בהבנתכם את השינויים שבהישג יד, אתם תוכלו לעזור לאחרים אשר יהפכו למבולבלים ולפעמים פוחדים ממה שהעתיד צופן עבורם. בשרו את הידיעות בעדינות  מבלי לפרסם יותר מדי בכל פעם.  אנשים צריכים זמן כדי לתפוס את מה שמתרחש והיו סמוכים ובטוחים שבסוף זה יהיה לטובתם.  זה יהיה ברור ברגע שהשינויים מתחילים והם יראו אילו שיפורים מתרחשים.  ברגע שהחדשות החיוביות יופצו, זה יעזור להעלות את הרטטים אפילו מהר יותר.  אתם עשויים הייתם לגלות  שהזמן של השנה האחרונה נראה שהואץ, אבל בשנה זו הזמן ייראה אפילו מהיר יותר. זה סימן בטוח שהכול מתקדם היטב ומרים אתכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר.


אמא כדור הארץ מתחילה לבצע שינויים על פני הפלנטה ובמדינות רבות חוויתם מזג אוויר קיצוני.  אל תדאגו כיוון שאין זה הסוף של העולם אלא הופעתו של כדור הארץ החדש. לפעמים זה נראה כאוטי מאוד, אבל ברגע שהשינויים נעשו הם יתבססו במהירות לתוך דפוס מזג אוויר נעים שכולם ייהנו ממנו.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.
באהבה ובאור.

Mike Quinsey.
Translator: Gili

Saturday 23 January 2016

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 22 בינואר 2016




מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 22 בינואר 2016

אתם לומדים איך העניינים יכולים להשתנות במהירות, ורק בזמן קצר פתאום העתיד לא נראה מעודד כפי שהיה לאחרונה. פחד נכנס למוחם של כמה אנשים  כשעסקים גדולים מועדים ומאבדים אמון בערכים המוניטאריים. מאחורי הקלעים, הרבה מנוהל באמצעות אלה בעמדות של כוח, ביחד עם המטרה להתרחק מהדולר האמריקאי. בזמנים מעין אלה, ישנה יציבות מעטה ואתם נתונים לחסדיהם של אלה השולטים על שווקי העולם. באופן בלתי נמנע זה ייעשה גרוע יותר לפני שהעניינים נפתרים ושווקי הכספים נרגעים. הרבה יכול להתרחש כה מהר ויש מעט שניתן לעשותו כדי לשנות את התוצאה. היו סמוכים ובטוחים שכוחות גדולים יותר מאשר אלה על פני כדור הארץ, משחקים את חלקם כדי להבטיח שזה בסופו של דבר לטעמכם.

נתיבים רבים מובילים למסקנה משביעת רצון עבור שינויים רבים המעוצבים בהדרגתיות. אנשי האופל עשויים שתהיה להם השפעה אבל כוחם להכתיב את עתידכם מתפוגג במהירות. מדינות רבות מתאחדות כדי להציג חזית מוצקה וגילוי ושערוכם של המטבעות החשובים ביותר שלכם הופך להיות סביר יותר. הכול מתוכנן זמן רב מראש ויגיע לצורך השבחתם של האנשים בעולמכם. התנגדויות לכך מחלישות ושום דבר ימנע את השינויים הרצויים הסופיים מלהתרחש.  אלה הם הצעדים הראשונים אשר נראה שייקחו כה הרבה זמן כדי להשיגם, אבל שערוך וחלוקתם של הכספים מסביב לעולמכם מתקדמים. למעשה,  זה כבר התחיל למרות שזה לא הוכר עד כה.

האונס של משאבי כדור הארץ הואט, וחשוב מאוד לעצור זאת.  זה בהחלט בסופו של דבר יפסיק ויהפוך למיותר, כשאתם נהנים מהיתרונות של טכנולוגיות חדשות. אולם,  זה לוקח זמן להשלים את השינוי אבל עם המשאבים הזמינים ועזרתם של חברכם מהחלל החיצון, העניינים ימריאו בקרוב. היו סבלניים ודעו שהניקוי צריך להתרחש, אבל זה יסתיים במהירות. כאשר אלה אשר עומדים בדרככם יוסרו, שלום יתבסס במהירות ואתם  יכולים שתינתן לכם עזרה ישירה.

אם יכולתם לדעת את האמת על מה שמתרחש על הפלנטה שלכם, הייתם נרגעים באשר להתקדמות שנעשית. קבוצות רבות בכל רחבי עולמכם תורמים לשינויים הדרושים, וכוחם הוא מדהים כיוון שהם נעזרים בכוחות האור המקיפים את כדור הארץ שלכם. בזמן הנכון, הם יוכלו לגלות באופן מלא את עצמם, ועד אז הם עובדים אתכם למרות שאינכם מודעים לנוכחותם. אתם תמיד נעזרתם על ידי אלה מהאור, אבל הם יידעו על נוכחותם לעיתים נדירות. הם הבטיח שאתם מוגנים ושמאפשרים לתת ביטוי לתוכנית עבור האנושות כפי שההיררכיה תכננה. אתם מאיצים במציאות לכיוון השלמתו של המחזור הישן.

למרות שאתם חווים את כל סוגי הקיצוניות בעניינים כמו שינויים במזג האויר, זה בסופו של דבר יירגע לתוך דפוס של שינויים מתונים.  זה יבטיח שלא תהיה לכם את הקיצוניות שאתם חווים עכשיו. אתם מובלים לזמנים שלווים כאשר האנשים יתאחדו ויעבדו ביחד כאחד. קיום שלוו יתפתח בין כל המדינות, וקבוצות אלה שגרמו לשיבוש יוסרו. בנסיבות מעין אלה, הרמוניה ושיתוף  פעולה יופעלו באופן טבעי והיצור של כדור הארץ ישותף באופן שווה.  כשהזמן עובר, המחסור והבעיות שאתם חווים עכשיו, ייעלמו לגמרי במידה רבה, בשל הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות שמוצגות.

אלה מהאור כבר מתכוננים להציג שינויים מועילים, כך שהם יכולים להתקדם בהזדמנות הראשונה.  במשך זמן רב מדי  נמנעו מכם שינויים אלה  אשר היו משפרים רבות את איכות חייכם.  זה גם מיושם לסוגי טיפול שמעורבים בהם סמים וניתוחים שגם יהפכו למיותרים. שיטות חדשות ממתינות להפעלתן כדי שיוצגו כך שהן ישנו לחלוטין את האופן בו מטופל הגוף כדי להתמודד עם מכאובים ומחלות. אפילו אלה יהפכו בסופו של דבר למיותרים, כשהעלייה המתמשכת ברטטים שלכם ירוממו אתכם מעבר לנקודה בה חולי או מחלה תהיינה קיימות.  שינויים אלה אינם רחוקים מלהיחשף כך שיש לכם לצפות להרבה.

כפי שאתם חושבים כך אתם תחוו, וזהו חוק המשיכה אשר מביא אתכם למה שאתם רוצים להתמקד. לכן, אפילו עכשיו אתם מתחילים ליצור את עתידכם מסביבכם. אולם, עליכם גם לזכור שאם אתם נוטים להתמקד על השליליות מסביבכם, סביר שתמשכו עוד מאותו הדבר. בעשותכם כך אתם נותנים לה אנרגיה, אבל אין הכוונה שאינכם יכולים לצפות בשליליות מסביבכם. לכן מומלץ למקד את מחשבותיכם ואת פעולותיכם ככל שאפשר מרוכזים באור. אף פעם אל תפחדו מכך שזו אנרגיה אשר תמשוך את המאוד דבר שגורם לכם בעיות. בתנאי שאתם באופן רגיל אנשים חיוביים מאוד, אזי אין זה סביר שתוטרדו מאירועים אחרים המתרחשים מסביבכם.

האור ממשיך לגדול די במהירות, כה הרבה שאנשי האופל לא יכולים לזכות מחדש באדמתם האבודה. לכן אתם עשויים לטפל ביומכם בביטחון מלא שעתידכם בטוח ומובטח. אולם, ישנם מקומות בהם נבנתה אנרגיה שלילית ואת אלה צריך לנקות. זה יהיה בלתי נמנע שתחוו אי נוחות וטורח כששינויים אלה קורים, אבל במידת האפשר כל הנשמות שנמצאות בסכנה יוזהרו מראש. אולם, לפעמים מעורבת קארמה וחלק מהנשמות יחוו באופן מלא את השינויים המתרחשים. היו סמוכים ובטוחים שהכול יסתיים כפי שצריך להיות ואנשים ימצאו את עצמם היכן  שהתכוונו להיות.

הכוחות הגלקטיים אינם מוכנים עדיין להיכנס לגמרי בגלוי, ולא יסכנו לוחמה פתוחה עם אנשי האופל שלכם.  הם איימו על כל "הפולשים" שעשויים להיכנס לאטמוספירת כדור הארץ שלכם, כך שאתם עשויים להניח כי מבחינה מעשית כל הספינות שאתם רואים מגיעות  מצי סודי שיש להם. בוודאי ששום ספינה שלהם לא תגיע כה קרוב לכדור הארץ כדי להזמין בעיות. הכוחות הגלקטיים הם שלווים וישתמשו בהגנה עצמית אם הם מאוימים, ובוודאי שלא יזמו התקפה עליכם. הם משתמשים בטכנולוגיות שהן הרבה יותר מתקדמות מתרבותכם ויכולים לדאוג לעצמם היטב אם  יאלצו אותם להיכנס למצב מעין זה.

המשיכו לשלוח החוצה את האור, ואתם תעשו את הטוב ביותר שביכולתכם כדי להחיש את סוף פעילותיהם של אנשי האופל. זמנם כמעט עבר ואתם יכולים להישאר בטוחים שאתם בטוחים מאיומיהם, ושהכוחות הגלקטיים ואפילו ישויות גבוהות יותר צופים בזהירות על התקדמותכם.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.


Mike Quinsey.




Translator: Gili

Friday 15 January 2016

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 15 בינואר 2016




מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 15 בינואר 2016

האירועים מתקדמים מהר מאוד והלחץ מופעל על אלה אשר צפויים להכריז על גילוי, להתקדם ללא דיחוי. הנשיא פוטין הוא האחד אשר מפעיל את הלחץ והוא כעת מוביל את הפעולה כדי לקבל תוצאות בהקדם האפשרי. בינתיים, כדור הארץ פועל עכשיו בתוך מגן אנרגיה  ששומר את  ההגנה כנגד התערבות חיצונית.  אתם עשויים להיות סמוכים ובטוחים שעתידכם נמצא בידיהם של אלה המפעילים כוח עצום לצורך הצלחתו של האור. אנשי האופל מודעים באופן טבעי שהם חסרי ישע בהשגת מטרותיהם לגרום למלחמת עולם נוספת. לכן, אתם עשויים לטפל ביומכם בידיעה שעתידם של כדור הארץ ושל האנושות נמצא בידיים בטוחות. כוחות אור עוצמתיים ממתינים לקריאתם כדי לגרום למודעות גדולה יותר, ולהוביל אתכם להבנתה של ההיסטוריה האמיתית שלכם.  הגילוי שלנו יביא לכם הקלה גדולה באשר לכוחה הסמוי של כל ישות שלאור. הובלתם להאמין שאתם חסרי ישע, כאשר למעשה הפוטנציאל שלכם הינו בלתי מוגבל.  עם זה מגיעה האחריות להשתמש בו בחוכמה, וככל שהזמן מתקדם אתם תקבלו הדרכה והוראות רבות בעניין זה.

שום דבר יכול לעצור לחלוטין את התקדמותכם המהירה להפוך לישות גלקטית מלאה, למעט עצמכם. כוחותהאור עבדו לקראת תקופה זו של הישגים במשך זמן רב, עם זאת תוצאה מוצלחת סומכת על התקדמותכם ויכולתכם לשלב את האור בתוככם. ברגע שהשגתם שלב מסוים, אתם תהיו בטוחים בהצלחה מוחלטת, וכקולקטיב של ישויות של אור, אתם תתרוממו ותעזבו את הרטטים הנמוכים מאחור. זו אינה יכולה להיות כל דרך אחרת כיוון שחוק המשיכה יגרום להתעלותכם. באופן טבעי בתקופת הביניים אתם תעברו דרך שלבים של התרוממות אשר בסופו של דבר יובילו לתודעה מלאה. נכון לעכשיו, אתם רק מתחילים להתעורר לפוטנציאל האמיתי שלכם ואתם תקבלו כל עזרה כדי לעשות את נתיבכם  קל ככל האפשר.

אם אי פעם הטלתם ספק שאתם תצליחו להתמודד בפני ניסיונות רבים של אנשי האופל למנוע אתהתעלותכם, דעו שאלוהים ציווה שזה יתרחש. כאשר כוחות האור העוצמתיים נערכים כנגד ההתנגדות, אתם עשויים להיות בטוחים שהתוצאה לא יכולה להיות דרך אחרת כלשהי מאשר מה  שייעדו הכוחות הגבוהים. מבלי להתחשב במה שמתרחש מסביבכם, אתם יכולים לטפל בעבודתכם  באמון מוחלט בהצלחה. עובדי האור נקראים לעזור לחבריהם הנוסעים, כיוון  שכאשר השינויים מתחילים נשמות רבות יהפכו למבולבלות באשר למה שמתרחש. ההיבט החשוב ביותר הוא להבהיר כי התוצאה תוביל כל נשמה לנקודת ההתקדמות הגבוהה ביותר שלה, ולא יימנע מאף אחד מקומם הלגיטימי. אתם תהיו בדיוק היכן שהרווחתם את הזכות להיות וברור לכל הנשמות כי ימצאו את עצמן בנוחות וברוגע ברטטים המתאימים. אתם תדעו מראש להיכן פונות דרכיכם ויינתן לכם הסבר מלא באשר לאופן בו השגתם זאת. בכל הזמניםישויות אור אוהבות תלווינה אתכם כך שאתם לא תצטרכו לפחד מהעתיד.

החיים על פני כדור הארץ כה רחוקים מהאמת כך שאתם תהיו שבעי רצון ונדהמים לגלות את הפוטנציאל האמיתי שלכם כישויות גלקטיות. אתם עוזבים מאחור עולם של חלום שהיה חלום בלהות בהשוואה למה שאתם תגיעו לחוות כשאתם תתרוממו מחוץ לרטטים הנמוכים.  זה היה קשור לגיהינום על כדור הארץ שנגרם על ידי אנשי האופל שהחזיקו אתכם בשבי ללא ידיעתכם. ימים אלה מגיעים לסיום כאשר האור משנה את הרטטים השליליים שנעלמים  במהירות גוברת, וימשיך לעשות זאת עד שהם יישארו לבסוף מאחור.

 אתם אשר קוראים מסר זה הינם אלה היכולים לעזור להקל את דאגותיהם של אנשים מסביבכם אשר יופחדו על ידי מה שזה עבורם "לא מוכר" בעתידם. חלק יהיו מודאגים במידה שווה מהאמת כיוון שהיא תיקח אותם מחוץ לאזור הנוחות שלהם, במיוחד כאשר הם מבינים שכה הרבה שמוכר משתנה מסביבם. בתחילה  זה ייראה שיש הרבה כאוס, אבל מתוך זה יגיעו סימנים חיוביים שימים טובים יותר לפניכם. הישן חייב לפלס דרך עבור החדש אבל היו סמוכים ובטוחים שזה לא ייקח זמן רב כפי שהייתם עשויים לצפות.  השינויים המתוכננים כבר מתחילים לקרות והם משפיעים על כל צורות החיים.  בטבע,  חלק מהשינויים כבר ידועים כשממלכת בעלי החיים מאמצת אותם. חלק מהזנים ייעלמו לגמרי וזה לא יוצא דופן במהלך המסלול של מחזור.

לכל אחד מכם היו חיים רבים על כדור הארץ ואתם כולכם נהניתם מהם. אלה מכם אשר למדו את השיעורים של המימד השלישי, קרוב לוודאי יש להם הרגשה פנימית שאתם עומדים להתעלות. כך או כך אתם תגלו את עצמכם בדיוק היכן שהתכוונתם להיות כדי להמשיך את האבולוציה שלכם. בסופו של דבר כל הנשמות יתרוממו, אבל חלק יצטרכו חיים רבים נוספים לפני שהם מוכנים. יש לכם כמה זמן שאתם רוצים כדי להתפתח וכיוון שאתם נעזרים לאורך כל הדרך, כל חיים יתוכננו במיינד עם האבולוציה שלכם.מדריככם  מבטיחים שעד כמה שאפשר אתם תיצמדו לתוכנית חייכם, אבל יש לכם עדיין רצון חופשי ללכת אחר נתיב אחר או לעשות שינויים לו אם זהו רצונכם.

אתם מתחילים להבין שישנם עוד חיים ביקום שלכם ממה שחשבו במקור כאפשרי. זה חלקית כיוון שכדור הארץ מוגן ממבקרים אשר עשויים היו אחרת להפריע באבולוציה שלכם. מבקרים חוצנים הוזמנו על ידי האילומינאטי כחלק מההסכם שאפשר להם הקמת בסיסים על כדור הארץ, בתמורה לטכנולוגיה מתקדמת. מאז אותם ימים מוקדמים, לפני כ-70 שנה כפי שאתם עשויים לצפות, האילומינאטי כמעט בוודאות התקדמו מעבר לציפיותיכם הסבירות ונמצאים שנים רבות קדימה מהידע הנוכחי שלכם. אולם, זה לא יאפשר להם להשיג את מה שהם חזו, כיוון שיכולותיהם לעשות מה שהם רוצים אינה אופציה יותר, כפי שכבר הוסבר.

משבוע לשבוע דברים רבים מתרחשים בכל רחבי העולם, ועובדי האור עסוקים בעזרה. אנשי האופל מפעילים מניפולציה על הכלכלה כדי לגרום תוצאות רצויות שאינן תמיד באינטרסים הטובים ביותר שלכם.  אולם, זה לא  ייטיב לאלה המעורבים כיוון שהעתיד לא נמצא בידיהם, כיוון שזה נמצא בשליטתם המוחלטת של ישויות גבוהות יותר. לאחר שיוסרו אלה שניסו להשתלט על העולם, התקדמות מהירה תיעשה אשר תיטיב לכל אחד. בזמן קצר יחסית יינתנו לכם היתרונות של טכנולוגיות חדשות  שהוסתרו מכם במשך זמן רב. הימים של אנשי האופל ספורים ופעילותיהם נמצאות תחת שליטתן של ישויות האור.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.


Mike Quinsey.

Translator: Gili

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 8 בינואר 2016



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 8 בינואר 2016

יקרים, שאפו נשימה עמוקה והיכונו לשינויים רבים אשר ממתינים לצאת החוצה. למראית עין, זה עשוי להיראות שחלקם הרסניים כאשר מדובר במערכות הנוכחיות שלכם. אולם, יש לסקור את כל הפעולות עם התמקדות על התמונה הגדולה יותר במיינד, כשאתם מתחילים תקופה של שינויים רבים.  בכל שלב, אתם תראו אותם באופן טבעי בהתאם להשפעתם המיידית. אולם, אם הייתם יכולים לראות את התוצאה בטווח הארוך, הייתם מעריכים איך כל אחד שמתרחש הוא חלק מכול תהליך השינוי. מרביתכם כבר יודעים כי האירועים שמתרחשים, הם כדי לשחררכם מאחיזתם של כוחות האופל שיש להם עליכם. אמא כדור הארץ כבר עושה את השינויים עבור אותה סיבה והיא "תנער" את אנשי האופל עם פעולותיה. לפעמים, בתלות במקום בו אתם נמצאים על כדור הארץ, העניינים ייראו איום לכם, אבל זכרו ששינויים  לפני השטח של כדור הארץ הם בלתי נמנעים כשהניקוי מתרחש. היו סמוכים ובטוחים שהפדרציה הגלקטית תהיה פעילה בזמנים מעין אלה, ובמידה שנחוץ היא תסיר אתכם אם קיימת סכנה שתושפעו באופן רציני. נסו לא לפחד מהשינויים כיוון שאתם לא תושפעו ישירות אלא בשל סיבות קרמתיות. זה לעיתים קרובות קשה עבורנו להתערב בנסיבות מעין אלה,  אבל כיוון שנתנה לנו הרשות לסייע לכם, אנו יכולים לשנות את מיקומכם עד שהסכנה לכם עוברת. זה רשום בהיסטוריה שלכם היכן שתרבויות רבות פשוט נעלמו ללא עקבות.

הרבה מתרחש ללא ידיעתכם, אבל כל ההתרחשויות על כדור הארץ מפוקחות על ידי הכוחות הגלקטיים. הם מכוונים את האנרגיות במידת האפשר לשטחים בהם הן גורמות את ההשפעה הפחותה ביותר לצורות חיים כלשהן. אולם, ישנם זמנים בהם שינויים גדולים דרושים כאשר כמויות גדולות של אדמה מעוצבות מחדש ונתיבי מים משתנים. בזמנים מעין אלה זה יותר חשוב מאשר אי פעם להשאר רגועים, ולהימנע מלתת את האנרגיות שלכם לפחד. הישארו רגועים ובעשותכם כך אתם תעזרו לאחרים לעשות את אותו הדבר. ללא ספק פחד כלשהו ילווה שינויים גדולים אבל הבטיחו לאנשים שכולם הינם עבור השבחתו של כדור הארץ. הישן שיותר לא משרת כל מטרה בעידן החדש חייב ללכת כדי לפנות דרך לחדש. היכן שאפשר, השינויים ימותנו כדי לתת לכם כל הזדמנות להסתגל אליהם. יש לכם יותר מאשר תרבות אחת המפקחת על השינויים, כך שאתם עשויים לנוח יותר בקלות בידיעה שהכוחות הגבוהים נמצאים בשליטה. האירוע המתרחש הוא בעל משמעות גדולה למערכת השמש  וזו הסיבה מדוע הוא מושך כה הרבה תשומת לב.

אתם תחוו פרידה מהדרכים כשהרטטים ממשיכים לעלות. זה לא מן הנמנע והכרחי כדי לספק את השלב הבא באבולוצית האנושות. זה קורה בסוף של כל מחזור שמשי וזו הסיבה מדוע אנשים במערכות יחסים לא קשורים אחד לשני. זה נותן לנשמות הזדמנות להשיג בשנית גישה להתקדמותם ולצרכיהם העתידיים כדי להמשיך ולהתפתח. חוויותיכם בשעה שהתגלגלתם על פני כדור הארץ הקשיחו אתכם במוכנות לשרת אחרים, ואתם מאוד נאהבים ומוערכים בכך שעשיתם זאת. אתם הוכחתם את כוחכם ואת נחישותכם במצוקה, ואתם יכולים להתמודד במצבים כלשהם שאתם מוצאים את עצמכם בם.  עמוק בפנים, אתם תזכרו שכולכם התנדבתם לגדול באמצעות חוויותיכם בכדור הארץ, ושום מקום אחר יכול היה להציע כזו הזדמנות גדולה להצליח בזמן קצר מעין זה.

כאשר אתם נעים דרך שרידיו האחרונים של המחזור הישן, אתם תכוונו את מחשבותיכם יותר כדי להבין את העידן החדש.  זה יהיה כה שונה ממה שהכרתם, והפתעה נעימה מאוד כשאתם מוצאים אושר רב  וחופש לעקוב אחר רצונותיכם. אתם לא תאלצו יותר להתמודד באנרגיות השליליות ואתם תוכלו לעקוב אחר נתיבכם הנבחר ללא הפרעה. תהיינה נשמות חכמות רבות כדי לתת סיוע בהחלטת בחירתכם באשר לתוכניותיכם העתידיות.  לכן, אל תדאגו בזמן זה אם אינכם בטוחים לאיזה כיוון תוכנית חייכם תקח אתכם. עד שאתם נוטלים את מקומכם כישות גלקטית אינכם יכולים לצפות להבנה מלאה של צרכיכם העתידיים.

ברגע שאתם נעים מחוץ לרטטים הנמוכים, אתם תשכחו בקרוב את הניסיונות לחיות בדואליות אבל תמיד תזכרו את השיעורים שלמדתם. באופן טבעי, חלק מכם הקוראים מסרים אלה הם כבר נמצאים ברמה של תודעה מלאה, אבל רדו למטה ברטטיכם כדי לשרת במימדים הנמוכים. בשל סיבה זו, זכרונותיכם על קיום ברטטים הגבוהים יחזור הרבה יותר מהר. החזקתם את הידע בתת-תודעה שלכם וזה עזר לכם באמצעות חוויותיכם. אלוהים אוחז באהבה ללא תנאי עבורכם כולכם ולא מבחין בין אחד לשני, ורואה אתכם כולכם כשווים. לכן, נשמות אלה המרגישות שאינן ראויות לאהבת אלוהים, צריכות לדעת שהן זוכות בהערכה רבה כמו כל נשמה אחרת.

כאשר אתם מסתכלים מסביבכם, זכרו שכל נשמה אותה אתם רואים, היא פשוט פועלת בהתאם לתוכנית חיים שהיא מותאמת במיוחד לצרכיהן. לכן שקלו אילו נסיבות קיימות מסביבכם,  ואל תשכחו אף פעם שכל נשמה היא בדיוק כמוכם מבלי להתחשב אחר איזה נתיב הן עוקבות. הבנת האמת בהתייחס לכל תוכנית חיים של הנשמות, תעזור לכם להבין כי במציאות אין הבדל בין אחת לשניה. עם כזו הבנה הצורך לשפוט נשמות אחרות הופך למיותר כיוון שאתם כולם אחד. מסיבה זו אתם נחשבים  שהינכם השומרים של אחיכם ומדוע כל חברי המין האנושי צריכים להראות אהבה וחמלה אחד לשני. ידיעה זו צריכה לאפשר לכם לשלוח אהבה לאלה החיים בעומקה של החשיכה, כיוון שהם צריכים את עזרתכם יותר מאשר כל נשמה, אם הם עומדים לחזור אל האור.  הם יכולים להתעורר באמצעות האנרגיות הגבוהות אפילו שוותרו על אמונתם באחדותם של כל החיים.

הכוונה היא שתתרחש עכשיו לאחר עיכובים רבים, הערכה מחדש. אולם, זכרו שזה יהיה בתחילה עבור אותן מטבעות שהן החשובות ביותר עבור תקופת זמן זו. אתם עשויים לראות זאת כהתחלה של סופה של יכולתם של אנשי האופל להכתיב את מסלול האנושות. אתם משתחררם מ"הכלא" שעיכב אתכם מאחור מהתקדמות אמיתית במשך מאות שנים. התקופה המאוד אחרונה היתה קריטית מאוד עבורכם, היכן שאתם מצאתם את עצמכם מנועים מלהתקדם קדימה כדי ליהנות מההתקדמויות הרבות שעוכבו מאחור. מצב זה נמצא במהלך של שינוי, וקיימים עכשיו מקורות שונים רבים המוכנים להתגלות.  זה עדיין מדי מסוכן עבור אנשים רבים שיהפכו לציבוריים עם המצאותיהם, אבל עם המספרים הרבים המעורבים המשמעות היא שלא ניתן לרסנם יותר. היו סמוכים ובטוחים כי היכן שאנשים מרגישים מעודדים להתקדם ויש להם את הביטחון לעשות זאת, תינתן להם עזרה.

במשך תקופה ארוכה של זמן אתם המתנתם במיוחד לכך שהעניינים יבואו לידי הוויה, אבל בשל סיבות שונות, רבים עוכבו. תקופה זו כמעט עכשיו עברה ונכנסתם לזמן בו לאלה של האור יהיה הרבה יותר חופש תנועה וביטוי. הרבה נבנה במשך השנים ובקרוב שערי המבול ייפתחו, ולפעמים אתם תרגישו המומים ממהירות האירועים המתרחשים. בשנים האחרונות, נעשתה התקדמות רבה וברגע שהנסיבות תאפשרנה, תשוחררנה המצאות רבות. אתם עשויים להיות המומים אבל לא מופתעים ללמוד שאתם עוכבתם ברצינות במשך כ-100 שנים. אולם, זה לא יימנע מכם יותר, וכאשר שלום יגיע סוף סוף לכדור הארץ, הפתעה אחר הפתעה תשוחרר ברצף מהיר. עשויים להיות עדיין עיכובים לא צפויים, אבל השינויים לשיפורכם יהיו שלכם כדי שתיהנו בזמן הקצר ביותר.

אתם למדתם כה הרבה על כדור הארץ שלכם ואיך ספרי ההיסטוריה שלכם הרחוקים מלהיות מדויקים, נכתבו ללא ידע אמיתי עליהם. כאשר הזמן מתאים, משפחתכם הגלקטית תבטיח שלכולכם תהיה הזדמנות ללמוד את ההיסטוריה האמיתית שלכם. אתם יכולים להמחיש את כוונתם באמצעות כך שיציגו לכם את האירועים שהתרחשו בעבר שלכם, כפי שהם למעשה קרו. בתוכנית הרחבה יותר, אתם תראו איך המין האנושי נודע בצורה שקרית להיסטוריה שלו, ובמיוחד בזמנים האחרונים.  אתם תלמדו את האמת מאחורי הסיבה של שתי מלחמות עולם, וזה מוכרח לגרום הלם וחלחלה בהתייחס לאובדן העצום של חיים. אין שום סיכוי שניתן לעוות או להפעיל מניפולציה על האמת, והיא לא תתגלה כדי להאשים מישהו, אלא לשים דברים על דיוקם.

אלה האחראים ל"כליאתכם" על כדור הארץ יענו לרשויות גבוהות יותר משלנו.  הם יוסרו מכדור הארץ כדי להבטיח שהשפעתם לא יכולה יותר להפריע לאנרגיות החדשות.  הימים מגיעים בהם אתם תשוחררו מכל ההפרעות, כך שאתם יכולים לחיות את חייכם כפי שאתם בוחרים אבל בשלום מוחלט.  יש צורך לחוות זאת כדי להבין מה המשמעות של זה, כיוון שנראה שמילים אינן מספיקות כאשר מנסים לתאר שלום והרמוניה מוחלטים.  חייכם הנוכחיים אינם אלא שיקוף עצוב של מה שמגיע אליכם, כך שכל מאמץ שאתם עושים כדי להתרומם לתוך הרטטים הגבוהים יהיה שווה את זה.  ברמה הגבוהה יותר, אתם יכולים לפגוש את משפחתכם וחבריכם האמיתיים אותם שכחתם במשך זמן רב, אבל תיזכרו בקרוב ברגע שתיפגשו בשנית.

זה כמעט בטוח שיגיע זמן בו אנשים יצטרכו לדעת מה מתרחש על כדור הארץ, ואיך זה משפיע על עתידם.  כאחד של אלה האוחזים ביותר ידע שיכול לעזור לאחרים להבין, אתם תיקראו כדי לעזור עד שניתן יהיה לשדר את החדשות על בסיס עולמי.  זה ייעשה בכזו דרך שכל אחד מבלי להתחשב במיקומם תהיה להם ההזדמנות לקבל זאת. גם נציגינו יהיו ביניכם, ואכן רבים כבר נמצאים ועושים כמיטב יכולתם כדי ליידע כמה שאפשר אנשים רבים באשר למה שמתרחש.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.



Translator: Gili

Tuesday 5 January 2016

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 1 בינואר 2016



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 1 בינואר 2016

ברכות לכם כולם כשאתם מקדמים בברכה את כניסתה של השנה החדשה, המבטיחה להיות פעילה ביותר כשהישן נאבק להתמודד עם האנרגיות החדשות שמתבססות במהירות. התוצאה היא  שקיים בלבול רב בעיקר בין אלה הרואים רק את מה שמתרחש מבחוץ. עם זאת, לעיתים קרובות חלק גדול מכך נמצא מחוץ לטווח הראיה שלכם, ומביא באיטיות את מתן הביטוי לעידן החדש שנכנס עכשיו לשנתו הרביעית. לא ניתן לדחות את השינויים הנדרשים לאורך זמן, והם הופכים להיות עוצמתיים יותר עם כל יום שעובר.  אנשי האופל מנסים עדיין להתעלם מהסימנים הברורים המספרים להם שזמנם כמעט והסתיים. יכולתם להכתיב את מה שמתרחש למין האנושי לא נמצא יותר בכוחם שעכשיו פוחת מהר מאוד.


בקרוב, האירועים שיתרחשו יעידו בברור על הכיוון החדש שאתם הולכים בו. הישן שירת את מטרתו ולא יכול להמשיך לנוכח השינויים שעומדים להיחשף. המהומה המתרחשת מסביב לכדור הארץ נראית שהיא כה גדולה שלא ניתן לקצצה, אבל היו סמוכים ובטוחים שלפדרציה הגלקטית ישנם כל האמצעים כדי לעצור במהירות את  כל פעולות המלחמה. למעשה נתנה להם יותר סמכות להיכנס ולנקוט בפעולה ישירה. יש לכם כה הרבה תמיכה והגנה בזמן זה כך שאתם צריכים לא לדאוג באשר לאופן בו האירועים יסתיימו. תמיכתכם דרושה יותר מאי פעם כדי להבטיח שהאור ממשיך להישאר חזק ועוצמתי למרות כל מה שמתרחש מסביבכם.  אלה  זמנים חשובים, וכל פרט צריך לזכור את ציפיותיהם הגבוהות ביותר ולא  לשכוח אותן.


זה נראה לפעמים כי אנשי האופל בשליטה, אבל משום שרק היחידים יכולים לגרום לאי סדר רב.  אולם, כוחה של הממשלה הסודית יילקח ממנה במהירות, כך שהשפעתם ופעולותיהם מוגבלים קשות. בסופו של דבר, פעולותיהם ייעצרו  כיוון שעומדים להסירם מכדור הארץ, ולאחר מכן אתם  תראו במהירות שינויים לא רגילים וחזרתו של שלום מוחלט. כפי שרבים מכם חוו, הרטטים עולים ותגיע נקודה בה תיקרה ההתעלות. זה בלתי נמנע ולא ניתן לעצרה, והנשמות בעלות הרטט הנמוך תישארנה ברמתן הנוכחית.


עם ההתעלות, העבודה האמיתית תתחיל וכדור הארץ שלכם יעבור את השינויים הדרושים כדי ליצור כדור הארץ החדש,  אשר בסופו של דבר לא יציג סימנים מהנזק הקודם וההרס  שהיו כה ברורים. אמא טבע תשוקם לצבעיה העדינים, ויופי שאין כמוהו במשך עידנים של זמן. כל דבר יהיה חופשי מעיוותים רבים שאתם רואים עכשיו מסביבכם, וכל החיים יחיו בשמחה ביחד בהרמוניה מוחלטת. באופן טבעי, השינויים ייקחו זמן להיחשף לגמרי, ואני יודע שאתם תמצאו אותם מקובלים ומרוממים.


הבינו  שההתעלות נפתחת לכל נשמה ועזרה ניתנת לאלה אשר עבדו לכיוונה. עבור אלה שלא השיגו אותה, אין ספק שהיא נראית ככישלון. כל נשמה תתקדם בקצב שמתאים לה, ותמיד תהיינה יותר הזדמנויות כשהמחזורים באים והולכים. אתם תיקחו אתכם את מה שצברתם, כך שבכל שלב של קידום אתם מתקדמים קרוב יותר להתעלות. אתם מקבלים כל עזרה מאלה אשר הלכו לפניכם ויודעים איך לתת לכם את כוח המטרה כדי להצליח.

יש לכם אתכם ישויות של אור רבות שהתגלגלו מהעולמות הגבוהים יותר, וחלקן  כבר ידועות ומוכרות בשל עבודתן. תוך שימוש בכוחותיכם האינטואיטיביים, אתם תדעו בקלות במי להאמין, אבל עדיין ישנן נשמות רבות אשר אינן יכולות לנוע קדימה  מפני שלכאורה נלכדו ברטטים הנמוכים. הן הפכו כה עטופות באמונותיהן, כך שהן לא יכולות לקבל  נקודות מבט שונות. בזמן זה, חשוב יותר מאשר אי פעם שאתם תהיו בעלי ראש פתוח, ברגע שהאמת תסתכל בכם בפנים. אין להאשים אתכם בגין דעותיכם כיוון שבמוקדם או במאוחר, זה יהפוך לברור לכם שאתם הולכתם שולל על ידי אלה שהאמנתם בהם. חלק מהקבוצות המובילות ימצאו שקשה להם לשנות את תורתן כיוון שהן פוחדות שתאבדנה את מעמדן, אבל הן חייבות להתמודד בעובדות אחרת הן תישארנה מאחור.


כשהזמן מתקדם, וכאשר זה בטוח להתבטא, יבלטו אנשים אשר בקיאים היטב באמת.  כיוון שעבודתם כבר ידועה לכם, זה יהיה די קל לקבל את תורתם, אבל זה יהיה קשה עבור חלק אשר לדוגמה מבוססים מאוד באמונות דתיות. ישנה אמת בכל הדתות אבל הן עוותו על ידי אלה המחפשים שליטה על אחרים.  האינטואיציה  שלכם היא עדיין אמת המידה הטובה ביותר של האמת, אבל לפחות היו בעלי ראש פתוח ובסופו של דבר אתם תמצאו את הנתיב אל האור.


אל תדאגו למקום בו אתם עומדים כאשר יתחילו הגילויים, כיוון שהם יגיעו עם הסברים אשר  ישביעו רצון את מרבית מחפשי האמת. אין זה מסובך אבל די ברור וניתן להבינן בקלות. המשוכה הגדולה ביותר היא  במקום בו לאנשים יש אמונות  שלא מאפשרות  את החיים לאחר מוות כפי שזה באמת קיים. אין מוות כאמור וכאשר אתם משכיבים את גופכם הארצי, אתם עוברים מיידית לתוך גופכם האתרי.  כמה נשמות אם בכלל הבחינו בהבדל כך שהמעבר הוא קל ומאוד מקודם בברכה, ואתם חופשיים מכל המחלות שהבאתם אתכם. חלק מהנשמות אינן מאמינות בחיים לאחר המוות אבל הן יאמינו עם הנשמות מסביבן. מה  שאתם עשויים הייתם לשמעו לגבי ארץ הקיץ (העולם הבא) היכן שמרבית הנשמות הולכות לאחר המוות, שזה יותר אזור קבלה בו אתם  פוגשים את היקרים והקרובים ביותר אשר יעזרו לכם להתאים למימד זה. כאשר אתם מתבססים, אתם תלמדו שברמה זו, המחשבה היא יותר עוצמתית מאשר היתה על פני כדור הארץ, ומרבית הדברים שאתם צריכים יכולים להיות "מחשבה" שמתקיימת. כל אחד סוקר את חייהם על כדור הארץ ואתם תגלו כמה הצלחתם כאשר מדובר בתוכנית חייכם. היכן שאתם צריכים חוויה נוספת בשטחים מסוימים, זה יהיה חלק מתוכניות החיים העתידיות.


אין אפשרות להימלט מהאמת, כיוון  שבמימדים הגבוהים יותר אינכם יכולים לדבר אחרת בלי שהאחרים יודעים זאת. כאשר אתם מוכנים, אזי אתם תמצאו את הרמה הנכונה להמשיך את חוויותיכם, וזכרו  שכולן הינן עבור התפתחותכם.  איני יכול לספר לכם בדיוק היכן האנושות תהיה בסופה של השנה החדשה, אבל ללא ספק אתם צריכים להתקדם הרבה קדימה ממה שאתם עכשיו. הפדרציה הגלקטית תבטיח ששום התערבות חיצונית תמנע מהעניינים להתקדם כפי שתוכננו.  תמיד היה אמור שתינתן לכם כל עזרה כדי להתעלות, וצפוי שאתם תצליחו. אולם, תמיד ישנו סיכוי כי בהפעילכם את הרצון החופשי, אתם תשימו את עצמכם על הנתיב המוטעה, ואת זה חייבים לכבד. אחרת יברכו אתכם על שמירת נתיבכם, ודעו שאתם תמיד נתמכים על ידי ההולכים אתכם.


מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.


Translator: Gili