Followers

Saturday 27 February 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 26 בפברואר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 26 בפברואר 2016

אירועים עדיין ממשיכים בקצב מהיר, והאפשרות של התערבות הולכת ופוחתת כשכוחם של אנשי האופל מצטמצם. הרבה תלוי ביכולתם להמשיך לממן את צרכיהם, וזה הופך באיטיות קשה יותר כשפעילותיהם מושפעות מחוסר כספים. הכוחות הגבוהים ימשיכו  להגביל את פעילותיהם  כפי שעשו במשך שנים רבות. אולם עכשיו, האופציות שלהם  הופכות למוגבלות יותר והם נאבקים כדי לשמור על המשך הפרויקטים שלהם. פעמים רבות, הם ניסו לעקוף את המגבלות שנכפו עליהם. אולם,  זה לא הועיל להם והם אינם יכולים להמשיך עם תוכניתם להתחיל מלחמת עולםשלישית, ונאמר להם שבשום אופן  לא תהיינה נסיבות בהן יותר להם להתחיל מלחמה כזו.

בינתיים, צעדים לאפשר את המשך ה"גילוי" מתקדמים היטב, ולא יותר שום דבר כדי למנוע זאת  מלהתפרסם.  נושאים אחרים שגם מתוכננים לפרסם את האמת מתקדמים היטב. בחזיתות רבות אנשים מוצאים את האומץ לספר את האמת שלהם והם יהיו מוגנים. השקרים לא מקובלים יותר והטיוח נחשף. הזמן  לשחרורה של האמת הגיע עכשיו, וכאשר ההיסטוריה תיכתב מחדש, זה ייזכר כזמן של הגילויים. האמת היא כה שונה ממה שהובלתם להאמין. למעשה, רבים ימצאו שזה בלתי ייאמן שאתם יכולתם ללכת שולל במשך זמן כה ארוך.

החיים השלווים להם השתוקקתם יהיו בקרוב באחיזתכם, והשינויים בסופו של דבר יהיו ברחבי העולם. כל מה שנמנע מכם  מליהנות מזכותכם יתגבר ושום דבר מהדרכים הישנות הבלתי מקובלות יותר להישאר. צרכיכם  יכוסו כך שבסופו של דבר תהיו מסוגלים ליהנות מהחיים עד תום. "החלום הרע" שאתם עכשיו יוצאים ממנו יסתיים, וסיוע רב יינתן לכם כך  שהשינויים ההכרחיים יבואו לידי ביטוי.  הם כמובן זקוקים לעזרתכם ביחד עם חבריכם החוצנים אשר ליוו אתכם במסעכם. אפילו בתקופות חייכם היו כמה אירועים בהם הם מנעו אסונות גדולים.

ישנו זמן שמתקרב בו תהיה לכם מערכת יחסים הדוקה עם ישויות שחיו בתוך כדור הארץ שלכם. הם רואים שאתם התפתחתם מספיק עבורם  כדי שהם יכירו את עצמם לכם. יהיו גם אחרים מחוץ לכדור הארץ  אשר יעזרו לכם עם מעברכם כדי להפוך לישויות גלקטיות, למרות שאירוע זה הוא עדיין די רחוק. עתיד נהדר ממתין לכם אשר יהיה מפצה יותר עבור כל החיים שהיו לכם ברטטים הנמוכים. למדתם הרבה במשך תקופה ארוכה של זמן וזה יעזור לכם באופן משמעותי בחוויות העתידיות.  כשאתם מגלים שהחיים הם סדרה שלמה של חוויות שהכינו אתכם לדברים הגדולים יותר.

קחו ברצינות את השיעורים של החיים, כיוון שיש להם הרבה מה ללמד אתכם ובכך לאפשר לכם לעלות מעבר לצורך לבילוי בחיים נוספים עלכדור הארץ.  אף אחד אינו יותר או פחות מאשר כל אחד אחר, כיוון שזה פשוט עניין  של המקום בו אתם נמצאים על סולם האבולוציה. עזרו לחברכם הנוסעים  היכן שאתם יכולים במילה טובה או ביד עוזרת שיכולה להיות מרוממת מאוד. קארמה היא לא טובה או רעה  כיוון שהיא פשוט מכסה שיעורים שצריכים להילמד אם אתם עומדים  להמשיך להתפתח. מבלי להתחשב באלו חוויות אתם עוברים, היו סמוכים ובטוחים שהן נחוצות, למרות שחלקן בהתנדבות ונובעות מהרצון לעזור לנשמה אחרת להתפתח. לכן, נסו לעשות את המיטב בכל הנסיבות בידיעה  שעומד הרבה לזכותכם בעזרה לאחרים.

אנשי האופל עודדו אתכם לראות את האחרים כנפרדים מכם היות שאתם כולם אחד. לכן, הסתכלו מעבר לכיסוי החיצוני כיוון שכולכם הגעתם מהמקור של כל מה שיש. כמו כן זכרו שנשמה חוותה חיים רבים בכל הגזעים. כיוון שזהו סופו של מחזור השמש, זה הזמן בו נשמות רבות יתעלו,  יעלו מעבר לרטטים הנמוכים. אלה שלא השיגו  רמה גבוהה ימשיכו כמקודם במחזור החדש אשר הוא מהווה הזדמנות נוספת להתקדם. אף אחד לא נשאר ללא עזרה והיא ניתנת באופן חופשי כאשר מבקשים אותה,  למרות שהיא עשויה לא להיות בדיוק כפי שצפו אותה.  ברטטים הנמוכים  אתם יכולים לחוות אושר רב אבל גם צער, ושניהם יקדמו את האבולוציה שלכם.

אחרית הימים נמצאים במסלול של שינויים דרמטיים כשהם מתקדמים היטב. אמא כדור הארץ מעורבת באופן טבעי וכבר מתחילה ליזום שינויים הכרחיים.  היא אפשרה שישתמשו ב"גופה" בדרכים שליליות רבות  כדי לעזור לאבולוציה שלכם. אולם, היא החליטה שעכשיו זה הזמן להתמקד בצרכיה, והניקוי של כדור הארץ החל.  השינויים יגרמו לאנשים לעבור לקרקעות בטוחות ואזהרה הולמת תינתן, ובסופו של דבר כדור הארץ יותמר. ברמות הגבוהות, הוא ישוקם לזמן  בו  התייחסו אליו כ"גן עדן". תהיה שמחה ועונג להיות חלק משינויים מעין אלה ולחיות שוב בשנית בהרמוניה ובשלום.

לנשמות רבות על כדור הארץ, המצב נראה חסר תקווה כשנראה שאנשי האופל נמצאים בשליטה ועוצמתיים מדי מכדי להסירם. אולם, זו אינו כלל המצב הנכון  וכפי שצויין לעיתים קרובות, עבודה טובה רבה ממשיכה מאחורי הקלעים. אכן,  זה היה כך במשך די הרבה זמן, ולהשיג את השלב המוצלח שאתם נמצאים בו עכשיו לקח סבלנות רבה ועבודה זהירה. אנשי האופל שבחו את עצמם מעל כל האחרים בהאמינם שהם המאסטרים של העולם. עכשיו, הם מבינים שהאור נעשה בהדרגתיות חזק יותר על כדור הארץ. הוא משך את העזרה של הכוחות הגבוהים, ושיווי המשקל שינה מקומות והאור עכשיו הינו הכוח השולט. אין דרך שבה אנשי האופל יכולים עכשיו להשיג את מטרותיהם למרות שהם יילחמו עד הסוף.

המשיכו בעבודתכם בכל הביטחון כי בזמן קצר יינתן ביטוי לשינויים המובטחים.  חלקם קרובים מאוד בזמן זה ואתם מקבלים רמזים על מה שנמצא במאגר בדיווחי החדשות שלכם. האמת הוסתרה במשך זמן כה רב אבל  זה לא ייקח זמן רב יותר, כיוון  שזה חייב לצאת החוצה בקרוב מאוד כדי לכוון את אנרגיות האנשים בכיוון הנכון. הבעיה היתה שאנשי האופל שלטו מאוד על העיתונות שלכם ולא אפשרו לחדשות האמיתיות להיות מוצגות לכם. מצב זה עומד להשתנות בקרוב ולאחר מכן החדשות האמיתיות יאירו אתכם, וכאשר מדובר באנשי האופל, זה יזעזע רבים אשר היה להם מעט ידע אם בכלל על פעילותיהם. אין צורך לפחד מהם יותר, כיוון שמפקחים עליהם מקרוב ששום דבר שהם עושים או מתכננים יכול יותר להתרחש בחשאי. הם מלכדו את עצמם במאוד מצב שהם תכננו עבור המין האנושי ואינם יכולים עכשיו להימלט מהצדק בגין הפשעים שביצעו.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

Saturday 20 February 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 19 בפברואר 2016





מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 19 בפברואר 2016

הזמן ממשיך להאיץ  ורמות תודעתכם גדלות כל הזמן. אתם תגיעו לנקודה בה אתם לא תוכלו יותר להישאר ברטטים הנמוכים, ותתעלו. זו נקודה של שינוי אליה הובלתם מאז שנפלתם לתוכם לראשונה. הזדמנות זו פתוחה לכל נשמה שהתמקדה על התעלות, ונקטה צעדים כדי להכין את עצמן לאירוע מעין זה. אם הייתם מודעים לכך והעליתם את הרטטים שלכם, אין סיבה מדוע אתם לא תצליחו. הזדמנויות אלה תמיד פתוחות לכל נשמה שהתכוננה להתרוממות רוח מעין זו, ומדריכיהן יעזרו להן להצליח.

נושאים ארציים נמצאים במצב גדול של שינוי, וכמה החלטות חשובות נעשו כך שהפרטים יובאו בקרוב לרשות הציבור. למרות שניתן לכך מעט פרסום, מדינת אמריקה(State of America) התהוותה ועכשיו עוברת דרך מהלכים משפטיים כדי לתת לכך תוקף. ביחד עם שינויי המטבע שגם מתקדמים היטב, מדינות רבות מחפשות לשנות מהדולר  שהינו תקן הכסף המוביל שלהן. כמו כן, עם השיערוך מחדש המגיע של המטבעות,  אף אחד לא צריך להפסיד כתוצאה מכך, כיוון שישנם הסדרים שכאשר יהיו בהישג יד יבטיחו שידאגו לכל האנשים. במשך זמן רב תוכנן גם לחלק כספים שהצטברו תחת חסותו של סנט ג'רמן (St. Germain). היו סמוכים ובטוחים שידאגו בסופו של דבר לכל אחד, ורמת חייהם תועלה בהרבה.

במשך זמן רב תוכננו שינויים לסיומו המוצלח של מחזור זה, וכוחות עוצמתיים של האור הבטיחו שלא תותר כל הפרעה. כאשר מדובר ביחידים, עדיין פועלת בחירה חופשית, אבל עבור האנושות בשלמותה, הגורל הוחלט כבר על ידי ישויות גדולות שהדריכו אתכם במשך תקופות של זמן. כפי שההיסטוריה שלכם הראתה לכם, בסוף מחזור ישנם תמיד שינויים חשובים והתועלת מהם תלויה בכמה רחוק העליתם את הרטטים שלכם. צפוי היה שאתם תשיגו התקדמות מספקת כדי להתעלות, ושום דבר יכול עכשיו לשנות את התוצאה.

בשעה שהשינויים מתרחשים, תהיה מידה מסוימת של אי נוחות, כיוון כשהם יתבצעו במהירות, המשימה היא בעלת גודל עצום. לכן, היו סבלניים כאשר הדברים נמצאים בעיצומם ודעו שהתוצאה תהיה לשביעות רצון של כל אחד.  יהיו כמה שיתחרטו מכיוון שאתם תפוצו בגין הזמן האבוד ותרוויחו הרבה יותר מאשר  יכולתם אולי להפסיד. במקום שתבלו את זמן חייכם בעבודה יום אחר יום, יהיה לכם הרבה יותר זמן לנהוג לפי עיסוקיכם. אתם יותר לא תבלו וירטואלית כל זמנכם בלהרוויח פרנסה, ויהיה לכם יותר מאשר מספיק זמן כדי לנהוג בהתאם לאינטרסים שלכם.

אנשי האופל מודעים היטב שכוחם צומצם באופן חמור, ואין זה משנה מה שהם מנסים, לא יותר להם לרכוש זאת מחדש. הם גם בקיאים בהבטחות של אלה מהאור אשר ממשיכים קדימה בקצב מהיר. ישויות האור שולטות עכשיו על עתיד כדור הארץ ותושביו. לא יותר שום דבר להפריע בהתקדמות שנעשתה, ולא תהיה תוצאה גדולה לכל עיכוב. אנשים יקרים של כדור הארץ, זמנכם הגיע  כדי לקחת קפיצה קוונטית קדימה ובכך לקבל פיצוי על הזמן האבוד שעיכב אתכם מאחור. יינתן בקרוב ביטוי לשינויים ואתם תבינו את הפלאות שהעתיד אוחז עבורכם. זו תהיה שמחה ואושר כשאתם תשתחררו מתשומת לבם של אנשי האופל. הישארו חיוביים ודעו שהכול מתקדם היטב ושינויים מועילים מתחילים להתרחש.

נשמות רבות משתוקקות לתת מעצמן בכזה זמן חשוב, אבל המתינו ודעו שבקרוב תהיינה  הזדמנויות רבות לשרת את האור.  רבים כבר נותנים מעצמם למען המטרה, ומשרתים בדרכים רבות אשר מאפשרות לו להיחשף. פשוט נצלו כל הזדמנות לעזור לאחרים ופרסמו את האמת לאלה שאתם חושבים שהם מוכנים לה. אנשים מתעוררים לשינויים גם אם הם אינם מבינים את המטרה הגדולה שמאחוריהם. צפוי שבשעה שהרטטים ממשיכים לעלות, ורבים מוצאים שתודעתם נפתחת. זה עשוי לגרום לבלבול וכאן המקום בו עובדי האור יכולים לעזור על ידי כך שיבהירו את המצב להם. זה ייקח קצת זמן עד שהעיתונות תצא משליטתם של אנשי האופל, לכן עד אז  מקור האמת הטוב ביותר יהיה האינטרנט שלכם. אולם,  גם אנשי האופל משתמשים בו, אבל אם יש לכם אינטואיציה, אתם תוכלו לקבוע אילו אתרים הם אמינים, ואשר מסריהם ניתנים בהתאם לאמת.

דעו שאתם חיים בהולוגרמה וזו אינה מייצגת את המציאות האמיתית שממנה הגעתם.   היא ביצוע שלכם ונתנה לכם את ההזדמנות ליצור סביבה בהתאם לבחירתכם.  סביבה בה אתם יכולים לחוות מציאות במימד השלישי בה אתם יכולים להשיג אבולוציה מהירה. היבטים רבים  הינם מהנים אבל נשמות אלה מהרטטים הנמוכים מבטיחות שאתם גם תחוו שליליות, הבאת צורך וחוסר שמחה. זו תערובת של שנים המייצגת כל הזמן שינויים ואתגרים. אולם, אתם מהאור עברתם דרך זו בהצלחה יתרה והתפתחתם משמעותית כתוצאה מכך.  לעולם לא תצטרכו להתמודד שוב בכאלו חוויות מעורבבות.

מה שמתרחש על כדור הארץ הוא די רגיל בסופו של מחזור, אבל לא כולם מסתיימים בדיוק באותה דרך. אתם הצלחתם ללמוד את השיעורים שהקיום במימד השלישי נתן לכם, בעוד שתרבויות אחרונות נכשלו לעשות זאת. אתם עומדים להיות מבורכים בכך שהשגתם כה הרבה יותר ממה שאתם מבינים נכון לעכשיו.  המסע היה ארוך ומפרך ואתם עברתם דרך אש החומריות ויצאתם מנצחים. החוויה שירתה אתכם היטב ותבטיח שאתם  מצוידים היטב לכל אתגרי העתיד.


הכאוס לווה נשמות רבות במהלך חייהן, כל זאת היה עבור חוויתן הדרושה. היו סמוכים ובטוחים שאתם לא תצטרכו שוב לעבור דרכן. אתם עשויים לתהות מדוע התנדבתם עבורן, אבל לפני שהגעתם לכדור הארץ נעשיתם מודעים על אופיין של חוויותיכם המגיעות. אתם הבנתם שאף פעם לא תיסעו דרך המימדים הנמוכים ללא סיוע, למרות  שבאותו זמן לא הייתם מודעים לכך. כל מחזור חיים שהיה לכם עזר להבטיח שאתם נוהגים בהתאם לתוכנית החיים שהסכמתם לפני שהתגלגלתם. זה כה חשוב לכם,  כיוון שאם נכשלתם לעשות זאת, יהיה עליכם לעשות זאת במחזור חיים אחר. נראה כי דברים רבים התרחשו באקראי אבל היו סמוכים ובטוחים שכל דבר שהינו בעל חשיבות תוכנן והיה נחוץ לאבולוציה שלכם.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

Friday 12 February 2016

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 12 בפברואר 2016



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 12 בפברואר 2016

הרבה שמתרחש נשמר ככל האפשר סודי על ידי המעורבים בכך. שמועות חזקות תהיינה בשפע על כך שאירוע גדול יגרום בקרוב לסגירת כמה בנקים, עקב השינויים הגדולים אשר נראים באופק. נראה שאין מנוס מהם והם בלתי נמנעים  וצריך ליישר קו איתם כדי למנוע כישלון מוחלט. זה יהיה קל לספר לכם לא לדאוג, אבל התרחשויות מעין אלה קרו לפני כן ובסופו של דבר הוכיחו שהן מועילות לעתידכם.  זה לא צריך להפתיע אתכם כשהשינויים תמיד מתרחשים, אבל אולי לא ברמה שעכשיו זה צפוי. מסביבכם השינויים מתקדמים כשהדרכים והמערכות הישנות "מעודכנות" כדי להתיישר עם העידן החדש שהתחיל עכשיו. בסופו של דבר, אתם תשמחו מאוד מהם כיוון  שהם ייתנו המשכיות ומספיק הכנסה כדי לחיות חיים נוחים.

St. Germain סיפר לכם במשך זמן ארוך מאוד ששינויים אלה יתרחשו כאשר הזמן נכון, והזמן הגיע ואתם תחוו אנרגיה שלמה מהם במהלך השנה הבאה. זה יהיה כרוך בשינויים גדולים והם ירוממו את איכות החיים באופן די משמעותי. לכן, כאשר אתם מוצאים את עצמכם מעורבים בהם, בבקשה זכרו שהם "מנקים" את המערכות הישנות שאינן משרתות את צרכיכם יותר. יהיו זמנים בהם זה חשוב לעבוד ביחד, כשבטווח הארוך כולכם ייכללו  ותהיו יותר משבעי רצון באשר לתוצאה. היו סמוכים ובטוחים שאלה אשר ישללו התקדמות מעין זו מכם, לא יהיו בעמדה בה הם יכולים להפריע  להבטחות שניתנו על ידי האלוהים לשחרר אתכם מבית הכלא של הפלנטה. כן, זה מכונה כך במספר הזדמנויות ורבים הכחישו זאת, אבל זה נכון ובקרוב אתם תבינו היטב איך זה קרה.

אתם תמצאו מסרים רבים המיידעים אתכם על השינויים, והם צריכים לתת לכם את הביטחון שרבים מחפשים. לאחר שנים של הבטחות, פתאום כל העבודה שנכנסה מתגשמת.  אתם לא הייתם אף פעם לבד במאבקכם כנגד אנשי האופל, ובזמן חשוב זה יש לכם תמיכה נוספת של ישויות שעקבו אחר התקדמותכם מרחוק. הן המתינו בסבלנות לזמן הנכון כדי לגלות את עצמן באופן מלא. הן ישויות שלוות ואוהבות שמגיעות מרמות הרבה יותר גבוהות והן מסייעות לאמא כדור הארץ ולתרבות שלה להתמקח בבטחה בזמן זה של כאוס. עתידכם מובטח למרות כל הקשיים שהוא עשוי לגרום. העתיד הוא זהב ועידן של התקדמות גדולה אשר תרומם אתכם מחוץ לרטטים הנמוכים ומבטיחה שמחה ואור רבים.

כמה שואלים על מה מדובר בכול השינויים ומדוע עכשיו, והתשובה הפשוטה היא ש"זה הזמן". מאז שמחזור זה החל, אתם הייתם מיועדים להשיג נקודה זו בזמן, והתוצאה היתה עקב מאמציהם של אלה מהאור אשר עמדו בהבטחתם להפיץ זאת למרחקים. עם הזמן,  זה גם יחבק את אנשי האופל כשהם יגיבו לכך בהדרגה, כך שזה צפוי שאתם מהאור תטפלו בהם בחמלה. הם אינם נמצאים מעבר להיותכם ערים פעם נוספת והם יכולים להיות מורמים לתוך האור עם אהבתכם וסיועכם. אף נשמה אינה מעבר לגאולה ואולי אתם עשויים לראות אותן כנשמות אשר דורשות אהבה רבה כדי לעורר אותן אל האור.

כל יום מחייכם, מרביתכם מתערבבים עם נשמות רבות הנמצאות בכל רמות האבולוציה השונות. אתם עשויים לחוש באם כמה הן ישויות של האור, אבל אינכם יכולים להיות בטוחים. לכן, טפלו בכולם באופן דומה כולל אלה אשר נראים שאינם יודעים את הפוטנציאל האמיתי שלהם. לעיתים קרובות, כמה מילים נעימות תיעוררנה אותם ותרומם אותם, ותתחיל אנרגיה של מחשבות אשר תוביל אותם להבנה גדולה יותר. ברגע שהנשמה מגיבה, מדריכיהם יעזרו להם בשמחה לאורך ולתוך דברים גדולים. עזרה תמיד נמצאת שם ואף פעם לא מסתימת. זו אמת נהדרת שאלה אשר מצאו את האור בתוכם משתוקקים לחלוק אותו עם אחרים. הם הופכים לעיתים קרובות למרפאים ולמורים שלכם, וכך האור הולך וגדל והופך לאנרגיה עוצמתית עבור הטוב של הכול. אתם כה הצלחתם שאתם קרקעתם את האור במקומות כה רבים שעכשיו קיימת רשת עוצמתית מסביב לכדור הארץ. הוא מרומם וכשהוא עושה זאת, אמא כדור הארץ הופכת פעילה יותר ויותר  ומכניסה עדיין יותר אור. הניצחון על אנשי האופל הוא לכן מובטח והם נסוגים מאחר שאינם יכולים לפקד עם סמכות שהשיגו קודם לכן.

המאבק הוא בוודאי לא על אנשי האופל אשר עוזריהם נמצאים ברחבי כדור הארץ, אבל כוחם לעשות כרצונם צומצם. כשהזמן עובר, יותר מהם יבינו שהם נמצאים בעמדה מוחלשת ויוותרו על המאבק.  בניגוד לבתי הכלא שלכם על כדור הארץ, לנשמות ניתנת כל עזרה  ואהבה כדי להדריכן חזרה אל האור. זה לא יהיה "עונש" כפי שאתם מבינים את המילה. כאשר הם חוזרים אל האור, הם יתקבלו בברכה, אבל למרות הכל  הם ישלמו בגין פעולותיהם בעבר. כל אחד מכם חווה זאת כ"קארמה" והמשמעות היא לחשוב על טעויותיהם כדי למנוע את הישנותם.

במידה רבה לכם לא ידוע, כי ישנן ישויות רבות מאוד הצופות עליכם כדי להבטיח  שאתם לא מוסחים ולא מוטעים, ושרגליכם עומדות ביציבות על הקרקע. בוודאי שאלה מכם אשר עקבו אחר תוכנית חייכם נמצאים היטב בדרך להתעלות. אוה כמה שמחה וחגיגות תהיינה בעקבות הצלחתכם כיוון שנתיבכם דרך המימד שלכם היה קשה ובוחן מאוד, עם זאת אתם התמודדתם בהצלחה בכל האתגרים. אף על פי שלא היה צפוי, למרות הכל ניתנה לכם בחירה חופשית באשר לנתיב שלקחתם.


רבים מכם התקדמו מספיק כדי לדעת שהעליתם את הרטטים שלכם מספיק כדי שתוכלו להתעלות. אתם תיקראו כדי לסייע לאחרים שגם הם עובדים לקראת התעלות,  ואין יותר טוב מאלה אשר כבר הצליחו. רוח שיתוף הפעולה הופכת לעוצמתית יותר כשאתם מתקדמים דרך המימדים, והנשמות  מעין אלה מתאחדים בהדרגה. זה כבר התרחש על כדור הארץ בו אתם נמשכים אחד לשני בשל הרטטים הדומים שלכם. החיים כפי שאתם יודעים אותם וחוויתם אותם רחוקים מהמציאות, וחוויתכם הראשונה על כך היא בארץ הקיץ ( העולם הבא – Summerland) לשם כל הנשמות הולכות בדרך כלל לאחר מעברן. החיים הם די שונים ממה  שהייתם רגילים להם בכדור הארץ.

החיים על כדור הארץ לימדו אתכם איך להתפתח במידה רבה דרך  נחישותכם, ועומדים לברככם על הישג מעין זה. עם זאת, כאשר אתם מתמקדים על נתיב מסוים, הסיוע תמיד זמין במידה שתזדקקו לו. אתם עומדים בנקודה בה כולכם השלמתם את מסעכם דרך העולמות החומריים. אתם יכולים עכשיו לשמור מרחק ולנוח ולעזור לאחרים אשר עדיין מנסים לגלות את האמת על הווייתם.  עשויה לא להיות הזדמנות נוספת כמו זו במשך כמה זמן, כיוון שכמו כל הדברים מדובר בסיבוב עם המחזורים של החוויה.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.
באהבה ובאור.
Mike Quinsey.



Translator: Gili

Sunday 7 February 2016

מסר של Mike Quinsey - המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 5 בפברואר 2016



מסר של Mike Quinsey -  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 5 בפברואר 2016

אירועים אשר ישפיעו על עתידכם ויהיו מועילים עבורכם ממשיכים להתרחש, בעיקר מחוץ לטווח ראייתכם. אולם,  יגיע זמן במהלך מסלולה של שנה זו בו אתם תלמדו על התועלות שנגרמו באמצעות השינויים. ידוע ששערוך מטבע הוא החשוב ביותר לפי דעתכם,  וזה לקח זמן ניכר להביא מדינות ביחד להסכים להסכם לשינויים.  ישנם עכשיו מספיק מהם כדי להציגן לדיון, ולא היה אף פעם זמן בו זה השיג כזו התקדמות. לכן, אתם עשויים להיות בטוחים ששערוך נמצא בשלביו הסופיים. בינתיים, המצאות נוספות רואות את אור היום, וזה רק ענין של זמן לפני שהן תתחלנה להיות מופצות. היו סמוכים ובטוחים שהשינויים נמצאים בעיצומם והינם קדימה יותר מדי מכדי לעצרם.  דרכים להפקת אנרגיה חופשית היו זמינים במשך כמה זמן ועכשיו אפילו מתגלים יותר מתקנים. השימוש הסופי בהם וזמינותם מתקרבים, אבל האילומינאטי עדיין מנסים למנוע את הפצתן. זה לא יישאר תמיד במצב זה כיוון שהאבולוציה שלכם לא יכולה להתעכב עד אין סוף.

זמנים קשים לפניכם והם בלתי נמנעים כששינויים גדולים קורים, ומתחילים לשנות את אורח חייכם מעבודת פרך לחיים אשר משחררים אתכם ממנה. ישנם כה הרבה שינויים המגיעים אשר מעלים את איכות חייכם לרמות שאתם צריכים ליהנות מהן בסופה של מאה אחרונה זו.  במה שייראה כזמן קצר יחסית, אתם תתקדמו בקפיצות, עד שתגיעו לרמות אשר ירוממו אתכם מדפוסי המאבק הישנים. השינוי המקובל והמבורך ביותר יהיה כאשר אתם תהיו מובטחים בשלום עולמי, ופירות עמלכם ישמשו לתועלתם של כל אחד. הרווח הגדול ביותר הוא בכך שיהיה לכם מספיק זמן ללכת אחר העניינים האישיים שלכם, ויהיו לכם את האמצעים הכספיים לעשות זאת. החיים יהפכו  שונים באופן מהותי למה שאתם נכון לעכשיו רגילים להם.  יותר לא יסתכלו על אמא כדור הארץ כפלנטה של כלא, והעוצר  שבו חייתם יוסר עם הזמן. אתם תהפכו לנשמות חופשיות היכולות ללכת אחר נתיבן האישי ללא מכשול.

אלה מכם שהינם מהאור ממשיכים לרומם את עצמם, ואתם תשמרו מרחק מאלה אשר עושים מעט או בכלל לא ניסיונות להתגבר על האנרגיות האפלות שלהם. הם יחוו בדיוק מה שהם מנסים לכפות על תרבותכם, וימצאו את עצמם מבודדים משאר האנושות. על פי החישוב שלכם זה עשוי היה לקחת זמן ארוך להשיג נקודה זו באבולוציה שלכם, אבל במציאות זה רק "כהרף עין". התועלות מחוויה מעין זו משוכפלות והושגו במשך כזו תקופה קצרה. כמובן שכולכם הייתם צריכים לעבור את כל האתגרים הקשוחים, אבל אין דרך מהירה יותר להתפתח. מה שלמדתם יכין אתכם לדברים גדולים יותר, וחרב חייכם הוקשחה באמצעות חוויותיכם. קחו כל אתגר כהזדמנות להעלות את הרטטים שלכם, ודעו שאתם לא נמצאים אף פעם במצב שהוא יותר ממה שאתם יכולים להתמודד. לכן, אם אתם נכון לעכשיו מעורבים במאבק, דעו שיש לכם את היכולת להצליח. זכרו גם שאתם לא הולכים בחייכם לבד, וישנן תמיד נשמות יקרות שמלוות אתכם ותסייענה לכם היכן שהן יכולות. אבל, היו מודעים שעזרה  זו תינתן לכם  כאשר מבקשים אותה ובשום דרך תיכפה על רצונכם החופשי.

זה ידוע שמספר רב מאוד מכם סובלים מצורות שונות של מחלה או מחוסר של בריאות טובה בשל סיבות שונות. היו סמוכים ובטוחים שמאוד בקרוב  בריאות טובה תהיה דרך החיים הרגילה, ובמרבית חייכם הריפוי יהיה זמין לכל נשמה. למעשה, יהיה ריפוי מיידי אשר גם ישקם גפיים שבורות או איברים שחסרים. העתיד טומן בחובו הפתעות רבות עבורכם,  והכול ימלאו אתכם עם שמחה. אלוהים תמיד הבטיח  שעם השלמתו של המחזור הנוכחי, אתם תחזרו לעולמות הגבוהים יותר כדי להתחיל  תקופה של אהבה והגשמה מתמשכים. היו אלה העוזרים לתת ביטוי לעידן החדש ועזרו לאחרים ללכת אחר אותו נתיב. היו אוהבים, והדריכו אחרים כך שהם גם עשויים להצליח.

זכרו כי לא חשוב אלו מחשבות אתם שולחים, אתם עוזרים לבסס את אופי האירועים העתיידים בחייכם. אל תמעיטו בכוחה של מחשבה כיוון שאלה אתם האנשים בכדור הארץ הקובעים את עתידכם. לכן, התמקדו בכל מה שהוא טוב ועוזר לאנושות לשמור את רגליהם על נתיב האור. מדריככם בוודאי עובדים לסוף זה ויעשו ככל האפשר לעזור לכם לשמור על מטרתכם בטווח הראיה. בנסיבות הנוכחיות, תמיד יהיו הסחות דעת אשר יכולות להוביל אתכם שלא בדרך הנכונה.  קראו למדריככם בזמנים של צורך והם יהיו לצדכם, ולפעמים נוכחותם תורגש מה שיכול להיות מרגיע מאוד.

חוויות העבר הראו שכאשר יש לכם ציפיות  גדולות, אתם נוטים להתאכזב אם הן לא מתגשמות מספיק מהר.  אפשרו מספיק זמן לאירועים שיתרחשו כיוון שהרבה מתקדם לכיוון השלמה, ואתם תדעו מספיק בקרוב כאשר הם מוכנים. אתם לא תתאכזבו וברגע שאלה המתנגדים למהלכים מעין אלה לא יכולים להפעיל את השפעתם, הם יתחילו לתת ביטוי. ברגע ששרידי המחזור הישן מוסרים, תחל תקופה נהדרת של צמיחה והתפתחות. כה הרבה נועד לקרות כך שאף אחד יוכל לעצור את התקדמותה, וזה יהיה מבורך בכל רחבי העולם כשכדור הארץ החדש מתהווה.


לכל נשמה תהיה השפעה רבה באשר למיקום שנסיעותיהן תיקחנה אותן, ורבות תתחלנה מיזם חדש. בסופו של דבר, חלון הזדמנויות חדש שלם ייפתח עבורכם כשאתם מבססים את עצמכם כישות גלקטית. אפילו עכשיו, ניתנת לכם הבנה גדולה יותר על היקום שנפתח לכם. הוא מלא חיים שכמוכם מתפתחים לקראת הבנה גדולה יותר איך הכול הינו חלק מהשלם. ישנם כה הרבה צורות חיים שונות אשר קיימות ביקומים רבים שמסביבכם. כמה מהן כה שונות מאלה שלכם, עם זאת כולן נמצאות על נתיב אשר מבטיח את המשך התפתחותן.  בני האדם הם יחסית זנים חדשים אשר מוכנים לעבור למימדים הגבוהים יותר.


ברמה גבוהה ישנה "מלחמה"  המתנהלת בין כוחות האור לבין אנשי האופל, אשר למרות שהם מצאו שפעולותיהם הפכו למוגבלות, מסרבים להיכנע. המאבק נועד להסתיים בכשלון עבורם, כיוון שהם לא יכולים יותר להשתמש בכל כלי הנשק שהם צברו.  הם נידונו עדיין לדבוק בתקוותיהם להצלחה, כאשר הם מאבדים את הכוח להכתיב את התוצאה הסופית. הם מובילים בצורה עיוורת לכישלון אבל לא בדרך שאתם מדמיינים, כיוון שהאור אינו נוקט באמצעי אלימות.  הסוף של דרכי העימות הישנות נמצא בטווח הראיה, למרות שיש עוד כברת דרך ללכת לפני שניתן יהיה להכריז על שלום מוחלט. תקופה של שלום מתקרבת כך שאתם הרווחתם באמצעות מסירותכם לאור ולכל מה שהוא מייצג. מי ייתן שאהבה ואור יישארו אתכם לנצח.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.
באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Source: Tree of the Golden Light
Translator: Gili