Followers

Saturday 26 March 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 25 במרץ 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 25 במרץ 2016

בין אם  אתם מודעים לכך או לא, העניינים מתקדמים היטב למרות העיכובים הרבים. אולם,  הם לא יוכלו להשפיע על התוצאה, כיוון שהכל תוכנן היטב. כוחות האור מתקרבים אליכם ככל שחולף הזמן, והם מוכנים לבצע את משימותיהם בהתראה קצרה מאוד. אנשי האופל ועוזריהם הם רק כוח קטן בהשוואה לאור, אבל על כל פנים יכולים לגרום לעיכובים במלאכתכם כפי שחוויתם. "הערכה מחדש" מוכנה להתחיל ותעשה זאת ברגע שאלה בשליטה מרוצים מכך שבאמצעות התקדמותם, הם לא שמים את כל התוכנית בסיכון. זה כולל מדינות רבות שעכשיו מוכנות ללכת קדימה בהתראה קצרה מאוד. היו סמוכים ובטוחים שהעניינים הם כה מתקדמים עכשיו  ששום דבר יעצור את השינויים הסופיים מלהתרחש.

המהומה עדיין מתרחשת על כדור הארץ כיוון שאנשי האופל ממשיכים לפרסם את עצמם באמצעות פעולות חסרות ההבחנה כנגד אנשים חפים מפשע. באופן טבעי, קארמה מעורבת אבל זה בכל מקרה אינו תירוץ לכוונות הרצח שלהם.  זה לא משיג שום דבר בקידום מטרותיהם, אבל מרחיק אנשים בכל הרמות.  ניתן לגרום לפעולות אלה שיגיעו לעצירה  מלאה  והן תעצרה ברגע שמושגת נקודה מסוימת. בינתיים, אתם תמשיכו להתפתח כיוון שהרטטים ממשיכים לרומם אתכם, וימשכו אתכם הרחק מהרטטים הנמוכים עד שאתם מוכנים להתעלות.

האמת לגבי האבולוציה של הגזע האנושי היא הרבה יותר רחוקה למעשה, ובעתיד הקרוב מאוד, ספרי ההיסטריה שלכם ייכתבו מחדש כדי לשקף מחדש את האמת. אנשי האופל ניסו לעכב אתכם  בכך שמנעו את האמת מכם, אבל זה לא הועיל. במשך תקופה של זמן, הנשמות של האור נולדו בכדור הארץ עם זיכרונות שלמים על חוויות מוקדמות. אין דרך בה האמת יכולה להמשיך להיות מוחבאת, וישנם עכשיו מקורות רבים שמוכנים לגלות אותה. זה ישחרר אתכם מהתמונה הכוזבת המוצגת גם באמצעות הדת וגם באמצעות ספרי ההיסטוריה שלכם, והכינו אתכם לקחת את מקומכם בעולמות הגבוהים.  לא יכול להיות תיאור מסולף של האמת  על האופן בו הגזע האנושי התפתח, ומהרמות הגבוהות אם זה נחוץ, זה אפשרי לחזור בזמן ולראות עבור עצמכם.

זה חשוב שאתם תמשיכו להיות ממוקדים על מטרתכם, ואל תאפשרו לספק לזחול לתוך מוחכם. אחרית הימים היא באופן בלתי נמנע הפכפכה למדי, אבל האור ממשיך  להתרומם בעזבו את הרטטים הנמוכים למצוא את רמתם. אולם, שינויים קורים בכל מקום והתוצאה תראה כי האור הופך לכוח השולט.  לישן אין מקום בעידן החדש שרק עכשיו התחיל, ונשמות אלה שדבקות לו, יישארו ברמה  שמתאימה לצרכיהם. זה לגמרי דרך הוגנת ומקובלת להתפתחות. חברים ואפילו כמה מבני המשפחה עשויים לעבור לרמה השונה משלכם, אבל דעו שכל נשמה תסיים בדיוק במקום בו הם אמורים להיות. סביר מאוד שלמשפחות קרובות יש צרכים דומים, וזו הסיבה מדוע הם מתגלגלים לעיתים קרובות ביחד. אין זה משנה מה שקורה, כל נשמה תמצא את עצמן בדיוק ברמה הנכונה.  כיוון שיש לכם רצון חופשי, אתם יכולים כמובן לחזור לשלב מוקדם יותר, אם זה נחוץ לקדם את התפתחותכם.  דבר אחד אינכם יכולים לעשות שהוא לעבור לרמה  שהיא גבוהה יותר מאשר הרטטים שלכם. אולם, אתם יכולים לבקר ברמה גבוהה יותר בכך שתתלוו לנשמה שכבר יש לה את הרטט אשר יגן עליכם.

מתקרב זמן בו לכל האנשים יהיה מספיק  כדי לחיות חיי נוחות, ואף אחד לא ילך בלי חיים מעין אלה. אתם תתחזקו עד לאותה רמה בה אתם  נעזרים בעיקר על ידי סנט ג'רמן (St. Germain),  אשר יש לו כספים עצומים הממתינים לשחרורם. אתם תהיו לגמרי מופתעים כאשר תלמדו על התוכניות שנעשו לפני אלף שנים להביא אתכם לנקודה זו בזמן. לפעמים הרגשתם שאתם נלחמים מאבק בודד כנגד אנשי האופל, אבל בכל הזמנים  נתמכתם על ידי מספר עצום של עוזרים העובדים עבור האור, האהבה והאמת.

השינויים יגיעו בזמנכם מבלי להתחשב במכשולים רבים המונחים בנתיבכם.  הם כבר בתהליך של מתן ביטוי ויש אופן מסודר בו הם יוכרזו. העדיפות היא להביא את האוכלוסייה שלכם לנקודה בה ניתן להתגבר על חוסר יסודות לקיום נוח.  זה יתרחש במהירות וביעילות. ברגע שאנשים לא קשורים יותר  לאספקה של יסודות החיים, יהיה להם זמן לעקב אחר משלח ידם. הרוח של עזרה לאחרים שהם פחות ברי-מזל תחזור באופן מלא ושיתוף פעולה יהיה בשפע.  אתם בסופו של דבר תגלו שאתם יכולים לחיות בשלום ולהרגיש בטוחים בבתיכם. ברגע שאנשים מבינים  שאין יותר איומים נגדם, הם יוכלו לנוח וליהנות מרמת חיים הרבה מעבר לחוויותיהם הנוכחיות.

השינויים עשויים להיראות רחוקים, אבל במציאות הם קרובים להכרזתם.  זה עניין של פשוט להמתין לזמן הבטוח והמתאים לעשות זאת.  בהגיעכם  בהצלחה עד כאן, אין פניקה או דאגה לגבי התזמון,  כיוון שאתם עשויים להיות בטוחים שכל הגורמים יילקחו בחשבון לפני  ההתקדמות.  זה כה מתקדם כך שמפעם לפעם רק נחוצים שינויים מעטים  כיוון שכל דבר נמצא במצב של מוכנות.  אנשי האופל נמצאים בנסיגה מאחר שאבדו כוח משמעותי ואת היכולת לשנות את התוצאה. הם הוכו קשות בגין כל דבר שממשיך לגרום לפחד ולהמולה, אבל זה לא ישיג להם שום דבר אשר ישנה עכשיו את התוצאה.

אם העיתונות שלכם היתה חופשית לדווח את האמת על מה שמתרחש,  הייתם מעודכנים על ההתרחשויות. אולם,  גם מצב זה משתנה ונעשים ניסיונות לחזור לעיתונות חופשית. אתם הוטעיתם בכוונה במשך שנים רבות והוזנתם רק מחדשות עליהן שלטו אנשי האופל. האינטרנט התגבר במידה רבה על בעיה זו  כיוון ששם יש חופש לדווח על עניינים כפי שאתם מגלים אותם. הוא משמש להביא עובדות אמיתיות לתשומת לבכם ויש לכם סניגור טוב David Wilcock אשר עובד באופן בלתי נלאה כדי לפתוח את כל העניינים. כמובן שאלה עם סדר יום שונה התחילו לבלבל עניינים, אבל ככל שאתם מיודעים היטב אתם תדעו למה להאמין.

העניינים מואצים למרות הופעתם החיצונית אבל נכון לעכשיו ממעיטים בחשיבותם באמצעות אלה שמתרחשים על כדור הארץ שגורמים לפחד ולמהומה. היו סמוכים ובטוחים שקיימות הוראות במקום כדי להבטיח שעניינים אלה לא יצאו משליטה. כפלנטה עם רצון חופשי, יש לאפשר לביטויים מסוימים לצורך אמונותיו של האדם,  אבל קיימות גם מגבלות במקום.  יגיע בקרוב זמן בו ייראה שאין סוף לבלבול, אבל היו סמוכים ובטוחים  שכוחות האור ייקחו יד לגרום לסיום מהיר. הם עובדים בהתאם להוראותיהם של ישויות גבוהות אשר מפקחות על גורלה של האנושות. אתם כבר יודעים שעתידכם מובטח ואתם לא צריכים לדאוג לגבי התוצאה המוצלחת.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website
Translator: Gili

  

Saturday 19 March 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 18 במרץ 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 18 במרץ 2016

מתרחש הרבה כאשר האור מעיר יותר נשמות לאמת של קיומן.  במשך זמן רב אתם הוחזקתם פשוטו כמשמעו בחשיכה, אבל עכשיו אתם מגיבים לרטטים הגבוהים יותר.  אתם פרצתם את קליפת השכחה, ומתחילים להבין את מקומכם האמיתי ביקום.  אם רק הייתם יכולים לתפוס את האמת של רוממותכם ולקחת את מקומכם האמיתי כישויות של אור. הצעיפים של החשיכה מורמים ואתם מבינים באיטיות את גורלכם. אתם הרבה יותר גדולים ממה שהובלתם להאמין, וכשאתם מתעוררים אל האמת אתם תיפטרו מהאזיקים שהובילו אתכם ל"מאסרכם" על פני כדור הארץ. לא ניתן יותר לשמור את האמת מכם, ואתם כבר מגלים את השקרים ששמרו את האמת מכם. הכול עכשיו משתנה למרות שישנו קצת בלבול כשהחדש מתערבב עם הישן. אולם, העניינים מאיצים וזה רק ענין של זמן לפני שהאמת תהפוך לגלויה יותר. אנשי האופל עדיין מעכבים את ההתקדמות אבל הם לא אוחזים יותר את הכוח שהיה להם לפני כן. היו סמוכים ובטוחים שאתם מוגנים על ידי הכוחות הגלקטים והם לא יאפשרו לגזול את התוכנית לחופש שלכם.

האור על פני כדור הארץ עלה מאוד, כה הרבה כך שאתם מתקרבים במהירות להתעלות. אולם, ישנה עבודה רבה לעשות עבור הכנתכם, ויינתן סיוע לנשמות אלה שהוטלה עליהן המשימה כדי שתוכלנה לבצע את עבודתן. הזמן עליכם כאשר הדרכים הישנות לא משרתות אתכם יותר, ובקרוב אתם תקחו קפיצה גדולה קדימה. הזמן המעוות בו חייתם  יישאר בקרוב מאחור, אבל היו מודעים  בהקדם כי כשהשינויים מתרחשים, אתם חייבים לעשות עקב כך הפרשות עבור האנשים כדי שיגיבו להם. לא יהיה מחסור בהדרכה וישנם מספיק עוזרים כדי להבטיח כי השינויים מתרחשים ללא קושי. חשוב במידה שווה הוא גורם הזמן כשאתם חייבים להיות חלק מהשינויים כך שאתם יכולים לשפר אותם בקלות. רבים מכם אולי עקבו אחרי המסרים ממנהיגיכם, אשר ניתן להם זמן רב כדי להבטיח שאתם נשארים מיודעים על ההתפתחויות. השינויים יהיו היטב מעבר לציפיותיהם של אנשים רבים, והם יגיעו במהירות רבה כך שהם יקחו אתכם דרך תקופה מרגשת של התקדמות. נשמות רבות מעורבות בהצגת השינויים והמתינו לזמן זה במשך שנים על גבי שנים, ומוכנות לגמרי לבצע את חלקם בגילויים.

ברטטים הגבוהים יותר, אנחנו צריכים להיות זהירים לא לרגש אתכם יותר מדי, כיוון שאנו רואים תמונה רחבה הרבה יותר אשר כבר מגלה את העתיד. אנו נרגשים שמסעכם דרך הרטטים הנמוכים מסתיים בקרוב, ונסו לא לתת את הרושם כי השינויים קרובים יותר מאשר הינם. אפשרו להתקדמותם של השינויים אשר עשויים בתחילה להיות איטיים בהתחלתם. אנו רואים מבט פנורמי של עתידכם, שזו סיבה אחת שאנו כה בטוחים לגביו.  על פי רוב אתם שוב פעלתם היטב בהתייחס לעיכובים שקרו במשך השנים האחרונות, וזכרו שכתוצאה מכך ניתנה הזדמנות ליותר נשמות להתעורר. אמא כדור הארץ הגיעה לנקודה  בה היא לא יכולה יות להחזיר אחורה את השינויים, וזו סיבה נוספת מדוע אנו כה בטוחים לגבי השינויים המגיעים. מרביתכם מכירים את ההיסטוריה האמיתית שלכם, וידעו  שגם תקופות של הלמוריאנים וגם של האטלנטיים הסתיימו באסונות. היו סמוכים ובטוחים  שאתם עברתם מעבר לאפשרות זו, ואתם מיועדים לחוות הצלחה נהדרת.

כאשר נעצרות פעולות האיבה על פני כדור הארץ, זה ייתן לגזע האנושי זמן לשקול את העובדה שאתם כולם אחד. גזע אנושי אחד אשר פוצל לרסיסים מכיוון ששכחתם שאתם שומרי אחיכם, ומה שאתם עושים לאחד, אתם עושים לכולם.  בהינתן זמן לפתח אמון אחד בשני, אתם תשכחו בקרוב את היסטורית  ההתשה  שלכם ותבינו את אופיה של אהבה בלתי מותנית. בכל נשמה ישנו רצון בסיסי להיות אחד עם כל מה שיש, ובהשתחררכם מהרטטים הנמוכים, אתם תגלו בשנית את נתיבכם לאהבה ולאור. תיפטרו בקרוב מההיסטוריה של עידני האופל  ותאפשרו לה להיעלם לתוך דברי הימים של הזמן. העתיד הוא זהב ולא תצטרכו להמתין זמן רב לפני שזה יהפוך למציאותכם.  זו מצב הוויתכם האמיתי וזמנכם מחוץ לו הייתה חוויה אדירה אשר אפשרה לכם להתפתח  הרבה יותר מהר.

לכן, ישנה עדיין עבודה לעשות לפני שאתם יכולים באמת להתקדם, לכן אחזו בחזונכם על העתיד וכך תעזרו לשמור על הרטטים הגבוהים. בזמנים קשים אלה כאשר אנשי האופל מנסים נואשות לנסות לשלוט על התוצאה, יקח קצת זמן לפני שהם מבינים כמה מטרותיהם עקרות.  חלק מהם ייכנעו בשעה שהאחרים רואים כבוד למות למען מטרתם.  יציגו לנשמות מעין אלה את האמת על מעשיהם והם ילמדו מהם. אין נשמה היא מעבר לעזרה וישנן נשמות של אור רבות העומדות לצידן. אפילו ברמתכם, מפקחים באופן צמוד על התפתחותכם וכל עזרה ניתנת כדי להבטיח את הצלחתכם. חלק עשויים לשאול על משפט מעין זה אבל הבינו שמדריככם לא מתערבים באחריותיכם הקארמתיות, אלא עוזרים לכם לעבור אותן. קארמה יכולה להיות בהתאם להערכתכם גם טובה או רעה, אבל הכול חלק מחוויותיכם ההכרחיות להתפתחות.

החיים  אינם שורה של חוויות חסרות תכלית וכל אחת מהן היא חלק מהשיעורים שאתם צריכים כדי להתפתח. זכרו שלפני שהתגלגלתם על פניכדור הארץ,  דנתם על תוכנית חיים והסכמתם לשלבים שונים  שתכננתם. זה המקום בו מדריככם באמת משחקים את חלקם כיוון שזה חשוב מאוד שאתם תצליחו כאשר  מדובר באתגרים הקארמתיים שלכם. לפעמים,  זה יכול להיות קשה מאוד עבורכם  אבל מבלי להתייחס כמה הרבה זה מכאיב, אתם תהיו המנצחים בטווח הארוך.  קשה להרכיב קארמה, כיוון שלעיתים קרובות מספר נשמות מעורבות בה וכל אחת בתורה לומדת משהו מכך.  זה המקום בו מדריככם מביאים את  נסיונם  כחלק מהאחריות שחלה עליהם כדי להבטיח סיום משביע רצון. אולם, צריך לציין, שבשיקול הסופי יש לכם את החופש להחליט על בחירתכם.

החיים נראים שהם שורה של התרחשויות אקראיות, אבל למעשה זה מתוכנן בקפדנות. ברור כי במקום בו מעורבות נשמות רבות, זה הכרחי  שכולן תשחקנה את חלקן אם כולן עומדות ליהנות מהחוויה. אתם יכולים כמובן "לשחק מחדש" מצבים  אשר עשויים לא להיות משביעי רצון וצריכים לעבור דרכם בשנית. אולם, מסיבות שונות, ניתן להעביר  קארמה קדימה לחיים עוקבים.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

Friday 11 March 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 11 במרץ 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 11 במרץ 2016

האירועים אשר ישנו את מהלך האבולוציה האנושית מתקדמים היטב, והם מהווים את ביטחונכם שהגילוי יתרחש. נשמות רבות מאוד עובדות עבור האור, ויש להן את הכוח להתגבר על ההפרעה של אנשי האופל. הם עדיין מנסים לנצל כמה יתרונות מהשינויים בהישג יד, אבל האור הוא חזק ושומר  על עמדתו.  זה יגבר אפילו חזק יותר כשנשמות רבות מתעוררות אל האמת. ניתן לכן לומר שהכול מתקדם היטב ויגשים את הציפיות. התזמון של אירועים אלה הוא תמיד לא בטוח, אבל די אם נומר שהתוצאה הסופית תהיה התעלות. מבלי להתחשב איזה מהלך האירועים ייקחו, הצלחתכם מובטחת.

כה הרבה מתרחש כך שאתם תמצאו זאת כמעט בלתי אפשרי לעמוד בקצב, וזה יבטיח שאתם מתכוננים במהירות לתפוס את מקומכם כישות שהתעלתה. ברמה בו הכול נמצא בעכשיו, זה ייראה  שההתעלות כבר התרחשה. אולם, ברמת הרטט שלכם, האירועים קורים ברצף, שתלוי בעבודתו של רצונכם החופשי.  הוא גורם לקושי לנבא נבואות מדויקות, אבל ניתן להצהיר  שהתעלותכם מובטחת. במשך זמן מה עכשיו  ניתנו לכם הצצות לעתיד שממתין לכם, והוא מלא בהבטחות אשר ירוממו אתכם לתוך העידן החדש.  כפי שתתחילו להבין בקרוב, זה עומד לדחוף אתכם במהירות לתוך המימדים הגבוהים יותר. אתם תחיו ברמה בה מושפעים כל אלה מהאור ומהאהבה האוניברסאלית.  

נכון לעכשיו, כמה מכם יודעים מהיכן הגעתם אבל בבוא היום אתם תלמדו את האמת. אתם תחדשו חברות עם "משפחתכם" שהמתינו בסבלנות שרמות תודעתכם יחזרו. אחודים יהיו אירועים שמחים בו אתם תוכלו לשתף שוב את אהבתכם ואת האור שלכם עם כל הנשמות האחרות. אם אתם כך רוצים, לא יהיה לכם צורך לחזור לרמות הנמוכות יותר, למרות שכמה יעשו זאת כדי לשרת את האחרים. יותר מאשר להישאר על פני הפלנטה שהיא ביתכם, אתם עשויים לבחור להצטרף  לנשמות בעלות דעה דומה ולפעול כקבוצה. אתם תחליטו על  מסלול הפעולה הבאה שלכם  שהאינטרס שלו הוא לקדם את האבולוציה שלכם. זה אף פעם לא עוצר עד שאתם תשיגו לבסוף שלמות מוחלטת ותחזרו לשכינה. אולם, אתם רק התחלתם את מסעכם, וחוויות נהדרות ומשביעות רצון רבות תהיינה עדיין שלכם כדי שתיהנו.

נשמות רבות ייתקעו באמונותיהם, עד כדי כך שהם יסרבו לקבל מבט גדול יותר על מה שצריך כדי להתפתח. אולם,  המשמעות של נוכחות בכדור הארץ בזמן מעין זה  היא שהם  אינם יכולים להתעלם לחלוטין ממה שמתרחש, וחוויותיהם יניחו את הבסיס להבנה חדשה. עזרה תמיד זמינה לאלה שצריכים זמן רב יותר כדי להתרומם, והם יודרכו לאורך נתיבם כדי להבטיח שהם מתקדמים.  כיוון שהכול נמצא ב"עכשיו", לנשמות מעין אלה יש את כל הזמן שהן צריכות כדי לנוע קדימה, כיוון שזה בלתי אפשרי לעמוד בשקט ובלתי נמנע שתודעתם תגדל. אולם,  אין שום דבר שניתן להרוויח באמצעות ניסיון לאכוף את האמת על היחיד, כיוון שזה עשוי לגרום את ההיפך ממה שצפוי.

ברמות הגבוהות יותר, נעשה הרבה כדי להשפיע על אנשים אלה המחזיקים עמדות כוח וסמכות, כך שההחלטות שנלקחות לטובתכם תיקחנה אתכם קדימה. נכון להיום, המאמצים להביא מדינות ביחד בהסכם משותף לשינויים מוכחים כמוצלחים. המשמעות היא שזה אפשרי להתחיל אותם וזה יוביל ל"שערוך של המטבעות".  צריך לעשות שינויים קשים אבל המעורבים בכך יכולים לראות את היתרונות למרות שיכול לקרות פיחות למטבעות שלהם.  המערכת החדשה תבטיח שכל אחד נהנה ממערכת הוגנת של חליפין מוניטארי. בסופו של דבר אתם תגיעו לשלב בו לא יהיה צורך בכסף, אבל שלב זה הוא די רחוק כך שאין צורך לדאוג לתוצאות.

שינויים רצויים ממתינים להיות מוצגים ופעולותיהם של אנשי האופל לא מנעו שהתקדמות תיעשה. למעשה, העיכובים נתנו יותר זמן לאלה המחפשים מחדש המצאות חדשות, ועכשיו ישנן מספר אפשרויות היכן שהיתה קודם לכן רק אחת.  הזמן לא יהיה אבוד ברגע שניתן להציג ללא הפרעה את השינויים. בהכרח, חלק מהם צריכים להיות מוצגים לאט יותר כדי להבטיח שהם לא יגרמו לסיבוכים. אולם,  אחרים ינוחו במקום במהירות בעזרת חבריכם החוצנים. היו סמוכים ובטוחים שהתוכניות שנמצאות כבר במקום יופעלו ברגע שזה יהיה בטוח לעשות זאת.

כפי שאתם עשויים עכשיו להבין, רבים מכלי השייט שאתם רואים בשמיים שלכם הם אלה  שפותחו במשך זמן רב על ידי אנשי האופל.  אלה של האור ששייכים לכוחות הגלקטיים נוטים לשמור להיות מחוץ לטווח הראייה, כיוון שהם נמנעים מעימות בשל כוונות השלום שלהם.  אחרת הם היו יותר ממסוגלים להגן על עצמם.  יש מה שניתן לכנות שטח "שלא ניתן להיכנס בו" מסביב לכדור הארץ שלכם, אבל הוא לא מציג בעיות לקדם תרבויות שיש להן טכנולוגיות עדיפות בהרבה. זמן  שהוא לא כזה רחוק יגיע כאשר כל כלי הנשק ייעשו בלתי פעילים. לכן, אל תאפשרו לעצמכם לפחד ממה שלמדתם על אנשי האופל. הם נמצאים תחת  השגחה קבועה ופעילותיהם נמצאות במעקב מלא.

על כדור הארץ ישנם שינויים המתרחשים אשר באופן בלתי נמנע גורמים לקשיים, אבל אלה יהיו קצרים. ברגע שאתם מבינים את אופיים של השינויים אתם תהיו יותר ממרוצים לגבי התוצאה. החיים יהפכו לכה הרבה יותר קלים והימים של "מחסור" יעברו בקרוב. במשך זמן מה ניתנו לכם כמה רעיונות לגבי אופיים של השינויים המגיעים, אבל הם ללא ספק יעלו על ציפיותיכם. אף אחד לא יפסיד ויש לכם הכול כדי להרוויח. התכניות עבור התרוממותכם היו במקום במשך זמן רב ויכולים עכשיו להפעילן.

ההתרחשויות החיצוניות עשויות לפעמים להופיע ככאוטיות, אבל כל דבר נופל במקום בהדרגה כפי שצוין במסרים האחרונים. נשמות רבות עדיין מעורבות במצבים קרמתיים ואבדן חיים עדיין יקרה, אבל עצוב כפי שזה עשוי להיראות לכם, זה מאפשר  את סיומם של  נושאים קרמתיים. הכול חלק מאבולוציה וחוויות אלה הכרחיות אם  נשמות מעין אלה עומדות להמשיך להתרומם. אתם חייבים פשוט לנקות קארמה יוצאת דופן באמצעות לקיחת כל הזדמנות להתקדם. כמו עם היבטים רבים של חייכם, אתם תמיד מלווים על ידי נשמות גבוהות יותר אשר מדריכות אתכם דרך חוויותיכם.

אין שום דבר חדש ביקום, ואתם מושכים לעצמכם פתרונות לבעיותיכם ולצרכיכם  אשר נוסו ונבחנו יפה. אתם מושכים את התשובות דרך מחשבותיכם ופעולותיכם,  וזו הסיבה מדוע כאשר מספר אנשים מחפשים תשובות לאותן בעיות, הן צצות להם כמעט באותו זמן. זו דוגמה אחרת  לעזרה שניתנת לכם.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

Tuesday 8 March 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 4 במרץ 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 4 במרץ 2016

אנשים שיכולים לעזור להביא הרבה יותר בקרוב את ההתעלות פעילים מאוד, אבל הם, נכון לעכשיו, עדיין עומדים מול פעולותיהם של אנשי האופל אשר מאמצים טקטיקות של עיכוב.  אולם, ניסיונותיהם לדחות את הבלתי נמנע חסרי תועלת ויעשו מעט כדי לעצור את הגילוי שיתפרסם תוך תקופה סבירה.  הכוחות העליונים ציוו שתינקט פעולה ההכרחית כדי להבטיח את ההשלמה כמתוכנן. אלה שעושים את עבודתו של האור מוגנים  ועוזרים להם לבצע את משימותיהם. ה- Blue Avians ממשיכים לפקח על מה שמתרחש אבל לא יתערבו ברצוננו החופשי אם נבחר לעקוב אחר נתיב שונה אל האור. אולם ישנה תוכנית במקום אשר תוביל אותנו יותר מאי פעם קדימה אל התעלות מוצלחת. לא ניתן לאפשר את הכישלון וצפוי שהעוקבים אחר האור יצליחו. ישנן בעבודה מספר השפעות עוצמתיות, וצפוי שהן תתגברנה על כל המכשולים המונחים בנתיבו של האור. לכן היו בטוחים ואל תאפשרו לספקות לזחול לתוך מחשבותיכם.

אנשי האופל דואגים שאין הם יכולים יותר להכתיב את מה שמתרחש, ומנסים בעקשנות להתגבר על כוחם של כוחות האור  שמונעים את הצלחתם. הם מאיימים על אלה אשר עומדים בדרכם ללא הועיל. כוחם הצטמצם באופן חמור והם לא יכולים יותר לעשות את מה שהם בוחרים. למרות שהם עדיין מאיימים להשתמש במתקנים גרעיניים, הם יודעים שבמציאות זה לא יותר. כוחות האור  קרובים ומוגנים באופן נרחב מלבד כמה נשמות שכבר הסכימו להקריב את חייהם עבור הטוב של אחרים. היו סמוכים ובטוחים  שכל הפעולות מעין אלה יתוגמלו במידה מספקת, אבל באופן טבעי בכמה מצבים  מעורבת קארמה והתוצאה תוכננה מראש.  כפי שללא ספק למדתם  ששום דבר  לא מתרחש באמת באקראי, כיוון שתוכנית חייכם מסודרת כדי להתאימה לצרכיכם הספציפיים.

אם אינכם יכולים לעזור ישירות לאלה אשר נלחמים בחוזקה לגילוי מלא, אתם יכולים לסייע  בכך שתדמיינו זאת ותתנו לכך את הכוח להצליח.  זו ללא ספק נחשבת תוצאה הרצויה ביותר, ונשמות רבות עובדות לכך. כשהרשת סוגרת על  אנשי האופל, גילוי מלא הופך כמעט לוודאי, וישויות אור רבות עוזרות להעלות את הרטטים. הסתכלו מסביבכם ונראה שכדור הארץ נמצא במהומה, אבל דעו שאמא כדור הארץ בעזרת הסיוע של משפחת החלל שלכם יכולה לנקות זאת די מהר, ולא יהיה שם עיכוב מיותר כאשר מגיע הזמן  שזה חייב להיעשות. אתם צריכים לזכור שאתם נעזרים  בישויות אשר נמצאות אלפי שנים לפניכם. עבורן, בעיות שאתם מביאים בחשבון שהן קשות, הן פשוטות ומטופלות בקלות.

מסביבכם נמצאות נשמות אשר מתעוררות להבנה מלאה שבני האדם הם גזע אחד. כל אחד מכם הוא השומר של אחיכם והופרד במשך זמן רב מדי.  כדור הארץ נתן לכם חוויות רבות ומגוונות כשעברתם מגזע אחד לאחר, אבל עכשיו הגיע הזמן לראות את כולם כאחד.  בחיים אחר חיים הובלתם בכוונה להאמין שאתם כולם שונים, וזה הוביל למלחמות ולצרות רבות.  צריך להזכיר לבני האדם שיש רק גזע אחד על פני כדור הארץ, וזהו עכשיו הזמן להתאחד.  עזרו אחד לשני כשרבים סובלים ממלחמות וממחסור, אשר במידה רבה נגרמו על ידי אלה מהקנוניה.  זמן מתקרב בו הקנוניה לא תוכל להישאר יותר על כדור הארץ, כיוון שהרטטים שלה יהיו נמוכים מדי מכדי להתעלות. מאותו זמן ואילך,  תהיה שמחה גדולה  כיוון שהאור ינצח.

כולכם הגעתם בדרך ארוכה כדי להגיע לנקודה בו אתם נמצאים עכשיו ויש לכם כל זכות להרגיש שבעי רצון, ובמרוצת הזמן אתם תלמדו יותר לגבי חוויותיכם.  היו לכם חיים רבים וחוויות רבות מהן התפתחתם במהירות. זה רק חלק ממסעכם חזרה לתודעה מלאה אשר מאפשרת לכם לעזוב את הרטטים הנמוכים מאחור. מאותו זמן ואילך אתם שוב תלמדו את האמת על נסיעותיכם דרך הרמות השונות, למרות שאתם תהיו מודאגים עם חייכם החדשים ברטטים הגבוהים יותר. תוכלו למעשה הרבה יותר לומר באשר למקום אליו תעברו ותמשיכו את התפתחותכם.

כיוון שאתם בשלב הסופי של חייכם הנוכחיים, קבלו  שאמא כדור הארץ גם מתכוננת להתעלות. היא החזיקה זמן רב ככל האפשר כדי לתת לכל נשמה את ההזדמנות המקסימלית להתרומם. לכן, התמקדו במשימותיכם המיידיות ושמרו עליהן בעיניכם ואל תימשכו  על ידי ההתרחשויות החיצוניות מסביבכם.  רבים המומים מהאירועים המתרחשים ולא מודעים על אופיים האמיתי, אבל הם יקבלו עזרה ממדריכיהם כך שהם ירוויחו את הייתרון המקסימלי מהם.  בכל אפשרות  אתם חלק ממשפחה שכנראה התפתחו ביחד אבל אין זה תמיד המקרה, כיוון שעשוי כי כמה חברים יש להם תוכנית חיים שונה. בכל חיים אתם בחרתם חוויות אשר השביעו את צרכיכם הספציפיים כדי להבטיח שאתם ממשיכים להתפתח, והן לא היו בהכרח זהות לאלה של שותפיכם. לכן, אתם תעקבו אחר נתיבכם בשעה שאתם מאפשרים לאחרים גם לעקוב אחר נתיביהם.

על כדור הארץ מתרחש כה הרבה, על הרוב אתם לא מודעים אבל בקרוב מאוד יתחילו להתגלות פרטים. ברגע שתקופה זו  באמת  תהיה בעיצומה, החיים יעברו מהר מאוד, ואתם תפוצו על הזמן האבוד  בכך שמנעו מכם את יתרונותיהם של הגילויים החדשים.  מכיוון שיש לכם תרבויות מתקדמות העוזרות לכם, הם תאפשרנה לכם להיות מפוצים על הזמן האבוד. אתם תעברו מהדלקים המאובנים ותשתמשו במקום זאת באנרגיה חופשית נקייה אשר תספק את כל צרכיכם. במחי יד  היא תגרום להבדל עצום לחייכם, ותגרום לכם להיות בזכות עצמכם. תהיה לכם יותר עצמאות, ולא תסבלו יותר  בשל הרצון  לחום או בשל אספקות מתאימות של מיים נקיים. יגיע הרבה יותר בעקבות זאת ברגע שצרכיהם המהותיים של אנשים יכוסו.

דבר אחד אשר לא ניתן להינתן לעיתים קרובות באופן חיובי הוא התזמון המדויק של האירועים שהוזכרו. אולם, כל מאמץ נעשה כדי לגרום להם, אבל לפעמים גורמים לא צפויים עולים וגורמים לעיכובים. דבר אחד בו אתם יכולים להיות בוודאות בטוחים הוא כי אירועים חשובים אלה יתרחשו אפילו עם יעוכבו  במעט, ושערוך של המטבעות מוכן למעשה להתקדם.  ישנם תמיד בעלי עניין אשר מושכים זמן אבל אם בכוונה או שלא לצורך גורמים לעיכוב, הם יוסרו ויישארו מאחור.  הכוחות שישארו, נחושים להמשיך בהזדמנות האפשרית הראשונה.  אתם עשויים לא לקבל עדכונים שוטפים על עניינים מעין אלה אבל  תמיד נעשית  התקדמות כלשהי.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Translator: Gili