Followers

Saturday 23 April 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 22 באפריל 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 22 באפריל 2016

יקרים, אתם מטפלים במצב הנוכחי על כדור הארץ עם חוש טוב, בכך שאתם שומרים בטווח ראייתכם  את ההתעלות. היא מתקרבת עם כל יום שעובר, אבל עדיין ישנה עבודה רבה לעשות לפני שהיא הופכת למציאותכם. בתקופה זו הקרובה, יהיה הרבה מה לעשות כשאתם מסייעים לאלה אשר נמצאים בחזית השינויים. לעוזריו של האופל יש עדיין מספיק כוח כדי למנוע מכם ללמוד את האמת השלמה, אבל היא תגיע למרות פעולותיהם.

עכשיו זה הזמן לטפל בהתפתחותכם במקום להיות מובלים על ידי אחרים, באמצעות הערכת כל המידע שעובר אליכם המתבסס על אם זה "מרגיש" נכון.  כשאתם כבר היטב על נתיב האור שלכם, אתם צריכים שיהיה לכם מספיק ידע כדי לראות מה נמצא לפניכם. במשך כמה שנים  ישויות של אור אפשרו לכם להמשיך לגדול, וכיוונו אתכם לתוך נתיב האור.  אולם, זה עכשיו הזמן לשכוח את הנתיבים המסורתיים שדרשו את צייתנותכם המחמירה להם. אתם נגמלתם מהם ומתקדמים מספיק כדי לקבוע את נתיבכם.

שינויים עצומים מתקרבים במהירות אשר יספרו לכם מעבר לכל ספק, כי העידן החדש הגיע. האינטרנט הינו עדיין המקום הקרוב ביותר בו אתם יכולים להגיע אל האמת, אבל אפילו הוא כפוף לפעמים למידע כוזב. אולם, ברגע שזיהיתם מקורות מהימנים, יש לכם מידע באמצעותו אתם יכולים לקבוע את אלה שאפשר להשתמש בהם בבטחה כדי לבדוק אחרים. אם אתם בספק, האינטואיציה שלכם היא מדריככם הטוב ביותר, אבל תמיד היו מוכנים להשתנות אם היא לוקחת אתכם לרמה גבוהה יותר.

כפי שרבים מכם חייבים כבר להיות מודעים, כל צורות התורות הדתיות נמצאות תחת בחינה,  כפי שהעידו מסרים נוכחיים מהמלאכים הראשיים וממקורות אחרים גבוהים יותר. הדתות המבוססות עומדות להיות מטופלות עם בדיקה קפדנית זהירה כיוון שאין אחת שיש לה תביעה בלעדית לאמת.  בכמה בעיות עיקריות, למירב הצער יש חוסר, אבל נשמה מתקדמת תוכל לקבוע אילו הן. בזמן זה של שינויים גדולים אפילו הדתות האורתודוקסיות מתוקנות, אבל  כמה נשמות עדיין מסתמכות  בכבדות עליהן ועליהן יהיה למצוא את נתיבם לאמת. התפילה עדיין עוצמתית וחשובה אבל צריכה להגיע מהלב,  כשאלה המשתמשים בה שוב ושוב לעיתים קרובות נוטים שיהיה חסר בכל הזרקה אמיתית של אהבה ואור. אפשרו לחייכם להפוך לתפילה בתוך העצמי כשאתם חיים אותה עם אהבה ללא תנאי. זו מטרה מוחלטת של כל אלה שמתכוננים להתעלות.

במסעותיכם על פני כדור הארץ, עברתם דרך חוויות רבות ברמות שונות רבות, ועכשיו אתם  "נוסע מנוסה" המוכן לעלות לרמה הבאה. כל זמן בו אתם עושים את זה, חייכם הרבה יותר קלים ומהנים,  כיוון שאתם לא נמצאים יותר בנוכחותם של אנשי האופל אשר יעשו כמיטב יכולתם כדי לשמור אתכם למטה. זמן זה מתקרב עכשיו, ושווה כל טיפה של מאמץ  שאתם משקיעים בו. אתם לא צפויים להפוך לעניים או לחיות בלויי סחבות כדי להוכיח את קבלתכם את אלוהים, ואתם זכאים ליהנות מהחיים ולחלוק את נדיבות הלב של כדור הארץ.  כיוון במשך יותר מדי זמן סבלתם מ"חוסר", אבל זמן זה יעבור בקרוב למרות שהתנאים עדיין קיימים בכמה מדינות. בכנות, כדור הארץ היה תנאי הכרחי לכולם כדי ליהנות מחיים מאושרים ופוריים, למרות שלרבים זה עשוי לא להיראות כך עכשיו אבל בעתיד הקרוב מאוד  זה יהפוך במהירות להיות את זה.

אמא כדור הארץ התחילה את ניקוי הפלנטה כיוון שהיא לא יכולה להתעכב יותר, ותיתן סימנים ברורים על מה שעומד להגיע. שימו לב ואתם תהיו נקיים מכל סכנה לחיים או לאיברי הגוף. חלק מהנשמות שרוצות לעזוב את כדור הארץ יתפסו הזדמנויות רבות, כיוון שהן לא מוכנות להישאר ולקחת חלק בהתעלות. זכרו  שמוות הוא רק מעבר מרמה אחת לאחרת, כיוון שבמציאות אין דבר כזה כמו "מוות", שחלק מהנשמות לוקחות בחשבון שהוא מצב קבוע. החיים הם נצחיים ומוות אינו כזו חוויה מפחידה כפי שחלק עשויים לדמיין. כאשר הנשמה עוזבת את הגוף הפיזי, היא מחליקה החוצה בקלות ולאחר מכן עוברת לעולמות הקיץ. שם היא תסקור את חייה ולאחר מכן תמשיך לרמה מתאימה, שנקבעת באמצעות הרטטים שלהן.

אתם כה קרובים ללימוד ההכנות בהתייחס לשינויים העומדים להתרחש.  הושקעה עבודה רבה ועדיין ממשיכה, וזה רק הגודל של האתגר שכרוך בשיתוף פעולה של כה הרבה אנשים אחרים שלוקחים זמן כדי להגיע לשלמות. שום דבר לא יעצור את התוצאה מתוכננת אבל כפי שכבר גיליתם,  הכול אינו פשוט למדי כפי שהייתם עשויים להאמין. אמצעי הגנה מספיקים נמצאים במקום כדי להבטיח שלא יהיו עיכובים גדולים והאתגרים הגדולים כבר טופלו. לכן, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתחילתם של הגילויים יגיעו בעתיד הקרוב ביותר. חברים רבים של משפחתכם וידידים, ממתינים עם אהבה בליבם כדי לברך אתכם.

העניינים על כדור הארץ משחקים את עצמם כפי שנדרש בשל סיבות קרמתיות, אבל ניתן לעצרם בכל זמן  באמצעות כוחות גבוהים יותר של אהבה ושל אור אשר שולטים על גורלכם. ישויות גדולות עקבו תמיד אחר התקדמותכם וכיוונו את חוויותיכם, כדי להבטיח התקדמות קבועה כאשר מדובר באבולוציה שלכם.  היו תקופות בהן אנרגיות האור היו הכוח השולט, אבל במחזור שאתם סיימתם, התירו לכוחות האופל לבחון אתכם. התוצאה  לא היתה מסקנה מחויבת המציאות, אבל אתם מהאור התגברתם על האנרגיות הנמוכות כדי לשמור  על תדרי האור הגבוהים יותר. עומדים לברך אתכם על כך שעשיתם כך נוכח האתגרים העצומים על כל צעד ושעל. אתם יכולים לקבל את הדיעה שעכשיו "המשחק נגמר" וכל השחקנים יכולים עכשיו לחדש את פעילותיהם הרגילות. עם זאת, זה לא פשוט למדי כיוון שבשעה שהבנה גדולה ניתנת לתפקיד בו שחקה כל נשמה, חלק מהפעולות  קוראות לפתרונות קארמתיים. אולם, היו סמוכים ובטוחים שאין נשמות שנענשות אבל במקום זאת ניתנת להן כל עזרה כדי לחזור באופן מלא אל האור.

רבים מוצאים זאת קשה להבין איך חוויותיכם לא נחשבות להיות אלה  ממציאותכם האמיתית. כמובן שהן אמתיות באופן מושלם בזמן אבל אינן מתייחסות לרמות הגבוהות יותר שהגעתם מהן כדי לחוות חיים בחומר מוצק. אתם בראתם את מציאותכם במשך מאות רבות של חיים  ובשעה שתמיד ניתנה לכם הדרכה, הבחירה הסופית היתה שלכם. הבעיה הקשוחה ביותר שהתמודדתם  כנגדה היא לקבל שאתם כולם אחד, ובמשך תקופות של זמן התחריתם אחד עם השני על שליטה עד לנקודה של השמדת אלה  שנחשבים שונים. עכשיו אתם יודעים שאתם כולם אחד, ניתן לשים בצד את ההבדלים  ואין סיבה מדוע לא כולם יתקדמו בשמחה ביחד. ברור שיש צורך  לחלוק את נדיבות הלב של כדור הארץ, וזה יגיע בבוא הזמן.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

בבקשה שימו לב:
כיוון שבשבוע הבא איעדר מביתי, המסר הבא יהיה ביום שישי 6 במאי 2016.

Website: 
Translator: Gili

Sunday 17 April 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 15 באפריל 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 15 באפריל 2016

ציפיותיהם של אנשים עולות וביטחונם משתפר כה הרבה, כך שהם מתקדמים כדי לתמוך באור. האמת התחילה לעלות על פני השטח והשקרים ועיוות העובדות לא מקובלים כה בקלות כפי שהיו. נקודת המבט של אנשים על מה שמתרחש מגלה את האמת, ויש להם את היכולת להבחין היכן מופץ מידע כוזב. אלה הם הזמנים שחזו אותם כאשר כול מה שהיה חבוי יתגלה, ולמרות שהחדשות עדיין נשלטות במידה רבה על ידי אלה שנמצאים בצד האפל, אלה לפעמים דולפים החוצה. היו התפטרויות רבות עם גילויים של אנשי האופל, וזה ימשיך עד שזה יגיע לנקודה בה מקומם יילקח על ידי ישויות האור. זה למעשה כבר מתרחש בקנה מידה קטן אבל לעיתים קרובות יש לכך השפעה על אירועים נוספים אשר מובילים לאחרים אשר החביאו את פעולותיהם מלצאת לאור.

עניינים אלה לוקחים זמן לעלות על פני השטח, אבל בלי כל ספק הם ייצאו לאור בבוא הזמן. חלק מישויות האור עדיין נמצאות באמצע ההתרחשויות, אבל קולותיהם מושתקים לעיתים קרובות באמצעות אלה שעדיין מחביאים את האמת. אולם, העניינים משתנים אפילו מהר יותר מאשר קודם לכן והלחץ גובר על אלה התומכים באילומינאטי. הם יודעים שזמנם מוגבל וקיוו שיימלטו מאחריות בגין מעשיהם. אין בריחה והם  צריכים לתת את הדין בגין פעולותיהם, מבלי להתחשב כמה הרבה הם מנסים למנוע את הזמן הבלתי נמנע של אַחְרָיוּתִיּוּת.

לכן, מה שצפוי מכם כשאתם נכנסים לעידן החדש עם ציפיות מלאות על ההתעלות. עד עתה, אם הכנתם את עצמכם לכך, אתם תוכלו לראות את האנושות השלמה כאחד וכאחיכם וכאחיותיכם. כדי להיות כך צפוי שאתם תתייחסו לכולם כשווים ועם אהבה אוניברסאלית, וזה לא קשה כמו שזה עשוי להיראות בתחילה.  אולם המשמעות היא שעליהם לשמוט כל דעה קדומה שאתם עשויים להרגיש כנגד כל אדם אחר. זה מה שאתם צריכים לשאוף אליו אם אתם רוצים לעבור מהמימדים הנמוכים. זהו צעד הגדול ביותר כלפי מעלה שאתם יכולים לעשות, ואתם יכולים לעשות זאת אם אתם באמת רוצים בכך.

זכרו שאתם בסופו של דבר עומדים לעזוב את הרטטים הנמוכים, כשהשינויים קורים בגישתכם ובהבנתכם של ההבנה הרוחנית. בכל אירוע זה רצונכם הבסיסי לחזור לרטטים הגבוהים, כיוון שאתם חשים שביתכם נמצא שם היכן שאתם יכולים לחיות בשלום בלי קשר לבעיות הנמצאות ברטטים הנמוכים. הם כמובן חלק מחוויותיכם מהן עליכם להתרומם, אם אתם רוצים להתפתח. כפי שצויין קודם לכן, אתם הסכמתם ליפול למטה לתוך הרטטים הנמוכים, והובטח לכם שבכל זמן שאתם רוצים להתקדם, ניתנת לכם עזרה. הזמן כפי שאתם יודעים נמצא לצדכם, אבל אם אתם רוצים לנצל את הסוף המתקרב של המחזור האחרון ואת ההזדמנות להתעלות, אתם צריכים להחיל על עצמכם להשיג  את רמת הרטט ההכרחית כי יש צורך לעשות זאת.

אתם יכולים להיראות בקיפאון כאשר מדובר באבולוציה שלכם, אבל כל הזמן אתם מתקדמים. יכול שתהינה לכם עליות וירידות, אבל ההתקדמות היא בלתי נמנעת  כיוון שככל שאתם מרוויחים חוויות רבות יותר, כך יכולתכם גדולה יותר לגלות את הדרך הביתה. ברגע זה, זה המקום ממנו הגעתם כדי לנסות את כישוריכם להתגבר על האתגרים המוצגים לכם. כאשר אתם סוף סוף חוזרים למימדים הגבוהים, הכול יתגלה לכם, כיוון שאתם הוגבלתם באופן חמור על ידי הרטטים הנמוכים ואפילו אבדתם באופן זמני את זיכרונכם. לחלק מכם ישנה "הרגשה" של חוויה ברמה גבוהה יותר, ולפעמים זיכרון מהם. זה נובע לפעמים מחוויותיכם "מחוץ לגוף" במהלך זמן שינתכם, למרות שמרבית הנשמות לא יכולות להביא דברים מעין אלה למיינד הער שלהם.

חלק שואלים מדוע אתם צריכים לעבור דרך תלאות כה רבות כדי לבסס את העידן החדש.  אם ננסח זאת בפשטות, זו התוצאה של ניקיון עצום של הישן שלא משרת  יותר את צרכיכם או את מטרתכם. אולם, נשמות רבות מהססות לשחרר את מה שמוכר להן ואם זו בחירתם היא תקוים. אולם המשמעות היא שהם לא יכולים להמשיך להישאר על כדור הארץ כיוון שהרטטים עולים. לכן, בזמן מתאים הם יעברו ל"כדור ארץ" אחר בו הם יכולים להמשיך את חוויותיהם הנבחרות. הם לא  ירגישו למעשה בבית ברמות שהיו גבוהות מדי לנוחות או לרצונם להמשיך לחוות את המימדים הנמוכים. היו סמוכים ובטוחים שתינתן להם עדיין כל עזרה כדי לסייע להם להתפתח במהירות שמתאימה להם. אתם אף פעם לא לבד ברצונכם להתפתח ועזרה נמצאת רק במרחק קריאה משם.

נשמות מפותחות רבות על כדור הארץ מוכנות לשרת את האחרים ותוכניתם התקדמה כנדרש, כך שכאשר זה בטוח לעשות זאת, הם יפעילו את תוכניותיהם. המשמעות היא שבשל העיכובים הרצופים, ברגע שהם מתחילים,  יהיה זרם של שינויים מבורכים  אשר יובאו במהירות לתוך ההוויה. אנרגיה חופשית תגרום לשינויים כה רבים ביחסית זמן קצר, כך שיהיה לכם בקושי זמן להתאושש.  מצב רוחם של אנשים ישתנה מייאוש לתקווה כשהם רואים את השינויים המתרחשים אשר בעזרתם של אלה מהכוחות הגלקטיים יקרו במלוא המהירות. חלוקה אינה בעיה בכלל כאשר אתם לוקחים בחשבון שיש לכם אמצעים עצומים לפנות לעזרה  שעומדת לרשותכם.  גודל האתגר לחלק ציוד חדש יטופל בקלות על ידי אלה הממתינים לשרת אתכם.

שינויים פוליטיים הכרחיים כך שהאנשים הנכונים נמצאים במקום כדי להבטיח שכל דבר מתקדם במהירות וביעילות.  היה יותר מדי "שירות של העצמי" כאשר הזכות לייצג את האנשים נוצלה.  אנשים בעלי הגישה הנכונה והכוונות הטובות מחכים מאחורי הקלעים ומוכנים לפעול במהירות. כולכם יודעים בדיוק  מה שאתם  ויומרות או טענות כוזבות לא יביאו אתכם לשום מקום. אולם, רבים מכם מוכנים להיות מחויבים לפעול למען טובת הזולת. היו סמוכים ובטוחים שכישרונותיכם יידרשו כאשר יהיה צורך בהם. לאנשים יהיו שאלות רבות כאשר האמת מתחילה להתגלות וזה המקום בו אלה המוארים יכולים להיות עזרה גדולה.

שנה זו עדיין עומדת להיות שנה שתיזכר ולמרות שהעניינים אינם באים לידי ביטוי במהירות כפי שהיה מתוכנן, היו סמוכים ובטוחים שדברים רבים מתרחשים מאחורי הקלעים. בלשון המעטה אתם לא תתאכזבו ברגע שאלה מהאור מרגישים בטוחים מספיק להתקדם עם הפרויקטים שלהם.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website: 
Translator: Gili

Attachments area

Saturday 9 April 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 8 באפריל 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 8 באפריל 2016

הכאוס ממשיך להתרחש מסביבכם, עם זאת זה היה גרוע הרבה יותר אלמלא הכוחות הגלקטיים. אנשי האופל נמצאים באי-סדר ומאבדים את כוחם להכתיב את הדרך בה חייכם מתפתחים, ואם  היו מצליחים בדרכם, הייתם צוללים למלחמות עולמיות שלא היו מסתיימות. אולם,  הם נעצרו במסלולם ונמנעה מלחמת עולם. בבוא היום, זוועות מעין אלה ייעצרו ובסופו של דבר לא יהיו בכלל עימותים מזוינים. שלום מתקרב והוא יהיה בעל אופי מתמשך, שיאפשר לכדור הארץ להשתקם בסופו של דבר באופן מלא ליופיו הבתולי. תקופה זו תהיה תקופה של צמיחה גדולה באבולוציה שלכם כשכדור הארץ החדש מופיע, ועידן גלקטי חדש מיועד להתחיל לשאת אתכם במהירות קדימה בנותנו לכם הזדמנויות מרגשות רבות.

נשמות רבות עדיין צרות אפיקים ולא תהיינה מסוגלות לתפוס את ההזדמנויות הרבות המגיעות בדרכן. באופן טבעי תהיה מידה מסוימת של התעוררות, אבל התקדמות בזמן זה דורשת כי הנשמות תעשינה הכנות מתאימות. אולם,  בכל הזמנים ניתנת עזרה לכם והיא תמיד זמינה, לכן זכרו  לקרוא לכוחות העליונים כאשר אתם צריכים אותם. בעשותכם זאת, זה מאפשר למדריככם להבטיח שאתם עוקבים אחרתוכנית חייכם שהיא חשובה לאבולוציה שלכם. נשמות רבות הגיעו לכדור הארץ עבור אירוע מיוחד זה אשר לא יחזור שנית במשך זמן רב. כשיהיה בטוח, תוצגנה המצאות חדשות אשר תעלינה את איכות חייכם, ואתם תמצאו שהשינויים מגיעים מהר יותר מאשר אי פעם.

ביקום שלכם שורצים חיים ברמות שהן בעיקר מתקדמות מאלה שלכם. לכן ניתנת לכם ברכת "ברוך הבא" עבור הישיגכם, ותפגשו תרבויות שונות רבות. המשמעות היא שאתם צריכים לפתח הלך רוח לגמרי שונה מזה הנוכחי, ולהיות מוכנים להכיר בשינויים הרבים הדרושים לצורך הבנתכם את החיים. ככל שתקדימו לפתוח את המיינד שלכם כדי לראות בדרך שונה דברים כך אתם תתקדמו רוחנית מהר יותר ותתפתחו.  נעשתה שטיפת מוח לנשמות רבות כדי שיאמינו בתורות  שעכבו אתכם בכוונה, בהשתמשן בפחד ובכאוס ככליהם. אולם, האמת תצא לאור כאשר שום דבר יכול לאחוז בה אחורנית באופן בלתי מוגבל, ובהיותכם בעלי הבחנה "תרגישו" מה נכון ובמה ניתן להאמין. מצאו מקור של אור ודבקו בו כיון שניתן להשתמש בו כאמצעי של כל מידע שאתם מקבלים. בדרך כלל, נשמה תדע באופן אינטואיטיבי מה נכון והרגשותיכם יכולות בדרך זו להסתמך על כך. רובכם התקדמתם מספיק  כדי לעבור את כל הדרך כדי לחוות התעלות. זה ללא ספק שווה כל מאמץ שאתם עושים כדי להבטיח שאתם שומרים על הנתיב הנכון.

הזמן מתקרב בו אתם תוכלו לשוחח בגלוי עם מדריככם, לכן אל תשכחו שבינתיים אתם יכולים להתחבר אליהם באופן מנטלי. הם מפקחים על פעילותיהם ומנסים לשמור אתכם על נתיבכם הרוחני. הם יכולים לעזור להבטיח שאתם עוקבים אחר תוכנית חייכם ולשמור אתכם מצרה, אפילו  עד לנקודה של הצלת חייכם כאשר זה לא חלק ממנה. לכן, אל תשכחו כי מדריככם רוצים ואוהבים ישויות המשרתות את האור. הם אולי יודעים  אתכם טוב יותר מאשר אתם יודעים את עצמכם וזו הסיבה מדוע מיעצים לכם היטב לעקוב אחר רחשי ליבם.  הקשיבו לקול בתוך ראשכם שמזהיר אתכם לעיתים קרובות על הסכנות בפעולות שאתם עומדים ליטול על עצמכם.

זמן מיוחד זה שאתם נמצאים בו הינו תקופה חשובה ביותר,  כשאתם מהאור עכשיו מספיק מועצמים כך שתוכלו למנוע התערבות בתהליך ההארה, ובהצגתם של השינויים שהובטחו במשך זמן רב.  לכן עכשיו זה רק עניין של התקופה הסופית של קשירת קצוות רופפים וכל דבר יהיה מוכן לשלב הבא.  מסתכלים עדיין על שנה זו כשנה בה ישנם גילויים ושינויים רבים אשר יסמנו באמת את הגעתו של העידן החדש. אתם עובדי האור ללא ספק מוכנים באופן מלא מאחר שחייתם עם ציפיותיכם במשך זמן רב. עיכובים היו בלתי נמנעים כיוון שהדגש היה להבטיח שנבחר הזמן הנכון להביא בו את השינויים.

הרטטים כתמיד ממשיכים להאיץ ונשמות נוספות חשות את ההתעוררות בקרבן. המשמעות היא שהן תקבלנה את השינויים שמגיעים. ברגע שהאמת ידועה על היתרונות שייעשו, אפילו יותר נשמות תגבנה. לאחר חיים רבים על כדור הארץ אתם איכשהו מותנים כאשר מדובר בציפיותיכם, וההבטחה על הטבות מרחיקות לכת תרומם אתכם מחוץ לעוני ולחוסר, ותשנה את נקודת מבטכם. הם מיועדים לאנושות כשלם ויביאו את כולם לרמה אשר מבטיחה שאתם מאושרים ומגשימים חיים החופשיים ממחסור.

אין מצפים מכם עדיין בנסיבות הנוכחיות שתהיו מסוגלים לתפוס את המשמעות המלאה של מה שמתרחש, אבל בעתיד הקרוב אתם תוארו לאמת לגבי מסעכם דרך המימד הנמוך.  חשוב יותר שאתם צריכים לזכור שאתם התנדבתם לחוויה מעין זו ברטטים הנמוכים, בידיעה שהם יאיצו את האבולוציה שלכם.  אתם  לא תזכרו זו כעת אבל תעשו זאת כאשר הרטטים שלכם יעלו בשנית. לאחר מכן, הכול ייהפך לברור ואתם תהיו מוקירי תודה שהייתם יכולים שתהיה לכם ההזדמנות להתפתח מהר יותר.

מבלי להתחשב במה שאנשים עשויים לחשוב, מטרתכם היא להיות על כדור הארץ, החיים הם אינסופיים ואתם מחפשים תמיד צמיחה ואת חזרתכם אל האור.

לפעמים זה למעשה חייב להיראות שאין מטרה לחיים, אבל זה במידה רבה  עקב אנשי האופל אשר בלבלו באופן מתמשך את האמת ושמרו אתכם במצב של "חוסר". זה כולל את האמת  של הוויתכם מנקודת מבט רוחנית, אפילו שהיא עוותה כדי לשמור אתכם תחת שליטתם. כל זה ישתנה בעתיד הקרוב ובסופו של דבר רק תישאר האמת. לכן הישארו רגועים ודעו שכל אחד מכם משחק חלק מכריע בשינויים המתרחשים שהינם כולם חשובים לשלם.

האירועים שממתינים כדי לתת ביטוי הם כה חשובים לעתידכם  כך שכדור הארץ מפוקח ונשמר על ידי הכוחות הגלקטיים שהם הרבה יותר מפותחים מאלה מכם על כדור הארץ. אתם יכולים לכן לחיות בלי פחד באשר לתוצאה של האירועים הנוכחיים גם על כדור הארץ וגם מחוץ לו.  העתיד כבר נכתב והאור מנצח ואנשי האופל מוסרים כדי להבטיח שלא תהיה יותר התערבות בחייכם. אתם עשויים להרגיש שהעניינים כה יצאו משליטה שלא יהיה סוף לבעיות ברחבי העולם, אבל היו סמוכים ובטוחים שהם נמצאים בפיקוח באופן מלא. זמנים של תוהו ובוהו יפסיקו בהדרגתיות כיוון שפעולותיהם מקוצצות ושלום מוחלט יחזור לכדור הארץ.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili

Friday 1 April 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 1 באפריל 2016





מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 1 באפריל 2016

הזמן אינו הדבר היחיד שמאיץ, כשכמה אירועים אותם חזיתם במשך די הרבה זמן נמצאים על סף של מתן ביטוי. ישויות של אור נוספות מתקרבות לכדור הארץ, וחלקן תשתתפנה והאחרות תשחקנה תפקיד בהם. יש לכם קבוצות שונות רבות הרוצות להיות עדים להתעלותכם בשעה שחלק תשחקנה בכך חלק פעיל. אולם, הדגש הוא עליכם כדי שתקבעו את האופי לפיו עתידכם יתגלה, אבל מבלי להתחשב בנתיב שאותו תיקחו הוא יוביל אתכם להתעלות. תפקידכם הוא לעזור להביא את האור אל כדור הארץ, תפקיד בו הצלחתם, אבל הוא דורש מיקוד מושלם על מטרתכם בכל הזמנים. בשל השינויים שנחוצים כדי להביא את העידן החדש לתוך ההוויה, כל עובד אור נחוץ כיוון שעובדי האופל הופכים למיואשים כיוון שהם רואים את הזדמנותם להכניס ממשלת עולם מתרחקת מהם.  תגובתם לזרוק את הזהירות ולנסות למנוע מהאור מלהצליח אפילו תשים את עצמם בסכנה. אף על פי כן, אנו מודעים לכוונותיהם ולא נאפשר לעניינים לצאת מכלל שליטה.

זה לא לוקח הרבה להבין ששינויים מסיביים נחוצים כדי לדחוף אתכם לתוך העידן החדש. כוחות האור כבר מוכנים להתערב ולסייע לכם לגרום לשינויים. כל צורה של אי נוחות תישאר מינימלית ואתם תזנקו בעזרתנו לתוך העידן החדש. העדיפות הראשונה היא לגרום לכם לחיות בזכות עצמכם, כך שיש לכם לפחות את  אספקת הצרכים הבסיסיים. בבירור צרכיהם של  אנשים רבים במזרח הרחוק נוטים להיות יותר דחופים,  והם יסופקו במהירות בהתאם לצרכיהם. ברגע שהאנשים יתבססו, זה יהפוך הרבה יותר קל עבורם לקדם בברכה ולקבל את האחרים. האנרגיה של ההתכנסות ביחד תיצור קשר חזק בין כולכם, והיא תהפוך לממושכת בלי ההפרעה של אנשי האופל. 

בעתיד, בסופו של דבר, ינחו אתכם אל משפחת הכוכבים שלכם כאשר אתם תמשיכו את התפתחותכם.  זה יותר מאי פעם ממשיך וברגע שאתם עולים תהיה לכם בחירה נוספת שלכם באשר לכיוון אליו אתם רוצים ללכת. עבור רבים מסע זה הוא הזדמנות למצוא את ביתכם האמיתי, כיוון שכל נשמה הגיעה ממקום אחר לכדור הארץ.  אתם עשויים לתהות מדוע זה מושך כה הרבה תשומת לב, והסיבה היא כיוון שההתעלות תהיה ייחודית  כיוון שאף פעם  לפני כן היא  לא נוסתה על ידי נשמות שנמצאות עדיין בגוף הפיזי. באופן טבעי, במהלך ההתעלות תאי גופכם ישתנו כדי להתאים לרטט הגבוה. לכן זה יהיה זמן מרגש עבור אלה המעורבים בכך, ולתרבויות רבות שיש להם גם עניין בהתקדמותכם.

המחזור שפשוט משתנה לקח אתכם דרך חוויות רבות ונתן לכם בעיקר שיעורים קשים מאוד לגבי החיים, עם זאת באותו זמן אפשר לכם להתפתח מהר יותר. כל תקופת חיים שהיתה לכם נבחרה כדי לתת לכם את ההזדמנות להתקדם, עם זאת  לפעמים אתם אולי החמצתם את הנקודה שלהם. אולם, מדריככם ידעו תמיד את תוכנית חייכם ויעשו כמיטב יכולתם כדי להבטיח שאתם עוקבים אחריה. זכרו שאתם בחרתם אותה, והסכמתם באופן נורמלי עם מדריככם אשר באמת יודעים מה הטוב ביותר עבורכם.

כפי שגיליתם, החיים אינם במפורש כל השיעורים ואתם נהניתם מרגיעה באמצעות אינטרסים שונים ורבים. עם זאת,  אלה יכולים גם להביא לכם מבחנים באשר לאופן בו אתם מטפלים היטב במתנגדיכם במקום בו נחוצה תחרות, ואולי פרסים נמצאים על כף המאזניים. עכשיו אתם יכולים להבין מדוע החיים על פני כדור הארץ מהווים אתגר גדול כזה, ואם אתם עוברים דרכם, אתם תהיו היטב על הנתיב לרטטים הגבוהים. מעט מאוד אנשים מודעים שלאחר חיים על כדור הארץ אתם עצמכם סוקרים אותם, וברטטים הגבוהים יכולה להתקיים רק אמת כך שאתם לא יכולים לדבר שום דבר מלבד על כוונותיכם האמיתיות. אולם,  אל תדאגו לגבי כך כי אף אחד לא מנסה להעניש אתכם על זמנים בהם תעיתם מהאמת.  כל החוויות הן משהו שאתם יכולים ללמוד מהן ובתקווה שלא יהיה צורך עבורכם לעבור  שוב חוויות מסוימות.

אתם תגלו שכל מאמץ ששמתם כדי להשיג הצלחה בחייכם הרוחניים  היה יותר מאשר שווה את זה, כיוון שאתם כמעט בוודאות התקדמתם וזו המטרה העיקרית של כל אחד. היו סמוכים ובטוחים שהעניינים יהפכו לקלים הרבה יותר ברגע שאתם מתקדמים מעבר למימד השלישי, בו אתם תגלו הזדמנות נוספת לבטא את עצמכם ולעקוב אחר האינטרסים שלכם. יהיה לכם הרבה ללמוד כיוון שהחיים הם איכשהו שונים ממה שהייתם רגילים להם, ומציעים הזדמנות נוספת לנסוע מחוץ לפלנטה. אולם, חוויותיכם תשרתנה אתכם היטב ואתם תהיו מצוידים במידה מספקת כדי להתמודד עם האתגרים החדשים שיתעמתו אתכם.

כאשר אתם מעלים את הרטטים שלכם, אתם תגלו שאתם נהנים מחיים טובים יותר החופשיים מפגעי מחלות שונות שנראה כי תוקפות אתכם על כדור הארץ. הזדקנות לא תהיה יותר בעיה  כיוון שתוחלת חייכם תהפוך להרבה יותר ארוכה. העניינים יהיו שונים בהרבה  ממה שאתם רגילים להם כעת, אבל הרבה יותר מהנים כיוון שאתם לא מוטרדים מבעיות שאתם חווים עם הזדקנותו של גופכם הפיזי. נשמות אלה מהרטטים הנמוכים לא יכולות לעקוב אחריכם לרטטים הגבוהים, אתם יכולים להנמיך את שלכם אם זה נחוץ לבקר אותם. המשמעות  היא שככל שאתם עשויים לבקש כי נשמה מסוימת תצטרף אליכם, אין זה אפשרי אלא  אם הרטטים שלה דומים לשלכם.

כפי שאתם מתחילים להבין, חייכם הנוכחיים על כדור הארץ הם רק השתקפות חיוורת של מה שנמצא לפנינו. אבל  עבור האילומינאטי המעכבים אתכם,  אתם צריכים כבר להיות הרבה יותר מתקדמים מאשר אתם עכשיו. למרות שההתקדמויות נעשו, במונחים אמיתיים,  העניינים דורכים במקום ובמונחים אמיתיים אתם לפחות  כ-50 שנים מאחורי המקום בו הייתם צריכים להיות. אולם,  זה לא יקח לנו זמן רב  לפצות במהירות עבור הזמן האבוד ואתם תידחפו לעידן החדש בזמן קצר.  כך שכל הקשיים שאתם חווים עכשיו יהיו קצרי טווח.

שמרו את חייכם על המסלול כיוון שבסופו של דבר זהו שינוי מהיר כדי ליהנות מדרך חיים חדשה.  זה מה שאתם ידעתם שיגיע אליכם כשהשלמתם את זמנכם ברטטים הנמוכים.  בדרכים רבות זה לא יהיה  חדש לחלק מכם כפי שהייתם עשויים לחשוב,  כיוון שרבים ירדו למטה  מהרטטים הגבוהים כדי לחוות את הרטטים הנמוכים. החיים בכל הזמנים הם עניין של גילוי רמה שנותנת לכם סיכוי להתפתח בכיוון שנבחר על ידכם. אולם, אם  אתם ביטאתם עניין בחוויה ספציפית, כל עוד זה מוסיף לצמיחתכם  זה לא יישלל מכם. זה אותו הדבר היכן שמדובר בכמות שאתם נוטלים על עצמכם, כל עוד אתם יכולים להתמודד איתה.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili