Followers

Wednesday 22 June 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 17 ביונ6 201



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 17 ביוני 2016

כדור הארץ חי בפעילות סודית אבל חלק קטן מכך מגיע לאזנכם, כיוון שאנשי האופל עדיין שולטים על העיתונות למרות העובדה שכוחם נחלש במהירות. אולם, שינויים רצויים עדיין מתרחשים, והשינוי הגדול הבא יהיה כאשר ניתן יהיה להודיע רשמית על הרפובליקה החדשה של ארצות הברית של אמריקה. נשיא חדש כבר מונה אשר ביחד עם השינויים הדרמטיים ייתן כוח בחזרה לאנשים. זו היתה דרך קשה ארוכה עבור אלה המעורבים אבל בהחלט שווה את המאמץ.  זה יביא חופש מאלה אשר היו מחזיקים אתכם כולכם בשעבוד. "המלחמה השקטה" של אלה ששולטים על כדור הארץ ועל אנשים מגיעה אל קיצה בקרוב מאוד, ויוקל לכם לדעת  שהוסר האיום  שהיה תלוי מעל ראשיכם.  להיות אסירים בפלנטה האישית שלכם היה מספיק רע, אבל התוכניות היו צריכות להיעשות כדי להקטין בצורה דרסטית את האוכולוסייה. חלק מכם למדו מי אחראי ובבוא היום כולם יגלו לכל אחד כך שאתם תבינו  את מה שתוכנן לכם בעתידכם.

אין ספק שרבים יתהו איך ומדוע נסיבות מעין אלה יכולות להתעורר, והיו סמוכים ובטוחים כי אתם תעודכנו בזמן על ההיסטוריה האמיתית שלכם. זכרו שדרך כל גלגוליהם הרבים, כל הנשמות חלקו אחריות לתנאים הסופיים שאתם חוויתם. כיוון שחופש הבחירה פועל כאשר מדובר בכם, וכתרבות אתם הקרנתם את עתידכם האישי לתוך מרקם הזמן וייצרתם את חוויותיהם. באופן טבעי, אנשי האופל ניצלו את גזע בני האדם המלחמתי, ליצור מצבים לשביעות רצונם, אשר הנציחו את תנאי החוסר ואי הסדר.

במשך תקופה ארוכה של זמן, לכל נשמה היו גלגולים רבים, ועכשיו שהמחזור הישן שרת את מטרתו, אתם רואים את התהליך של שינוי אשר תוצאתו תהיה במחזור חדש המגיע לתוך ההוויה. זה היה מחזור בו כובד הרצון העצמי. אולם, אנשי האופל השתמשו בהזדמנות לכלוא אתכם על הפלנטה שלכם. מטרתם הסופית היא לשלוט על הגזע האנושי, לקחת מהם את החופש שלהם ולהקטין את האוכלוסייה לגודל שניתן לנהלו. בעובדם בעורמה במשך שנים רבות כדי לשמור אתכם במצב של "חוסר" ולהסתיר את האמת מכם, הם השאירו אתכם במנהרת הזמן בה ההתקדמות למעשה עצרה. אולם, ההיררכיה של אור שמרה שמירה קבועה על כולכם, והבטיחה שהעניינים לא יצאו משליטה. עתידכם כבר הוחלט ובאמצעות מאמצם ונאמנותם של ישויות האור על פני כדור הארץ אשר התגברו על האתגרים שניתנו להם, הם עלו מעל השליליות וקבעו נתיב להתעלות אשר כל נשמה שרוממה את הרטטים שלה יכולה להצטרף אליה.

להיות על כדור הארץ זהו אתגר עוצמתי, עם זאת,  נשמות רבות מאוד התחננו להזדמנות לחוות חיים עליו. הן הבינו שאם אתם יכולים להתגבר על האתגרים שנפגשים בהם, אתם נמצאים על הדרך המהירה להתפתחות מעבר למימד שלישי, ויכולים לעזוב את המחזור הזה מאחוריכם. בכל מה שאתם עושים שם, תמיד נמצאים ישויות אור שעומדות לשירותכם במידה ואתם צריכים אותן. אחרת הן לא מתערבות בחייכם ואתם יכולים לחוות את מה שאתם רוצים. אולם, אם אתם מחליטים החלטות שגויות, אתם אחראים עליהן. דרכן אתם גדלים רוחנית, ומאמצים את מחשבתכם להבנה שהכול הם אחד.

נכון לעכשיו, כדור הארץ נמצא במצב של אי שקט ואמא כדור הארץ רוצה ליצור שינויים כך שהיא יכולה להתחיל לנקות אותה ולשקם אותה בהדרגה למצבה הבתולי. היא נתנה מעצמה פעמים רבות בכך שאפשרה את חופש הביטוי המוחלט לבני האדם, וסבלה מידיהן של נשמות אדישות שהתעללו בה. זה לא יכול יותר להימשך ואם בני האדם לא משתנים, היא תצטרך לקחת את העניינים לידיה. למרות זו, ננקטת זהירות כדי למנוע נזק לחיים אבל זה בלתי נמנע בחלק מהמקרים. ישנם גם מצבים קרמתיים שיש לקחת אותם בחשבון והם יכולים להיות חלק טבעי מהשינויים, כיוון ששום דבר מתוצאה כלשהי מתרחש במקרה.

כל נשמה עוזרת ליצור את העתיד כשהאנרגיה הקולקטיבית שלכם מובילה את הדרך. כמובן שיכולה להיות  השפעה מובהקת בדרך זו או אחרת בגין כל פעולותיהם של האנשים. חושיכם הותקפו באופן קבוע באמצעות צורות מחשבה שאתם מושכים לעצמכם כמו "דומה מושך דומה".  מעטים הבינו שעל מה שאתם מתמקדים גם אם זו בחשיבתכם "טוב או רע" מקשר אתכם עם יותר מאותו הדבר. לכן, הטוב ביותר לא להתערב בעניינים שהם בעלי אופי שלילי. אתם עשויים לבקש לקרוא עליהם אבל הימנעו מלתת להם אנרגיה שעשויה למשוך יותר מאותו הדבר. החיים יכולים להישמע כמסובכים מאוד אבל מרבית הנשמות פשוט עוקבות אחר רצונותיכם עם מחשבה מעטה להשלכות.

זכרו שנולדתם עם תוכנית חיים כדי לאפשר להזדמנויות להגיע בדרככם כך שניתן לבצען במלואן. לכל נשמה במידה זו או אחרת ישנן מטרות להשיג, אשר בתנאי שאתם מצליחים, מעבירות אתכם  הלאה די מהר. מרבית החוויות יערבו נשמות אחרות אשר גם תיהנינה מהן. קארמה יכולה לפעמים לארוג רשת סבוכה אבל בסוף יומכם כל המעורבים ייהנו. כמובן שמה שאתם לא יודעים  זה מהם השיעורים שנלמדו על ידי כל אחד. יש לכם אמרה "שמור לי ואשמור לך" ובמהותה היא נכונה, וככל שאתם נותנים יותר מעצמכם,  כך מגיע בחזרה יותר מכך אליכם דרך חוק המשיכה.

מכמה בחינות, אתם גם לא מודעים על מה שמתרחש בעולם האמיתי. יש לכם מספיק להתמודד איתו כפי שאתם בשעה שהכוחות שנמצאים לוחמים על השליטה בעולם, וכוחות האור מממשים את כוחותיהם כדי להבטיח שלא יורשה לשום דבר לצאת משליטה או להתערב בתוכנית הגבוהה  של התעלותכם. אנשים רבים לא יכולים להבין איך עובדי האופל זכו בשליטה כה רבה על חייכם. זה התרחש לאט מאוד במשך שנים רבות מאוד וכתוצאה מכך אתם לא הבנתם איך נשחק החופש שלכם. במציאות, נבלמתם באופן רציני, והייתם כפופים לתנאים שגרמו בכוונה ואפשרו לכם להיות נשלטים על ידי עובדי האופל.

אולם, אל תדאגו יותר מדי כיוון שבמציאות כוחות האור נמצאים בבקרת על, ומיישמים מגבלות  משלהם כדי למנוע מעובדי האופל ליטול שליטה מלאה. תוכניתם עבורכם עבור שחרורכם מאחיזתם  ומשליטתם נמצאת במקום, והכול מתקדם היטב למרות התנאים  שקיימים כיום על פני כדור הארץ.  בזמן הנכון, תועלות רבות מוכנות להינתן לכם אשר ירוממו אתכם מיידית. אתם כבר שמעתם על ההתקנים שממתינים לכם, אשר ישנו לחלוטין את דרך חייכם לנצח - העתיד הוא זהוב.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website: 
Attachments area
Translator: Gili

Friday 10 June 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 10 ביוני 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 10 ביוני 2016

האירועים בעולם מובילים לקראת סיום מפואר אשר ייתן סיפוק גדול לעובדי האור. לאחר תקופה ארוכה של עיכובים, זה ייראה שהימים הסופיים הגיעו, ולאנשי האופל אין יותר את הכוח להכתיב את עתידו של המין האנושי. כוחות האור נמצאים מאוד בשליטה, ומונעים מאסונות כבדים לדרדר את העולם למלחמה גדולה נוספת. שלום מגיע ובקרוב מאוד יינקטו צעדים כדי לרומם את הרטטים על פני כדור הארץ, כך שבסופו של דבר התוצאה תהיה סיום של כל צורות הפעולות הדומות למלחמה. אתם לאחר מכן תדעו באופן אמיתי שסופן של פעולות האיבה גרמו לשלום בעולם. סוף סוף יהיה בטוח לחברינו מפלנטות אחרות לנחות על פני כדור הארץ, ולפגוש אתכם בגלוי. זה יהיה גם סימן להתחלתם של שינויים אשר יגרמו באמת לשלום קבע.

הנתיב לפנינו הוא פשוט נתיב מספק מאוד, ויהיה יותר מאשר פיצוי לאתגרים הנדרשים שליוו את חייכם על פני כדור הארץ. שוב תהפכו לישויות מודעות במלואן אשר תקחנה אתכם מעבר לרמתכם הנוכחית. החיים יהפכו לחוויה נהדרת אחת, וזיכרונותיכם על הזמן ברטטים הנמוכים ייסוגו במהירות לתוך הרקע. נכון לעכשיו, זה קשה עבורכם להבין באופן מלא את השינויים המבורכים שמתקרבים, אבל דעו שאתם תיהנו מאוד ותהיו מאושרים איתם. לרבים מכם יש כבר רעיונות על מה שנח לפנינו אבל זה כמעט בוודאות יעלה על ציפיותיכם. לכן, אל תרפו מהחזון שלכם לעתיד כיוון שכל אחד מכם  משפיעים באופן קולקטיבי על כך וקובעים איך הוא יהיה.

ישנן שאלות רבות שאתם מבקשים לשאול והכול יתגלה במרוצת הזמן. זה חשוב שתינתן לכם האמת מאחורי זמנכם במימד השלישי, ואיך כעובדי האור תרמתם רבות להפצת האור. נוכחותכם בלבד על פני כדור הארץ עזרה לנשמות אחרות להתעורר לעצמי האמיתי שלהם. יש הרבה מה לעשות בהקשר לכך, ואפילו עכשיו אתם מפיצים את האמת כך שהנשמות יכולות לקחת אחריות להתפתחותן. אין  דחיפות אבל באותו הזמן הרטטים החדשים שנאחזים עלו על סופו של המחזור הישן. זה חשוב עבורכם לזרום וכשאתם עושים זאת, אתם תמשכו אחרים כך שהם יוכלו לקחת את אותו המסע כמוכם.

לפעמים זה פלא שאתם עושים בכלל התקדמות כלשהיא, כיוון שמכל הכיוונים אתם מותקפים על ידי מטח בלתי פוסק של אנרגיות שונות. אתם מושכים את אלה אשר מהרמנות אתכם, ובתנאי שהילתכם שלמה אתם יכולים להדוף את האנרגיות הנמוכות יותר. אתם יכולים לדמיין באופן מנטלי את ההילה שלכם עוטפת לחלוטין את גופכם הפיזי ובכך שומרת אותו במקום,  וכך ישנה הגנה כנגד הניסיונות לחדור אותה. סנט ג'רמן (St. Germain) המליץ לעיתים קרובות שתשתמשו בלהבה הסגולה שלו אם אתם צריכים הגנה. הילה פתוחה מזמינה חלק מהנשמות המחפשות לחבר את עצמן לנשמה אחרת, ואם הן בעלות רטט נמוך במיוחד, הן יכולות לגרום לבעיות.

אם אתם צריכים עזרה מכל סיבה שהיא, אל תשכחו שיש לכם מדריכים שיהיו רק מרוצים לעזור לכם. הם נוסעים את מסעכם אתכם והם עוזרים סמויים המבטיחים רחוק ככל האפשר שאתם תיצמדו לתוכנית חייכם, למרות שיש לכם כאלטרנטיבה את הבחירה הסופית. רצונכם  החופשי הוא בברור חשוב מאוד אבל מדריככם יעשו את המיטב כדי להתערב אם נראה שאתם תועים. זכרו שיש לכם תוכנית חיים מוסכמת וזה חיוני  וחשוב להוביל את חייכם בהתאם. אתם יכולים לסטות ממנה קצת ללא נזק, אבל ישנם רגעי מפתח בחיים בהם יש לפעול בהתאם לתוכנית שהחלטתם עליה.

בהסתכלכם מסביבכם זה חייב להיראות שהחיים הם אוסף של אירועים אקראיים שאין להם השפעה ממשית כשמדובר בכם. עם זאת, עבודת החיים עבור המין האנושי מתוכננת בקפדנות,  כך שאתם לומדים להתפתח בשעה שאתם חווים את התוצאה של בחירתכם. לכן, אתם צריכים ללכת ביחד עם הרמה שנקבעה על ידי הרוב. אף על פי כן, אין סיבה מדוע כפרט אין אתם צריכים לשאוף לרמת ביטוי גבוהה יותר, ובעשותכם זאת תישאו אחרים אתכם. אין אף פעם כפי שאתם עשויים לומר "רגע משעמם" אבל החיים תמיד יבטיחו שאתם חווים את מה שאתם צריכים, ולא מה שאתם מאמינים שאתם צריכים. לכן, קבלו את מה שמגיע בדרככם כאתגר עבורכם להתגבר עליו. אין זה הכול מבחן אלא יהיו זמנים בהם תהיינה לכם חוויות מאושרות שירוממו אתכם.

כאשר מדובר בהתפתחותכם על כדור הארץ ישנם עניינים מסובכים מעין אלה שאתם עשויים לתהות איך הם אי פעם יעבדו.  זה לא רק תכנון אלא המסירות של אלה שעובדים אתכם כדי להבטיח שאתם תנצלו את כל ההזדמנויות שלכם כדי להתפתח. משמעותה של החמצה היא בפשטות שהזדמנות אחרת תילקח, למרות שבחלק מהנסיבות זה יכול להתעכב עד למחזור החיים העוקב. כמה הרבה אתם נוטלים על עצמכם בזמן אחד זו בחירתכם, אף על פי שיעזרו לכם בהחלטותיכם כדי לא להעמיס יותר מדי על עצמכם. לא תמיד קארמה עוברת מחיים  לחיים אחרים אלא אם זה נדרש, ויותר לעיתים קרובות מאשר לא, ישנה תוצאה מיידית.

חיים אחרי חיים היו לכם חוויות בכל דרך שהיתה נחוצה להתקדמותכם לקראת המימדים הגבוהים יותר של האור. עכשיו, רבים מכם נמצאים על הקצה של סיום זמנכם במימדים הנמוכים, מאחר שלמדתם מספיק כדי לאפשר לכם לעלות. בהשיגכם נקודה זו, חלק מכם מעדיפים להישאר כדי לשרת את אלה הצריכים יד עוזרת כדי להתקדם. אתם עשויים לשאול מהי המטרה המוחלטת של כל הנשמות ולנסח זאת די בפשטות - המטרה היא לחזור לשלמות המוחלטת של האלוהות, עד שאתם נשלחים שוב למערכת חוויות חדשה.

האירועים מתקדמים ביחד מהר מאוד והודעות תינתנה בקרוב בהתייחס לכך. הסיבה מדוע  זה לא פורסם על ידי אמצעי התקשורת שלכם היא שעדיין אין להם את החופש לדווח את החדשות האמיתיות החשובות. אולם, זה משתנה באיטיות וצעדים נמצאים בפעולה כדי לגרום לשינויים ההכרחיים שישיגו זאת. כשאתם מתחילים להבין, אתם הוזנתם רק ממה שאנשי האופל שלטו  בו ולעיתים קרובות זה היה רחוק מהאמת. לפעמים זה מסונן אבל אתם צריכים להיות מודעים על המקורות האמינים, כשחלק מהם פשוט הוקמו כדי לפרסם מידע כוזב. האינטרנט עדיין המקור הטוב ביותר שלכם ומעדכן חדשות על אירועים שמתרחשים. אם חלק מהחדשות נראות מוטלות בספק אזי כנראה שהן בספק וצריך להתעלם מהן.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website: 
Translator: Gili

Attachments area