Followers

Saturday 16 July 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 15 ביולי 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 15 ביולי 2016

האירועים מואצים והרטטים גוברים, אתם הולכים במהירות לימיו האחרונים של העידן הישן. כל נשמה מושפעת בין אם הן מבינות זאת או לא אבל מעטים מבינים מה מתרחש. נראה כי לשינויים אין מטרה ברורה ומשאירים חלק מהאנשים בפחד מבלי לדעת מה צופן העתיד. הלא ידוע עבור מרביתם הוא הכול חלק מהטיהור שהכרחי כדי  להכין את התשתית, כך שניתן יהיה לתת ביטוי לעידן החדש וזה יתבצע בזמן בו לא יכולה להיות הפרעה. מרבית המדינות כבר מודעות ששינויים גדולים מתקרבים  אשר יהיו עבור הטוב של הכול,  ומתאחדות בשיתוף פעולה.  בינתיים, האנרגיות הישנות  דועכות, ולא בלי מאבק אך זה יהיה ללא הועיל כיוון ששום דבר לא ימנע את השינויים מלהתרחש. ההיסטוריה תראה כי נטישת האיחוד האירופאי היתה ההתחלה של הסוף עבור האילומינאטי ושאפתנותם, כיוון שהרצון להיות מסוגל לשלוט על גורלכם יתפשט למדינות אחרות רבות. חלק כבר מתכוננות לחקות את הדוגמה האנגלית, ונראה כי לא ניתן לעצור את סופו  של האיחוד האירופאי.

מאחורי הקלעים, ישנה תנועה לכיוון של חופש הבחירה, והתביעה  בחזרה של זכותכם לקבוע את עתידכם.  זה ישאיר אנשים רבים במצב פיננסי קשה, ורבים יחוו זמנים קשים.  אולם, כוחות האור התכוננו היטב לזמן מעין זה, ויוכלו להבטיח שתינתן עזרה לכל האנשים.  כדי להתחיל להפיץ את קרנות ה- NESARA  נדרשות נסיבות בטוחות אשר אינן קיימת נכון לעכשיו. זה כמובן יכול להתחיל בדרך מוגבלת בה הכספים בטוחים ומובטחים, אבל כדי שהאוכלוסייה הכללית תהיה מרוצה נדרשת שליטה מושלמת על כל ההיבטים המעורבים. כאשר הזמן נכון, היו סמוכים ובטוחים שסט ג'רמן (St. Germain) יוביל את הפעולות ואת הפצת הכספים.

כתוצאה ממה שעשוי להתרחש מסביבכם, הימים האחרונים של העידן הישן מתקרבים. זה יאפשר יותר זמן שיינתן  להתבססותם של רעיונות חדשים והתקדמויות אשר יניעו אתכם לתוך העידן החדש.  כפי שהתחלתם לחוות, ישנם שינויים מקובלים רבים מאוד שהם כבר על פני השטח, ושינויים גדולים אשר יבואו בעקבותיהם במהירות למדי. ברגע שהם מתחילים, לא יהיה עיכוב בהעברתם לאנשים, כיוון שרק עם אנשי הכוכבים ישנו פוטנציאל מסיבי אשר יכול לעזור להאיץ את הפעילויות. ביחד עם התועלות האישיות, קיימות כוונות לעזור בתחומים אחרים כמו תחבורה ושירותי בריאות.  הכול הוא חלק מלקחת אתכם במהירות לתוך העידן החדש, כך שאתם יכולים להתחיל לקבל חלק מהתועלות. בשעה שכל זה מתרחש, אתם תמשיכו להתרומם, ובעתיד הלא מדי רחוק תשאירו את הרמות הנמוכות מאחור.

עובדי האור יכולים לעזור לאחרים בשעה שהם במצוקה, כיוון שהעתיד הוא נהדר וכמעט מעבר לתיאור. זה עשוי להיראות חלום בלתי אפשרי בהתחשב בכאוס שנוצר כעת על כדור הארץ. אולם, עם הטכנולוגיות שהן מתקדמות בהרבה מיכולותיהן הנוכחיות, העניינים יירגעו בקרוב. אתם תראו במהירות את השתקמות הסדר ואת התבססות השלום. לכן, זכרו בבקשה שהובטח הרבה ויינתן לכם, אבל רק כאשר הזמן הוא נכון וזה בטוח לעשות זאת.

חלק מהאנשים נמצאים במצוקה מפני שהם לא מודעים לסיבה למצבים כפי שהם קיימים כעת. ישויות אור צריכות להבטיח להם שהכול בסדר וכי שינויים גדולים צפויים לפני זמן לא ארוך. ברגע שזה נהפך לברור ששינויים מקודמים בברכה התרחשו, הם יוכלו לראות התקדמות עבור עצמם. גם ממשלות תושפענה כיוון שבעידן החדש אתם צריכים אנשים שישלטו עליכם שהם גם מהאור.  לאנשים יהיה גם יותר דיבור ומעורבות בעניינים באשר לאופן בו הם מטופלים, והחוקים הישנים שאינם מבוססים על החוקים של האחד, יוסרו.

הילדים המוארים כבר מתכוננים לקחת אחריות לעזור לכם כולכם לתפוס את מקומכם בעידן החדש. הם מהווים נשמות עתיקות עם הניסיון ההכרחי להאיר אתכם כך שאתם גם תוכלו להתרומם. בתקופה המגיעה, אתם תמשיכו להתפתח במהירות, עד שאתם מוכנים באופן מלא להתעלות. זו מטרתכם הסופית בזמן זה ונשמות רבות עוזרות לכם כולכם להיות מוכנים. זו התכונה העיקרית של התפתחותכם בזמן זה, ועזרה נמצאת תמיד שם לתת יד. למעשה, זה היה שם לאורך כל הדרך, אבל בעבר הרטטים היו כה נמוכים שרבים לא היו מודעים לנוכחותם של נשמות אחרות.

אלה הם זמני בדיקה עבור רבים אשר יקבעו באם אתם מוכנים באופן מלא להתעלות. אם אינכם עדיין מוכנים יהיה עדיין מספיק זמן להתקדם עד שאתם מוכנים. נשמות רבות עובדות אתכם והן מדריכות אתכם לאורך נתיבכם הנבחר. כאשר אתם מסתכלים אחורה למסעכם ברטטים הנמוכים, אתם תתפלאו על הדרך שאתם עברתם בהצלחה את האתגרים שלכם. אף פעם  בשנית זה לא הכרחי עבורכם ללכת באותו נתיב. העברתם את עצמכם מדחיסות ומחשיכה של הרטטים הנמוכים, דרך נחישות מוחלטת והתמדה. אולם, ישנם תמיד חלק מכם אשר רוצים לחזור ולעזור לאחרים אשר עדיין נאבקים.

בשעה של פני כדור הארץ כמעט ללא מן הכלל אתם פיתחתם קשרים חזקים עם האחרים. זה לא בהכרח יבטיח כי הנשמות המעורבות הולכות  להתעלות באותו הזמן אתכם, אבל אתם יכולים לגלות היכן הן נמצאות. חלק מהנשמות תבחרנה ללכת מחוץ לפלנטה אבל אתם תוכלו עדיין להתקשר איתם. בוודאי שקשר חזק יקשר אתכם תמיד למעלה שוב ואתם תוכלו ליצור קשר אתם בשנית. חלק מהנשמות מגיעות מקבוצות שנוצרו בשל האינטרסים והרצונות הדומים שלהם. למעשה, הם הפכו כנשמה אחת וכולם מתפתחים ביחד.

במעבר הגדול אתם יכולים פשוטו כמשמעו למצוא כל מה שאתם יכולים לדמיין, וכישות אור יכולים לנסוע למקומות באמצעות כוח המחשבה. כשאתם מתחילים להבין, החיים הם לגמרי שונים ממה שהייתם רגילים להם בעבר. עם זאת, אתם עדיין יכולים לנוע לתוך גוף כדי לחוות את צורת הביטוי הגבוהה יותר. בהשוואה, החיים על כדור הארץ הם נעים כה באיטיות ואתם מבלים זמן רב בתנועה מנקודה אחת לאחרת. כישות אור אתם יכולים פשוט לחשוב על המקום בו אתם רוצים להיות ולנסוע לשם באופן מיידי. לכן, דברים רבים הם שונים ממה שהייתם רגילים, כך שמייעצים לכם היטב לשמור על ראש פתוח.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili



Attachments area

Saturday 9 July 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 8 ביולי 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 8 ביולי 2016

הפרידה מהאיחוד האירופאי התחילה ותשיג את המטרה ארוכת הטווח של החזרת הכוח לאנשים. זו התחלת הסוף של תוכניות האילומינאטי לשלוט בעולם, וכשסמכותם מצטמצמת, אתם תראו שאלה אשר מציבים את עצמם לשירות האנשים, מצליחים. לא תהיה הליכה לאחור למרות ניסיונות כלשהם של אנשי האופל לשנות את הגורל הבלתי נמנע שעכשיו בא לידי ביטוי. עובדי אור רבים המתינו לזמן זה, כדי  לדחוף קדימה את תוכניותיהם להקמתה של חברה חופשית. זה ייקח זמן לקבל את השנויים, אבל לא יאופשר שום דבר כדי לדחות אותם ובקרוב אתם תראו את השינויים הרצויים מתרחשים. בני האדם נוטים להיות חסרי סבלנות לפעולה כך שהם צריכים הוכחה על מה שהובטח והם יהיו שבעי רצון, כשהנסיבות המשתנות מאפשרות להם להיות מפורסמות יותר בציבור.

אנשים רבים יכולים רק לראות מה עומד לפני עיניהם והם לא מבינים שהאנושות נמצאת על סף של שינויים גדולים אשר יטיבו אתם. ישנם כוחות במימדים גבוהים אשר שולטים על האירועים בכדור הארץ, וגם  מבטיחים  שרצונותיהם של האנשים נשמרים. הכוח עובר מאנשי האופל לאנשים אשר עכשיו מוצאים דרכים לממש את סמכותם שנמצאה מחדש, כדי לבסס את האור היכן שהוא יכול לעזור ישירות לאנשים. היו סמוכים ובטוחים שאם אתם עובדים עבור האור, תהיה לכם עזרה והגנה, אלא אם בשל סיבות קרמתיות אתם מיועדים לחוות תוצאה שונה. אולם, מקרים אלה יהיו חריגים ואתם לא תצטרכו באופן רגיל להיות מודאגים.  הלכו קדימה עם עבודתכם בידיעה שזהו הזמן בו הוא ייצר את התוצאות הרצויות.

אלה הם זמני בחינה עבור אלה שנמצאים היטב על הדרך להתעלות, כיוון שכאשר אתם חזקים אתם נבחנים בבחינות האחרונות שלכם. זה תמיד קורה כאשר אתם מצויים היטב כדי להתמודד איתן כך שאל תדאגו יתר על המידה באשר למה שעשוי להתרחש.  בהגיעכם  כל כך רחוק דרך חיים רבים, זה יהיה מפתיע אם אתם לא תפליגו דרך אחרית הימים. אולם, היו מוכנים ודעו שמדריככם יהיו לצדכם וייתנו לכם עזרה ועידוד. אתם אף פעם לא מתבקשים לעשות דברים שהם מעבר ליכולותיכם, כך שאין לכם צורך לדאוג. חלק מכם הם כה מתקדמים שאתם כבר נקיים מקארמה חשובה כלשהיא, לכן אל תפחדו  מכל קושי  במעבר דרך השלבים הסופיים לפני ההתעלות.

האם הבחנתם בשינויים עדינים בממלכת בעלי החיים, כיוון שהם גם מושפעים מהרטטים העולים. במשך זמן מה עכשיו אתם צריכים להפוך למודעים לכמה "שותפויות" מוזרות המתפתחות בין בעלי החיים שהיו אוייבים כאשר חיים בטבע. זהו סימן נוסף על התמעטות של סוגי דחפים של טורפים שהם דבר שכיח בממלכת בעלי החיים.  ש"אריה  ישכב עם כבש" מתחיל לקרות באמת, ואתם תגלו ראיות גוברות אם תפקחו את עיניכם.  קיים זמן המיועד להגיע כאשר בעלי החיים יחיו בשלום ביחד, כפי שיעשו ישויות בני האדם. נכון לעכשיו, זה עשוי להישמע בלתי אפשרי אבל זה יגיע הרבה יותר בקרוב מאשר אתם מדמיינים.

גורלכם  הוא להתעלות ורבים מכם כבר התרוממו לנקודה בה יש לכם מעט קארמה או בכלל אין לכם קארמה לנקות. לכן, המשיכו את נתיבכם ואם אפשר שתפו את הידע שלכם עם אחרים מבלי לכפות אותו עליהם. בסופו של דבר כל הנשמות יתרוממו אבל בקצבי התפתחות שונים. לכן, אינכם  יכולים לצפות שכל הנשמות יגיבו לאמת. מוחם של רבים נשלט כך שיעקבו אחר אמונות שקריות, אבל בבוא העת הם יראו את הפגמים באמונותיהם ויתחילו לחפש את האמת. אולם, כאשר ההזדמנות תעלה, מילה פה ושם יכולה לעיתים קרובות לשתול רעיון אשר עשוי לעזור להם להתעורר אל האמת.

לבסוף, אתם יכולים עכשיו לצפות להאצת השינויים מהם אתם תדעו מעבר לכל ספק כי העידן החדש הוא באמת בדרכו. אתם תסתכלו לאחור ותתפלאו על הדרך בה השינויים הושגו, למרות המכשולים הרבים שהונחו בדרך לעיכוב או למניעתם מלהתרחש. אפילו עכשיו, אנשים עם אינטרסים מושקעים בלשמור מאחור את התקדמותכם ינסו שוב ושוב לדחות התפתחויות מעין אלה. בטווח הארוך, זה יהיה ללא הועיל כיוון שהאור הוא עכשיו מבוסס חזק מדי מלעצרו מהשגת מטרותיו. יש לכם עדיין להתמודד עם המהלכים הנואשים של אנשי האופל להאריך את הזמן שנדרש להכניס את השינויים, אבל ככל שכוחם מצטמצם הם לא יוכלו להכתיב את המסלול של העתיד.

הפרידה מהאיחוד האירופאי היא עכשיו בעיצומה ומדינות אחרות ינצלו את ההזדמנות לקחת בחזרה את כוחן. אין סיבה מדוע אתם צריכים לא להיות יכולים ליצור בריתות חדשות אשר יבססו שוק חופשי, אשר יתנו לכם את החופש לעקוב אחר האינטרסים שלכם. כשהזמן עובר, אתם גם תוכלו ליהנות באופן מלא מההתקדמויות החדשות שהוחזקו מאחור בכוונה כדי לשמור אתכם בשליטתו של האילומינאטי. השינויים יקודמו בברכה על ידכם, כשהם יאפשרו לכם לקפוץ לתוך העתיד, ויהיו לכם חיים רצויים יותר בלי הדרישות  שהיו עליכם כך שפשוט יאפשרו לכם להתקיים.

יש יותר מאשר עושר מספיק בעולם כדי לאפשר לכם לחיות בנוחות, ושיהיה לכם יותר מאשר זמן מספיק כדי לעקוב אחר האינטרסים האישיים שלכם. בזמן המתאים, חברכם מכדור הארץ הפנימי אשר למעשה קשורים ישירות אליכם יעלו על פני השטח ויעזרו לכם להתקדם. יהיה גם קשר ישיר עם ישויות כוכב מתקדמות, אשר מפקחות על השינויים כדי להבטיח  שתיעשה התקדמות בהתאם להוראות שניתנו על ידי הרשויות הגבוהות. מהזמן בו אתם הובלתם בכוונה להאמין שאתם הייתם צורות החיים האינטלגנטיות היחידות ביקום שלכם, הנסיבות על פני כדור הארץ עכשיו השתנו באופן דרמטי והאמת תתגלה. אתם חייתם חיים שקריים במשך זמן רב מדי וזהו עכשיו הזמן  שתלמדו את ההיסטוריה האמיתית שלכם ותתפסו את מקומכם עם ישויות הכוכב. אולם, עניינים אלה יקחו זמן  לברר  ולאפשר לדברים להתפתח באופן טבעי והכול יהיה טוב ויגיע אליכם.

במשך זמן ממושך העתיד ייראה בלתי בטוח, וזה ישתנה יותר מאי פעם עד שזה יהפוך לברור שאירועים  נתנו לכם חזרה מידה רבה של חופש. לא רק אבל חכירה חדשה של חיים תעביר אתכם לעידן החדש וכולם ייהנו מהתועלות שמגיעות איתו. מלחמה וכל כלי הנשק של מלחמה יושבתו ותקופה גדולה של שלום תחווה על ידי המין האנושי.  אתם לא תהיו יותר מוגבלים לכדור הארץ, אלא כמו שניתן לישויות שהתעלו החופש לנסוע החוצה לתוך החלל ותוכלו לבקר עולמות אחרים. מסעכם מכאן ואילך יכין אתכם לעתיד נהדר ומרגש.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator: Gili

Saturday 2 July 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 1 ביולי 2016


מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 1 ביולי 2016

האנשים בבריטניה תרגלו את כוח הפרט האישי שלהם כדי להכניס שינויים אשר יסתכלו עליהם יום אחד כאירועים המשנים את העולם. נכון לעכשיו, העולם צועד במהירות לקראת איבוד שליטה, אבל התוצאות לא תהיינה בשום פנים ואופן גרועות כפי שחלק מציעים. אתם יכולים להסתכל בכך כסוף של הדרכים הישנות אשר אינן משרתות אתכם יותר, ומתוך זה יעלו שינויים מיטבים אשר ישימו אתכם בהחלטיות על הדרך לכדור הארץ החדש ולחירותכם. אנשים רבים שכבר נתנו מעצמם עובדים על כך ומאוד בקרוב האירועים יאפשרו לכם לעזור להביא את השינויים לתוך ההוויה. זמן זה תוכנן במשך שנים רבות מאוד וכוחות האור מאורגנים היטב כדי להיכנס לפעולה בהתרעה של דקות, כדי להבטיח את הצלחתכם.

התוצאה של ההצבעה בבריטניה בהתייחס לחברותם באיחוד האירופאי, שלחה גלי הלם מסביב לעולמכם. למרות שהיו סימנים לפני שהתוצאות נודעו, שתהיה הצבעה צמודה מאוד בעד "להישאר"  שנראה כי מצליחה, אבל המגמה השתנתה בפתאומיות לקראת הסוף. תוצאות ההצבעה הסופית היו תנופה בלתי ניתנת לעצירה לכיוון "עזיבה" של האיחוד האירופאי. במבט מרמתנו הגבוהה, זו היתה  תוצאה רצויה מאוד אשר תוכיח בסופו של דבר את השחרור שלכם משליטתו של האילומינאטי. ההשפעות מרחיקות הלכת תגרומנה למדינות נוספות לעזוב את האיחוד האירופאי, וכך תקטנה יותר אחיזתם בכם. היו סמוכים ובטוחים שנשמות אלה אשר מפקחות על עתידכם, עודדו אתכם לעזוב את האיחוד האירופאי ולכן מרוצות מאוד מהתוצאה הסופית.

אתם עשויים עדיין לא להבין את היתרונות של עזיבת האיחוד האירופאי, אבל ככל שחולף הזמן זה יהפוך לברור יותר.  יש לשבח את האנשים בבריטניה בגין בחירתם האינטואיטיבית  שתוצאתה הינה פעולה נכונה שננקטה.  כן, ישנם זמנים קשים לפנינו אבל היקף הבעיות  בשום דרך אינן מרחיקות לכת כפי שחלק מנבאים.  זכרו תמיד שנשמות רבות עובדות עבור האור ונמצאות אתכם כל הזמן, ואלה מהאור יודרכו בעבודתם. זהו עכשיו הזמן להתאחד ביחד ולעבוד במידת האפשר כקבוצה אחת, כדי לשקם את החירות ולהתכונן להתעלות המגיעה. ככל שאנשי האופל מדוכאים יותר ומפסיקים מלהגשים את תוכניותיהם, כך אתם יכולים לדחוף קדימה יותר חופש ולקחת את מקומכם הנכון בעידן החדש.

הבינו שכולכם הייתם מודעים לקשיים שתפגשו לפני שתזכו מחדש בחופש מ"בית הכלא" כדור הארץ. עכשיו, כה רבים מכם מתעוררים אל האמת, וניסונות כלשהם של אנשי האופל להוליך שולל אתכם נראיםמה שהם.  ככל שיותר מכם מתחילים להבין איך עוכבתם, תהיה התעוררות ומרד כנגד אלה שבצעו את הפעולות שרימו אתכם.  אולם, נקמה תישאר לאלה המחפשים לחלק צדק, כיוון שאתם יכולים להישאר סמוכים ובטוחים ששום חטאים כנגד  האנשים או חוקי האלוהים ילכו מבלי שיצויינו. התרוממו מעל תגובתם הנורמלית של האנשים היכן שנתקלים בבעיות מעין אלה, ובהיותכם דוגמה טובה, אתם עוזרים לאחרים בכך שאתם מראים להם את הדרך קדימה.

עבור רבים מכם, חוץ מהיותכם על כדור הארץ בזמן זה בשל ההזדמנויות שהוא מציע כדי להאיץ את התפתחותכם, אתם נמצאים כיוון שנסיונכם מראה לכם שהינכם מוכנים להתמודד עם הקשיים שהשינויים יביאו באופן בלתי נמנע. כלפי פנים אתם יודעים שהכול יתבצע באופן משביע רצון, אבל בזמן ספציפי זה יש כזה כאוס שקשה להבינו.  אף על פי כן, המשיכו להסתכל ישר קדימה ולא תירתעו ממה שמתרחש מסביבכם.  יש הרבה שאתם לחלוטין לא מודעים לו ובנסיבות זה גם נותן לכם את הזמן ואת ההזדמנות להתרכז בצרכיכם האישיים. אתם צריכים לדעת באופן אינטואיטיבי שאם אתם מתרוממים עם האור, ואם אתם צריכים לשמור על התקדמותכם במיוחד בזמן חשוב מעין זה. התעלות מאותתת ולמרות שמדריככם עובדים לצדכם, הצלחה טמונה בכם וכוונתכם תהיה מוצלחת. אם אתם בספק, בקשו עזרה והיא לבטח שתגיע בדרך או בצורה אחרת ממה שאתם עשויים לצפות. מדריככם יידעו איך לנקוט בפעולה הטובה ביותר כדי לעזור לכם.

ההיסטוריה מראה שהמין האנושי נמצא במיטבו כאשר הנסיבות הן הגרועות ביותר, ומעשים יוצאי דופן רבים ביותר מתרחשים. חמלה נמצאת על פני השטח ולעיתים קרובות ישנה ההגעה ביחד של אלה אשר נותנים מעצמם כדי לעזור לאחרים שצריכים. כדור הארץ הוא נכון לעכשיו מקום נפלא לשרת את אלה אשר לעיתים קרובות  בצורך נואש בשל רעב וקיפוח. האהבה שמגיעה עם כזו עזרה מרוממת את המקבל ובאופן כללי מרוממת את הרטטים מסביב. זו באמת הרמה הגוברת של הרטטים אשר בסופו של דבר ירוממו אתכם מחוץ לרטטים הנמוכים בכל הזמנים. במציאות, האנרגיה נמצאת בכול, שם היא מעוצבת על ידי כוח המחשבה ואפילו בזמנכם הנוכחי יש לה השפעה למרות שהתוצאה  ניתנת לביטוי באופן איטי.
יש לכם הרבה להחזיר לזיכרונכם כיוון  שמרבית הידע שלכם נח עמוק בתוך תת המודע שלכם. אולם, התחיל כבר הזמן בו הרטטים מאיצים ומרוממים אתכם מחוץ לחשיכה שמקיפה אתכם. ישנן נשמות טובות מתוקות ואוהבות רבות העובדות ברטטים הנמוכים, כדי להביא אור ואהבה לתושבים שמנסים לפלס את דרכם בחשיכה. יכולים אתם לדמיין איזו רמה לא מסבירת פנים במקום בו מעט מאוד יכול לשמור על ציביונו וצורתו במשך זמן רב.  נשמות ברמה מעין זו בשום דרך לא ייענשו אלא פשוט תתגוררנה במקום בו הרטטים נמצאים ברמה עקבית עם שלהן. זו הסיבה מדוע הן צריכות עזרה רבה כדי להתרומם בשנית.

מה שאתם יכולים לחשוב על אלה אשר נפלו לתוך הבור, בבקשה זכרו שהם עדיין נושאים את זרע האור של אלוהים שהוא בלתי ניתן לשינוי. לכן, יש להם את כל ההזדמנות להתרומם בשנית, ועזרה היא תמיד בהישג יד כדי לסייע להם להשיג זאת. בזמנם, נשמות מעין אלה נערצות בשל היותן "בגיהנום"  ובחזרה ובשל כך שגדלו  כולם חזקים עבור כך.  שום נשמה אינה אי פעם מעבר לתקווה ובכל צעד עזרה הינה זמינה לרומם אותם בשנית. לכן, היו רחומים כאשר אתם מעורבים עם אלה אשר עדיין מוצאים את הדרך הביתה, כשלעיתים קרובות הם עוקבים אחר המאוד נתיב שאתם יצרתם. כדור הארץ הוא בית ספר אשר בוחן אתכם עד לקצה גבול היכולת אבל מעולם לא מעבר, לכן זכרו שאתם מתקדמים הרבה יותר מהר בהיותכם במימדים הנמוכים, לכן קחו את החיים ברצינות והבטיחו שאתם תגיעו לפסגה. כשאתם מתקדמים במסעכם, אתם תמיד תמצאו שנשמות אשר הלכו לפניכם מגיעות למטה כדי לתת לכם יד עוזרת.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili