Followers

Friday 12 August 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 5 באוגוסט 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 5 באוגוסט 2016

עם זאת, שוב הזמן מאיץ ורבים מכם מתפעלים כמה מהר שנה זו חולפת. ההאצה תמשיך כשהרטטים עולים גבוה וגבוה יותר. ההתעלות מתקרבת וכאשר היא מגיעה אתם תתעלו כהרף עין. כיוון שהמין האנושי המשיכו להעלות את הרטטים שלהם, זה אפשרי עבורכם להשיג את הרמה האופטימלית בקרוב מאוד, אבל דעו שבזמן נוכחי זה העניינים נמצאים במצב קבוע של שינוי אשר משיג את הרמה האופטימלית בקרוב מאוד, אבל דעו שנכון לזמן הנוכחי הזה העניינים נמצאים במצב מתמיד של שינויים אשר עושה את התחזיות לקשות. אולם, ההחלטה הסופית תיעשה על ידי האלוהים של יקום זה.

היו סמוכים ובטוחים שההתעלות נמצאת היטב בעיצומה ושום דבר לא יכול לעצור את התרחשותו של הסוף הצפוי. לכן, התעלמו מפעולותיה של הקנוניה אשר עדיין מאמינים שהם אוחזים בכוח לסכל ניסיונות לשים סוף למלחמתם כנגד האנשים של כדור הארץ. כוחם כבר קוצץ וזה אף פעם לא יחזור לרמה הקודמת. ימיהם ספורים ובסופו של דבר  לא תהיה להם אופציה אלא להיכנע. ניסיונות כלשהם למנוע צדק ייכשלו והם בסופו של דבר יוסרו מהפלנטה הזו. עובדיהם עשויים עדיין לגרום לצרה, אבל הם גם ייאלצו לוותר על תוכניותיהם להשתלט על כדור הארץ ועל אוכלוסייתו. היציאה מהאיחוד האירופאי גדלה במהירות וכך זה ימשיך כשהאחרים גם יצטרפו, וזה אפשר למדינות להימלט מלפיתתם של האילומינאטי.

המהומה תמשיך כשהאנרגיות הישנות מתפוגגות והחדשות לוקחות את מקומן. הכוחות השליליים נמצאים באנדרלמוסיה כששליטיהם מחוץ לעולם לא יכולים יותר לתמוך בהם. הקריסה כבר גרמה לחלק לעשות הסדרי טיעון כדי להציל את חייהם, ובתנאי שהם מקבלים את מה מוצע הם ימוקמו במקום בו הם לא יכולים יותר להפריע בתוכניות העתידיות לכדור הארץ ולאזרחיו. מה שמתרחש לא מאפשר פחד להכניס לחייכם, ושמרו על גישה חיובית בכל הזמנים. באופן מעשי אין שום דבר לדאוג בגינו כיוון שהכל מתקדם כמתוכנן, ויגרום לתוצאה הרצויה. אלה מכם אשר כבר מוכנים יעלו עם עליתם של הרטטים אשר יובילו להתעלות. דעו שהרבה עומד להתרחש כדי להניע אתכם לתוך העידן החדש, ויעניק לכם את ההתקדמויות שהוכחשו לכם בכוונה.

יינתן ביטוי לעידן החדש מהר מאוד באמצעות הצגת השינויים הרבים לאיכות חייכם. התקדמויות שנמנעו תינתנה לכם במהירות, וכל הנשמות תיהנינה מהן.  אתם נמצאים על סף השינויים הרצויים אשר ייקחו את הצורך לזמנכם שיתמלא באמצעות עבודה רק כדי להתקיים. יהיה לכם יותר זמן לפנאי ולמיזמים יצירתיים אשר יועילו לאנשים רבים. המשמעות של שינויים יכולה להיות במידה מסוימת של מהומה, אבל היו סמוכים ובטוחים שלאלה האחראים עליהם יש את הכוח לשמור אותם עד למינימום הכרחי. אף אחד לא יפסיד כאשר אתם בסופו של דבר תרוויחו כולם במובנים רבים אשר יבטיחו לכם חיים נוחים ושלווים. עוני וצורך יהפכו לנחלת העבר כיוון שלכולם יהיה מספיק לצרכיהם.

באופן כללי, השינויים יחסלו את כל צורות הזיהום ובמקומות בהם משימות "הניקוי" תיראנה מדהימות כמו הימים והאוקיאנוסים שלכם, ישנן טכנולוגיות שהן מעבר לידע הנוכחי שלכם אשר ייצרו תוצאות פלאיות בזמן קצר מאוד. בהשוואה לכדור הארץ החדש שממתין לכם, מצבכם הנוכחי הוא בבחינת חיים בימי הביניים החשוכים. אתם צריכים להיות מסוגלים להכיר אינטואיטיבית שינויים מעין אלה, כיוון שלפני שהתגלגלתם ידעתם את הפוטנציאל של כדור הארץ ואוכלוסייתו.  ברכות הוכנו ומוכנות כשהמשימות שכולכם נטלתם על עצמכם בהחלט לא היו קלות, אבל על פי רוב אתם כולכם נתקעתם בהן. אתם התגברתם ביחד על האתגרים שנזרקו אליכם ועכשיו אתם עומדים עם ראשיכם מוחזקים גבוה כשהניצחון הסופי על אנשי האופל מובטח. תינתן להם ההזדמנות להיטיב את הטעות של דרכיהם, כיון שאלוהים עדיין אוהב את כל הנשמות מבלי להתייחס לחטאיהם. אלוהים אינו נקמני ולא מעניש את אלה אשר חטאו, ובמקום זאת ניתנת להם כל הזדמנות לחזור אל האור כמו שלא ניתן לשנות את הניצוץ האלוהי.

העתיד הוא מרגש ומבחינות מסוימות מפצה על החיים הרבים שהיו לכם ברטטים הנמוכים. זכרו שאף פעם לא אולצתם לחוות את חוויותיכם ובתחילה התנדבתם להזדמנות לבלות את החיים בהפרדה לכאורה מאלוהים. האתגר היה שוב לנסוע בנתיב האור לתוך ההתעלות בסיום חוויותיכם, מהן זכיתם הרבה אבל תשתמשו בהן כדי לעזור לאחרים הנוסעים באותו נתיב. כול חוויה הינה בעלת ערך אפילו שבהתאם להבנתכם לא נראה לכם שהיא עוקבת אחר דפוס מסוים. כל נשמה תגדל בדואליות אפילו אם אתם לוקחים צעד אחורה על כל שני צעדים קדימה.

חלק מהאנשים מוטרדים מהמחשבה שהם יכלו לקחת גלגולים גם כגבר או אשה, כשבגופם הנוכחי אין הם יכולים לדמיין שזה מהווה שוני כלשהו. היו סמוכים ובטוחים שכולכם חוויתם את שתי צורות הגוף אחרת  הייתם הופכים ללא מאוזנים אם לא הייתם כך. ברטטים הגבוהים אתם בסופו של דבר הופכים לישויות אנדרוגיניות שזהו מצב מאוזן  שכולכם תשיגו. כפי שאתם עשויים לדמיין או חוויתם, בכל זמן כגבר או כאשה אתם עדיין תערובת של שניהם אבל בדרך כלל עם דומיננטיות למין בו נולדתם. אולם, אתם עשויים הייתם לשמוע על אנשים אשר מרגישים באופן חזק שהם נמצאים בגוף הלא נכון והם עוברים שינוי מין כדי להתאים את עצמם לכך. הבינו שחוויות מעין  אלה ידועות לנשמה לפני שהתגלגלה, והן מקובלות כחלק מהלימוד וההתפתחות שלהן.

אתם נכנסים לזמנים בהם האמת חייבת לצאת ובסופו של דבר כשהרטטים עולים, רק האמת יכולה להתקיים.  לכן זה יאפשר לאנשים לחיות עם האמת והם לא יחשבו על שום דבר בניגוד לה. אתם עשויים לשאול את עצמכם מדוע אתם הייתם רוצים שזה יהיה שונה. אתם יכולים להבין כמה נהדר ומרגיע זה יהיה לדעת שכל דבר מבוסס על האמת, ולכן ניתן להאמין לחלוטין לכולם. אתם תדעו שאתם יכולים להאמין במה שמספרים לכם ואף אחד לא מנסה לרמות אתכם או להשיג יתרון עליכם. אלה הן איכויות של אהבה אמיתית שהיא  אוניברסאלית ושום דבר פחות יכול להתקיים ברטטים הגבוהים. עשוי  שתהיה להם כברת דרך ללכת כדי להשיג רמות מעין אלה אבל דעו  לקראת מה אתם עובדים והיו מוכנים.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili
Attachments area