Followers

Friday 30 September 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 30 בספטמבר 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 30 בספטמבר 2016

האירועים עוברים כל יום לשלב קרוב יותר של הכרזתם, וכאשר המצב הוא חיובי ואלה הגבוהים מרוצים שזה בטוח לעשות זאת, הם יתקדמו ללא עיכוב. ההתרגשות גדלה במימדים הגבוהים כשאתם מתקרבים לנקודת השיא בזמן לה חיכו במשך זמן רב וזה בטוח כי צעד גדול קדימה יילקח בקרוב כיוון שיש לו את הפוטנציאל לקרות בתוך ימים. אולם, אל תתאכזבו אם שום דבר יתרחש כפי שנרמז, כשכל עיכוב  יהיה בשל סיבה טובה מאוד. למרות העיכובים, העובדה היא ששום דבר לא ישתנה, והשינויים האלה שאתם מצפים להם יבואו עדיין לידי ביטוי. ישנו זמן ומקום לכל דבר, וזה באינטרסים שלכם שההחלטות החיוניות ביותר נלקחות על ידי אלה שיש להם ראייה כוללת והבנה על מה שמתרחש על כדור הארץ.

סדר הגודל של מה שמתרחש הוא מעבר להבנתכם המלאה, אבל דעו שבשל זכויותיכם המיוחדות תהיו אלה אשר יחוו ישירות זמן נהדר מעין זה. אכן, אתם אלה אשר נבחרו להתעלות בגופכם הפיזי, וזה יהיה אירוע ייחודי. הבינו שבשלב מסוים, גוף כדור הארץ ה"עתיק" ישתנה לגוף בעל רטט גבוה הרבה יותר. הפתעה נעימה תהיה שאינכם יכולים למעשה לשאת קדימה שום דבר פחות מאשר הגרסה המושלמת של גופכם, חופשי מכל הפגמים והליקויים הקשורים לרטטים הארציים העתיקים. אולם, אל תצפו יותר מדי קרוב מדי, והכול יגיע בעתו עבור התעלותכם.  תיהנו מחזונכם  על כדור הארץ החדש החופשי מכל המעצורים וההתנגדות מאלה אשר רק משרתים את העצמי. הישארו מרוכזים וחיוביים ואל תלכו שולל על ידי מה שמתרחש מסביבכם. אתם יכולים לעמוד בתוך כול הצרות כאור קורן אשר ירומם אחרים.

האילומינאטי יוצרים את נפילתם האישית, אבל לא יעצרו אף פעם בניסיונם להשיג את שאיפתם לשלוט בעולם. שום דבר לא יעצור אותם מלעשות הכול וכמו חיה פצועה הם מסוכנים כאשר הם מאוימים. הישארו סמוכים ובטוחים כי כל מה שהם עושים יהיה חסר תועלת, כיוון שימיהם ספורים ומפלה בוהה בהם בפנים. אין פלא שכה הרבה מתרחש בבת אחת, אבל מחוץ לכאוס יגיעו סימנים מעודדים מאוד אשר יסמנו בבירור את ביטויו של העידן החדש. אתם והאור נמצאים בדרככם מעלה ובקרוב תשיגו את נקודת השינוי בה תעזבו את האנרגיות העתיקות מאחור לצמיתות, ותיהנו מפירות התקדמותכם.

כאשר אתם מתעלים אתם לא צריכים שום דבר מ"נכסיכם" כיוון שכל דבר שסביר כי אותו אתם צריכים כבר קיים במימדים הגבוהים. כמו כן יהיה לכם את הכוח ליצור בהתאם לצרכיכם, כשכוח המחשבה יאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים. מצבים פסיכולוגיים ישתנו וכיוון שאתם יכולים "לחשוב" על צרכיכם לידי קיום לא יהיה צורך לצבור עושר.  כבר ניתן יהיה לוותר על כסף כיוון שלא יהיה בו יותר צורך. שינויים רבים מבורכים אחרים יתרחשו כשהעידן החדש מיושם במלואו.

כל אחד מכם נבחר להיות נוכח בזמן חשוב מעין זה, כשלכולם יש משהו להציע אשר יעזור לאנרגיות החדשות לבוא לידי ביטוי. אתן נשמות עתיקות אשר עברתן גלגולים כה רבים והתקדמתן כה יפה כך שאתם מוכנים פוטנציאלית להתעלות. למדתם כול מה שהיה לרטטים הנמוכים להציע, נבחנתם היטב באש של הדואליות, ויכולים להתגבר על האתגרים הרבים שבהם נתקלתם. אתם ראויים לגמולכם באמצעות עזיבת הרטטים הנמוכים מאחור וכניסה לאושר ולשמחה של הרטטים הגבוהים יותר.

רק דמיינו כמה מרגש זה יהיה לפגוש את הגזעים האחרים אשר חיכו להזדמנות מעין זו לפגשכם, כאשר כיוונו אותם קודם לכן לא להתערב באבולוציה שלכם. ישנם אחרים אשר פשוט מעוניינים להיות חברים ולחלוק את הידע המתקדם שלהם אתכם. ישנם גם אלה אשר עקבו אחר התפתחותכם והבינו שאתם תעלו בקרוב עם אמא כדור הארץ. אלה מהרטטים הנמוכים גם ינועו וימשיכו את האבולוציה שלהם כמקודם. העתיד יהיה מלא בהפתעות, פגישות עם ידידים ותיקים אשר קרובים אליכם אשר בקושי יכולים לחכות לראותכם בשנית. החיים עבורכם  עשויים להיות קשים ממש עכשיו, אבל אל תהיו מיואשים כיוון שזה כמעט וודאי עבור אלה הקוראים מסרים אלה שאתם נמצאים היטב על הנתיב להתעלות.

האמת לגבי כל הנושאים ממתינה לכם ותינתן בזמן המתאים. חלק נכבד מההיסטוריה שלכם כפי שאתם מבינים אותה רחוק מהאמת ואלה הרוצים לשלוט בכם בלבלו אתכם בכוונת תחילה. אולם, כשהרטטים מתרוממים, זה נעשה קשה יותר להם להחביא את מניעיהם, והאמת מאחורי פעולותיהם  הופכת לגלויה יותר. אתן ישויות גדולות אשר עוכבתן במובנים רבים והמשמעות היא שחייכם היו משוללי התקדמויות אשר היו מרוממות מאוד את איכות חייכם. אולם, אל תתייאשו כיוון שכל הדברים יגיעו אליכם בעתיד הקרוב מאוד. מאחורי רבות מהחוויות  שהיו לכם נמצאים ישויות אשר מכוונות את האירועים על כדור הארץ. למרות שאלה השליליים גם מבצעים את תוכנית חייהם, התוצאה היא  שלאורך הנתיב עליו אתם נוסעים  הם המשיכו להציג לכם אתגרים אשר עזרו לאבולוציה שלכם. הן היו לפעמים מהירות ופראיות אבל אתם יכולים לראות את עצמכם באמצעותן, ואתם תתפתחו הרבה יותר מהר. לא משנה מה מתרחש, הכול הינו חלק מהתוכנית האלוהית להוביל אתכם חזרה אל האלוהות.

יש כה הרבה כסף ממתין להיות מחולק. יגיע זמן בו אף אחד יצטרך לחיות בעוני. זה יהיה מגובה באמצעות מתכות יקרות וערכן יישמר. אולם, כשאתם ממשיכים להתרומם, זה יהפוך בסופו של דבר בלתי נחוץ ובשום אופן לא ישפיע לרעה על איכות חייכם. חיו אהבה וחיים של אהבה, וזו תהיה חוויה נהדרת שאינה דומה לאף אחת ממה שחוויתם קודם לכן. העדיפות הראשונית היא לכסות את צרכיהם של אלה החיים בתנאים לא אנושיים עקב המלחמות והעימותים הארוכים, ובאופן טבעי המקור לצרותיהם יטופל ראשון.

כשאתם מסתכלים לאחור ומסביבכם,זה יהיה ברור שהשינויים הואצו,  ומתוכם מגיעה דרך מקובלת יותר של חיים. זה יגרום לפילוגים בין אלה אשר מקדמים בברכה שינויים, ואלה אשר ספוגים בעבר ולא יכולים לשחרר. אבל לא ניתן לעכב את השינויים כשהעידן החדש הוא היטב בדרך, ובקרוב תוכלו לראות ראיה לכך. מה שהמתנתם לו ממשמש ובא וההודעות להשפעה זו ייעשו בקרוב. זמנים נהדרים לפניכם ואתם תגלו שההמתנה היתה כדאית מאוד.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator: Gili

Saturday 24 September 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 23 בספטמבר 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 23 בספטמבר 2016

בכל רחבי העולם ישנם עימותים ומלחמות כשכוחות האופל מנסים להדוף את ההפסדים שהם חווים. זה לא יועיל כיוון שכוחם מתרסק והם מאבדים שליטה על התוצאה של האירועים. ימיהם ספורים כיוון שמנהיגיהם לא יכולים יותר לפקד על תומכיהם להשיג את התוצאה אותה תכננו. הסוף של כוחם והשפעתם  נמצא באופק ואין שום דבר שהם יכולים לעשות כדי לשנות את התוצאה.  בסקירה מהצד של מה שמתרחש, לא תדעו את העובדות האמיתיות כיוון שכה הרבה מתרחש בו זמנית. אולם, אלה שעובדים לסיום פעולות האיבה ולמען שלום עולמי, מוצבים במקום בו הם יכולים להשפיע על מה שמתרחש וחשוב יותר על התוצאה.

ישנה כברת דרך ללכת לפני שזה יהפוך לברור ששינויים גדולים נמצאים בדרך. ברגע שהם יתחילו, העניינים ישתנו במהירות. יינתן ביטוי לכל מה שהובטח לכם ביחסית זמן מהיר, כשההכנות כבר החלו. הנחמה בצורך לחכות כה זמן רב לפעולה,  היא שנשמות רבות יותר יתעוררו אל האמת. מנת האור עלתה וגידול משמעותי ברטטים התרחש. לא ניתן להכניעכם ושום דבר ישנה את התוצאה אשר תראה את אלה מהאור מתעלים. סוף סוף, אתם תתחילו את המסע אשר ייקח אתכם חזרה מהיכן שהגעתם ואותו תמיד ידעתם באופן תת הכרתי, כפי שידעתם את התוצאה כאשר בחרתם ליפול לתוך המימדים הנמוכים כדי לחוות נפרדות.

ברגע שחזרתם לרמות הגבוהות יותר, יהיו  לפניכם חיים נהדרים. כישות גלקטית אתם תהיו חופשיים לבחור את חווייתכם הבאה, אבל עם מבט להמשך האבולוציה המתמשכת שלכם. בכל השלבים תמיד היתה עזרה כדי לאפשר לכם להחליט  מהן האופציות הטובות ביותר אבל הבחירה הסופית היתה שלכם. בכך שזכיתם ביותר חוויות במימדים הנמוכים, אתם גדלתם כנשמה, וכל הגדול ביותר יהיה עבור כך. למעשה, קצב התפתחותכם היה מהיר יותר מאשר אם הייתם נשארים ברטטים הגבוהים.

הישארו ממוקדים בתוך האנרגיה האישית שלכם ואתם תוכלו ליהנות מהשינויים שנמצאים במיידית לפניכם.  ההתמרה של חברתכם ושל חייכם תהיה מופלאה, בעיקר מפני שזה ישנה  את הדרכים הנחוצות לרומם אתכם. באירועים הרגילים מתן ביטוי לשינויים מעין אלה ייקח זמן רב, אבל מרביתה של העבודה הקשה כבר התרחשה. הרבה ממה שממתין לכם נשאר פשוט מחוץ לטווח ראייתכם כמו הערים של אור אשר תפתענה אתכם באשר לפאר שלהם. כפי שכבר ספרו לכם,  הראשון הוא כה קרוב למתן ביטוי ובעקבותיו יהיו הרבה יותר.

שום דבר לא מתרחש בלי שיש לו מטרה ספציפית, כך שכאשר האירועים מתרחשים ליחיד או לקבוצות של נשמות, זה יהיה אפשרי להבין את הסיבה. בדרך זו החוויה תהיה בעלת ערך ואם אין היא לשם ניקוי קארמה, אתם תוכלו להבין את המטרה. כל דבר אשר קורה הוא בעל חשיבות בדרך מסוימת אפילו שאין זה גלוי לכם. שיעור שנלמד באמצעות חוויה ממשית כרוך  בכך שתהיה לו השפעה עליכם, וקרוב לוודאי לא יישכח. לכן, כאשר יש לכם חוויה נחוצה, נסו להבין את הסיבות מאחוריה. בדרך זו, אתם תצטרכו רק לעבור את השיעור פעם אחת. כאשר מדובר באבולוציה, החיים יהיו חסרי תכלית אם היא לא תיתן לכם הזדמנויות להתפתח.

כאשר אתם נמצאים על סף לימוד כה רב על האבולוציה האישית שלכם, זה חשוב שאתם תרשמו את חוויותיכם. שיעור שנלמד לא יחזור לכם בהכרח בשנית כך הבטיחו כי כאשר אתם נבחנים אתם תקחו את האתגר ברצינות. אם אינכם עושים זאת, קרוב לוודאי שהוא יגיע בשנית. אין אתם נבחנים מעבר ליכולותיכם כך שאתם צריכים לצפות לצאת מנצחים. עשויים שיהיו לכם חברים או קרובים שלא נראה שיש להם אתגרים גדולים כלשהם בחייהם, אבל הבינו כי שבחלקו אתם בוחרים כמה מהר אתם מתקדמים. כיוון שאנו נמצאים באחרית הימים, זה רק טבעי שנשמות אלה  אשר קרובות לסיום, ירצו לנסות ולנקות כל קארמה שנותרה  כך שהיא תאפשר להם להתעלות עכשיו.

היקום מלא בחיים, אשר אלה שקיימים במימדים הגבוהים לא יכולים להיראות על ידכם. אולם, באירוע בו צורות חיים מעין אלה רוצות להיראות, הם תנמכנה את רטטיהן והם תעשינה זאת למטרת ביקור בכדור הארץ שלכם. נשמות מתקדמות יותר תוכלנה גם לקחת גוף פיזי אם יש להן צורך לבצע עבודה כלשהיא עלכדור הארץ. המימדים מתמזגים במקומות וכאשר זה קורה, אתם עשויים לראות "חזיונות" של הגבוהים יותר, וראייה מעין זו לעיתים ידועה כחזיונות שווא. כמו כן "אלה שאינם נראים" חולקים את אותו חלל כמוכם, אבל לפעמים אנשים יראו  אותם לזמן קצר לפני שהם נעלמים שוב.

אנשים רבים עוברים דרך תקופה מאתגרת, בניסיון לחיות את חייהם באופן הטוב ביותר האפשרי ולהימנע מלהיתפס בבעיות שליליות. אלה אשר משיגים זאת  עושים כך באמצעות התרכזות על כול מה שהוא חיובי, וחיים באנרגיה של אהבה לכל האנשים. זה קשה כאשר אתם מתעמתים עם אנשים או עם מצבים עוינים, אבל כל עוד אתם יכולים להישאר מרוכזים בתוך האנרגיה האישית שלכם, אתם תשרדו. כל פעם שאתם מצליחים אתם מחזקים את עמדתכם האישית, וגדלים לנקודה בה אתם מעל תגובה לשליליות מסביבכם. זה עשוי להישמע קשה, אבל היו סמוכים ובטוחים שזה הלך-רוח שאתם משיגים, ואתם נהפכים לבלתי מושפעים בהיותכם אהבה בפעולה.

אתם תגלו שאנשים ירגישו רגועים ויתרוממו על ידי האנרגיות הגבוהות שלכם, ויתפלאו איך השגתם זאת.  כל האופן ודרך החיים שלכם תמשוך אחרים אשר עשויים להגיע אליכם לעצה, ולרצות ללמוד את סודותיכם. אין שום סיבה מדוע אתם צריכים לא לספר להם, ולעודד אותם ללכת אחר הדוגמה שלכם. בהראותכם אהבה אוניברסאלית בכל המצבים, זה מה שהם ינסו להשיג, וזה קל יותר להגיד מאשר לעשות אבל יש צורך להתחיל במקום כלשהו בזמן כלשהו. כל נשמה בשלב מסוים תתמודד באתגר מעין זה ואם הם מחויבים להצלחה, אין סיבה מדוע הם לא ישיגו אותה.

עשו את המיטב אפילו אם אתם נכשלים לפעמים, כיוון שזה טוב יותר שניסיתם מאשר לא ניסיתם בכלל. כול חוויה מקדמת אתכם מבלי להתחשב באם אתם מרגישים שאתם מתקדמים. יש לכם גם את מדריככם הנאמנים בהישג יד אשר מלווים ומעודדים אתכם להמשיך ללכת. הם יודעים שמאמציכם  יתוגמלו בבוא העת ושאתם תצליחו, לכן הישארו חיוביים ובטוחים ביכולותיכם.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי. אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

 Translator: Gili
Attachments area

Saturday 17 September 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 16 בספטמבר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 16 בספטמבר 2016

נראה היה שהעניינים המתייחסים ל"שיערוך" הגיעו לנקודה בה כל מדינות ה- G20המעורבות מוכנות עכשיו להתקדם. זה פשוט עניין עבור אלה האחראים להסדיר את המהפך, כך שהוא יבוצע באופן מתואם.  זה יהיה הצעד ההיסטורי הראשון לקראת יצירת שלום על פני כדור הארץ. ישנה עדיין כברת דרך לעבור לפני שניתן יהיה להצהיר על שלום מוחלט וכל מדינה תדע כי בכך שהם חתמו על דו קיום של שלום, הם נמצאים בסיכון שיגורשו מכדור הארץ אם יפרו אותו. לכן, שמחו כשההמתנה הארוכה כמעט עברה ועתיד של שלום מובטח עבורכם ועבור אלה שיבואו בעקבותיו.

אתם עשויים לתהות איך ניתן יהיה לרסן את אנשי האופל שנותרו, אבל היו סמוכים ובטוחים כי עושי הצרות יוסרו מהפלנטה, ויימצאו במקום בו אין הם יכולים יותר להפריע לשינויים המתוכננים על פני כדור הארץ. זה אפשרי שרבים מעובדי אנשי האופל ייכנעו ולא יהוו יותר סכנה לאוכלוסייה. כשכדור הארץ החדש עולה, לא יהיה מקום לנשמות אפלות כלשהן או לפעולותיהן השליליות. בקרוב מאוד, הפרויקטים הרבים שהתעכבו אשר ירוממו את כדור הארץ, יכולים להתחיל ולהביא לתוך ההוויה את השינויים המבורכים שעומדים לקחת אתכם במהירות מלאה לתוך העידן החדש.

רבים משערים מה עשוי להתרחש במרוץ לבית הלבן, עכשיו  עם  ביטוי הספקות לגבי בריאותה של הילריקלינטון ((Hilary Clinton. לא נראה שדולנד טראמפ (Donald Trump) משתוקק להפוך לנשיא וברניסנדרס (Bernie Sanders) מחכה מאחורי הקלעים. המצב נראה פתאום בלתי וודאי, כשטראמפ התקרב בצעדי ענק כיוון שקלינטון חוותה לאחרונה עלייה חדשה בתמיכה. בוודאי שהאילומינאטי חייבים להיות מודאגים מאוד על האופן בו האירועים פנו כנגדם. היו סמוכים ובטוחים שבכל מה שמתרחש האור ינצח ושום דבר לא יימנע את מצעדו קדימה לניצחון.

אין ספק שכשהרטטים עולים, יותר אנשים מתעוררים למה שמתרחש, וכתוצאה מכך מתחילים לשאול שאלות בעוד שקודם לכן הם קבלו את מה שספרו להם. לדוגמה, 9/11 לא נעלם אף פעם וידועה הוכחה נוספת שזו היתה הריסה מתוכננת על ידי משפחת בוש.  זה תמיד היה צפוי שבסוף המחזור הישן, הרבה יתגלה אשר יביא את האמת על פני השטח. היו השערות במשך זמן רב באשר למי שעמד מאחורי 9/11, אבל עכשיו הראיה  בלתי ניתנת להכחשה ואלה האחראים יישפטו. אף אחד לא יכול להימלט מלהתמודד עם האמת.

כאשר אתם סוקרים את חייכם, אף אחד לא רוצה להצמיד אתכם לאדמה אבל אם טעיתם, הטעויות חייבות להיות מוכרות. לאחר מכן אתם יכולים לדון עם מדריככם על פעולותיכם העתידיות עם מבט לחוויות נוספות כדי להתגבר על פגמיכם. אולם כיוון שאתם נמצאים בסופו של מחזור, בתלות בטבען של "טעויותיכם" עשוי שלא תיווצר קארמה וחוק החסד יפעל.  כפי שהצהרנו קודם לכן, מטרת סקירת החיים היא לא להעניש אתכם בגין טעויותיכם, אלא להסכים לדרך של חוויה נוספת אשר תעזור לכם להתגבר עליהן.

זכרו שכול חוויה הינה בעלת ערך, אבל אם נתיבכם לוקח  לכם זמן רב יותר כדי להתעלות, זה גורם למעט שוני או בכלל לא. יש לכולכם אינסוף כדי להצליח, ואף אחד לא ילחץ עליכם לגרום להתקדמות מהירה יותר, אבל יעניק לכם בבירור כל עזרה. מדריככם עברו דרך אתגרים מעין אלה לפני כן והם מנוסים מאוד כדי לסייע לכם. קראו להם בכל זמן שאתם צריכים עזרה והם יהיו מרוצים להיות לשירותכם.

ישנם שני נתיבים עיקרים שנושאים את האנשים קדימה. אחד מוגבל לרטטים הנמוכים כיוון שהוא מנסה ליצור נתיב דרך המהומה והבעיות בתוך המימד השלישי. נתיב נוסף עושה את התקדמותו לרטטים הגבוהים באמצעות כוחו של האור כשהוא גדל חזק וחזק יותר. שני הנתיבים לא יכולים להמשיך בניגוד ובסופו של דבר רק האור יישאר, ויצליח. הוא כבר שועט קדימה כשיותר נשמות מתעוררות ויכולות לראות דרך אחיזת העיניים המתרחשת. האמת נמצאת שם ואלה אשר יכולים למיין באופן אינטואיטיבי את האנרגיות החיוביות מהפסולת בהחלט יתקדמו. אתם תוכלו לזהות את אותן נשמות שאתם יכולים להאמין בהן, ולעקוב אחר תכתיביהם כדי לקבוע את נתיבכם.

יינתן לכם כל עידוד למצוא את נתיבכם האמיתי. ברגע שמצאתם אותו, אתם צריכים לעשות התקדמות מהירה בהכנותיהם להתעלות. כתמיד, ייעזרו לכם כדי להתגבר על כל הבעיות כלשהן שעשויות להתעורר. אם משהו מרגיש נכון, אזי אתם עשויים להיות בטוחים שזה זה. זהו בעזרת נשמות אלה אשר באמצעות עבודתן יכולות להיראות כאלה של האור, ועקבו אחר עצתם או תורתם כאשר אתם צריכים עזרה. בזמן זה, משתמשים בנשמות רבות כדי להפיץ את האור ואת האהבה. בעזרת ניסיונכם אתם צריכים להיות מסוגלים לזהות את אלה אשר הינם המורים עבור העידן החדש.

השינויים הרבים שממתינים להכרזתם יהיו בקרוב עליכם, ולא יותר לאף אחד להפריע להם. התבנית נקבעה והכול מוכן להתקדם, אולם שינויים מעטים יכולים להתרחש בדרך של התאמה. מה שעומד לקרות עכשיו, אתם נמצאים בזמן שמכונה "הקציר של הנשמות" שהינו התעלותכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר. אתם נסעתם רחוק וחוויתם חיים רבים, כאילו התעוררתם משנתכם הארוכה בלילה האפל של הנשמה. כפי שאתם עומדים היום, אתם אלה שרוממו את עצמכם ומסוגלים להבחין במה שהינו של האור, ממה שנשאר באפילה.

אמצעי התקשורת עדיין נמצאים במידה רבה בשליטה של אלה שתומכים באנשי האופל. אבל שוב  ישנם השינויים שתוכננו כך ששירות חדשות אמיתי ואמין  יהיה זמין. בתנאי שאתם מבחינים לעת עתה כי האינטרנט הינו המקור הטוב ביותר של החדשות, כיוון שהוא נותן לכם עדכון מהימן באשר למה שמתרחש בעולם. אתם נוטים להסתכל אל המערב כדי לקבל את המידע שלכם וזהו נכון לעכשיו המקור הטוב ביותר שלכם. אבל כשהאמת נחשפת, זה יתפרס ברחבי העולם, ובסופו של דבר כל הנשמות תהפוכנה למודעות.

זה כה חשוב שכולכם אשר מצאתם את הדרך קדימה ממוקדים על כל מה שהינו חיובי. בעשותכם זאת, אתם נותנים את כוחכם לאנרגיות שמביאות את השינויים לתוך ההוויה, ולא ניתן להצהיר פעמים כה רבות כי על מה שאתם מתמקדים אתם נותנים את האנרגיה שלכם, אפילו שזה עשוי לא להיות כוונתכם. האור הכריע את הכף עם זאת אין אתם צריכים להירגע מלאחוז בעמדה חיובית. יש הרבה להיעשות ובקרוב מאוד רבים מכם ייקראו כדי לתפוס עמדה בולטת בהתייחס לשינויים.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website:
Translator: Gili
Attachments areaTranslator: Gili

Friday 9 September 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 9 בספטמבר 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 9 בספטמבר 2016

הזמן ממשיך והתקדמות רבה ממשיכה להיעשות בתחילת השינויים שהמתנתם להם במשך זמן רב. מנקודת מבטכם, חוויתם את מה שנראה כמו סדרות של עיכובים, מכיוון שאלה היו צעדים נחוצים המבטיחים שברגע שהם נעשים, שום דבר לא יכול למנוע את התוצאה המיועדת. היו סמוכים ובטוחים שעבודה רבה נעשית מאחורי הקלעים ו"ההתקדמות" תינתן כאשר הכול במקום כפי שנדרש. כוחות גדולים יותר מאשר אלה על כדור הארץ מפקחים על כל הפעולות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי המטרה הסופית היא ניצחון מושלם של האור. לכן זה חשוב מאוד שאתם תמיד ממשיכים להתמקד על השינויים הרצויים שעומדים להתחיל בקרוב. התכנון לתקופה זו התרחש במשך זמן רב מאוד, ולא יהיה ניתן לשום דבר לדחות את התוצאה רחוק יותר. עומדים להלל את עובדי האור בשל תמיכתם הנצחית ואמונם החיובי בעתיד.

כשהרטטים ממשיכים לגדול, כך שהשפעתם היא התרוממותם של אלה שיכולים להגיב. כתוצאה מכך, זה הופך לקל יותר במידת מה להאיץ את השינויים שמוכנים להיות מיושמים. הם בסופו של דבר ישנו את  השקפותיכם על החיים באפשרם יותר זמן אינדיבידואלי לעקוב באופן מלא אחר תוכנית חייכם האישית. האמת תהיה כוחכם, כשהזמן חולף אתם לומדים את ההיסטוריה האמיתית שלכם, ויודעים את הכיוון בו אתם צריכים לצעוד. זמן רב אבד ברדיפה אחר מטרות שווא, עם זאת החוויות תחזקנה את מסירותכם לשמור על הנתיב הנכון. רבים תוהים איך שינויים ממשמשים ובאים  יכולים להיות מוצגים מבלי לגרום לבלבול. התשובה היא  שתכנון זמן זה בוצע בקפדנות, ובכפוף לשינויים באם מצבים חדשים יציגו את עצמם. הגיבויים של התוכנית הם מספרים גדולים של ישויות מתקדמות אשר תגלינה את עצמן כאשר הנסיבות נכונות. הם עקבו אחר התקדמותכם במשך תקופות של זמן ועכשיו מוכנים לעזור לכם לעבור על המכשולים המעטים האחרונים. הניצחון הוא שלכם והוא לא יישלל מכם.

חוץ מנוכחותם של הישויות הגלקטיות, חייתם במצבים מוגבלים מאוד, ואנשי האופל כלאו ושלטו עליכם. אולם, אף פעם לא יאפשרו להם לממש שליטה מעין זו עליכם, כיוון שעתידכם תוכנן להסתיים בהצלחה מושלמת ובהזדמנות להתעלות. זה נורמלי בסופו של מחזור בתנאי שהאור השיג את הרמה הנדרשת. המשמעות היא  שהתעלות מובטחת עבור אלה השואפים להתרומם, ואתם יכולים לעשות זאת מעל האתגרים שניתנו לכם. המשמעות שהנכם יכולים לבטא את עצמכם עם אהבה אוניברסאלית, בכך  שהינכם מקבלים שאתם כולם אחד. אין זה קל לקבל את כל האחרים כאשר אתם חווים דואליות, כיוון שהיא מתמקדת על נפרדות ומדגישה את השוני בין אנשים. מרבית הזמן אנשים רואים עצמם כשונים אחד מהשני, גורמים  שזה יהיה קשה להתאחד באהבה ובהבנה אמיתייים.

עובדי האור עוזרים לאחרים על ידי דוגמה והמשמעות היא שכל נשמה מבינה שכולם הם אחד.  בכך שאתם מתייחסים לאחרים כשווים לכם, אתם מראים חמלה והבנה וזה יעזור לרומם את אלה מסביבכם. אפילו הפעולה הקטנה ביותר של אהבה משפיעה על אחרים ובסופו של דבר הם יעקבו אחר הדוגמה. אין אתם צריכים בהכרח להשתייך לקבוצות תרגול כדי להראות את אהבתכם לישויות אחרות, כיוון שאין זו מחוייבות  לאף אחד מהם. אלוהים הוא אהבה וכול מה שיש. נטייתכם הטבעית היא להיות ישות אוהבת, אבל חוויותיכם בדואליות למדו אתכם שלא כולם שווים ושחלק צריכים להיות מנודים ולא מוערכים. אולם, כאשר אתם גדלים באמצעות החוויה, אתם מתחילים להבין את האמת ויכולים לקבל את כל הנשמות למרות הופעתם החיצונית או אמונותיהם.

ביניכם ישנם ילדים צעירים רבים אשר הגיעו להוביל את הדרך מחוץ לבלבול שנוצר על ידי מערכת החינוך שלכם. היא מגבילה את הסגנון ואת הצמיחה של אלה אשר אחרת היו עוזרים להראות את הדרך להבנה מלאה של העצמי האמיתי שלכם. בנקודה מסוימת בקרוב, האמת צריכה להיות מטופלת ויהיה וויתור על מידע לא מדויק.  צמיחה אמיתית לא תקרה כל זמן שאתם מנסים להתקדם בהתבסס על מידע כלשהו שמשמעותו לעכב אתכם בכוונה. האמת תהיה בסופו של דבר מה שתישאר כיוון שכל המידע הכוזב נמחק, והזמן מתקרב כאשר אפילו ההיסטוריה שלכם צריכה להיכתב מחדש כדי לשקף את האמת של המסע באמצעות דואליות. לאורך המחזור הזה, אתם נאבקתם למצוא את העצמי האמיתי שלכם, וזה נחוץ להבין איך זה התרחש. לאחר מכן, אתם תוכלו להתפתח הרבה יותר מהר והאמת תתבסס אחת ולתמיד.

מלחמה וכל מיני דברים המשותפים איתה לא יכולים להמשיך קדימה לתוך העידן החדש, לכן מאפשרים לשלום קבוע להתבסס בתקיפות. אתם כבר מתקרבים לכזו נקודה בזמן שאתם תגלו תנועה כללית להקמת חברה חדשה. חברה החופשית מדעות קדומות או מלמודים מזויפים ומתבססת על אהבה ועל אור. מכאן נובע שישויות אלה המסרבות לוותר על דרכיהן הישנות, תמשכנה כמקודם אבל תעבורנה למיקום שונה כדי להמשיך את חוויותיהן. בבוא העת, תינתן להם הזדמנות נוספת לשנות את דרכיהם ולחזור אל האור.

באופן טבעי אנשים ידאגו לגבי גורלם של חברי המשפחה האחרים או חברים, אבל כל עוד הם מודעים כי לכל הנשמות ניתנות הזדמנויות דומות להתפתח, ונעזרות לשמור על נתיב האור שלהן, לא יהיה צורך בדאגה. בזמן זה, זה חשוב ביותר שאתם תתמקדו בצרכיכם האישיים. אתם תדעו באופן אינטואיטיבי אם אתם הופכים למפותחים יותר כאשר אתם מגלים שזה נהפך לקל יותר להישאר בתוך האור, ולהישאר רגועים כאשר האחרים מוטרדים. בנסיבות מעין אלה, נוכחותכם יכולה לעזור להשפיע על האחרים גם להישאר רגועים, ואם אתם נמצאים בקבוצת אנשים עם מיינד זהה, הכוח גובר מאוד.

כוחכם למעשה גובר כל הזמן ויהפוך לבולט יותר כאשר מדובר במחשבותיכם. לדוגמה, זה עשוי להפוך לגלוי כאשר מדובר בריפוי עצמי ואפילו בריפוי מרחוק. זכרו שכאשר אתם שולחים החוצה מחשבות של ריפוי, הם מגיעות למטרתן המיועדת, אבל חלק מהנשמות מקימים מחסום כנגדן. באופן כללי, אהבה ללאתנאי היא הכוח מאחורי ריפוי ובלעדיה  ההשפעה ממוזערת.

מתרחש הרבה על כדור הארץ אשר יוביל בקרוב להודעות להן המתינו זמן רב. כיוון ש"שערוך מחדש" של הכול נמצא על הבמה כאשר הבדיקה הסופית יכולה להיעשות כדי להבטיח כי התיעוד הנחוץ נמצא במקום. לכן אין זה דמיון שיש לכם זמן רב יותר לחכות. אתם עשויים להיות בטוחים שברגע שהשינויים יהיו בדרכם, לא יאופשר לשום דבר להפריע לתוצאה. השלב נקבע וכל אלה הלוקחים חלק מוכנים להתקדם בהתראה קצרה.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.



באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili

Saturday 3 September 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 26 באוגוסט 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 26 באוגוסט 2016

צריך להיות ברור לכם שהעניינים מתקרבים לסיום כאשר מדובר ב"שיערוך". העבודה הקשה נעשתה ועכשיו נותר להכריז על השינויים שיהיו ההתחלה של תקופה חדשה עבור המין האנושי. ניסיון אחרון מאוד לעשות זאת עוכב עם זאת על ידי פעולה אחרת של אנשי האופל, אבל זה נפתר בקרוב ואתם שוב מוכנים להתקדם. אנשי האופל נעשים מוגבלים באיטיות אבל עדיין מנסים ומונעים מדברים להשיג את המסקנה הרצויה. אולם, יכולתם להפריע  למה שמתרחש או לדחות את ההתעלות הופכת פחות ופחות אפשרית. לפעמים, פעולותיהם גובלות בייאוש כשהרשת סוגרת עליהם והם לוחמים עד הסוף כדי למנוע צדק. אולם, אין דרך שהם יכולים להימלט מגורלם ולתת תשובה לפשעים הרבים כנגד האנושות.

באופן כללי, רמת התודעה על פני הפלנטה כדור הארץ ממשיכה לעלות וזה יהיה כך עד שתודעה מלאה מושגת. כל נשמה תהיה מושפעת כשהרטטים עולים, והשאלה היחידה שנשארת באם הם יכולים להמשיך לעלות איתם. חלק מהנשמות ימצאו זאת קשה ויסלדו מהבלבול שנוצר, ולא יוכלו להבין מה מתרחש. שחרורם ממצב זה לא יגיע עד שהם ינועו ממקומם הנוכחי על כדור הארץ, לרמת רטט שתעזור להם להרגיש בנוח. אבל כולם יתפתחו בהתאם לצרכי כל אחד וכל נשמה תמצא את עצמן בדיוק היכן שהן צריכות להיות כדי להמשיך את האבולוציה שלהן.

המסר לכל אחד הוא לשמור על מיקודכם על פני המסע קדימה ולא להסס או להיות מוסח ממה שמתרחש מסביבכם. עד שעובדי האילומינאטי יהיו במקום בו אין הם יכולים להפריע בהתקדמות שנעשית על ידי כוחות האור, מידע מפוברק עדיין יהיה  קיים בשפע. אולם, אלה  שעקבו מקרוב אחר ההתפתחויות יוכלו להבחין באמת. מרביתם הגדולה של אנשים יהיו מבולבלים על  ידי מה שמתרחש אבל כשהאירוע כמו ההכרזה על רפובליקהחדשה בארצות הברית ייעשה, כיוון האנושות יהפוך לקצת יותר ברור. שינויים דרושים כדי להעביר את המדינות בחזרה לתוך ידיהם של העם ויתקבלו בברכה כך שיהיה להם יותר מה לומר על האופן בו דברים מתנהלים.

שום דבר שנמצא על כדור הארץ יכול למנוע את השינויים מלהתרחש. זה הכל חלק מהתוכנית עבור התרוממותם של בני האדם לתוך מימדים גבוהים יותר. אתם תגיעו לשם אם הרווחתם זאת, ובשלבים שונים לכל הנשמות ניתנה הזדמנות להתפתח מספיק כדי להשיג את ההתעלות. בבירור, רבים לא מוכנים לנקוט בצעד מעין זה, אבל האבולוציה שלהם תמשיך בדרך שמתאימה לצרכיהם. במציאות, אין דבר כזה כמו זמן כך שכל נשמה יכולה לעקוב אחר נתיבן האישי מבלי להרגיש  שהן נכשלו בדרך מסוימת. כולם יקבלו כל עזרה ויכוונו כדי להבטיח שהם ממשיכים בדרך שמבטיחה את האבולוציה הסופית שלהם.

בתוך המיינד של בני האדם שום דבר הוא בלתי אפשרי ואם אתם הגדרתם בהחלטיות משהו, במרוצת הזמן זה יבוא לידי ביטוי. אולם, בזמנכם הנוכחי "מכשולים" כמו קארמה יכולים לגרום לעיכוב, אבל ברגע שהיא מנוקה, הדרך נפתחת עבורכם להתקדם. מדריככם ידעו כמובן מה הטוב ביותר עבורכם אבל בחשבון הנפש הסופי לכם יש את המילה האחרונה בעניין. השתמשו באינטואיציה שלכם בכל הזמנים כדי להעריך להיכן חוויותיכם צריכות להובילכם. חלק מהנשמות יעדיפו להישאר בנתיב הדתי שבאותו מקרה זה יהיה נכון עבורם. זו תהיה הוכחה שזה יהיה קשה בזמנים הדורשים מכם מידה רבה של אמון. אין זה משנה אחר איזה נתיב אתם עוקבים כיוון שזה נכון לומר שהכול בסופו של דבר ימצאו את דרכם הביתה.

כל הדברים שהתרגלתם אליהם יהיו כפופים לשינוי או יוחלפו אם אין להם מקום בעידן החדש. כבר נאמר לכם שההמצאות שממתינות להצגתן  הינן בכמה מקרים משנים את העולם, וזו רק האי ודאות של זמנכם הנוכחי שמעכבים אותן. אנשי האופל לא רוצים לוותר על כוחם וביהירות מאמינים שהם יכולים עדיין להכתיב להמונים.  הכול יהיה לשווא ולא רק כוחם אלא גם עושרם יוקטן די בדרמטיות. לכן זה רק ענין של זמן לפני שהם יכולים להיות מוסרים למקומות בהם אין הם יכולים יותר להפריע באבולוציה שלכם. אין ספק כי התקדמויות גדולות נעשו בינתיים ולא יעבור זמן רב לפני שזה יהיה אפשרי להציגן.

הכוחות הצבאיים כמו אלה יתפרקו וכוח משטרתי עדיין יהיה נחוץ ויחליפם, אבל כל צרה קטנה נחזית. בסופו של דבר, האנושות תיקח את מקומה בין האומות השלוות, ותיהנה מחופש התנועה שהולך עם זה. ברור שזה ייקח זמן להביא את השינויים אבל עזרה תינתן לכם. העתיד הוא בבירור זהוב והוא גמול ראוי לניצחונכם על אנשי האופל. אולם, שתהיה לכם חמלה וסליחה עבור אלה כיוון שכמוכם הם שיחקו את תפקידיהם שמונו להם כדי לעזור לכם להתפתח. הייתם צריכים להיבחן באש של הדואליות, וסיימתם כמעט את הצורך לחוויות נוספות מסוג זה.

שלום בר-קיימא הוא משהו שהמתנתם לו זמן רב על מנת שיאפשר לכם לחיות את חייכם בהרמוניה ובאהבה עם כל האחרים. כמו כן, לעשות זאת מבלי לפחד מהפרעה כך שאתם יכולים ליהנות מהחופש עד תום. זמנים מרגשים נמצאים לפנינו ופגישות עם אחיכם ואחיותיכם הגלקטיים יבססו את הקשרים  שהיו לכם לפני הנפרדות כדי שתוכלו לחוות דואליות. אתם כולכם גדלים דרכם ומסוגלים לעזור לאחרים  שמתמודדים בתקופה דומה של אבולוציה. אתם עומדים להיות מבורכים  בגין סיום מוצלח מעין זה כיוון שהיו זמנים בהם האנושות נכשלה להתרומם והיתה נאלצת שוב להתחיל כמעט מההתחלה.

ימים סוערים נמצאים לפנינו אבל היו סמוכים ובטוחים שמתוך כל זאת יגיע שלום אותו חיפשתם במשך זמן רב. ידוע שרבים מכם התעייפו מההמתנה הארוכה לארץ המובטחת, אבל השלבים הסופיים להצלחה יכולים רק להילקח כאשר זה בטוח באופן מושלם לעשות זאת. בינתיים, אתם לומדים יותר על מה שקיים לפנינו וזה לא משנה אם אתם התגלגלתם בצורת אדם או נמצאים במימדים הגבוהים יותר, כיוון שאתם עדיין תיקחו חלק בשינויים. זה עוזר אם אתם חוזים מה משמעותו של העידן החדש לכם ובדרך זו אתם תמשכו את האנרגיות החדשות לעצמכם. עזבו את הישן מאחור כיוון שהוא שירת את מטרתו והוא בכל מקרה ייעלם באטיות לתוך ההיסטוריה. אפילו ההיסטוריה הידועה שלכם כפי שנרשמה השתנתה כדי לחזק את אחיזתו של האילומינאטי בכם.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili



Friday 2 September 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 19 באוגוסט 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 19 באוגוסט 2016

אתם אשר אוזניכם על הקרקע (מקדישים תשומת לב לרמזים לגבי מה שעומד לקרות) תדעו שה"שיערוך" הוא כה קרוב, וביחד עם שינויים אחרים עומד לסמן בקרוב את התחלתם. משימה ענקית מתקרבת לסיומה ותיתן לכם הוכחה שלא מוטלת בספק כי האילומינאטי אבדו את יכולתם להכתיב את האירועים בהתאם לרצונותיהם. הם עדיין קיימים כמטרד עד שהם ייעצרו כך שזה יהיה גורלם המוחלט. כהוכחה לכך, מהלכים שהמתינו לזמן הנכון יכולים עכשיו להתקדם.  הכוחות השליליים מתענגים מהפרסום על מה שפעולותיהם גורמות, אבל בשום אופן יש לדברים את דרכם האישית. כוחות האור עובדים בהתמדה מאחורי הקלעים בהעדיפם לשמור על כוונותיהם סודיות ככל האפשר. האמת היא שהם עולים על הכוונות השליליות מכל הבחינות, ומסוגלים להבטיח שהעניינים לא ייצאו משליטה. הם מאפשרים להם להתפתח כמתוכנן ולא מפריעים עם קארמה או עם תכתיבים של כוחות האור הגבוהים. היו סמוכים ובטוחים כי מה שמתרחש במהלך חוויותיכם בשליטה כדי להבטיח שאחרית הימים תתפתח כמתוכנן.

לנשמות אלה אשר אינן מודעות לתמונה הגדולה יותר, נראה יהיה שכל דבר הוא כאוטי, עם זאת הכול בשליטה של אלה המבטיחים כי עוקבים אחר תוכנית של בני האדם.  זכרו שכולכם התנדבתם ברצון לחוות נפרדות, והסכמתם לאתגר למצוא את דרככם חזרה אל האור. כיחידים וכמין האנושי, אתם הודרכתם מאז שהמחזור החל ואפילו כאשר אתם מתעלים, ישנן תמיד ישויות גבוהות יותר המדריכות את חוויותיכם. באמצעותן אתם גדלים חזקים יותר ומסוגלים לשמור על קור רוח כאשר מתעמתים עם אנשי האופל. כל עוד אתם נחושים בדעתכם, מה שמתרחש מסביבכם צריך לא להשפיע על יכולותיכם להישאר רגועים בכל הנסיבות. נזכרים בשיעורים שנלמדו ונושאים אותם קדימה מחיים לחיים אחרים.


האנרגיות הגבוהות מקורקעות כך שההשפעות של אנרגיה שלילית קטנות עד שהן לא יכולות יותר להתקיים ברטט גבוה מעין זה. באותו זמן, ההתעלות תתרחש ושלום מוחלט ואהבה ירדו על פני כדור הארץ. אפילו מדרככם לפרש אירועים, זמן מועט מאד יחלוף לפני שהם יצאו אל הפועל. לכן העתיד מקודם בברכה ומביא לכם שחרור מההשפעה ומפעולותיהם של אנשי האופל. תינתן להם תשובה לפעולותיהם ויתמודדו בתוצאות או על פני כדור הארץ או שיוסרו למיקום אחר. היו סמוכים ובטוחים שאף אחד לא נמלט מצדק או נמלט מפעולות שבוצעו עם מניעים נסתרים. אני מצהיר בשנית שאף נשמה לא נענשת, אבל עשויה להזדקק לחוויות נוספות כדי להתגבר על חולשתן. הן מתוכננות בקפידה כך שהנשמה המעורבת יכולה ללמוד מהן ובקרוב להגיע לנקודה בה השיעורים מסתיימים.


רבים מכם מודעים כי כאשר הזמן עובר, יותר נשמות אשר התפתחו מספיק כדי לעזור לכם מתגלגלות כדי להביא את העידן החדש לתוך ההוויה. זה מצריך רק מצבים בטוחים החופשיים מהפרעה כדי שהם יעניקו את הידע שלהם, ודעו שלא תותר הפרעה על ידי אלה אשר היו מעכבים אתכם לאחור. אולם, האמת מופיעה ורבים מכם יהיו בהלם לדעת איך הייתם ביעילות אסירים על הפלנטה שלכם במשך אלף שנה של זמן. לכן, יש לכם הרבה להשלים כדי שזה ייתן לכם כולכם את ההתקדמויות שאתם צריכים הייתם כבר ליהנות מהן, כולל רמת חיים גבוהה הרבה יותר. זה יהיה תענוג שיהיה לכם זמן רב כפי שאתם רוצים לעקב אחר עיסוקיכם האישיים ולא להיות עמוסים עם זמן ספיגת משימות. כשהזמן חולף, אחד מהשינויים הרצויים ביותר יהיה כאשר יהיה לכם כל מה שאתם צריכים מבלי הצורך להשתמש בכסף.

בידיעה של כמה הרבה תהיה לכם תועלת מהשינויים, ישנה תקווה שאתם תראו את דרככם דרך הזמנים המגיעים בכך שתשמרו על השינויים המובטחים במוח. באופן טבעי, מידת השינוי לא יכולה לקרות בלי הפרעות גדולות, אבל הכוחות הגלקטיים יעזרו במה שעומד להגיע בהבטיחם שהכול קורה בתוך מינימום זמן. ערי האור מתקרבות לחשיפתן ככל שכל יום עובר, וזה לכשעצמו יהיה אירוע משנה עולם. נאמר שלאחר שהראשונים מומשו, יהיה יותר עד שכדור הארץ מקושר בכל המדינות הגדולות. זה פשוט אחד מהשינויים הרבים המרגשים שממתינים להם בשקיקה. לאט אבל באופן בטוח ניתנה לכם תובנה לתוך העתיד, והוא מגיע מהר מאוד.

אין שום דבר שאינכם יכולים לעשות או להשיג ואתם רק מוגבלים על ידי המוח האישי שלכם. לכן, אתם יכולים לקבוע את מטרתכם באיזו רמה שאתם רוצים, ובתנאי שאתם שומרים על הנתיב להצלחה, אתם בסופו של דבר תצליחו. סוף סוף נתיבכם מוביל חזרה אל השכינה מהיכן שהגעתם אבל נכון לעכשיו היא הרבה מעבר להשגתכם. יש לכם חוויות רבות מאד לפניכם, וברגע שהשגתם את הרמה של הפיכה לישותגלקטית אתם תחליטו באיזה נתיב אתם רוצים ללכת. בכל השלבים אתם תיפגשו עם אלה אשר נמצאים על אותו הנתיב כמוכם ותמשיכו לחוות ביחד. נכון לעכשיו, בעמדתכם הנמוכה  עברתם דרך סדרות חיים שתוכננו לרומם את תודעתכם. בכל שלב, תוכנית חייכם אורגנה בקפידה כדי להבטיח שאתם תקבלו את ההזדמנויות לעלות. אם מאיזו סיבה נכשלתם  באתגר, הוא חוזר על עצמו עד שאתם מצליחים, כך שאתם יכולים להמשיך להתפתח. שום דבר לא עומד בשקט לאורך זמן ואתם תמיד תחפשו אחר הזדמנות להתפתח אפילו גבוה יותר.


בתנאי שאתם נשארים ביקום זה,  אתם תקבלו צורה אנושית, אבל בסופו של דבר אתם תעלו לנקודה בה אתם אפילו לא תצטרכו גוף כמו זה, ותהפכו לישות של אור. במידה הצורך, אתם תוכלו ליפול למטה שנית לרמה בו אתם יכולים "לחשוב" את עצמכם לתוך צורת גוף. משם באמצעות כוח המחשבה שלכם אתם תהפכו כה חזקים שתצטרכו להישמר ממחשבות סרק שיבואו לידי ביטוי.


בשלב זה, תתבקשו מאוד להבין באופן מלא את נתיב ההתפתחות, אולם, כאשר אתם הופכים לישותגלקטית עם תודעה מלאה, אתם תהיו מודעים לחלוטין. אתם תשלטו על מספיק ידע כדי להפוך למדריך האישי שלכם ותבחרו בדיוק אחר איזה נתיב אתם רוצים לעקוב. אולם, תמיד יהיו ישויות גבוהות יותר שעוקבות אחר נתיב ההתפתחותי שלכם ומתכוננות לעזור לכם אם אתם כה רוצים. למעשה, ככל שאתם עולים גבוה יותר, כך אתם הופכים יותר אחד עם נשמות אחרות החולקות את אותם רטטים.  החיים יהיו נהדרים לגמרי ומלאים בהזדמנויות לחוות בדיוק כפי שאתם רוצים. אתם אינכם מוגבלים ליקום זה ויש לכם בחירות בלתי מוגבלות אשר יגשימו את רצונותיכם. עם זאת, הכול דרך חוויות מעין אלה אתם יכולים עדיין  "לקרוא" למטיילים אחרים שלכם כך שהקשר אינו אובד אף פעם לצמיתות. עשויים להיות כמובן זמנים בהם אתם קשורים אחרת, אבל הם יהיו מודעים שניסיתם להתקשר איתם.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website: 
Translator: Gili
Attachments area

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 2 בספטמבר 2016





מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 2 בספטמבר 2016

התנועה כנגד עובדי האופל צוברת קצב כשיותר קבוצות פועלות כנגדם. ההשפעה הכוללת תצמצם את כוחם ותמנע מהם מלבצע את תוכניתם. זה מאפשר לאלה מהאור לעבוד עם הפרעה מועטה ולכן מסוגלים להשיג את מטרותיהם. לכן אחרית הימים תגשים את הבטחותיהם הקודמות להבטיח שההתעלות תתרחש באופן מלא. כלפי חוץ ישנה תמונה של מהומה מתמשכת אבל בבוא העת מרביתה תסתיים, או ייאלצו לעצור את פעולותיהם. היו מודעים שישנן ישויות כמו הספירות (Spheres) שהן אלפי שנים רבות מקדימות את בני האדם, ויש להן טכנולוגיות שהן הרבה יותר גדולות מכל דבר שאי פעם חשבו שהוא אפשרי. הן יכולות לשנות דברים ברגע ושום דבר לחלוטין יכול להיעשות כדי לעצור אותן. למרות כל זאת, הן לא תפרענה בשום דבר אשר יסיר את האחראויות הקרמתיות שלנו.

מתרחש הרבה על כדור הארץ בזמן זה כשעבודת הסיום של הקארמה הביאה ויכוחים ישנים אל קדמת הבמה. יש צורך לנקותם ונוצר מצב בו כוחות מתנגדים יכולים שוב להתאחד. שיקול הדעת יכול  גם להיות מיושם לקארמה הבודדת ונשמות רבות אשר צריכות להתמודד הרבה כך שאולי במקרים מסוימים הן חוזרות על כמה מחייהן. יש צורך ללמוד את השיעורים אם התפתחותה של הנשמה היא להמשיך להתקדם. לעיתים  קרובות השיעורים הקשים ביותר מתרחשים כאשר אתם חזקים מספיק להתמודד אתם, לכן לא ניתן לאף אחד יותר ממה שהם יכולים להתמודד אתו. קארמה עשויה להיראות לא הוגנת אם אתם לא מבינים איך היא התרחשה, אבל היו בטוחים שבשלב מסוים יינתנו לכם פרטים מלאים. בהתאם לשיקול דעתכם זה יכול להיות "טוב או רע" אבל כך או כך אתם מקבלים בדיוק מה שמגיע לכם. לכן, אנשים שנראה כי מובילים חיים שלווים ובלי צרות, ככל הנראה ניקו את החובות הקרמתים שלהם.

כשאתם מהרהרים על העתיד, דעו שאתם יוצרים את חלקכם בו עכשיו, אפילו אם זה רק במיינד התת תודעתי. הזדמנויות מופיעות בנתיב חייכם כך שאתם יכולים לעבוד לקראת סיום, אחת כמה וכמה בשל החשיבות של אחרית הימים. עם זאת, יש לכם עדיין רצון חופשי לשנות את המיינד שלכם וכתמיד אתם לא תעשו זאת אלא אם דנתם בכך עם מדריככם. הם מבינים טוב יותר את מצבכם בהיותם מסוגלים להסתכל אחורה להתקדמותכם ולהתפתחותכם בעבר. זה שיש לכם כאלה נשמות אכפתיות מסביבכם מבטיח שאתם לא תחליטו החלטה לגמרי מוטעית. גם מבלי להעיר את מודעותם של מדריככם, הם הדריכו אתכם באופן קבוע על נתיבכם כך שאתם זכיתם בחוויות שרציתם שתהיינה. לפעמים נשמה יכולה להרגיש בודדה או אפילו נטושה אבל היו סמוכים ובטוחים שמדריככם נמצאים תמיד אתכם. ישנם זמנים בהם טוב יותר שאתם מהרהרים באופן מלא על פעולותיכם ועל התוצאה, בשקט ובשלווה של הבדידות.

כולכן נשמות אמיצות אשר נטלו על עצמן לחוות את המימדים הנמוכים, בידיעה שאתן תשכחנה את העצמי האמיתי שלכם. אתם נאבקתם בכל חיים לרומם את עצמכם שוב וחוויתם את העליות ואת המורדות של המימד השלישי. חלק מכם הטביעו את חותמם ושמותיכם נכנסו לספרי ההיסטוריה, אבל בבוא העת זה יישכח מאחר ושירת את מטרתו. תהילה או בושה לא מועברים קדימה אלא הם פשוט חלק מחוויותיכם הנחוצות.  בחשבון הנפש הסופי אתם כולם שווים כמו הנשמות שהתעלו, כאשר אתם לוקחים את מקומכם בגלקסיה כישות גלקטית. זמן זה עשוי להיות הרבה קדימה לפניכם, אבל זה עוזר לדעת מה מציע העתיד לכם ואת המטרה שאתם שואפים אליה. זהו מסע חזרתם לרמות שעזבתם כאשר התנדבתם לחוות נפרדות.

עובדי אור רבים הציעו את שירותיהם כדי לעזור לבני האדם דרך תקופת השינויים המגיעה, וישתמשו בכל אחד בהתאם לחוויתם. כפי שאתם יכולים לדמיין, ברגע שניתן יהיה להפעיל בביטחון את השינויים, תהיה כמות גדולה לעשות. אולם, כפי שהזכרנו קודם לכן, הכוחות הגלקטיים יסייעו מאוד לכם באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות שלהם במידת האפשר. העדיפות היא לתת לכל נשמה רמת חיים סבירה עד שהן יכולות לתמוך בעצמן. לכן, האיזור הראשון להתרוממות יהיה מה שאתם מכנים העולם השלישי. אולם, הם יכולים לעבוד מהר ובמונחים ראליים אף אחד לא יהיה צריך לחכות הרבה בשביל הקלה.

נכון לעכשיו ישנם שני בתי ספר של הפעלת מחשבה, ואחד נמצא ברטט הנמוך בו הפעולות מבוססות על האמונות הישנות, השני מושפע מהבנה רוחנית ומהמסרים מחבריכם בחלל. השניים אינם תואמים ומספקים את המקור לחוסר הבנה ובלבול רבים, יחד עם מידע מוטעה בכוונה. לכן, מומלץ לכם לזהות את המקור של דיווחים ומסרים מזויפים ולדחות אותו. כמה מקורות מפוקפקים ייפלו בהדרגתיות בכל מקרה.

לעיתים קרובות מאוד השאלה עולה באשר למי מכם ימות לפני ההתעלות, והתשובה היא כל מי שזה חלק מתוכנית חיים שלכם. אין הכוונה שאתם תחמיצו את האירוע הגדול הזה, כיוון שאתם תהיו מודעים כמו אלה שנשארים על כדור הארץ. מידת השתתפותכם תהיה שונה אבל כולם יגיעו ביחד לאחר שההתעלות תתרחש. כמובן שכל זה מוסדר בהסכמכם שנחתמה לפני שהתגלגלתם על כדור הארץ, ודנו על כך אתכם. כל תוכניות החיים נמצאות במקום והוכנו על מנת לעבוד לטובת האינטרסים הטובים ביותר שלכם.

 קרוב לוודאי שכל נשמה על כדור הארץ נוכחת בזמן זה מכיוון שהן התפתחו מספיק כדי לזכות את התקופה הסופית הזו של המחזור. רבים ידעו אינטואיטיבית שזה הגלגול האחרון שלהם ברטטים הנמוכים, ואין סיבה מדוע הם לא יתעלו. זהו זמן לחגוג עם זאת אינכם זוכרים את החיים השונים  שהובילו אתכם לנקודה זו. אולם, תהיה סקירה כדי להבטיח שהשיעורים שהייתם צריכים נלמדו היטב. אתם בוודאי שלא צריכים לעבור את אותן בחינות שוב, למרות שאתם עשויים להתמודד בחלק מהן ברמה מקובלת יותר. תמיד זכרו שאתם לא מפסיקים ללמוד אף פעם ועדיין יש לכם לחוות ברמות גבוהות יותר.

העתיד בהיר ומקדם פנים ומעניק גמול מספיק לכל אלה האמיצים והנשמות הגדולות שהתנדבו  להעמיד לקרב את עצמן כנגד הניסויים והתלאות שהרטטים הנמוכים מייצגים. אתם כולכם התמודדתם בכך עם אמון וידעתם שמדריככם ואחרים מהאור יעקבו אחר התקדמותכם, ותמיד יהיו אתכם. חגיגות הן בסדר וההתרגשות כבר עולה. לכן, לכו בימיכם האחרונים ובמשימותיכם שיש לכם עדיין להגשים, עם אמון ושמחה בלבכם בידיעה שמסעכם כמעט עבר.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website: 
Tree of the Golden Light
Translator: Gili