Followers

Friday 28 October 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 28 באוקטובר 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 28 באוקטובר 2016

השינויים מתקדמים היטב וכשהם משתלטים כך שכוחם של כוחות האופל הולך ופוחת, כה הרבה כך שהם נעשים מבולבלים ולא מסוגלים לשלוט על אירועים כמקודם. בכל אירוע, מותרת להם רק מידה מסוימת של חופש כדי להמשיך עם תוכניתם לשליטה בעולם. הם לא יצליחו כיוון  שאחרית הימים כבר נכתבה וניצחונו של האור הוא בלתי נמנע ומובטח. התקופה שאתם נמצאים בה עכשיו מלאה בשינויים פוטנציאליים, שכולם מובילים להתרוממותה של האנושות אל מקומם בעידן החדש. זירת האירוע הוכנה וזה רק עניין של זמן לפני שאלה האחראים לפרסם את החדשות, ירגישו מחויבים להתחיל לתת לכם דיווחים אמיתיים. האמת לא יכולה להתעכב יותר וכשאלה העומדים בדרך מוסרים, הימים של דיווח אמיתי מתגלים לעין באופן רחב.

יכולים להיות מעטים מכם שחיים את חייהם בהביאם את האור למטה אל כדור הארץ, שלא שמעו על דיוויד  וילקוק (David Wilcock). הוא מאסטר אשר מוביל ביעילות את אלה מהאור לקראת השלמה, כך שעם הגעתו של העידן החדש וסופו של העידן הישן, הם עשויים להיות בטוחים בהתעלות. עבודתו היא כה חשובה לאנושות שהוא מוגן באופן מלא בשעה שהוא מספק לכם במידה רבה מידע שלא סופר בהתייחס לאמת הרחבה יותר. גילוייו הגדולים יותר הם  לגבי האמת על החיים מחוץ לכדור הארץ והרבה מעבר. דיוויד מוביל את עובדי האור כך שהם מודעים לצורות החיים הרבות בתוך היקום שלכם. בתמורה הם יוכלו להעביר את המידע בהמשך הדרך  כך שכאשר אלה מהאור מופיעים על כדור הארץ, יהיה לכם כבר ידע כלשהו על כוונותיהם.

התעלות הינה בהחלט לא ייחודית אבל כפי שרבים מכם כבר מודעים, עבור אלה אשר עומדים לעשות זאת, זו התרוממות מיוחדת מאוד של בני אדם המתעלים בגופם הפיזי. לאנרגיות הנכנסות יש כבר השפעה וכל נשמה במידה זו או אחרת, מושפעת. אלה אשר כבר מודעים על מה שמתרחש יכולים לקבל זאת בהתאם להבנתם, אבל עבור אלה אשר מוצאים זאת קשה, זה יכול לבלבל. אבל אל תדאגו כיוון שהתרוממות היא בכוונה תהליך איטי כדי שלא ישתלט עליכם. כפי שאתם חייבים להיות מודעים עד עתה, בנקודה מסוימת אלה שאינם יכולים לעלות הלאה, יעברו לנתיב חדש שמתאים לצרכיהם.

זמנים מרגשים מגיעים בקרוב והם יענגו אתכם אלא אם אתם מוצאים אותם קשים להבנה. באופן וירטואלי, כל דבר שמוכר לכם ישתנה לטוב יותר, וייקח אתכם במהירות לתוך עתיד שאינו דומה לשום דבר שחוויתם עד כה. נשמות רבות שהלכו לפניכם תעזורנה לכם לקחת את מקומכם בין אלה אשר הקדימו אתכם.  הם אחיכם ואחיותיכם וממתינים בהשתוקקות לחזרתכם, כשאתם תחגגו ותבינו את השירות הגדול שביצעתם לשאר האנושות. זכרו כי כאשר התנדבתם ליפול לתוך הרטטים הנמוכים, ידעתם מה עומד לפניכם ואת האתגרים הרבים שתפגשו. אתם כולם גדלים עבור כך וניסיונכם יעזור לרבים אחרים אשר יבואו בעקבותיכם.

עבור אלה שמודעים לגורלם ומתקדמים לכיוון השלמה, דעו שהזמנים הנוכחיים הם דרככם החוצה מדואליות. כל מאמץ שאתם שמים יהיה בעל ערך וישים אתכם בתקיפות על הנתיב לצמיחה גלקטית מלאה. אתם כבר מתחילים להבין שיש לכם הרבה יותר להבין, ואלה רק הרטטים הנמוכים שעכבו אתכם אחורה.  זה הופך את התקדמותכם להישג נהדר עם זאת רמת תודעתכם עדיין גדלה, ואתם מובלים לתודעה מלאה.  אתם לא תוחזקו יותר במציאות כוזבת ולא אמיתית, והגילויים שעומדים להגיע יעזרו להעביר אתכם במהירות לתוך מצב ריאלי יותר.

בשל המיגוון שכדור הארץ מורכב ממנו,  הוא אחד מהפלנטות היפות ביותר ביקום. אלא עבור פעולותיהם של בני האדם, זה יהיה באמת גן עדן, אולם בני האדם רכבו בגסות על יופיו ובכוונה הרסו אותו. אתם צריכים רק להסתכל על היופי בהמוני הפרחים שקיימים על כדור הארץ כדי להעריך את פלאי הבריאה. לאחר מכן, קחו בחשבון את סוגי בעלי חיים הרבים שנודדים בו כדי להבין שידו של אלוהים נמצאת בכל דבר שיש בו חיים. יש לבני האדם גם את מתנת הבריאה, אבל חסר להם באופן נרחב את הרעיונות ואת ראיית הנולד שנדרשות כדי לברוא יופי בר קיימא. הכול ישתנה בעתיד הקרוב כשאתם עולים לתוך המימדים הגבוהים יותר.

באיזה שהוא מקום בתוך כל נשמה  ישנה הערכה ליופי, אבל רבים אפשרו לעצמם ליפול ברטטים ולהתמקד על מה שהוא לא רצוי. אתם תראו את הביטויים הגבוהים כאשר יינתן ביטוי בקרוב מאוד לעיר של אור הראשונה בסידונה (Sedona) בארצות הברית. היא נמצאת שם מחוץ לטווח הראיה חוץ מאלה שהם מרטטים גבוהים יותר ופשוט מחכים לזמן הנכון כדי להתבטא באופן מלא על כדור הארץ.  זו עיר זהב של מרכזי ריפוי ותיפתח לאלה שצריכים עזרה וריפוי. חלק מכם כבר מודעים על קיומן וקראו את ספריה של ג'ני טאוסנד (Genii Townsend) שדנו בהם. הערים הן רק אחד מהמראות הנהדרים שאתם תראו ברגע שהעידן החדש יכול להיכנס באופן מלא לתוך ההוויה.

עכשיו הרטטים על פני כדור הארץ עולים ונשמות רבות הבחינו בשינויים בתוכם. הם מרגישים שלווה נהדרת אפילו כאשר אלה מסביבם נמצאים במהומה, ונוכחותם לכשעצמה היא אנרגיה מרגיעה עבור כל אלה מסביבם. מזה זמן רב ייעצו לכם למרכז את עצמכם ולשים מסביב לגופכם הפיזי אנרגיה מגינה כמו הלהבה הסגולה. זה יכול להיעשות ואתם תופתעו באופן נעים להצלחתכם, ובשל השפעתכם, אתם עוזרים לאחרים להישאר שלווים. זה קשה לשנות הרגלים בתקופת חיים של בני אדם, אבל עכשיו זה זמן מתאים ביותר עם ההתרוממות שהרטטים הגבוהים נותנים לכם.

עד שהאמת של קיומכם מתגלה ביחד עם החדשות על השינויים והקרבים ומגיעים, אתם תצטרכו לסמוך על האינטרנט שלכם, אפילו אם ישנם אנשים מדווחים שהם פשוט כלי משחק של האילומינאטי ומפיצים מידע כוזב. אולם, אם אתם מעודכנים עם החדשות מהאתרים שזיהיתם כמהימנים, אתם צריכים להיות מעודכנים היטב. אין אתם יכולים לדעת את הכול לכן התמקדו על החדשות האחרונות ממקורות שיתנו מצב הוגן ואמיתי של מה שמתרחש. ישנן ישויות אור רבות מאוד שעומדות לצדכם ושהן הבטוחה שלכם למסע בטוח להשלמה.

הישארו סבלניים ואפשרו זמן לאירועים שיבואו לידי ביטוי, כיוון שאתם צריכים לא לדאוג כשהתוצאה תגרום לכם כולם אושר ושמחה להיות חופשים סוף סוף מהמגבלות שהחזיקו אתכם מאחור מלהתקדם.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Translator: Gili

Thursday 27 October 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 21 באוקטובר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 21 באוקטובר 2016

מעט אנשים מודעים כי במשך זמן ארוך מאוד היתה מלחמה בחלל בין כוחות האילומינאטי לבין ישויות החלל.  האילומינאטי אפשרו זאת כיוון שהם כיוונו שנית טריליונים של דולרים לתוך תוכנית החלל הסודית שלהם. המלחמות התרחשו כדי שהם לא ישתלטו לגמרי על כדור הארץ. אם הם היו מצליחים, זה היה באמת נהפך לבית כלא כדור הארץ. האוכלוסייה היתה נתונה לרחמיהם, כיוון שהם בצעו את תוכניתם להקטין במידה עצומה את המספרים על פני כדור הארץ לגודל שניתן לנהלו.

אולם, למרות שהמלחמה עדיין לא הסתיימה, כוחות האור בססו את עצמם ככוח ראשון במעלה.  זה רק עניין של זמן לפני שהם יוכלו לטעון לניצחון ולהסיר את בכירי האילומינאטי. הם ימוקמו במקום בו הם לא יכולים יותר להפריע להתקדמותכם לכיוון התבססותו של העידן החדש. במשך  תקופות ארוכות של זמן, לא הייתם יכולים להתקדם כרצונכם, אבל בקרוב אתם תוכלו להיות חופשיים לעקוב על נתיבכם האישי ולהתרומם לתוך המימדים הגבוהים יותר. אולם, תחילה יש לעשות הרבה כדי להביא את העידן החדש לתוך זרימה מלאה. בעזרת התפתחותם של חבריכם בחלל שעוכבו אחורנית, ניתן להתקדם קדימה.  אתם תילקחו במהירות לתוך הזמנים המודרנים של אנרגיה חופשית  וסיפוק צרכים עצמי. באופן טבעי, עוזרים רבים יסייעו לכם לבסס את העידן החדש.

השינויים ההכרחיים לאפשר לכם לנוע קדימה, מתוכננים, ורק ממתינים לזמן הנכון ללכת לפניכם לראשונה עם השיערוך מחדש של המטבעות. ברגע שזה מתרחש, פרויקטים רבים יכולים להתחיל, פרויקטים הכוללים את הפצתו של הציוד ההכרחי כדי להפוך אתכם למספקי צרכים עצמיים כאשר מדובר באנרגיה. ברור ששינויים אלה לא יכולים להתרחש בן לילה, אבל אתם תתרוממו בבירור כדי לדעת שהתחלה נעשתה. בכל השלבים, התקדמותכם תיראה מגבוה על ידי הישויות הגבוהות יותר ונוכחותן תהיה בטחונכם שהכול יתקדם כפי שתוכנן כדי לדחוף אתכם במהירות לתוך העידן החדש. עם התפתחויות מעין אלה חברכם מחוץ לעולם יוכלו לבקר אתכם בביטחון לעיתים קרובות יותר, ולהיות לעזרה כשיש צורך בכך.

עד שניתן יהיה לבסס מחדש עיתונות חופשית, אתם תצטרכו לחפש  את מקורות המידע המהימנים. נכון לעכשיו, ישנם ניסיונות מכוונים לבלבל אתכם  באמצעות הצגת מידע כוזב. אולם, זה נכון לומר שיותר אנשים מתעוררים לאמת, ולא ניתן לשטות בהם בקלות. האילומינאטי ירוסן אבל  עובדיהם עדיין ימשיכו בניסיונותיהם האישיים לשמור על האמת חבויה. זה יתפרסם ושום כמות של טיוחים תוכל לעצור זאת. אפילו עכשיו, יותר אנשים זוכים באומץ לצעוד קדימה כדי "לספר את מה שהם יודעים" וכשהזמן עובר, יותר ויותר ילכו בעקבותיהם.

דעו כי אף פעם לאנשי האופל היו דברים בדרכם שלהם, זה רק שפעולותיהם הם יותר מדווחות ברצון על ידי העיתונות שמשגשגת על סיפורים סנסציוניים וחדשות "רעות". החדשות האמיתיות נשלטות ועד שיתקיים חופש לדווח עליהן כמו שהן, אתם אף פעם לא תגיעו ללמוד על כל האירועים האמיתיים המתרחשים על או מחוץ לכדור הארץ. כאשר הנסיבות מאפשרות, יינתנו לכם במהירות העובדות על זמנכם בכדור הארץ, והסיפורים הכוזבים הרבים של ההיסטוריה שלכם יתוקנו. כיוון שזה אפשרי ללכת אחורה בזמן, יינתנו לכם עובדות מתאימות התומכות בהם.

כאשר הדברים שאתם אוחזים, יקרים, משתנים, זה יכול להיות מבלבל, אבל הבינו שכל הדברים נמצאים במצב מתמיד של שינוי כיוון שלישן אין מקום בעתיד. אתם גדלים איתם  כשרמות התודעה שלכם גדלות, שזו תוצאה טבעית של הרטטים הגבוהים יותר שאתם חיים בהם עכשיו. אולם, כפי שצויין קודם לכן, ישנה נקודה בה נשמות מסויימות לא יכולות להשיג את הרמה אשר תאפשר להם להמשיך להתרומם. אלה הנשמות אשר תמשכנה את התפתחותן על ידי לקיחת נתיב שונה מאלה אשר מתרוממים כאשר הרטטים גוברים.  זה מודגש שוב שכל הנשמות ימצאו את עצמן בדיוק במקום שהן צריכות להיות כדי להמשיך את התפתחותן. אין בחירה כיוון שאינכם יכולים להיות ברמה גבוהה יותר מאשר הרטטים האישיים שלכם.

עד עתה, מרביתכם מצאו את מקומם בימים האחרונים של העידן הישן אשר מוחלפים במהירות על ידי הרטטים הגבוהים יותר. עבור עובדי האור, המשמעות היא להיות נוכחים במקום בו הידע והכישורים שלכם נדרשים כדי לראות את האחרים עד הסוף ולעזור להם להתעלות. לנשמות רבות אין מושג או הבנה על התקופה שהם עוברים דרכה, אבל בתנאי שהם חיים במידה רבה את החלק הטוב ביותר שלהם בשרתם אחרים, הם יתעלו. פשוט עשו את המיטב בכל הנסיבות ונסו לטפל בכל הנשמות באהבה אוניברסאלית. אם אתם טועים אל תדאגו כיוון שכל עוד אתם לומדים מחוויות מעין אלה אתם עדיין תמשיכו להתרומם.

לכן, אל תוותרו בשום פנים ואופן אבל נסו לשמור על נתיבכם הרוחני. מדריככם יהיו בוודאי לצדכם, ואם אתם"מקשיבים" להם, הם יעשו כל שביכולתם כדי לשמור אתכם על הנתיב שבחרתם. אם אתם אלה המעדיפים להתפלל כאשר אתם צריכים עזרה, זה בסדר כיוון שברגעים שקטים אלה, מדרכיכם יכולים להתקרב אליכם. הם ישפיעו מאוד עליכם עם המסרים שלהם וייעצו לכם היטב ללכת אחריהם, אפילו אם אינכם יכולים לראות את התוצאה. אם אתם מחליטים החלטה מוטעית ואתם עומדים ללכת בכיוון המוטעה, הם יעשו את כמיטב יכולתם כדי לגרום לכם לשנות זאת. זכרו שהם ישויות שהתעלו היודעות מה אתם עוברים, והם מנוסים מאוד כדי לכוון אתכם כך שאתם שומרים על תוכנית חייכם.

חודש זה  סביר שיהיה בעל משמעות גדולה כיוון שפעולות מסויימות התרחשו ועומדות לנבוע מהן תוצאות חיוביות שאתם תקדמו בברכה. סבלנתכם היתה יוצאת מן הרגיל כיוון שפעמים רבות ציפיתם לאירועים שלא התגשמו בדיוק כפי שנובאו.  אירוע אחד שאתם תזכרו בקלות הוא סופה של 2012 כאשר העידן החדש התחיל רשמית, מה שנראה שמגיע והולך בלי התרחשויות גדולות. עם זאת, ברמה אחת זה קרה כפי שאתם עודכנתם ומאז אותו זמן אירועים רבים התרחשו אשר עזרו לתת ביטוי לעידן החדש. אתם מחפשים שינויים בפועל ולא יכולים לראות אף אחד מהם, אבל הם התרחשו. מאז אותו זמן, רמות תודעתכם עלו ובהסתכלכם אחורה אתם עשויים להסכים שאתם עכשיו מודעים יותר ברמה מודעת.

המתנתם זמן רב להשתחרר מהמבחנים ומהמצוקות של החיים ברטטים הנמוכים. אולם, כל דבר מתקדם בדרך אשר תבטיח את התוצאה הסופית שהיא לטובתכם. למעט קשיים מינוריים, הנתיב לעתידכם ברור, ואתם תגיעו לרמות אשר תבטחנה את רווחתכם ואת שמחתכם.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Attachments area
Translator: Gili

Saturday 15 October 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 14 באוקטובר 2016






מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 14 באוקטובר 2016

הבחירות לנשיאות הם נקודת המוקד העיקרית עבור מיליוני אמריקאים, אך קיימת אפשרות חזקה שהם עשויים לא להתקדם למרות הכול. נראה כי הסיבה היא כיוון שנראה שאחד המועמדים נוטש.  זו יכולה להיות ההתרחשות המסייעת ביותר במבט על ההתחלה המשמשת ובאה של שיערוך מטבע גלובלי, שניתן להתמקד בו מבלי שתהיה הסחת דעת.  זה למעשה עשוי כבר להתחיל, וזה בטוח קרוב מאוד להתרחש בהזדמנות הראשונה שתהיה לעשות זאת. הופצה השמועה שזו כבר החל ובוודאי שהתחלה איטית צפויה בשל גודלה של המשימה. באופן טבעי קיימת עכשיו רמת דחיפות מסוימת לקבל את כל התוכנית לדרך, אשר תענג כה הרבה אנשים שהמתינו לכך בקוצר רוח.

העולם ממשיך להיות במהומה ומלחמה היא נפוצה, אבל הרבה מכך הוא בתגובה לניסיונותיהם של כוחות אנשי האופל לכפות את שליטתם על כך. אולם, לא יאופשר להם להצליח, כיוון שהישויות העליונות יקבעו את התוצאה לטובתו של האור. תוכנית נמצאת במקום אשר תמנע זאת מלהתעכב, כשעניינים הגיעו עכשיו לנקודה בה זהו הזמן לסיימם. האמינו באלה אשר עתידכם מונח בידיהם, כיוון שהם נמצאים היטב בשליטה ויש להם ראייה כללית מלאה על מה שמתרחש.

כאשר מדובר באור, אין שם טעויות והתוכנית לחירותכם מתקדמת כמתוכנן ונדרש להבטיח שההתעלות מתרחשת. האחריות נמצאת עכשיו על כל אדם כדי להחליט את המקום שבו עתידכם נמצא, ואם הם רוצים להתעלות כדי לחיות את חייהם בהתאם. כמובן שניתנת עזרה והדרכה אבל בחשבון הסופי זה תלוי בכם כדי שתרוממו את הרטטים שלכם מספיק כדי להשיג זאת. אתם חייבים לדעת עד עתה כי הזדמנות כפי שהיא עכשיו מגיעה בסופו של מחזור. לכן, השקיעו מאמץ והיו בטוחים בהצלחתכם, כיוון שעמוק בפנים אתם תדעו כי זאת היא האמת. כאשר אתם הסכמתם לתוכנית חייכם, הייתם בטוחים על יכולתכם להתעלות.

סבלנותכם נבחנה היטב, ואם הייתם יכולים לעמוד על שלכם, אתם יכולים להחשיב את עצמכם כי הנכם נמצאים היטב על הנתיב למימדים גבוהים יותר. האתגרים להתגבר על הרטטים הנמוכים היו קשוחים ואתם הותקפתם מכל הצדדים, אבל באמצעות שמירה על ריכוז ובשליטה מוחלטת של עצמכם, אתם נמצאים היטב על הדרך להתעלות. הנסיעה על נתיב האור יכולה  להניב חיים גלמודים כיוון שמעט אנשים מאמינים באופן מלא מדוע הם נמצאים על כדור הארץ, וזה קשה למצוא אחרים מאותו סוג. לעיתיים קרובות אתם הופכים לדמות גלמודה אבל עצם נוכחותכם על כדור הארץ עוזרת להפיץ את האור. כשאתם מתרוממים זה הופך קל יותר להתנתק מרבות מהאנרגיות הנמוכות כיוון שהן אוחזות במשיכה מעטה או לא נמשכות על ידכם.

הזמן מתקרב כאשר זה יהיה אפשרי לספר לאנשים על הסיבות האמיתיות לחוויה של הרטטים הנמוכים, וגם מדוע זה היה הכרחי להתגלגל פעמים רבות על פני כדור הארץ. באיזו רמה שאתם כעת נמצאים, כאשר סופו של המחזור מתרחש, אתם בהתאם תהיו בדיוק ברמה הנכונה. משפחות עכשיו עשויות לגלות דאגה במקרה שהן מפוצלות, אבל זכרו  שכל נשמה צריכה לעקוב אחר נתיבן.  אולם, ישנם זמנים כאשר שותפויות נשארות ביציבות ועדיין הנשמות מתקדמות ביחד. למעשה, חלק מהמשפחות מגיעות ביחד כדי לחלוק תוכנית חיים וזה לעיתים קרובות מתרחש כאשר הן עובדות עבור האור.

יקרים, אנו מעריצים ואוהבים אתכם בגין מסירותכם לאחריותכם, ועוזרים לכם בכל הזמנים להשלים את תוכנית חייכם. מדריככם אשר מלווים אתכם הם ישויות עוצמתיות שיכולות להשפיע עליכם בדרכים המבטיחות את בטיחותכם ולעיתים קרובות מונעות את מה שהיה יכול להיות שינוי לחיים לא רצויים. אם אתם מכירים אותן "ומדברים  אליהן", הן יכולות לשוחח אתכם יותר בקלות, והן תשפענה את מחשבותיהן עליכם. הן אולי מודעות יותר מכם על תוכנית חייכם, ויכולות להבטיח שאתם תשמרו על הנתיב הנכון.  בשום מקרה זה לא לוקח מכם את חופש בחירתכם, כיוון שהן כבר תדענה על כך.

במשך כמה זמן כלי הרכב הגלקטי נמשכו קרוב יותר לכדור הארץ, אבל עד שהן תתגלינה, אתם לא תוכלו לראותן. אולם, ה- Aviansנמצאים במרחק מה כיוון שנוכחותם נועדה לשמור על האופן בו כדור הארץ והאוכלוסייה שלו מתמודדים בהתעלות. למעשה, ישנן מספר קבוצות שממתינות להתוודע אליכם ברגע שזה בטוח לעשות זאת. עתידכם מלא בהפתעות נעימות שלא פחות מכל הן לפגוש את חברכם האגרטן מכדור הארץ הפנימי. הדברים ישתנו כה הרבה ביחסית זמן קצר, אתם תיהנו להיעזר לקחת את מקומכם הנכון בעידן החדש. העידן הישן נעלם די מהר כשהשינויים שכבר מתרחשים בסופו של דבר ירוממו את איכות חייכם.

עם כל דבר שמתרחש בעולמכם, זה קשה לא להיהפך למעורבים. גישתכם הטובה ביותר היא לנסות ולהישאר ממוקדים בכל הזמנים, ולהפוך למשקיפים במקום להפוך למעורבים. כמובן שיהיו נושאים שאינכם יכולים לעזור אלא להפוך להיות מעורבים בהם, אבל כאשר אתם מגדלור של אור, אתם יכולים להביא שלום למצב שעשוי לגרום להתפרצויות ולעימותים. יש לכם כוחות מעבר לדמיונכם, אבל אתם צריכים שתהיה לכם אמונה בעצמכם כדי שהם יופעלו. העבודה הגדולה ביותר יכולה לפעמים לקרות כאשר אתם נמצאים בשקט ומשתמשים בכוח מחשבתכם. אולם אינכם יכולים לאכוף את רעיונותיכם על מישהו כיוון שהם יכולים להידחות אם אין הם מקובלים, וזה מתרחש לעיתים קרובות בשל סיבות של אחראויות קרמתיות שיש להפעילן. זה גם מיושם לשליחתן החוצה של אנרגיות ריפוי, כשלפעמים נשמה צריכה לראות את המסלול המלא של "מחלתן" לתועלתם של כל הנוגעים בדבר.

לאחר שאתם מתעלים, אתם תהפכו לאדם די שונה ממה שהייתם קודם לכן. האור שלכם יהפוך לכה חזק שאתם לא תשחקו או תיהנו מהאנרגיות השליליות. האור יתבטא בכל דבר שאתם עושים, וכיוון שאתם תהיו עם נשמות מאותו סוג, אתם תובילו חיים מאושרים של שמחה ושל אהבה. מחשבות שליליות לא ייצרו כל חלק מחייכם כיוון שהרטטים יהיו כה גבוהים עבורן כדי שתהיינה נוכחות. לכן, המסר הוא להתחיל בהקדם האפשרי להרגיש את התחושה לחיות ברטט גבוה. ככל שאתם יכולים להתנגד יותר לרטטים הנמוכים, כך הם לא יוכלו יותר להשפיע עליכם, לכן זכרו  שדומה מושך דומה ומנעו למשוך אותם לעצמכם.

כשהאור ממשיך לגדול על פני כדור הארץ ה"חשיכה" תיעלם בהדרגתיות. זה כבר מתרחש וזה גורם לבלבול בקרב אלה אשר הינם אנשי האופל, כיוון שאין הם יכולים לאחוז יותר באנרגיות במקום. הם הקורבנות של מעשיהם, עם זאת זה אף פעם לא מאוחר מדי עבורם לפנות אל האור.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.



באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website: 
Translator: Gili

Saturday 8 October 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 7 באוקטובר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 7 באוקטובר 2016

הזמן מתקרב במהירות כאשר האירועים ינועו קדימה כצפוי. נראה כי כל הסידורים הנחוצים נמצאים במקום, וממתינים לבדיקות הסופיות לפני שהצו ניתן כדי להתקדם עם השערוך של המטבעות. זה לקח תכנון רב כדי להשיג נקודה זו בנוסף לשיתוף הפעולה של אנשים רבים מאוד המעורבים. ברור כי ההמתנה היתה כדאית ותיראה כנקודת מפנה כאשר האירועים שינו את הדרך עבור אלה העובדים עבור האור. ישנו עדיין בלבול באשר למה שמתרחש ובחלקו נובע בגין אלה אשר מתנגדים לשינויים שמוצגים.  בכל מקרה, יהיו שם מנצחים ומפסידים אבל השינויים יועילו באופן מלא לכל האוכלוסייה של כדור הארץ.  לכולם תינתן ההזדמנות להשיג רמת חיים מקובלת, ולחסל את חוסר הצדק בהפצתו של העושר.

כאשר מדובר ברצונו של אלוהים, שום דבר יכול לשנות את התוצאה ללא קשר לכל הפעולות שננקטו על ידי האילומינאטי. תפקידם בניגוד לאלה של האור גרם להם לעלות ולהתפתח מהר יותר מאשר ממה שהיה קורה אחרת. המשמעות היא שנשמות רבות יותר ישיגו רמות המאפשרות להן להתעלות. אין בחירה של נשמות מעין אלה, אבל הצלחתם נבעה כולה בשל מאמציהן להתפתח מחוץ לרטטים הנמוכים ולתוך האור. אין זה העניין להפוך לישות אור מוחלטת, אלא להפוך לשירות לאחרים בחלק הגדול יותר של חייכם. אתם יכולים להשיג זאת בדרכים כה רבות ואין זה בהכרח מוגבל לאלה שיש להם רקע דתי. באופן שווה אתם יכולים לשרת אחרים בדרכים רבות הכול בהתאם לצרכיהם ואין זה בהכרח בגין כסף, אבל אלה אשר עשירים מאוד יכולים לעשות דברים גדולים בשל כך.

במבט על תנאי העולם הנוכחיים, חלק רואים שינויים גדולים כבלתי אפשריים, אבל  צריך להדגיש כי אלה מהאור אשר מדריכים את האנושות הם ישויות עוצמתיות מאוד. הם יכולים לשנות את הרטטים של כדור הארץ כך שכל כלי הנשק של מלחמה לא יכולים לפעול. כך שניתן לאלץ שלום ומנקודת מבט קרמתית ייראה כצדק הניתן כגמול לאלה אשר שמרו על האור שלהם קורן קדימה ושוב ללא קשר בקשיים שנתקלו בהם. כאשר המלחמה והציוד בגין מלחמה הופך למיושן, שלום ושמחה יכולים לחזור בקרוב לכדור הארץ.  עבודה כה רבה וטובה יותר יכולה להיעשות כאשר אנשים מרגישים בטוחים ומחוץ לדרכים המזיקות.

אחד מהשיעורים הגדולים ביותר שאתם יכולים ללמוד על כדור הארץ הוא "סליחה" אשר יכולה להיות קשה מאוד כאשר אתם עשויים הייתם להינזק פיזית.  נקמה הינה תגובה טבעית אבל אם עומדים למנוע קארמה נוספת, הטוב ביותר הוא להסתלק מפיתויים מעין אלה. זכרו כי אם אינכם משלמים באופן מיידי עבור החטאים שבוצעו בשעה שהייתם על כדור הארץ,  עליכם עדיין להתמודד בתוצאות. יש צורך בכוח רצון חזק כדי להישאר רגוע בנסיבות מעין אלה ופשוט לספר לעצמכם שבגין כל פעולה שלילית חייבת להיעשות באותו הזמן פעולה טובה. הסיפור התנכ"י על ישו ספר על "להפנות את הלחי השנייה" וזה סמלי לאופן בו אתם צריכים לרצות להיות. הישארו רגועים והתרחקו מהפיתוי לחפש נקמה.

ההסתכלות על דברים מרמות גבוהות יותר של "אהבה" מסכמת את מה שאתם צריכים כולכם להתמקד עליו. רמות אלה שעומדות בפניכם הן של יותר אור, וכך אתם יכולים להשתמש באנרגיה זו כדי לבצע ניסים. אנרגיה אוניברסאלית היא תרופה לכל מלחמה וכשאתם מתרוממים  זו צריכה להיות התכונה העיקרית בחייכם.  זו האנרגיה המוחלטת איתה אתם יכולים לבצע ניסים. אפילו עכשיו על כדור הארץ היא התרחשה כתוצאה מחלק מניסי הריפוי וגם נכללה בריפוי עצמו. זה נראה כה פשוט ליישם חשיבה מעין זו, אבל בייחוד על כדור הארץ אתם מופגזים על ידי אנרגיות רבות וכה רבות  שזה לפעמים קשה להמשיך להתמקד ב"אהבה".

האור על פני כדור הארץ מחפש את החשיכה וממלא אותה עם האנרגיה הגבוהה יותר. לאט אבל בטוח השינויים הופכים משמעותיים ומקרקעים את האור לכולם כדי שייהנו. בסופו של דבר, לא תהיינה בכלל אנרגיות נמוכות על פני כדור הארץ, והעידן הזהוב יתחיל באמת. זו תהיה חווייתכם הראשונה של שלום מוחלט על כדור הארץ, וזה יימשך עד שיחלפו 1000 שנים עד שיתאפשר לאנרגיות הנמוכות להתערבב איתן.  עד אז, אתם תתקדמו מעבר  להכרה כישויות של אור. לכן, כל הזמן והמאמץ ששמתם כדי להעלות את הרטטים שלכם יתוגמל היטב ובוודאי שאף פעם לא תתחרטו על כך.

אתם תבחינו שממשלות ומדיניותם נמצאים תחת לחץ להשתנות, והתנועות הכלליות עומדות לנוע  הרחק מאלה אשר הינם מחרחרי מלחמה. לאנשים היו מספיק חוויות של כל הדברים הקשורים עם מלחמות, ורצון חזק לשלום עולמי משתרש.  יש לכם עדיין את "נקודות חמות" כפי שאתם מכנים אותן, מקומות בהם נראה שאין ראיה על דרך כלשהי לחולל פתרונות של שלום.  אלה נועדו לעבוד מחוץ לקארמה שצריכה להיות מנוקה לפני ששלום אמיתי יכול להתבסס. באותו הזמן, משחק השליטה עדיין ממשיך, אבל אתם תראו בסופו של דבר  שאירועים הופכים להיות מקובלים יותר בכך שימשיכו את השליטה על האנשים במצוקה.

נראה כי הידיעה שהשינויים הגדולים הם מסביב לפינה מעכבת אנשים, אבל העצה היא להמשיך כמקודם ולהגיב לשינויים כאשר הם ממוקמים.  אין כל רווח אמיתי בהמתנה ראשונית כדי לראות מה מתרחש, כיוון שבטווח הארוך כולם ייהנו מהם בהתאם לצרכיהם. זה עשוי לקחת קצת זמן להגיע לכל אחד אבל אל תפחדו כיוון שאף אחד לא יתפספס.  זכרו כי הסיוע שניתן לכם באמצעות חבריכם הגלקטיים ימשיך, ולכן היו בטוחים כי העניינים מתקדמים בכל המהירות.  כאשר גם ההמצאות החדשות מועברות אליכם, החיים ייטלו על עצמם מראה חדש ויאפשרו לכם הרבה יותר זמן לדאוג לצרכיכם האישיים. היו סמוכים ובטוחים שכל העניינים כוסו היטב באמצעות התוכניות שכבר נעשו כדי להבטיח את התקדמותכם המהירה לתוך העידן החדש.

שמרו על נתיב האור שלכם ואל תאפשרו לאף אחד להסיח את דעתכם מכוונותיכם. ישנן עדיין קבוצות שיש להם בראשם רק "אינטרס עצמי" וינקטו כל אמצעי להתקדם על חשבון אחרים. אולם, הצלחתם תהיה קצרת מועד ומאמציהם בסופו של דבר יובילו לאכזבה. הם כבר נאבקים לשמור על עמדת הכוח שלהם ובמוקדם או במאוחר הם ייעצרו במסלולם.  הכוחות העליונים יודעים את כל מה שמתרחש ואין מקום מחבוא עבורם.  הם צריכים הרבה לתת דין וחשבון והם ילמדו את שיעוריהם כמו שכל הנשמות צריכות כאשר הן סוטות מנתיב האור. בהיותן נוכחות בדואליות, כל הנשמות לומדות באמצעות חוויה, ורואות ממקור ראשון מה מתרחש כאשר הרטטים שלהם מונמכים ויש להם פחות  קשר עם האור.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Translator: Gili
Attachments area