Followers

Sunday 6 November 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 4 בנובמבר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 4 בנובמבר 2016

הזמן עובר מהר יותר מאשר אי פעם והעניינים על פני כדור הארץ מגיעים בהדרגה לשיא כאשר ייעודו חייב לשנות כיוון. מתוך האי-וודאות יגיע שינוי חיובי, אשר ישאיר אתכם ללא ספק שהאנושות מיועדת לצעוד בעוצמה אל הנתיב להתעלות. מעולם לא היתה צריכה להיות תוצאה אחרת, כיוון שמספיק אנשים פנו אל האור והעלו את הרטטים שלהם. סביר מאוד שתוצאתו של כל דבר פחות מזה היה סיום פתאומי לעידן שהיה נראה כאסון. המעטים אפשרו לכך על ידי אחיזה ביציבות בהצלחותיהם להתרומם לרטטים הגבוהים יותר.  זה עכשיו פשוט עניין של שמירת מצב זה עד שמשיגים את הרמה  שתיקח אותם לתוך המימדים הגבוהים יותר. אתם מכנים זאת התעלות, והיא מהווה סימן של התקדמותכם הרוחנית שרוממה אתכם מחוץ לרטטים הנמוכים. היו סמוכים ובטוחים שזמן זה מתקרב במהירות והאירועים יאשרו שזה נכון. 

נשמות רבות נלהבות אבל הזמן הוגבל כך שהוא יאפשר להן להתרומם. אולם, ברגע  שניתן יהיה לדעת באופן כללי על אחרית הימים, הם יקפצו קדימה כשהאמת של תקופה מיוחדת זו הופכת לגלויה. כאשר ניתן יהיה לפרסם את העניינים בגלוי, לכל הנשמות תהיה ההזדמנות ללכת אחר הנתיב להתעלות, אבל כמה יראו מעט עניין בכך ונתיבם ימשיך  במסלול אחר. ההחלטה  שהן תחלטנה היא בהתאם לבחירת רצונן החופשי, וזה יהיה נכון עבורם. זה גם ישפיע על כמה שותפויות וחברויות שניתן תמיד לחדשן בעתיד. לפני שהתגלגלתם למחזור חייכם הנוכחי, היו בטוחים  שהוצגו לכם את המתאר עם כל האפשרויות, ולכן הייתם מודעים לתוצאה הסבירה.

לאמא כדור הארץ ישנן משימות לבצע כשהיא מתכוננת להתעלות, ותתאמץ לעשות שינויים לכדור הארץ במוכנותו. בהכרח, כמה יגרמו לתנועת אנשים לאזורים בטוחים יותר, והיו סמוכים ובטוחים שהיכן שקיים אובדן חיים, זה היה חזוי והנשמות שמדובר בהן מודעות לכך. זה יהיה חלק מחוויותיכם ההכרחיות ולכן הסכימו לכך מראש. שום דבר למעשה מתרחש באקראי למרות שזה נראה לעיתים קרובות שזה כך. כל נשמה דנה בצרכיהן לפני שהתגלגלה ויודעת את טבעם של האתגרים שיוצגו להן. ההתקדמות לכן מסודרת ונעשית בדרך כזו שאף נשמה לא תעמוד בפני יותר ממה שהן יכולות להתמודד, ותמיד יש לכם את מדריככם איתכם שמשגיחים על התקדמותכם. לעיתים קרובות מה שאתם מכנים צירוף מקרים מופעל עבורכם כדי להבטיח שאתם לא תחמיצו הזדמנות לבצע את תוכנית חייכם.

זכרו שאתם ישויות עוצמתיות, וכשהרטטים עולים, אתם תגלו כי מה שקבעתם במוחכם כמעט וודאי  שיבוא לידי ביטוי בזמן כלשהו. חלק מהאירועים הם כבר חלק מתוכנית חייכם אבל יש לכם עדיין רצון חופשי כאשר מדובר בדברים רבים.  בתנאי שאין זה הולך כנגד תוכנית חייכם, ישנה כל אפשרות שאתם תחוו את מה שיש לכם במוחכם. לדוגמה, אתם גם סידרתם את מי אתם רוצים לפגוש אשר יכול להתאים לצרכיכם, וזה מכסה את השותף שיהיה. באותה מידה, אם הוחלט שנישואין אינם בשבילכם, אזי זה לא יתרחש. זה מיושם באופן כללי לכל אחד ומכסה אירועים אשר יבטיחו שאתם תחוו בדיוק את מה שאתם צריכים כדי להמשיך את האבולוציה שלכם.

כאשר אתם מתרועעים עם אחרים אשר גם חווים בהתאם לתוכנית חייהם, אינכם למעשה מכירים את הנשמה האמיתית מהופעתה החיצונית, אבל רק את הגוף  שיש להן עבור גלגול מסוים זה. וגם אינכם יודעים אם היו לדוגמה בני מלכות או איכרים במחזור חייהם האחרון, אבל למעשה במובן זה אין אתם יודעים אף פעם את מי אתם עשויים לפגוש. למעט נשמות אשר מודעות לטבעם של חייהם הקודמים, אבל זה מבטיח שהן מקדישות את זמנן למחזור החיים הנוכחי ללא הסחות דעת. כל תוכנית חיים נעשית במיוחד לצרכיכם וכדי להבטיח שאחראויות קרמתיות נפגשות. אלה שפגרו מאחור עשויים לעמוד בפני אתגרים נוספים כיוון שיש להם לעיתים קרובות יותר קארמה לנקות, ועד  שהקארמה לא מתנקה אין הם יכולים לנוע רחוק מאוד קדימה.

אמא כדור הארץ מתכוננת להתעלותה, וכשהיא מנקה את כדור הארץ, כמה אובדני חיים הם בלתי נמנעים. נשמות מעין אלה מסיימות לעיתים קרובות את הקארמה האישית שלהן כך שכולם מפיקים תועלת מחוויות אלה. אירועים מעין אלה יכולים לגרום להרגשת ייאוש בקרב אלה  שאין להם ידע קודם עליהם או על מטרתם. בנסיבות מעין אלה, הסיבה מאחורי אירועים אלה תוסבר להם. אתם עוברים דרך תקופה של שיבוש כלשהו כשהאנרגיות הישנות מסתיימות, אבל זה הכרחי כשהשינויים חייבים עכשיו להתרחש.

הגזע האנושי עבר כברת דרך ארוכה מאז שאתם שמתם רגל לראשונה על כדור הארץ. אתם נגעתם בעומקי החשיכה ומצאתם את הדרך החוצה בשנית, ועכשיו אתם תתרוממו שוב כדי להפוך לישויות גלקטיות. רבים מכם היו נוסעים בשמיים וביתכם היה על אחת מהחלליות. אתם חיפשתם הרפתקה כשנסעתם לפלנטות שונות כדי לשוחח עם תושביהן, אבל גם היתה לכם משימה להפיץ את האור. אתם הרבה יותר גדולים עבור חוויותיכם על כדור הארץ, ויכולים לעזור לאלה שנמצאים בשלבים המוקדמים של התפתחות.

זהו השבוע  שחובק בחובו ציפיות של "שיערוך" שיוכרז אבל כפי שכבר חוויתם, זה תמיד נראה כפוך לדחייה. אולם, דבר אחד שאתם יכולים להיות בטוחים עליו הוא שזה אמיתי ויהיה לו השפעות משנות חיים לאנשים רבים. השינויים הראשוניים יאפשרו לאלה שפועלים עם נכסים גדולים, להתקדם ולתכנן הקלה עבור אלה שזקוקים. סדר הגודל של הפרויקטים יהיה עצום ומרחיק לכת. אולם, בסופו של דבר כל הצרכים יכוסו ועוני וחוסר ייעלמו. השינויים יהיו מהירים והעידן החדש יהיה באמת היטב בעיצומו.

בכל ההתרגשות, אל תיסחפו כיוון שישנה עדיין עבודה רבה להיעשות. זה לא יהפוך לקל יותר עד שהאחרון מהאילומינאטי מוסר, כך שהשפעתם לא יכולה לדחות יותר עניינים. זרועות הציד שלהם מתוחים למרחקים אבל רבים מעוזריהם ישנו צדדים במקום לאבד את כל מה שזכו בו. סליחה הינה פעולה נהדרת שמתקנת מערכות יחסים שבורות ויהיה צורך בה כדי להחזיר נשמות אבודות חזרה אל האור.

למרות כל הכאוס שממשיך, מאחורי הקלעים עבודה טובה רבה מתרחשת, בגין ההכנות והצגתם של מתקני אנרגיה חופשית. היו סמוכים ובטוחים שמקורות רבים  עובדים עכשיו על פרויקטים מעין אלה במדינות שפתוחות לרעיון של הצגתם. בשל חוסר פרסום, אתם עשויים לא להיות מודעים להתפתחויות מעין אלה אבל אל תטעו כיוון שהכול  מתקדם היטב. המשמעות היא שברגע שזה בטוח לעשות זאת וניתן האור הירוק, תהיינה הפתעות רבות.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור ימשיך להאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator: Gili