Followers

Friday 23 December 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 16 בדצמבר 2016




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 16 בדצמבר 2016

כאשר אתם יכולים לראות ולהבין את המצב הנוכחי על כדור הארץ, הדרך קדימה גלויה ומעידה על קריסתה של שליטת האילומינאטי על האירועים המתרחשים. העניינים משתנים אפילו כשהם מנסים לשמור ללא הועיל על סוג כלשהו של שליטה. התוכנית הגדולה ביותר מוכנה לשימוש בלי קשר לכל הפעולות של אלה אשר במקום זאת מנסים לכפות את רצונם אך אין הם יכולים למנוע סיום מוצלח המוביל להתעלות.  אל  תהיו בהלם ואין זה משנה איך אתם רואים את האירועים מתפתחים כיוון שכולם הם בסדר. ההתנשפות האחרונה של אלה העומדים בפני תבוסה יכולה להישמע, ורבים עכשיו בורחים כדי להימנע מהצורך לתת תשובה לפעולותיהם כנגד האנושות. אין הם יכולים להימנע מההתמודדות עם התוצאה של פעולותיהם, כיוון שאין מקום מחבוא אשר יאפשר להם להימלט ויגיע יומו של הצדק. אל תדאגו על עתידם כיוון שהם יקצרו את מה שהם זרעו, ואף על פי כן הם יקבלו סיוע כמו כל הנשמות ברגע שהם יפנו אל האור.

ישנה תוכנית מוכנה לשימוש אשר תוביל אתכם לאורך הנתיב אל גאולתכם, ותרומם אתכם מחוץ לדואליות ולתוך העולמות של האור. אלה הן הרמות שהשארתם מאחור כאשר התנדבתם לעזור לנשמות אלה שנלכדו ברטטים הנמוכים. אתם עשויים לתהות מדוע הייתם עוזבים את העולמות העליונים כדי לעזור לאלה אשר נראה שהם מעבר לגאולה, והתשובה הפשוטה היא שאתם אחד איתם וכל הנשמות חייבות להתרומם מחוץ לחשיכה אם הן עומדות להתקדם. הן צריכות עזרה כדי למצוא את דרכן חזרה אל האור אחרת הן עשויות להחליק הלאה לתוך הבור בו האור הוא למעשה לא קיים. כוחכם וניסיונכם הם ערבותכם להצלחה למרות שהרטטים הנמוכים יציגו אתגר חזק לאמונתכם. כפי שנאמר לכם בעבר, אין אתם אף פעם לבד בשעה שאתם נמצאים על נתיבכם ומדריככם יעשו את המיטב כדי לסייע לכם כאשר אתם צריכים זאת.

בינתיים, הכול מתקדם כפי שצריך על מנת להבטיח שהשיערוך עומד להתרחש בקרוב. זה עשוי להיראות לעיתים קרובות שזה מתעכב, אבל זכרו שישנה הכנה רבה הדרושה לפני שהכול מוכן להתקדמות. למרות שאנשי האופל נחלשים הם עדיין יכולים לדחות אירועים ולגרום לעיכוב אבל אין הם יכולים למנוע התקדמות מוחלטת כפי שנקבע.  רבים מכם כבר יודעים באם אתם נמצאים על הנתיב להשלמה בתקופת חיים אלה, ומשימתם של אנשי האופל לבחון אתכם כדי למצוא כל חולשה  שעשויה להיות לכם. אולם, כוח האופי שלכם ללא ספק יתמוך בכם בתנאי שאתם שומרים על מבטכם ביציבות על קו הגמר.

מאפשרים לכם לגלות יותר לגבי עברכם ואנשים מתחילים לשמוע גילויים מהממים במחוזות אנטארקטיקה. השרידים של עיר ענקית שהיתה תחת הקרח במשך אלפי שנה וזה גילוי מרגש שניתן לשמור עליו בסוד בקושי, אבל הכוחות הגדולים יעשו את המיטב כדי  לשמור זאת כך. זהו ממצא שהמחפשים הובלו אליו כיוון שזה הזמן עבור האנושות לדעת יותר את האמת לגבי ההיסטוריה האמיתית שלכם. עד עתה הוחזקתם בכוונה בעיוות מרחב זמן, אבל בקרוב אתם עומדים ללמוד על ישויות החלל הרבות השונות המקושרות אליכם, ובעיקר אלה  השוכנות בתוך כדור הארץ הפנימי.  העובדה שמעטים מכם היה להם מושג כלשהו על נוכחותם היא כיוון שעד עתה לא היה שם זמן לגלות את עצמם לאנושות. אולם, הזמן מתקרב במהירות בו אתם צריכים להיות מוכנים להיפגש עם אחיכם ואחיותיכם מהחלל.

בשלבים שונים רבים באבולוציה של האנשים בקרו אתכם ישויות חלל, אבל לא היו להם תמיד את הכוונות הטובות ביותר. האנונאקי אשר עזבו את כדור הארץ שמרו אתכם ב"כלא" של החלטותיהם והובילו אתכם להאמין בגרסה כוזבת של ההיסטוריה שלכם. הגיע הזמן ללמוד את האמת אבל תחילה אתם צריכים להתרומם, והמין האנושי חיב ליצור תנאים על כדור הארץ המשקמים רמת חיים מקובלת.NESARA  עומדת לגלם תפקיד בקרוב מאוד ותיקח את האנושות מחוץ לעידנים האפלים ולתוך האור. זה יבטיח את סופו של העוני ואת החלוקה ההוגנת של עושר ונדיבות הלב של כדור הארץ. יש יותר מאשר עושר מספיק על כדור הארץ שנצבר במשך מאות רבות של שנים אשר ייתן לכל האנושות רמת חיים סבירה. סט. ג'רמן (St. Germain) יכול לזקוף לזכותו כי ווידא שניתן להשיג רמת חיים גבוהה מעין זו, וישחרר כספים כאשר זה מתאים.

ההרס של המלחמה והעוני שנחוו במדינות רבות, השאירו שיקום רב שדרוש אבל עם ההתקדמויות אשר עמן יופיעו שיפוץ והחלפה ישקמו בקרוב את האזורים שהושפעו בצורה רעה. ביחסית זמן קצר, כל המדינות  תהפוכנה לכמו חדשות ובלתי תלויות באחרים, והאנשים ישתחררו מעבודת הפרך של העבודה בכל חייהם פשוט כדי להתקיים. אולם אפילו עם הטכנולוגיות המתקדמות, ציר הזמן הכולל עדיין ייקח מספר שנים לא מבוטל לפני שהשלמה תושג. העתיד מלא עם אור וזמן מאושר ומהנה יחווה על ידי הכול. אתם כבר נכנסים לאזור של החלל שהוא בעל רטטים גבוהים יותר וכשהם ישפיעו, אנשים יחוו רוממות רוח לתוך סביבה שלווה יותר בה האור חזק יותר.

ההתקדמות לקראת מטרה תהיה קשוחה על אנשים רבים אך זכרו כי השינויים דרושים כדי להשיג את הבסיס לעידן החדש. התוכנית כבר מתקדמת כפי שצריך וכבר הרבה קרה כך שהיא בלוקי הבניה למה שעומד להגיע. כל העולם נמצא במצב של שינוי ועבור חלק זו עשויה להיות חוויה כאובה אבל כשהעניינים מתקדמים נכון לעכשיו, זה עשוי לא להימשך זמן רב מדי. החדשות הטובות לגבי האירועים הנוכחים אשר עדיין נשמרים באופן גדול מכם, על ידי אלה המתנגדים לשינויים שירוממו אתכם מחוץ לקשיים שהם גרמו להם. אתם תעריכו שאין זה קל להציג שינויים כה רבים בזמן קצר מעין זה. אולם, צרכיכם נמצאים במיינד והרבה ייעשה כדי להקל על התנאים שקיימים נכון לעכשיו.

זהו הזמן של רצון טוב על פני כדור הארץ ואנשים הופכים לממוקדים יותר כך שיהיה להם זמן מאושר ומהנה. אולם, רבים לא שוכחים את אלה אשר נמצאים עדיין במצבים שגורמים לייאוש ולכאבי לב, ועבודה טובה רבה נעשית בזמן זה. נדיבותכם בזמנים מעין אלה היא נהדרת והיא מהווה סימן שכשהרטטים עולים, אתם משחררים את האנרגיות הישנות ומוצאים את העצמי האמיתי שלכם. אתם הרבה מהאור כמו כול נשמה אחרת, למרות שחלק לא מבינים עדיין את הפוטנציאל האמיתי שלהם. זכרו תמיד כי כול מה שמתרחש לכם, תמיד יש לכם את הניצוץ האלוהי וזה יהיה תמיד כך. בימיכם קדימה לכו במסעותיכם במודעות מלאה שאתם כולם היבט של אלוהים ופועלים בהתאם.

מי יתן וכולם מקבלים את מה שאתם מבקשים עבור עצמכם ועבור האחרים, והשתמשו במתנתכם של רצון חופשי כדי להפיץ אהבה וברכות בזמן זה של השנה. עבור רבים זהו אירוע מיוחד אשר חוגג את חייו של ישו ואהבתו לכל נשמה.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator:Gili


מסר מ- Mike Quinsey

זה יהיה המסר האחרון שלי בשנה זו כך שהייתי רוצה להודות לכם כולכם עבור תמיכתכם האוהבת. המסר הבא יהיה ביום שישי ה-6 בינואר 2017.  אני מאחל לכם כולכם את הטוב ביותר עבור 2017 והיא מבטיחה להיות שנה של גילויים ושל ניצחונו של האור. מי ייתן ויינתן לכם כל מה שהייתם מאחלים לעצמכם ותיהנו  בשנה מרגשת ומגשימה ביותר.
באהבה ובאור.
Mike Quinsey.






Tuesday 13 December 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 9 בדצמבר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 9 בדצמבר 2016

אירועים מתרחשים מהר יותר מאשר אי פעם ואין ספק שהאמת בעניינים יוצאת אל האור. שום דבר יכול לעצור את ההרגשה הכללית שיותר לא אפשרי לעצור את מה שהוסתר מלהיות גלוי לאנשים. כפי שהייתם אומרים "הגלגל התהפך" וכשזה קורה, האמת משחררת אנשים מהמניפולציה  שהופעלה עליהם והשקרים שהועברו כאמת. הם הרבה יותר חכמים ולא מאמינים יותר באלה אשר מילתם נחשבה כנה ואמינה.  זו תחילתה של דחיה של אלה אשר מצאו כי הם מסלפים ומעוותים את האמת כך שתתאים לתכליתם. התוצאה בחלק מהמדינות היתה בהפגנות כנגד אלה אשר  הינם אשמים, אלה שידעו את כוחם של האנשים. כאשר זה מגיע להצבעה, הם עכשיו מבטאים בחוזקה את דעותיהם, ומסירים את אלה שמתעלמים מהם.

עכשיו יותר מאשר כל זמן אחר, האנשים צריכים לממש את זכותם להפגין כנגד אלה שאינם עוקבים אחר רצונותיהם. ישנו רצון חזק בתוך המין האנושי לעשות את השינויים ההכרחיים לחיים, ואם נציגיהם מתעלמים מהם זה יפגע בהם. יש לציין את כוחם של האנשים כיוון שהוא יכול במידת הצורך להסיר ממשלות אשר לא נענות לרצונותיהם. ההיסטוריה תראה לכם כי מהפיכות עשויות לנבוע, אם ממשיכים להתעלם מהאנשים והם נרמסים על ידי הרשויות. שלום הוא לפעמים קשה להשגה כאשר אלה בשליטה מחפשים את השימוש בכוח כדי לייאש את האנשים. אולם, הקרב רחוק מלהיות חד צדדי כיוון שהכוחות הגלקטיים מחפשים תמיד דרכים שאינן אלימות כדי לזכות בשלום והדרכתם תעזור לאלו של האור.

כאשר יש לנשמות שהתגלגלו קושי לקבל את מה שיש לחיים לתת להם, זכרו שמעטים מאוד אלה יודעים את תוכנית חייהם. לעיתים קרובות זה הטוב ביותר שאתם תטפלו בדברים כשהם צצים, בידיעה שמדריככם תמיד נמצאים בהישג יד כדי לנסות ולשמור אתכם בתוכנית שהוסכמה. החוויות שאתם צריכים כדי להתפתח מתוכננות בקפידה והן רק מוצגות לכם כאשר זה ידוע שאתם מסוגלים להתמודד אתן. בזמן זה יותר מאשר כל זמן אחר, זה חשוב שאתם תסיימו את חייכם כשהצלחתם בהתמודדות.  עבור נשמות רבות זה יהיה הגלגול האחרון שלהן ברטטים הנמוכים, לכן זה עניינן להבטיח שהן מתמודדות בהצלחה עם כל קארמה שלא נוקתה. ברגעיכם השקטים יותר, מדריככם יתקרבו אליכם, ואתם תוכלו "לדבר" איתם.  בדרך זו הם ילמדו על צרכיכם שאם הם מתאימים לתוכנית חייכם, הם יעשו את המיטב כדי לסייע לכם.

החיים במימדים הנמוכים אינם ביתכם הקבוע, וזה תובעני מאוד ומיוחס באופן נכון למדי כבית ספר של החיים. אתם התנדבתם שתהיינה לכם חוויות מעין אלה בידיעה שלא משנה כמה הרבה אתם תפלו, תינתן לכם כל עזרה כדי להתאושש. אתם הגעתם מהרמה בה הייתם ישות אור, ואליה תחזרו כאשר אתם תתרוממו בשנית. בהשוואה, הרטטים של כדור הארץ מאוד כבדים, וישויות רוח מוצאות שאין זה נוח לשהות בהם. אולם, אתם יוצאים מהגוף כאשר אתם ישנים, ולפעמים עבודתכם הטובה ביותר עבור הרוח מבוצעת בזמנים מעין אלה.

לאחר שאתם עוזבים את הגוף הפיזי, אתם תמצאו את עצמכם בגופכם האתרי, לכאורה בדיוק אותו הדבר כפי שאתם רואים את עצמכם באופן רגיל.  במימדים הגבוהים יותר, אתם לא נשלטים יותר על ידי הקיצוניות הנחווית במימדים הנמוכים. למעשה, הקיום הוא הרבה יותר נעים ולגמרי שונה ממה שהייתם רגילים כאשר יכולתם לנסוע מיידית תוך שימוש במחשבה טהורה.  הקשר עם אחרים הוא תמיד באמצעות מחשבה וכיוון שאתם נמצאים בגוף אנרגטי, אם אתם רוצים, אתם יכולים "לחשוב" את עצמכם לתוך גוף שונה המשרת את מטרתכם. אלה הן רמות שאתם כבר מכירים אותן והן משכנכם הטבעי.

ההתקפות המזויפות של חוצנים התחילו בדרך צנועה, אבל עד כה כלי הרכב המעורב הושמד לפני שהם יכלו לבצע את משימתם. הפעילות מתרחשת מחוץ לפלנטה, וכוחות האור התערבו ב"מלחמה בשמיים" והם הביטחון שלכם כי המין האנושי מוגן מכל התרחשות גדולה. בעברכם הלא רחוק בסוף העידן, היו התרחשויות שליליות שנבעו בהתמוטטות כמעט שלמה של המארג ששמר על המשך האנושות. אולם, בזמן זה אתם עומדים להצליח בהשגת מטרותיכם. המסע עבור חלק מכם עשוי להיות מסוכן, אבל אתם תצאו כשידכם על העליונה ותיהנו להשתחרר מלפיתות של אנשי האופל.

אתם כבר עודכנתם על נוכחותם של ה- Blue Aviansהמפקחים על כל הפעילות על ומסביב לכדור הארץ. הן ישויות של האור ובמפורש מוצגות כדי להבטיח שאף זר יכול להתערב או להפריע בנתיבכם להתעלות. חומת מגן הונחה מסביבכם ומסביב לאמא כדור הארץ, אשר דרכה אף אחד יכול או לעזוב או להצטרף אליכם. מתרחש הרבה שאינכם מודעים לו וזה היה כך במשך זמן ארוך מאוד. בני האדם היו מוגנים כדי להבטיח שלא משנה התוצאה, אחרית הימים תהיה בהתאם לתוכנית העליונה. זו הסיבה מדוע אתם לפעמים מרגישים כאילו אתם לא מקבלים סיוע בכלל, כאשר למעשה עזרה ענקית ניתנת שאתם לעיתים קרובות לא מודעים לגמרי לה. זכרו כי לכולכם ניתן רצון חופשי, ובסוף אלה אתם המחליטים על עתידכם, ואתם מעודדים לעקוב אחר נתיב מסוים המוביל להגשמה ולהתעלות.

הבינו שאתם שהנכם עובדי האור נבחרתם להיות כאן באחרית הימים כיוון שיש לכם את הכישורים והחוויה להשלים את משימותיכם. אתם למעשה הוכנתם היטב עבור תקופה זו של זמן ומה שאתם עושים ייראה באופן טבעי קל לטפל בו. זה היבט יפה של החיים כאשר אחד מתעורר ומבין ש"שירות לאחרים" הוא הנתיב שעוקבות אחריו נשמות מפותחות. אין מבקשים פרסים עבור עבודה מעין זו, כיוון שעשיית השירות היא גמול לכשעצמו. עם זאת, כיוון שדומה מושך דומה, אתם תגלו שכפי שאתם מטפלים באחרים כך אתם גם תטופלו.

המשיכו לחלוק את האור עם האחרים כתגובה או משאלה טובה של נשמה שניעורה, ולהעביר ברכות לאותו אדם. אם הייתם יודעים את האמת, הייתם מבינים שמחשבות הן עוצמתיות, וכשהרטטים עולים, אתם חייבים להיות זהירים לא לכפות מחשבות שליליות על נשמה אחרת. אולם, כשאתם עולים וסופגים יותר מהאור, אתם תהפכו לישות אור חזקה הרבה יותר, ופחות סביר שתסטו מנתיבכם. לדוגמה, זה נורמלי להיות אדם רגשני, אבל ישנה אפשרות שאתם יכולים להיתפס לא מודעים ולהרף עין מאבדים שליטה על עצמכם. כל עוד אתם מודעים על כך, אתם צריכים להיות מסוגלים לממש את תשומת הלב והזהירות הדרושים כדי למנוע כל טעויות.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator: Gili

Friday 2 December 2016

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 2 בדצמבר 2016



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 2 בדצמבר 2016

ברור שככל שההודעה המאשרת את השינויים במטבע נעשית קרובה יותר, כך טוב יותר, ולכן שחררו את המתח והדאגה של אלה הממתינים לכספים הנחוצים מאוד. חדשות טובות תמיד מתפשטות במהירות ותמיד ישנם אלה המטילים ספק אשר מהססים להאמין ששינויים מעין אלה אפשריים. ישנן הפתעות רבות יותר הממתינות להצגתן והן כולן מהוות חלק מהתוכנית להציגכם במהירות לעידן החדש. לדרכים הישנות יש את היום שלהן כשהשליטה של האילומינאטי מוסרת כדי לאפשר לאנשים ליהנות מהחופש החדש שמצאו. כל שלב יוצג בדרך כזו שהוא יזרום עם השינויים, ויגרום את הכמות הפחותה ביותר של בעיות לפני שזה מסתדר, ולא יותר לשום דבר להתערב או לדחות אותם. הזמן בגין הצגתם עבר מזמן אבל כפי שאתם יודעים תמיד יש זמן "נכון" כדי לעשות שינויים גדולים, והדאגה הגדולה ביותר היא התערבות על ידי אלה מכוחות האופל. אולם, אתם מוגנים על ידי הכוחות הגלקטיים אשר יבטיחו שהכול מתקדם כפי שדרוש ועם הכי פחות רעש.

לפני שיעבור זמן רב, אמצעי החדשות יהיו חופשיים לדווח את החדשות הריאליות והאמיתיות אשר נשללו לכם במשך עידנים של זמן. במשך זמן רב חייתם בפרדיגמה מזויפת ולא אפשרו לכם להתקדם כפי שהיה אמור. נשללה מכם באופן אפקטיבי התקדמות שהיתה מביאה אתכם  לדרך חיים של כ-50 שנים קדימה מהמקום בו אתם נמצאים עכשיו. היו סמוכים ובטוחים שזה ייקח אפילו לא קרוב לאותה תקופה של זמן כדי  להתעדכן  ותוכניות להניע אתכם קדימה כבר נמצאות במקום. בזמן המתאים  כאשר, איך לומר, האדמה התנקתה וזה יהיה בטוח לעשות זאת, חבריכם הגלקטיים הרבים יופיעו  בגלוי על פני כדור הארץ ויעזרו לכם לפצות את הזמן האבוד. העידן החדש ממתין לכם ואין הוא יכול במשך זמן רב יותר להישלל מכם, והוא יראה במהירות כי דרכי העבודה הישנות יוחלפו על ידי שיטות אוטומטיות ורובוטיות. באופן טבעי זה ייקח זמן כדי לאפשר לכם שתהיינה לכם כל ההטבות מהשינויים, עם זאת באמצעות השיטות שאותן אינכם מכירים אתם תהיו מופתעים בנעימות כמה מהר העניינים מטופלים.

אולם, צריך לזכור כי עומדים לוותר בתקופה הקרובה על כול מה שאין לו מקום בעתיד. המיקוד יהיה על שינויים אלה אשר ישחררו אתכם מעבודת הפרך ומהשעות הארוכות שאתם עובדים לצורך חייכם. משרות רבות שהן בעלות אופי בזוי לא תהיינה דרושות יותר, וחלק יבוצעו לגמרי באופן אוטומטי. באמצעות הצגתן של שיטות מודרניות, מרבית צרכי היום יום שלכם לא ידרשו יותר עבודת כפיים, וחלק יכוסו על ידי הצגתם של דרכי חיים חדשות. לכן, כאשר מדברים על העידן החדש זה מה שבדיוק משמעותו, כיוון שהעידן הישן שרת עכשיו את מטרתו.

מה שהוא אפילו חשוב יותר אלה השינויים בתוך העצמי כיוון שאתם חייבים לא לשכוח את העובדה כי כל דבר מוביל להתעלות. כשהרטטים עולים, אתם גם תעשו זאת בתנאי שהתרכזתם בצרכיכם האישיים. בן האנוש הישן של דואליות קיצונית צריך להשתנות עם הרטטים החדשים ולהשאיר את הרטטים הישנים מאחור. הבינו שכל פעם שאתם פועלים תוך שימוש ברטטים הנמוכים, אתם מפילים את האינטנסיביות של האור שלכם. בזמן שאתם צריכים לרומם את עצמכם, זה חשוב שאתם תישארו על נתיבכם ותוכלו לעבור דרך הרטטים הנמוכים מבלי שהם ישפיעו עליכם. נסו לא להימשך לפעולות או להשתתף בפעילות שאינה רצויה שאתם יודעים שאינה קשורה לאור,  כיוון שבמשך תקופה ארוכה של זמן אנשי האופל כיוונו את האינטרסים שלכם בחוכמה לתוך מה שהוא בעל רטטים נמוכים. ישנו תמיד חוק פשוט כדי לקבוע את מה שאינו מהאור,  וזה כל דבר שאינו מביא שלום והרמוניה לתוך חייכם סביר שיש לו את ההשפעה המנוגדת.
השינויים שאתם מוכנים לקדם בברכה יתפשטו במשך תקופה של כעשרים שנה בערך, ועד אז תהיינה לכם כל התועלות שדברנו עליהם. התקופה הקרובה תכסה את מרבית הצרכים הדחופים של אלה הצריכים עזרה בדחיפות. כה הרבה אנשים חיים בעוני מוחלט ובלי סיכוי  למוכנותם לרומם את עצמם. בבירור הם יהיו מבין הראשונים ליהנות מהשינויים אשר יכולים בקרוב להפוך למואצים.  המהות של כל דבר שמתרחש תהיה להעלות את רמת חייכם, עד שכל אחד יכול לפחות לחיות חיים עם כל צרכיהם הבסיסיים מכוסים היטב.

אתם יכולים בקושי להיכשל מלהבחין שאפילו בעלי החיים על פני כדור הארץ מושפעים מהשינויים. שינויים אקלימיים הם ניכרים ובכמה אזורים מאלצים אותם לעבור מחוץ להם או אחרת למות, וכך זה ימשיך כשחלק מהזנים ימותו לגמרי.  מה שאתם לומדים הוא כמה קריטיים השינויים בכדור הארץ יכולים להיות, והם יכולים גם להשפיע על האנושות. במשך ההיסטוריה שלכם, הם התרחשו במסלול  שאפילו בני האדם היו צריכים להסתגל. יש לכם אפילו עכשיו חיים אינטליגנטים החיים בתוך קרום כדור הארץ ולאחר השינויים המגיעים הם יכירו את עצמם לכם.

הזמנים המרגשים ביותר נמצאים לפנינו ואתם תנועו בקרוב מעבר לצרותיכם הנוכחיות ותיהנו מהתמרה מהירה המובילה לקיום שלוו. קרוב לוודאי שאחד מהרגעים המספקים ביותר שלכם יהיו, כאשר כלי הנשק של מלחמה וכל דבר הקשור אתם יושתקו לכל הזמנים. כסף יותר לא יבוזבז על כלי נשק של מלחמה, וההגנה של כדור הארץ שלכם תושג באמצעות אמצעים אחרים. לדוגמה, לחלק מהפלנטות יש חומת מגן מסביבם אשר לא ניתנת לחדירה.

האוקיינוסים המכסים מעל 70% מכדור הארץ והם גם יתנקו. משימה מעין זה נראית לכם בלתי אפשרית, אבל באמצעות טכנולוגיות מתקדמות זה ייקח מעט זמן. במוחלט, כל הימים והקרקעות ייעשו כחדשות, וכל צורות החיים יחיו בשלום. כבר השונים מתחילים לבוא ביחד וליצור את הקשרים הבלתי סבירים ביותר. יש הרבה לצפות לזמן בו אתם תחוו שלום מושלם. היו בשלום והיו אהבה, ותחלקו זאת עם כל היצורים החיים כיוון שכולם הם אחד.

לא יהיה יום שיחלוף בלי התרחשויות מסוימות הקשורות עם השינויים ההכרחיים אשר גוברים כשאתם מתקדמים. הישן ילך אבל לפעמים לא בלי מאבק, והמהלכים יקודמו בברכה על ידי האנשים. הם מודעים היטב שמשהו בלתי רגיל מתרחש, ועבור חלק זה מפחיד משום שמה שהם רגילים לו משתנה. דעו שהכול הוא עבור הסיבות הטובות ביותר, וכשהזמן חולף הם יהפכו גלויים לכם.

הישארו אמיתיים לאמונותיכם  ובהינתן ההזדמנות שתפו אותם עם אחרים כאשר עניין בא לידי ביטוי. שנה חדשה מתקרבת במהירות והיא שנה המבטיחה להיות מעניינת מאוד ומגשימה כשרבים מהשינויים שהמתינו במשך זמן רב יתרחשו סוף סוף.

אהבה וברכות מהעצמי הגבוה שלי, ומי ייתן ואתם תקבלו את כל מה שאתם צריכים כדי להישאר ביציבות באור.

באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator: Gili