Followers

Saturday 28 January 2017

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 27 בינואר 2017



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 27 בינואר 2017

אתם מעורבים בעשיית שינויים ענקיים, שכאשר אתם מסתכלים לאחור ייראו כנקודת מפנה בהיסטוריה של כדור הארץ.  הם נחוצים כדי לטאטא את מה שהיה מעכב אתכם, ולפנות דרך לשינויים אשר יכשירו את הקרקע לתחילתו של העידן החדש. לאנשי האופל אין יותר שליטה מספקת
כדי להכתיב את הדרך שבה מתקדם העתיד. הם גם הולכים להרגיש את ההשלכות של איבוד גישה למימון בלתי מוגבל למיזמיהם השחורים. הם גם מוצאים זאת בלתי אפשרי לשלוט בחוזקה על פעילויות על כדור הארץ, ואנשים אשר הססו לצאת עם מה שהם יודעים, מרגישים עכשיו את האומץ לעשות זאת. הכול מתחבר לשינוי בכוחות על פני כדור הארץ, ואלה העובדים עבור האור לא מרגישים יותר כה מוגבלים. לנשיא טראמפ יש רשימת שינויים חשובים שהוא מבקש לעשותם ולא יאבד זמן בלהניח אותם במקום.


כיוון שמרבית האנשים אינם יודעים מה התרחש על כדור הארץ, הם אינם יכולים להבין מה מתרחש, או את הסיבות מאחורי השינויים. אולם, במרוצת הזמן זה יהפוך לברור למדי, בעיקר עם ההודעה הרשמית הקרובה של הרפובליקה החדשה של ארצות הברית. האירועים עומדים להתרחש די במהירות ואתם יכולים להיות בטוחים שאלה המבצעים את הפעולות החיוביות מוגנים על ידי כוחות האור הגבוהים. גורלכם וגורלו של כדור הארץ הוא להתעלות, והשינויים ימשיכו בהכנת אירוע חשוב מעין זה. לכן, נסו להבין כי השינויים נחוצים אפילו אם הם גורמים לאי נוחות כלשהיא. יום אחד, אתם תסתכלו לאחור ותראו שכול דבר שקרה היה מכוון לכיוון הגשמת הנבואות בהקשר עם העידן החדש.


החדשות על אירועים נשלטים מאד ולאנשי האופל יש מספיק כוח כדי להגביל את מה שאתם קוראים. כתוצאה מכך, אתם לא תוכלו לקרוא את טבעו האמיתי של מה שקורה, אבל  עם שיקול דעת תוכלו למצוא מספיק מידע באינטרנט כדי לקבל הבנה כללית. כשהשינויים גוברים, מקורות נוספים המוכנים לפרסם את האמת, ייפתחו. מה שמתרחש בשמיים מעליכם שוב לא מדווח, והגיע לנקודה בה כלי רכב ממקורות רבים כולל אלה מחוץ לכדור הארץ מעורבים במלחמה לעליונות. אולם, ישנה חומת מגן מסביב לכדור הארץ שמונעת פורצים לא רצויים.


הקנוניה מאבדת את אחיזתה באירועים המתרחשים על כדור הארץ, וזה יכול להוביל לנפילתה של ההיררכיה.  אולם היו סמוכים ובטוחים שגורלכם כבר הוחלט ואתם תסיימו מנצחים כשאתם ממשיכים את דרככם להתעלות. זה הוכרז על ידי אלה שנמצאים בשליטה על האירועים על כדור הארץ, כך שאין זה משנה אם הדברים עשויים להופיע אחרת, אין אתם יכולים להפסיד את הקרב כפי שאתם תראו בסופו של דבר. העניינים ממשיכים כרגיל די לאט אבל אתם נמצאים בתקופה בה אתם תאיצו קצת , ותפוצו בגין הזמן האבוד. הייתם סבלניים מאוד ואנו ממליצים להישאר רגועים מבלי להתחשב בהתגרות, כיוון שזה כה חשוב שתשמרו על הרטטים שלכם גבוה ככל האפשר.  אחרת, אנשי האופל ייהנו מכך, וזו הסיבה מדוע הם בכוונה גורמים כה הרבה צרה, פחד ובלבול ככל האפשר.  


עבור אלה הרוצים לספר לאחרים, היו בטוחים שהם מוכנים למידע מעין זה. יותר מדי יכול לפעמים שתהיה לו השפעה מפחידה וישיג את ההפך למה שהיה אמור. הבטיחו שאנשים יבינו שהניקוי נעשה לטובתן של כול הנשמות, והוא חלק מהתוכנית להביא את העידן החדש לתוך ההוויה.  קשה לנבא את העיתוי של השינויים כיוון המצב צריך להיות בשלב מסוים עבורכם כדי שיתרחשו. הדאגה העיקרית היא ביטחונם של אלה המעורבים, לכן פעולה לא תיעשה אם היא עשויה לסכן את חייהם. ישנו רצף שלם של אירועים מסודרים אשר יישאו אתכם קדימה עם כול המהירות וזה חשוב  שלא תופרעו או תידחו מכל מסיבה שהיא. היו סמוכים ובטוחים שהתוכנית לגילוי מחושבת היטב, והפרשות נעשו לשינוי הכיוון במקרה הצורך.


הזמן מתקרב בו אתם תראו את ישויות כדור הארץ הפנימי מגיעות על פני השטח. הם ימתינו בטבעיות לזמן המתאים כאשר כול איום סביר כלשהו הוסר.  בהיותם מפותחים הרבה יותר מאשר בני האדם, יהיה להם הרבה יותר להציע, דבר אשר יעזור לכם להאיץ קדימה עם השינויים אשר ידחפו לתוך העידן החדש. ישנן גם תרבויות אחרות אשר תעזורנה לכם ותעשינה כך ברוח של החברות ההדדית. זו תהיה חוויה חדשה עבור רבים מכם ומרוממת מאוד לאחר כול השליליות שנתקלתם בה.


עם הגעתם של הגילויים לגבי חוויותיכם על פני כדור הארץ, אתם תיבחנו היטב באשר ליכולותיכם להימנע מלחפש נקמה על אלה אשר אשמים בפשעים כנגד האנושות. אולם, אתם חייבים לא לאפשר לעצמכם לחפש אותם כיוון שצדק יבוצע על ידי אלה שמתאימים ביותר להתמודד עם פשעים מעין אלה. הם הגיעו מהעולמות הגבוהים יותר ומנוסים מאוד בהתמודדות עם עניינים מעין אלה.  הם לחלוטין של האור ויחפשו להעלות את האשמים לרטטים הגבוהים יותר, כדי לתת להם את האפשרות להתרומם שנית. אף אחד נחשב כנשמה אבודה  מבלי  שיעשה כל מאמץ כדי להחזיר אותם אל האור.


רק לאחרונה התחלתם להבין שחייתם בעולם של חלום שיש לו מעט לעשות עם מציאותכם האמיתית. אתם פילסתם את דרככם לעיתים קרובות דרך ג'ונגל של שקרים ורמאות,  לא שחוויותיכם בוזבזו, רחוק מכך כיוון שהן נתנו לכם כוח רב כדי להיות חונך לאחרים המתמודדים במימדים הנמוכים. אתם נאבקתם בהצלחה על דרככם דרך כל מה שהאתגרים העמידו לכם. אתם עכשיו עומדים כאחד אשר יכולים להתמודד בביטחון בישויות המאמינות שכוח הוא נכון, ואין להם אהבה או הבנה לגזעים האחרים שהתפתחו מעבר לאמונות מעין אלה.


אתם עשויים להאמין שאלה שהינם אנשי האופל צריכים להיעזב לגורלם, וללא ספק  מאפשרים להם לחוות כפי שבחרו. אולם, כל פעולותיהם נושאות אחריות לתוצאה, ולא ניתן להתגבר עליהם עד שהם יבינו את האמת. אלוהים לא רוצה לראות נשמות נדחקות באופן קבוע לחשיכה ומעודד את אלה של האור לעזור להם לצאת מאמונותיהם הכוזבות. זמן הוא מרפא אבל חלק מהנשמות כה משובצות בהן כך שאין הם יכולים להבין דרך חיים טובה יותר. כל נשמה שפונה אל האור תתקבל בברכה עם זרועות פתוחות ותינתן לה כל עזרה כדי לרומם את עצמם שוב.

אני יודע כי למראית עין בלבול רב קיים על פני כדור הארץ, אבל כשהדברים הופכים ברורים יותר זה ייראה שישנה מטרה חיובית במה שמתרחש. לכן, אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
Website:

Translator: Gili

Sunday 22 January 2017

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 20 בינואר 2017





מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 20 בינואר 2017

אתם כולכם צריכים עכשיו שיהיה לכם רעיון הגיוני באשר לאופן בו יתפתח העתיד. תזמון האירועים אינו נוקשה אבל די גמיש, ומבוסס על ההזדמנות הטובה ביותר לחולל שינויים. ללא ספק הם יגיעו לכן אל תהיו מודאגים אם התזמון לא תואם לציפיותיכם. לאלה אשר תכננו את אחרית ימיכם יש  את הכוח והסמכות לעשות את מה שדרוש כדי להבטיח סיום בהתאם  לסוף מחזור זה. עם זאת, אתם כבר חווים תקופה אחרת של זמן המאיצה וכך זה ימשיך. אל תאפשרו להתרחשויות חיצוניות להשפיע על מסעכם האישי, כיוון שקבוצות רבות עוברות דרך צרכיהם האישיים כדי לנקות את האנרגיות הנמוכות שלהם, ניקיון אשר חייב להיעשות אם הם רוצים שיהיה להם סיכוי כלשהו  להעלאת הרטטים שלהם. אלה שאינם יכולים לנוע כלפי מעלה עם השינויים פשוט ילכו אחר נתיב אחר בהתאם לצרכיהם.


חלק מכם ממתינים לשינויים במטבעות מסוימים אשר עשויים להביא לכם רווח גדול. מרבית האנשים אינם מודעים לאפשרויות מעין אלה, אבל בטוחים  כי בתוך תקופה שאינה ארוכה מטבעות רבים יותר יעלו בערכם. בסופו של דבר, זה מתוכנן לבטל עוני או צורך, ובמציאות אין זה כה רחוק. בינתיים, רבים יאבקו לעבור דרך השינויים אבל התקווה היא כי הם יתרוממו בידיעה שהכול מתקדם היטב. עתידכם בהיר מאוד ועבור רבים מעבר לחלומותיהם הפראיים ביותר. לכן, שמרו את עיניכם על ההבטחות לעתיד, בידיעה שבמציאות זה סמוך ובטוח ומוגן באופן מלא כדי להבטיח את הצלחתכם.


אנשי האופל אינם יכולים יותר לשמור על פעילותיהם בסוד, ולאט אבל בטוח פעולותיהם מתגלות מה שמונע מהם את ההסלמה. הם חשבו  שהם בלתי מנוצחים, אבל לא העריכו את התמיכה שהאנושות מקבלת על ידי אלה שהגיעו מחוץ למערכת השמש שלכם. אתם רחוקים מלהילחם קרב אבוד וכאשרכוחות האור יגלו את כוונותיהם, הניצחון מובטח.  אתם הייתם מופתעים אם הייתם יודעים כמה ישויות של אור רבות מפקחות על פעילותיכם, וככל שהקארמה מאפשרת הן עוזרות לכם להשיג את הניצחון שהובטח לכם. מרבית מהפעילות והמלחמות בין אנשי האופל וכוחות האור מחוץ לטווח ראייתכם, קורים גם בתוך וגם מחוץ לכדור הארץ.


למרבה המזל, אלה שעובדים עבור האור עולים מאוד במספרם על אלה של אנשי האופל המתנגדים להם. כפי שאתם תדעו לבטח, עובדי האור תורמים בשקט להפצת האהבה והאור ובשום אופן  לא מציגים שיטות ערמומית או שליליות. אהבה הינה האנרגיה העוצמתית ביותר ביקום והרטטים של רוע אינם מסוגלים להרוס זאת או להתקיים בנוכחותה. לכן, חברים יקרים של האור אל תהססו אף פעם בעבודתכם להפצת האור, ואתם תשיגו במידה ניכרת הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין. אם מספיק אנשים היו מתאחדים ברטט גבוה של אהבה, הכול היו מתרוממים באופן מידי מעבר להישג ידם של אנשי האופל.


כמו הנשמות שהן של האור, אתם יכולים להפיץ זאת בכל מקום פשוט באמצעות הליכה בקרב אלה אשר נמצאים מסביבכם. בתלות  כמה גבוהים הרטטים שלכם, יהיה לכם השפעה כלשהיא עליהם שבחלק מהמקרים יכולה להיות מורגשת. ללא ספק, אתם לפחות שולחים אנרגיה של "הרגשה טובה"  וזו הסיבה מדוע אנשים אוהבים להיות מסביבכם. אנרגית ההילה שלכם יכולה להיות בצבעים רבים, שכאשר נראית על ידי מגיד-עתידות, הם מתוארים כטהורים ובהירים מאוד. זה האופן בו יתואר אחד הנותן את אנרגית האהבה. הילות הינן "חתימת" אור שלא ניתנת להכחשה המראה כמה היטב וכמה רחוק התפתחתם באופן רוחני.


ישנם מעטים אם בכלל הקוראים תקשור מעין זה ואינם מודעים שיש לכם גוף אתרי, וגוף האור שלכם לפעמים ידוע כחתימת האור שלכם. ככל שהאנרגיה טהורה יותר כך אתם רוחניים יותר והמשמעות  אינה בהכרח במובן דתי. זו ההבנה ההדרגתית כאשר נשמה מפותחת תראה את כל האחרים כחלק מהשלם ולכן כולם הם כאחד. זו המחשה שכולם הם היבט של אהבה אוניברסאלית, "אתם הנכם אני ואני הוא אתם". זו המטרה שיש להשיגה ולהיות אחד עם אלוהים. יש בוודאי הרבה להרהר עם זאת באמצעות הבנה מעין זו אחד יכול למצוא שלום מושלם. זה שווה התחשבות ומסוגלות גדולים של לרומם אתכם לתוך הרטטים הגבוהים יותר.


החיים הם חיפוש מתמיד אחר האמת ומרבית הנשמות מחפשות את התשובות מחוץ לעצמם, עם זאת כל הזמן זה טמון בפנים. זה עשוי לקחת זמן להגיע למסקנה זו, וקבלה תגיע כשכול הדרכים מובילים לאמת האחת. זה ייקח זמן לגלות את התשובות  שתשבענה את געגועכם  להבנה מעין זו, וכול הנשמות בשלב מסוים תלכנה אחר נתיב מעין זה להבנה מלאה. לאורך כול הדרך ישנם אלה המעניקים יד עוזרת בעת הצורך, ומבקשים שום דבר בתמורה. שמחתם ואושרם טמונים בתוך העזרה לנשמה אחרת לאורך מסעה למצוא את הדרך הביתה.


כאשר אתם מוכנים לצאת החוצה אתם תדעו מעבר לכל ספק, ותנועו כגל קדימה לתוך השלב הבא של הרפתקתכם. נשמות רבות מאוד הלכו לפניכם והנתיב נמצא במקום שמוביל להגשמה. זה יביא שמחה מוחלטת ואהבה שאין שווה לה. הכאב והמצוקה שחוויתם יעברו וזה ירגיש מוזר כשאתם מגיעים מהעולמות הגבוהים יותר ונפלתם לתוך עולם של דואליות כדי לעזור להראות לאחרים את הדרך קדימה.


ברגעים השקטים שלכם, אתם תדעו לגמרי שאתם אינכם הגוף שלכם, אלא נשמה יפה  שהתגלגלה  ברטטים הנמוכים כדי לעזור לאחרים. בשל כך אתם זכיתם ביותר חוויות ואתם מסוגלים להבין את מהותם של החיים הפיזיים ויכולים לעזור לאחרים להשלים את מסעם. שירות לאחרים הוא מילת מפתח לאבולוציה כשאתם מכירים שהכול הינם אחד. בעולם כה מלא במהומה ובסכנה, קשה לראות את הדרך החוצה ולהיכנס לתוך נתיב שמוביל לשלום ולאושר, אבל זו הדרך שהיא כאשר הדרכים הישנות אינו ששות ללכת ולפנות דרך לחדשות. אולם, נשמות כה רבות מצאו את האור והאנרגיה המשולבת שלהם עוזרת לאחרים להפוך לערים לאמת.


הזמן ממשיך להאיץ, לכן הבטיחו שאתם מוכנים להתעלות שמתקרבת מאוד, ותהיה בתוך מרבית של מחזור חייכם. עד עתה אתם צריכים לדעת כמה התפתחתם הרבה ובאם אתם נמצאים במסלול להתעלות. המשיכו להביט ישר קדימה ואל תאפשרו לשום דבר לקחת מכם את המיקוד שלכם. עזרה תמיד נמצאת אתכם, לכן קראו למדריככם בכל זמן שאתם צריכים סיוע, והיו סמוכים ובטוחים שהוא יינתן. זה עשוי לא להיות בדיוק מה שבקשתם אבל יעזור לפתור את בעיותיכם. שתפו את מחשבותיכם עם מדריככם כיוון שהם נהנים להיות חלק מחוויות חייכם.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.

Saturday 14 January 2017

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 13 בינואר 2017



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 13 בינואר 2017

אתם רק צריכים להסתכל מסביבכם כדי לראות שמתרחש כה הרבה בעולמכם שהפך לכוורת מוחלטת של פעילות. לאט אבל בטוח אלה המטפלים בכל היבטי המלחמה מתקשים להמשיך את פעולותיהם בוודאות כלשהיא, כשהתמיכה בהם אינה כה חזקה כפי שהיתה. כמו כן, כוחות האור פעילים יותר ומשיגים הרבה יותר הצלחה מאשר ציפו קודם לכן. הביטחון גדל ורבים מודעים עכשיו שהם נתמכים על ידי האור. לכן הם בונים על הצלחתם אשר תהיה אפילו גדולה יותר מאי פעם כאשר הם יכולים להציג שיטות מודרניות או אפילו מתקדמות יותר.

הרבה ממיקודכם נמצא על השערוך המתקרב של מטבעותיכם שהתחיל עכשיו. השפעתו תהיה עצומה וכתוצאה מכך ייווצר מקום בשוק העולמי (World Market Place), שייתן לכול המדינות הזדמנות שווה לסחור אחד עם השני. כאשר אתם יכולים לטעון סוף סוף שהכול קיים בעולם החופשי מצרות בו התבסס השלום, השמיים הם הגבול כאשר מדובר בשאיפותיכם.  עד אז, אנשי האופל לא יימצאו יותר על כדור הארץ ושלום נהדר ושמחה ישלטו. לכן, המשיכו בעבודתכם הטובה ואף פעם אל תטילו ספק שהתוצאה תהיה משהו השונה מהעדפותיכם.

למרות התופעות החיצוניות, הכול מתקדם היטב, וכל הפעילויות על פני כדור הארץ שלכם מפוקחות בקביעות על ידינו. כפי שציינו לפני כן, רצון חופשי מיושם לכל הנשמות אבל מובן מאליו כי איתו מגיעה האחריות על פעולותיכם. זו הסיבה מדוע נכון לסוף החיים אתם כולכם  סוקרים את חייכם כדי לגלות כמה היטב עשיתם בהתאם לתוכנית חייכם, ובמידה שנכשלתם את הסיבות לכך. דעו שניתן לחזור ולשחק כל אירוע בדיוק כפי שהוא התרחש למעשה, ולעצם העניין, לאפשר כי כוונותיכם ופעולותיכם האמיתיות תהיינה ידועות. אנו אומרים בשנית כי אף אחד לא מפעיל שיפוט למעט אתם. התוצאה היא שאתם תצטרכו להחליט איך "לשחק" חוויה זו שוב, ובאיזו דרך  אשר תיתן לכם את ההזדמנות להצליח מבלי להשאיר אתכם עם יותר קארמה. ניתנת לכם גם כל עזרה כדי לאפשר לכם להתגבר על כול הבעיות שאתם עשויים להיתקל בהן.

היו סמוכים ובטוחים שקארמה אינה נוגעת רק בנושאים שליליים, כשניתן לשקול "מעשים טובים" כנגד נושאים שליליים. אף אחד לא מתכוון להערים עליכם או להכניס אתכם לצרה, רחוק מזה כיוון שמדריככם תמיד נמצאים אתכם ומוכנים להעניק עצה טובה ועזרה לשיקולכם. הם אף פעם לא נוזפים בכם או מראים שום דבר מלבד אהבה וטוב לב מושלמים.  אף נשמה לא צריכה אי פעם להרגיש כי הן נמצאות מעבר לגאולה, כיוון שבכול זמן נשמה מחליטה לחזור אל האור. מדריכיהן יהיו מרוצים לסייע להן לחזור באופן מלא לתוך האור. "שירות לאחרים" הן מילות מפתח כשאתם נעים למעלה דרך המימדים הגבוהים יותר.

בשעה שאתם נמצאים על כדור הארץ, אתם נוטים שתינתנה לכם משימות שכאשר הן מושלמות בהצלחה, זה ירומם אתכם למעלה. אולם, כאשר אתם לא צריכים יותר את החוויות של המימדים הנמוכים כדי להתפתח, יהיה לכם יותר מה לומר מבחינת הכיוון שאתם הולכים בו. אולם חייבים לציין שאתם עשויים להגיע לכדור הארץ במיוחד כדי לעזור לנשמות אלה הנאבקות, במקרה כזה, כאשר השלמתם את החוזה שלכם, אתם יכולים לחזור באופן אוטומטי לפלנטת הבית שלכם. אלה מכם אשר הגיעו לכדור הארץ לצורך משימה זו, יהיו מודעים באופן נורמלי על מעמדכם וידעו כי אתם נמצאים כאן במשימת הוראה.  די מעט אנשים נמצאים על כדור הארץ בשל סיבה זו והם עשויים לנקוט בעמדות סמכותיות במקום בו הידע והניסיון שלהם יכול להיות שימושי מאוד.

חלק מקפיצותיכם לתוך העולם החדש תבאנה אתכם במגע עם כל סוגי ההמצאות אשר תדחופנה אתכם לתוך העידן החדש. חלק כבר קיימים ונשמרו מכם על ידי אלה המעדיפים לשמור אתכם בחשיכה. אולם, חלק מההמצאות נעשות לצורך הפצה, אבל עד שהן תוכלנה להיות מוצגות בבטחה, הן בוודאי תעוכבנה. בסופו של דבר תשתלט נהיגת פחות מכוניות והזמן מתקרב בו הדלק לא יידרש לצורך מנוע הבעירה הפנימית. אתם נמצאים על סף של שינויים רבים גדולים שבינתיים יכולים רק להופיע בהפסקות ובהתחלות.

היו סמוכים ובטוחים כי ברגע שזה מעשי, תוצגנה לכם המצאות רבות שתשפרנה את איכות חייכם. לדוגמה, שינויים באמצעי התחבורה יהיו גילוי נהדר, כאשר מרחק לא יציג יותר בעיה כיוון שמהירות הנסיעה תהיה כה מהירה שזה יהיה מעבר לדמיונכם. המצאות כה רבות המוכנות להצגתן נעצרו על ידי אנשי האופל ולמעשה הם שימשו אותם לרעתכם. אף על פי כן, חלק הצליחו לעבור, אבל רק במקום  שזה היה מועיל להם.

אתם פשוט מתרוממים מחוץ לימי הביניים וזה לא ייקח זמן רב לפני שאתם תשכחו את קשיי החיים במעגל הזמן הנוכחי. לאט אבל בטוח חידושים חדשים יופיעו אשר יציעו פתרונות לבעיותיכם, בנותנם לכם יותר זמן חופשי עבור "העצמי".  הימים של עבודה מבחינה מעשית כל חייכם לצורך חיים ספורים, ובבוא העת אפילו שיטת הכסף שלכם תהפוך למיותרת. הכול מוביל לשינוי מוחלט באופן בו אתם עכשיו חיים, ושום דבר לא יותר כדי לקחת הזדמנות זו מכם.

הדורות הצעירים יותר מבינכם כבר הינם "עידן חדש" בבואם אל כדור הארץ, כך שאתם יכולים לראות שניתנות ההזדמנויות שהם ייקחו אתכם במהירות לתוך "הארץ המובטחת".  ישויות גבוהות יותר אשר מפקחות על התפתחותם של כדורי ארץ מודעות היטב לצרכיכם, וכבר מיפו את נתיבכם לעתיד נהדר באמצעות התעלות. שום דבר בהחלט לא יכול למנוע מכם ליהנות מכול מה שמגיע איתה שזה שלכם ואתם יכולים לדרוש. החיים יקבלו מראה שונה לגמרי ובזמן קצר יישאו מעט דמיון למה שאתם חווים נכון לעכשיו.

מחשבותיכם הקולקטיביות עוזרות לקבוע דפוס של העתיד, לכן זה חשוב לחשוב ולפעול באופן חיובי בכול הזמנים. למעשה בבוא העת, הדיבור יהפוך למיותר כיוון שזה יהיה מהיר יותר ויעיל יותר להשתמש בכוח המחשבה. אולם, נכון לעכשיו זמן זה רחוק אבל זה נותן לכם רעיון באשר לאופן בו הדברים יתפתחו. לכן, יש לכם כול דבר לצפות לו אפילו אם אתם נמצאים בשלבים האחרונים של חייכם. שנה זו לבדה תהיה מלאת פעילות אשר תוביל אתכם קדימה יותר מאי פעם לסופן של מלחמות ותשיג שלום עולמי קבוע.

תיהנו מההבטחות על העתיד בידיעה שהוא יבוא לידי ביטוי עבורכם, והמצבים ישתנו בהתאם לטעמכם ולהנאתכם. כל אחד מכם תרם להיווצרותן של מתנות שממתינות לכם, וחברים רבים ממחזורי חיים רבים יגיעו גם כדי לברככם בזרועות פתוחות ובברכות. איזה זמן שמח ומאושר מגיע כאשר החגיגות תתחלנה כשאתם חוזרים הביתה.


אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator: Gili

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 6 בינואר 2017





מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 6 בינואר 2017

אתם נמצאים בתחילתה של שנה שתוכיח כי תהיה מרגשת, אפילו אם בשלב זה אינכם יכולים לראות איך זה יכול להתרחש. זה גם צריך להיות מספק כיוון שהיא תגרום להתרחשותם של שינויים מקובלים רבים שנחזו במשך זמן רב. זו תהיה שנה בה מושגות תוצאות שעבדו עבורן זמן רב, ומבטיחה לקחת אתכם לתוך העידן החדש על פסגת הגל אשר יטאטא רחוק הרבה מהישן משם. בתחילה זה ייראה כאוטי כשאנשי האופל נלחמים בשינוי כשהם רואים את שליטתם מתחמקת. בשקט ובלי רעש כלשהו זירת האירוע הוכנה עבור השינויים אשר יעזרו לבסס במהירות ממשל חדש עבור העידן החדש.

הבינו שהאתגר להשתחרר מתוכניתם הרעה של אנשי האופל לכלוא אתכם לצמיתות, התקיים וסוף סוף סיפק הזדמנויות שתהיינה חופשיות לחלוטין משליטתם. אלה מכם העובדים עבור האור יכולים עכשיו ללכת קדימה בביטחון, בידיעה ששנה חדשה זו תראה את העדות החיצונית שהכול בסדר, וכי ההתקדמות האמיתית לא יכולה יותר להתעכב. התוכנית עבור בני האדם בעיצומה ונתמכת עכשיו  על ידי הגוף העוצמתי של ישויות אור מחוץ למערכת השמש שלכם. למעשה ישנם אחרים שגם הגיעו לעזרתכם, ונוכחותם תבטיח שישויות אחרות לא יכולות  להפריע בנתיב אל האור.

הכול מתקדם בסדר גמור והיכן שאתם עשויים שיהיו לכם ספקותיכם, זכרו שבשעה שאתם נשארים ברטטים הנמוכים, תהיה תערובת שתאפשר לאנשי האופל לשחק עדיין את משחקיהם. אתם רואים זאת כמצב רציני מאוד, עם זאת זה רק קיים בשעה שקארמה עדיין נשארת עד שתסתיים. במשך מאות בשנים קארמה כה רבה נצברה ועכשיו יש צורך לנקותה, ובכך לאפשר לרטטים לרומם אתכם למעלה לתוך העולמות הגבוהים יותר. נשמות אלה שאינן יכולות להתרומם ימשיכו את האבולוציה שלהן ברמה מתאימה, אשר תבטיח כי תהיינה להם הזדמנויות עתידיות להתעלות.

שלום עולמי אמיתי לא יכול להיות מושג עד שהקנוניה מושתקת ועובדיה מוסרים או בנסיגה. התהליך של ניקוי כדור הארץ מאנשי האופל נמצא בהתקדמות בתקופה די ארוכה של זמן, וסוף סוף נושא תוצאות ראויות לציון.  ישנו אי סדר בין שורותיהם וכוחם הופחת בדרסטיות. רבים נעים לשטחים ולמדינות בטוחים יותר בהן הם מתקבלים, אבל לא משנה היכן שהם מסתתרים הם יימצאו כיוון שאין מקום מחבוא בו הם בטוחים. חלק קיוו לצאת מחוץ לכדור הארץ אבל דרך מילוט זו כבר נחסמה, והם ייקראו לתת דין וחשבון בגין פעולותיהם כנגד אלה מהאור.

מתרחש כה הרבה שהוא מחוץ לטווח ראייתכם, או נסתר כך שהחדשות לא מתפרסמות. זרועות הציד של אנשי האופל נמתחות למרחקים ויש כה הרבה מתן שוחד, סחיטה ורמאות שתתקשו לדעת מה מייצג את האמת. זו הסיבה מדוע הומלץ לכם מספר פעמים להשתמש ביכולותיכם האינטואיטיביות כדי להבחין באמת מהכזבים. השתמשו במקור מהימן כמו דויד וילקוק (David Wilcock) ובאמצעותו תלמדו בקרוב במי ובמה אתם יכולים להאמין. כאשר הזמן נכון, אתם תתחילו ללמוד את ההתרחשויות האמיתיות במשך 50 שנים האחרונות או יותר, שהועבו על ידי כזבים ושקרים.

האמת טופלה או שונתה במידה מדהימה שכאשר זה יתגלה, היא תשאיר אתכם לגמרי מופתעים ונדהמים.  זה אפילו הולך אחורה  להיסטוריה האחרונה שלכם ואפילו לזמנים של אטלנטיס.  יהיה צורך לשכתב את ההיסטוריה כך שאתם תבינו את הסיפור האמיתי של האבולוציה שלכם. זה רק בתקופה לאחרונה שהאמת התחילה לעלות על פני השטח והגיע אור שתומך במסמכים חבויים מעודכנים.  אתם חייבים לשמור על ראש פתוח אם אתם רוצים להתקדם, אחרת אתם עשויים להיתקע ולא תהיו מסוגלים להמשיך. כשרבים מכם נוטים להיות בנקודות שונות באבולוציה שלכם, כמה גילויים עשויים להיות יותר מדי מכדי לקבלם, לכן קבעו מידע זה בצד עד שאתם יכולים תמיד לחזור אליו במידת הצורך.

ללא ספק חלק מכם יתהו מדוע כתרבות קטנה למדי וחסרת חשיבות אתם צריכים למשוך תשומת לב אוניברסאלית כה רבה. אם לא למדתם עד עכשיו מדוע, דעו כי הסיבה היא שאתם צריכים ליטול על עצמכם להתעלות בגופכם הפיזי. זה לא קרה אף פעם לפני כן בזיכרון החיים, תרבויות אחרות כה רבות ביקומכם מעוניינות לראות את התוצאות. היו סמוכים ובטוחים שאתם לא נמצאים בכל דרך בסיכון כיוון שכל נשמה מלווה על ידי ישויות גבוהות יותר. החוויה שתגיע צריכה להיות מעוררת שמחה וללא ספק זכורה במשך זמן רב מאוד, במיוחד כי עם ההתעלות אתם תמצאו את עצמכם בגוף מושלם חופשי מפגמים ומהזדקנות.

אפילו אם היתה ניתנת לכם יותר מהאמת, בסופו של דבר ראשכם יהיה בסחרור. העניינים מתחילים שוב להאיץ כשיותר מהשינויים מתגלים ואתם תמצאו שזה קשה להתמיד איתם כיוון שיש לכם ללמוד הרבה במרחב זמן קצר מאוד. נקודת השיא עבורכם תהיה בסופו של דבר הגעתם של חבריכם מהחלל לכדור הארץ, עם זאת הפגישה עם אחיכם ואחיותיכם מכדור הארץ הפנימי תהיה בוודאי מרגשת מאוד. מובן מאליו שזה לא יכול להתרחש עד שישנו שלום מוחלט על כדור הארץ אשר אפילו עכשיו מושג בהדרגתיות, עליו אתם תדעו אם אתם קוראים בקביעות את החדשות באינטרנט שלכם.

האמת מתפרסמת באיטיות אבל ללא ספק יכולתכם האינטואיטיביות שוב צריכות להיות מסוגלות למינה כנגד שקרים בוטים או בדיה. מאז 2012 גדלה כמות המידע ששוחררה והנשמות הנכונות שצריכות לטפל בכך כבר נמצאות אתכם. תמיד היתה תוכנית אחת גדולה לפיה אתם צריכים להתרומם בזמן הנכון. זמן זה כבר הגיע ולא היתה אף פעם כזו הזדמנות גדולה המוצגת לכם כמו עכשיו. הנתיב ערוך בבירור קדימה וכל עוד אתם נשארים בתוך האור אין סיבה מדוע אתם צריכים להחמיץ זאת. כשהזמן מתקדם יותר אליכם, יקרים, ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל עזרה תינתן כדי להבטיח את התעלותכם המוצלחת.

חברים יקרים, זמנכם הגיע לחשוב שמונחים של שום דבר אחר מלבד הצלחה כאשר מדובר בעתידכם. ברמתנו, אנו רואים אתכם שמחים וכה מאושרים שסוף סוף מצאתם את השביל האמיתי שלכם למימדים הגבוהים יותר. המסע המפרך הארוך שלכם דרך חוויות מאתגרות רבות מאוד נמצא סוף כל סוף בשלביו הסופיים. התגמולים שהרווחתם היטב מגיעים אליכם עם חופש מהפרעה של אנשי האופל. אתם עומדים לעזוב את המימדים הנמוכים ולחזור באופן מלא אל האור, כשהשלמתם בהצלחה את מסעותיכם במימדים הנמוכים.

השנה החדשה שלכם החלה, ואני מאחל לכם את כל מה שהייתם מאחלים לעצמכם. נמצאות ישויות עוצמתיות אתכם אשר ירוממו אתכם למעלה כאשר אתם למטה ותבאנה צחוק מרפא לחייכם. כתמיד,אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 Translator: Gili