Followers

Saturday 11 February 2017

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 3 בפברואר 2017




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 3 בפברואר 2017

למותר לציין כי העניינים על כדור הארץ מאיצים והשינויים המגיעים כבר מביאים תגובות מעורבות. אלא אם אתם יכולים לראות מעבר להתרחשויות המיידיות, זה קשה מאוד להבין את הצורך עבור כה הרבה שמתרחש. המטרה היא בראש ובראשונה להכינכם להתעלות, ולעודד אתכם לשמור על השקפה שלווה למרות מה שמתרחש מסביבכם. הניקוי יגרום לפעמים למהפך אבל זה צריך להוביל את האנושות לרמה גבוהה יותר שהינה רצויה אם התקדמות אמיתית צריכה להיעשות. אנשים מתעוררים למה שמתרחש והופכים מודעים לתוכנית האילומינאטי. הכוח האמיתי טמון באנשים והם מתחילים להפעיל את השפעתם, וזה יגרום לשוני ניכר.

נכון לעכשיו קיים שינוי של כוח מהרשויות וזה תלוי בכם שתנצלו את ההזדמנות כדי שקולכם יישמע. הם יודעים שאתם יכולים להפיל כל אחד למטה אם כך אתם בוחרים, לכן הם ישימו לב לדרישותיכם.  כשהזמן עובר, החלטות לא תעשנה מבלי הסכמתו של הציבור. אולם,  אין לשכוח את המטרה המוחלטת לרומם אתכם לרמה גבוהה יותר של תודעה, לכן אתם מוכנים באופן מלא להעלאה. האנרגיות כבר גוברות בקצב מהיר יותר ואין סיבה מדוע אתם צריכים לא להיות מוכנים לרומם את תודעתכם באותו הזמן. הישארו ממוקדים ואל תאפשרו לעצמכם להסיח את הדעת ממה שמתרחש מסביבכם, אפילו אם אתם נתקלים בכאוס. השינויים לא יימשכו זמן רב  על מנת שהתועלות יוגשמו. לכן הסתכלו קדימה לתוצאה הרצויה.

הכוחות העליונים משחקים חלק גדול יותר בעתידכם, ומבלי ללכת כנגד בחירת רצונכם החופשי  הם מנווטים אתכם לאורך הנתיב שמוביל להגשמה. שום דבר יכול עכשיו לעצור את ההתקדמות לכיוון מטרתכם, כיוון שכתודעה קולקטיבית אתם כבר בחרתם את המסלול שיילקח. זה עשוי לא להיות בחירתה של כל נשמה, אבל אלה שבחרו נתיב אחר גם יכובדו. סופו של מחזור השמש יהיה זמן של חגיגה כשנשמות רבות תצלחנה להעלות את הרטטים שלהם בהכנה להתעלות. ההזדמנות תגיע בשנית, אבל לא תימנע מנשמה להתעלות בכל זמן נתון באם הן מוכנות.

נשמות רבות תהיינה מבולבלות לחלוטין או אפילו תדאגנה באשר לאירועים שמתרחשים. כאשר נראה כי הכאוס נמצא בכל מקום כאשר יסודותיו של העידן הישן מתפוררים, זה קשה לראות מה עולה באופק החדש. זה יגיע למרות כל פעולה לעכב או למנוע ממנו מלהתרחש. הישן שירת את מטרתו ובקרוב אתם תפוצו בגין הזמן האבוד, בכך שעיכבו והכחישו את הטכנולוגיות החדשות  שהיו רואות אתכם כבר כ-50 שנה קדימה מהמקום בו אתם נמצאים בו עכשיו. אולם, השינויים הדרושים לא יכולים להיות מעוכבים יותר, ונשמות רבות ממתינות להזדמנות הנכונה להשתחרר מחוויותיהם הארציות.

יגיע הזמן בו אתם תלמדו על תוכניות האילומינאטי לשליטה על האנשים, אתם עשויים בצדק להניח שמותם לא היה מגיע בזמן טוב יותר. אנשים יהיו בשוק לדעת מה תוכנן עבור עתידכם, כשבית הכלא הפלנטה כדור הארץ התקדם לנקודה בה יכלו לפקח עליכם מהחלל. כן, כול אדם יכול היה להיבחר ואפילו עקבו אחר שיחותיכם. התקדמויות בטכנולוגיה קרו כה מהר שניתן לומר כי אתם באמת חיים ועובדים בעבר. אתם כבר חייתם במחלה של סביבה חופשית וחייתם לגמרי עצמאים ממתקנים רבים שאתם עדיין משתמשים בהם. לכן, ברגע שאתם יכולים להתקדם לעידן החדש, כל יתרונותיו ייעשו בהדרגה זמינים לכם. נכון לעכשיו, אתם עבדים לעבודתכם ויש לכם מעט זמן לעיסוקים אישיים, אבל כשאתם מתחילים להבין, אתם הופכים בהדרגה לחופשים ויש לכם מספיק זמן לכול מה שמעניין אתכם.

בשום אופן חייכם על פני כדור הארץ לא היו בזבוז זמן, בשל האתגרים הקשים שחוויתם אתם מוכנים לעזור לאחרים שבעקבותיכם. כשהנשמות אוספות חוויות שונות, הן לפעמים מתמחות בתחומים מסוימים, והופכות למאסטרים בזכות עצמם. אולם אף חוויה לא מבוזבזת וישנן תמיד תרבויות אחרות הבאות בעקבותיכם שצריכות עזרה. אתם התחזקתם במלחמות עם אנשי האופל ועכשיו עומדים מנצחים למרות שאלו לא הסתיימו. כשאתם נעים לתוך המימדים הגבוהים יותר ייהיו אחרים המבקשים לחלוק את חוויותיכם וליהנות מהן. זכרו שאתם נפלתם למטה למימדים הנמוכים מרצונכם כדי לעזור לאלה שנלכדו בהם, בידיעה שעזרתכם תעזור להם לראות דרכם.

חלק מהנשמות לא יכולות להאמין שהן התנדבו ליפול למטה לתוך החשיכה כדי לעזור לנשמות הלכודות בתוכה. אתם לבטח עשיתם זאת, ולא הייתם נבחרים אלא אם  הייתם נחשבים מתאימים למשימות שלפניכם. ישנו סיפוק רב בעזרה לאחיכם ולאחיותיכם לגלות את האור, ובכך להתחיל את מסעם חזרה הביתה. אתם כולכםאחד ולכן מה יכול להיות יותר טבעי מאשר לרצות לרומם אותם. חשבו על מצבכם האישי ועל העזרה שאתם מקבלים ממדריככם, שבלעדיהם זה היה לוקח לכם זמן רב יותר להתפתח. כל אחד מתמודד באתגרים ביחד ובאם אתם מאמינים לכך או לא, ישנה תמיד עזרה בקרבת מקום אבל עשויות להיות סיבות מדוע אתם חייבים להמשיך עם חוויותיכם האישיות. דנו אתכם כבר על תוכנית חייכם לפני שהתגלגלתם, ומדריככם ייעשו את המיטב כדי להבטיח שאתם תקיימו אותה.

החיים על פני כדור הארץ יכולים להיות נהדרים ומלהיבים, או אומללים ומכאיבים עם זאת הכול הינו חוויה אשר תשרת אתכם היטב באחד הימים בעתיד. זה ברור כי חווייתכם היא הקובעת מתי אתם עוזרים לנשמה אחרת להתגבר על בעיותיה.  אין לחלוטין שום דבר שיכול להשוות עם החוויה האמיתית, ועומדים להודות ולהלל אתכם עבור שימוש נדיב מעין זה של זמנכם. שירות לאחרים בדואליות הוא הדרך בה אתם מתפתחים מהר מאוד, בייחוד בנסיבות הנוכחיות בהן יש מידה רבה של אי ודאות וסימן מעט על השינויים בעתיד שירוממו אתכם.


מרביתכם נוסעים מנוסים שפתוחים להצעות באשר לשימוש הטוב ביותר של כישרונותיכם. אתם למעשה מאסטרים בזכות עצמכם שרגילים לפגוש את האתגרים השונים שמפתחים את פני הנשמות. בזמן אחר אתם עשויים לבחור חוויות שונות  כיוון שאלו אתם המחליטים את הבחירה המוחלטת והסופית. בבירור החיים הם שלווים ורגועים יותר במימדים הגבוהים יותר לשם אתם חוזרים.

אני עוזב אתכם עם אהבה וברכות, ומי ייתן שהאור יאיר את יומכם ואת נתיבכם להשלמה. מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי.


באהבה ובאור.
Mike Quinsey.
 :Translator Gili
Attachments area