Followers

Tuesday 2 May 2017

מסר של Mike Quinsey המתקשר את העצמי הגבוה שלו - מיום 28 באפריל 2017



מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 28 באפריל 2017

ישנה פעילות רבה המתרחשת באנטארקטיקה ונעשות תגליות אשר ישנו את ההיסטוריה שלכם שבקושי מכסה את ההתפתחות האנושית האמיתית שלכם. ישנם ממצאים מעניינים מאד כמו הגופות של ישויות גבוהות מאוד, הקפואות בדיוק היכן  שהקפיאה הגיעה עליהם. הם הגיעו מתקופה לפני הרבה אלפי שנים ואין זה נועד לכך שאתם צריכים להגיע לראותן. אלה המפקחים על אירועים מעין אלה רוצים להמשיך לשמור אתכם בחשיכה ולשמור את האמת המלאה לעצמם. אולם, ישנם גם אלה הנלחמים לגילוי מלא וזה סביר שיקרה אם יאפשרו להם לעשות את מה שהם רוצים. ללא ספק כשיש מספר שנים מועט אפשרי לפני שההתעלות מתרחשת,ישנה תחושה של דחיפות להוציא את האמת לאור. זו ההיסטוריה שלכם שצריכה להיכתב מחדש ויש לכם את הזכות ללמוד את העובדות שלא ניתן לעכבן לנצח.

זמנים אלה מהווים בחינה עבור מרבית האנשים, במיוחד עבור אלה שיש להם ידע מועט על האמת. הם בוכים לאלוהים בבקשם שחרור מחוויתם, מבלי לדעת שהן הכרחיות עבור האבולוציה שלהם. זה חל בכול מקום ועבור רבים  אלה חייהם הסופיים במימדים הנמוכים וזו הסיבה מדוע זה יכול להיות קשה עבורם. אולם, הזמנים הקשים ביותר על כדור הארץ הם אלה שנותנים את ההזדמנויות הטובות ביותר להתגבר על קארמה רבה, והתקדמות למימד הגבוה יותר. אין זה משנה באיזו רמה אתם נמצאים בזמנים אלה של הזדמנויות גדולות שיכולות לדחוף אתכם תמיד קדימה. כתמיד מדריככם עוקבים אחר התקדמותכם ועושים עד כמה שמותר לעזור לכם להצליח. קראו להם כאשר אתם מרגישים בצורך בעזרתם, ויותר לעיתים קרובות מאשר לא הם יוכלו לתת אותה.

נשמות רבות חכמות ומפותחות התגלמו בזמן זה כדי להיות החונכים לאלה שעומדים להתעלות. ניסיונם יעזור לכם להצליח בהשגת ההתעלות, או תקדם את הבנתכם כך שאתם יכולים לכול הפחות להתקדם טוב. אתם תגלו שנשמות צעירות רבות  הן למעשה נשמות עתיקות חכמות, שהגיעו לתוך חייכם כדי לתת לכם ידע אשר ישים אתכם על הנתיב לאמת. הם מפגינים בדרך כלל בגיל צעיר ידע והבנה רבים וצריך לשים לב להם בשל סיבה זו.

אנשי האופל יוצרים את הנסיבות של מותם בשל השירות לעצמי. אולם, מה שהם עושים, אין הם יכולים להתמודד עם נשמות אלה שהן מהאור החסינות לאנרגיות השליליות שלהם. דומה מושך דומה  לכן בתנאי שאתם אמיתיים אל האור, אין הם יכולים לגעת בכם. כמובן  שאתם תהיו מודאגים בגין פעולותיהם הכוללות רצח ופעולות מושחתות אחרות, אבל אתם חייבים לשמור לא להיפצע על ידם. זכרו שאתם מושכים לעצמכם בדיוק את מה שאתם נותנים לו את האנרגיה שלכם, לכן שמרו על מחשבותיכם ותגובותיכם  בהקשר למצבים שליליים שאתם עשויים ללמוד עליהם. בני האדם נוטים להיות מעורבים בחייהם של אנשים אחרים, זה בסדר בתנאי שהם יודעים איך לעשות זאת מבלי להפוך מעורבים רגשית. החיים יכולים להישמע קשים לפעמים אבל באמצעות שמירת רצונותיכם  לפעול בהתאם לאהבה עבור חבריכם הנוסעים, זה צריך להיות מתגמל וקל.

באופן כללי, אנשים מחפשים להיות "אמידים" ורבים מרוויחים זכות זו באמצעות עבודה קשה. אבל זה הופך לקיצוני כאשר כסף הופך לאלוהים שלכם, ואתם מחפשים עושר שאינו הכרחי לרווחתכם. זה אתגר כשיש עושר רב כיוון שחייבים להשתמש בו  לטובתם של כול האנשים ולא להשתמש בו באנוכיות עבור האדרה עצמית. עם זאת בבעלותם של מספר מועט מאוד יש 95% מהעושר העולמי בשעה שמיליונים חיים על קצבה קטנה בלי דיור ותברואה מתאימים. משהו השתבש מאוד וצבירת העושר התרחשה על חשבון הבטחת רמה סבירה של מחיה לכול אחד. בעיות אלה מיועדות להיות מטופלות בקרוב מאוד ותקבלנה תוקף לפני  הגעת אחרית הימים.

בהינתן לכם רצון חופשי, אתם האדריכלים של מציאותכם האישית. אולם, אלה ששולטים מממשים בבירור רמת כוח הרבה יותר גדולה, אבל כשאתם נמצאים בדמוקרטיה אתם יכולים להביע את דיעותיכם. בעשותכם את בחירותיכם, זה מסמיך את אלה המפקחים על חייכם להשפיע על העתיד לתועלתכם. לדוגמה, לטובת דרכים חדשות של עשיית דברים, והמצאות שתרוממנה את איכות חייכם. אולם, לא ניתנו לכם דברים כמו אנרגיה חופשית שהיתה לוקחת אתכם  לתוך העידן החדש, והיתה עושה את החיים הרבה יותר נוחים עבורכם. במקום זאת אתם מוחזקים במנהרת זמן בה החיים יכולים להיות קשים ולאנשים רבים יש אמצעים בלתי מספיקים כדי לשרוד. זה לא יכול להימשך זמן רב יותר וכבר ננקטים צעדים כדי להסיר את המכשולים שמונעים שינוי מלא עבור הטוב ביותר.

אתם האנשים שולחים מחשבות חזקות שיוצרות ציר זמן חדש שמרומם אתכם מחוץ לזמן הישן. בקרוב, יגיע זמן בו האנרגיות העוצמתיות שנוצרות יגרמו פתאום לשינויים מועילים שיתרחשו. ככול שיותר ויותר אנשים חוזים את השינויים שאפשריים הם גורמים למתן הביטוי להם, נקודה שהושגה בה לא ניתן יותר לעכבם. לכן, חייבים להדגיש את החשיבות לשמור על המיקוד במטרתכם. זה הזמן בו אתם חייבים להתרכז בצרכיכם האישיים אם אתם  לוקחים את ההזדמנות להתעלות.

יש לכם חברים רבים ומשפחה הממתינים לפגוש אתכם שוב, וחלק יבקרו בכדור הארץ בשעה שאחרים לא יעשו זאת עד שזה בטוח. רבים ממתינים לברככם לאחר שההתעלות תתרחש, אשר אינם מעורבים ישירות בתוכנית חייכם. הם משפחה וחברים מחיים רבים בהם פגשתם ועבדתם ביחד. קשרים מעין אלה נשברים לעיתים נדירות, במיוחד היכן  שנוצר קשר של אהבה. כאשר אתם נמצאים במימדים גבוהים יותר, חברים נמצאים רק במרחק של מחשבה, הקשר הוא אפשרי ואין זה משנה היכן אתם נמצאים. אבל, יש לציין שאם הנשמה עסוקה באופן אחר בפעילות כלשהיא שלא ניתן להפריע לה, אתם עשויים לא לקבל תגובה.

אין לכם צורך לדאוג לגבי נשמות אלה שאינן יכולות להתעלות אתכם, כיוון שישגיחו עליהן לאחר מכן ותינתן להם כל הזדמנות להצליח בפעם הבאה. הבינו שכול נשמה מקבלת את אותן ההזדמנויות להרוויח ידע והתקדמות, אבל חלק צריכות יותר זמן להכיל את ההבנה החדשה לתועלתן.

האור זכה בקרב ובקרוב מאוד הכול יראו כי השלום מתבסס על פני כדור הארץ. זה יאפשר לשינויים להאיץ קדימה ולשים את הזמנים האפלים מאחור כך שאתם יכולים ליהנות מהחופש החדש שלכם שמצאתם.  אתם תאהבו להיות חלק מכדור הארץ החדש ותקדישו את זמנכם להיות מעורבים בשינויים לתועלתם של הכול.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי ונושא את האנרגיות של אור ואהבה.


Mike Quinsey.
 Translator: Gili
Attachments area

0 comments:

Post a Comment