Followers

Sunday 4 June 2017




מסר של Mike Quinsey  המתקשר את העצמי הגבוה שלו -  מיום 2 ביוני 2017

העניינים מתקדמים היטב והאילומינאטי לא יכול יותר להכתיב את המסלול של התקדמות האנושות לקראת ההתעלות, או למנוע את התרחשותה. בינתיים היבטים רבים של ההכנות לכך הושלמו, כולל הצורך החשוב ביותר לקונגרס חדש בארצות הברית שמוכן להשתלט באופן מיידי על הנוכחי שמתפזר. כפי שאתם  יכולים לדמיין, ישנה עדיין עבודה רבה  לעשות כדי לצמצם את הפעילויות של קבוצות סוד אלה שעובדות לקראת איחוד מדינתי אחד. זה לא יתרחש  כיוון שכוחו של האילומינאטי לא יכול יותר להכתיב את עתידכם. אולי דאגתכם העיקרית תהיה לגבי עתידה של האנושות ואתם יכולים להיות בטוחים וסמוכים כי הוא בידיים בטוחות. ברגע שהשינויים  האמיתיים מתחילים, אתם תבינו כי כוחות האור הגדירו את יסודותיה של NESARA  שיוכרזו.  במועד המתאים כאשר הדגש הוא על בטיחותכם, זה יקרה, ומכאן שינויים מועילים יגיעו ברצף מהיר.

לכן, טפלו בעבודתכם עם הידיעה כי כוחות גדולים מפקחים על חייכם, כולל ה-Blue Avians. כלי רכבם הרבים ממוקמים לאורך מערכת השמש כדי להבטיח כי לא יאפשרו לישויות אחרות להפריע באבולוציה שלכם. הם ישויות מתקדמות מאוד שמפקחות מקרוב על אירועים כדי להבטיח שניתנת לכם כול הזדמנות להגשים את תוכנית חייכם, ולסייע לאמא כדור הארץ עם שינויו. התוצאה תהיה תקופה מוצלחת של שינויים אשר יבטיחו  גם לכם וגם לכדור הארץ כי הם  מוכנים באופן שלם להתעלות. כתוצאה מכך, רבים מכם מובילים חיים קדחתניים באמצעות התמודדות עם האתגרים הסופיים שלכם לנקות את כול הקארמה הישנה שאתם נושאים אתכם. באופן טבעי, אין אתם לבד כשאתם מכינים את עצמכם להתעלות, ותודרכו בדרך כזו כדי לתת לכם כול הזדמנות להצליח.

הגעתם כה רחוק, אל תסתכלו לאחור אלא התמקדו בעתידכם, כיוון שאלו אחד מהזמנים החשובים ביותר שאתם תתמודדו בהם אי פעם. למעשה, אם אתם יכולים לחיות בעכשיו ולקחת דברים לשליטתכם כשהם מגיעים אליכם בלי תוצאה שנקבעה מראש, אתם תנועו לתוך העצמי הגבוה "החדש" שלכם.  אולם, אל תדאגו אם אין אתם יכולים לעשות מעבר זה עכשיו לתוך הרטטים הגבוהים יותר, כיוון שזה יתרחש עבורכם בזמן הנכון . לכול נשמה יש עוזרים רבים וזה מדגים כמה נלקחת כחשובה האבולוציה שלכם. אתם נשמות מיוחדות מאוד אפילו אם אינכם יכולים להבין איך זה יכול להיות, לכן פשוט המשיכו להסתכל קדימה ולקחת דברים כפי שהם מגיעים. כול דבר מתקדם בסדר טוב למרות התוהו ובוהו כביכול על כדור הארץ. לכול החיים יש הזדמנויות להתקדם ואכן  הם מעורבים בהכנות לשינויים שהם הכרחיים ובלתי נמנעים.

בבוא העת, אתם תגיעו להבין כמה עוצמתיים אתם באמת, וכבר חלק חשים כי יש להם את הכוח לקבוע את עתידם. אתם הפכתם למה שאתם חושבים, ובלי ספק חוויתם אירועים בחייכם אשר יאשרו זאת. לכן, אפילו עכשיו אתם צריכים להפעיל זהירות בעת העצמת מחשבותיכם. הן אמיתיות ותחזורנה אליכם בזמן כלשהו לשם השלמה או שינוי. למרבה המזל, כשאתם מתפתחים כך אתם גדלים ביכולותיכם לשלוט במחשבותיכם, אבל ככל שתקדימו לקבל את האחריות להן, כך זה יהיה קל יותר. מטרתכם הנוכחית צריכה להיות חיסול מחשבות שליליות ממוחכם או לכול הפחות לא לגלם אותן עם הכוח להגשימן. אין ספק שהכול נשמע כה קשה בתוך האתגרים היומיים שאתם מתמודדים בהם, אבל אלה הם עבור חווייתכם וזהו מסלול מהיר להצלחה. עשו את הטוב ביותר ודעו שאף פעם לא תולקו או תוענשו על כך שניסיתם לעשות טוב יותר. כול חוויה הינה בעלת ערך ואינה מבוזבזת אף פעם לכן מבלי להתחשב במה שאתם עוברים, נסו לראות את ההיבטים החיוביים שלה.

המחשבה "מהיכן הגענו" חוצה את מרבית מוחות האנשים והתשובה היא פשוטה מאוד, הגעתם מהאלוהות כניצוצות של אור, ולשם תחזרו כשמסעותיכם הסתיימו. אתם עשויים לשאול מדוע זה כך, וזה מפני שאלוהים שלח את כולכם החוצה כדי לחוות כדי שהאלוהות תוכל לגדול כתוצאה מכך. אתם שואלים האם זה הסוף של מסעותיכם, והתשובה היא שאתם קרוב לוודאי תישלחו החוצה שוב לחוויות חדשות. אתם בני אלמוות כך שאתם תמיד תהיו מודעים על העצמי כחלק מאלוהים. אין ספק כי יש הרבה יותר שניתן היה להיאמר, אולם בשלב זה אתם רק צריכים לדעת שעתידכם מובטח. החשיבות המיידית היא להתפתח כך שלא תצטרכו לחוות שוב את העולמות הנמוכים. התרוממו לתוך האור ותיהנו מההרמוניה ומהיופי של שלמות. זה המקום  מהיכן שהגעתם כשהתנדבתם לעזור לנשמות לכודות אלה ברטטים הנמוכים.

בני האדם מתקשים לא "להתערב" בחייהם של אנשים אחרים, כיוון שהאגו מאמין שהוא יודע הכי טוב. יש לזכור גם את תוכנית חייהם של הנשמות האחרות עם זאת אנשים יינסו להכתיב לאחרים איך הם צריכים לחיות את חייהם. עזרה וסיוע הם מבורכים כאשר קוראים להם, אבל נשמה תעדיף לעיתים קרובות להתמודד באתגריה בדרכה. זה נושא קשה להתקרב אליו  כיוון שכול נשמה עשויה לראות זאת בדרכה שיכולה להיות שונה למדי מזו שלכם. להציע עזרה בהחלט אבל לסגת אם היא לא מתקבלת אחרת אתם עשויים להיות מעורבים בשוגג וזה יהיה לרעתכם. אולם, בהתאם לרמת הבנתכם אתם עשויים להיות מודרכים לתוך המצבים בהם עזרתכם תהיה אידיאלית ופשוט מה שהיה צריך.

הכלל שהוא קולע מאוד הוא שאתם צריכים לטפל באחרים כפי שאתם הייתם מטפלים בעצמכם. המשמעות היא כי אינכם מבקשים שום דבר בתמורה  לחיים בדרך זו, עם זאת זה מביא את הגמולים שמגיעים. כול פעולה של טוב לב עוזרת לרומם את הרטטים שלכם, וזה מה שאתם רוצים כיוון שאתם חיים את חייכם כשהתעלות במוחכם. זו הרגשה נהדרת כי ישנה היכולת לחיות מיום ליום בהרמוניה עם כול דבר אחר ולא להיות מובכים או מודאגים מאירועים המתרחשים מסביבכם. למעשה, רק נוכחותכם עוזרת להביא רוגע לתוך ההוויה, ואנשים ירגישו טוב יותר בהיותם מסביבכם, בחיפזון וברעש של אנשים שעושים את עבודת יומם ומצבי הרוח שלהם לפעמים מרוטים, והאנרגיות שלכם יכולות לעשות שוני חיובי. אף פעם אל תמעיטו בכוח המחשבה כיוון שבמצבים מעין אלה היא יכולה לגרום לשינוי מועיל.

ההיסטוריה העתיקה שלכם נכתבת מחדש כתוצאה מהממצאים המדהימים באנטרקטיקה, וחשובים מאוד בהתייחס למין האנושי. זה הפך להיות ברור למדי שאנשים שהתפתחו בצורות רבות הגיעו במקור לכדור הארץ לפני אלפי שנים רבות, וההוכחה נמצאה תחת כמה ק"מ של קרח. זה גם הפך לגלוי שאנשים חוו בצורות רבות שונות אבל ברור שדומים לבני אדם במראה.  יותר לאחרונה התרבויות הנוכחיות שלכם הובאו לכדור הארץ מפלנטות שונות כדי להמשיך להתפתח, וזה מסביר מדוע  יש לכם ממינים מיוחדים שהם שונים למדי אחד מהשני.  ללמוד להסתדר אחד עם השני ולכבד את אמונותיהם גרם חיכוך רב ואפילו מלחמות, עם זאת לאחר שנים רבות שלום עדיין לא הגיע לכדור הארץ.

מסר זה מגיע באמצעות העצמי הגבוה שלי ונושא את האנרגיות של אור ואהבה.


Mike Quinsey.
Translator: Gili

Attachments area

0 comments:

Post a Comment