Followers

Tuesday 20 December 2011

28:11:2011

28 SaLuSa-נובמבר-2011
כמות האהבה הנשלחת לפלנטה היפה שלכם לא תחדל מלגדול וכך זה גם ימשיך, משום שזה יעזור לכם להמשיך ולצמוח אל רמה גבוהה יותר של מודעות. ישויות עצומות ורבות של האור הטהור מעורבות בתהליך וכוחם הוא מעל ומעבר לכח דימיונכם. ישויות אלו מסוגלות לשלוט ולווסת את זרימת האור אליכם כך שתוכלו להכיל אותו ולא להיות המומים מעצמתו. וויסות זה עושה את כל תהליך ההתעלות מסודר בקפידה רבה בכדי להבטיח הצלחה מרבית. הודות לכך שבאופן כללי, הייתם מסוגלים לספק אנרגיה לכדור הארץ, הרשתות שהיו מוסמכות לכך ושעוזרות לכם להעלות את רמת המודעות. אין מילים לתאר עד כמה הרגעים האלו חשובים עבור כולכם, ואנו מזמינים אתכם להנות מהזדמנות ההתעלות המופלאה שמוצעת לכם כאן. ריכוז כה ממוקד של אנרגיה לא ימשך זמן רב מדי וזה נותן לכל נשמה את האופן שלה לגדול בו. כל התהליך הזה דורש ראשית כל את הרצון לשנות את חייכם כך שתוכלו לראות את כל הנשמות כאחדות אחת עמכם ולהתייחס אליהן באהבה וחסד, כפי שהייתם מבקשים עבור עצמכם.
אין דבר בחייכם שהוא חשוב יותר מהפתחותכם הרוחנית, ואם אינכם רוצים להשאר בתנודות נמוכות, עליכם למצוא את הדרך כיצד לגדול לרמות תודעה גבוהות יותר. מה שתוכלו להרגיש זה את הצורך הטבעי לחפש את מהות החיים וזה מה שדוחף אתכם קדימה. הניחו בצד את תגובותיהם של אלו שאינם מסוגלים להבין את הרעיון כי הנכם יותר מאשר גופכם (הפיסי. ז.ג), ודעו כי יש בכם משהו שאיננו ניתן להריסה וזהו האני האמיתי שלכם. חווית החיים כאדם בממד הפיסי, בשלושה ממדים הינה רק חלק מחוויה גדולה וכוללת, הנמצאת כעת בתהליך של סיום יחד עם סוף מחזור הדואליות. לכן, עבור אלו שמתעלים, היא תמשיך בחוויה החדשה כאשר תאמצו גוף המורכב מתאי קריסטל, שמכיל באופן יחודי רמה גבוהה יותר של מודעות. כל חוסר הנוחות והחסרונות המשפיעים עליכם כעת, כגון הזדקנות, לא ישובו יותר, והחיים יהיו מעתה מתגמלים ומהנים יותר.
לא תוכלו יותר להשאר במקומכם בהתפתחותכם, גם אם אינכם יכולים כרגע לראות את השינויים. כל מהלך ההתרחשויות בסביבתכם משתנה ואינכם יכולים למנוע את היותכם מושפעים מהשינוי שקורה סביבכם. בטווח הארוך, אתם רוצים ללכת מעבר לרמתכם הנוכחית, עם הניסיון שנרכש בה, ולחפש התנסות חדשה. השינויים שקורים לא משאירים מקום לספק שאין יותר ערך לפרדיגמות ישנות, והחדשות מאפשרות לכם הרבה יותר מקום להתפתחות! אנו לא מדברים על תופעה מקרית אלא חלק מהתכנית הבורא עבורכם, מכוונת על ידי הוויות שחזרו למקור. עד שאנחנו, מהפדרציה הגלקטית, נוכל לבסוף להופיע ולשוחח (לתקשר) איתכם, שינוי זה יאפשר לכם לקבל את התשובות לכל שאלותיכם. אנו החונכים שלכם לתקופה זו, וכבר פתחנו את ליבכם ורוחכם להבנה גבוהה יותר, הודות לקשרינו הפנימיים איתכם.
יש לכם צורך רב יותר לקחת אחריות להתפתחותכם הרוחנית, ולרכוש יותר ידע פנימי. עד כה הייתם תלויים במידה רבה באחרים בכדי לרכוש את אותו ידע, ובמקרים רבים הוטעתם לבחור בדרך שגויה, מה שעיכב במידה רבה את התפתחותכם אל האמת. נציין גם שהיכן שיש אמונות קיצוניות קשה לשבור את ההתנגדות, אולם יגיע הזמן בו יהיה קשה להפריך את האמת. ההבנה נוצרת מתוך הרקע שלכם, באופן כזה שיהיה קשה להכחיש אותה, וזה יאפשר הוכחה שאינה ניתנת להפרכה. זה לא יפריע לרצונכם החופשי, משום שזהו מתת אלוהים, שאיש אינו יכול לקחת מכם.
 היכולת שלנו להראות לכם את ארועי העבר כפי שבאמת קרו תאפשר לשכנע את כולם בדברים. באופן זה לא תהיה הכחשה של האמת, וסיפורכם יוכל להיות משוכתב כפי שבאמת קרה. זה חשוב בכדי שתבינו כיצד החיים שלכם נשלטו על ידי השפעות של כוחות שליליים הפועלים ביקום שלכם. יחד עם זאת, בעת היותכם מתעלים, לא תהיה לכוחות אלו השפעה וכח עליכם, משום שהתדרים שלהם נמוכים מכדי להתקיים ברמה זו.
אט אט אתם מתחילים לקבל תמונה ברורה יותר של הסיטואציה בה אתם נמצאים, ולמרות ניסיונות כוחות החושך להסתיר את התמונה הכללית, ההתעלות שלכם תצליח. למעשה זה חלק אינטגרלי מההתנסות שלכם, שבלעדיו לא תוכלו להגיע לממדים הגבוהים. כבר ראינו כמה וכמה תהליכי התעלות קודמים, שלכם הוא לכל הדעות יחודי במינו משום שהוא מאפשר לכם להתעלות בגופכם הפיסי. זה בוודאי נראה לכם מעבר לכל דימיון, ואף על פי כן, במקום מסויים בתת המודע שלכם, יש לכם את הזכרון העמוק של זמנים קדומים הדומים לזה. זכרו נא כי הייתם כולכם במקומות אחרים הוויות גבוהות יותר ושלא עזבתם את המחוזות הללו אלא כדי לזכות בהתנסות פיסית יותר.
יקרים, הקפיצה מהמקום בו הנכם עכשיו לממד גבוה יותר תהיה ללא ספק מדהימה בהתחשב במהירות בה היא תתרחש. אנחנו אחראים למרבית ההתקדמות שתקרה, ומאליו מובן שעלינו להתחיל בקרוב מאד. לוח הזמנים גמיש ולנו אין את אותה תגובה כשלכם לגבי עיכוב. ידוע לנו כי ארועים מסויימים צריכים להתחיל כעת בכדי שיהיה לנו את היתרון של להמתין בסבלנות לרגע הנכון בו נוכל לאפשר לעצמנו להכנס לפעולה.
העולם זקוק לאינפוזיה נוספת של אור, שתחולל את גדילת הערכה התודעתית ואתם תעברו לרמה שתגן עליכם מהשפעת הכוחות האפלים. זה יציב אתכם במקום כזה שתוכלו להתרכז בשלבים הסופיים שיובילו אתכם להתעלות. הנכם מצויים כבר בדרך הזו ואנו נותנים לכם את כל העזרה לה אתם זקוקים כדי להמשיך בתנופה שלכם. יהיה זה נצחון מזהיר עליו עבדתם במשך עידנים, ושידעתם תמיד כי יהיה שלכם.
אני SaLuSa של סיריוס, ואני כאן כדי להצהיר ולאשר לכם כי אנו מקיימים את ההבטחה שלנו לגרום לכם להיות יותר מודעים לנוכחותנו בשמיים (מרחבי השמיים/רקיעים) שלכם. בכוונתנו ליצור קשר הדוק יותר איתכם, ולחשוף אתכם לעוד ממלאכתנו. זה אמור לסייע להעלות את החשיפה אותה אנו מקדמים בברכה כצעד ראשון בשורה של תגליות חדשות. 

Translator - Zohar
 


Translations

Dear Readers,

 We are looking for new translators English-Romanian, English-Indonesian and English-Hebrew for Wanderer’s messages. 
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to
aand we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.



First Contact Radio

Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.
 

0 comments:

Post a Comment