Followers

Tuesday 23 October 2012

22.10.12












 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 באוקטובר 2012   



אנו מרוצים לראות שאתם מפגינים עבור זכויותיהם, דבר אשר מהווה תזכורת בזמן לרשויות שלכם  שהם מכהנים בעמדותיהם כדי לשרת אתכם, האנשים. מספר הנשמות בעלות הלב הטוב ביניהם הינו מעט ונדיר, וזו הסיבה מדוע צריכים להתרחש שינויים מרחיקי לכת. אם נציגכם אינם עומדים בשבועתם, אזי אין להם מה להתלונן אם מדיחים אותם. הבעיה היא שהשחיתות ותאוות הבצע מתפשטים כמו סרטן ועד מהרה זה מתקבל כאופי נורמלי של עבודה. בעתיד, אתם תהיו יותר מעורבים בקבלת החלטות, ויתייעצו איתכם לפני שתינקט פעולה. ברור שאתם צריכים את הסוג הנכון של האנשים המובילים את הדרך קדימה, אשר יש להם את ראיית הנולד והבנה לקחת אתכם לתוך העידן החדש. הקנוניה האחרונה תהיה לחלוטין לא מתאימה, ולא תהיה מסוגלת להפריע או להשפיע על מה שיתרחש.

עומד להתחיל העידן הרוחני שלכם והתקדמותכם תהיה מהממת ומאד מהירה. דמיינו כיצד נהדר זה יהיה להיות מסוגלים להאמין לכול אלה מסביבכם, כיוון שאתם יודעים שהם ישויות שהתעלו כמוכם. האהבה והאור יחלחלו בכל מקום, ולא יהיה ספק שאתם הגעתם למימדים גבוהים יותר. החיים יהיו ניגוד גדול למה שיש לכם עכשיו, ולא יהיו ברי השוואה. זו תהיה הרגשה נהדרת של חופש ושמחה לחיות בשלום ללא כל איום. הבעיות של בריאות ואתגר של עצם הקיום שהטרידו אתכם במימד השלישי, לא יהוו יותר גורם בחייכם. קשה להעביר את ההרגשה המוחלטת של אושר ושביעות רצון, שצריך לחוותם כדי שיהיו מוערכים.

הלך הרוח של אלה שהתנגדו לאבולוציה שלכם ואיימו למנוע את ההתעלות, מתמקד בכוח העצמי כיוון שאין להם את ההבנה של אחדות, ולכן את אהבת הזולת. אולם,  יש להם עדיין את ניצוץ האלוהות שלכם גם אם הפך להיות מאוד עמום, אבל יום אחד הוא יואר שנית. יש להם את אותן ההזדמנויות להיות אור כמו כל נשמה אחרת, ואלוהים יקדם בברכה אותם בחזרתם הביתה כמו כל אחד אחר. אתם כולכם התחלתם ביחד, אולם כפי  שהחלטתם על הנתיב העצמי אותו תחוו, חלק הוטבעו על ידי הרטטים הנמוכים ונפלו בצד הדרך. תמיד תהיה דרך חזרה לתוך האור, אולם ככל שאתם נופלים נמוך יותר, כך קשה יותר המסע. עם זאת, כמו עם נשמה כלשהיא, תמיד יש מתנדבים רבים שמוכנים להדריך אותם לכיוון הבית. לכל אחד מכם, ללא יוצא מן הכלל, יש ישות גבוהה יותר בנוכחות קרובה אשר מנחה את חייכם עבורכם.

בעתיד, אנו מהפדרציה הגלקטית של אור נעבוד עם הנשמות שהתעלו, עד שאתם תהפכו שווים לנו. אז אתם תהפכו להיות מאד עצמאים ותחליטו על עתידכם העצמי, אבל אין זה אומר שאנו נאבד את הקשר איתכם. אנו נהיה, פשוטו כמשמעו, בכל זמן מרחק של מחשבה, וזה חל על נשמה כלשהיא שהתקשרתם איתה. אכן, כפי שציינו קודם לכן, אתם עומדים להצטרף לאלו בעלי רמה דומה של תודעה. חוויותיכם הן בלתי מוגבלות, אפילו מעבר מיקום אחד לשני כדי להרחיב אותם לתוך שטחים חדשים. על כדור הארץ, אתם בברור הרבה יותר מוגבלים, ובשל הרמה הנמוכה יותר של תודעה איבדתם את הקשר עם העצמי הגבוה יותר שלכם. כתוצאה מכך, האמת של העצמי האמיתי שלכם נהפכה מטושטשת על ידי האשליה של החיים המימדיים במימד השלישי.

אתם עומדים להיות עדים להתחלה האמיתית של הסוף כאשר המערכת הישנה נופלת לתוך תוהו ובוהו.  לא יהיו ניסיונות לשקם את עבודתה כיוון שהיא נועדה לסיים את זמנה במימד הנוכחי שלה.  היא שרתה היטב את מטרתה בהקשר אליכם ולאמא כדור הארץ, ופרדיגמה חדשה נכנסת למקומה. אתם לא תחמיצו את התוצאה הסופית  כיוון שהשינויים יהיו כה מרחיקי לכת שכל אחד יושפע. כל הנשמות ישיגו מה שהן משתוקקות  ורובן כבר מימשו את בחירת הרצון החופשי שלהן. זו הסיבה שאנו מבקשים שאתם לא תנסו לבטל החלטה של נשמות אחרות, אלא אפשרו להם להיות מרוצות שההחלטות נעשו עם המיינד על עתידם. העובדה היא שאתם לא יכולים לנוע גבוה יותר ממה שמאפשרים הרטטים שלכם, וברור  שזו תהיה הרמה בה תרגישו הכי בנוח.

אנו מוכנים מכפי שהיינו אי פעם לשחק את חלקנו בהבטחת חוויית ההתעלות שלכם. מעורבותנו תהיה בקרוב נוכחת, ואתם כבר תדעו שאנו שמרנו על השלום על כדור הארץ. זה נאמר בהתייחס לפעולותינו למנוע הסלמת צרות בהווה לתוך מלחמת עולם אחרת. אנו משתוקקים להפוך להיות יותר מעורבים ולסייע להבטיח שבני בריתנו מסוגלים להביא את העניינים לידי החלטה. הבחירות לנשיאות בארצות הברית הינן נקודת מוקד מרכזית, אשר תיקבע כאשר אנו נממש את הסמכות האלוהית שלנו לגרום לשינויים ממשלתיים מועילים. הרבה תלוי בתוצאה וזה יהווה ניצחון של האור.

מכאן, כל שבוע שעובר יכול לגלות לאן העניינים מועדים, ותהיה  הגשמה ששל אירועים ההכרחיים להביא שלום לעולמכם. כפי שאתם יכולים לדמיין, שום דבר לא קורה שאין אנו מודעים לו, אפילו שהוא מחוץ לטווח ראייתנו.  אנו יודעים את הכוונה האמיתית של האומות השונות מבלי להתחשב במה שהן אומרות לעולם החיצוני. הן למעשה מחולקות לאלה אשר מעודדות מלחמה, ואלה אשר מחפשות שלום אפילו אם ההיסטוריה שלהן מלמדת אחרת. מה שקורה הוא שהאור על פני כדור הארץ משנה את הרטטים הנמוכים, ואומות שלמות מתעוררות לאמת .ישנה תנועה עוצמתית להתאחד באותן מדינות אשר משתוקקות לשלום, ומבקשות לנתק את עצמן מאלה שאינן רוצות. באופן הדרגתי, מחרחרי המלחמה נעשים מבודדים, וללא תמיכה ותוכניותיהם נידונו לכישלון.

אני SaLuSa מסיריוס, ורואה את תנועות השלום השונות שמגיעות ליותר אנשים יותר מאי פעם.  זוהי הפריחה של כוח האנשים אשר תגרום לתוצאות הרצויות.  ההזנה הנמשכת של אנרגיות גבוהות יותר מחוץ לכדור הארץ, המריצה זאת. כפי שאנו אומרים לעיתים קרובות, אתם כבר זכיתם בקרב עם אנשי האופל, ומה שנשאר הוא לנקות את השאריות מפעולותיהם כדי להאיץ את ההתעלות. זה, יקיריי, מאוד בשליטה כפי שאתם תראו לפני זמן רב מאוד.

תודה לך SaLuSa.

Mike Quinsey.

Translator - Gili Weizman

0 comments:

Post a Comment