Followers

Friday 7 December 2012

07.12.12










מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 7 בדצמבר 2012



אנו מרגישים את תחילת הרוגע המקיף את כדור הארץ, כשאלה אשר מתכוננים ל-12.12 כבר נרגעים ומביאים רמה של שלווה לתוך חייהם. עד כה, הייתה מידה של תסכול ואפילו חוסר סבלנות, באשר לעיכובים שנחוו. כל אלה פתחו את הדרך לקבל כי ההתעלות המיידית הינה האירוע החשוב ביותר בחייכם. מה שיבוא בעקבותיה יהיה מסוגל להתקיים באווירה מיושבת יותר, ולהמשיך ללא הפרעה וללא עיכובים כתוצאה מהתערבות חיצונית. אלה יהיו תנאים אידיאלים, אשר יאפשרו לכולנו לוודא שאתם מודעים לחלוטין למה שתוכנן. לא יהיה זה מוגזם לומר שאלה יהיו זמנים מסעירים, כאשר ההתקדמות תואץ קדימה. רק ההשתחררות מאחיזת אנשי האופל, תיצור שינוי מיידי בגישה בין אנשים.

לאחר ההתעלות, הפחד לא ישמש יותר גורם בחייכם, ופתיחות וקבלה של אחד את השני יהפכו לגישתכם הרגילה. במשך זמן רב מדי שמרתם את האנרגיות שלכם קרובות לעצמכם, בעולם של חוסר וודאות בו אף פעם לא הייתם בטוחים על מי לסמוך. אלה אשר נושאים את האנרגיות הגבוהות יותר, לא יתקשו לזהות אחד את השני, כשהם פשוטו כמשמעו "ירגישו" את האנרגיה של אנשים אחרים ויידעו אם הן של אהבה ואור.  אכן, זו היתה חוויתם של מרבית האנשים שהשתתפו בכנסים האחרונים בסידונה. הם לא היו צריכים להטיל ספק ברגשותיהם, הם פשוט ידעו מיידית. טעימה של מה שעומד להתרחש, מאפשר לאנשים לבטא את עצמם די בגלוי ולחלוק את האהבה הגדולה שנוצרה ביניהם. עם אלה מגיעות כול שאר איכויות האהבה, ובעיקר אכפתיות וחמלה נפלאות אחד לשני.

חלקכם עדיין ישאלו אם הם מוכנים להתעלות, כשעדיין קיים פחד קל מההשלכות בשל אי מוכנות. היו בטוחים שאם העניין בחייכם התמקד מסביבה, וזו היתה כוונתכם לעשות זאת, אזי אתם בהחלט תתעלו. לא מצפים מכם שתהיו קדושים, אלא פשוט כאלה המרגישים את האחדות של הכול מה שיש, ומנסים כמיטב יכולתכם כדי לחיות בהרמוניה עם כול החיים. יש לכם לבטח מטרות בחיים ואל תאפשרו לשאיפות שלכם לדרוך במקום. לאחר ההתעלות, חייכם יפסיקו להיות כה קדחתניים כמו עכשיו, אבל אתם עדיין מתפתחים ומסעכם רחוק מלהסתיים. לעת עתה אל תדאגו באשר למה שאתם יכולים לעשות, חכו עד שאתם תתבססו בסגנון החיים החדש, ותכירו אותו במימדים הגבוהים יותר. רבים, בסופו של דבר, ישייכו זאת לאוטופיה, וירגישו שהיא מהווה את הסיפוק וההנאה האולטימטיבית. אולם, תגלו כי ישנן רמות רבות יותר לנוע לתוכן. חלק מכם יילקחו לבקר אותן, בשביל החוויה הצרופה של איך זה.

הפורטלים נפתחים לממלכות הגבוהות יותר כפי שתוכנן לפני עידנים של זמן. בעוד שציוויליזציות אחרות ביקומכם יכולות להתמודד עם ההתעלות שלהן, אתם צריכים לקבל סיוע כדי להצליח. זה סובב סביב הפאר של מה שעומד להתרחש, כיוון שאתם המוכנים תתעלו ביחד. אתם לא יכולים להיות חלק ממנה מבלי לדעת למה דומה חוויה זו, וזה יישאר איתכם להרבה זמן. האם יכולים אתם לראות שלמרות כל הטראומות והצרות שעברתם דרכן, אלוהים סיפק את הפרס המוחלט כפי שהובטח. אתם ידעתם באופן תת-הכרתי לאורך כל הדרך מה תהיה התוצאה, וזה נתן לכם כוח כאשר ספקותיכם התגנבו פנימה.

אחד השינויים המיידיים לאחר ההתעלות יהיה פירוקן של הדתות אשר התבססו על שקרים.  אינכם יכולים לעבור לתוך המימדים הגבוהים יותר מבלי לפעול בהתאם לאמת, וזה יגרום לשחרור של כל דבר אחר. הרוב ימצאו את אלוהים בתוכם, אבל אם כמה עדיין רוצים להתפלל וללמוד ביחד, זה יהיה מותר בהתאם לרצונה החופשי של כל נשמה. עם הגעתם של המאסטרים, הרבה ממה שצריך לשנות או להסיר יתרחש, ויעזרו להביא אנשים יותר ביחד. זה יהיה המאפיין בזמנים העתידיים לבוא, כאשר אלה עם רטטים דומים ימצאו אחד את השני ויעבדו ביחד. בינתיים, אין נשמות רבות שיודעות בדיוק מהו גורלם, אבל זה ייפתר די מהר. כמו בכל דרגה שאתם עולים, שם יהיו תמיד נשמות יותר מפותחות אשר יהיו זמינות לייעץ לכם ולהראות לכם את נתיבכם הטוב ביותר.

בבירור, ככל שאתם נהפכים לישות מודעת במלואה, אתם תהיו מסוגלים ליטול אתגרים מסובכים יותר. אתם תמצאו שישנן ציוויליזציות רבות צעירות יותר ביקום שלכם, אשר יקבלו אתכם בשמחה בשל ניסיונכם הגדול והמקיף. כפי שהזכרנו קודם לכן, שירות לאחרים הוא שם המשחק (המטרה העיקרית). כאשר אתם חכמים ובעלי תודעה של משיח, אתם תהיו מסוגלים להתמודד בבעיה כלשהיא המוצגת לכם. באותו זמן, אתם תהיו כל-יכולים ויהיו לכם הרבה כוחות יצירתיים עצומים. סיפרו לכם פעמים רבות שאתם אלוהים בעשייתכם, ולכן התפתחויות מעין אלה יכולות להגיע מבלי שתהיו מופתעים. נכון לעכשיו, אולי המחשבה נשמעת כי לא ניתן לעמוד בה, אבל זכרו שתהיה לכם את רמת המודעות המתאימה לזרום עם זה.

אל תזוזו מהנתיב שלכם כיוון שאתם עדיין לא בבית, והיו ממושמעים כאשר מדובר בימיכם הסופיים. אין צורך לברוח בשל חוויה "אחרונה" זו לפני ההתעלות, כי לא כל כך הרבה ישתנה מיידית. זה יותר ענין של איך אתם כולכם מרגישים כפרטים ועם השינויים פנימה, ואתם ללא ספק תדעו זאת. למעשה, זה יהיה מפתיע אם לא תציינו הרגשה שונה כאשר מדובר בגופכם הפיזי, כיוון שהוא ישתנה לכזה המתאים לרטטים הגבוהים יותר.  אתם לא תישאו יותר את השפעות הזיהום או כל שאר סוגי רעלים כלשהם, ואתם תרגישו מחודשים ואנרגטיים.  שם תהיה עיר האור ושאר צורות של ריפוי מתקדם בתוך מרבית המיקומים אשר יסירו את הבעיות האחרות שהבאתם איתכם.

אני SaLuSa מסיריוס, ואני כל כך נרגש כמוכם עם השינויים הקרבים. אנו יודעים שאתם תישארו במצב של השתאות ופליאה, כי אתם צריכים הייתם לחוות לאמיתו של דבר את ההתעלות. אולם, בינתיים הכינו את עצמכם ל-12.12 והירגעו ותיהנו ממנו במלואו.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Translator - Gili Weizman

0 comments:

Post a Comment