Followers

Saturday 26 January 2013

25.01.2013












מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 25 בינואר 2013




אנו מצדיעים לאלה מכם אשר המשיכו ללבוש את הגלימה של אהבה ואור, והם מפלסים את דרכם לתוך העידן החדש. המטרות להן אתם שואפים, קרובות יותר מאשר אי פעם, והתמדתכם בלסייע לתת לכך ביטוי, תניב תוצאות בקרוב. בעלי בריתנו מתקדמים מהר יותר בשעה שאנשי האופל הינם בנסיגה ואינם מסוגלים לגייס מספיק תמיכה כדי להמשיך כמקודם. פעולות רבות מגיעות לשלבן הקריטי, ואנו מקווים לארגן באמת כמה סימנים חיוביים כדי לשכנע אתכם. אנו נמנעים מלפרט פרטים מדוייקים באשר לגורמים מדוייקים שכרוכים בכך, אבל אנו מנסים לתת לכם כמה אינדיקציות על מה שמתרחש. נכון לעכשיו, כל העניינים מתקדמים באופן משביע רצון ועכשיו פחות סביר שישתנו עקב התערבות חיצונית כלשהיא. הבסיס לשינויים הותווה לפני זמן רב, ועומד להניב תוצאות.

הגילוי פורץ קדימה ממקורות רבים, וידע והבנה על נוכחותנו מתפשט רחוק ורחב. יותר אנשים עם נסיון ממקור ראשון מתקדמים, דבר המעניק ביטחון לאחרים לצאת החוצה עם מה שהם יודעים. הכול נבנה לזמן בו הודעה רשמית יכולה להינתן, אשר תאפשר לנו לציג את עצמנו. היו בטוחים שאנו נעשה זאת באופן עדין אשר לא יהמם את אלה אשר עדיין לא קבלו אותנו. מטרתנו העיקרית הינה להאיר אנשים באשר לתפקידנו באבולוציה שלכם, והאופן בו עקבנו אחר התקדמותכם במשך אלפי שנים. אנו יודעים כמה זה חשוב להרגיע את אלה אשר מפחדים מנוכחותנו, ואנו חוזרים שוב ושוב על מה שציינו לעיתים קרובות, שבשום שלב פעולותינו מהוות סיכון עבורכם. אל תבלבלו אותנו עם הגריי (המתרגמת - גריי (Greys) הינן לכאורה ישויות חוצניות אשר קיומן מתבטא כעב"ם, תופעה על טבעית וקהילות העידן החדש, ואשר נקראים על שם צבע עורם) אשר עובדים עם פעולותיכם השחורות, או עם כלי הרכב הסודיים של צבאכם.

במשך תקופה של שנים רבות, נעשו נסיונות להכפיש את שמנו, אבל אנו מנענו מאירועים מעין אלה מלהתרחש. אנו סכלנו התקפת "דגל כוזבת" מהחלל החיצוני אשר נועדה לתאר אותנו כפולשים לכדור הארץ שלכם. אנו לא נאפשר אלימות כנגד החלל, ועצרנו נסיונות רבים לפוצץ בו פצצות אטום.  למרות שלא הורשינו לעצור את כל המלחמות, עצרנו שימוש בפצצות אטום שנועדו להתחיל במלחמת עולם שלישית. במשך מספר אירועים מאז סוף מלחמת העולם האחרונה עצרנו את ההרס הטוטלי של כדור הארץ, והצלחנו להבטיח שכולכם כאן היום עדים לסופה של הקנוניה האחרונה. אנו גם ווידאנו שלמרות שהיו נסיונות למנוע מכם להשיג התעלות, הגעתם לעידן החדש. אנו נמשיך להגן עליכם, אבל השאיפה שלנו הינה לעבוד איתכם בהקדם האפשרי ולקבל את השינויים בדרך באופן מלא.

זה מהנה לראות כמה מהר הנחתם בצד את אכזבתכם ממהותה של ההתעלות כפי שנחוותה ביום 21 בדצמבר.  אחרי תקופה כה ארוכה של עבודה לקראת זה, זה טבעי שאתם ציפיתם מזה להרים אתכם מעלה באופן משמעותי יותר מאשר מה שהתרחש.  עם זאת, עליתם לתוך רמת רטט גבוהה יותר כפי שחלקכם עכשיו מבינים. השינוי הבולט ביותר היה במידה רבה יותר של שליטה ושלווה, ויכולת לבטא רמה של אהבה ללא תנאי שאתם שעשויים הייתם לא להרגיש קודם לכן. ההשפעה הכוללת הינה הרגשה כאחד עם כל מה שיש וההבנה שאתם כולכם מחוברים. האם לא סיפרו לכם לעיתים קרובות שמה שאתם עושים לאחד, אתם עושים לכולם כשאתם מצטרפים בקשר בל יינתק אחד אל השני באמצעות האנרגיה של האלוהים. הרשו לנו לומר שאתם כולכם מצטרפים באהבה בלתי ניתנת לשינוי, ועכשיו אתם פתחתם את עצמכם לכוחות הגבוהים יותר כך שאתם מכירים בתוככם את האלוהים.

אין אנו רוצים להקל באכזבתכם ממה שחוויתם, אבל שאלו את עצמכם מה מהווה הדבר החשוב ביותר ממש עכשיו. אנו תקווה שאתם תענו לסייע לתת ביטוי לעידן החדש ולהביא את תור הזהב לעולם. הכול קיים בממלכות הגבוהות יותר, וככל שאתם נהפכים יותר חלק מהאור, כך תביאו זאת במהירות רבה יותר למטה באמצעות חוק המשיכה. זה מאוד דומה לעיר של אור שלכם אשר מחכה לעידון הסופי לפני שהיא מופיעה, ואין זה רחוק מכפי שאתם מונים זמן. מה שעכשיו הינו עבר אינו יכול להשתנות, אבל זכרו שהכול מתרחש בדרך מסוימת כיוון שאתם רוצים שזה כך יהיה.

כמובן שעובדי האור השקיעו כמות עצומה של מאמץ כדי לגרום לביטוי הגבוה ביותר של התעלות. במקום לקבל ביקורת, יש להודות להם עבור מאמציהם הבלתי נלאים במשך שנים רבות להביא את האור ואת האהבה לכדור הארץ.  הם מחוייבים במלואם לחוזה החיים שלהם, וזה לא בא ללא הקרבה רבה מצידם. אין הם מחפשים הכרה במסירותם, אבל לפעמים זה נחמד להכיר בעבודה שהם השקיעו. עד עתה, לכולכם יש דיעה מסויימת באשר למקומכם בעידן החדש, ומה צפוי מכם. לכל הפחות, הקרינו את אהבתכם ואת האור שלכם בכל הזדמנות ואתם תעשו ככל שניתן לצפות מכל אחד. אין אתם כולכם צריכים להיות בתפקיד גדול, כשאתם חלק מצוות ומאמינים בנו כך שכל תרומה נחשבת כשמדובר בתוצאה.

שנה זו עומדת להיות מרגשת, לכן הגשימו את מה שאתם אומרים שאתם עושים, והפיצו את אמונכם בעתיד בכל מקום שאתם הולכים. אנשים רבים עדיין כורעים תחת פעולותיהם של אנשי האופל, וזקוקים נואשות להתרומם.  הדרך המהירה ביותר לצאת מזה היא להפנות את גבכם לכך, ולהעסיק את עצמכם ואת האנרגיות שלכם בכל מה שמתחבר לחזון שאתם אוחזים לגבי העתיד. כל כך זכיתם להיות בזמן זה על כדור הארץ, וידעתם לכל אורך הדרך מה תהיה התוצאה. ידעתם  שהציוויליזציה שלכם תגיע לבגרות, ומתנתכם המוחלטת תהיה העלאתכם כישות גלקטית. אולם, אל תצפו שהכול יתרחש בבת אחת כיוון שזה תלוי בהתקדמות שאתם עושים בהתאם לקצב שלכם. אין מועד סופי ואין לחץ על מישהו ללכת מהר יותר ממה שהם מרגישים שנעים להם, לכן אל תרגישו שאתם משתרכים מאחור.

אני SaLuSa מסיריוס, ואומר לכם בשם הפדרציה הגלקטית של אור, שאנו קרובים אליכם כפי שאנו יכולים להגיע לעת עתה.  בעלי בריתנו גדלים באמונם ואנו באמת מצפים להתקדמות מאוד נכבדת בקרוב מאוד. אהבתנו יוצאת אליכם כתמיד, ולכל אחד ללא יוצא מן הכלל.

תודה לך, SaLuSa.


Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

0 comments:

Post a Comment