Followers

Sunday 24 March 2013

22.03.2013














 מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 22 במרס 2013




מתרחש כל כך הרבה על הפלנטה שלכם כך שזה הופך להיות מאוד ברור לאנשים רבים יותר שהשינויים המובטחים הינם בעיצומם. בהחלט אין זה זמן קל עבורכם כיוון שאתם במיקודה של התרחשות רבה. עם זאת, אתם בחרתם להיות על פני כדור הארץ בזמן זה, כחלק חשוב מחוויותיכם אשר יכינו אתכם למשימותיכם העתידיות. בבוא היום, רבים מכם תציעו את עצמכם כחונכים לציוויליזציות אחרות המופיעות. זה יהיה אופן שירותכם לאחר שהשגתם רמה גבוהה יותר של הבנה, אשר תביאכם למצב של מאסטרים. זוהי התקדמותכם הטבעית כשאתם נהפכים יותר מהאור, ומחפשים לרומם אחרים איתכם.

הסדר שאתם רואים ביקום מגיע מכול הנשמות המגיעות לנקודה בה הם מגיעים להמחשה, שהדבר המשמעותי ביותר הוא לא אחר מאשר אהבה ושכול החיים מסתובבים ויש להם את הווייתם בתוך זה.  אפילו עכשיו, אתם מתרוממים ומודעותכם היא כזו שאתם מבינים את כוחה המדהים של אהבה. אלו החיים עצמם והכוח העוצמתי ביותר ביקום, אשר יאפשר לכם להמשיך להתרומם דרך המימדים. כפי שהייתם מיודעים לעיתים קרובות, רמות החוויה שלכם במימדים נמוכים, הינן בדרך של ניסוי כדי לראות איך כישויות של אור אתם יכולים לגלות בשנית את העצמי האמיתי שלכם. הן אינן ואף פעם לא תהיינה המציאות האמיתית שלכם כיוון שביתכם המקורי בכוכבים הינו המקום בו חייתם באחדות ובאהבה מוחלטים כאחד. דואליות היתה האמצעי המאפשר הפרדה ואפשרות לחוות גם את האופל וגם את האור באותו מימד.

אנו מהפדרציה הגלקטית של אור מגלים כי בזמנים האחרונים, היתה כזו התקדמות מהירה ברמות תודעתכם שאתם כבר יכולים להבחין ולדמיין את תור הזהב. זהו הישג נהדר כיוון כשאתם שומרים על מיקודכם בכך, אתם מחישים את הזמן שבו זה יתגשם עבורכם. האור נוטל פיקוד על כדור הארץ שלכם ואין אתם צריכים יותר להיות מודאגים באשר לאופל שנותר, כיוון שהוא השתנה באמצעות זרימה החוצה מסיבית של אור. התשובות לבעיותיכם כבר נמצאו, והן מאומצות בהדרגה על ידי בעלי בריתינו. אתם מכירים את היתרונות בהן ואנרגיה חופשית נמצאת בחזית הקדמית, אף על פי שאתם חייבים לא לצפות ליותר מדי בזמן, אלא הכרות רשמית יציבה ומתוכננת היטב. איננו יכולים לאכוף את הנושאים אלא לתת תמיכה, מחיה והגנה לאלה המעורבים בכך.

אתם חיכיתם זמן רב לשינויים ברורים כלשהם, בעוד שהרבה מתרחש מאחורי הקלעים ויש לו יותר קשר עם השפעה והשראה. כאשר אתם פתוחים להדרכתנו, היו בטוחים שאנו ניתן אותה, ואתם יכולים לקרוא לנו בכל זמן. כאשר בקשותיכם הינן לתועלתם של אחרים, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי להבטיח שאתם תקבלו את הסיוע שאתם צריכים.  לעיתים קרובות אנו עובדי האור הבלתי נראים העומדים לצידכם, ואנו נותנים לכם את אהבתנו והדרכתנו. אנו כמובן מעורבים באופן מתמשך בסיוע לאמא גאיה, ואתם תבחינו שהאירועים הקשורים איתה ועם השינויים הפיזיים התרחשו בשקט. אכן, ככל שאתם מרוממים יותר את רמות מודעותכם על כדור הארץ, כך קל יותר עומד להיות הכול מסביב.

אתם מקבלים יותר אנרגיה שמקורה מחוץ לכדור הארץ, והיא מגיעה ממקורות רבים. נקודת השוויון באביב הינה דוגמה עוצמתית אחת ואנשים רבים מאוד הרגישו את ההשפעה. זוהי אנרגיה מרוממת אשר נותנת לכם מה שאתם לעיתים קוראים "ההרגשה של שביעות רצון עצמית" והרגשה נהדרת של שלווה ואושר. שמרו על כך ואתם תגלו שכמה אנשים יכולים לחוש את השינוי בכם, ומאוד בקרוב זה יהפוך לדרך הנורמלית של הוויתכם. דמיינו עולם מלא נשמות אשר כולן הפכו לאחת וחיים באופן קבוע באור ובאהבה, כיוון שזה יגיע כשאתם מתקדמים לתוך המימד החמישי. חלק מכם כבר שם או כבר כה קרובים, ואתם אלה המובילים את הדרך. בכך שאתם משמשים דוגמה, רבים ילכו אחרי המקום בו יצרתם את הנתיב. אתם בכאלה זמנים נפלאים כאשר למעשה כל דבר הוא אפשרי, לכן אל תגבילו בכל דרך את שאיפותיכם או את אמונתכם בעצמכם. 

כשהאופל וכל אלה שעומדים מאחוריו נחשפים, אנו מבקשים בשנית שאתם תאפשרו שצדק טבעי יעשה את שלו. דעו שכל נשמה יחידה תענה בזמן כלשהו בגין פשעיהם כנגד האנושות, אבל טעויות פשוטות מתקבלות כחלק מתהליך הלמידה שלכם. אנו מדגישים שלא מעורבת ענישה ואתם בוחרים איך לתקן או להתגבר עליהם. אלוהים אינו נותן לכם רצון חופשי ואז אוחז כנגדכם על טעויות אמיתיות. זה קורה רק כאשר ישנו ניסיון מכוון להזיק או להרוג נשמה אחרת, אשר כתוצאה מכך ישנן חוויות נוספות אשר מלמדות את השגיאה של דרכיכם. זוהי קארמה והיא תהיה חלק מתוכנית חייכם כאשר נטלתם על עצמכם לעבור דרכה. הכל מנוהל עם האהבה ותשומת הלב הגדולים ביותר לסייע לכם באמצעות חוויותיכם. מדריככם והמלאכים שלכם  עושים הרבה יותר עבורכם יותר מאשר אתם בדרך כלל מודעים ותמיד איתכם במסעכם בחיים.

אנו מהפדרציה הגלקטית הרשמנו אנשים בעלי פרופיל גבוה להמשיך את מאמציהם לפרסם צורה כלשהיא של גילוי. במובנים מסוימים זה הכרחי בקושי כמו עם נוכחותנו בשמיכם ובשל דוחות ומאמרים רבים מסביב עלינו. זה לא יפתיע את הרוב המכריע מכם אבל אז זה תלוי כמה רחוק הגילויים עומדים לגלות את הקשר שלנו איתכם. במאה זו בלבד אתם גיליתם הרבה יותר ראיות היסטוריות עלינו ועל הקשר שלנו איתכם במשך מאות אלפי שנים. לא ניתן יותר להתעלם או להכחיש זאת מלבד אלה עם האמונות הנוקשות ביותר. היינו רוצים לראות מצב בו ממשלותיכם מודות בקשר שהיה להן איתנו במשך כ-100 שנים, ומאשרות שתמיד התייחסנו אליהם באהבה ובשלום. זה יקל על ספקות כלשהן שכמה אנשים עדיין מחזיקים בהן, אשר ניתן להם להאמין שאנו דומים למפלצות המתוארות במדע בדיוני ובסרטים שלכם.

אני SaLuSa מסיריוס, וחייב לברך את עובדי האור בכך שהתבססו ברטט החדש, אשר יישא אותם קדימה לעידן החדש. יש לכם עבודה חשובה רבה לעשות כמקודם אם לא יותר, כשאתם מכינים את האנשים להקפה האחרונה ולחציית סרט הסיום. הניצחון הינו שלכם, והפרס שלכם הוא לעולם בשנית לא לחוות הפרדה מאלוהים ומביתיכם האמיתי בין הכוכבים. אנו אוהבים אתכם ואת כוונתכם לגלות את עתידכם ואת מקומכם איתנו כישויות גלקטיות אמיתיות.


תודה לך, SaLuSa.

Mike Quinsey


Translator - Gili Weizman

0 comments:

Post a Comment