Followers

Saturday 17 May 2014

16:05:2014




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 16 במאי 2014  

רמות התודעה גדלות בהתמדה ואנו כבר מציינים את השינויים לטובה שמתרחשים, וכך זה ימשיך כשאתם נישאים לתוך רמות אשר יסמלו את הגעתו של מימד גבוה יותר. בשלב זה, אין חזרה לדרכים הישנות, למרות שישנם אלה אשר מסרבים לשחרר. אולם, כל הנשמות יקבלו כל הזדמנות לעלות ואלה שאינן מוכנות ימשיכו את האבולוציה שלהם ברמה המתאימה. בינתיים, אלה מכם אשר מודעים לשינויים ולוקחים אותם לעצמם, עוזרים לקרקע אותם על פני כדור הארץ. אנו נבטיח שלא תהיה הפרעה להתקדמותכם, ועושים את כל שביכולתנו כדי להבטיח שאתם מוגנים כנגד אלה אשר יפריעו לכך. אף אחד לא יוכל למנוע אתכם מלהעלות בהצלחה את הרטטים שלכם, בתנאי שאתם ממשיכים ללכת קדימה עם גישה חיובית.

אל תדאגו יותר מדי לגורלם של אלה אשר נראה כי הם נאבקים, כשכולם מקבלים עזרה ויקפצו קפיצת קוונטית קדימה בזמן הנכון. תזמון הוא המהות של התקדמות מוצלחת, ואין זה עוזר להידחף לתוך ידע שהוא מעבר להבנתן של הנשמות. הכול מגיע בזמן טוב ושיעורים צריכים להילמד לפני שהשלב הבא ניתן להשגה. נשמות רבות מנקות קארמה ולומדות באמצעות חוויה את הדרך להעלות את הרטטים שלהם. זה יכול לקרות באמצעות פשוט התכוונות טובה ואכפתיות לחבריכם הישויות האנושיות. הרבה ממה שאתם עושים זו "הכוונה" מאחורי זה שהיא כה חשובה, ואתם עוזרים לה בכך שאתם מסתכלים על נשמות אחרות כאחיכם וכאחיותיכם. עזרו לאחרים היכן שאתם יכולים ולעיתים קרובות מילה או שתיים יכולות להיות מאוד מרוממות, או אם המצב דורש זאת, מעשה חביב יכול להיות אפילו יותר מרומם. עשו כמיטב יכולתכם אבל אל תנסו ליטול את צרות העולם, כשלכל נשמה יש משהו להציע ואתם פשוט עושים את מה שאתם יודעים באופן אינטואיטיבי שאתם מסוגלים לעשותו. זכרו גם שאנו איתכם ועושים את המיטב כדי להנחות את כוונותיכם בדרך שהיא מועילה ביותר לכל הנוגעים בדבר.

זמן הוא כמו תמיד מואץ וכה הרבה מתרחש אבל כיוון שכה הרבה נשמר בסוד אתם לא יכולים להיות מודעים לכך. זה מיושם על אלה העובדים עבור האור וכמו גם על האופל, אבל אנו כמובן עוקבים אחר התקדמותם של שני הצדדים. המשמעות היא שאנו יכולים לחזות מראש אירועים שכוונתם להפריע לתוכניותיהם של אלה העובדים למען שלום על פני כדור הארץ. היכן שאנו יכולים, אנו מדריכים את אלה של האור כך שעבודתם יכולה להתקדם עם מעט עיכוב או בכלל לא. המשמעות היא שלאור יש יתרון על פעולותיהם של אנשי האופל, ושהצלחתו מובטחת. לעיתים נראה שאירועים מציעים אחרת אבל זכרו שאתם בזמנים מאוד תנודתיים, וכה רבה קארמה מנוקה כך שאתם יכולים ללכת במלוא המהירות לתוך הרמות הגבוהות יותר.

כאשר מדובר עליכם באופן אישי, ייתכן שאתם כבר ניקיתם את הקארמה הישנה. אם כך, אתם תגלו שחייכם ימשיכו באופן חלק וללא תקלות כשאתם מושכים אליכם את הרטטים הגבוהים יותר. גישתכם השלווה והחיובית לחיים גם תעזור לאחרים להעלות את הרטטים שלהם, ובאופן קולקטיבי אתם תעלו כשאתם עוזבים מאחור את הרטטים הישנים. שינויים גדולים עדיין יתרחשו היכן שמדובר במנהיגותכם, אבל בסופו של דבר אלה המסרבים לוותר על תפקידם יאלצו להתפטר. נשמות אור רבות ממתינות להזדמנותן להתקדם כדי להוביל אתכם קדימה לכיוון של חופש מתשומת לבם של אנשי האופל. זמן זה מתקרב במהירות וכאשר זה מתרחש תהיינה הרבה שמחה וחגיגות. עבדתם קשה כדי להשיג הצלחה ואתם ראויים באופן מלא לפרסים שאתם עומדים לקבל.

אנו כמו תמיד משגיחים על אנשי האופל ואין להם מקום מחבוא שאנו לא יכולים לחדור. אנו גם מפקחים על פעילותיהם מחוץ לפלנטה ואנו מודעים לחלוטין לנוכחותם במאדים, נסתרים מתחת לאדמה. היו בטוחים שאנו לא נאפשר שכדור הארץ ישמש מטרה לבסיסים מעין אלה שישתמשו בכלי נשק כנגדכם. כפי שאמרנו לכם קודם לכן, מלחמה אינה אופציה, או ניסיונות כלשהם להרוס את ההגנות שלכם מפני התקפה. מלחמה וכל דבר הקשור איתה, יהפכו בסופו של דבר למיושנים, והטכנולוגיות הקשורות אליה ישמשו לצרכי שלום. החיסכון בכסף והשימוש בדרכי שלום במשאבים יבטיח סטנדרט גבוה יותר של חיים ושיתוף פעולה גדול יותר בין מדינות. אנשים היו תמיד פתוחים לקשרי ידידות עם אומות אחרות, ובאמצעות החופש לנסוע הקשרים יהפכו לרב-לאומיים. יהיה להם הרבה להציע אחד לשני, וההתקדמות תיהפך יציבה ברחבי העולם. כשסטנדרט החיים עולה, יהיה שיתוף בשפע כדי להביא את כל האנשים להיות ביחד.


תשתפו את חוויותיכם, בסופו של דבר, עם ציוויליזציות אחרות שהן בצמיחה כדי להאיץ את האבולוציה שלהם. ברמות הגבוהות יותר, זה רגיל עבור אלה עם חוויות גדולות יותר או ידע לעזור לאלה אשר עוקבים אחרי צעדיהם. אחרי הכול, אתם אחד ברמת הנשמה ותתקרבו יותר אחד לשני כאשר אתם עולים ברמת הרטט. אנשי האופל הנציחו בכדור הארץ את הרעיון של אבולוציה והפרדה אישיים, עד לנקודה שהסיתו איש ברעהו כך שהתוצאה היתה מצב נצחי של מלחמה. אולם, זה משתנה ואנשים אכפת להם יותר אחד מהשני והופכים יותר "השומרים של האחים" שלהם. אתם בוודאי יהיה לכם הרבה לעשות כדי לשקם את אמא כדור הארץ אבל זה יתרחש הרבה יותר מהר באמצעות עזרתנו מאשר זה היה נעשה בדרך אחרת.

יקרים, אתם עושים כה טוב לעלות מעל הרטטים הנמוכים יותר, כי זו אחת מהמשימות היותר קשות שלכם. אכן, נשמות רבות עדיין מתלבטות עם עצמן ונראה שאינן יכולות לעלות. אולם, נשמות רבות על כדור הארץ וגם מחוץ לו עוזרות להם במסירות ובסופו של דבר כל הנשמות יגיבו לעזרה הניתנת.  כל פעם שאתם יכולים להפגין אהבה וחמלה לאלה אשר מסתבכים ברטטים הנמוכים יותר, אתם עוזרים להם מעבר להבנתכם. אנו נעודד אתכם לעזור באופן שווה לכל הנשמות שנחוץ להם סיוע.

אני, SaLuSa מסיריוס, ומברך אתכם כל פעם עם הרבה אהבה מאלה אשר עובדים מרמות אלה כדי לסייע לאבולוציה שלכם. זו הסיבה שאנו מדגישים כמה הרבה עזרה אנו נותנים לכם כדי להבטיח לכם שתנצלו בהצלחה את ההזדמנות להתעלות. זה כמובן הסיכוי שלכם לעשות זאת כשמחזור השמש נסגר, ואתם צריכים לעשות את כל האפשר כדי לקחת זאת. אתם תדעו באופן אינטואיטיבי אם אתם מספיק מוכנים לכך.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey




Translator: Gili 

0 comments:

Post a Comment