Followers

Saturday 20 December 2014

HEBREW -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 בדצמבר 2014



מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 19 בדצמבר 2014


אנו מגיעים אליכם בפעם האחרונה בשנה זו, שנה שכמו האחרות לפניה הואצה כשהזמן המשיך לזרום מהר יותר מאשר אי פעם. חלק ממי שחווה את העליות והמורדות בחיים במשך זמן רב, הם ללא ספק מרוצים במיוחד עכשיו שסופו של המחזור הוא כאן. באופן טבעי, אחרית הימים הינה קאוטית כשהשינויים מתרחשים, אבל אין זו משימה קלה להביא אותה פנימה כאשר שליליות כה רבה מתנקה. אולם, האנרגיות הגבוהות יותר מכניסות שינויים חיוביים, וכבר הם מורגשים. כפי שייעצנו לכם לעיתים קרובות, השנה המגיעה תהיה מצוינת למימושם של רבים מהם למרות שאנו נהיה מוגבלים במה שאנו עושים, עד שהאילומינאטי ממוקמים במקום בו הם לא יכולים להפריע יותר בהתקדמותכם. מתרחשים דברים רבים אשר יובילו לניצחון מוחלט על אנשי האופל, אשר לא יוכלו לעקוב אחר תוכניתם למעצרם של אנשים.

הגעתה של עיר האור, סידונה תפתח את הדרך להתפתחויות נוספות אשר תראנה מעל לכל ספק שהעידן החדש הגיע. בזמן שעדיין יש להגדירו, שלום עולמי יוכרז ויתוחזק באמצעות נוכחותה של הפדרציה הגלקטית. באמצעות שינויים ממשלתיים שנכפים, נשמות נוספות של האור יתפסו עמדות בעלות חשיבות אשר יבטיחו שהם נראים כפי שתוכנן ובשום אופן לא מעוכבים או נמנעים.  אחרית הימים של מחזור זה היא בעלת חשיבות עליונה לעתידכם, ואנו נבטיח שהיא תמשיך בהתאם לרצונו של אלוהים. בניגוד למחזורים קודמים, מחזור זה יתממש כיוון שאתם מוכנים לקפיצה גדולה קדימה לתוך האור.


ישנו רק הבורא האחד של כל מה שיש, ואלוהים אחד של יקום זה למרות השמות השונים שהוא ידוע בהם. לכן, אתםאחד עם כל מה שיש וראוי לשים לב לכך כאשר אתם מאותגרים על אמונותיכם. בסופו של דבר הכול יבינו ויקבלו את האמת של מקורותיכם, וזה יהיה כך בכל מקום אליו תסעו בממדים הגבוהים יותר של היקום. לפניכם נמצאות מספר רב של הזדמנויות לחפש כרצונכם, ולחקור את נפלאות צורות החיים בשפע. אתם נהלתם על כדור הארץ חיים מוגבלים ולא אפשרו לציוויליזציות אחרות להתערב בתוכנית הגדולה יותר עבור האבולוציה שלכם. בהכרח אתם עשיתם  קשר מוגבל עם חיים מחוץ לכדור הארץ והתרגלתם לראות את כלי הרכב שלהם בשמיים שלכם. אתם תבצעו קשר מלא במהלך הזמן, אבל צריך להתרחש הרבה לפני שזה נעשה אפשרי. תקופת הביניים תהיה מרגשת עבורכם כשאתם נעים במהירות קדימה באבולוציה שלכם.

עכשיו זה הזמן עבור עובדי האור ולכל הנשמות לשמור על הרמה הנוכחית של האבולוציה, ולדעת שכל אחד עשוי בכל זמן לקחת קפיצה ענקית קדימה. דעו שכל הנשמות בסופו של דבר ימצאו את מקומן הנכון ביקום, אשר יגביר את תוכניותיהם להמשיך לנוע קדימה יותר מאי פעם. באופן טבעי במימדים הגבוהים יותר, זמן לא קיים כפי שאתם עכשיו יודעים אותו, ואתם תגלו שהכול הוא בעכשיו. רמות אלה אינן זרות לחלוטין לכם כשאתם הגעתם מהן לפני שהסכמתם לחוות את הרטטים הנמוכים יותר. במילים אחרות, אתם כולכם חווים כפי שהסכמתם לעשות זאת, אבל עכשיו המחזור הארוך במימדים הנמוכים יותר מגיע לסיומו כשמחזור חדש עולה לגדולה.
מרביתכם נהלתם חיים רבים מאוד בכול הרמות השונות כחלק מחוויותיכם ברטטים הנמוכים יותר. אתם גם חוויתם תפקידים שונים רבים בהתאם לאלה שהציעו לכם את ההזדמנויות הטובות ביותר להתפתח. היו סמוכים ובטוחים שיהיו לכם חיים מפוארים בהם יהיה לכם את כל מה שאתם צריכים, אבל גם חוויתכם "מחסור" כך שאתם שמרתם על איזון כשמדובר על צרכיכם. בסופו של דבר, חוויותיכם יאוזנו בעידון ואתם לא תחפשו עושר מעבר לצרכיכם, אלא פשוט מספיק כדי לעמוד בנסיבותיכם. במימדים הגבוהים יותר, אתגרים דומים לא קיימים, כשאתם בסופו של דבר יהיה לכם את כוח המחשבה שייתן ביטוי מדויק בהתאם לצרכיכם, ויותר כאשר יש צורך בכך. המימדים הגבוהים יותר הם ביתכם האמיתי וחוויות שונות רבות ממתינות לכם, בהתאם לרצונותיכם.

תפקידכם הוא עכשיו להיות חיוביים מבלי להתחשב במה שמתרחש סביבכם, ולעזור לאחרים במשך התקופה הקרובה כך שהם עשויים להבין מה מתרחש. נוכחותכם יכולה לרומם אחרים באמצעות הבאת שלווה לחייהם, ככל שהם גם יכולים לעזור. זה לא ייקח זמן רב לפני שזה נהפך לברור שהשינויים שקורים מועילים לכול. החשוב ביותר מהם יקרה כאשר העיתונות יכולה לדווח על אירועים במדויק ובכנות, כאשר מקודם היא נשלטה על ידי האילומינאטי ואנשיהם. כמו כן לא ניתן לסמוך על חדשות הטלוויזיה אבל היא גם תשתנה בזמן קצר יחסית. במשך שנים רבות, אתם הוטעיתם בכוונה, ולעיתים קרובות הוזנתם בשקרים מוחלטים כדי לאפשר לאנשי האופל לעשות מניפלוציה על האירועים אשר השפיעו על עתידכם.  מצבים אלה יפסיקו בסופו של דבר לגרום לכם בעיות ולאחר מכן אתם תיהנו מחופש חדש אותו מצאתם.

אנו בינתיים מבצעים את משימותינו בשמחה בידיעה שהחופש שלכם מהדיכוי של אנשי האופל מתקרב. אתם שירתם את זמנכם ברטטים הנמוכים יותר, ועכשיו אתם לא תצטרכו להסתכל אחורה כשהתקדמותכם תהיה מובטחת. סדר הגודל של השינויים שעומדים להגיע תפתיע את מרבית הנשמות, ואנו מרגישים זכות להיות נוכחים בכזה זמן חשוב באבולוציה שלכם. יש לכם את העתיד הנהדר ביותר לפניכם, ואתם מיועדים להצטרף אלינו אם זה רצונכם. באמצעות חוויותיכם יש לכם כישורים אשר מאפשרים לכם לשרת את האור בקיבולות רבות. אתם תימשכו בעזרת רצונכם להיות לשירות לאחרים, אבל זה לא יגביל בשום דרך את  שאיפותיכם או את צורכיכם שיהיו לכם חוויות חדשות.  ברטטים הגבוהים יותר תוחלת חייכם תתארך מאוד, כך  שאתם יכולים לממש משימות אשר דורשות יותר מזמנכם.

יקרים, לכו בקומה זקופה ואל תימשכו למטה על ידי מה שמתרחש מסביבכם. אתם באי של אור ויש לכם את היכולת להפיץ אהבה והרמוניה בכל מקום בו אתם נמצאים. נוכחותכם תרומם אחרים, והרטטים שלכם יפיצו אנרגיה עדינה מרוממת אשר תביא הרגשה מיושבת ומאושרת לאחרים. כל האנשים רוצים בליבם לעוזר לאחרים, אבל הם לא יכולים לעיתים קרובות לעמוד בדרישות המוטלות עליהם. עשו מה שאתם יכולים אפילו אם זה פשוט כמה מילים טובות, כשאלה ירוממו אנשים. ברגע שאתם ממורכזים באור, אתם תפיצו אותו באופן טבעי מסביבכם וזה יחבק אנשים אשר נמצאים במרחב מכם. האור הוא כוח עוצמתי ביקום, אבל בנקודה זו בזמן אתם אתם אפילו לא קרובים להתקרב לפוטנציאל האמיתי שלכם.

אני SaLuSa מסיריוס, ושולח לכם ברכות ואיחולים בתקופה זו של השנה, כאשר אתם יכולים ליהנות בחגיגות החגיגיות עם חברכם ועם משפחתכם. זמנים מרגשים עומדים לפניכם ושנה חדשה המבטיחה כה הרבה.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey.



Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment