Followers

Friday 9 January 2015

Hebrew -- מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 9 בינואר 2015




 
מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 9 בינואר 2015

ישנם סימנים מסביבכם המעידים שאתם עוברים דרך תקופה של שינוי עצום, והבעיות הישנות אשר הטרידו אתכם במשך אלף שנה מגיעות לשיאן. האנושות מתעמתת עם תנאים אשר הופכים לבלתי נסבלים, והם ימשיכו עד שאתם תאלצו להתמודד איתם. ניתן למצוא פתרונות של שלום, אבל זה דורש את רצונם של אלה אשר מובילים אתכם לחפש פתרונות מקובלים ויציבים יותר. אתם לא יכולים יותר להמשיך בדרכים הישנות, ובכמה מדינות תידרש מנהיגות  חדשה שתגיע ותדריך את האנשים לכיוון תשובות מקובלות ושל שלום. חלק משינוי זה של כיוון מגיע מאנשים אשר מפעילים הרבה יותר כוח ממה שאתם מדמיינים. כאשר צורת המחשבה לשינוי גדלה, זה הופך למכשיר עוצמתי אשר משפיע על האוכלוסיה האנושית. התפאורה הוקמה בהדרגתיות במשך שנים רבות כשאתם נעתם בכיוון שונה לעבר הדרכים הישנות של עימות. מחשבתם של אנשים רבים לגבי שלום התעייפה מחוסר מנהיגות אשר תשנה כיוון לזו של משא ומתן לשלום. זה מגיע, אבל כפי שאתם אומרים לעיתים קרובות "הרגלים ישנים מתים קשה".

אלה זמנים בהם אתם צריכים לשמור על מיקודכם במטרתכם האישית, ואתם אמורים לדעת עד עתה בדיוק מהי. כאשר אתם נמצאים בתקיפות על נתיבכם, אתם תרגישו סיפוק ולא תושפעו מהאירועים אשר מתרחשים מסביבכם. החיים יזרמו בעדינות  ואתם תבינו שלמרות שאתם חלק מהשלם, אתם עדיין מאוד נשמה אינדיבידואלית העוקבת אחר נתיבה. עם זאת, ישנם אחרים העוקבים אחר נתיב דומה ולפעמים אתם תיגררו אחד אל השני. למעשה, יש ריחוק של אלה המוכנים להתעלות מאלה אשר אינם יכולים להעלות את הרטטים שלהם. הם ילמדו הרבה מחוויותיהם אשר תעזורנה להם לגדול ולהתקדם מהר יותר מאשר קודם לכן. נשמות בעלות רטט דומה נוטות להתאחד ביחד, דבר הגורם להם להרגיש בנוח עם סוג כמוהם.


גילויים אינסופיים מגיחים בעתיד לגבי ההיסטוריה שלכם במחזור הנוכחי שעכשיו מסתיים. אתם תלמדו את האופן בו עוכבתם על ידי אנשי האופל, וכה הרבה התקדמויות נשמרו מכם אשר היו מובילות אתכם לאיכות הרבה יותר גדולה של חיים. זה מדובר בעיקר על איכות חייכם אשר נשמרה נעולה בזמן, אנרגיה חופשית היתה פותרת כה הרבה  מבעיותיכם ומייד מרוממת אתכם. אולם, זה יקח זמן רב להביא לכם את ההתקדמויות שנמנעו מכם, והמשמעות  של ריפוי הגוף  מכול המחלות היא בסופו של דבר שאתם תחיו חיים עם בריאות מושלמת. זו הסיבה  לרמה הגבוהה יותר של רטט שבה הרטטים הנמוכים יותר לא יכולים להתקיים.

אנו מוכנים היטב לזמנים שלפנינו בהם אנו יכולים להגיע ביניכם, ומספר טכנולוגיות מתקדמות מוכנות לשימושכם. הן תאצנה את התקדמותכם  לעידןהחדש בשעה שבאותו זמן יעזרו לנקות את כדור הארץ ואת האוקיינוסים שלו בשל שנים של הזנחה ושימוש לרעה. יש לעשות עבודה רבה אבל טכנולוגיות מודרניות תקטנה מאוד את הזמן המושקע בפרויקטים מעין אלה. ניקיון הוא העדיפות הראשית שלנו וברגע שהיא מסתיימת, השאר יכול לבוא הרבה יותר בקלות. היו בטוחים שאין חשיבות  לעיכוב שקורה במהלך השלבים הראשוניים, אתם לא תיכשלו ולמעשה אתם יכולים להרוויח את הכול. לכן, בבקשה אל תתיאשו מבלי להתחשב באילו חוויות אתם תעברו בשלבים המוקדמים, הכול יעבוד לשביעות רצונכם.

כפי שחקירותכם מגלות, כמה מבסיסינו נמצאים על קרקעית הים שלכם אבל היטב מחוץ להישג ידכם בעומקים בהם אינכם יכולים לשרוד. כפי שהבחנתם כלי רכבנו יכול לטוס פנימה והחוצה בקלות וללא תופעות לוואי, כששדה הכוח מסביבם הוא הגנתם. כפי שאתם גם שמתם לב, אנו יכולים לשים מגן של אי-נראות מסביבם, אשר מסביר את הסיבה מדוע לפעמים אנו פשוט נעלמים מהרדאר שלכם, או מחוץ לטווח שדה ראייתכם. כיחידים, אנו יכולים לרומם גם את הרטטים שלנו כך שאנו יכולים לעבור דרך חומר, ולהפוך אותנו לגמרי בלתי נראים אם אנו מוצאים שזה נחוץ. בדרך זו אנו יכולים להיות נוכחים בפגישות "סודיות" אלה אשר  נערכות על ידי אנשי האופל. הטכנולוגיות שלנו הן הרבה יותר מתקדמות מאשר שלכם ומומלץ לאנשי האופל שלכם לשמור מרחק מהן.

כוונתנו היא להציג לכם את הרעיונות והטכנולוגיות החדשות ברגע שזה מתאים, אבל עדיפותנו הראשונית היא לנקות את כדור הארץ שלכם. לאחר מכן היינו רוצים לייסד רמת חיים אשר  משמעותה היא שאף אחד לא נמצא במצוקה בשל הדרישות הבסיסיות לצורך קיום חיים משביעי רצון. הניגוד בין האזורים השונים על כדור הארץ הם די מדהימים, שבחלק מהחיים עדיין קיימים  מה  שאפשר רק לתארו כתנאים פרימיטיביים.  זה בוודאי סיפק את התנאים הקיצוניים ביותר שניתן לצפות  שחיים אנושיים יכולים לשרוד בהם.  אולם אלה  ספקו אתגרים רבים עבור האנשים, וגמישותם ויכולתם להתגבר עליהם הוכחו שוב ושוב. עכשיו ימים אלה מגיעים לידי סיום כשנוסד העידן החדש, ואתם תעזבו בהדרגתיות אותם מאחור.

שנה זו תעזוב אתכם עם אינדיקציה מוצקה  באשר לאיזה כיוון היא נכנסת, וההתקדמות תואץ כשלא תאופשר הפרעה בגורלכם. אנו מצפים לאירועים גדולים שיתרחשו אשר עד כה עוכבו, ולא יהיה לכם ספק שההתקדמות לעידן החדש הואצה. זוהי תקופה היסטורית להיות בחיים ולחוות ואתם באמת זכיתם בכך שניתן לכם סיכוי זה. עם זאת, ברגע שאתם מתקדמים לתוך העידן החדש, אתם תהיו כה עסוקים בקרוב עם כל דבר שמתרחש, אתם  תשימו בקרוב את החוויות המוקדמות יותר מאחוריכם. זכרו כי מה שמתרחש על כדור הארץ  הם הניסיונות האחרונים של אנשי האופל לאכוף את רצונם עליכם. הם לא יצליחו, אבל בתהליך  של נסיון הם ילמדו שיעורים רבים מחוויותיהם.

אני SaLuSa מסיריוס,  ומקווה שאתם חולקים את התרגשותנו לגבי השינויים שמתרחשים.  חלק מהם עדיין לא גלויים אבל ממשיכים להתרחש כשהבסיס עבורם הונח. אתם עשויים להיות בטוחים שכאשר זה מתחיל להיות בטוח יותר ליצור קשר פתוח, זה יתרחש כיוון שאנו כמובן צריכים קשרים רבים על כדור הארץ כדי לבצע את עבודתנו. אני עוזב אתכם עכשיו עם אהבה ועם מיטב האיחולים  מהצוות של כלי רכבנו, אשר מתעניין מאוד בהתקדמותכם.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey.

Translator: Gili

0 comments:

Post a Comment